Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΕΚΔΙΚΗΣΗ.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 9:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κλειδοκράτορ,αναφέρεις πως δεν μπαίνεις στον κόπο να πάρεις εκδίκηση.
Εχεις αντιληφθει ποιος πραγματικά την αποζητα?Εσύ ή ο θιγμένος εγωισμός σου?


Αγαπητή Μέδουσα, εγώ και ο εγωισμός μου και η λογική μου είμαστε ένα. Όμως, επειδή η λογική μου, μου λέει ό,τι ο Νόμος του Θεού για Αμοιβή-Τιμωρία, ή ο Νόμος της Δράσης-Αντίδρασης, λειτουργούν καλύτερα από εμένα, έχω ‘χεσμένο’ τον εγωισμό μου.
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Μαθητής????
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 07 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 10:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Sad Η εκδίκηση λειτουργεί μέσα μας όταν θεωρούμε ότι μας αδικούν.
Το θέμα είναι πρώτον εάν ξέρουμε την αλήθεια, εάν όντος είμαστε τα θύματα και όχι οι θύτες.
Δεύτερον πόσο μακρόθυμοι είμαστε με τους άλλους, αλά και πόσο μακρόθυμοι θα θέλαμε να είναι οι άλλοι με εμάς.
Παρατηρώ ότι οι ποιο άδικοι δεν θέλουν να αδικούνται.
Πχ ο/η απατημένος σύζυγος που χρόνια απατούσε την/ τον σύντροφο και όταν έμαθε ότι συνέβαινε κάτι από το ταίρι του/της ήθελε να σκοτώσει να βιαιοπραγήσει να εκδικηθεί.
Τέλος πως θα ξέρουμε ότι η εκδίκηση που εκτελέσαμε ήταν η ανάλογη και δεν υπερέβη την ισορροπία του δικαίου, έτσι ώστε να ξαναπεριμένουμε το πλήρωμα της Νέμεσης στα κεφάλαια μας
_________________
ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΥΣΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Μέδουσα
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 465

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 10:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και καλά κάνεις Κλειδοράτορ.
Πες μου και κάτι άλλο.Το γεγονός πως τον εχεις χε...,τον εγωισμό σου από τι άλλο σε έχει γλυτώσει?
_________________
Οι αποδείξεις κουράζουν την αλήθεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Μέδουσα
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 465

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 10:57 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
( Η εκδίκηση λειτουργεί μέσα μας όταν θεωρούμε ότι μας αδικούν.
Mέσα μας λειτουργεί,όπως άλλωστε όλες μας οι πράξεις είναι εγωκεντρικές,τι είναι αυτό που την θέτει σε λειτουργεια?
Παράθεση:
Το θέμα είναι πρώτον εάν ξέρουμε την αλήθεια, εάν όντος είμαστε τα θύματα και όχι οι θύτες.

Δεν νομίζω να υπάρχει το απολυτο σε αυτους τους χαρακτηρισμούς

Παράθεση:
Δεύτερον πόσο μακρόθυμοι είμαστε με τους άλλους, αλά και πόσο μακρόθυμοι θα θέλαμε να είναι οι άλλοι με εμάς.
Παρατηρώ ότι οι ποιο άδικοι δεν θέλουν να αδικούνται.
Πχ ο/η απατημένος σύζυγος που χρόνια απατούσε την/ τον σύντροφο και όταν έμαθε ότι συνέβαινε κάτι από το ταίρι του/της ήθελε να σκοτώσει να βιαιοπραγήσει να εκδικηθεί.

Εδώ περιπλέκεις τον Χρυσό Κανόνα.Οποιος τον κατέχει,δεν αισθανεται την αναγκη να εκδικηθεί.
Παράθεση:
Τέλος πως θα ξέρουμε ότι η εκδίκηση που εκτελέσαμε ήταν η ανάλογη και δεν υπερέβη την ισορροπία του δικαίου, έτσι ώστε να ξαναπεριμένουμε το πλήρωμα της Νέμεσης στα κεφάλαια μας

Το μέτρο του δικαίου στην συγκεκριμένη περίπτωση Μαθητή,έχω την εντύπωση πως είναι απόλυτα συννυφασμένο με το μεγεθος της κινητηριας δυναμης ,του εγωισμού, δηλαδη.
Και ας μην ξεχνάμε πως ο δικαιο,πάλι σε αυτή την περιπτωση δεν μπορεί να είναι αντικειμενικό.Κάνενας δεν εχει τα ιδια επιπεδα ευθυξίας με τον άλλον.
_________________
Οι αποδείξεις κουράζουν την αλήθεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Christina
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 237
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 11:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μαθητής???? έγραψε:
Το θέμα είναι πρώτον εάν ξέρουμε την αλήθεια, εάν όντος είμαστε τα θύματα και όχι οι θύτες.


