Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΔΙΑΒΟΛΟΣ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μεταφυσικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Panagiotis Fournatzis
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 820

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΑΒΟΛΟΣ Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Εωσφόρος, υιός της αυγής ήταν χερούβ επισκιάζον. Μια πνευματική οντότητα που βρισκόταν στο άμεσο περιβάλλον του θεού. Μέχρι που κάποια στιγμή υπερηφανεύθηκε και είπε ότι θα υψώσει το θρόνο του υπεράνω των άστρων του θεού και θα γίνει όμοιος του Υψίστου. Ξεκίνησε στον ουρανό στασιασμό κατά του θεού και παρέσυρε μαζί του πλήθος αγγέλων. Οι άγγελοι είναι πνεύματα λειτουργικά προς υπηρεσίαν αποστελλόμενα. Από τότε ονομάζονται δαιμόνια κι ο ηγέτης τους ονομάζεται Διάβολος ή Σατανάς ή Βεελζεβούλ. Αυτός ο πόλεμος βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη. Γι'αυτό το λόγο αναγκάστηκε ο θεός να φτιάξει την κόλαση που είναι τόπος τιμωρίας για τον διάβολο και τα δαιμόνια. Ο διάβολος προσπαθεί να πάρει μαζί του όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ακριβώς όπως έκανε και με τους αγγέλους. Ο τρόπος είναι απλός. Όποιος είναι κατά του θεού, είναι υπέρ του διαβόλου. Έτσι λοιπόν μεταμορφώθηκε σε φίδι και παρέσυρε την Εύα να φάει από τον απαγορευμένο καρπό. Η Εύα παρέσυρε τον Αδάμ και η σχέση μεταξύ του θεού και των ανθρώπων χάλασε. Εξ'αιτίας της παρακοής εισήλθε στον άνθρωπο ο θάνατος, η θνητότητα. Γι'αυτό το λόγο αναγκάσθηκε ο θεός να στείλει στη γη τον Υιόν του, για να θυσιαστεί υπέρ των ανθρώπων κι όποιος πιστεύει σ'αυτή τη θυσία να ζήσει αιώνια. Όπως εισήλθε ο θάνατος εξ'αιτίας ενός ανθρώπου, έτσι εισήλθε η ζωή εξ'αιτίας του Ιησού Χριστού.
_________________
http://exerevnitis.sosblog.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 9:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν "αναγκάζεται" ο Θεός τότε θεός δεν είναι!

Panagioti δεν μας τα λες καλά. Αυτά έχουν αλληγορική σημασία...
Εδώ ότι συζητάμε μπαίνει σε μια μηχανή αμφισβήτησης. Όταν κάνεις κάτι τέτοιο σε δοξασίες που εκ των πραγμάτων δεν θα δεχτείς αμφισβήτηση τότε προκαλείς. Προς τι λοιπόν η πρόκληση;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κατά Γκουρτζίεφ - Ουσπενσκι- Κόλλιν (σε αυθαίρετη ερμηνεία steppenwolf):

Αν θεωρήσουμε ως Θεό το Σύμπαν, τότε ο διάβολος δεν μπορεί παρά να είναι υποσύνολό του. (όλα αυτά βέβαια σχηματικά)
Εφόσον ο Θεός είναι η αρχική δύναμη-ενέργεια, ο διάβολος είναι μια ''υποδύναμη''-υποενέργεια που βρίσκεται εντός της αρχικής (όπως π.χ. το ηλιακό σύστημα βρίσκεται μέσα στο γαλαξία) .
Επειδή ο άνθρωπος βρίσκεται προς το τέλος της αλυσίδας (εντός όλων αυτών) και επειδή το όλο σύστημα λειτουργεί μηχανικά, ο άνθρωπος καταπολεμόντας την ''μηχανικότητά'' του αφυπνίζεται (υπερβαίνει όλο και περισσότερο τις ενδιάμεσες δυνάμεις που είναι μεταφορικά βέβαια πάντα και σχηματικά οι ''διαβολικές'' και αποκτά μεγαλύτερη σύνδεση με την αρχική δύναμη (''θεό'') ή ας πούμε αρχική ενέργεια του μπιγκ μπανγκ μέρος της οποίας υπάρχει εντός του καθενός μας.


