Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Δράση και Προσδοκία
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 2:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Δράση και Προσδοκία Απάντηση με Συμπερίληψη

Η πλήρης αδράνεια σημαίνει παρακμή, φθορά, απαξία για τη ζωή, αποχαύνωση, έως κατάθλιψη για το υποκείμενο.

Συνεπώς η δράση είναι απαραίτητη.


Υπάρχουν δύο είδη δράσης.
Εκείνη που αναπτύσει το υποκείμενο για να καλύψει υποχρεώσεις, ανάγκες (επαγγελματικες, οικογενειακές κλπ)

Εκείνη που δεν απορρέει από κάποιες υποχρεώσεις, αλλά το υποκείμενο αποφασίζει αυτόβουλα να την αναπτύξει. ( Αυτή είναι η κατηγορία που εξετάζω εδώ)


1. Η ανάλυψη δράσης, προυποθέτει συνήθως την ύπαρξη κάποιας προσδοκίας (που η δράση αποσκοπεί να εκπληρώσει)
Άρα: Κίνητρο της δράσης είναι η προσδοκία.

2. Η προσδοκία αφορά το μέλλον.
3. Το μέλλον όμως είναι απρόβλεπτο.

Ερώτημα 1ο: Μήπως ο συνδιασμός τον 1-2-3 καθιστά κάθε δράση που έχει ως κίνητρο την προσδοκία , άτοπη?

Ερώτημα 2ο: Υπάρχει άλλο κίνητρο δράσης, εκτός από την προσδοκία?
_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την steppenwolf στις Παρ Σεπ 26, 2008 3:20 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 2:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η δράση λαμβάνει χώρα καθε λεπτό. Ακομα και οταν είσαι ξαπλωμενος το σώμα δρά προκειμένου να απολαμβάνεις την καλή σου υγεία.
Φαντάσου ότι για μια μονο κίνηση του χεριού σου, νευρώνες και μηχανισμοί δρουν και λειτουργούν σε χρόνο ασύληπτο.
Το σώμα επίσης αντιδρά στους ιούς και στα βακτήρια.

Σε κάθε περίπτωση άρα, ακομα και αν εγώ στο μέλλον (άμεσο ή έμμεσο) πάθω εγκεφαλικό π.χ., δεν σημαινει ότι το σώμα πρέπει απο τώρα να πάψει να δρα και ν΄αντιδρά.
Το μέλλον ειναι απρόβλεπτο (συνήθως), η δράση και η αντίδραση όμως υφίστανται και πρεπει να υφίστανται σε όλα όσα αφορούν στη ζωή μας.

(Το ανατομικό του πράγματος ήταν ένα παράδειγμα)
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 2:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τα προβλήματα της δράσης που στηρίζεται στην προσδοκία

Α. Η εμμονή στην προσδοκία, αφενός εμπεριέχει τον κίνδυνο απογοήτευσης, θυμού, (και πολλών ακόμα αρνητικών συναισθημάτων) για το υποκείμενο, στην περίπτωση που η προσδοκία του δεν ικανοποιηθεί - εκπληρωθεί.
Επίσης, η εμμονή στην προσδοκία, παρασύρει το υποκείμενο σε έναν τρόπο δράσης που να βασίζεται στην ακούσια-ασυναίσθητη παραδοχή, πως μπορείνα υπερκεράσει τις συνθήκες (με την σωστή του δράση). Αυτό είναι καθαρή αυταπάτη, εφόσον τα πάντα ρει (και η ίδια η ζωή του υποκειμένου και κάθε υποκειμένου κρέμεται ανα πάσα στιγμή από μια κλωστή, απόένα τυχαίο περιστατικό, πόσο περισσότερο λοιπόν, η κάθε δράση του)
Συνεπώς η ακούσια αυτή παραδοχή, είναι καθαρή αυταπάτη.

