Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ο εαυτός μας!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 15, 2004 12:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Ο εαυτός μας! Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο εαυτός μας είμαστε εμείς. Δηλαδή εγώ και ο εαυτός μου δεν είμαστε δυο αλλά ένα!
Άρα αυτά που κάνω τα κάνει ο εαυτός μου!
Για να καταλάβω τον εαυτό μου θα πρέπει να καταλάβω τι κάνω. Αλλά αφού ό,τι έκανα ήξερα γιατί το έκανα γιατί να χρειάζεται να το ξανακαταλάβω;
Μόνο μια είναι η αιτία. Να καταλάβω πόσα από αυτά που ήθελα δεν έγιναν. με αυτήν την έννοια δεν ασχολούμε με τον εαυτό μου αλλά με την δική μου αποτελεσματικότητα. Επειδή ουδείς είναι τέλειος, πάντα θέλουμε να πετυχαίνουμε καλύτερα. Πάντα κοιτάμε για το καλύτερο.
Είμαστε η μόνη μηχανή που απαιτεί να αλλάξει τον βαθμό απόδοσής της. Γι' αυτό και ξεφύγαμε από τον ορισμό μιας μηχανής (βιολογικής) και γίναμε ρυθμιστές της ζωής μας (της μηχανής μας).
Δεν χρειαζόμαστε αυτογνωσία (να γνωρίσουμε εμάς) αλλά γνώση για την σωστή αποδοχή των πράξεών μας από μας. Και αυτό είναι αυτογνωσία της ικανότητάς μας δια των πραξεών μας.
Καθισμένος σε ένα κλειστό δωμάτιο δεν μπορείς να έχεις αυτογνωσία, πρέπει να κινηθείς, να δοκιμαστείς, να κάνεις λάθος και να το καταλάβεις, να διορθωθείς. Αυτό έκανε και ο Βούδας! Σκέφτηκε ότι υπάρχουν πλούσιοι που μένουν σε χρυσά σπίτια σε μια ΄"στημένη" κατάσταση στον απόλυτο πλούτο, καθώς και άλλοι απ΄έξω με φτώχια αλλά δεχόμενοι την καθαρά μη στημένη κατάσταση, την απόλυτη φτωχεια. Τελικά η λύση δεν ήταν στην διαπίστωση αλλά στην κίνηση να ενταχθεί στην ομάδα και να παρέχει λύσεις έτσι ώστε οι φτωχοί να πλουτίσουν με την έννοια να έχουν και κάτι "στημένο" αλλά και την τυχαιότητα ΄μια μέση οδό, μια μέση κατάσταση.
Κατ΄επέκταση, ο άνθρωπος, θέλει την βελτίωση αλλά κατανοεί τις τυχόν δυσκολίες, και την αδυναμία του ορισμένες φορές να ανταπεξέλθει. Η μέση οδός του δίνει την δυνατότητα να κάνει κάποια βήματα και να περιμένει για κάποια άλλα.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 15, 2004 6:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπράβο! Bugman! Τι έγινε; Αρχίσαμε το διαλογισμό; Laughing

Παράθεση:
Δεν χρειαζόμαστε αυτογνωσία (να γνωρίσουμε εμάς) αλλά γνώση για την σωστή αποδοχή των πράξεών μας από μας. Και αυτό είναι αυτογνωσία της ικανότητάς μας δια των πραξεών μας.


Αυτό το θάρρος πάντα πρέπει να εκτιμάται. Με εκπλήσσεις, δε θα σε καλωσορίζω στο... club των ομφαλοσκόπων, απ΄ ότι βλέπω είχες πάει κι εκεί. Αυτό που με εκπλήσσει είναι που δεν έμεινες εκεί όμως! Εξέφρασες μια από τις υγιέστερες τοποθετήσεις περί ατομικότητας, που έχω ακούσει ή διαβάσει. Το πρώτο μου σχόλιο: δεν είμαστε ένα ούτε δύο, είμαστε εμείς κι ο εαυτός μας. Το ερώτημα αυτό το αντιλαμβάνομαι ότι στοιχειοθετεί τη βάση της ατομικής διαλεκτικής, ως βάση της συλλογικής διαλεκτικής: το υποκείμενο της θεώρησης που είναι συγχρόνως και αντικείμενο. Είναι η πρώτη φορά που θα σε συγχωρήσω, γιατί χρησιμοποιείς τον όρο "μηχανή" για τον άνθρωπο. Ίσως δεν πρόκειται τόσο για "μέση οδό", όσο για μια λεπτή ισορροπία. Λεπτή αλλά και τόσο επώδυνη.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 18, 2004 8:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτο το "Περι μεσης οδου " νομιζω οτι αντιστοιχει στον Αριστοτελη ,που θεωρουσε την μεσοτητα χρυση τομη .......π.χ το θαρρος ειναι το μεσο της δειλιας και της αλλοφροσυνης ...κοκ......

