Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Σολώνειος Νομοθεσία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελληνικά/Ρωμαϊκά έργα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 12:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λίγα χρόνια μετά δρουν και οι κυνικοί,στο ίδιο τραυματισμένο δημοκρατικό κλίμα.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 12:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ακριβώς, η περίπτωση Σωκράτη ήταν πρωτόγνωρη και άρα τέλειο εξιλαστήριο θύμα.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 12:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Γοργίας είναι προγενέστερος του Σωκράτη.Γιατί όχι αυτός;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 12:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ο Γοργίας είναι προγενέστερος του Σωκράτη.Γιατί όχι αυτός;

Αλλού έγραψα:
"Η σαγήνη αντιμετωπίζεται από τον θεολόγο ως κακό, ενώ από την πλευρά της ακολασίας, αντιμετωπίζεται ως το θρίαμβο της επιτηδειότητας. Και οι δύο οπτικές το σαγηνεύειν το βλέπουν ως επιβολή με δόλο.

Αντίθετα στη σοφιστική ιδέα της σαγήνης απαλλάσσεται το θύμα από κάθε μομφή ή φταίξιμο. Ο Γοργίας θεωρεί τη σαγήνη είσοδο σε μια λογική που επιβάλλεται πρώτα από τον σαγηνευτή και διαλύει τη διάσταση της αποπλάνησης και του δόλου.

Στο Ελένης εγκώμιον ο Γοργίας απαλλάσσει το θύμα του Πάρη από την κακή φήμη και την αποδοκιμασία: Όποιος αφήνεται να τον σαγηνεύσει ο λόγος δεν είναι ένοχος, αντίθετα πιο σοφός, από κείνον που δεν αφήνεται να σαγηνευτεί.

Μόνο ο ευαίσθητος σαγηνεύεται από την ηδονή του λόγου. Άρα, το σαγηνεύεσθαι προϋποθέτει μιαν ιδιαίτερη σοφία.

Η λογική της σαγήνης έχει μια διάσταση ανεξάρτητη από τον σαγηνευτή και τον σαγηνευόμενο, συσχετίζεται με τον «καιρό», την ευκαιρία. Είναι αποτέλεσμα , μόνο στο βαθμό που υπακούει στην ευκαιρία. Ο καιρός δεν είναι κάτι καθολικό και απόλυτο αλλά είναι αυτό που είναι αρμόζον στη στιγμή. Η σαγήνη δεν είναι ικανοποίηση του εγώ μας, αλλά ζητά μιαν άσκηση που επιτρέπει τον καθένα να λέει και να σωπαίνει , να κάνει , να αφήνει κατά μέρος αυτό που πρέπει, την κατάλληλη στιγμή.

Η σαγήνη είναι ένας συνδυασμός γνώμης και ρώμης έτσι ώστε να λαμβάνονται αποφάσεις και να πετυχαίνεται ένα πρακτικό αποτέλεσμα.

Ο καιρός, η ευκαιρία είναι η σύμπτωση λόγου και πραγματικότητας.
Ο Γοργίας επαναφέρει τα λόγια του Πυθαγόρα: Πρέπει να είναι κανείς υπεροπτικός με τους υπεροπτικούς, σεμνός με τους σεμνούς, τολμηρός με τους τολμηρούς, τρομερός σε τρομερές καταστάσεις.

Ο σαγηνευτής δεν είναι υπεράνθρωπος, ούτε κυρίαρχη προσωπικότητα. Ο σαγηνευτής στερείται ταυτότητας. Είναι πολύτροπος. Είναι διατεθειμένος να καταλαμβάνει πολλούς τρόπους. Είναι ο Ουδείς. Οι όροι του παιχνιδιού καθορίζονται από τον σαγηνευόμενο. Η αλήθεια των δεδομένων δεν καθίσταται διόλου καθαρή και ολοφάνερη από τα επιχειρήματα. Το κλειδί της πειθούς δεν βρίσκεται σε αυτόν που μιλάει, αλλά σε αυτόν που ακούει.

