Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
adonis Επίκουρος
Εγγραφή: 14 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 49
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 05, 2008 3:04 am Θέμα δημοσίευσης: Οι "Βελτιωτές" της Ανθρωπότητας |
|
|
"Είναι γνωστό τι απαιτώ από το φιλόσοφο: να πάρει θέση πέρα από το καλό και το κακό - να έχει κάτω του την ψευδαίσθηση της ηθικής κρίσης. Τούτη η απαίτηση προκύπτει από μια ιδέα που πρώτος εγώ διατύπωσα: δεν υπάρχουν ηθικά γεγονότα. Η ηθική κρίση έχει κοινό με τη θρησκευτική κρίση το ότι πιστεύουν και οι δυο σε πραγματικότητες που δεν είναι πραγματικότητες. Η ηθική είναι απλώς μια ερμηνεία ορισμένων φαινόμενων - ή, ακριβέστερα, μια παρερμηνεία.
Οι ηθικές κρίσεις, όπως και οι θρησκευτικές, ανήκουν σ" ένα στάδιο άγνοιας, στο οποίο εξακολουθεί να απουσιάζει η ίδια η έννοια του πραγματικού και η διάκριση μεταξύ πραγματικού και φανταστικού έτσι, σ' αυτό το στάδιο, η «αλήθεια» προσδιορίζει όλα εκείνα τα πράγματα που ονομάζονται σήμερα «αποκυήματα της φαντασίας». Επομένως, οι ηθικές κρίσεις δεν πρέπει να παίρνονται ποτέ κατά γράμμα: αν εννοηθούν έτσι, περιέχουν μόνο παραλογισμούς.
Ως σημειωτική όμως παραμένουν ανεκτίμητες, αποκαλύπτουν, τουλάχιστον για κείνους που ξέρουν, τις πιο πολύτιμες πραγματικότητες των κουλτουρών και των εσωτερικοτήτων, που δεν ήξεραν αρκετά ώστε να «καταλάβουν» τον εαυτό τους.
Η ηθική είναι απλώς γλώσσα σημείων, συμπτωματολογία: πρέπει να τα ξέρει κανείς όλα αυτά για να μπορέσει να επωφεληθεί. Σ' όλες τις εποχές υπήρχε η επιθυμία «βελτίωσης» του ανθρώπου: αυτό λεγόταν πριν απ' όλα ηθική. Κάτω από την ίδια λέξη όμως κρύβονται οι πιο διαφορετικές τάσεις.
Τόσο η εξημέρωση του κτήνους άνθρωπος όσο και ο πολλαπλασιασμός ενός ορισμένου είδους ανθρώπου ονομάστηκαν «βελτίωση». Τέτοιοι ζωολογικοί όροι χρειάζονται για να εκφραστούν πραγματικότητες - σίγουρα πραγματικότητες, για τις οποίες ο τυπικός «βελτιωτής», ο ιερέας, ποτέ δεν ξέρει τίποτε ούτε θέλει να ξέρει τίποτε.
Το να αποκαλείται η εξημέρωση ενός ζώου «βελτίωση» του ηχεί στα αυτιά μας σχεδόν σαν αστείο. "Όποιος ξέρει τι συμβαίνει στα θηριοτροφεία αμφιβάλλει για το αν «βελτιώνονται» εκεί τα θηρία. Γίνονται ασθενικά, γίνονται λιγότερο επιβλαβή, καιοω του καταθλιπτικού αποτελέσματος του φόβου, μέσω του πόνου, των τραυμάτων και της πείνας, γίνονται αρρωστιάρικα θηρία. Το ίδιο ισχύει με τον εξημερωμένο άνθρωπο τον οποίο «βελτίωσε» ο ιερέας.