Νομιζω οτι το υγιεστερο ειναι να βλεπουμε τον εαυτο μας ,σαν ολοτητα ,σαν συνολο αντιφασεων ,κληρονομικοτητας ,πεποιθησεων και εμπειριων ........Ακριβως επειδη ειμαστε φτιαγμενοι απο "κοσμικα υλικα " η αυτοπραγματωση και επιβεβαιωση βρισκεται μεσα στο συνολο, και οχι στον αναχωρητισμο ,που προβαλει ο ασκητικου τυπου βουδισμος ,που μπορει να προβαλλεται σαν φιλοσοφια αλλα στην εποχη μας εχει παρει την μορφη εμπορευματοπιημενης ιδεας και οδγματικου συστηματος ..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tyler Durden
Υφηγητής


Εγγραφή: 04 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 23, 2004 12:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ισως το οτι ανθρωποι σκεφτονται "εγω και ο εαυτος μου" ειναι σημαδι οτι δεν ειναι ο εαυτος τους.Γιατι να θες να καταλαβεις για ποιο λογο κανεις οτι κανεις?Δεν αρκει η ευχαριστηση που αντλεις κανοντας αυτο που θελεις?Χρειαζεσαι καποιο λογο παραπανω απ τη προσωπικη σου ικανοποιηση?

Για να καταλαβεις τον εαυτο σου μαλλον πρεπει να καταλαβεις γιατι κανεις οτι κανεις,ποιος ειναι ο λογος που κανεις οτιδηποτε και τι σχεση εχει με τη προσωπικη σου ικανοποιηση.

Αν ασχολεισαι με την αποτελεσματικοτητα σου δεν ασχολεισαι με τον εαυτο σου?

Τελικα μηπως το οτι ψαχνουμε το "γιατι?" στις πραξεις μας σημαινει οτι οι πραξεις μας δεν μας ικανοποιουν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 23, 2004 1:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Tyler Durden έγραψε:
.......

Αν ασχολεισαι με την αποτελεσματικοτητα σου δεν ασχολεισαι με τον εαυτο σου?


θα μπορούσες να πεις αντι "τον εαυτό σου" το "εσένα".
Η αποτελεσματικότητα είναι η διαφορά του πριν την δράση και του μετά αυτής. Η ασχολία σου με αυτήν είναι η αξιολόγηση της δράσης σου.
Δεν έχει μέσα το ΓΙΑΤΙ, διότι μετά την δράση το ΓΙΑΤΙ θα φανερώσει διαφορά από το ΓΙΑΤΙ πριν την δράση.

Βλέπεις ένα κομμάτι μάρμαρο σε εναν γλύπτη. Μετά από δυο μέρες το μάρμαρο έγινε μια ωραία παράσταση. Η λέξη ωραία αξιολογεί την παράσταση όχι την πέτρα. Το γιατί προ την δράση ήταν για να κάνει τέχνη. Το γιατί μετά την δράση είναι διαφορετικό για καθένα που το κοιτάει.
(είναι αυτό που λέω: το ΠΟΥ και το ΤΙ έχουν αξία και όχι το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ)

Κάτι τεχνολογικό. Το γιατί έφτιαξε ένας ένα αυτοκίνητο είναι διαφορετικό από το γιατί να το χρησιμοποιεί.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 10:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν νομιζω οτι ασχολουμαστε με το Γιατι ,αλλα με το Πως .....Πως να πετυχω κατι ,κοκ ......Το "πώς " ειναι περιοριστικο ,εχει τελος και συχνα στερειται ηθικης ......

