Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ποιοι ειμαστε ? Καιρος να γνωριστουμε .............
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 29, 2009 8:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

έλεος ρε Χριστιάνα που την έβγαλες με δυσλεξία την κοπέλα από ένα μήνυμα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
LSNM
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1953

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 9:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing e, otan exeis forum exeis k to thesfato na diagignwskeis dysleksia sto pits fytili ...
By the way ego eimai o Thanos, pathsa ta anta (ta prota Razz ), eimai xomenos olh mera sta computer gia kathe eidoys doyleia kai nomizo ot exo ki ego dysleksia alla de variesai.. th paleyo .. nomizo ..
To forum poy fainetai sthn ypografh htan ena peirama kai den einai gia na "perpathsei" parakatw Laughing
Edo grafw oti mou katevei analogos th parormisi - to vrisko akseperasto.-
Allwste edo gnwristika me ton megalo erwta ths zwhs mou thn skeptomenh gynaika me thn opoia eksakoloutho na eimai trela eroteumenos (me thn mageiriki ths ena klik parapano Razz )
Kali synexeia se olous toys torinous ma kai stous epomenous poy den einai akomh edo ma kai stous palious na erthoun ksana.
O filos afham kai oi symforoumiazontes (plhn oligon eksairesewn Twisted Evil ) ekanan telika edw mia akseperasth ypervash.
_________________
Αν δεν φας το "θεριό", θεριό δεν γίνεσαι ... [Αριστοτέλης σε ελεύθερη μετάφραση]
"Truth is much too complicated to allow anything but approximations" John von Neumann
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 9:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gia soy palie file lsnm.
ποια πρωτα ρε γερο. στα δευτερα άντα είσαι

Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Xrisaki
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 94
Τόπος: A8hna

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 11:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

xristiana έγραψε:


Ποιός να κοιτάξει το παρόν;

Παγιδευμένοι στο παρελθόν και στο μέλλον είμαστε οι περισσότεροι άνθρωποι.

Η εστίαση στο παρόν χρειάζεται άλλη διαδικασία σκέψης.


....που απ' οτι καταλαβα δεν εχουν οι περισσοτεροι τι διαθεση να μπουν....γι'αυτο οι περισσοτεροι ξεχνουν να ζουν......
και εγω θελω να πιστευω πως δεν ειμαι μεσα σε αυτους...και ελπιζω να μην μπω ποτε...
_________________
Το αύριο σημαίνει απλώς αυτό που δεν έρχεται ποτέ. Είναι η αναβολή της ζωής. Είναι μια άτολμη στρατηγική για να εξακολουθείς να υποφέρεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
xristiana
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 143

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 12:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Xrisaki έγραψε:
xristiana έγραψε:


Ποιός να κοιτάξει το παρόν;

Παγιδευμένοι στο παρελθόν και στο μέλλον είμαστε οι περισσότεροι άνθρωποι.

Η εστίαση στο παρόν χρειάζεται άλλη διαδικασία σκέψης.


....που απ' οτι καταλαβα δεν εχουν οι περισσοτεροι τι διαθεση να μπουν....γι'αυτο οι περισσοτεροι ξεχνουν να ζουν......
και εγω θελω να πιστευω πως δεν ειμαι μεσα σε αυτους...και ελπιζω να μην μπω ποτε...


Δεν είναι ότι δεν έχουν διάθεση να μπουν...

Είναι ότι δεν ξέρουν πώς - έχουμε εκπαιδευτεί διαφορετικά - και πιστεύουν ότι ο περιορισμένος νους του αριστερού ημισφαιρίου είναι όλα όσα υπάρχουν.

Αυτό είναι ένα από τα χαραχτηριστικά που διαισθάνθηκα ότι έχεις και είπα "δυσλεξία". Φυσικά και είναι λάθος ο όρος και καθόλου δεν συμφωνώ με αυτόν.

Αφορά κυρίως τη χρησιμοποίηση του δεξιού ημισφαιρίου του εγκεφάλου...πολύ απέχει αυτό από το να είναι βρισιά! Wink
_________________
Να ζεις την κάθε μέρα σου σαν να είναι η τελευταία.
Να μαθαίνεις σαν να είναι ή πρώτη μέρα της ζωης σου.

http://enallaktikimathisi.blogspot.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Xrisaki
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 94
Τόπος: A8hna

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 12:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

xristiana έγραψε:


Δεν είναι ότι δεν έχουν διάθεση να μπουν...

