Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Υπέρβαση τωη Ορίων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 13, 2004 10:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα ευχόμουνα, να μην υπάρχει κανείς που να μην εκτιμά την πράξη ή την mentalite ενός Σολωμού ή ενός Λιαντίνη ή ενός Χιουγουάθα. Έστω και του νιτσεϊκού υπερανθρώπου. Από αυτό όμως μέχρι του σημείου να εξαγιάζουμε τον θάνατο, είτε τον αυτόβουλο είτε όχι! ε αυτό πάει πολύ βρε παιδιά! Νισάφι! Ξέρουμε δηλαδή πώς θα σωθεί ο κόσμος! Και τώρα που το μάθαμε αυτό, αρπάξαμε τον παπά απ΄ τα ράσα, τελείωσε. Shocked

Τρομερή η μάστιγα του ηρωισμού. Με τις όποιες μορφές του. Με μια απλή ανάγνωση της ιστορίας, καταλαβαίνει κανείς ότι κανένας ήρωας ποτέ δεν έσωσε κανέναν. Οι ήρωες εμπνέουν, δε σώζουν. Αυτό που σώζει είναι ακριβώς το αντίθετο, η ορθή-μεθοδική-λογική δράση. Ο ηρωισμός είναι μια νομιμοποιημένη βλακεία. Αν φτάνουμε κάποτε στο σημείο να επενδύουμε στον ηρωισμό είμαστε αξιοθρήνητοι: αυτό σημαίνει ότι ήρθαμε στη χειρότερη θέση, στην έσχατη απόγνωση.

Με λυπεί προσωπικά που μια συζήτηση για την υπέρβαση των ορίων κατέληξε να είναι μια συζήτηση για την αυτοκτονία, για τον ηρωισμό - για πράγματα που περιέχουν, περικλείουν τον θάνατο. Πάντα θα θαυμάζω μια ηρωική πράξη (δεν το αποκλείω και εγώ να το κάνω κάποτε), και πάντα εκ των υστέρων, αλλά και πάντα θα λυπάμαι. Θα λυπάμαι τόσο για τον ήρωα τον ίδιο, όσο και για αυτούς που τον κατασκεύασαν. Όσο και για αυτούς που εξαρτούνται από αυτόν. Κάποιος φτάνει να εξαρτά τη συνέχιση της συζήτησης από το αν οι άλλοι αποδέχονται ως σημείο επαφής τον ηρωισμό. Οι ήρωες δεν γεννιούνται, γίνονται, τους φτιάχνει η ανθρώπινη ανοησία. Μπορεί να εμπνεόμαστε από την πράξη ενός ήρωα, από την άλλη όμως εμείς τον φτιάξαμε, με τη δική μας αδράνεια, εμείς τον σκοτώσαμε. Αν εμείς δρούσαμε ορθώς, αυτός δεν θα χρειαζόταν να πεθάνει έτσι όπως πέθανε. Αν τώρα, κάποιος σκοτώνει τον εαυτό του όχι για κάποιο άμεσο όφελος των υπολοίπων αλλά για έμμεσο (Νίτσε π.χ.), είναι ακόμα περισσότερο ηλίθιος. Απλώς, ο σκοπός αγίασε τα μέσα: μπράβο του που ήταν ένας τέτοιος ηλίθιος και όχι διαφορετικός: εμπνευστείτε αλλά μην ακολουθείτε! Embarassed

