Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΤΙΣ ΠΡΑΤΕΙ ΤΙ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ?
Τελικά είμαστε ότι λέμε;
25%
 25%  [ 1 ]
Oδεύουμε προς το ιδεατό τέλειο που εκφράζουμε ή μας εκφράζει;
25%
 25%  [ 1 ]
Eίμαστε αυτό που είμαστε και λέμε αυτό που μας βολεύει,
50%
 50%  [ 2 ]
Eίμαστε αυτό που είμαστε και λέμε αυτό που μας κάνει αρεστούς;
0%
 0%  [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 4

Συγγραφέας Μήνυμα
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 06, 2003 10:37 am    Θέμα δημοσίευσης: ΤΙΣ ΠΡΑΤΕΙ ΤΙ Απάντηση με Συμπερίληψη

Πολλοί εδώ προσπαθούμε να εκφράσουμε μια ιδέα ή να αντιδικήσουμε σε μια άλλη με έναν ουσιαστικό σκοπό. Να βρούμε την διέξοδο από τον ΕΝΑ δρόμο από την ΜΙΑ αλήθεια που ενδεχομένως μας εγκλωβίζει η σωστή λογική του ΤΩΡΑ.
Δεν ψάχνουμε την λύση αλλά το ερώτημα. Εκφράζοντας αυτό που την συγκεκριμένη στιγμή μας φαίνεται σωστό ή που μας εκφράζει, είτε σαν κατάληξη είτε σαν ερώτημα.
Τι πράτουμε όμως Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 06, 2003 2:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μήπως πράττουμε έτσι:
Η κάθε νέα πραγαματικότητα Λ σε σχέση με μια προηγούμενη Κ είναι: Λ=Κ+Χ.
Το Χ εδώ είναι οι πράξεις μας που ξεκίνησαν την περίοδο μεταξύ Κ και Λ, πράξεων που τελειώσαν σε αυτήν ή άλλες πράξεις που συνεχίζονται σε αυτήν, καθώς και φυσικές μεταβολές.
Το ερώτημα που ψάχνουμε λοιπόν θα είναι αυτό: γιατί το Λ έγινε Κ. Η απάντηση πρέπει να δείχνει το Χ, το οποίο δεν είναι εντελώς γνωστό. Αν ήταν τότε θα γνωρίζαμε την Αλήθεια. Αλλά δεν είναι από πρακτικής απόψεως. Διότι ούτε το Κ ούτε το Λ είναι εντελώς γνωστό.
Μόνο άποψη έχουμε για κάθε πράγμα. Τώρα πως θα ορίσουμε την αληθινή άποψη από την ψεύτικη; Δηλαδή αν κάποιος λέει αλήθεια ή ψέματα. Αυτό θα γίνει με την απόδειξη. Θα μας δείξει δηλαδή το πως έβγαλε αυτήν την άποψη. Ε! αυτό δεν μπορεί να γίνει πάντα! Οπότε να που μας χρειάζετε και η εμπιστοσύνη. Θα πιστέψουμε λοιπόν μιαν αλήθεια αφού δεν μπορούμε να την αποδείξουμε, εφόσον έχουμε εμπιστοσύνη στον κομιστή της.
Πως κερδίζει κανείς τη εμπιστοσύνη; Ιδού η απορία! (δεν συνεχίζω γιατί θα γίνω βαρετός....)

Στο ερώτημα τι πράττουμε: Πράττουμε ή αυτό που πιστεύουμε για σωστό ή αυτό που έχουμε αποδείξει ότι είναι σωστό, πάντα για την δεδομένη στιγμή.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maya
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 06, 2003 7:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πως κερδίζει κανείς τη εμπιστοσύνη; Ιδού η απορία! (δεν συνεχίζω γιατί θα γίνω βαρετός....)
Στο καλύτερο σημείο σταμάτησες... Smile Να απαντήσω ότι κερδίζει κανείς εμπιστοσύνη δείχνοντας εμπιστοσύνη ή σας φαίνεται πολύ απλοϊκό; (Μπορεί και να 'ναι...) Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 07, 2003 3:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maya, πήγες να με μπερδέψεις αλλά έχω εμπιστοσύνη σε σένα και έτσι κέρδισες εσύ την εμπιστοσύνη μου!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 07, 2003 12:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γλυκιά μου Maya αυτό έχει ισχύ σε ονειρικούς κόσμους. Την εμπιστοσύνη την κερδίζεις πόντο πόντο. Κάθε φορά που ο εκτιμητής σου σε βρίσκει αληθή κερδίζεις και 1 πόντο. Το δυστύχημα είναι ότι σε αυτό το παιχνίδι όταν σε βρούνε μια φορά ψεύτη χάνεις όλους τους πόντους.
Bugman Πράττουμε ή αυτό που πιστεύουμε για σωστό ή αυτό που έχουμε αποδείξει ότι είναι σωστό, πάντα για την δεδομένη στιγμή.