Β. Η αποστασιοποίηση από την προσδοκία, απαντά μεν στην προβληματική Α, μειώνει όμως την διάθεση του υποκειμένου για δράση. Μειώνει το ποσό ενέργειας που προτίθεται να διαθέσει γιατην δράση, αφού όπως και να το κάνουμε, η προσδοκία είναι το καύσιμο.
Με λιγότερη ενέργεια και διάθεση, μειώνονται και οι πιθανότητες εκπλήρωσης της προσδοκίας.


Γ. Εντέλει η εκπλήρωση της προσδοκίας,επιφέρει μοιραία την μείωση της σημασίας - σημαντικότητας της. ( Αν δεν γίνει αυτό άμεσα μετά την εκπλήρωση, σίγουρα από εκείνη την στιγμή αρχίζει να συμβαίνει. Αρχίζει η ''αντίστροφη πορεία'' που θα φέρει με την πάροδο του χρόνου τον πλήρη μαρασμό της σημαντικότητας του επιτεύγματος.)

_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την steppenwolf στις Παρ Σεπ 26, 2008 3:24 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 3:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έτσι λοιπόν,ανακύπτει και πάλι το 2ο ερώτημα, ακόμα πιο βασανιστικό:

Υπάρχει άλλο κίνητρο δράσης εκτός από την προσδοκία?


Πειραματικές υποθέσεις

1. Η αυθόρμητη παρόρμηση?

Σίγουρα όμως θα πρέπει να την ορίσουμε κάπως πιο συγκεκριμένα και να την αποσαφηνίσουμε με παραδείγματα μέσα από τη ζωή.

2. Η επιλεγμένη τύχη.

Εδώ υπάρχει μια πολύ δυνατή ιδέα.
Η πιο παρακμιακή μορφή δράσης,είναι εκείνη που αναπτύσεται από συνήθεια. Είναι τόσο ''μηχανική'' που τείνει να αγγίζει το όριο της αδράνειας.
Η ''επιλεγμένη τύχη'' όπως την ονόμασα, καταπολεμά την αδράνεια καθώς καιτην ''δράση από συνήθεια'' δηλαδή την επανάληψη τυποποιημένων τρόπων δράσης που εκτελείται ασυναίσθητα.
Όποιος έχει διαβάσει τον ''άνθρωπο-ζαρι'' του Λιουκ Ραινχαρτ, θα καταλάβει τί εννοώ:
Πέρνουμε ένα ζαρι και μια σελλίδα τετραδίου και γράφουμε πχ:
Αν έρθει 1 θα πεταχτώ μια βόλτα μέχρι την Αίγινα.
2. Θα γ΄ρψω ένα τεράστιο μήνυμα στο φιλοσοφία γρ
3. θα κάνω καμάκι σε 2 γυναίκες στο δρόμο
4. θα πάω για μποουλινγκ κι ας μην έχω ξαναπάιξει στη ζωή μου κλπ.

Εδώ έχουμε ταυτόχρονα έξοδο από την αδράνεια και καταπολέμηση της μηχανικής από συνήθεια δράσης.
Βέβαια, παραμένει μια λύση ανάγκης, ένα τρικ που βοηθά, ωστόσο μαλλον δεν επιλύει ολοκληρωμένα το πρόβλημα.

Τα βασικά ερωτήματα λοιπόν παραμένουν:

Άλλο κίνητρο δράσης εκτός της προσδοκίας?

Πως θα μπορούσαμε ναορίσουμε εξηγήσουμε την δράση από ''παρόρμηση''?

και ένα ακόμα: Θα μπορούσε να υπάρχεικάτι που να ονομαστεί ''δράση στο τώρα χωρίς προσδοκία?'' πως θα μπορούσαμε να το ορίσουμε?
_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 8:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

MARIA έγραψε:
Το μέλλον ειναι απρόβλεπτο (συνήθως),


Ακυρώνεις το "θεσμό" της προφητείας;
Τα πάντα είναι προβλέψιμα και προκαθορισμένα από τον Ιεχωβά!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 10:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρε αν συνεχίσεις να χλευάζεις τους συνομηλιτές θα σου σβήνω τα μηνύματα!
έγινε κατανοητό;
(Εγώ δεν γράφω προσωπικά μηνύματα)