Όσο για τους ήρωες των Συκουτρήδων, μπράβο τους. Ζούνε αυτοί καλά, στον μεγαλοϊδεατισμό τους, για να ζούνε καλύτερα αυτοί που τους δημιουργούν, τεχνηέντως. Όλοι γενναίοι. Οι ήρωες κερδίζουν τον παράδεισο (μετά θάνατον βέβαια), για να κερδίζουν οι άλλοι προ θανάτου (των άλλων και όχι του δικού τους βέβαια). Twisted Evil
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 13, 2004 12:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ας ξεχάσουμε τις αυτοκτονίες!
Smile
Ποια είναι τα όρια;
Όριο είναι ένα συμφωνημένο σημείο. Υπέρβαση σημαίνει να περάσεις το συμφωνημένο! Άρα να αθετήσεις την συμφωνία (με κάθε τρόπο)
Είναι θεμιτό αυτό;
Βεβαίως ναι, βεβαίως όχι.
Αν πετύχεις, είναι. Αν όχι, δεν είναι.
Γιατί να το κάνεις;
1. Γιατί δεν ήξερες τα όρια!
2. Γιατί εντός ορίων δεν είσαι επιτυχής!
Άρα ξεπερνάς τα όρια ή από βλακεία ή από παρόρμιση για επιτυχία.
Όσοι περισσότεροι ξεπερνούν τα όρια τόσο τα όρια "αλλάζουν" θέση. Οι χθεσινές πετυχημένες υπερβάσεις γίνονται οι σημερινές στρωτές διαβάσεις!
Αυτό έχει ένα κακό! Ότι αν κάποιος είναι αδρανής για ένα μεγάλο διάστημα, όταν μπει στην δράση θα βρεί τα όρια πολύ μακρινά!
Συμπέρασμα: η σχέση μας με κάθε δράση αλλάζει από την αδράνειά μας και την δραστικότητα των άλλων γύρω μας.
Ακόμα και η αυτοκτονία δεν είναι ΑΥΤΟ-κτονία, αλλά αυτοχειρία. Ο αυτόχειρ οδηγήθηκε εκεί, εν μέρει από τον ίδιο και εν μέρει από τους άλλους (οι ηθικοί αυτουργοί)
Ο ηθικός κανόνας που απαγορεύει την αυτοκτονία, είναι ηθικός γιατί το φταίξιμο είναι όλων.
Αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει ηθικός κανόνας δεν έχετε παρά να ρωτήσετε κάποιον δίπλα σας:
"Θα έδινες την συγκατάθεσή σου να αυτοκτονίσει κάποιος;"
ΟΧΙ θα σας πουν! (το όχι βγήκε από τον ηθικό κανόνα)
Και ο μελλοντικός αυτόχειρας το ίδιο θα έλεγε!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alkyon
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 05 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: ATTIKH

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 13, 2004 1:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Eλπίζοντας ότι δεν οδηγώ τη συζήτηση σε άλλα μονοπάτια, πιστεύω πως η εποχή μας δε χρειάζεται ήρωες ,αλλά ανθρώπους με την πραγματική σημασία της λέξης.Άνθρώπους με σεβασμό στον άλλον και όχι ήρωες που ανατινάζονται παίρνοντας μαζί τους 'όποιον πάρει ο χάρος΄.Τώρα πώς θα λειτουργήσουν οι άνθρωποι με αυτόν τον τρόπο ,τί χρειάζεται για αυτό και ποιος ο ρόλος της παιδείας ,αυτό αποτελεί θέμα μιας άλλης πολύ μεγάλης συζήτησης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 13, 2004 4:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για τους αρχαίους Έλληνες, ως γνωστόν, η υπέρβαση των ορίων ήταν ταυτισμένη με την ύβρη. Τη στιγμή που θα υπερβεί ο ήρωας τα μέτρα, δηλαδή τα όρια, έχουμε τη συντριβή του. Κ' η αυτοκτονία είναι (βλέπε τον Αίαντα) ένας τρόπος έκφανσης της ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ του ήρωα! :?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 13, 2004 8:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

νν φαντάζομαι μιλάς για την ομηρική αρχαιότητα και την αρχαία λογοτεχνική μας παράδοση. Στη φιλοσοφία ουδέποτε συνέβει αυτό που λες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 14, 2004 12:01 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