Όλα αυτά υπερβαίνουν μανιχαϊστικές αντιθέσεις αλήθειας και απάτης, πραγματικότητας και φαινομενικότητας. Αυτές οι διακρίσεις ανήκουν στη μεταφυσική και δεν έχουν νόημα στην προοπτική που διανοίγεται από τον Γοργία. Για αυτόν πράγματι «το είναι καθίσταται σκοτεινό αν δε συμπίπτει με τη φαινομενικότητα και η φαινομενικότητα είναι ασύστατη αν δε συμπίπτει με το είναι.» Ο Γοργίας αναπτύσσει στον αρχαίο κόσμο τη δυνατότητα μιας αισθητικής της σαγήνης σε αντίθεση με την αριστοτελική αισθητική της μίμησης, η οποία είναι αλληλέγγυα με τη δυτική μεταφυσική.

Η πολιτική ιδεολογία στερείται κάθε σαγήνης. Παραείναι φενακιστική για να επιτρέψει τον καιρό να εκδηλωθεί. Δεν μπορεί να συλλάβει τη συγκυρία, γιατί τη σφετερίζεται προκαταβολικά κατακλύζοντάς την συγκινησιακά και καλύπτοντάς την με σημασίες. Αγνοεί τις προϋποθέσεις της σαγήνης, δηλ. τη σιωπή και την αναμονή, την επιτυχία της που εξαρτάται από την υπακοή στα δεδομένα της ευκαιρίας και από τη διάλυση του προτύπου, και την έλευση του ομοιώματος.

Η γοητεία του σαγηνευτή έγκειται στην απροσδιοριστία του , στο ότι είναι κενός ανοιχτός, ελεύθερος , αφήνει περιθώριο στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ευκαιρίας, στους καθορισμούς του σαγηνευόμενου.

Ο σαγηνευτής ανοίγει ένα κενό πεδίο που καθένας μπορεί να το γεμίσει , ένα κενό πεδίο που προσμένει ένα περιεχόμενο από την ευκαιρία, και όμως δε συγχέεται με αυτήν, διότι η ευκαιρία καθαυτή μετράει λιγότερο από την ικανότητα κάποιου να την αρπάξει.

Η σαγήνη συνεπάγεται μιαν αυτοκατάργηση της ταυτότητας της εξουσίας και μια προσομοιωτική επανάληψη της ταυτότητας των σαγηνευομένων. "


Συνεπώς, δεν υπήρχε θέμα, γιατι ο Γοργίας ήταν το ομοίωμα του καιρού, δηλ. "μια προσομοιωτική επανάληψη της ταυτότητας των σαγηνευομένων" εδώ των δημοκρατικών.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 1:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο δημαγωγός σαγηνευτής είναι και είχε αρνητική έννοια την εποχή εκείνη.Και ο Θαυκυδίδης και ο Αριστοφάνης και ο Ευριπίδης την κατακρίνουν.Τι χρειάζεται η πιθανή δίωξη ενός Γοργία ή του Σωκράτη,όταν το πολιτιστικό περιβάλλον είναι αφιλόξενο για ελιτίστικες ιδέες;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 2:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι το ίδιο . Οι φιλόσοφοι ή ρήτορες που αναφέρεις πρέπει να ιδωθούν στη συγκυρία. Λάθος τους εξομοιώνεις.

Παρόλαυτα, δεν κατάλαβες το παραπάνω. Η σαγήνη και ο καιρός δείχνουν ότι ο Γοργίας, όπως και ο Πρωταγόρας φαίνονται δημοκρατικοί σε μία δημοκρατία.

Και μετά τι εννοείς ελιτίστικες; Το να κυριαρχήσει ένα αριστοκρατικό σύστημα διακυβέρνησης των άξιων δεν αναιρεί το δημοκρατικό χαρακτήρα της Αθήνας, γιατί ο πολίτης διατηρεί το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 2:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μα αυτό συζητάμε,αν φταίει η συγκυρία ή κάποιος νομικός λόγος.