Φίλε μου αυτό είναι το ιδανικό. Είτε το έχουμε αποδείξει είτε όχι κάνουμε το σωστό στην δεδομένη στιγμή, κατά τα λεγόμενα σου. Αν ήταν έτσι ο άνθρωπος θα προχωρούσε στην ζωή του αλάθητος, αλλά φευ. Της περισσότερες φορές δεν κάνει ο άνθρωπος το κατά την κρίση του σωστό, αλλά το μη χείρον βέλτιστο η ακόμα αυτό που τον συμφέρει κι ας μην το θεωρεί σωστό. Μήπως εφαρμόζουμε το δάσκαλε που δίδασκες και νόμους δεν εκράτης;
_________________
ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 07, 2003 1:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

tai, το λάθος το κάνουμε όταν πιστεύουμε ότι είναι σωστό και δεν είναι.
Υπάρχει όμως και η κίνηση ντόμινο:
1.Η πρώτη ενέργεια είναι σωστή βάσει απόδειξης.
2. Η (1) μας οδηγεί σε άλλες ενέργειες που δεν μας αναιρούν την απόδειξη της (1) αλλά τον ίδιο τον σκοπό της ενέργειας (1)

Παράδειγμα:
Πεινάς και βλέπεις ένα μήλο σ΄ ένα τραπέζι. Αν φάς το μήλο θα μειώσεις την πείνα σου. Για να το φάς όμως πρέπει να το πάρεις. Επειδή το τραπέζι είναι δίπλα σου, μπορείς να το πάρεις. Ικανοποιούμε όλες τις συνθήκες, έτσι αποδείξαμε ότι αν πάρουμε το μήλο θα μειώσουμε την πείνα μας (τρώγοντάς το). Κάνουμε λοιπόν την ενέργεια. Μέχρι εδώ είμαστε στο (1)
Αμέσως μετά την βρώση του μήλου, ακούγεται ένας πυροβολισμός. Ώπα, μόλις μας χτύπησε μια σφαίρα. Ωπα, μόλις αλλάξαμε περιβάλλον (π.χ. γίναμε αγγελάκι). Ωπα, μόλις δείξαμε ότι αν φας τελικά το μήλο μπορεί να μην χρειαστεί να ξαναφάς γιατί δεν θα ζήσεις! Αλλά θες να φας για να ζήσεις!
Μόλις αποδείξαμε ότι φας δεν φας δεν θα ζήσεις! (όχι πάντα αλλά σε ειδική περίπτωση, όπως αυτή)
Το βασικό πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τι πράττεις αλλά το πως γίνεται να καταλάβεις ότι δεν είσαι σε ειδική περίπτωση -Και έτσι να γνωρίζεις τι μπορείς να πράξεις με ασφάλεια!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 08, 2003 5:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman Το βασικό πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τι πράττεις αλλά το πως γίνεται να καταλάβεις ότι δεν είσαι σε ειδική περίπτωση -Και έτσι να γνωρίζεις τι μπορείς να πράξεις με ασφάλεια!