νν, σου αρέσει πολύ η λέξη "έκφανση". Ας την δούμε λίγο:
Έκφανση: (η) ουσ. (Κ έκφανσις, -εως) εκδήλωση, έκφραση: με τη δική του έκφανση του ωραίου συγκινούνται (Κ. Καβάφης). Μείζον ελληνικό Λεξικό.
Βεβαίως λοιπόν μια αυτοκτονία είναι εκφανση δηλαδή εκδήλωση ενός ανθρώπου! ΌΧΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ μιας κατάστασης. Η Εκδήλωση είναι μια Κατάσταση. Δεν υπάρχει εκδήλωση κατάστασης αλλά δήλωση κατάστασης! Υπάρχει αρχή , μέσον, τέλος, αποκατάσταση. Κατά τα τέσσερα αυτά μέρη υπάρχουν και δηλώσεις περί αυτής.
Έτσι λοιπόν θα μπορούσες να προσδιορίσεις το αίτιο της αυτοκτονίας, την ηρωϊκή πράξη, και να δηλώσεις ότι η κατάσταση αυτή αποτελεί ανθρώπινη συντριβή (ορίζοντας έτσι τι εννοείς ανθρώπινη συντριβή)
Διαφορετικά όλος ο λόγος σου δεν ευσταθεί, όχι γιατί δεν γνωρίζουμε το ρήμα "συντρίβω", αλλά τι εννοείς ανθρώπινη συντριβή. Αντί να δείξεις τι λες με βάζεις να σκεφτώ τι έκανε ο Αίαντας και η σκέψη μου να πώ ότι ταιριάζει με την δική σου (χωρίς να την ξέρω) δεχόμενος το δικό σου αποτέλεσμα λογικής ως κοινής αποδοχής!
Μάλλον φίλε νν έκανες υπέρβαση "λογικών" ορίων!
(συνέχεια από άλλη συζήτηση, αλλά ανευ κακίας, φρονώ ότι είναι χρήσιμη η παρατήρηση, περιμένω σχόλιά σου)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 14, 2004 1:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Afham, έχεις δίκιο, αναφέρομαι (καθαρά φαίνεται) στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία και όχι στα σύγχρονα δεδομένα και φιλοσοφία.

Βugman, γιατί λες πως έκανα υπέρβαση λογικών ορίων; με την "έκφανση της συντριβής", δηλαδή "φαίνεται στον θεατή-αναγνώστη η συντριβή, θέλησα να δείξω πως η αυτοκτονία στην αρχαία ελληνική τραγωδία, οδηγεί στην αποκατάσταση της ηθικής τάξης, δηλαδή στην κάθαρση, όπου η ύβρις τιμωρείται. Είναι ζήτημα ερμηνείας. Φυσικά υπάρχουν χίλιες δύο άλλες απόψεις περί του ρόλου της στην τραγωδία. Εγώ έτσι τη βλέπω. Παράλληλα, πως οι αρχαίοι δεν εξαγίαζαν την αυτοκτονία, αλλά το φως αυτή της εδώ και πεπερασμάνης ζωής.
Πολύ πεισιθάνατοι γίναμε τώρα τελευταία. Μια αρνητική οπτική της αυτοκτονίας από την αρχαία λογοτεχνία και τίποτα παραπάνω. όντως δε διασαφήνισα. Διασαφηνίζω τώρα :)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 14, 2004 1:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η υπέρβαση λογικών ορίων είναι η πρακτική του δάσκαλου. Τα λογικά όρια είναι τα όρια του μαθητή, όχι του δάσκαλου. Ο δάσκαλος τραβώντας τα λογικά όρια του μαθητή τον μαθαίνει σε μια νέα λογική!
Διαφορετικά θα μαθαίναμε την μαθηματική λογική σε μια βδομάδα στην πρώτη δημοτικού!
Έτσι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να είναι φιλόσοφος! Ο φιλόσοφος εξηγεί, ο δάσκαλος προκαλεί τον μαθητή να εξηγεί!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 15, 2004 9:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΖΑ ΑΣΦΑΛΩΣ BUGMAN ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥ (ΣΟΛΩΜΟΣ ΣΟΛΩΜΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΗΡΩΟΣ) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑ 'ΒΗΜΑΤΑ' ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ ΕΘΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΟΙΛΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ, ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΛΑΟΥΣ, ΞΕΡΙΖΩΝΟΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (REALITY ΚΑΙ ΟΧΙ VIRTUAL REALITY ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ 'ΕΛΛΗΝΙΚΗ' ΓΛΩΣΣΑ).

