Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η μυστική, εμπειρική και γνωσιολογική διάσταση της πίστης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Νικήτας
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 30 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Greece

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2009 11:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Ο θεός δεν μπορεί να ερωτεύεται γιατί δεν έχει καμιά έλλειψη,ως τέλειος που είναι.Στον έρωτα κάτι σου λείπει κι αυτό είναι ο Άλλος.Συν τοις άλλοις,όταν δεν έχεις να χάσεις τίποτα,τι νόημα έχει ο έρωτας;

Ο Θεός είναι απαθής. Δεν ερωτεύεται. Είναι όμως Αγάπη. Με ένα φυσικό τρόπο. Δεν προσπαθεί να αγαπήσει, ούτε επιθυμεί να αγαπήσει. Η υπεράγνωστη τέλεια φύση Του εκδηλώνεται απαθώς ως Αγάπη. Αγάπη τέλεια, αδιάκριτη, άχρονη. Αγάπη άνεϋ όρων για ολόκληρη τη Δημιουργία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2009 11:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγάπη χωρίς επιθυμία είναι τυχαία αγάπη,κατά λάθος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2009 11:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Νικήτας έγραψε:

Ο Θεός είναι απαθής. Δεν ερωτεύεται. Είναι όμως Αγάπη. Με ένα φυσικό τρόπο. Δεν προσπαθεί να αγαπήσει, ούτε επιθυμεί να αγαπήσει. Η υπεράγνωστη τέλεια φύση Του εκδηλώνεται απαθώς ως Αγάπη. Αγάπη τέλεια, αδιάκριτη, άχρονη. Αγάπη άνεϋ όρων για ολόκληρη τη Δημιουργία.


Αφού μ'αγαπά τόσο, γιατί δεν μου στέλνει μια Alfa Romeo, που τον παρακαλώ 5 χρόνια!!!;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 30, 2009 11:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis έγραψε:

(οταν δε σου λειπει τιποτα,και δεν υπαρχει απωλεια, φροντιζεις τον αλλο και οχι τον εαυτο σου και αυτο λεμε ελευθερια)



kaneis, εδώ ακριβώς έγκειται το πρόβλημα, η αντίφαση και η αυτοπαγίδευση των Μωσαϊκών και εν γένει των Αποκαλυπτικών θρησκειών.
Πως μπορεί να είναι Ελεύθερος ένας θεός ο οποίος έχει πλήρη Γνώση του Χρόνου (παρελθοντικού, τρέχοντος και μελλοντικού όπως λέμε συμβατικά);
Ένας τέτοιος θεός, δεν είναι δεσμευμένος από την ίδια την Απολυτότυτα αυτής της Γνώσης που του αποδίδεται, πολλώ δε μάλλον αφού ΑΥΤΟΣ θεωρείται ότι δημιούργησε ατόφιο αυτόν τον Κόσμο' μαζί με τον Χρόνο του;
Και αφού το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον είναι δεδομένα κατά τις Μωσαϊκές θρησκείες, πως μπορεί ο θεός τους να είναι Παντοδύναμος, εφόσον δεν δύναται να μεταβάλλει κάτι πάνω στο ήδη Τελειωμένο έργο του; (Γιατί εάν μπορούσε να το μεταβάλλει, ήδη θα το εγνώριζε' και άρα η Πράξις αυτή ήδη θα ανήκε στην Δημιουργία. Λαμβάνοντας δε υπ' όψιν ότι θεωρείται ως Τέλειος ο ίδιος, πως θα μπορούσε να έχει κάνει κάτι λάθος και να θέλει να το μεταβάλλει στη συνέχεια);
Εκτός βεβαίως, εάν αποδεχθούμε ότι οι Γραφές δεν είναι Θεόπνευστες όπως τους αποδίδεται - και επομένως απολύτως ορθές - αλλά ανθρώπινες καταγραφές παραδόσεων, υποθέσεων και θεωριών' και ως εκ τούτου δικαιούνται να περιέχουν και λάθη και αντιφάσεις και υπερβολές. Κάτι τέτοιο όμως, θα αποτελούσε καραμπινάτη αίρεση...
Και, για μια φορά, ας μην μπλέξουμε στην φιλολογία περί των "Μυστικών" νοημάτων των Γραφών και στον γνωστό αφορισμό "Άγνωσται αι βουλαί του Υψίστου".
Γιατί θα καταλήξουμε στη σοφή ρήση, που και άλλοτε είχα την ευκαιρία να αναφέρω:


"Θα με παγιδεύσεις με το πεπρωμένο και μετά θα αποδώσεις την πτώση μου στην αμαρτία;".