Twisted EvilΠράττουμε εκ του ασφαλούς λοιπόν όταν ξέρουμε. Τι πράττουμε όμως?
Μέσα στο ασφαλές εμπεριέχεται και το σωστό-καλό και το κακό-λάθος.
Εδώ έρχεται το ερώτημα. Για κάθε πράξη ο κάθε ένας έχει κάποιους ηθικούς κανόνες, κάποιες αρχές. Το μήλο το παίρνεις επειδή πεινάς. Από πού το παίρνεις.
1ον από κάποιον που πεινάει περισσότερο.
2ον από τον ιδιοκτήτη (άρα κλέβεις)
3ον είναι δικό σου αλλά κάνεις δίαιτα.
Και τα τρία είναι ειδικές περιπτώσεις. Και στα τρία έχεις πράξει χωρίς άμεσες συνέπειες π.χ. θάνατο. Λένε ότι τα ωραία πράγματα είναι ή ανήθικα ή παράνομα ή παχαίνουν. Τελικά πράττεις με 1ον ανηθικότητα 2ον παράνομα ή 3ον παχυντικά?
_________________
ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 08, 2003 6:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είδες tai, φτάσαμε στο ΔΙΚΑΙΟ της πράξης.
Και εγώ έχω να πω ότι αν ήμουν έξι μέτρα ψηλός και έτρωγα το μήλο κανεις δεν θα κουνιότανε! Θέλω να δείξω ότι ο ισχυρός έχει το δίκαιο με το μέρος του. Εκτός και αν στο μυαλό δεν είναι τόσο ισχυρός και πιστεύει σε μια άλλη δύναμη ανώτερη από αυτόν. Τότε αρχίζει να σκέφτεται μήπως κάπου είναι άδικος αλλά επειδή δεν βρίσκει την ανώτερη δύναμη να τα πει μαζί της, κάνει αυτό: Αρχίζει να βλέπει τις αντιδράσεις των άλλων, είναι χαρούμενοι έχει καλώς, είναι κατσουφιασμένοι τότε κάτι δεν έκανε σωστά και θα το διορθώσει.
Αν λοιπόν κάποιος δεν πιστεύει σε θεό ή ανώτερη δύναμη, πιστεύει στο δίκαιο που ορίζει αυτός και πράτει κατά βούληση (με όλη την αβεβαιότητα του επιτυχείν) και όχι κατά πεποίθηση (με βεβαιότητα για την επιτυχία).
Δεν λέμε ποιος είναι σωστός. Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση ένα άθεος να πει για κάποιον αντίθετό του ότι είναι σωστός. Τότε γιατί δεν αλλάζει και αυτός!
Περί δικαίου:
Η κοινωνικότητα μεταφέρει την ισχύει του καθενός μας στο σύνολο. Άρα το σύνολο αποφασίζει για το Δίκαιο ή μη μιας πράξης. Κάθε νεοεισερχόμενο μέλος δεν έχει παρά να μάθει το τρέχον δίκαιο (αφού έχουμε μεταβολή του συνόλου θα έχουμε μεταβολή και της ισχύος άρα και του δικαίου).
Περί Πράξεων (Καλό-Κακό, Σωστό-Λάθος):
Πριν κάθε πράξη υπάρχει το κίνητρο, ο σκοπός που θέλουμε να την κάνουμε. Οι πράξεις φέρνουν αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα συγκρινόμενα με τον σκοπό της πράξης μας δίδουν μια κρίση για την πράξη αυτή. Η κρίση αυτή είναι ή αποδοχή ή μη αποδοχή της πράξης. Το κακό ή το καλό είναι στον σκοπό-κίνητρο. Το σωστό ή λάθος είναι στην κριση εκ του αποτελέσματος της πράξης. Για το καλό-κακό ηθικός υπεύθυνος είναι αυτός που έχει την ισχύ (πραγματικός υπεύθυνος αυτός που πράτει). (Η πολιτεία, Ο καπετάνιος σε ένα πλοίο, ο αρχηγός της φυλής.... είναι αυτοί που βάζουν κανόνες και πρέπει να τους διατηρούν-άρα να επιβλέπουν, να πληροφορούν, να επιπλήτουν).


(Στην χριστιανική προσευχή λέμε Άγιος ο Θεός, Άγιος Ισχυρός...το ισχυρός είναι για το ΔΙΚΑΙΟ....νομίζω!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 11, 2003 11:13 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ελπίζω να είχατε όλοι ένα ωραίο Σαββατοκύριακο.
Απάντηση στον φιλο μου τον bukman.


Αν λοιπόν κάποιος δεν πιστεύει σε θεό ή ανώτερη δύναμη, πιστεύει στο δίκαιο που ορίζει αυτός και πράττει κατά βούληση (με όλη την αβεβαιότητα του επιτυχείν) και όχι κατά πεποίθηση (με βεβαιότητα για την επιτυχία).
Σαν ζώο στην ζούγκλα δηλαδή?



Η κοινωνικότητα μεταφέρει την ισχύει του καθενός μας στο σύνολο. Άρα το σύνολο αποφασίζει για το Δίκαιο ή μη μιας πράξης. Κάθε νεοεισερχόμενο μέλος δεν έχει παρά να μάθει το τρέχον δίκαιο
{Φασισμός είναι το πολίτευμα που μια ισχυρή πλειοψηφία επιβάλετε στην μειοψηφία.}

(αφού έχουμε μεταβολή του συνόλου θα έχουμε μεταβολή και της ισχύος άρα και του δικαίου).
Mεταβολή του συνόλου δεν έχουμε ως προς την πλειοψηφία, άκυρο λοιπόν.


