Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

17 Νοέμβρη
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 28, 2007 5:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: 17 Νοέμβρη Απάντηση με Συμπερίληψη

Στο δρόμο βγαίνουν μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές παλεύοντας για λύση στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει διαχρονικά η πολιτική των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, με επιπτώσεις στη ζωή τους και των οικογενειών τους: Δεν έχουν δασκάλους, βιβλία, σχολεία, πληρώνουν ακριβά για υποβαθμισμένη γνώση. Δεν υπάρχει φοιτητική μέριμνα, πληρώνουν για σημειώσεις και υλικά για εργαστήρια. Η αντιεκπαιδευτική πολιτική θίγει ακόμα περισσότερο το δικαίωμα των νέων στη μόρφωση, εμπορευματοποιεί και υποβαθμίζει την Παιδεία. Σε αυτόν το δίκαιο αγώνα για ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολειό, οι μαθητές χρειάζονται δίπλα τους γονείς τους.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 1 ΝΟΕΜΒΡΗ(Πέμπτη) ΣΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ.

ΠΗΓΗ:RIZOSPASTIS
_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την teo στις Τρι Νοέ 13, 2007 10:54 pm, επεξεργάσθηκε 5 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 31, 2007 11:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΤΕΟ ΤΕΟ είσαι εκεί;
πήγαινε και λύσε το πρόβλημα στο δρόμο...
Αν ήταν τόσο εύκολο να λυθεί στον δρόμο...θα είχε λυθεί! Το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δύσκολο, γιατί υπάρχουν οι κερδισμένοι από αυτό, όλη η αφρόκρεμα των επιστημόνων, των επιχειρηματιών, των κεφαλαιούχων.

Δεν γίνεται να αλλάξει το σύστημα αν δεν χρειάζονται να το αλλάξουν οι μεγάλοι. Όσες πορείες και να γίνουν..η αντίδραση, στην ουσία η τοπική αντίδραση εντός του κράτους, δεν θα είναι επιτυχημένη.

Το κεφάλαιο δεν έχει σύνορα...
Οι επιχειρηματίες μπορούν να επιχειρούν και από την Κίνα.
Οι επιστήμονες μπορούν να εργάζονται εξ αποστάσεως σε αποστειρωμένα περιβάλλοντα.

Ουδείς μπορεί να αγγίξει "σοβαρά" όλους τους παραπάνω. Η ζημιά από την πορεία πηγαίνει στην μάζα, στους μη επιστήμονες, μη επιχειρηματίες, στους μη κεφλαιούχους. Αυτοί αδυνατούν να εκπαιδευτούν σωστά, να φάνε, να αθληθούν, να απολαμβάνουν καλές υπηρεσίες, να απολαμβάνουν την γη την ίδια, τις ομορφιές της.

"Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες", το πιιστεύει κανείς αυτό; Μπορείς Έλληνα να έχεις ένα κομμάτι γης...αν δεν το κληρονομίσεις....ή δεν το αγοράσεις με κεφάλαια που θα σου παραχωρήσουν οι μεγάλοι, ή άλλοι σαν και σένα που και αυτοί βρήκαν ομοίως τα κεφάλαιά τους; Η δε κληρονομιά πρακτικά δεν αβγατίζει από μόνη της...δεν μπορείς να την βάλεις στην τράπεζα και να πάρεις τόκο κάποια μέτρα γης! Σε λίγο καιρό όλη η γη των Ελλήνων θα είναι υποθήκη στις τράπεζες....Το ζήτημα είναι ξεκάθαρο...ο "υπερπληθυσμός" στην Ελλάδα θα περάσει από την εργασία στην απασχόληση, έτσι η εκπαίδευση δεν θα παίζει ιδιαίτερο ρόλο..και το κόστος της θα πρέπει να μειωθεί, τόσο από τα κρατικά κονδύλια όσο και από τα ιδιωτικά, με την απαξίωση των σπουδών.