Ένα είδος σαγηνευτή δεν είναι κι ο δημαγωγός ,κατά το Γοργία; Αφού βρίσκεται στην ίδια συγκυρία με το Σωκράτη,γιατί δεν τιμωρείται κι αυτός ή μόνο αυτός;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 2:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το ίδιο θα σου πω.

"Αντίθετα στη σοφιστική ιδέα της σαγήνης απαλλάσσεται το θύμα από κάθε μομφή ή φταίξιμο. Ο Γοργίας θεωρεί τη σαγήνη είσοδο σε μια λογική που επιβάλλεται πρώτα από τον σαγηνευτή και διαλύει τη διάσταση της αποπλάνησης και του δόλου."

και ο Γοργίας ήταν

" μια προσομοιωτική επανάληψη της ταυτότητας των σαγηνευομένων. "


Αντίθετα, ο Σωκράτης "διεκδικεί για τον εαυτό του να καθορίζει τι είναι ηθικό και τι όχι μη υπολογίζοντας την πλειοψηφία έθετε κινδύνους στο τραυματισμένο δημοκρατικό πνεύμα. Η ιδέα ότι το άτομο μπορεί να αντιπαρατεθεί στην κοινότητα ήταν πρωτόγνωρη και δεν είχε ακόμη βρει φιλοσοφική έκφραση."
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 3:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και λίγο είναι αυτό;Η απαλλαγή από κάθε ευθύνη των σαγηνευομένων είναι δυναμίτης στη δημοκρατική επιφυλακή των πολιτών.

Κι όμως,τέτοια και χειρότερα λέγονταν στην Αθήνα,χωρίς διώξεις.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 3:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παρανόησες.

Ο Γοργίας ως φιλόσοφος δεν εννοεί κάτι τέτοιο. Δεν απορρίπτει την ευθύνη.


Μπορεί αλλά η συγκυρία τον έκανε εξιλαστήριο θύμα.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στο "Ελένης Εγκώμιον",πάντως, απαλάσσει την ομώνυμη ηρωίδα από κάθε ευθύνη.

Βρίσκεται στην ίδια συγκυρία και διδάσκει πολύ πιο επικίνδυνα πράγματα απ' το Σωκράτη.Εξαιρετικά περίεργη συγκυρία!
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 3:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Διαφωνώ και με τα δύο.

Στο Ελένης εγκώμιον φαίνεται πως ο δυνάμενος να σαγηνευθεί συνεπάγεται ιδιαίτερη σοφία.
Σε συνδυασμό με τον καιρό,δηλ. με το αρμόζον στη στιγμή , δημιουργούν την
ευκαιρία,

δηλ. τη σύμπτωση λόγου και πραγματικότητας.

Κάτι τέτοιο δεν εναντιώνεται στα χαρακτηριστικά της Δημοκρατίας.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 4:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτά περί "καιρού","ευκαιρίας","σοφίας" πού ακριβώς τα λέει;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 10:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν έχω καταλάβει πώς πηδάμε αυθαίρετα απο το ένα πράγμα στο άλλο! Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά είχαν Γοργίας και Σωκράτης; Τα ίδια ακριβώς έλεγαν; Πήγαινε και ο Γοργίας και έλεγε στο καθένα οτι είναι μωρόπιστος; Αυτό εννοούσα σε προηγούμενη δημοσίευση, ότι δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε με αυθαίρετες αναλογικές περιπτώσεις.

Rakis, σε αισθάνομαι, δεν ειχα ξαναδιαβάσει στο φορουμ κατι τοσο καλό για το Γοργία όπως και για τον Πρωταγόρα.
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 12:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι ανάγκη να έλεγε τα ίδια,αν αυτά που λέει είναι έξω απ' την ιδέα του πολίτη της εποχής.Και πότε ο Σωκράτης έβρισε κάποιον συνομιλητή του;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελληνικά/Ρωμαϊκά έργα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center