Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 06, 2006 9:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Απάντηση με Συμπερίληψη

Έπεσα τυχαία στο σαιτ και κυριολεκτικά εξεπλάγην!
Δεν γνώριζα παρά ελάχιστα σε σχέση με τις φιλοσοφικές απόψεις του μεγάλου δημιουργού και σίγουρα όχι αυτά που γράφει Exclamation

http://www.mikis-crete.gr/MikisPg70-011.htm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 07, 2006 6:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι να πει κανείς γι αυτά που λέει ο Θεοδωράκης!! Θα ήθελα πάντως να σχολιάσω το παρακάτω
Παράθεση:
Ο Πυθαγόρας πίστευε ότι η Αρμονία του Σύμπαντος πρέπει να υπόκειται στη γενική θεωρία των αριθμών. Αυτό σημαίνει ότι η Αρμονία του Σύμπαντος αντανακλάται πιστά στην εφαρμοσμένη μουσική θεωρία και πράξη, αφού η θεωρία των αριθμών ταυτίζεται με τη μουσική. Πράγματι τα εύηχα διαστήματα μιας οποιασδήποτε συνήχησης ανταποκρίνονται σε μια ιδιαίτερα απλή αναλογία αριθμών. Αυτή η αποκάλυψη ότι οι ποιοτικές διαφορές μπορεί να εξηγούνται και να ελέγχονται από τον μαθηματικό Λόγο, ήταν οπωσδήποτε πολύ σημαντική. Το διάστημα της 8ης (οκτάβας) υπήρξε το θεμέλιο και η βάση όπου δέσποζε η Αντίθεση του 'Αρτιου με το Περιττό, του Ενός με το Δύο και όπου η αντίθεση αυτή οδηγούσε στην τέλεια εναρμόνιση.


Αυτό (το ότι οι συνηχήσεις διέπονται από λόγους ρητών αριθμών) αποδεικνύει αν μη τι άλλο πως τα μαθηματικά είναι κάτι το εξαιρετικά οικείο για τον άνθρωπο. Όταν ο πρωτόγονος άνθρωπος άρχισε να παίζει μουσική, απλά δήλωνε τι επρόκειτο να επιτύχει στο μέλλον. Δήλωνε πως ήδη γνώριζε μαθηματικά με έναν ασυνείδητο τρόπο. Ειδικά όταν όλες οι αρμονίες περιέχονται μέσα στους 4 πρώτους αριθμούς, που η πρόσθεσή τους μας δίνει την δεκάδα, την βάση δηλαδή του μετρικού μας συστήματος.
Τώρα γιατί ο Θεοδωράκης λέει πως στο διάστημα της 8ης δεσπόζει η αντίθεση άρτιου και περιττού; Αυτό λέγεται γιατί το διάστημα ογδόης αντιπροσωπεύει το λόγο διπλασίου ή διαπασών όπως το έλεγαν οι αρχαίοι 2:1, όπου αντιπροσωπεύει και την πρωταρχική διαίρεση του σύμπαντος, ο ένας άρτιος (2) και ο άλλος περιττός (1). Αλλά και η διαίρεση αυτού του διαστήματος ή χορδής, είναι πάλι σχέσεις άρτιου προς περιττό διότι αυτό το διάστημα (δηλαδή το 2:1), χωρίζεται σε 3:2 (ημιόλιος λόγος) και 4:3 (διατέσσερα) που είναι πάλι σχέσεις άρτιου προς περιττού. Ο λόγος τώρα του 3:2 και 4:3 είναι αυτό που αποκαλούμαι τόνος στην μουσική, και είναι ίσος με 9:8 ή 8:9 ανάλογα ποιόν αριθμό διαλέγεις ως αριθμητή, και αποτελεί βέβαια την βασική "μονάδα" της μουσικής. Με αυτόν τον λόγο ο Πλάτωνας χτίζει την ψυχή του κόσμου στον Τίμαιο.
Το διάστημα συνεπώς 2:1 ή 1:2 χωρίζεται ως εξής 1, 4:3, 3:2, 2. Η σχέση τους τώρα με τα μαθηματικά. Από τις αναλογίες ξέρουμε πως ο αριθμητικός μέσος ΑΜ δύο αριθμών α και β είναι το ημιάθροισμά τους, δηλαδή ΑΜ=(α+β)/2 , ενώ ο αρμονικός τους μέσος Μ είναι το διπλάσιο του γινομένου τους δια το άθροισμα τους δηλ Μ=2αβ/(α+β), που μας δίνουνε αντίστοιχα για το διάστημα 1:2 αριθμητικό μέσο τον ημιόλιο 3:2, και αρμονικό μέσο τον 4:3. Συνεπώς μιλούμε για καθαρά μαθηματικά, μόνο που στην μουσική οι αριθμοί βρίσκονται εν κινήσει. Να λοιπόν γιατί ο πρωτόγονος άνθρωπος όταν έπαιζε μουσική, ήδη δήλωνε ασυνείδητα πως γνωρίζει μαθηματικά.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
epikritis
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 404
Τόπος: αττικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 07, 2006 12:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

