Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 08, 2004 2:15 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανεις, ας ξεκαθαρίσουμε το πρώτυπο αγάπη από την κατάσταση (αντικείμενο) που αναφέρει το πρώτυπο.
Το πρότυπο αγάπη δεν περιέχει την χαρά ως κάτι αντικειμενικό αλλά ως υποκειμενικό για αυτόν που δίνει και γι' αυτόν που λαμβάνει. Ως πρότυπο όμως το χρησιμοποιούμε αντικειμενικά!
Έτσι δεν μπορούμε να εξετάζουμε το τι λέει ο καθένας χαρά και με αυτόν τον τρόπο να ορίζουμε τι λέμε αγάπη! Αρκει που δείχνει ότι χαίρεται. Αυτό αρκεί. Μπορείς να δεις ένα θρίλερ και να χαρείς γιατί είδες μια ωραία ταινία. Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελες να σου συμβεί αυτό που είδες!
(διορθώσεις ---πρωτότυπο για μένα!--:) _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Τετ Νοέ 10, 2004 9:30 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 08, 2004 2:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι ομως υπαρχουν μερικοι δασκαλοι που ριχνουν τους μαθητες τους στις πιο αθλιες και τρομαχτικες καταστασεις με σκοπο να μαθουν απο μονοι τους να ελεγχουν τον εαυτο τους και να χρησιμοποιουν τον φοβο τους.ετσι μονη χαρα,πρωτοτυπικα παντα,πρεπει να ειναι η απελευθερωση οσο γινεται απ την σκλαβωτικη και εξαρτημενη σχεση με κατι συμφονα με τον ορισμο που εδωσα.οτι αποσκοπει σ αυτη και μονο οταν βιωνεται θα επρεπε να λεγεται υποκειμενικη χαρα και ετσι θα πλησιαζει στην αντικειμενικη οσο γινεται.απ οτι φενεται να ζησεις ενα θριλερ αν εχει αποτελεσμα να απελευθερωθεις απ τον πανικο θα επρεπε να θεωρειται χαρα κι ας λεει το σωμα τα αντιθετα.αλλωστε και η ιατρικη και η γυμναστικη οσο διαρκουν δινουν πονο,ομως η χαρα που ερχεται μετα απ την απευλευθερωση απ την αρρωστεια δε συγκρινεται με το να παιρνω μορφινη που μου προσφερει μεν χαρα αλλα προσωρινη.
αν θες λοιπον να δεχτεις αυτους τους ορισμους της αγαπης και της χαρας να δουμε αν ολοι εχουμε αναγκη απ αυτα η ειναι η επιλογη καποιων και καμια δυναμη δδυναμη δεν υπαρχει να μας σπρωχνει προς αυτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 10, 2004 7:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι αν συμβαίνουν και τα δύο;
Βλέπε π.χ. τις μέλισσες. Η μέλισσα είναι εκείνο το δεύτερο ζωικό είδος στον πλανήτη με τη μεγαλύτερη αναλογία μάζας εγκεφάλου προς συνολικό βάρος. Η δύναμη εκείνη που χάρισε την επιβίωση στο είδος της μέλισσας ήταν το κεντρί. Όποιος εισβολέας μπει ή πλησιάσει στην κυψέλη, θα φάει τις τσιμπιές της ζωής του! Όμως, όταν μια μέλισσα τσιμπήσει, το κεντρί μένει μέσα στο δέρμα του σώματος και η μέλισσα πεθαίνει.
Ρωτάνε λοιπόν μερικοί, αν οι μέλισσες ανακάλυπταν ότι συμβαίνει αυτό, αν ήξεραν δηλαδή την απλή αλήθεια ότι οι μέλισσες που θα τσιμπήσουν τσιμπήσουν είναι καταδικασμένες, θα τσιμπούσαν; Οπότε ολόκληρο τοείδος τους θα έμπαινε σε τροχιά εξαφάνισης... Άλλοι πιστεύουν ότι η μέλισσα το ξέρει αλλά εν γνώσει της τσιμπάει γιατί υπερισχύει το αλτρουιστικό ένστικτο.
Μάλλον συμβαίνουν και τα δύο. Και ο αλτρουισμός είναι ένα κρυφό ένστικτο που μας έχει κληροδοτήσει η φυσική επιλογή, αλλά κάποτε και η δική μας "αυθαίρετη" επιλογή είναι που μας ωθεί. Το πότε υπερισχύει το ένα ή το άλλο είναι μάλλον θέμα περιστάσεων, ή και ατομικών διαφορών. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 10, 2004 9:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γρήγορη απάντηση στον Κανείς:
Το ζήτημα δεν είναι τι σε σπρώχνει, αλλά που! Ας πούμε όμως ότι γνωρίζεις που πας και ψάχνεις τον υπεύθυνο για να αλλάξεις διαδρομή. Αυτό όμως σημαίνει ότι παραδέχεσαι πως άλλος σε ωθεί, και πως η υπάρχουσα κατάσταση δεν είναι η σωστή. Με άλλα λόγια θα παραδεχθείς στο τέλος πως η ζωή σου είναι ψεύτικη και πως η σκέψη για την ζωή είναι η αλήθεια που προσδοκείς. Η αλήθεια για να επιβεβαιωθεί σημαίνει ότι πρέπει να ενεργήσεις, ακόμα και για να βρεις τον υπεύθυνο, έτσι η απλή λογική λέει πως για όλα υπεύθυνος είσαι εσύ και τα γούστα σου που σου λένε πως δεν σου αρέσει το σωστό (γούστο σημαίνει σωστό).