Αυτό είναι το μόνο που γνωρίζουμε, καθώς εμείς έχουμε διαλέξει τη θέση του θύτη ή του θύματος, αλλά και στις περιπτώσεις που δεν έχουμε διαλέξει εμείς αλλά η …ιστορία και πάλι η αλήθεια μας δεν είναι το θύμα?

Πάντως νομίζω ότι για την εκδίκηση έχει μιλήσει καλύτερα
ο Nίκος Καββαδίας στο Σταυρό του Νότου:

Απάνω μου έχω πάντοτε στη ζώνη μου σφιγμένο
Ένα μικρό αφρικάνικο ατσάλινο μαχαίρι
Όπως αυτά που συνηθούν και παίζουν οι αραπάδες
Που απ’ ένα γέρο νέγρο τ’ αγόρασα στ’ Αλγέρι

Θυμάμαι ως τώρα να ‘ταναι το γέρο παλαιοπώλη
Όπου έμοιαζε με μια παλιά ελαιογραφία του Γκόγια
Ορθό πλάι σε μακρυά σπαθιά και σε στολές σκισμένες
Να λέει με μια βραχνή φωνή τα παρακάτου λόγια

Ετούτο το μαχαίρι εδώ που θέλεις ν’ αγοράσεις
Με ιστορίες αλλόκοτες ο θρύλος το ‘χει ζώσει
Κι όλοι το ξέρουν πως αυτοί που κάποια φορά το ‘χαν
Καθένας κάποιον άνθρωπο δικό του έχει σκοτώσει

Ο δον Μπαζίλιο σκότωσε μ’ αυτό τη δόνα Τζούλια
Την όμορφη γυναίκα του γιατί τον απατούσε
Ο κόντε Αντώνιο μια βραδιά το δύστυχο αδελφό του
Με το μαχαίρι τούτο εδώ κρυφά δολοφονούσε
Ένας αράπης τη μικρή ερωμένη του από ζήλια
Και κάποιος ναύτης ιταλός ένα γραικό λοστρόμο

Χέρι σε χέρι ξέπεσε και στα δικά μου χέρια
Πολλά έχουν δει τα μάτια μου μ’ αυτό μου φέρνει τρόμο

Σκύψε και δέστο μια άγκυρα και ένα οικόσημο έχει
Είν’ αλαφρύ για πιάσε το δεν πάει ούτ’ ένα κουάρτο
Μα εγώ θα σε συμβούλευα κάτι άλλο ν’ αγοράσεις
Πόσο έχει;
μόνο φράγκα εφτά αφού το θέλεις πάρτο

Ένα στιλέτο έχω μικρό στη ζώνη μου σφιγμένο
Που η ιδιοτροπία μ’ έκανε και το ‘καμα δικό μου
Κι αφού κανέναν δεν μισώ στον κόσμο να σκοτώσω
Φοβάμαι μην καμιά φορά το στρέψω στον εαυτό μου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AFONYAS
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 444
Τόπος: Στην άδεια των Ελλήνων πόλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 1:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

"Στη συνειδήσή μου έσταξα λεμόνι" ..........

«Για όποιον η θάλασσα στον ήλιο είναι «τοπίο» - η ζωή μοιάζει εύκολη και ο θάνατος επίσης. Αλλά για τον άλλον είναι κάτοπτρο αθανασίας, είναι «διάρκεια». Μια διάρκεια που μόνο το ίδιο της το εκθαμβωτικό φώς δεν σ’ αφήνει να την συλλάβεις».
Στην αποκάλυψη αυτής της «διάρκειας», αυτού του κατόπτρου αθανασίας, αφιέρωσε την ποίησή του ο Οδυσσέας Ελύτης.