Παλαιότερα οι μαθητές ως ζωντανές εγκυκλοπαίδειες ήταν το καλύτερο δυνατό του συστήματος...Σήμερα οι μαθητές αποκτούν ειδικότητα στην παπαγαλία ειδικών μαθημάτων..Η κριτική σκέψη και η φαντασία, δοκιμάζονται με λυσάρια..ό,τι είναι εντός είναι σωστά...και ακόλουθα με το πρόγραμμα σπουδών. Αυτό που δεν έχει η παιδεία μας λέγεται με μια λέξη: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Εφόσον η εκπαίδευση έχει από το Α έως το Ω πατρόν (εννιαίο σχέδιο)...τα αποτελέσματα δεν δύναται να αλλάξουν. Έτσι η αποτελεσματικότητα ως βαθμός επιτυχίας αποτελεσμάτων είναι ανύπαρκτη. Η ουσία στην εκπαίδευση δεν είναι στο πιο σχέδιο είναι καλύτερο αλλά στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΣΕΥΣΗΣ.

Δυστυχώς όχι μόνο δεν διαλέγει ο γονιός το δάσκαλο για το παιδί του, αλλά δεν διαλέγει και την παιδαγωγική διαδικασία, που θα συνδέεται με το όνομα του παιδαγωγού. "Ο γιος μου μαθήτευσε στον τάδε" θα λέει ο γονιός. Σήμερα "Ο γιός μου δεν γνωρίζω πως και ποιός τον εκπαίδευσε...΄γιατί δεν είχα το δικαίωμα να επιλέξω". Αν λοιπόν φωνάζω για παιδεία πρέπει να φωνάζω για να μου δοθεί η επιλογή δασκάλου και προγράμματος για το παιδί μου. Αν τα παιδιά φωνάζουν για την πάρτη τους....αυτό συμβαίνει γιατί δεν νοιάζονται οι γονείς.

Τα σχολεία πρέπει να είναι ανοικτά, οι μαθητές στη τάξη και όλη η διαδικασία να παραμείνει στους γονείς, το υπουργείο και τη Βουλή.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 08, 2007 10:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 9 ΝΟΕΜΒΡΗ(ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) ΣΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ.

προς bugman
1) Πρέπει να γίνονται συλλαλητήρια για να υπάρχει τουλάχιστον κάποια αντίδραση δηλ. πίεση προς την κυβέρνηση

2) Πρέπει να γίνονται συλλαλητήρια για να ανατραπούν οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της Ε.Ε-Ν.Δ-ΠΑ.ΣΟ.Κ

Τίποτα δεν χαρίζεται. Τα πάντα κατακτώνται με ΑΓΩΝΕΣ!
_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 09, 2007 9:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όπως έδειξα και αλλού, ο αγώνας είναι αμυντική στάση. Η παιδεία δεν έχει ανάγκη από άμυνα. Ευτό που χρειάζεται είναι η επιθετική στάση, και αυτό σημαίνει Δύναμη, και ο μοχλός για να εφαρμοστεί.
Ο πρώτος μοχλός λοιπόν δεν είναι φυσικά ο δρόμος...αλλά η εγκατάλειψη των φροντιστηρίων...Έχουν την δύναμη οι μαθητές να αρνηθούν τα φροντιστήρια για να ζητήσουν το καλό σχολείο;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 13, 2007 10:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: 17 Νοέμβρη Απάντηση με Συμπερίληψη

Μαθητές - Φοιτητές - Σπουδαστές - Γονείς
Δυναμικά στη συνέχιση του αγώνα
Αγωνιστικό ραντεβού στη μεγάλη αντιιμπεριαλιστική πορεία στις 17 Νοέμβρη