μακραν η μεγαλυτερη καλλιτεχνικη προσωπικοτητα για τον 20 αιωνα για τη χωρα μας
_________________
philosophy to the real world is what masturbation is to sex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 07, 2006 3:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οι αριθμητικές αναλογίες είναι αναγκαία συνθήκη της μουσικής αλλά όχι κι επαρκής συνθήκη.Το γιατί ο εγκέφαλος αντιδρά με μουσική απόλαυση ή απέχθεια σ' αυτές τις αναλογίες και την άρνησή τους δεν είναι αναγώγιμο σε τίποτ' άλλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 07, 2006 4:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

epikritis έγραψε:
μακραν η μεγαλυτερη καλλιτεχνικη προσωπικοτητα για τον 20 αιωνα για τη χωρα μας


Τι να σου πω βρε επικριτή. Εγώ θεωρώ ως μεγαλύτερες καλλιτεχνικές προσωπικότητες ανθρώπους που ούτε σε μέγαρα μπήκανε, ούτε κρατικά κονδύλια φάγανε, αλλά εντούτοις προσέφεραν κάτι πρωτότυπο στην αισθητική και την ψυχαγωγία μου. Αν με ρωτήσεις ποιοι είναι αυτοί, όσο παράδοξο και αν σου φανεί, είναι σχήματα και άτομα όπως ο αείμνηστος Βλάσης Μπονάτσος (στα τραγουδιστικά του) και οι Πελόμα Μποκιού, ο Τζίμης Πανούσης και οι Μουσικές Ταξιαρχίες, οι Τρύπες, τα Γυμνά καλώδια κλπ. Ποτέ μου δεν άνοιξα το stereo για να ακούσω Θεοδωράκη και να ψυχαγωγηθώ με αυτό, εντούτοις μια ζωή ακούω ότι η μουσική του είναι ύψιστη τέχνη. Για άλλους ίσως, για μένα όχι.

Γιατί να θεωρώ κάτι ύψιστο όταν με πονάνε τα αυτιά μου όταν το ακούω; Με την ίδια λογική θα πρέπει να βλέπω και Μελίνα Μερκούρη στη Στέλλα και να ακούω Καβάκο στο βιολί. Ανατριχιάζω με τέτοιες "ποιότητες".