Θέλησε να τα αποκαλύψει για να τα κατανοήσει και να τα παραδώσει σε μας, δηλαδή να τα σώσει. Συχνά τον αποκαλούν ποιητή του Αιγαίου. Είναι εύκολος ορισμός, αλλά δεν είναι πλήρης γιατί αφήνει απέξω όλη την ουσία της ποιητικής αγωνίας και έκφρασης του Ελύτη. Ο ορισμός περιορίζει τον πλατύ ορίζοντα της ποιητικής του ματιάς.Ο Ελύτης μας δώρισε εκπληκτικές ποιητικές εικόνες, αλλά το ζήτημα είναι τι είναι πίσω από αυτές. Πίσω από αυτές είναι ένα διαρκές κάλεσμα για αναζήτηση. Ψάξε, μάθε, βούτα στην ουσία των πραγμάτων, νιώσε και τότε θα σου αποκαλυφθούν πράγματα λέει ο ποιητής.

«Ενας άνθρωπος που ξυπνά τα χαράματα μπροστά σ’ ένα λιμανάκι μώβ κι εύχεται να μην είχε μάθει ποτέ του γράμματα – τι θαύμα! Κατεβαίνει στο βραχάκι να λύσει τη βάρκα. Σε λίγο, η μια ράχη του βουνού κοκκινίζει. Οπου να ‘ναι θα φανεί ο Κούρος, και πίσω του οι γραμμές των άλλων νησιών, το ξεφόρτωτο τρεχαντήρι, ένας Προφήτης Ηλίας. Υστερα, θα σβήσουν όλα και θα μείνει το μελαχρινό, καθάριο πρόσωπο με τα μεγάλα μάτια, που είναι ο ψαράς με το πανέρι του, ο σημερινός σου γείτονας, αλλά συνάμα και ο παντοτινός Αλιέας των θησαυρών και των ανθρώπων».


Οδυσσέας Ελύτης............δάσκαλος και καταδείκτης !
_________________
Γνωρισα τον ανθρωπο & αγαπησα τα ζωα …..

Στα πιο σπουδαία πράγματα στάθηκαν δάσκαλοί μας, τα ζώα. Η αράχνη μας δίδαξε υφαντική, το χελιδόνι την οικοδομική, το αηδόνι και ο κύκνος το τραγούδι.


Δημόκριτος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 1:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μέδουσα έγραψε:
Δεν σε τιμά και ιδιαιτερα αυτός ο σχολιασμός σου,Νεοφώτιστε...
Αλλά μιας και τα πας καλά μόνο με τα λεξικά σε παραπεμπω στην λέξη επικοινωνία.Όσο για τον Ελύτη ,επισης σε παραπεμπω στο ποιημα του"Εκείνο που δεν γίνεται",ισως με την βοηθεια λεξικού καταλάβεις κάτι..



Έχω κι εγώ ελαττώματα αλλά μπορώ ν' ανοίξω ένα λεξικό τουλάχιστον για να μην ταλαιπωρώ την ελληνική γλώσσα,που είναι το αγαπημένο άθλημα των χριστιανών,όταν δεν ταλαιπωρούν τους "άπιστους".


Δεν υπάρχουν περισσότερο άθεοι απ' τους ποιητές,τους μεγάλους ποιητές.Τώρα μου έρχεται στο νου ένας στίχος του Ελύτη που λέει περίπου ότι οι άγιοι ανάβουν κεράκι στους ερωτευμένους!!!Πλήρης αντιστροφή της μεταφυσικής αερολογίας σε γήινη διάσταση.Ή το άλλο που λέει ότι "Στις Κυκλάδες οι μικρές εκκλησίες αφθονούν και λάμπουν όπως τα βότσαλα.Αλλού πουθενά χριστιανοί δεν εφάνηκαν ποτέ τόσο ειδωλολάτρες.Και είναι με το μέρος τους ο Θεός".

Το ότι χρησιμοποιεί τη λέξη Θεός για να του αποδώσει γήινο περιεχόμενο,δε σημαίνει ότι θα τον κάνεις και χριστιανό με το ζόρι.Όλοι οι ποιητές είναι αιρετικοί! Νομίζω είναι σαφές ότι ο Θεός του Ελύτη δεν πιστεύει στον Ιουδαιοχριστιανικό Θεό.Είναι κάτι σαν το Θεό του Λιαντίνη,δηλαδή ένας δίκαιος κι ερωτικός άνθρωπος,ένα πρότυπο ηθικής μέσα στον κόσμο,κι όχι μια υπερδύναμη εκτός αυτού.