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 8:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Chaos τι λεει ο ιωαννης,οτι δεν εχει νοημα ο ερωτας χωρις ελλειψη και απωλεια,χωρις φοβο με αλλα λογια.το ιδιο δεν λεει και ο θρησκος που ταιζει τον κοσμο με φοβο για απωλεια του παραδεισου,δεν θα αναρωτιεται αυτος τι νοημα εχει η θρησκεια αν δεν φοβαται ο δουλος οτι θα χασει κατι?και επειδη το μαθαμε καλα εδω μεσα οτι το κανει για προσωπικο συμφερον,να γεμισει τις ελλειψεις στην τσεπη του, να θελει τους αλλους σκλαβους ο θρησκος δεν βγαινει συμπερασμα οτι ο ερωτας που λεει ο ιωαννης ειναι να εισαι ερωτευμενος με τον εαυτο σου,οτι κ αν σημαινει αυτο?
Ο ανθρωπος ειπε οτι αν δεν νιωθεις ελλειψη και δεν νιωθεις το ρισκο της απωλειας δεν εχει νοημα ο ερωτας!αν δε τα νιωθεις αυτα ομως,αν εισαι πληρης και χωρις φουβο και ελλειψη φροντιδας και αγαπης και συνεπως χωρις να ειναι αυτοι με τους οποιους ειμαι ερωτευμενος απλα εργαλεια για να ικανοποιησω τον αυτοερωτισμο μου,εισαι ελευθερος.αρα η ελευθερια ειναι οτι πιο αντιερωτικο υπαρχει συμφωνα με τον ιωαννη και να τη θες για τον αλλο ειναι σκοτωμα του ερωτα,να πως θελει τους αλλους σκλαβους οπως ακριβως ο τραγοπαπας.
Αρα ερωτικη σχεση ειναι να ενωνομαστε απ τον αυτοερωτισμο μας σε ομαδες,αρα εχει απολυτο αδικο ο παπας της ενοριας που λεει οτι η μαλακια ειναι βλαβερη,ενωνει τους ανθρωπους
Ετσι το σοφο ρητο γινεται,θα με παγιδευσεις με τον ερωτα σου και μετα θα αποδωσεις την πτωση μου στην μαλακια μου?
Και απανταει το νταφφυ http://www.youtube.com/watch?v=uHvOm-o3AA8
_________________
ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 10:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ενα κομματι που εκφραζει τον αυτοερωτισμο,αυταρεσκεια καλυτερα,στα λογια και την υποβοσκουσα αυτολυπηση και θλιψη την οποια η πρωτη πολεμαει στον τροπο που το λεει ειναι αυτο Laughing

http://www.youtube.com/watch?v=bMAGwMAXTpU
_________________
ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 10:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Mr. Green Twisted Evil Mr. Green

http://www.youtube.com/watch?v=pFwR1c-cdFw&feature=related

Rolling Eyes Twisted Evil Rolling Eyes
_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 10:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis έγραψε:

Και απανταει το νταφφυ http://www.youtube.com/watch?v=uHvOm-o3AA8



Ενώ το δεύτερο βιντεάκι σου ήταν καταπληκτικό, η παραπάνω διεύθυνση βγάζει σε σελίδα επιλογών.
Μήπως προτιμάς αυτό;:

http://www.iamduffy.com/index2.html

Rolling Eyes
_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 10:51 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Άλλο ο φυσικός φόβος κι άλλο ο παράλογος φόβος,με τον οποίο η θρησκεία ποδηγετεί τους ανθρώπους.Ο φυσικός φόβος μπορεί να είναι δημιουργικός,να σε κάνει ν' απομακρύνεις δυσάρεστες καταστάσεις,ο παράλογος σε παγιδεύει σε εξουσιαστικά παιχνίδια (σου δίνω ελπίδα αλλά σου παίρνω την ευτυχία σου).

Αν η αγάπη είναι ευτυχία,είναι αλληλένδετη με την αποφυγή της δυστυχίας,δηλαδή με το φόβο.Κι αν η αγάπη είναι αποτέλεσμα συνειδητών επιλογών,είναι υποχρεωμένη να φοβάται,όχι για την προσωπική ικανοποίηση του ενός αλλά ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ.

Αυτό νομίζω διαφέρει απ' τη μαλακία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Νικήτας
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 30 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Greece

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 12:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο σκεπτόμενος άνθρωπος συνεχώς αμφισβητεί και αμφιβάλλει. Ο νους από τη φύση του κινείται ασταμάτητα και αναζητά χωρίς να βρίσκει το τελικό ζητούμενο.

Ο νους δεν μπορεί να γνωρίσει το Θεό. Μπορεί μόνο να θεολογήσει. Ο σκεπτόμενος άνθρωπος υποχρεούται να είναι αρνησίθεος. Αναπόφευκτα αμφισβητεί το Θεό. Και έχει δίκιο!

Ο Θεός γνωρίζεται με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Η Χάρη μας επισκέπτεται χωρίς εμείς ν αμπορούμε να προσδιορίσουμε το πως και το γιατί.
Όποιος δεν έχει γευθεί τη Χάρη του Θεού είναι φυσικό να μην αποδέχεται το Θεό. Ο έξυπνος ορθολογιστής άνθρωπος που δεν έχει γευθεί τη Χάρη οφείλει να είναι αρνησίθεος. Αλλοιώς θα ήταν ψεύτης ή υποκριτής ή ευκολόπιστος.