Που πάμε φίλε Κανείς; Κανείς δεν ξέρει και όλες οι δήθεν "αλήθειες" που προσδοκούμε δεν είναι παρά ένα πρόσθετο ψέμα στο ψέμα που βλέπουμε γύρω μας. Διότι μην μου πεις πως είναι αλήθεια αυτό που βλέπεις!
- Αν το πεις σημαίνει ότι κακώς αναρωτιέσαι ποιός σε ωθεί ή τι σε ωθεί, απλά δεν σε ωθεί τίποτα διότι δεν είσαι τίποτα μόνος αλλά είσαι και συ μέρος του όλου!
Βέβαια εσύ μιλάς για αγάπη! ΄Ετσι το ερώτημα είναι: Ο Κόσμος Με η χωρίς Αγάπη; Ε! λοιπόν αυτό δεν είναι σκέψη που προσδοκεί το ψέμα; (κόσμο χωρίς αγάπη). Γι΄αυτό λέω ότι ζούμε στο ψέμα και σκεφτόμαστε ψέματα, ως οι μόνες αλήθειες _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 10, 2004 10:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνέπεια του παραπάνω μονόλογου: Η αναγνώριση των καταστάσεων δεν γίνεται με την αναφώνησή τους π.χ. "αγαπώ..." αλλά με ανάγνωση των χαρακτηριστικών τους. Η ανάγνωση ενός χαμένου αναγνωριστικού αλλάζει το αποτέλεσμα μιας πρότερης αναγνώρισης κατάστασης. Αυτή η αλλαγή δείχνει αμέσως την αβεβαιότητα αναγνώρισης. Ως πότε θα αναζητούμε "χαμένα" αναγνωριστικά; Επίσης δείχνει την αμφισβήτηση της αναγώρισης. Αφού αναγνωρίσουμε μια κατάσταση συνεχίζουμε να κοιτάμε για "χαμένα" αναγνωριστικά 'ωστε να την αναιρέσουμε.
Η αβεβαιότητα αναγνώρισης και η αμφισβήτηση καταστάσεων, είναι η μελανή πλευρά της αγάπης. Ποιός αναγνωρίζει εύκολα την αγάπη; Ποιός την αμφισβητεί πιο δύσκολα; Αυτά περιέχονται σε αυτό που λέμε αγάπη, δεν είναι δηλαδή ανεξάρτητα.
Έτσι η απόδοση ευθυνών -των δικών μας ή των τρίτων προς εμάς- δεν είναι παρά ένα ψέμα αλλά και μια αλήθεια. Ψέμα όσο έχει να κάνει με την πραγματικότητα και αλήθεια όσο έχει να κάνει με το τι είναι αγάπη, τι περιλαμβάνει αυτή (αβεβαιότητα, αμφισβήτιση).
Πιστεύω πως το μόνο σταθερό σημείο -τμήμα του υπερ-ορισμού Αγάπη -είναι ο ορισμός της κατάστασης της αγάπης -το λαμβάνω χαρά από την χαρά που κάνει κάποιος από την προσφορά μου σε αυτόν. Αν αναλύσουμε την πρόταση θα δούμε τρεις ενέργειες: Χαρά Δότη(ΧΔ), Χαρά Παραλήπτη (ΧΠ), Προσφορά Δότη προς Παραλήπη (ΠΔΠ). Οι ενέργειες γίνονται ως εξής: ΠΔΠ ... ΧΠ...ΧΔ. Ο ορισμός δεν περιγράφει το μέγεθος των ΠΔΠ, ΧΠ και ΧΔ. Απλά αναφέρει την ύπαρξή τους, με την θετική σημασία τους. Η σημασία κάνει την αγάπη αυτό που είναι. Αν δεν δίξουμε σημασία όσα ΠΔΠ, ΧΠ, ΧΔ συμβούν δεν πρόκειται να πούμε "αγάπησα..." _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
john Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 767 Τόπος: ΧΩρΑ Της λΗΘης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 10, 2004 11:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nai geia sas kai mpenw kai gw sth suzhthsh ...