Μια άλλη προσέγγιση είναι ότι ''διάβολος'' είναι η διαστροφή - διαστρέβλοση της πραγματικότητας που προκύπτει από τον εσωτερικό διάλογο του νου. Σχηματικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπο αυτή την έννοια ο διάβολος είναι οι σκέψεις - κρίσεις μας, ενώ η ''ευσεβής'' (πάντα μεταφορικά μιλάμε) στάση, είναι η συναίσθηση των άλλων χωρίς χαρακτηρισμό - επίκρισή τους. (Παρατηρώ-αντιλαμβάνομαι - προσπαθώ να αισθανθώ τί αισθάνεται ο απέναντι χωρίς να τον κρίνω).
Υπο αυτή την έννοια, ακόμα και ο διαχωρισμός καλό-κακό είναι ''διαβολή'', αφού επιφέρει διαχωρισμό - διάσπαση - χωριστικότητα. Όλοι είναι ''καλοί'' απλά οι περισσότεροι ''κοιμούνται'' είναι θύματα των σκέψεων τους γι ατυτό φαίνονται ''κακοί''
Άρα διαχωρισμός καλό-κακό δεν υφίσταται , υφίσταται μόνο διαχωρισμός ''ξυπνητοι'' - ''κοιμισμένοι'' ή ''συνειδητοί εδώ και τώρα'' - '' μηχανικοί-αντανακλαστικοί-ασυναίσθητοι''
_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Panagiotis Fournatzis
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 820

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν πιστεύω ότι είναι αλληγορικά. Εσύ πιστεύεις ότι είναι. Δικαίωμα σου είναι να πιστεύεις ότι θέλεις. Δεν κατάλαβα γιατί ο Θεός παύει να είναι Θεός επειδή «αναγκάζεται» να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες. Από που προκύπτει αυτό; Αυτά που έγραψα προκύπτουν από την Αγία Γραφή. Αν παρακολουθεί το φόρουμ κάποιος που διαφωνεί μπορεί να παρέμβει. Δεν κατάλαβα τέλος γιατί προκαλώ; Το θέμα « Η Αγία Γραφή είναι πορνογράφημα» πιστεύω είναι προκλητικό. Είναι βαρύτατος χαρακτηρισμός. Μήπως εννοούσες ότι προκαλώ μεγάλη αντιπαράθεση; Μεγάλη συζήτηση;
_________________
http://exerevnitis.sosblog.com


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Panagiotis Fournatzis στις Τετ Σεπ 23, 2009 12:06 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το « Η Αγία Γραφή είναι πορνογράφημα»,επαναλαμβάνω,δεν είναι θέμα αλλά δικαστική απόφαση.Ούτε ο θεός δεν την εμπόδισε ούτε ο διάβολος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

steppenwolf,


υπάρχουν εγκληματίες που χαίρονται να προκαλούν πόνο.Αν μπεις στη θέση τους για να τους αλλάξεις,τότε σεν τους θεωρείς καλούς.Αν μπεις στη θέση τους για να μην τους αλλάξεις,τότε δε θεωρείς τον εαυτό σου καλό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Panagiotis Fournatzis
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 820

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν είναι δικαστική απόφαση όπως λες, θεωρώ ότι είναι μια λάθος απόφαση, αν και δεν πιστεύω ότι βγήκε δικαστής και εκφράστηκε έτσι.
_________________
http://exerevnitis.sosblog.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Panagiotis Fournatzis
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 820

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πιο πιθανό μου φαίνεται να έκανε αυτή τη δήλωση η Τζάνη, κάποιος της έκανε μήνυση κι επειδή δεν την καταδίκασε το δικαστήριο βγήκες και είπες ότι είναι δικαστική απόφαση ο εν λόγω χαρακτηρισμός.
_________________
http://exerevnitis.sosblog.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεόδωρος
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 1369