Στον πρώιμο Μεσαίωνα, όταν η εκκλησία ήταν πριν απ" όλα ένα θηριοτροφείο, τα πιο ωραία δείγματα του «ξανθού κτήνους» κυνηγιούνταν παντού- και οι ευγενείς Τεύτονες, λόγου χάρη, «βελτιώνονταν». Αλλά με τι έμοιαζε μετά ένας τέτοιος «βελτιωμένος» Τεύτονας που είχε παρασυρθεί σ' ένα μοναστήρι; Έμοιαζε με γελοιογραφία ανθρώπου, με ναυάγιο: είχε γίνει «αμαρτωλός», είχε κλειστεί σ' ένα κλουβί περιτριγυρισμένος από κάθε λογής τρομακτικές έννοιες. Κι εκεί καθόταν, άρρωστος, άθλιος, κακόβουλος προς τον εαυτό του: γεμάτος μίσος προς τις πηγές της ζωής, γεμάτος υποψία για ότι ήταν ακόμη δυνατό και ευτυχισμένο. Κοντολογίς, είχε γίνει «χριστιανός».
Από φυσιολογική άποψη: στον αγώνα με τα θηρία, το να τα κάνεις άρρωστα μπορεί να είναι το μοναδικό μέσο για να τα κάνεις ανίσχυρα. Αυτό το κατάλαβε η εκκλησία: ρήμαξε τον άνθρωπο, τον εξασθένισε - αλλά έλεγε πως τον «βελτίωνε..."
Φ. Νίτσε "Λυκόφως των ειδώλων" απόσπασμα _________________ http://hepatia.blogspot.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 20, 2008 10:17 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Νίτσε είπε πως οι θέσεις του δεν μπορούσαν να έχουν ευρεία απήχηση - ανταπόκριση για την εποχή του. Έκτοτε πέρασαν πάνω από εκατό χρόνια, αλλά η μέση κοινωνική αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας, ελάχιστα έως καθόλου διαφέρει σε πληθυσμιακή πλειοψηφική βάση εκείνης.
Οι κραυγαλέες ΑΛΗΘΕΙΕΣ του Νίτσε δεν γίνονται αποδεκτές απ’ τους πολλούς, λόγω και κυρίως της αμάθειας, ημιμάθειας τους να λειτουργούν συνειδησιακά ρεαλιστικά, με βάση τη ΛΟΓΙΚΗ για να εξαγάγουν απ’ αυτή τα συμπεράσματα τους, για την ΑΛΗΘΕΙΑ εκείνη της επιστημονικής σκέψης που είναι έτσι και αλλιώς ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ.
Αυτή η συναισθηματική φόρτιση σε κρίσεις η επικρίσεις, ο εφησυχασμός και η ελπίδα πως «κάποιος» άλλος εκτός αυτών των ίδιων, θα τους λύσει τα προβλήματα τους,- είτε είναι πολιτικός, είτε, ρασοφόρος, είτε μάγος, είτε ο άγιος είτε τέλος ο θεός – κολακευουν το «εγω» τους και κυριολεκτικά ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ «ΣΩΤΗΡΕΣ» ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΟΥΤΟΠΙΑ.
Ο ΝΙΤΣΕ ΔΕΝ ΚΟΛΑΚΕΥΕΙ ΤΙΣ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. Αποτελεί το «μαύρο πρόβατο» και ένας ακόμα εχθρός που πρέπει να απαξιωθεί και να συκοφαντηθεί, όπως έκαναν και κάνουν για κάθε φωτεινό μυαλό που εναντιώθηκε στις «θεόπνευστες αλήθειες» τους. _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 20, 2008 11:17 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να βγεί και άλλο θέμα που θα εχει τίτλο
"οι ταμπελοποιοί και ταμπελοφορετές της ανθρωπότητας".
Ορμώμενη από πού?
Κι εκεί καθόταν, άρρωστος, άθλιος, κακόβουλος προς τον εαυτό του: γεμάτος μίσος προς τις πηγές της ζωής, γεμάτος υποψία για ότι ήταν ακόμη δυνατό και ευτυχισμένο. Κοντολογίς, είχε γίνει «χριστιανός».
Καλά έκανε ο Νίτσε και ο κάθε Νίτσε να τις κρεμάει, αλλά απο ταμπελοποιούς και ταμπελοφορετές έχουμε πήξει.