Το " Γιατι " σε παει μακρυτερα ,γιατι με τα συνεχομενα "γιατι" φτανεις στην ουσια των πραγματων .......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tyler Durden
Υφηγητής


Εγγραφή: 04 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 1:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρωτας "Γιατι το κανω αυτο?" για να καταλαβεις την ουσια των πραγματων οπως ειπε και η Παρασκευη.Αντι να κανεις κατι χωρις λογο προσπαθεις να καταλαβεις το λογο,ξεφορτωνεσαι περιτες πραξεις και ανακαλυπτεις τον εαυτο σου...

Στο παραδειγμα με το γλυπτη λες δηλαδη οτι "Πριν φτιαχτει το γλυπτο το "Γιατι?" ειναι του γλυπτη ενω μετα το "Γιατι?" ειναι καθαρα θεμα αποψης των θεατων.".Καποιος που θα δει το μαρμαρο πριν τη δραση δε θα σκεφτει διαφορετικους λογους χρησιμοτητας του μαρμαρου?Ο καθενας μπορει να φανταστει τους λογους για τους οποιους καποιος δουλευει πανω στο μαρμαρο,για το γλυπτη ομως σημασια εχει ο δικος του λογος!

Το αυτοκινητο το εφτιαξε καποιος για παραδειγμα επειδη ηθελε να το πουλησει.Η πωληση του αυτοκινητου ειναι ο λογος για τον οποιο το εφτιαξε.Αν αρχισει να το οδηγει αντι να το πουλησει δεν θα ειναι χαρουμενος!Γι αυτο ρωταει "Γιατι το φτιαχνω το αυτοκινητο?".

Σε τελικη αναλυση αυτο που εχει σημασια ειναι να μπορει καποιος να εκφραζει τον εαυτο του μεσα απο τις πραξεις του και να ειναι χαρουμενος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 7:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χαρά είναι η δημιουργία. Το ωραίο είναι που αυτή δεν στρέφεται μόνο προς τους άλλους, αλλά και προς τον εαυτό. Wink

Η "έξοδος από τον εαυτό μας" είναι ένα κόλπο μας, για να τα βρούμε καλύτερα μαζί του...
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 26, 2004 12:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το Γιατί είναι πολύ μυστήριο!
Ενώ στο που, στο τι και στο πώς έχουμε τα αόριστα κάπου, κάτι και κάπως, στο γιατί δεν υπάρχει έννοια αόριστου με μια λέξη αλλά διπλή: Γιατί έτσι ή Γιατί αλλιώς, που όμως είναι επίσης ορισμός! Ορίζει αόριστο λόγο. Το "γιατί έτσι" δεν λέει τιποτα, και όμως όλοι το έχουμε πει. Το ίδιο είναι και ο λόγος "δεν το ήθελα αλλά ο εαυτός μου είναι ασυγκράτητος", δεν λέει επίσης τίποτα!(αν κάνει ό,τι δεν θέλει γιατί να λέει μόνο αυτά που θέλει; Άρα το δεν το ήθελα είναι και ήθελα!)
Ή λέει: "Για να μήν λες τίποτα μπέρδευε τα νοήματα και άφησε τον άλλο να εννοεί ό,τι του αρέσει αρκεί να μην σε ενοχλεί. Αν σε ενοχλεί πες και άλλα τέτοια!"
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tyler Durden
Υφηγητής


Εγγραφή: 04 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 26, 2004 12:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

Κοιτα bugman,αν ξερεις το "γιατι" τα υπολοιπα ειναι απλως παραγωγα του,ο λογος για τον οποιο κανεις κατι ειναι το σημαντικο.Που το κανεις η τι ειναι αυτο που κανεις μπορουν να σε βοηθησουν να καταλαβεις το γιατι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 26, 2004 1:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ είμαι αντίθετος με το γιατί. Να δίνουμε δηλαδή εξήγηση σε κάτι που θα έπρεπε να είναι από μόνο του φανερό, ανευ ερμηνείας!
Αα δεχτούμε ότι το γιατί και το πώς είναι μέσα για να μορφοποιήσουμε στο κάπου το κάτι.
Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι κάθε φορά βρισκόμαστε κάπου και γλυρω μας είναι συγκεκριμένα αντικείμενα. Αν είμασταν στην σελήνη δεν θα μας ενδιέφερε το ψάρεμα! Βλέποντας αντικείμενα γεννάμε το γιατί και το πώς. Ώστε να μοφοποιήσουμε αυτά τα αντικείμενα και να αλλάξουμε τον χώρο μας. Αυτό δεν είναι δικό μας γιατί αλλά συμπαντικό!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tyler Durden
Υφηγητής