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η Τζάνη δεν καταδικάστηκε, άρα η Τζάνη αθωώθηκε.
Προφανώς η Τζάνη κατηγορήθηκε ότι προσβάλλει το ιερό βιβλίο των εβραίων (ή όποιων τέλος πάντων το δέχονται ως ιερό βιβλίο). Αυτή είναι η πιο προφανής κατηγορία, αν κάνω λάθος ας διορθωθώ.
Από τη στιγμή που το δικαστήριο την αθώωσε, απεφάνθη στην ουσία ότι κακώς κατηγορείται για προσβολή του βιβλίου αυτού, επομένως το δικαστήριο θεωρεί επισήμως ότι ο χαρακτηρισμός αυτός δεν είναι προσβλητικός αλλά ρεαλιστικός. Απλά πράγματα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όχι,δεν κάνεις λάθος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
steppenwolf,


υπάρχουν εγκληματίες που χαίρονται να προκαλούν πόνο.Αν μπεις στη θέση τους για να τους αλλάξεις,τότε σεν τους θεωρείς καλούς.Αν μπεις στη θέση τους για να μην τους αλλάξεις,τότε δε θεωρείς τον εαυτό σου καλό.


Υπάρχει δίπολο. Απλά δεν είναι το ''καλό'' - ''κακό'', είναι το ''συνειδητός'' - ''μηχανικός''.
Αυτή η οπτική, βλέπει τον εγκληματία ώς ερμαιο της προσωπικής του ιστορίας (με όλα τα πιθανά συμπλέγματα και τραύματα) και των ''ατυχών'' συνθηκών που τον διαμόρφωσαν έτσι. Όσο παραμένει έτσι, ''κοιμάται'' μέσα σε εκείνο που νομίζει πως είναι το ''εγώ'' του (ένας εγκληματίας). Κοιμάται όσο αντιδρά αντανακλαστικά - παρορμητικά. Είναι εντέλει μηχανικός. Αντιδρά ως ''μηχάνημα'' (χωρίς επίγνωση) .
Ο ''ξυπνητος'' έχει υπερβεί την προσωπική του ιστορία , έχει αυτοέλεγχο, ξέρει ''τι κάνει τώρα'', δεν είναι δέσμιος της διαμορφωμένης προσωπικότητάς του, την υπερβαίνει.
_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ποιος ξυπνητός μπορεί να μου λύσει το παρακάτω δίλημμα:για ένα εμβόλιο μπορεί να πεθάνουν ή και να βασανιστούν χιλιάδες αθώα ζώα.Τι είναι καλό;Να προχωρήσουμε στην έρευνα ή όχι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Panagioti,
αυτό που εννοώ το γράφω καθαρά. Αυτό που εννοείς δεν το γράφει πουθενά...Ούτε εσύ το γράφεις γιατί αναφέρεσαι σε βιβλία και εκκλησίες. Ξεκάθαρα λες "τράβα να διαβάσεις ή να ρωτήσεις". Σε ρωτώ λοιπόν ευθέως εσύ πως το καταλαβαίνεις...από την επαφή σου με την πραγματικότητα; Από του "μου είπαν", "το διάβασα"...και όχι από το "αντιλαμβάνομαι".
Πρόκληση είναι και το βρισίδι εκεί που ο άλλος δεν μπορεί να το αποφύγει...με ίδιο τρόπο. Αλλά εδώ πρόκληση είναι να θέτεις έναν λόγο χωρίς να αφήνεις περιθώρια για αμφισβήτηση.
Συμφωνώ με τον steppenwolf με την δεύτερη παράγραφό του. Όταν οι σκέψεις μας δεν αντιπροσωπεύουν το πραγματικό και περιορίζονται στο φαντασιακό...τότε βρισκόμαστε εκτός "τόπου και χρόνου', άρα έξω από το Θεό...Εκεί λοιπόν βρίσκεται ο "διάβολος"...το πνεύμα της σύγχυσης, όπου ο μόνος κερδισμένος είναι αυτός, η ίδια η σύγχυση. Ο διάβολος λοιπόν είναι η προσωποποίηση της σύγχυσης. Έτσι κατά τη γνώμη μου ο λόγος σου είναι αντιγραφή μεν λόγου άλλων, αλλά κακώς δεν διευκρινίζεις τη κατάσταση αλλά μένεις στα μέρη αυτής ως να ήταν αυτά "πρόσωπα". Άγγελοι για παράδειγμα ...είναι τα γεγονότα που αντιλαμβανόμαστε αλληγορικά. Τα γεγονότα "μιλάνε" (αγγέλουν) δίνοντάς μας συναισθήματα.