Αυτά τα έγραψε ο Έκτωρ και η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να τα μάθω απ έξω γιατί είναι ακριβός έτσι.

Εις την ετοιμότητα του κινδύνου τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η α ι σ θ η τ ι κ ή, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότ' είναι π ρ ο ν ό μ ι ο ν των εκλεκτών (όχι καθήκον ή πράξις φιλανθρωπίας) να συντρίβωνται υ π έ ρ των άλλων, υ π ό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον!

Αυτά τα έγραψε ένας υποτιθέμενος φιλόσοφος που υποστηρίζει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ήρωας είναι κάτι σαν τον Indiana Jones ένα πράγμα. Τον έλκει δηλαδή η περιπέτεια και ο κίνδυνος, δεν πρόσθεσε και τις γυναίκες. Απορώ γιατί.
Όχι πως δεν έγραψε και κάποια σωστά, αλλά η πολυλογία βλάπτει πάντα κατά πως φαίνετε.
Να προσθέσω ότι ο ήρωας δεν είναι νομιμοποιημένος βλάκας, αλλά μάλλον κάποιος που βάζοντας στόχους υπεράνω του εαυτού του, επιτρέπει σε μας τους νομιμοποιημένους βλάκες να υπάρχουμε μαζί με τις συνήθειές μας.
Επίσης γνώμη μου είναι να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, και για να το κάνουμε αυτό το πρώτο βήμα είναι να τιμούμε αυτούς που πρέπει, όπως πρέπει, και όχι γι αυτούς (που δεν το χρειάζονται), αλλά για μάς γιατί εμείς το χρειαζόμαστε.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 15, 2004 10:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το Ηρωικό Καζάνι (έμπνευση από τον iason τον καζανά!)
Κάποτε ήταν μια όμορφη χύτρα. Θέλω να κάνω το καλύτερο φαγητό σκέφθηκε! Πλύθηκε, σενιαρίστηκε, γέμισε νερό, ωραίο κρέας και βάλθηκε στην φωτιά να το κάνει πεντανόστιμο.
Δίπλα κοιμόταν το καζάνι. Ακούει κοχλασμούς, χαρά, και ξυπνάει. Αμάν λέει, η χύτρα βάλθηκε να κάνει το καλύτερο φαγητό. Αμέσως να κάνω και γω ένα. Ξεκινάει πλένεται, ετοιμάζεται, βάζει νερό και ωραίο κρέας, βάλθηκε στην φωτιά και περιμένει.
Αμαν λέει το καζάνι. Η χύτρα πάει γρήγορα, πρέπει να την φθάσω. Ανεβάζει την φωτιά. Κι άλλο. Ξαφνικά στο καζάνι αρπάζει το κρέας και καίγεται!
Πετάγεται το καζάνι από την κάψα και σβήνει την φωτιά την δική του και της χύτρας.
Αρπάζει την χύτρα και φεύγει, "Σωθήκαμε΄", "Σωθήκαμε" φωνάζει το καζάνι. Κατάφερα και έσβησα την φωτιά που θα μας έκαιγε!
Ήρωας το καζάνι.
Ηθικό δίδαγμα:
Ο δεύτερος για να γίνει πρώτος ξεχνάει την δουλεία του και κάνει δουλειά αυτή: ο πρώτος να γίνει ίδιος με τον δεύτερο, άρα ελλείψη πρώτου, να γίνουν και οι δύο πρώτοι!