Δεν ξεκίνησαν χτες. Δε σταματούν αύριο. Με όλες τις μορφές, με όλους τους τρόπους βρίσκονται στο δρόμο του αγώνα. Τα αιτήματά τους παραμένουν ζωντανά και απαιτούν λύσεις...
Με επόμενο αγωνιστικό σταθμό τη συμμετοχή στην αντιιμπεριαλιστική πορεία στις 17 Νοέμβρη, μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές βαδίζουν στα χνάρια του Νοέμβρη. Με διεκδικήσεις για δημόσια και δωρεάν Παιδεία. Για πτυχία με αξία. Για δουλιά με δικαιώματα. Ενάντια στον αυταρχισμό, στις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και στις χαφιεδοκάμερες. Το σύνθημα: «Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία» παραμένει επίκαιρο.
_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 14, 2007 12:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ωρέ TEO πως γίνεται να βάλουμε στα συνθήματα και τα φροντιστήρια;

πώς γίνεται αυτό "Με διεκδικήσεις για δημόσια και δωρεάν Παιδεία.", όταν το παιδί ζητάει από το γονιό του να πάει στο φροντιστήριο;

Η πρώτη διεκδίκηση των μαθητών...θα πρέπει να είναι ...να κλείσουν τα φροντιστήρια εδώ και τώρα......Αυτή είναι η καλύτερη διεκδίκηση για δωρεάν παιδεία.............


Είναι αίσχος να κατεβαίνουν μαθητές φροντιστηρίων για να διεκδικούν δωρεάν παιδεία...Είναι αίσχος γιατί αυτοί την απαξιώνουν...
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 14, 2007 10:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

Γεια σου! Razz Razz Razz

Δεν είμαστε εμείς που απαξιώνουμε την δημόσια και δωρεαν παιδεια!
Η Αντιεκπαιδευτική πολιτική της Ε.Ε-Ν.Δ-ΠΑ.ΣΟ.Κ έχει απαξιώσει την δημόσια και δωρεάν παιδεία!
Εμείς κάνουμε οτι μπορούμε για να την αναβαθμίσουμε !


Ναι συμφωνό πρέπει να καταργηθούν τα φροντιστήρια.

Οταν κατεβαίνουμε στους δρόμους γισ δημόσια και δωρεαν παιδεια διεκδικούμε τα ακόλουθα αιτήματα δηλ.:

(1)Να καταργηθούν τα φροντιστήρια.

(2)ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΑΣ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΕΙ-ΚΕΣ. Καμία εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας 36/05. Να ανακληθούν οι άδειες των ΚΕΣ. Καμία εισαγωγή πιστωτικών μονάδων.

(3)ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΙ

(4)ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ-ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.

(5)ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ – ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ!Καμιά υλοποίηση-μπλοκάρισμα της εφαρμογής του σε κάθε τμήμα-σχολή-ίδρυμα.

(6)ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ . ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ & ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΨΕΥΤΟ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.

(7)ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ–ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ.

(CoolNα μην εφαρμοστούν οι κατευθύνσεις της Μπολόνια.

(9)ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ.ΔΩΡΕΑΝ ΣΠΟΥΔΕΣ για όλους. Ούτε ευρώ για σίτιση-στέγαση, βιβλία, αναλώσιμα! Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας. Έξω οι εταιρείες απ’τις σχολές!

(10)ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ.


(11)Ενιαίες προπτυχιακές σπουδές με προγράμματα σπουδών πραγματικά ανώτατου χαρακτήρα, που θα παρέχουν ολόπλευρη μόρφωση. Όλη η γνώση – θεωρητική και πρακτική – και η ικανότητα άσκησης επαγγέλματος το πτυχίο. Το πτυχίο να είναι η μόνη προϋπόθεση για δουλειά στο αντικείμενο σπουδών.


(12)Χωρίς αναχρονιστικούς διαχωρισμούς σε πανεπιστημιακή και τεχνολογική εκπαίδευση, χωρίς κατηγοριοποίηση ιδρυμάτων και σχολών.