Το κακό ή το καλό είναι στον σκοπό-κίνητρο.
Δηλαδή? ο σκοπός κίνητρο αγιάζει τα μέσα.?

Το σωστό ή λάθος είναι στην κρίση εκ του αποτελέσματος της πράξης. Μιλάμε για κοινωνία χωρίς ηθικούς η πολιτικούς νόμους? Αν δεν μας πιάσουν δεν τρέχει τίποτα δηλαδή!



(Στην χριστιανική προσευχή λέμε Άγιος ο Θεός, Άγιος Ισχυρός...το ισχυρός είναι για το ΔΙΚΑΙΟ....νομίζω!)
Αν σαν Πανίσχυρος επέβαλε την θέληση του, θα αναιρούσε το αυτεξούσιο μου. Τον λέμε Ισχυρό γιατί πιστεύουμε ότι Είναι. Είναι δημιουργός του κόσμου κατά τους πιστούς που λένε αυτήν την προσφώνηση, πριν την προσευχή.


Εκτός και αν στο μυαλό δεν είναι τόσο ισχυρός και πιστεύει σε μια άλλη δύναμη ανώτερη από αυτόν Τότε αρχίζει να σκέφτεται μήπως κάπου είναι άδικος αλλά επειδή δεν βρίσκει την ανώτερη δύναμη να τα πει μαζί της, κάνει αυτό:
Δεν θεωρό ότι έχω ανίσχυρο μυαλό, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να αποδέχομαι τον κάθε έναν που είναι καλλίτερος σε κάτι από εμένα. Πόσο μάλλον τον θεό.
Το αντίθετο θα δημιουργούσε ενδιαφέρον στους ψυχιάτρους.


Αρχίζει να βλέπει τις αντιδράσεις των άλλων, είναι χαρούμενοι έχει καλώς, είναι κατσουφιασμένοι τότε κάτι δεν έκανε σωστά και θα το διορθώσει.

Τους νόμους η κοινωνία εκκλησία (και του δήμου και του Χριστού ) γι αυτό τους έφτιαξε. Για να μην έχουμε αλλεπάλληλες δόκιμες.
_________________
ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 11, 2003 12:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

tai, βλέπω ανάλυση επιπέδου σειράς!
Μάλιστα βγάζεις και ταχαία συμπεράσματα: π.χ. Σαν ζώο στην ζούγκλα δηλαδή? θεώρησες ότι το ζώο μπορεί να δρά κάτα βούληση άρα εννοείς ότι ο άνθρωπος είναι ζώο;

Είπες Φασισμός είναι το πολίτευμα που μια ισχυρή πλειοψηφία επιβάλετε στην μειοψηφία. Δεν συμφωνώ. Φασισμός είναι η καρτική τρομοκρατία. Πάντα η επιβολή της γίνεται από λίγους που κατέχουν όπλα. Οι πολοί είναι θύματα προπαγάνδας. Σε μια κοινωνία όλοι μας κάτι έχουμε να προσφέρουμε αλλιώς είμαστε υπόδουλοι-δουλεύουμε για άλλους-. Και στις δυο περιπτώσεις υπάρχει έργο. Στη μία περίπτωση το κάνουμε ελεύθερα στην άλλη αναγκαστικά.

Αυτό με την μεταβολή δεν το έπιασες;Η μεταβολή που λέω είναι η γέννηση και ο θάνατος μελών μια κοινωνίας. Εσύ τώρα τι λες ότι η πλειοψηφία είναι αθάνατη, άρα δεν έχουμε μεταβολές;