Κι όταν παίρνει την έννοια του παντοδύναμου,ο ποιητής είναι κατηγορηματικός:"Τα στοιχεία που είσαι ημέρες και νύχτες ήλιοι κι αστέρες,θύελλες και γαλήνη ανατρέπω στην τάξη κι εναντίον τα βάζω του δικού μου θανάτου που συ τον θέλησες".Και αλλού:"Εξαποθρησκευμένος ο χώρος όπου ακεραιώνεται η τελειότητα,θα μπορούσε να ονομασθεί Παράδεισος.Με την ίδια έννοια που η μεταξύ τιμονιέρη και Ικτίνου ακριβής στιγμή θα μπορούσε να ονομασθεί δικαιοσύνη".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μαθητής????
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 07 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 10:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Crying or Very sad Πως είναι δυνατόν οι ποιητές να είναι αιρετικοί και άθεοι αφού ζούνε ως αθάνατοι, ασκώντας γοητεία και έρωτα.
Το ξέρω ότι τους ζηλεύεις γιατί και εγώ το ίδιο κάνω, αλλά δεν τους φθονώ τους θαυμάζω.
Κατάφεραν να μείνουν στην αθανασία σαν κάτι ωραίο.
_________________
ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΥΣΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Μέδουσα
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 465

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 01, 2007 11:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητέ Μαθητή,δεν νομιζω πως είναι αυτό που εννοουσε ο Νεοφώτιστος.Αν κάποιος με χαρακτήριζε αιρετική οπως ακριβώς ο Νεοφώτιστος τους ποιητες θα το χαιρόμουν.

Εχουν θεό και αυτοί,αλλα έχουν ενα δικό τους θεό,πέρα από τα κατεστημένα που περιεχονται συνηθως οταν λέμε Θεός(όποιοσδητε θεός).

Αν υποθέσουμε πως στην εννοια αυτή συμπεριλαμβάνονται ιδανικά και αξίες του καθενός μας,δεν βρίσκεις θεούς πίσω από τις λέξεις?

Και μόνο το γεγονός πως ο θεός είναι κάτι ακαθόριστο,αμέσως αμέσως κανεί όλους εμάς που τον εχουμε,όπως τον εχουμε ο κάθενας μας και επιχειρούμε να τον ερμηνεύσουμε, αιρετικούς στα μάτια των άλλων.
_________________
Οι αποδείξεις κουράζουν την αλήθεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tetes
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 27 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 01, 2007 2:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΚΔΙΚΗΣΗ. Απάντηση με Συμπερίληψη

Πολλές οι απόψεις που διάβασα περί εκδίκησης αλλά όλες είχαν να κάνουν με το πρώτο μισό του θέματος μου.
Το δεύτερο μισό με το οποίο δεν ασχολήθηκε κανείς και κατ' εμέ είναι το ουσιαστικώτερο μέρος δεν ασχολήθηκε κανείς. Το επαναλαμβάνω:

"Η εκδίκηση φέρνει γαλήνη ή η συγχώρεση και η ανεκτική αντιμετώπιση;
Μήπως αυτός που εκδικείται αιαθάνεται πολύ χειρότερα απο αυτόν που του προξένησε το όποιο κακό;"
[/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 01, 2007 4:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η εκδίκηση πρέπει να μετράει αποτρεπτικά. Αν είναι να καταφύγει κανείς εκεί σημαίνει ότι είναι ήδη χαμένος...
Φυσικά μπορεί κανείς να ζει κανείς χωρίς πολλά οπότε δεν έχει να χάσει και πολλά. Αυτός δεν έχει λόγο να αποτρέπει...που να φθάσει και στην εκδίκηση...αδύνατον.

Η εκδίκηση σερβίρεται κρύα..δηλαδή πρέπει να έχει κοπάσει το γεγονός που την εγείρει και το θύμα να πιστέψει πως έχει κερδίσει κατά κράτος. Τότε η εκδίκηση επιφέρει και το μεγαλύτερο πλήγμα. Δυστυχώς αυτή η κατάσταση θα οδηγήσει τους αντιμαχόμενους σε συνεχή εξαθλίωση...μέχρι να παραδεχτούν πως είναι χαμένοι και οι δύο...εξίσου. Τότε αλλάζουν τα πράγματα και γίνεται ο ένας βοηθός του άλλου.