να αλλάξεις φόρουμ αν θες να κάνεις πλάκα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 10:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δε χλευάζω τους συνομιλητές μου. Απλά τους υπενθυμίζω το χρέος τους απέναντι στα δεσμά που τους έχει επιβάλλει η πίστη τους. Και αν το δεις αντικειμενικά, ξεχνώντας τις προκαταλήψεις απέναντι στους αλλόθρησκους, επιτελώ θεάρεcτον έργο +
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 10:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και ποιος σε όρισε "προστάτη της αποδέσμευσης";

Αν πιστεύεις στην ελεύθερη βούληση...να επιτρέπεις να πιστεύει ο καθένας ότι θέλει!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 10:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μα ο Θεός σας απαγορεύει την ελεύθερη βούληση. Και εφόσον δηλώνετε πιστοί του, θα πρέπει απαραιτήτως να συνταχθείτε με αυτό.
Αλλιώς αλλάξτε θρησκεία! Ουαί υμίν Φαρισαίοι, υποκριτές +
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 11:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Δράση και Προσδοκία Απάντηση με Συμπερίληψη

steppenwolf έγραψε:

..................
1. Η ανάλυψη δράσης, προυποθέτει συνήθως την ύπαρξη κάποιας προσδοκίας (που η δράση αποσκοπεί να εκπληρώσει)
Άρα: Κίνητρο της δράσης είναι η προσδοκία.

2. Η προσδοκία αφορά το μέλλον.
3. Το μέλλον όμως είναι απρόβλεπτο.

Ερώτημα 1ο: Μήπως ο συνδιασμός τον 1-2-3 καθιστά κάθε δράση που έχει ως κίνητρο την προσδοκία , άτοπη?

Ερώτημα 2ο: Υπάρχει άλλο κίνητρο δράσης, εκτός από την προσδοκία?


Η ίδια η δράση απαιτεί χρόνο για να πραγματοποιηθεί και απαιτεί και ένα σημείο τέλους. Αν δεν υπήρχε το σημείο τέλους τότε η δράση δεν θα ήταν "ενότητα", με αρχή και τέλος, δεν θα είχε νόημα (όπου όπως όλα τα νοήματα έχουν μια αρχή και ένα τέλος, και είναι το ανάλογο της δράσης). Ο τερματισμός της δράσης δεν συνεπάγεται και ικανοποίηση της προσδοκίας....γιατί "το μέλλον είναι απρόβλεπτο". Η προσδοκία αφορά το αόριστο αλλά αυτή είναι καθορισμένη...και η ταύτιση του πραγματικού με το προσδοκώμενο θα σημάνει την επιτυχία της δράσης, ή το αντίθετο την αποτυχία. Δηλαδή το βήμα 3 είναι αυτό που ευθύνεται για το αν θα βγει αληθινή η προσδοκία.

Άρα τα 1--2-3 έχουν μ'ια από τις δυο λύσεις "επιτυχία" και "αποτυχία". Αφού έχουν λύσεις δεν καθιστούν την δράση (1) άτοπη.

Στη δεύτερη ερώτηση η απάντηση είναι ΌΧΙ....Κίνητρα (τάσεις) έχουμε διάφορα, είναι εσωτερικά και μας βγάζουν τις ανάγκες μας...Τα κίνητρα δράσης, οι προσδοκίες είναι σκέψεις, βρίσκονται σε μια ανώτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Όπως και τις σκέψεις...τα κίνητρα δράσης μπορούμε να τα "επανατοποθετήσουμε. Τα βασικά κίνητρα δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε...είναι αυτά που καθορίζουν τις σκέψεις μας.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 27, 2008 8:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Και ποιος σε όρισε "προστάτη της αποδέσμευσης";

Αν πιστεύεις στην ελεύθερη βούληση...να επιτρέπεις να πιστεύει ο καθένας ότι θέλει!