(13)Να ξεκαθαριστούν τα επιστημονικά αντικείμενα και να διαμορφωθούν σχολές και τμήματα με βάση την κάλυψη των λαϊκών αναγκών και όχι των αναγκών της αγοράς.

(14)ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ για όσα επαγγέλματα δεν απαιτούν επιστημονική ειδίκευση. Κατάργηση των κάθε λογής ιδιωτικών ψευτοιδρυμάτων φτηνής κατάρτισης (ΙΕΚ,ΚΕΣ, ΚΕΚ κτλ).Διασφάλιση των σπουδών για τους σπουδαστές των τμημάτων που συγχωνεύονται ή κλείνουν.

(15)Κατάργηση των ορίων στις δηλώσεις ωρών και μαθημάτων, να καταργηθούν οι «αλυσίδες» μαθημάτων για τα τει-αει.

(16)Διδακτικό προσωπικό πλήρους κι αποκλειστικής απασχόλησης με αύξηση των αποδοχών τους. Κατάργηση του θεσμού των εκτάκτων και κάλυψη όλων των κενών με την άμεση πρόσληψη μόνιμου διοικητικού και τεχνικού προσωπικού.

(17)Ουσιαστική πρακτική άσκηση για όλους στο αντικείμενο των σπουδών με ευθύνη των ΤΕΙ.

(1CoolΠλήρεις μισθοί και ασφάλιση για όλους του ασκούμενους.

(19)Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για όλους.

(20)Μισθοί που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

(21)Καθολική, Δημόσια και Δωρεάν Κοινωνική ασφάλιση.

(22)Όχι στη διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης, στις ελαστικές εργασιακές σχέσεις, στην ανασφάλιστη εργασία.

ΠΗΓΗ: http://www.pks-stef.blogspot.com/
_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 15, 2007 10:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε ΤΕΟ τα αιτήματα που διάβασα έχουν το κακό ότι ξεφεύγουν άπό τον εκπαιδευτικό ορίζοντα...και πατάνε στον κοινωνικό.
Φυσικά και δεν είναι ζήτημα να τα χαρακτηρίσει κανείς καλά ή κακά αιτήματα, αλλά συμβατά ή ασύμβατα. Και αυτό γιατί κάθε νέα ζητούμενη κατάσταση απαιτεί μια προσαρμογή από την τωρινή. Δεν γίνεται δηλαδή σήμερα το βράδι να συμφωνήσουμε πως τερματίζει το παλιό σύστημα και αύριο το πρωϊ ξεκινάει το νέο.

Μέσα στα αιτήματα εμφανίζεται η χρησιμότητα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δυστυχώς δεν εμφανίζεται μια νέα απαίτηση για μια πραγματική αλλαγή νοοτροπίας. Εκεί είναι για μένα το ζουμί...και εκεί έρχονται οι καθηγητές δίπλα στους φοιτητές (ή γίνεται το ανάποδο..οι καθηγητές να καθοδηγούν τους φοιτητές).

Παλαιότερα υπήρχε ένα αίτημα σύνδεσης της παραγωγής με την εκπαίδευση. Σε αυτήν την κατεύθυνση ορίστηκαν (στα ΤΕΙ με τον νόμο 1404/84) οι επισκέπτες καθηγητές. Εκ των πραγμάτων ουδέποτε εμφανίστηκαν άνθρωποι της παραγωγής να εκτελούν χρέη επισκέπτη καθηγητή. Φρένο έβαλαν οι καρεκλοκένταυροι καθηγητές.