Και αν μου πει κάποιος ότι ο Θεοδωράκης μελοποίησε Ελύτη, αυτό δεν είναι κριτήριο ποιότητας. Ελύτη διαβάζω και τον εκτιμώ αφάνταστα, αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να τον συνοδεύω με ήχο και μάλιστα μπουζούκι.
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 07, 2006 7:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιωάννη οι αναλογίες δεν είναι απλά αναγκαίες στην μουσική αλλά είναι η μουσική η ίδια. Δεν υπάρχει μουσική χωρίς αυτές. Ακόμα και αυτή η λεγομένη του χάους, που έχει αρκετούς οπαδούς ανάμεσα στους νέους, μόνο του χάους δεν είναι στην πραγματικότητα, αφού σε αυτήν μεγάλο ρόλο παίζει ο χρυσός αριθμός. Απλά η αρμονικότητα εμφανίζεται ποιο καλυμένη θα λέγαμε. Δεν ξέρω να πω πως ακριβώς γίνεται αυτό στην συγκεκριμένου τύπου μουσική, αλλά ξέρω να σου πω τί είναι πραγματικό χάος. Τα χιόνια ας πούμε που εμφανίζονται στην τηλεόραση όταν δεν παίζει κάποιος σταθμός, αυτό είναι χάος, και δεν έχει την παραμικρή σχέση με την μουσική. Αν έχει τότε δεν είναι χάος.
Γιατί τώρα οι χαοτικοί ήχοι δεν αρέσουν στον άνθρωπο νομίζω πως είναι εύκολο να εξηγηθεί. Διότι δεν περιέχουν κανενός είδους γνώση, αφού η τελευταία είναι γνώσιμη ακριβώς γιατί περιέχει κανονικότητες. Στο ακανόνιστο δεν υπάρχει τίποτε να μάθεις, ούτε τρόπος να αντιπαρατεθείς σ αυτό, γιατί δεν περιέχει κανενός είδους σχέσεις. Έτσι αισθάνεσαι σαν να βγαίνεις σε έναν δρόμο όπου πέφτουν ακανόνιστα γλάστρες από παντού ας πούμε. Πως θα προφυλαχτείς; Για να το καταφέρεις πρέπει να βρείς κανονικότητες στις πτώσεις, τέτοιες που θα σε βοηθήσουν να περάσεις ανάμεσα. Αν δεν υπάρχουν την έφαγες την γλάστρα, τόσο απλό είναι και γι αυτό φοβίζει.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 08, 2006 4:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οuliathis έγραψε:
οι αναλογίες δεν είναι απλά αναγκαίες στην μουσική αλλά είναι η μουσική η ίδια. Δεν υπάρχει μουσική χωρίς αυτές.


Eίναι διαφορετικό να λέμε ότι τα σύννεφα είναι αναγκαία για τη βροχή και ότι τα σύννεφα είναι η βροχή,για τον απλούστατο λόγο πως δε βρέχει κάθε φορά που έχουμε σύννεφα.Δε φτάνει μόνο να έχεις αναλογίες για να έχεις μουσική αρμονία.Τα συνειδησιακά φαινόμενα δεν ταυτίζονται με μαθηματικές περιγραφές.Αν συνέβαινε αυτό,θα είχα μουσική απόλαυση μόνο με τα μαθηματικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 08, 2006 1:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σύνεφα και βροχή είναι ενιαίο φαινόμενο Ιωάννη. Δεν υπάρχει η δεύτερη χωρίς τα πρώτα. Αυτό λέω κι εγώ. Ο μαθηματικός δεν μπορεί να ακούσει την μουσική βλέποντας απλώς τις αναλογίες γιατί λείπουν οι ήχοι. Οι τελευταίοι όμως για να παράγουν μουσικότητα έχουν ανάγκη τις αναλογίες. Αυτό λέω.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 08, 2006 4:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Ο μαθηματικός δεν μπορεί να ακούσει την μουσική βλέποντας απλώς τις αναλογίες γιατί λείπουν οι ήχοι.


Δεν είναι μόνο θέμα υλικού μέσου.Δεν είναι λογικά αναγκαίο κάθε συνείδηση, σε κάθε δυνατό κόσμο, που έχει ακοή να νιώθει μουσική απόλαυση με αυτές τις αναλογίες.Είναι απλώς μια επαγωγική γενίκευση,μια αναγωγή μέσω της εμπειρίας κι όχι της παραγωγικής λογικής.
Προσπερνώ το γεγονός ότι οι αριθμοί δεν είναι εμπειρικά όντα,όπως οι ήχοι.Με ποιον τρόπο λοιπόν,σχηματοποιούν τους ήχους;Είναι το ίδιο πρόβλημα του πώς ο νούς,ως άχωρος,επηρεάζει το έγχωρο σώμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 08, 2006 5:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Δεν είναι μόνο θέμα υλικού μέσου.Δεν είναι λογικά αναγκαίο κάθε συνείδηση, σε κάθε δυνατό κόσμο, που έχει ακοή να νιώθει μουσική απόλαυση με αυτές τις αναλογίες