Είναι ότι δεν ξέρουν πώς - έχουμε εκπαιδευτεί διαφορετικά - και πιστεύουν ότι ο περιορισμένος νους του αριστερού ημισφαιρίου είναι όλα όσα υπάρχουν.

Αυτό είναι ένα από τα χαραχτηριστικά που διαισθάνθηκα ότι έχεις και είπα "δυσλεξία". Φυσικά και είναι λάθος ο όρος και καθόλου δεν συμφωνώ με αυτόν.

Αφορά κυρίως τη χρησιμοποίηση του δεξιού ημισφαιρίου του εγκεφάλου...πολύ απέχει αυτό από το να είναι βρισιά! Wink



δεν νομιζω πως φταιει μονο αυτο...οι περισσοτεροι ξερεις δεν γνωριζουν καν αυτο που λες...ολα ειναι μια αλυσιδα...αν γεννηθηκες για να εισαι ρομποτ αυτο θα μεινεις...εκτος αν ανοιξεις τα ματια σου και δεις την αληθεια.... επισης ο εσωτερικος κοσμος παραμενει κλειστος αν πρωτα ζουμε με το μυαλο και υστερα με την καρδια...το μυαλο ειναι που θα μας παει πισω...θα ειμαστε στην οχθη και αυτο θα μας λεει να μην πεσουμε...
_________________
Το αύριο σημαίνει απλώς αυτό που δεν έρχεται ποτέ. Είναι η αναβολή της ζωής. Είναι μια άτολμη στρατηγική για να εξακολουθείς να υποφέρεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
xristiana
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 143

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 12:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Xrisaki έγραψε:
xristiana έγραψε:


Δεν είναι ότι δεν έχουν διάθεση να μπουν...

Είναι ότι δεν ξέρουν πώς - έχουμε εκπαιδευτεί διαφορετικά - και πιστεύουν ότι ο περιορισμένος νους του αριστερού ημισφαιρίου είναι όλα όσα υπάρχουν.

Αυτό είναι ένα από τα χαραχτηριστικά που διαισθάνθηκα ότι έχεις και είπα "δυσλεξία". Φυσικά και είναι λάθος ο όρος και καθόλου δεν συμφωνώ με αυτόν.

Αφορά κυρίως τη χρησιμοποίηση του δεξιού ημισφαιρίου του εγκεφάλου...πολύ απέχει αυτό από το να είναι βρισιά! Wink



δεν νομιζω πως φταιει μονο αυτο...οι περισσοτεροι ξερεις δεν γνωριζουν καν αυτο που λες...ολα ειναι μια αλυσιδα...αν γεννηθηκες για να εισαι ρομποτ αυτο θα μεινεις...εκτος αν ανοιξεις τα ματια σου και δεις την αληθεια.... επισης ο εσωτερικος κοσμος παραμενει κλειστος αν πρωτα ζουμε με το μυαλο και υστερα με την καρδια...το μυαλο ειναι που θα μας παει πισω...θα ειμαστε στην οχθη και αυτο θα μας λεει να μην πεσουμε...


Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Wink

Απλά το λέμε με διαφορετικά λόγια, μέσα από μια άλλη ηλικία...εσύ έχεις τη φρεσκάδα, εγώ έχω την κούραση της προσπάθειας.
_________________
Να ζεις την κάθε μέρα σου σαν να είναι η τελευταία.
Να μαθαίνεις σαν να είναι ή πρώτη μέρα της ζωης σου.

http://enallaktikimathisi.blogspot.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 1:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

καλημερα κι απο μενα...

ειδα πιασατε την πολυλογια κι ηρθα να δω τι κανετε
και τι να πω και γω?
για τον εγκεφαλο μου τον δεξιο
η τον αριστερο

σιγουρα δεν ξερω πως δουλευει
και τι βοηθημα θα χρειαστω.

Συνεχιστε καλα το πατε ,θα περιμενω λιγο παρακατω
για να γραψω το θεμα το ποιητικο
ελπιζω να αφησετε τον εγκεφαλο και το δυσλεκτικο
και να το κανετε λιγο ειρηνικο

Να γραψω για τον καθενα σας κι απο ενα ποιημα
λιγο πιο ησυχο και πιο ρομαντικο.