Ο σκοπός κίνητρο υπάρχει πριν την επιλογή του μέσου. Π.χ. σκοπός μας είναι να φάμε. Το μέσο μπορεί να είναι μια μπετονιά ή ένα μπιστόλι. Στην μια περίπτωση θα ψαρέψουμε στην άλλη θα ληστέψουμε! Δηλαδή δεν είναι σκοπός μας το να ληστέψουμε, αλλά πράξη που δεν επιτρέπει το δίκαιο.
Εδώ το να θέλουμε να φάμε είναι για καλό σκοπό! Αν ληστέψουμε η πράξη μας είναι λάθος! Υπάρχψει όμως περίπτωση να έχουμε κακό σκοπό. π΄χ΄θέλουμε να ξεφορτωθούμε κάποιον γιατί μας ενοχλεί (όχι εσένα tai Laughing ). Αν τον καθαρίσω τότε είμαι σωστός για τον σκοπό μου. Αλλά θα πάω φυλακή για την κακή μου πρόθεση να του αφαιρέσω την ζωή!
Ανεξάρτητα του μέσου, όταν το αποτέλεσμα δεν δικαιολογεί τον σκοπό τότε λέμε ότι κάναμε λάθος. Διαφορετικά tai που αλλού μπορείς να κάνεις λάθος; Το λάθος ή το σωστό είναι αξιολόγηση πράξης.

λες Αν δεν μας πιάσουν δεν τρέχει τίποτα δηλαδή! Αυτό φίλε μου πού δεν ισχύει μπορείς να μου πεις; Στο ότι κάποιος θα έχει πρόβλημα με την συνείδησή του; Μα εδώ μιλάμε για ευσυνείδητες καταστάσεις. Γι' αυτούς που έχουν κίνητρο-σκοπό. Ο μεθυσμένος ή ο τρελός και να σκοτώσουν, έχουν το ακαταλόγιστο! Γι' αυτούς δεν τρέχει τίποτα και να τους πιάσουν! Ζούσαν στον κόσμο τους.

Τώρα το θέμα της επιβολής του θεού -δες τα Σόδομα και Γόμορα αλλά και την έξωση του Αδάμ και της Εύας από τον Παράδεισο- και πες μου πως δεν δείχνει ο Θεός επιβολή θέλησης!(Για όποιους πιστεύουν βέβαια)

Ας πάμε πάλι από την αρχή: ΤΩΡΑ σκεφτόμαστε λογικά, βλέπουμε ΜΙΑ αλήθεια, ΕΝΑ δρόμο, γιατί το κάνουμε αυτό, πιο είναι το ερώτημα, και τελικά τώρα τι κάνουμε:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: προφανώς μιλάμε για ένα άλογο που σέρνει με παρωπίδες ένα κάρο. Αυτό βλέπει μια αλήθεια το να σέρνει το κάρο, ένα δρόμο ότι τον αφήνουν οι παρωπίδες να δει, το κάνει γιατί περιμένει να φάϊ, δεν το πολυ ρωτάει γιατί το μαστίγιο του θεού σκάει που και που στην ράχη του.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
thgi
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 12, 2003 4:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

οιδαμεν γαρ οτι ο νόμος πνευματικός εστιν. εγω δε σάρκινός ειμι, πεπραμένος υπο την αμαρτίαν.
15 ο γαρ κατεργάζομαι ου γινώσκω. ου γαρ ο θέλω τουτο πράσσω, αλλ ο μισω τουτο ποιω.

βλέπω δε ετερον νόμον εν τοις μέλεσίν μου αντιστρατευόμενον τω νόμω του νοός μου και αιχμαλωτίζοντά με εν τω νόμω της αμαρτίας τω οντι εν τοις μέλεσίν μου.
24 ταλαίπωρος εγω ανθρωπος. τίς με ρύσεται εκ του σώματος του θανάτου τούτου;
25 χάρις δε τω θεω δια Ιησου Χριστου του κυρίου ημων.
αρα ουν αυτος εγω τω μεν νοϊ δουλεύω νόμω θεου, τη δε σαρκι νόμω αμαρτίας.
Επιστροφή στην κορυφή
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 12, 2003 4:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε γιατί με προσβάλλεις;
Το λέω διότι δεν γνωρίζω αρχαία (τεχνικό λύκειο έβγαλα!). Δηλαδή θες να πιστέψω αυτό που δεν καταλαβαίνω;
Γίνε πιο κατανοητός ή ΕΛΛΗΝΙΚΑ: τραγούδα παραπέρα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
thgi
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 13, 2003 3:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΑΚΟΥΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΣΥ ΜΕΝ ΕΣΟ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΗΣ ΤΑΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ

20 ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΙΚΝΥΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΠΑΤΩΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΩΣΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 13, 2003 3:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μάλιστα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 13, 2003 7:51 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

thgi είσαι η κινούμενη βίβλος; αν θέλει κάποιος να τη διαβάσει το τελευταίο μέρος που θα ψάξει θα είναι εδώ οπότε άδικος κόπος να αντιγράφεις αποσπάσματα από εκεί εδώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center