Bugman

Νομίζω πως η παρατήρηση σου στον Θεόδωρο αντιφάσκει με τα παραπάνω που γράφεις. Του αφαιρείς το δικαίωμα της κριτικής του για τις αντιφάσεις της Μαρίας και από την άλλη αναφέρεσαι στην «ελεύθερη βούληση» της «πίστεως» του καθενός…Πράγματα άσχετα μεταξύ τους, κατά την άποψη μου.
Γράφεις δε το χαριτωμένο: «Και ποιος σε όρισε «προστάτη της αποδέσμευσης;»….
Λογική η ερώτηση σου αλλά ταυτόχρονα τίθεται το αντίστοιχο ερώτημα. Εσένα ποιος σε όρισε κριτή-επικριτή των πάντων;
Ο afham μήπως ; Δεν το νομίζω. Αλίμονο αν το forum από τους διαχειριστές του διέπεται με τέτοιες αντιλήψεις φίλε Bugman.

_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 27, 2008 9:31 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Maxim,
συζητάμε διάφορα θέματα...και θα συμφωνήσεις, πιστεύω, πως η θέση που λαμβάνει κανείς σε κάποιο δεν πρέπει να γίνεται θέμα αντιδικίας και ό,τι σημαίνει αυτό αλλά θέση που προστίθεται στις άλλες. Το δύσκολο στη συζήτηση είναι να συνεννοηθείς, να δώσεις δηλαδή ακριβώς το περιεχόμενο της "θέσης" σου. Γιαυτό και οι συζητήσεις έχουν κάποιο βάθος χρόνου μέχρι να ικανοποιήσουν το αίσθημα της πληρότητας. Δεν κρίνω το αρεστό της θέσης οποιουδήποτε, αλλά κρίνω την δυσκολία να μου αναπτύξει τη θέση του...όπως οφείλει να κάνει...για να καταλάβω τη θέση του. Οι κρίσεις μου δηλαδή είναι επί της ανάπτυξης ενός θέματος και όχι επί της σχέσης του θέματος με τον συζητητή.


Ο Θεόδωρος αντίθετα έχει σχηματίσει μια άποψη..."π.χ. η Μαρία είναι έτσι..." και όταν συζητάει η Maria κάνει "επίθεση". Αυτό δεν είναι συζήτηση...είναι λόγια της εξέδρας από "φανατικό" του είδους.

Αλλά εξήγησέ μου ποια είναι η αντίφαση της Marias...και όταν λέμε αντίφαση εννοούμε μια πρόταση Α που είναι αδύνατον να σχετίζεται με μια πρόταση Β....

Τι κάνει ο Θεόδωρος;

Πιάνει μια φράση της Marias (Πρόταση Α) και μετά βάζει μια δική του φράση (Πρόταση Β) και αυτό Maxim το αντιλαμβάνεσαι για αντίφαση;

Ο άνθρωπος που συνομιλεί με "φερέφωνα", με ανθρώπους που μιλάνε μόνο με αναφορές χωρίς να έχουν δική τους άποψη, ή αν έχουν αυτή εστιάζεται στο "μου αρέσει-δεν μου αρέσει" και αιτιολογείται "γιατί έτσι"...φυσικά και δεν μπορεί να κάνει σωστή συζήτηση.

Ουσιαστικά ο Θεόδωρος δεν σκέφτεται αλλά ρίχνει τσιτάτα για να ξεθυμάνει!

Λοιπόν Θεόδωρε παίξε παραπέρα!

Maxim...κριτής ή επικριτής των πάντων είναι αυτός που δεν "μιλάει" απλά, αλλά κάνει ότι του γουστάρει....Μήπως μπορείς να αναθεωρήσεις τη σκέψη σου; Ο Θεόδωρος είναι μια τρίχα από κει που σκέφτηκες...δεν είναι οι πάντες...Ας είμαστε πιο σοβαροί.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 27, 2008 11:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

MARIA έγραψε:
Το μέλλον ειναι απρόβλεπτο (συνήθως),
Ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΕΓΡΑΨΕ:

Ακυρώνεις το "θεσμό" της προφητείας;
Τα πάντα είναι προβλέψιμα και προκαθορισμένα από τον Ιεχωβά!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟ ΑΠΟ Bugman
Θεόδωρε αν συνεχίσεις να χλευάζεις τους συνομηλιτές θα σου σβήνω τα μηνύματα!
έγινε κατανοητό;
(Εγώ δεν γράφω προσωπικά μηνύματα)

να αλλάξεις φόρουμ αν θες να κάνεις πλάκα!