χεχε αυτο που περιμενω αυτο ,αυτο
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
LSNM
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1953

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 2:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
gia soy palie file lsnm.
ποια πρωτα ρε γερο. στα δευτερα άντα είσαι

Laughing Laughing


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
κάνε φίλο σου λένε να δεις προκοπή ...
βρε συ ! ήταν ανάγκη να με αποκαλύψεις ?! αχχ
τώρα τι θα απογίνω ?! Laughing
τεσπα ! στους φίλους όλα συγχωρούνται !
να είσαι καλά κι εύχομαι να πήρες πια το διδακτορικό σου !
_________________
Αν δεν φας το "θεριό", θεριό δεν γίνεσαι ... [Αριστοτέλης σε ελεύθερη μετάφραση]
"Truth is much too complicated to allow anything but approximations" John von Neumann
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 3:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη




νασαι καλά
σε χαιρετώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 30, 2009 8:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

xristiana έγραψε:

Είναι ότι δεν ξέρουν πώς - έχουμε εκπαιδευτεί διαφορετικά - και πιστεύουν ότι ο περιορισμένος νους του αριστερού ημισφαιρίου είναι όλα όσα υπάρχουν.
Αυτό είναι ένα από τα χαραχτηριστικά που διαισθάνθηκα ότι έχεις και είπα "δυσλεξία". Φυσικά και είναι λάθος ο όρος και καθόλου δεν συμφωνώ με αυτόν.
Αφορά κυρίως τη χρησιμοποίηση του δεξιού ημισφαιρίου του εγκεφάλου...πολύ απέχει αυτό από το να είναι βρισιά! Wink