Ήρωες δεν είναι μόνο αυτοί που πεθαίνουν για έναν σκοπό! Αλλά και αυτοί που στην μάχη "νοιάζονται" για τον συμπολεμιστή τους!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 15, 2004 10:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χαίρομαι που συμφωνούμε, για την ομοιότητα. Ελπίζω να συμφωνούμε και για τη διαφορά. Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΚΤΩΡ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 04 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 95
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 16, 2004 3:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΣΥΣΤΗΝΩ ΗΡΕΜΙΑ OULIATHIS, KANEΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗΣ Η ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΠΑΣΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΑΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΑ- ΤΟΝ INDIANA JONES...ΠΟΥ ΑΡΑΓΕ ΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΒΛΑΞ ΕΝΟΙΩΣΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΕΣΑ ; ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΛΚΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΛΚΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΤΟΡΑ (ΣΥΜΠΤΩΣΙΣ) ΠΟΥ ΟΤΑΝ Η ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΧΕΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΙΜΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ....ΝΑΙ ΕΛΚΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ,ΤΟΝ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ, ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΞΑΝΑ. ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΑΛΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ,ΚΑΛΩΣ ,ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΝΩ ΜΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΩ, ΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 16, 2004 10:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έκτωρα έχω την βάσιμη υποψία (δεν ξέρω γιατί) ότι παρανόησες ότι έγραψα. Ίσως και να μην έκανα τελείως κατανοητό τι ήθελα να πω. Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενά σου αντίθετα συμφώνησα απόλυτα. Ο υποτιθέμενος φιλόσοφος στον οποίο αναφέρθηκα δεν ήσουν εσύ, αλλά ο πραγματικός συντάκτης της τρίτης παραγράφου στο κείμενό μου, που μιλάει για περιπέτειες και κινδύνους (διάβασα αυτήν την περιγραφή του ήρωος σε μια ιστοσελίδα την διεύθυνση της οποίας ένας φίλος παράθεσε εδώ νωρίτερα, κοίτα λίγο παραπάνω και θα την δεις). Αυτήν σχολίαζα Υπέθεσα ότι όλοι θα την διάβασαν και έτσι δεν ανάφερα καν ποιος τα είπε. Επαναλαμβάνω ακόμα μία φορά ότι δεν διαφώνησα μαζί σου, και την επόμενη φορά θα προσέξω να είμαι πιο κατανοητός.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 17, 2004 12:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έκτωρα, έχασα τον παππού στα Δεκεμβριανά (ετών 29). Και εκείνος την ίδια δικαιολογία είχε με τον άλλο Έκτωρα. Γνώριζε δε ότι θα υπάρξει προδοσία και ότι η πιθανότητα να ζήσει ήταν μηδαμινή.
Αν όμως ζούσε χωρίς να συμπαρασταθεί στους συμπολεμιστές του, τότε θα το είχε βάρος. Με άλλα λόγια προτίμησε να δώσει το βάρος στην κόρη του (μάνα μου) αντί να το λάβει ο ίδιος! Δυστυχώς δεν ζούμε μόνοι μας και κάποτε αυτό το πληρώνουμε με την ζωή μας!
Στην ουσία αυτό που γλίτωσε με την θυσία του το φόρτωσε σε άλλους, και η θυσία έγινε για να ελαφρύνει άλλους, αλλά όχι τους ίδιους που σήκωσαν το τελικό βάρος!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΕΚΤΩΡ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 04 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 95
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 17, 2004 2:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

OULIATHIS ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ 'ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ' ΜΑ ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΔΙΠΛΑ.
BUGMAN, ΔΙΑΚΡΙΝΩ (ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ) ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΚΡΙΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ (ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ) ΚΑΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΟΥ ΣΤΕΝΟΥ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ.
ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 'ΠΕΦΤΕΙ' ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΙ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΑΚΟΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΑ ΤΙΜΗΣ ΙΕΡΟ (ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ) ΑΥΤΟΣ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΟΤΙ 'ΕΛΕΙΨΕ' ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΦΤΩΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΨΩΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟ ΒΙΟ ΤΟΥΣ . ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΕΚΤΟΡΟΣ (ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΥ ΤΩΡΑ) ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΟ ΚΑΙ 'ΠΛΟΥΣΙΟ' (ΟΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΑ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΥΠΕΦΕΡΕ) ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΖΕΙ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΛΙΠΟΤΑΚΤΟΝΤΑΣ... ΙΣΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΝΑ ΕΚΤΟΡΑ...
BUGMAN ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΩ ΝΑ 'ΕΚΦΡΑΖΩ' ΑΛΛΟΥΣ (ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΙΔΙΑΤΕΡΩΣ ΔΕ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧOΣ (ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ) .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Σελίδα 5 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center