Δεν έχω επισκεφτεί κάθε δυνατό κόσμο για να απαντήσω για όλους αυτούς.
Διαφορετικές μορφές ζωής πάντως έχουμε και στην γη, δεν χρειάζεται να πάμε και στην άλλη άκρη του σύμπαντος. Μια από αυτές είναι και τα φυτά. Επειδή έχουμε μιλήσει ήδη γι αυτό το θέμα γνωρίζω τις αντιρήσεις σου, αλλά τι να κάνουμε οι βιοκαλλιεργητές διαφωνούν μαζί σου.
Το παρακάτω άρθρο ηλεκτρονικής εφημερίδας που βρήκα τυχαία είναι αποκαλυπτικό. Το απόσπασμα που μας ενδιαφέρει λέει τα εξής

"* Θαύμασε τις βιολογικές ντομάτες, που ακούνε κλασική μουσική.*

Ο Kώστας Σημίτης μπορεί στη Nέα Eπίδαυρο, χθες, να μην είχε την
ευκαιρία να ακούσει κλασική μουσική στο πρότυπο θερμοκήπιο του Γιώργου και της Mαρίας Παπαγιαννάκη, όπου οι ντομάτες «μεγαλώνουν» ακούγοντας εφτά ώρες την ημέρα Bιβάλντι, Σοπέν και Mπετόβεν καθ' υπόδειξιν των Γιαπωνέζων. Θαύμασε, όμως, τη βιοκαλλιέργεια και είχε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τους νέους αγρότες, που αποτελούν την αιχμή της αγροτικής πολιτικής κυβέρνησης."

Ολόκληρο το άρθρο (αν και δεν λέει κάτι παραπάνω) εδώ.
http://www.hri.org/E/1998/98-07-24.dir/keimena/politics/pol5.htm

Κάποιες περισσότερες πληροφορίες επίσης εδώ
http://www.koutouzis.gr/fita-ais8isi-mnimi.htm

Στην τελευταία αυτήν σελίδα χαρακτηριστικά είναι τα εξής.

"Κάτω από τους ήχους ενός βιολιού, για παράδειγμα, η « Μιμόζα Πούντικα» αναπτύχθηκε και οι ρίζες της δυνάμωσαν κατά 60% πιο γρήγορα, απ όσο θα αναπτύσσονταν σε κανονικές συνθήκες."
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
epikritis
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 404
Τόπος: αττικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 09, 2006 3:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

afham κατ αρχας να σου ξεκαθαρισω κατι. ειμαι μουσικος και μ αρεσει να ακουω διαφορα ειση μουσικης και να παιρνω κατι απο αυτα. ακουω metal, rock, electronika, jazz, κλασικη, λαικη και πολλα αλλα ειδη. οτι θεωρω οτι μου καθεται καλα στ αυτια. τι μια μπορει να ακουω dream theater και την αλλη τσιτσανη.
για μενα συνθετες οπως ο θεοδωρακης, ο χατζιδακης, ο λοιζος, ο μικρουτσικος δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο κανενα ξενο συνθετη. ειναι ανυπερβλητοι. τωρα ο πανουσης εχει πνευμα, δε λεω, και χιουμορ και εξυπνο στιχο. σ αυτο που κανει ειναι καλος. αλλα το vivere pericollosamente ή το ρομπεν των χαζων πχ τα ακουω για το χαβαλε και την ψιλοβρισκω ενω το αξιον εστι και το μαουτχαουζεν με στελνουν στα ουρανια. οχι επειδη μονο ακουω λογια του ελυτη (αξιον εστι) αλλα επειδη ακουω και την απιστευτη μουσικη με τα οποια ειναι ντυμενα. που δεν ειναι απλα "μπουζουκια" οπως λες αλλα μια μιξη δυτικοτροπης λαικοβυζαντινης μουσικης θεικα στημενης.
ο θεοδωρακης εχει αφησει πισω ενα εργο τ ε ρ α σ τ ι ο που θα μεινει παντα ζωντανο. αστειρευτο ταλεντο και πνευμα
_________________
philosophy to the real world is what masturbation is to sex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 09, 2006 5:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
ο θεοδωρακης εχει αφησει πισω ενα εργο τ ε ρ α σ τ ι ο που θα μεινει παντα ζωντανο. αστειρευτο ταλεντο και πνευμα


Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα κρίνει κάποιον η ιστορία της τέχνης... και αν τον κρίνει.