Εγγραφή: 04 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 26, 2004 2:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ισως δε καταλαβα τι ειπες...

Δηλαδη κανεις κατι απλως και μονο επειδη οι συνθηκες ειναι ευνοικες.Δηλαδη αν βρεις ενα οπλο στην Ομονοια θα αρχισεις να πυροβολεις το πληθος πολυ απλα επειδη βρηκες το οπλο και το πληθος ηταν μπροστα σου?Θα αρχισεις να περπατας μονο και μονο επειδη υπαρχει πεζοδρομιο?

Θελω να κανω κατι(Γιατι ειναι στη φυση μου),χρησιμοποιω τη μεθοδο(Πως) και κανω αυτο το κατι(Αποτελεσμα/Ικανοποιηση).Εσυ λες οτι κανεις "Κατι" επειδη υπαρχει το "Πως" και το αποτελεσμα σου ειναι να αλλαξεις το "Πως".

Ετσι τα βλεπω εγω τα πραγματα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 26, 2004 11:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κοίτα στο γιατί που εσύ θεωρείς ως στόχος, αυτό που θες να πετύχεις, εγώ λέω ότι είναι δευτερεύον αιτία. Η πρώτη αιτία είναι ότι θέλεις να δράσεις και το γιατί το βρίσκεις!
Το παράδειγμά σου με το όπλο πάλι στο γιατί στηρίζεται.
Αναρωτήθηκες για πιο λόγο ασχολήθηκες με ότι ασχολήθηκες; Ξ κατάσταση σε έφερε εκεί, δηλαδή το που ήσουν και τι είχες μπροστά σου. Αυτά σου γέννησαν τα γιατί και τα πώς. Τα γιατί και τα πώς είναι η αιτία και ο τρόπος, τα οποία ανά πάσα στιγμή τα μεταβάλλεις: Επαναπροσδιορίζεις στόχους και αλλάζεις μεθόδους, πολύ πιο εύκολα από το να αλλάξει μέρος και αντικείμενο.
Οι γονείς παρακινούν τα παιδιά: Παίξτε αυτό το παιχνίδι να δούμε ποιος θα κερδίσει, εσύ ή το αδελφάκι σου; Γνωρίζει όμως και άλλα γιατί. Γιατί θέλει να ησυχάσει, γιατί έτσι μαθαίνει το παιδί να αγωνίζεται, γιατί προσέχει την αδελφή του, γιατί ένα σωρό άλλα πράγματα δηλώνουν την θετικότητα της ενεργειας. Αν το κακοσκεφτείς όμως, αυτό αφαιρεί χρόνο από διάβασμα, από άλλες υποχρεώσεις, από το παιχνίδι που δεν έπαιξε με άλλους φίλους, και στο φινάλε από επιλογές που δεν έκανε το παιδί αλλά ο γονιός.
Τελικά ένας τρίτος παρατηρητής λέει: Δεν έχει σημασία τι κάνουν τα παιδιά αλλά ότι το κάνουν για τους γονείς. Έτσι προσδιορίζουν οι γονείς ότι είναι γονείς αφού εκπαιδεύουν τα παιδιά τους! Έτσι μεταθέσαμε το γιατί στους γονείς και κάναμε αόριστο αυτό που κάνουν τα παιδιά.
Με αυτή την έννοια της μετάθεσης του γιατί προς τα πίσω, φθάνουμε να πούμε: Αφού υπάρχει σύμπαν όλα τα άλλα είναι αιτία αυτού! Το που και το τι είναι πράγματα - κώδικες-. Με την διαφορά ότι το τι είναι το ενδιαφέρον με σε σχέση με το που.
Στο ερώτημά σου περί "μανιακού" που πυροβολεί αδιακρίτως: Ναι μπορεί να γίνει. Όσο αδιάκριτα θα σε πυροβολήσει αύριο ο προϊστάμενός σου ή ο πελάτης σου΄, χωρίς να μπορείς να προσδιορίσεις το γιατί. Αλλά δεν έχει σημασία, βρες όσα γιατί θες, αν χάσεις την θέση το γιατί δεν αλλιώνει το ρήμα χάνω! Όπως και η σφαίρα του μανιακού: τον τραυματισμό σου, ενδεχωμένως, δεν τον αλλοιώνει η μανία αυτού.
Και αν σε σκοτώσει, θα βγούν και θα πουν: Το είχε η μοίρα σου, εκεί και να πεθάνεις!
Έτσι αιτία για κάτι έχουν όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτό, αρκεί και μόνο να βρίσκονται στο ίδιο μέρος. Το ανάποδο είναι και αντικοινωνικό. Π.χ. μπορούμε να βγάζουμε στην άκρη τους κακούς της κοινωνίας επειδή τους είδαμε κακούς, εξετάζοντας κατά το δοκούν τις ενέργειές τους! Αυτό δεν σταματάει να βγάζει κακούς η κοινωνία, άρα δεξαμενή κακών είναι οι καλοί! Έτσι αναιρούμε τον διαχωρισμό καλών κακών. Ένας "κακός" είναι ένας ικανός που μπορεί να βελτιωθεί, μαζί με τους "καλούς" και επίσης ικανούς.
(Η τελευταία παράγραφος είναι εντελώς νέα σε σκέψη και ταιριάζει γάντι στην θεωρεία που αναπτύσω!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 27, 2004 8:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το "γιατι " ειναι χρησιμο σαν ερωτημα ,γιατι σε στελνει σαν συνεχομενο ερωτημα , στην ουσια των πραγματων ,δεν το εννουμε σαν ερωτημα που κανει τον αλλον να νοιωθει απολογουμενος /κατηγορουμενος .