http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=45098#45098

Twisted Evil

Την Τρίτη 18-2-1986 δημοσιεύθηκε στα «ΝΕΑ» μία επιστολή της κας Μ.Π. από την Αρχ. Ολυμπία, που έγραφε πάνω κάτω τα εξής: Το παιδί της, ο Γ.Π., στάλθηκε σύμφωνα με τους νόμους του Κράτους και τις απαιτήσεις της Κοινωνίας να παρακολουθήσει την πρώτη τάξη του 4/θέσιου Δημοτικού Σχολείου του χωριού της. Η υποδοχή του από την διδασκάλισσα, υπήρξε άψογη και σύμφωνη με τις ευγενείς παραδόσεις του διδασκαλικού σώματος. «Βόδι», «βλάκας», «ζώον», ήσαν μόνον μερικά από τα λόγια στοργής και τις παραινέσεις για μάθηση που άκουσε. Στην διαμαρτυρία των γονέων παρεναίβει η αστυνομία, για να τους επιπλήξει. Είχαν παρενοχλήσει την διδασκάλισσα στο διδακτικό της έργο…
Μετέγραψαν το παιδί σε σχολείο άλλου χωριού, όπου διαπιστώθηκε η ευφυΐα του αλλά και οι ελλείψεις του στα μαθήματα καθώς και η τάση του να διαβάζει ανάποδα. Οι εξετάσεις που ακολούθησαν στην Αθήνα έδωσαν σαν διάγνωση τον τρομερό όρο «δυσλεξία». Λέξη παράξενη, εντυπωσιακή, «βαριά» στην εκφορά και το άκουσμά της. Η διδασκάλισσα την αγνοούσε φυσικά, ως σοφή όμως ήταν ανεπίτρεπτο να αγνοεί κάτι. Διέδωσε λοιπόν στο χωριό ότι το παιδί ως προβληματικό και «δύσκολο» θα έπρεπε να κλειστεί σε ίδρυμα ή να πάει σε «ειδικό σχολείο». Το «διέδωσε» είναι μια λέξη πολύ συμβατική, πολύ λίγο αποδίδουσα το νόημα, όταν κάτι τέτοιο αναφέρεται σ’ ένα μικρό χωριό και την κλειστή του κοινωνία, όπου κατά τεκμήριο ο διδάσκαλος είναι ο παντογνώστης. Οι μεν άλλοι γονείς έσπευσαν να απαιτήσουν την απομάκρυνση του «ανώμαλου» παιδιού από τα «φυσιολογικά» δικά τους, τα δε «φυσιολογικά;;;» αυτά παιδιά, βρήκαν αντικείμενο ενδιαφέροντος για τα διαλείμματα…
Φυσικά οι διδάσκαλοι των άλλων χωριών δεν είχαν καμιά πρόθεση να αποδείξουν ότι μία διακεκριμένη συνάδελφός τους έπεσε έξω στην κρίση της. Η συναδελφική τους αλληλεγγύη και το συνδικαλιστικό τους καθήκον, επέβαλλε την υποστήριξη της εκλεκτής αυτής κυρίας με κάθε θυσία… ‘Άλλωστε στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε ανάγκη για «κάθε» θυσία. Αρκούσε εκείνη του εξάχρονου Γ.Π. Έτσι, απλώς δεν ήτο πλέον δεκτός σε κανένα σχολείο της περιοχής. Ευτυχώς για μια φορά το παιδί αυτό γλύτωσε. Βρέθηκε κάποιος όχι τόσο καλός συνδικαλιστής διδάσκαλος που το δέχτηκε και είχε επαρκή γνώση και αγάπη ώστε να το βοηθήσει. Για το χωριό όμως όπου κατοικούσε, για τους πατριώτες του και - ακόμη χειρότερα - για τα παιδιά τους, ήταν πάντα ο «ανώμαλος», ο «δύσκολος», ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για να ειπωθεί η υποκρυπτόμενη λέξη. Και η εκλεκτή αυτή κυρία, η διακεκριμένη - κατά την ανακοίνωση του σωματείου της – διδασκάλισσα, παρέμεινε στο πόστο της και το επιστημονικό της έργο, ενώ ο συνάδελφός της τιμωρήθηκε από το ίδιο όργανο με μομφή. Εδώ τελειώνουν τα στοιχεία που η κα Μ.Π. παρέθετε στην επιστολή της.
Δεν θα υπάρξει στο σημείο αυτό αναλυτική έκθεση του ζητήματος της δυσλεξίας. Αρκεί να λεχθεί σε χοντρές γραμμές ότι πρόκειται για «απόρροια μιας διαφοράς στη δομή του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου» ή σε μικρότερο βαθμό σχετίζεται με «αντιξοότητες του κοινωνικού περιβάλλοντος» ή ακόμη με «ανωμαλίες οπτικές ή ακουστικές» σύμφωνα με την σχετική βιβλιογραφία. Εδώ ακριβώς, στην έρευνα που ακολούθησε την δημοσίευση της επιστολής, οι συνδικαλιστές διδάσκαλοι ανέκραξαν: «Μα αυτό ακριβώς είπαμε και μεις. Το παιδί έχει διαφορές στον εγκέφαλό του. Είναι ανώμαλο διανοητικά. Η συνάδελφος ορθά έπρεπε να το απομακρύνει από τα άλλα , τα φυσιολογικά».
Η Marion Diamont, νευροανατόμος στο πανεπιστήμιο Berkley California, δημοσίευσε αρθρογραφία επί των ερευνών της πάνω στον εγκέφαλο του μάλλον γνωστού και μη εξαιρετέου Αλβέρτου Αϊνστάιν. Σημειώνει λοιπόν ότι κατά τις σχετικές τομές που πραγματοποίησε εντόπισε την ύπαρξη 73% περισσότερων νευρογλοιακών κυττάρων από τον συνήθη μέσο όρο του ανθρώπινου εγκεφάλου. Ανώμαλος λοιπόν και ο Αϊνστάιν. Ίσως θα έπρεπε να έχει κλειστεί σε ειδικό σχολείο, δεδομένων μάλιστα των γνωστών από τις βιογραφίες του μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετώπιζε ως παιδί.
Σύμφωνα πάντα με την βιβλιογραφία, η προαναφερθείσα διαφορά στην δομή του εγκεφάλου των δυσλεξικών παιδιών εντοπίζεται στο αριστερό ημισφαίριο, το οποίο ελέγχει την ομιλία και τις λειτουργίες της επαγωγικής λογικής. Η μελέτη δειγμάτων δυσλεξικών παιδιών κατέδειξε πενιχρά αποτελέσματα σε τεστ σχετικά με γλωσσικές ικανότητες ή αριθμούς. Αντιθέτως έδωσε φυσιολογικά ή και άνω του μέσου όρου αποτελέσματα σε τεστ που αφορούν την κατανόηση, ομοιότητα ή συναρμολόγηση αντικειμένων.