Ειλικρινά, όταν είσαι στο αυτοκίνητο ας πούμε ή όταν εργάζεσαι, ακούς Χατζιδάκη;
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 09, 2006 9:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μου φαίνεται πως ο afham δεν είναι ιδιαίτερα μουσικόφιλος. Αυτό το λέω γιατί ο Πανούσης δεν μπορεί -και πιστεύω και πως και ο ίδιος θα συμφωνεί σ αυτό- να συμπεριληφθεί ανάμεσα στους μεγάλους μουσικούς. Είναι μεν καταπληπτικός στην σάτυρα, επενδυμένη και με κάποια μουσική υπόκρουση θα λέγαμε, αλλά σίγουρα μεγάλος μουσικός -που θα μπορούσε να συγκριθεί κιόλας- με έναν χατζιδάκι ή Θεοδωράκη σίγουρα δεν είναι. Επίσης όσον αφορά το μπουζούκι διακρίνω κάποια προκατάληψη ως προς το άργανο ή κάνω λάθος;
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 09, 2006 11:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σχετικά με το μπουζούκι όντως, καλά κάνεις και διακρίνεις προκατάληψη. Το θεωρώ το πλέον παρακμιακό όργανο.

Σκοπός μου δεν είναι να συγκρίνω ανόμοια πράγματα, αλλά να πω ότι θεωρώ ύψιστο καλλιτέχνη αυτόν που μου ικανοποιεί το επίπεδο ψυχαγωγίας μου. Προσοχή: ψυχαγωγίας και όχι διασκέδασης. Από τη στιγμή που πονάνε τα αυτιά μου όταν ακούω μπουζούκι και από τη στιγμή που όσες φορές προσπάθησα να ακούσω Χατζιδάκη και Θεοδωράκη δεν άντεξα πάνω από 10 λεπτά, δεν μπορώ να παραδεχτώ την καλλιτεχνική τους ανωτερότητα.

Αν δεν θες Πανούση και τον Νεοέλληνα ή την Αλέκα ή τα Κάγκελα, που το θεωρείς τραβηγμένο παράδειγμα, τότε μπορώ να σου πω για παράδειγμα τους Iron Maiden και το Afraid to shoot strangers (περιέχει ένα από τα καλύτερα solos ηλεκτρικής κιθάρας) ή το Fear of the dark ή το Clansman. Δεν ξέρω ποιος είναι ο συνθέτης του Afraid to shoot strangers αλλά προσωπικά μπροστά του ο Χατζιδάκης και ο Θεοδωράκης στα δικά μου μάτια φαντάζουν παιδαρέλια.

Και αν πάλι τα classic metal και hard rock συγκροτήματα (να μην δώσω δεκάδες παραδείγματα) σου φαίνονται τραβηγμένα, κατέβασε αυτό: http://dw.com.com/redir?&destUrl=http%3a%2f%2fmusic-files.download.com%2fsd%2fe9kXc4HQVQmT4MPlhjs08T89zpp8IFwY903IV5wov0wvrQWs1SHlnBCI-xX0B1H7qM66ki08mEMQFKdQpoujlVNgMiDSq__R%2fmp3download%2f100637648%2f192%2fFernando_Gonzalez-Isaac_Albeniz_-_Asturias.mp3 και πέσμου μετά γιατί δεν μπορώ να ακούσω μπουζούκι.

Τα ακούσματά μου είναι εκεί που πηγαίνει η ψυχή μου (ψυχαγωγία). Και η ψυχή μου πηγαίνει στην κιθάρα, και περισσότερο στην ηλεκτρική, όταν αυτή υπηρετεί το πάθος του hard rock και τα αιθέρια αρπίσματα ενός κομματιού όπως το asturias. Τα μπουζούκια και τα υπόλοιπα τέτοια ανατολίτικα όργανα στα αυτιά μου φαντάζουν προσβολές και βλαστήμιες. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Ελληνική μουσική έχει θέση στην άρπα και την κιθάρα και όχι στον μπαγλαμά και το μπουζούκι.
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 10, 2006 12:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.skepdic.gr/Entries/Alpha/antilfyton.htm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center