Ειδικα τα "γιατι νοιωθω ετσι ?" ειναι χρησιμα πολυ στην γυναικα ,.....που ανακαλυπτει,μεσα απο τα ερωτηματα αυτα , οτι της ταιριαζει περισσοτερο ,ο ρολος της γυναικας νοικοκυρας ,και ας εχει ΜΑ στην διοικηση επιχειρησεων ,ή για εκεινη που ανακαλυπτει οτι ενα παιδι δεν μπορει να ειναι το κεντρο του συμπαντος και εσυ ο μονιμος δορυφορος ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 27, 2004 9:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνώ ότι το γιατί είναι ένα μέσο.
Έδειξες με απλό τρόπο πόσο χρήσιμο είναι να δικαιολογούμε τις πράξεις μας, τις θέσεις μας.
Με το σκεπτικό του χρήσιμου, η ύλη δεν μας ενδιαφέρει τι κωδικοποίηση φέρει αλλά πως μας συμφέρει να την μορφοποιήσουμε ώστε να πετύχουμε παραπάνω από ότι πετυχαίνει ο κάθε άλλος. Δηλαδή μας έδειξες Paraskevi τι σημαίνει γυναικεία σκέψη -άκου iason-. Πρακτικότητα. Όχι βελτίωση για την βελτίωση αλλά βελτίωση ότι είναι καλύτερο σε σχέση με τον άλλο. Το περισσότερο, το ταιριαστό, το αταίριαστο, συγκρίσεις και όχι κρίσεις. Η υπαρξή μας σε σχέση με του άλλου και όχι η ύπαρξη γενικά. Ο άνδρας δρά και η γυναίκα προσθέτει βάσει του άλλου.
Να προσθέσει μια τροχιά εκεί που εσύ νόμιζες ότι ήσουν δορυφόρος, να προσθέσει στο πρόσθετο MA στην διοίκηση και την οικιακή διοίκηση (πέρα από την οικονομία, δηλαδή να τα έχει όλα δικά της)
Έχει όμως κάθε δικαίωμα να το λέει, γυναίκα βλέπεις! Laughing
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Τρι Ιαν 27, 2004 10:37 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center