Συμπέρασμα η εκδίκηση είναι "φυσκό επόμενο στάδιο" και κανένας δεν χαίρεται γι΄αυτό. Ο κακός δεν περιμένει να πονέσει για να εκδικηθεί...αλλά κάνει το κακό του χωρίς αναστολές. Έτσι πονάει μόνο ο καλός, όταν πάρει μέτρα εκδίκησης.
Ουσιαστικά ο τρόπος να μην ασκείς εκδίκηση είναι να την παραπέμψης στο κράτος...να αποδώσει δηλαδή αυτό αυτό που θα έπρεπε να κάνεις εσύ. Ο καλύτερος τρόπος είναι να μην δίνεις στόχο, να έχεις τα λιγότερα και να μην ενοχλείς κανένα...αλλά αυτό σήμερα είναι ουτοπία.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 01, 2007 5:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

bugman οποιος εκδικειται δεν ειναι αυτος που χανει κατι αλλα αυτος που περιμενει κατι σαν ανταλλαγμα και δεν το παιρνει,εχοντας την αισθηση οτι αυτα που εδωσε δικαιωνουν την εκδικηση σαν ποινη στο μη ανταλλαγμα.
απ τη στιγμη που περιμενει ανταλλαγμα εξαρταται απ τον αλλον αρα ειναι κυριως θεμα εξαρτησης.και οπως με ολες τις εξαρτησεις ο κινδυνος ειναι να γινεις υποχθονιος,το οποιο ειναι αντιθετο της γαληνης.δεν αισθανεται χειροτερα αυτος που εκδικειται,απλα γινεται χειροτερος σαν ανθρωπος
_________________
ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 02, 2007 12:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μαθητής???? έγραψε:
Crying or Very sad Πως είναι δυνατόν οι ποιητές να είναι αιρετικοί και άθεοι αφού ζούνε ως αθάνατοι, ασκώντας γοητεία και έρωτα.
Το ξέρω ότι τους ζηλεύεις γιατί και εγώ το ίδιο κάνω, αλλά δεν τους φθονώ τους θαυμάζω.
Κατάφεραν να μείνουν στην αθανασία σαν κάτι ωραίο.



Γιατί λατρεύοντας τη ζωή,ως θεότητα,αποδέχονται ότι και οι θεοί πεθαίνουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μαθητής????
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 07 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 02, 2007 1:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Question Σύμφωνα με τον χαρακτήρα του έκαστος θα αισθανθεί είτε ανακούφιση είτε ενοχές.
Και στην εκδίκηση υπάρχουν δύο κίνητρα.
Το ένα είναι το ΕΓΩ και το άλλο είναι το ΕΜΕΙΣ.
Το ΕΓΩ περισσότερο εγωιστικό και τυφλωμένο από την έπαρση οδηγείται σαν λύκος πεινασμένος σκορπίζοντας το κουφάρι της λείας του και αφού χορτάσει η πεινασμένη του αλαζονεία κλαίει πάνω από το άψυχο πτώμα.
Το ΕΜΕΙΣ λιγότερο εγωιστικό αλλά με περσότερη φρόνηση και δικαιοσύνη οδηγείτε σαν Νέμεση που σκοπό έχει το δίδαγμα και την αποτροπή της κακίας.
Μελετώντας ψύχραιμα καταδικάζοντας όχι το άτομο αλλά την πράξη του.
Ερευνώντας μέσα από τον χρόνο την πράξη που κατά εξακολούθηση επαναλαμβανόταν χωρίς ίχνος μεταμέλειας.
Το ΕΜΕΙΣ δικάζει χωρίς ενοχές χωρίς τύψεις και αντίθετος φαίνεται γαλήνια και με ανακούφιση.
Αλλά μην πηγαίνει το μυαλό σας στην νομική τάξη γιατί εκεί η αλαζονεία είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό.
.
_________________
ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΥΣΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 02, 2007 9:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Μαθητής???? έγραψε:
Crying or Very sad Πως είναι δυνατόν οι ποιητές να είναι αιρετικοί και άθεοι αφού ζούνε ως αθάνατοι, ασκώντας γοητεία και έρωτα.
Το ξέρω ότι τους ζηλεύεις γιατί και εγώ το ίδιο κάνω, αλλά δεν τους φθονώ τους θαυμάζω.
Κατάφεραν να μείνουν στην αθανασία σαν κάτι ωραίο.

Γιατί λατρεύοντας τη ζωή,ως θεότητα,αποδέχονται ότι και οι θεοί πεθαίνουν.

Καιρό είχα να διαβάσω τέτοια ποίηση! Ιωάννη, νάσαι καλά.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Σελίδα 3 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center