Ο Bugman ΓΡΑΦΕΙ:
«Ο Θεόδωρος αντίθετα έχει σχηματίσει μια άποψη..."π.χ. η Μαρία είναι έτσι..." και όταν συζητάει η Maria κάνει "επίθεση". Αυτό δεν είναι συζήτηση...είναι λόγια της εξέδρας από "φανατικό" του είδους.

Αλλά εξήγησέ μου ποια είναι η αντίφαση της Marias...και όταν λέμε αντίφαση εννοούμε μια πρόταση Α που είναι αδύνατον να σχετίζεται με μια πρόταση Β....»


Bugman
Από τους παραπάνω διάλογους αντιλαμβάνομαι δική σου επίθεση στον Θεόδωρο και όχι απ’ τη μεριά του στη Μαρία. Παρατήρηση κάνει ο άνθρωπος και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, μιας και η Μαρία έχει δηλώσει σύγχρονη κατά τα αλλά σε αντιλήψεις χριστιανοπούλα….
Ως τέτοια που δηλώνει πως είναι , δεν γίνεται κι’ ούτε είναι λογικό να επικαλείται σύγχρονες επιστημονικές θέσεις, που ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ τις «άγιες γραφές» της πίστης της.

Και με τον «αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» για το άτομο σε ιδέες και αντιλήψεις, δείχνει τουλάχιστον αφέλεια, βραχυκύκλωμα ιδεών και θέσεων του ιδεατού (επιθυμητού) με το αντικειμενικά πραγματικό. Εδώ βρίσκεται η αντίφαση της Μαρίας. Βέβαια τέτοιες αντιφάσεις συναντάει κανείς στους περισσότερους γύρο του. Δεν είναι «προνόμιο» της Μαρίας….Έχει κυρίως να κάνει με την πρώτη κιόλας παιδεία που δεχόμαστε από το δημοτικό που μας «παντρεύει» γνώσεις Εβραϊκής μυθολογικής αντίληψης και Θεοκρατίας με επιστήμη…. όταν μάλιστα τα διδάσκει Ο ΙΔΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ και που βεβαίως δεν μπορούν να τον αμφισβητήσουν η να αντιδράσουν οι μαθητές του.
Όταν φτιάχνεις απ’ την αρχή κάτι «στραβό», μην περιμένεις εύκολα στη συνέχεια να το «ισιώσεις»….

_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 27, 2008 12:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing Laughing Laughing
Ε ρε γλέντια οι Έλληνες!
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 27, 2008 12:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό εδώ είναι και λέγεται φασισμός:
"Ως τέτοια που δηλώνει πως είναι , δεν γίνεται κι’ ούτε είναι λογικό να επικαλείται σύγχρονες επιστημονικές θέσεις, που ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ τις «άγιες γραφές» της πίστης της. "

Δέχεσαι παράλογη τη πίστη της αλλά θεωρείς λογικό να έχει παράλογη πίστη και παράλογο να επικαλείται σύγχρονες επιστημονικές θέσεις....Και αυτό γιατί έτσι σου χαλάει τη ταμπέλα που της έχεις βάλει.

Βγάλε την ταμπέλα και κατάλαβε ότι ο καθένας μας δεν είναι αυτό που φοράει, ή αυτό που ψηφίζει, ή αυτό που τρώει, αλλά μια προσωπικότητα που όλα αυτά που κάνει την συστήνουν. Όχι το καθένα χωριστά αλλά όλα μαζί. Ο φασίστας δεν ενδιαφέρεται για το όλο αλλά κοιτάει ένα μέρος που τον ενοχλεί, με την έννοια ότι είναι αρρώστια και καταλήγει συνήθως στην απόρριψη της αρρώστιας με την εξολόθρευση του "φορέα" της.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center