Κάτι πιο πρωτότυπο? _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 21, 2008 10:01 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαρία
Οι «ταμπέλες» από μονές τους και χωρίς κανενός είδους τεκμηρίωσης- δικαιολόγησης απ’ τη μεριά αυτού που τις θέτει ως «τελικό συμπέρασμα», εκφράζει μόνο λαϊκισμό και υποτίμηση της νοημοσύνης του σκεπτόμενου ανθρώπου. Για τον μη σκεπτόμενο αφελή, αποτελεί ίσως το δοκιμασμένο για αιώνες και μοναδικό εργαλείο επηρεασμού-αποπροσανατολισμού και χειραγώγησης του, από τους εκάστοτε εξουσιαστές και τα τσιράκια τους.
Ο Νίτσε κάθε άλλο παρά έβαζε αδικαιολόγητα – ατεκμηρίωτα «ταμπέλες» για τους ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ σε όλα τους χριστιανούς.
Με απόλυτη επιστημονική παρατήρηση της φύσης του ανθρώπου, απαλλαγμένος απ’ τις διδασκόμενες- παγιωμένες για αιώνες κοινωνικές συνειδήσεις - αντιλήψεις εβραιοχριστιανικές φοβίες, φιλοσοφικά – ιστορικά τεκμηριώνει απόλυτα τις θέσεις του σε ότι μας λέει.
Ο ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΣ του δεν είναι άλλος παρά ο κάθε άνθρωπος που έχει «σώας τας φρένας» και που μπορεί να ξεπερνά τον φτιαγμένο έτσι κι’ αλλιώς εαυτό του απ’ άλλους τρίτους «σοφούς» δάσκαλους του που πλαισίωσαν τη ζωή του και επηρέασαν ποικιλοτρόπως.
Την «πρωτοτυπία» που ζητάς δεν θα την βρεις ποτέ και από κανένα όσο είσαι εγκλωβισμένη σε προκαταλήψεις, που δεν τολμάς να αρνηθείς και να ξεπεράσεις για να δεις τη ζωή και τον κόσμο γύρο σου με άλλο «μάτι»… _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 21, 2008 10:54 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδή Maxim,
ο Νίτσε μου λέει ότι είμαι αυτό
Κι εκεί καθόταν, άρρωστος, άθλιος, κακόβουλος προς τον εαυτό του: γεμάτος μίσος προς τις πηγές της ζωής, γεμάτος υποψία για ότι ήταν ακόμη δυνατό και ευτυχισμένο. Κοντολογίς, είχε γίνει «χριστιανός».
και εγώ πρέπει να το δεχτώ ασυζητητί?
Αυτό μου λες?
Ν΄ακούσω έναν άνθρωπο - που μεταξύ μας- δεν είχε και σώας τας φρένας?
Τον υπεράνθρωπο είχε σκεφτεί και ο Χίτλερ, αλλά δεν του βγήκε...
Ευτυχώς...
_________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 21, 2008 11:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με συγχωρείτε αλλά δεν μπορώ να μην επέμβω. Ποιός λέει MARIA ότι όταν ο Νίτσε έγραφε τα έργα του δεν είχε σώας τας φρένας (έστω και μεταξύ μας);
MARIA έγραψε: | Τον υπεράνθρωπο είχε σκεφτεί και ο Χίτλερ, αλλά δεν του βγήκε...
Ευτυχώς... | Όταν οποιοσδήποτε - είτε ακρο-αριστερός είτε ακρο-δεξιός - μιλάει κατά το δοκούν για τον Νίτσε μάλλον δεν έχει διαβάσει ούτε μια αράδα του.
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Πεμ Νοέ 27, 2008 2:30 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 6:00 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ποιός λέει MARIA ότι όταν ο Νίτσε έγραφε τα έργα του δεν είχε σώας τας φρένας (έστω και μεταξύ μας); |
Ο ίδιος ο Νίτσε στο έργο του Φιλοσοφία. Γράφει εκεί για τις επισκέψεις στον γιατρό του και την νευρική κατάπτωση που όσο πάει και μεγαλώνει.