Προσωπικά προτιμώ να συναναστρέφομαι ή με "αγίους" ή με "άπιστους" Τους χλιαρούς δεν αντέχω και τους υποκριτές. Ίσως γιατί αυτοί μου θυμίζουν τον εαυτό μου. Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 3:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ιωαννη βασικα αν βαλεις οπου τον αλλο την ιδεα της ελευθεριας πχ,αυτα που λες ισχυουν,και ελλειψη νιωθεις οταν τη θες,η τη θες συνεχεια,και φοβασαι μη τη χασεις.οχι ακριβως φοβος αλλα κανεις οτι μπορεις να μη τη χασεις,οποτε δεκτα αυτα που λες,αυτο που υποτιμησα πριν ειναι να ειναι αντικειμενο του ερωτα ο αλλος ανθρωπος.στις σχεσεις μεταξυ ανθρωπων ετσι κ αλλιως βγαινουν τα ατομικα του καθενος και νομιζω τα ανωτερα ειναι αυτα που βγαζεις ενω κυνηγας την ελευθερια σου,η αυτος τη δικια του.επειδη αυτο σημαινει να μη νοιαζεσαι για τον εαυτο σου η τελεια σχεση ειναι δυο που ψαχνουν την ελευθερια τους,αρα να νοιαζονται για τον αλλο,και απο κει μεσα δινουν χωρις αναστολες τα παντα
_________________
ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 6:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Νικήτας έγραψε:
Ο Θεός γνωρίζεται με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Η Χάρη μας επισκέπτεται χωρίς εμείς ν αμπορούμε να προσδιορίσουμε το πως και το γιατί.


Άρα δεν μπορείς να ξεχωρίσεις αν είναι Χάρη ή φαντασία ή ψευδαίσθηση.Μπορείς;


Νικήτας έγραψε:
Ο σκεπτόμενος άνθρωπος συνεχώς αμφισβητεί και αμφιβάλλει. Ο νους από τη φύση του κινείται ασταμάτητα και αναζητά χωρίς να βρίσκει το τελικό ζητούμενο.



Και γιατί θα έπρεπε να υπάρχει τελικό ζητούμενο;


Kaneis έγραψε:
επειδη αυτο σημαινει να μη νοιαζεσαι για τον εαυτο σου η τελεια σχεση ειναι δυο που ψαχνουν την ελευθερια τους,αρα να νοιαζονται για τον αλλο,και απο κει μεσα δινουν χωρις αναστολες τα παντα



Αν αγαπάς τον άλλον όπως τον εαυτό σου,τι πρόβλημα υπάρχει;Αν,όμως,δε νοιάζεσαι για τον εαυτό σου,σε τι διαφέρει αυτό απ' τη δουλεία;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Νικήτας
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 30 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Greece

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 7:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:

Ο Θεός γνωρίζεται με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Η Χάρη μας επισκέπτεται χωρίς εμείς ν αμπορούμε να προσδιορίσουμε το πως και το γιατί.
---------
Άρα δεν μπορείς να ξεχωρίσεις αν είναι Χάρη ή φαντασία ή ψευδαίσθηση.Μπορείς;

Όχι δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις με αντικειμενική ακρίβεια. Μπορείς να το ξεχωρίσεις μόνο με υπαρξιακή βεβαιότητα.

Παράθεση:
Ο σκεπτόμενος άνθρωπος συνεχώς αμφισβητεί και αμφιβάλλει. Ο νους από τη φύση του κινείται ασταμάτητα και αναζητά χωρίς να βρίσκει το τελικό ζητούμενο.
----------------
Και γιατί θα έπρεπε να υπάρχει τελικό ζητούμενο;

Δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει τελικό ζητούμενο. Έχεις δίκιο! Απλά εγώ κάποια στιγμή βαρέθηκα να ακολουθώ τις διαδρομές του μυαλού μου και εγκατέλειψα τις απορίες μου στη Χάρη Του. Μάλλον δεν το έκανα εγώ, η Χάρη με τράβηξε κοντά Της και από τότε συχνά φεύγω και επιστρέφω και πάλι. Είναι ισχυρός μαγνήτης Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 8:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σε τι διαφέρει η "υπαρξιακή βεβαιότητα" απ' τη γνώση;


Πήρες απάντηση για τις απορίες σου από τη Χάρη;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Νικήτας
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 30 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Greece

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 01, 2009 8:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το μέλος ABC στην σελίδα
http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=62217#62217
του Forum Filosofia.gr
μετά από μία παρέμβασή μου απάντησε με το μήνυμα

"Πήδα, διότι...χάνεσαι!!! "

Νομίζω ότι το μήνυμα κρύβει φανατισμό και εκδηλώνει επιθετικότητα. Επιπλέον θίγει τη δεοντολογία του διαλόγου.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως το μέλος ABC που παραπέμπει και σε ιστοσελίδα με συγγραφικό του έργο και υπογράφει με το αληθινό του όνομα κ. K. Μαρίτσας προβαίνει σε τέτοια συμπεριφορά.

Είναι αναπόφευκτο και φυσικό να διαφωνούμε εφόσον οι απόψεις μας πηγάζουν από διαφορετικό κοσμοθεωρητικό προσανατολισμό αλλά είναι ανάγκη να υποτιμούμε και να υβρίζουμε το συνομιλητή μας;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Σελίδα 2 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center