Σε μελέτη σχετική με το δεξιό ημισφαίριο του εγκεφάλου, το οποίο χειρίζεται αυτές τις δεύτερες δεξιότητες, αναφέρεται: «… Το εντελώς αντίθετο του διαισθητικού καλλιτέχνη, είναι ο καθαρός διανοούμενος που ρηματοποιεί τα πάντα. Πολλοί από τους «σχολαστικούς» επιστημονικούς κλάδους, όπως η λογοτεχνική κριτική, η εκπαίδευση και η φιλοσοφία παρέχουν καταφύγιο στους τύπους του αριστερού εγκεφάλου. Ενώ οι πραγματικοί εργάτες σε αυτούς τους κλάδους συνδυάζουν ενόραση και διορατικότητα στις ρηματικές και λογικές τους ικανότητες, ένας τρομακτικός αριθμός διανοουμένων έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα. Και ενώ τα λόγια και η λογική είναι ισχυρά εργαλεία, μερικοί άνθρωποι φαίνεται να λησμονούν πως είναι χρήσιμα μόνον σαν σύμβολα της πραγματικότητας. Πολλές «διανοητικές» συζητήσεις δεν είναι άλλο από φιλονικίες για την σημασία των λέξεων. Το πραγματικά δημιουργικό άτομο, χρησιμοποιεί την λογική και τα λόγια σαν εργαλεία, ξέρει όμως και τους περιορισμούς τους…».
Φυσικά η εκλεκτή διδασκάλισσα και οι συν-συνδικαλιστές της δεν ήσαν υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα περί δυσλεξίας, τα περί δεξιού και αριστερού εγκεφάλου, τα περί της πιθανότητας το συγκεκριμένο παιδί να ήταν απλώς μια ιδιοφυΐα με διαφορετική διανοητική κατεύθυνση από την δική τους μικρόνοη μετριότητα. Οι περσινές όμως «κινητοποιήσεις» του κλάδου τους και οι φετινές των ανάλογων κλάδων δείχνουν ότι γνωρίζουν άριστα τα «δικαιώματα» και τις «καταχτήσεις» τους. Υπάρχουν ειδικές συναντήσεις και σεμινάρια όπου ενημερώνονται για αυτά...Για τις «δύσκολες» περιπτώσεις αρκεί να ξέρουν ότι πρέπει να τις στείλουν στα «ειδικά σχολεία», να απαλλαγούν από την ενόχληση, να μην χρειαστεί να καταβάλλουν κόπο πέρα από το Ωράριο και την Συλλογική Σύμβαση. Κάτι τέτοιο θα ήταν αντισυνδικαλιστικό…
Τα Σχολεία, τα Γυμνάσια, τα Λύκεια, τα Πανεπιστήμια, είναι Δημόσιες Υπηρεσίες. Δεν υφίστανται δηλαδή για την παροχή έργου πάνω στο αντικείμενό τους, αλλά για την παροχή μισθών στους υπαλλήλους τους. Δεν υφίστανται για την παροχή αγάπης, γνώσεων και Γνώσης στα παιδιά και τους νέους που φοιτούν σε αυτά, αλλά για την αναπαραγωγή στρατιών από Δημοσίους Υπαλλήλους. Και οι λέξεις αυτές άλλωστε (αγάπη, γνώσεις και Γνώση), είτε αντηχούν σαν ρομαντικές ιδεοληψίες, είτε χρησιμοποιούνται σαν κενές νοήματος παραινέσεις στις αρχές κάθε σχολικής χρονιάς και κατά τας Εθνικάς Επετείους…
Το μάθημα αυτό γίνεται πολύ καλά κατανοητό από τους προαναφερθέντες νέους. Αρχίζει απλά. Γιατί να βασανίζονται με την κατανόηση όταν αρκεί η αποστήθιση; (Θυμηθείτε: Δεξιό ημισφαίριο = Αφομοίωση. Αριστερό ημισφαίριο = Ρηματική απόδοση). Κατόπιν βεβαίως υπεισέρχονται άλλοι παράγοντες, ανώτερου επιπέδου. Στη Μέση Εκπαίδευση το Ερώτημα είναι διαφορετικό. Τι νόημα έχει η ενασχόληση με την ξεραΐλα των μαθημάτων όταν μερικά έξυπνα λόγια και μια κομματική σημαία αρκεί για την αναγνώριση και την συμπαθή αντιμετώπιση από τον άμεσο και τον παραπέρα κοινωνικό περίγυρο; (Συνάδελφους Μαθητές, Συλλόγους Γονέων, Τοπικούς Φορείς, Μ.Μ.Ε., Κοινή Γνώμη, κλπ); Και πιο μακριά στο Πανεπιστήμιο. Δεν είναι πιο γοητευτική η συνδικαλιστική δράση (ωραία λόγια και δύσκολες λέξεις, από το στρυφνό περιεχόμενο των βιβλίων και τις άχαρες παραδόσεις; Στο κάτω – κάτω ο καθηγητής που «κόβει» είναι φασίστας από χέρι και πρέπει να απομονωθεί και να εκδιωχθεί…
Με την Έξοδο, το άτομο έχει έτοιμη και ολοκληρωμένη άποψη για τη ζωή: Ποιος λόγος υπάρχει για δουλειά ή έρευνα ή επιτυχία σε μια κοινωνία που ανταμείβει μόνον τις «έξυπνες λεξούλες» και την χρυσή μετριότητα της βαθμολογικής ανέλιξης; Το Δημόσιο έδωσε τα διπλώματα, άρα στοιχειώδης αναγνώρισή τους είναι η επαγγελματική εξασφάλιση των κατόχων τους. Άλλωστε η Δημόσια Αναγνώριση δεν χρειάζεται ιδιαίτερους κόπους, επιστημονικής ή επαγγελματικής δραστηριότητας. Η συνδικαλιστική ένταξη και δράση αρκεί. Αν υπάρχει και κομματική τοιαύτη, ακόμη καλύτερα. Τα μόρια αυξάνονται αρκετά…
Αυτές οι διαταραγμένες προσωπικότητες, αυτή η στρεβλή διανοητική πορεία, είναι που δημιουργούν την παρανοϊκή, όπως αποκαλείται από άλλους ειδήμονες, κοινωνία του παρόντος χρόνου και τόπου.
Και – είτε θέλει κανείς να το δεχθεί είτε όχι – σημαντικό, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ποσοστό της ευθύνης της δημιουργίας της, έχει το πρώτο «βόδι», το πρώτο «βλάκα», το πρώτο «ζώον» που κάποια εκλεκτή κυρία και εξαίρετη διδασκάλισσα, εκφωνεί σε κάποια αίθουσα, κάποιου δημοδιδασκαλείου, σε κάποιες ιστορικές πλην λησμονημένες γωνιές της Παρούσης Πατρίδος.