wraio thema ..kai euxaristw to kaneis pou ethese thn agaph ws "paw pros to agatho" ...h opoia ekfrash mou thimizei thn anatrixila pou eixa niosei th prwth fora pou diavasa oti h alithia shmainei arsh tis lithis ..apo to platwna ..mhpws pali kanw lathos ??? oxi sigoura de nomizw
loipon ekana ena searching mes to labirintho tou mualou mou kai vrika ta parakatw stoixeia nomizw oti einai sxetika me auto pou milate ..
mmm nai ..pou vrika th lexh agaph ??? kazantzakis ,komfoukios, samurai code kai kabafhs .."opois zei dixws agaph zei dixws sofia" (by comfukios) mmm tairiazei me to paw pros to agatho,..mm ne tha to krathsw
samurai code: einai kako to ena na ginete 2 ...mmm kalo kai auto , kai na dw me pio tairiazei ...ax nai !!! me tou kazantzakh thn ataka ..."h kardia smigei oti o nous xwrizei" ..kai sumperasma ....mhpws to mualo einai kati kai h kardia kati allo? ...mhpws to mualo teinei na sugrinei kai na mishsei (na xwrisei dhl ...na kanei to 1 na moiazei me 2) mhpws h kardia mou mou lei oti auta einai mataia???kai oti prepei na sxolasei tis skepseis pou de bgazoun pouthena ...emena h sunhdhsh mou auto mou lei...
kai ws pros thn anagaiothta ths agaphs pragmatika egw den exw tipota na pw ...exei h askhtikh tou KAZANTZAKI omws ,afou exei xwsei ta apisteuta gia to sumpanto kai gia ton aorato kai kai kai.. erxete auto " na giati h swthria tou sumpantou eina kai dikh mas swthria kai h allhleguh (h agaph dhl) me tous anthropous den einai pia TRUFEROKARDH POLUTELEIA para vathia autosunthrhsh ki ANAGH .Anagh opws sena strato pou maxetai, h swthria tou parastath sou".nai tha sumfonhsw me to niko ..anagh ..exw anagh na agaphsw an thelw na paw gia thn areth ...mia epilogh anaghs ..vevea kai xwris agaph mporoume na zhsoume ..san zwntanoi nekroi vevea
kai kati gia tou malakes pou anaferate (pou pisteuw prosopika oti kai autous prepei na tous agapame opws agapame tous eautous mas ) giati kapote kai meis eimastan malakes ..dhl eimastan sa kai autous opote as mh xexname thn istoria mas kai apo pou proerxomaste ...h zwh einai gemath rolous kai kathimerina pernoume kalous kai kakous rolous poles fores xwris na to sunhdhtopoihoume...kai ena stoixaki apo to kabafh
"thermopules"
timh sekeinous opou sthn zwh twn wrisan kai fulagoun thermopules.Pote apo xreos mh kinountes dikai kai isioi soles twn tes praxeis.pantonte thn alithia omilountes , phn xwris misos (miso-oloklhro) gia tous PSEVDOMENOUS (tous malakes dhl).Kai perisoteroh timh tous prepei otan PROVLEPOUN pws o efialths tha fanei sto telos ,kai oi mhdoi epi telous tha diaboune ...
pantws ena elafrintiko gia tou malakes ...kaneis malakas de xerei oti einai malakas ...mporei na lew to idio me to kaneis ...gia thn athoothta tou gignesthai dhl. _________________ λενε πως η φιλοσοφια ξεκιναει με την αμφισβητηση ,,,ομως δεν βλεπω ποτε κανεναν να αμφισβητει τον ιδιο του τον εαυτο .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
john Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 767 Τόπος: ΧΩρΑ Της λΗΘης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 10, 2004 11:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sugnwmh mia diorthwsh gia safhneia..sto stoixaki tou kabafh lei "pLin xwris misos gia tous psebdomenous"..apla de fenotan kala _________________ λενε πως η φιλοσοφια ξεκιναει με την αμφισβητηση ,,,ομως δεν βλεπω ποτε κανεναν να αμφισβητει τον ιδιο του τον εαυτο .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 11, 2004 12:54 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geia sou re john.safos i malakia pou vlepoume stous allous allo den einai para i dikia mas pnevmatiki ateleia.an i agapi einai anagki i malakia pou leme allo den einai apo prosopiki,isos ante kai lanthasmeni,anazitsi tis psixis gia tis rizes tis,opote auto pou leei o iason oti eksartatai ap tis peristaseis kai oti merikes fores einai epilogi einai kata poso exoume suneidhtopoieisei autes tis rizes kai prattoume simfona m auto.pos ginetai diladi i mellisa na paei kontra sto fisiko tis enstikto?
bugman oti otheisai apo kati allo de simainei aparaitita oti einai lathos,i mipos i othisi tis gis pou dexesai den einai sosti katastasi?mipos i othisi pou dexetai to soma sou ap to fagito einai lathos?giati peri autou milame.na einai kai i psixi eksartimeni apo anoteri dinami,pou leme edo agatho,oxi vevaia gia na zisei alla gia na einai ksipnia. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|