Καθόλου παράξενη κατάσταση θα έλεγα για κάποιον που πίστευε πως ο καθημερινός άνθρωπος (λίγο πολύ κι αυτός συνεπώς) δεν έμελλε και δεν έπρεπε να είναι τίποτα παραπάνω από ένα αναλώσιμο υλικό, μια φλόγα που έπρεπε να καεί προς όφελος του υπερανθρώπου. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 8:49 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ααααα γειά σου Ουαλίδη, με κάλυψες!
opyrge,
άσχετο με το αν έχω διαβάσει όλες τις αράδες του, τις μισές ή καμία, το θέμα μου είναι αυτές οι κόκκινες αράδες, οι οποίες είναι ακρως ηλιθιες και απόλυτες.
Υπάρχουν άνθρωποι που επειδή έγραψε το Χ θεμα ο Νίτσε και το Ψ ο Σωκράτης, το επικροτούν επειδή ειναι ο Νίτσε και ο Σωκράτης.
Λυπάμαι, αλλά εγώ διαθέτω κριτική σκέψη. _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 8:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλοσοφία;! Δεν υπάρχει τέτοιο έργο Ouliathis. Πέραν αυτού, απ' το μόνο που υπέφερε ο Νίτσε - πριν την τελική του κατάπτωση - είναι βαριές ημικρανίες και στομαχικές διαταραχές, που είναι αστείο να νομίζει κανείς ότι κάποιος με αυτές τις διαταραχές «δεν έχει σώας τας φρένας»! Όλα τ' άλλα είναι φλυαρίες, φθηνές υποθέσεις και ανούσια επιχειρηματολογία για το έργο αυτού του μεγάλου φιλόσοφου του 19ου αιώνα.
Ouliathis έγραψε: | Καθόλου παράξενη κατάσταση θα έλεγα για κάποιον που πίστευε πως ο καθημερινός άνθρωπος (λίγο πολύ κι αυτός συνεπώς) δεν έμελλε και δεν έπρεπε να είναι τίποτα παραπάνω από ένα αναλώσιμο υλικό | Tο ίδιο θα έλεγες και για τους άλλους υπαρξιστές, ότι δεν είναι καθόλου παράξενο; Μήπως και αυτοί «δεν είχαν σώας τας φρένας»;
Εδώ MARIA συμφωνώ και είναι τελείως λάθος και μια εξίσου στείρα κριτική. Αυτό που υποννοείται με αυτόν τον τρόπο είναι ότι θέλουν να με προδιαθέσουν να ασπασθώ τη γνώμη του Τάδε με το σεβασμό και την υπακοή που η παράδοση έχει αποδώσει σε αυτό το όνομα. Και αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να παραχθεί τόσο άμεσα στο νου εκείνων που έχουν συνηθίσει να παραιτούνται της γνώμης τους μπροστά στην αυθεντία αυτού του φιλοσόφου, σαν να ήταν αδύνατο να υπάρξει άλλη άποψη.
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Τετ Μάϊ 05, 2010 5:05 pm, επεξεργάσθηκε 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 9:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
opyrge,
μπορει να είχε στομαχικές διαταραχές και ημικρανίες, μπορεί να είχε παρανυχίδες και μυρμηγκιές, δεν αντιλέγω, αλλά ότι ήταν και νορμάλ, πρώτη φορά το ακούω...
From 1879, Nietzsche lives alone and wanders about Italy and the Alps where he finds inspiration for his last works. He sinks into insanity in 1890. After his death, his words, in particular in "Will to Power", have been misrepresented by his sister, who would like to reveal there, wrongly, genesis of nazism.
http://atheisme.free.fr/Biographies/Nietzsche_e.htm
http://el.wikipedia.org/wiki/Φρειδερίκος_Νίτσε
αν δεν σου κάνει κόπο, πήγαινε στα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...
Δεν είναι στείρα κριτική opyrge, η δική του κριτική ειναι στείρα, που βάζει σε ένα τσουβάλι όλους τους ένθεους.
Αυτό δεν το δέχομαι.
Οπως λέω ότι ολοι οι ταξιτζήδες δεν είναι ίδιοι, έτσι και όλοι οι ένθεοι δεν είναι ίδιοι.
Δεν δέχομαι ότι ο ένθεος μισεί την ζωή, την χαρά και ότι ειναι μίζερος και υπουλος.
Πιθανά να υπαρχουν τέτοιοι άνθρωποι, απ όλες τις "παρατάξεις" αλλά οχι όλοι...!