Το ανωτέρω κείμενο, το δημοσίευσα ως άρθρο στον "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ" επί διευθύνσεως Μαρίνου, το 1986, όντας ήδη 33 ετών και άρα "γέρος" για τα παιδιά της εποχής εκείνης.
Από τις όποιες επαφές έχω τόσο με σημερινά παιδιά, όσο και με σημερινούς διδάσκοντες, δεν παρατηρώ κάποια διαφοροποίηση του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι. Πλην φυσικά δύο σημαντικών συνιστωσών:
1. Τα πράγματα έχουν χειροτερέψει κατά πολύ σε ότι αφορά την ποιότητα της πλειοψηφίας των διδασκόντων, αφού οι σημερινοί τέτοιοι ήσαν οι μαθητές του τότε.
2. Η διάθεση των ίδιων των μαθητών να αντισταθούν στην "αντιγνωστική" διαδικασία με εξ ιδίων φροντίδα βαίνει μειούμενη, τουλάχιστον ποσοτικά αν όχι και ποιοτικά.
Συμπληρωματικός επιβαρυντικός παράγων στα ανωτέρω - και ας με συγχωρήσουν οι φίλοι rakis και opyrgos - είναι η τρέχουσα τάση συμπόρευσης με κάθε Αίτημα των νεώτερων, από την πλευρά της λεγόμενης "προοδευτικής διανόησης".
Αντί του εποικοδομητικού διαλόγου με όσους τουλάχιστον από αυτούς δείχνουν τέτοια διάθεση, αντί της κατάδειξης σε αυτούς του που ενδεχομένως χωλαίνει η σκέψη τους και στο πως μπορούν να την κάνουν παραγωγικότερη και ισχυρότερα αυτόνομη, υπάρχει μια ενοχική ταχύτατη συμφωνία σε κάθε ένστασή τους, χωρίς μελέτη και χωρίς περίσκεψη.
Ευτυχώς, για πολλούς από εμάς, υπάρχει ακόμη Αιδώς...

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
KENO78
Υφηγητής


Εγγραφή: 19 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 8:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΓΕΙΑ ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΕΝΗ, ΕΤΩΝ 31, ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ Κ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ. ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΑΣΧΕΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΗΣ ΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΚΑΘΟΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ Κ ΝΑ ΔΙΝΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΣΕΠ). ΚΑΤΕΦΥΓΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟ SITE ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. ΖΩ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ALIEN. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΠΟΤΕ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ!! ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ!!
_________________
"ΤΟ ΒΕ OR NOT TO BE?!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 9:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
ΖΩ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ALIEN.


Ο φιλόσοφος ζει στην οικειότητα της αυθαιρεσίας του και στην αναμονή της αναγκαιότητάς του.
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center