Ο Χριστός μιλάει πάντα για καλά γεγονότα που έρχονται ή ελπίζουμε να έρχονται...και για το σκοπό αυτό πρέπει να ελπίζουμε. Στη χριστιανική θρησκεία έχουμε τρεις δυνάμεις..την Σοφία την Ελπίδα και τη Πίστη. Η σοφία μας δείχνει ότι όλα έχουν νόημα...ακόμα και τα στραβά. Η ελπίδα μας λέει ότι έρχονται πάντα καλά γεγονότα...και η πίστη ότι αντιλαμβανόμαστε τις δυνάμεις μας, και στηριζόμαστε σ' αυτές. Και για τα τρία αυτά φροντίζει ο Θεός. Η πραγματικότητα. Με αυτές τις τρεις βασικές δυνατότητες ο άνθρωπος μπορεί να συνυπάρχει αρμονικά με την πραγματικότητα. Η αντίθετη περίπτωση είναι για τον άνθρωπο: Να μην βρίσκει κανένα νόημα για ότι συμβαίνει...να μην ελπίζει σε καλά γεγονότα...να μην πιστεύει ότι είναι δυνατόν να βασιστεί στις δυνάμεις του. Η φαντασία όταν δημιουργεί ένα τουλάχιστον από τα τρία αυτά κακά...τότε είναι "σαν τον διάβολο", είναι η σύγχυση.
Οι τρεις πειρασμοί που είχε ο Χριστός....και τους ξεπέρασε...με την αντιπαράθεση με την πραγματικότητα (Θεός): Πείναγε και του λέει ο Διάβολος...κάνε τα λιθάρια ψωμί. Δεν το χρειάζομαι για να ζήσω...η ζωή δίνεται απ' οτιδήποτε θέλει ο Θεός (η πραγματικότητα ορίζει το πώς θα ζήσουμε). Δεύτερος πειρασμός...Εδώ του λέει ο Διάβολος να κάνει υπερφυσικά πράγματα όπως το να στέκεται μετέωρος. Διαφωνεί ο Χριστός...μόνο η πραγματικότητα υπάρχει...οι δυνατότητες που έχουμε από αυτήν. Τρίτος πειρασμός... Μετά τον ξαναπειράζει ο Διάβολος...Θα σου δώσω τα πάντα αν με πιστέψεις...(ο φαντασμένος έχει τα πάντα...)...Τα πάντα του λέει ο Χριστός είναι ο Θεός (είναι η πραγματικότητα) άρα δεν θέλει να τα έχει αλλά περιέχεται σ' αυτήν, άρα έτσι ελπίζει (όχι στο φανταστικό αλλά στο πραγματικό).

Με απλά λόγια Panagioti κάθε μη πραγματικό που μπαίνει στο μυαλό μας και μας κάνει να χάνουμε τη σοφία μας, την πίστη και την ελπίδα...είναι "διάβολος".
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Τρι Σεπ 22, 2009 10:59 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και γιατί,Bugman,o χριστός κάνει θαύματα αφού είναι εραστής της πραγματικότητας;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 10:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ποιος ξυπνητός μπορεί να μου λύσει το παρακάτω δίλημμα:για ένα εμβόλιο μπορεί να πεθάνουν ή και να βασανιστούν χιλιάδες αθώα ζώα.Τι είναι καλό;Να προχωρήσουμε στην έρευνα ή όχι;


Εσύ θα μπορούσες να απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση;
Δεν είναι μεγάλη ευθύνη;
_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μεταφυσικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Επόμενο
Σελίδα 1 από 18

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center