Εγώ ζήτησα, για το κείμενο που έχω κοκκινήσει μιαν άποψη. Κανείς δεν σχολίασε.
Ποιός κρίνει στείρα και ποιος επικοδομητικά εν τέλει?
Παρεμπειπτόντως, η ιστορία και η εμπειρία μου έχει διδάξει ότι δεν πρεπει να δέχομαι ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ. _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 10:08 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρτάται πώς εννοείς το "νορμάλ". Ο φιλόσοφος δεν πρέπει να είναι σε καμία περίπτωση "νορμάλ". Ο Νίτσε ενσάρκωνε πλήρως τη ρήση του ότι ο φιλόσοφος είναι ένα «τρομερό εκρηκτικό υλικό από το οποίο τίποτε δεν είναι προφυλαγμένο και ασφαλές».
Για τα ξενόγλωσσα που γράφεις έχω πάρα πολλά να αντιπαραθέσω αλλά θα προτιμούσα να το 'κανα μ' αυτόν που τα έγραψε και όχι μ' αυτόν που απλώς τα μετέφερε. Και για ιστορικούς λόγους, το Ecce Homo είναι το τελευταίο έργο του Νίτσε. Ο μεγάλος στοχαστής, σαν να προέβλεπε τις παρεξηγήσεις που θα δημιουργηθούν γύρω απ' το έργο του, φρόντισε να αφήσει την "αυτοβιογραφία" του, γνήσια παρακαταθήκη των απόψεών του.
Για τη στείρα κριτική, πρόσεχε! Μην μπαίνεις στην επιχειρηματολογία του Νίτσε. Δεν θα μπορέσεις εύκολα να ξεφύγεις. Και επειδή ρωτάς για το ποιός κρίνει στείρα και ποιός εποικοδομητικά, είναι αυτός που έχει μελετήσει το έργο του εκάστωτε φιλοσόφου και όχι αυτός που αναπαράγει κοινοτοπίες, και εσύ απ' ότι φαίνεται δεν έχεις διαβάσει ούτε μια αράδα για να λες αυτά.
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Τετ Μάϊ 05, 2010 5:06 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 10:17 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μάλιστα....πως εννοώ το "νορμαλ"??????
Σε αυτό δεν έχω απάντηση, διότι όπως αντιλαμβάνεσαι δεν έχει λογική η ερώτησή σου (τουλάχιστον για εμένα).
Απο εκει και πέρα, δώσε παραθέσεις που γράφουν ότι ποτέ δεν υπήρξε abnormal.
Περιμένω.
Το ξέρεις ότι ήταν "καψούρης" με την αδελφή του?
Τέλεια αυτά που γράφεις και σαφής η αποψή σου για το άτομό μου, αλλά ακόμα περιμένω την αποψή σας για το κείμενο αυτό του Νίτσα, την οποια δεν βλεπω...
Περιμένω.... _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 10:22 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα ερωτήματα που βάζεις ρώτα κανέναν επαγγελματία κουτσομπόλη! Μαζί θα μιλάμε πάνω στη φιλοσοφία και μόνο και όχι για ισχυρισμούς του τύπου «ήταν καψούρης» κτλ. Αυτά άσε να τα πουν κάποιοι που θέλουν να έχουν γνώμη σε όλα χωρίς να έχουν μελετήσει ειδικά τίποτε. Αν θες να μιλήσουμε ουσιαστικά πάνω στον Νίτσε, ευχαρίστως.
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Νοέ 01, 2008 11:27 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MARIA Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 6835 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 10:29 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρε ποιον μου θυμίζεις???
το alter-ego του Νεοφώτιστου είσαι?
ΠΕΡΙΜΕΝΩ.....
οταν τελειώσεις το γαύγισμα, πες μου... _________________ Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 10:38 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλάει για γαύγισμα κάποιος που έχει για εικόνα ένα σκύλο;! Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί! Τέλος πάντων, επέτρεψέ μου να μη συνεχίσω τη συζήτηση για λόγους διαφύλαξης της σοβαρότητας και της συνέπειας στα κατά καιρούς γραφόμενα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|