Στο 11ο αίτημα γράφει "Το πτυχίο να είναι η μόνη προϋπόθεση για δουλειά στο αντικείμενο σπουδών. " Ας σοβαρευτούμε, ας δούμε ποια είναι η πραγματικότητα. Αυτός που θέλει να προσλάβει κάποιον δεν θα κοιτάξει μόνο το πτυχίο...Το πτυχίο δεν σε κάνει καλά εργαζόμενο...απλά λέει ότι την εποχή που έλαβες το πτυχίο είχες μια άλφα ικανότητα. Από τότε μέχρι να προσληφθείς αν δεν έχεις κάνει τίποτα στην ειδικότητα που ο άλλος σε θέλει για να δουλέψεις...θα απαιτηθεί προσαρμογή...εκπαίδευση που θα είναι αναγκασμένος να σου προσφέρει, αλλά και εδώ είναι το βασικό θα είσαι υποχρεωμένος να ανταπεξέλθεις...διαφορετικά θα κοπείς...και εδώ δεν συζητούμε για να περάσεις σε επανεξέταση...κόπηκες σημαίνει απολύθηκες.

Στην Ελλάδα αν έχεις γενικό πτυχίο είναι ο καλύτερος. Γενικό πτυχίο είναι του χημικού μηχανικού. Ειδικό πτυχίο είναι του τεχνολόγου πετρελαίου και του τεχνολόγου τροφίμων. Ο νόμος υποχρεώνει τη βιομηχανία να απασχολεί τουλάχιστον έναν χημικό, γραμμένο στο ΤΕΕ, ο οποίος θα εγγυάται την ασφάλεια των εργατών, του εξοπλισμού, της επιχείρησης στις διαδικασίες παραγωγής. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των τεχνολόγων γράφουν ότι είναι δυνατόν να επιβλέπουν τις διαδικασίες παραγωγής, τις μονάδες παραγωγής. Δεν γράφουν όμως πουθενά...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ...σε άλλη ειδικότητα.........Δεν γράφουν πουθενά "μπορούν να γραφτούν στο ΤΕΕ". Έτσι οι επιχειρήσεις δεν είναι υποχρεωμένες να απασχολούν μηχανικούς...σε βάρδιες για παράδειγμα...αλλά με την υπαλληλική ιδιότητα χειριστών...μεταβιβάζουν "εντολές" του μηχανικού...άρα και αρμοδιότητες, περιορισμένες φυσικά για την βάρδια.

Στα γράφω αυτά ΤΕΟ για να καταλάβεις ότι η κίνηση με αιτήματα για όλους και για όλα...με το πρόσχημα του εννιαίου..(εννιαίο δυνατό κίνημα) .είναι αδύνατον να πιάσει τόπο. Υπάρχουν συμφέροντα, τα οποία στοιχειοθετούνται πάνω σε επαγγελματικές οργανώσεις...όπως το ΤΕΕ και άλλα. Οι φοιτητές είναι οι νεοσοί των επαγγελματικών οργανώσεων...και χειραγωγούνται...

Θα μπορούσα άνετα να σου αναλύσω κάθε θέση..αλλά θα φάμε πολύ χρόνο. Να θυμάσαι φυσικά ότι αυτά τα αιτήματα που παρουσίασες τα βλέπω από το 85...(τα περισσότερα), και θα τα βλέπεις και συ μετά από είκοσι χρόνια...Ενώ το ΤΕΕ θα βασιλεύει...καθώς και οι λοιποί εγγυητές και κριτές των επαγγελμάτων...(πχ. Σ.Κ.Ε.Ι.Ο.Π.Ν.Ι. όπου για ένας γνωστός Ορθοπεδικός Ιατρός...με Dr βρέθηκε πίσω από έναν νεο γιατρό...επειδή ο νέος γιατρός είχε πρόσφατη νοσοκομειακή εμπειρία...μόλις είχε τελειώσε ειδικότητα - και θεώρησαν κάποιοι από τους κριτές ότι η άσκηση ειδικότητας είναι εμπειρία...το οποίο φυσικά δεν ευσταθούσε αφού η εμπειρία ορθοπεδικού πρέπει να είναι αυτή μετά την απόκτηση ειδικότητας ορθοπεδικού)

Teo ...κατέληξα φωτογράφος γιατί βαρέθηκα να εκπαιδεύω σε δυιλιστήριο τον προϊστάμενό μου, ιδίας ηλίκίας με μένα αλλά με μια τριετία παραπάνω...γιατί εκεί που εγώ σπούδαζα αυτός δούλευε...(φυσικά το συνδύασα με εθελούσια έξοδο και φυγή από την Αθήνα στην Πρέβεζα) Εξ άλλου για να δουλέψεις σωστά δεν χρειάζεται να έχεις μόνο μυαλό τεκμηριωμένο με πτυχίο, αλλά πρέπει να είσαι στην κλίκα προώθησης και επεξεργασίας πληροφοριών, εντός της επιχείρησης, τόσο για τα προβλήματα παραγωγής όσο και για το προσωπικό!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tsepos
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Όχι Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 16, 2007 11:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Teo στην μάνα σου το είπες; Very Happy
Αστειεύομαι... Αυτό όμως που θα ήθελα να δω κάποια στιγμή είναι μία πορεία χωρίς πολιτικά συμφέροντα επιτέλους.
Αφού λετε ότι δεν μπορείτε να ζήσετε με μικρούς μισθούς, πως θα ζήσετε χωρίς αυτούς; Εσείς τα λετε αυτά με την ιδεολογία σας.
Αφού θέλετε δωρεάν παιδεία γιατί πίνετε φρεπεδάκια και παίζετε ταβλάκι στα καφενεία; Και ότι άλλο είπε ο Bugman με τα φροντιστήρια.
Αφού θέλετε σύνταξη, γιατί δεν αυξάνεστε και πληθύνεστε; Έτσι θα λύσετε τα προβλήματα τις κοινωνίας; Με τις κουλτουριάρικες ιδέες σας; Η ζωή δεν είναι φραπές, θρανίο, σκασιαρχείο.
Θέλετε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Πολύ τρέντι την έχετε δει και δε κάνει. Άμα είστε τόσο μάγκες να κάνετε μια πορεία σαν Έλληνες και όχι σαν κομουνιστές. Ή μήπως σας χαρτζιλικώνουν για να το παίζετε κόκκινοι επαναστάτες.
Και έτσι για να ξέρετε οι Ρώσοι είναι ορθόδοξοι και όχι κομουνιστές. Κομουνιστικό κράτος πήγε να το μετατρέψει ο εβραίος Λένιν. Αυτά για τη ρώσικη σημαία μέσα στην καρδιά.
_________________
''Είναι καλό να είσαι σημαντικός. Είναι όμως πιο σημαντικό να είσαι καλός.'' Νταίηλ Κάρνετζυ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
epiktitos
Πρύτανης


Εγγραφή: 02 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 550
Τόπος: όσο αυτός πού καταλαμβάνω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2007 11:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

17 Νοεμβρη;

Δεν την κλεισαν στον Κορυδαλλο.
_________________
//Ο ΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ,Ο ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ//
//ΑΣΤΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΩΔΗ .
ΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ //
Ω ύβρις, ύβρις! Μελετών το άπειρον
εχάραξα παν αίσθημα διάπυρον
πάσαν μου την καρδίαν εις τον πάπυρον
τούτον...»
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2007 2:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε ΤΕΟ να ήξερες πόσο λάθος έχεις

Για να γίνουν τα Πανεπιστήμια καλύτερα πρέπει:

1. Να τσακιστούν να φύγουν οι κομματικές παρατάξεις από τα Πανεπιστήμια. Δόξα τω Θεώ και κριτική σκέψη έχουμε και μυαλό, δε χρειαζόμαστε και νταβατζήδες.

2. Να σταματήσει η παραπαιδεία. Ξέρεις τι σημαίνει όμως αυτό... Η μισή Ελλάδα άνεργη. Ποιος έχει τη βούληση να το πράξει; Πιστεύεις ότι μια αριστερή κυβέρνηση θα το έκανε;

3. Από το 3,5% του ΑΕΠ που διαθέτει το κράτος για τα Πανεπιστήμια εσύ δεν απολαμβάνεις ούτε το 0,0000000000001%. Σκέψου μόνος σου το λόγο...

4. Όταν φύγουν από τις εστίες αυτοί που την έχουν αράξει για οκτώ και πλέον χρόνια θα βρεις κι εσύ ένα δωμάτιο

5. Όταν σταματήσει η συντεχνιακή κλίκα μεταξύ των καθηγητών ίσως δεις κι εσύ κανέναν καθηγητή της προκοπής. Ως τότε βολέψου με άσχετους και ερασιτέχνες.

6. Να ναι καλά οι συνελεύσεις που με 300 φοιτητές αποφασίζουν και διατάζουν. Η επιτομή της δημοκρατίας.

Και πολλά άλλα

Από το να κυνηγάμε λοιπόν μάγισσες καλύτερα να κοιτάξουμε στα ίσα τα πραγματικά προβλήματα και τα όρνια που έχουν αλώσει την παιδεία.

Οι φοιτητές της 17 Νοέμβρη πάλεψαν για ανοιχτά Πανεπιστήμια. Γιατί εμείς σήμερα τα κλείνουμε;
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 19, 2007 12:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

"Σαν πας στη στρατα, στρατα, τον πολεμο παρατα.."

"17 Νοεμβρηδες μας βαρυναν την πλατη
σημαιες και γαριφαλλα, εμποριο κι απατη
και λογοι επισημων στο κενο..."
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 740
Τόπος: ΚΡΗΤΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 19, 2007 3:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

teo έγραψε:

Τίποτα δεν χαρίζεται. Τα πάντα κατακτώνται με ΑΓΩΝΕΣ!


Aγαπητε teo.
Αν ενοεις οτι ...αυριο ο (καθε) Καραμανλης θα βαλει το χερι του στην τσεπημου η και του καθε αλλου που ΑΠΟΚΤΑ τα παντα με ΑΓΩΝΑ, για να τα δωσει σ αυτους που.....διαμαρτιρονται, πραγματι θα ειναι μια μεγαλη ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ.
Σε μας μετα, το μονο που μενει ειναι να φυγουμε απο δω, και να κατσουν οι ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ.
Ηθελα μονο να δω, ποιος θα σας ταιζει, και .....τι????
_________________
Αλλο τα ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ κι αλλο τα ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
γοητευτικό_αντικουάρκ
Υφηγητής


Εγγραφή: 24 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 24, 2007 11:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ένα πράγμα κατάλαβα φέτος και περσι απο τις καταληψεις. Καποτε παραλληλα με τις πορειες ηταν ενας τροπος να πεις τη γνωμη σου και να διεκδηκισεις, ηταν δυναμη, τωρα εχουν καταντησει γραφικες.
Γιατι οι μαθητες καταστρεφουν τα σχολεια; Καλυτερα δεν θελουμε να τα κανουμε;

Ας βγουμε στους δρομους να φωναξουμε για κατι που δεν μας αρεσει, ας κινητοποιηθουμε ας το κανουμε ομως σωστα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 25, 2007 12:14 am    Θέμα δημοσίευσης: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

(προς γοητευτικό_αντικουάρκ) Razz

Γεια σου! Razz

Οταν κάνουμε κάτι πρέπει να το κάνουμε σωστά. Σε αυτο που είπες έχεις δίκιο!

Το θέμα είναι να υπάρχει στις καταλήψεις σωστή περιφρούρηση των σχολείων απο τους μαθητες ή των σχολών απο τους σπουδαστές!

Οι εξωσχολικοί-προβοκάτορες είναι αυτοί που μερικές φορές καταστρέφουν τα σχολεία μας!

Για να μην είναι ενα συλλαλητήριο γραφικό πρέπει να είναι οσο γίνεται αυτο πολυ μαζικό!
_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center