Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ο χριστιανισμός σα συνομωσία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 12:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

(σσσσσ...θα το πω σιγα...ο bugman για να μην εμφανίζεται, έχει πέσει στο γιαούρτι...άμα σου λέω!...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 1:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κούρε, η απάντησή σου μου αρκεί. «Αν εννοείς αν μια τέτοια ευόδοση έλαβε χώρα στον έρωτα, θα σου πω ναι.» Πάρε παράδειγμα από κει και εφάρμοσε τα συμπεράσματα στην υπόλοιπη ζωή σου. Τελεία. (Γνώμη μου, προσωπικά έτσι λειτουργώ. Το θέμα δεν είναι τι μπορούμε και τι δεν μπορούμε, αλλά κατά που κοιτάμε. Η προσοχή δεν σηκώνει «αποτελέσματα»: αφού λοιπόν εσύ έφτασες και στο αποτέλεσμα (ευόδωση) αυτό σημαίνει ότι είσαι σε καλό δρόμο. Ας αφήσουμε το σύμπαν ήσυχο, εμείς μικροί είμαστε, ένα πιάτο φαί μας φτάνει. Από τα εκατομμύρια ερεθίσματα που παίρνει ο εγκέφαλος, ελάχιστα μας αρκούν. Ας λέμε ευχαριστώ στη ζωή γι΄ αυτά.)

Για τον Αλκιβιάδη, και όχι μόνο, πάλι θα παραθέσω απόσπασμα από την ίδια πηγή. Ενδεικτικό ενός άλλου τρόπου σκέψης, που σε διαβεβαιώ Αλκιβιάδη είναι αρκετά θρησκευτικός.
«...Ολες οι εικασίες μας είναι αυθαίρετες. Ρωτά κάποιος «Υπάρχει Θεός;» Τί θά απαντήσεις; Αν πεις ναί, κάνεις υποθέσεις — που ξέρεις και λές ναί; Αν πεις όχι, κάνεις υποθέσεις — που ξέρεις και λες όχι; Μπορείς νά πείς ό,τιδήποτε; Αν πεις ναί, κάνεις λάθος. Αν πεϊς όχι, πάλι κάνεις λάθος. Γι΄ αυτό οι Βούδες μένουν σιωπηλοί.
Αν ρωτήσεις το Βούδα γιά το Θεό δεν θά πει τίποτα. Θά μείνει σιωπηλός σάν νά μήν τον έχεις ρωτήσει τίποτα. Ποτέ δε λέει ούτε μιά λέξη για το Θεό. Ξέρει ότι η ερώτηση είναι ανόητη. Και ξέρει επίσης πώς όποιος κάνει μιά ανόητη ερώτηση είναι κι ο ίδιος ανόητος. Μπροστά στό Βούδα οι Χριστιανοί θεολόγοι μοιάζουν ανόητοι· προσπαθούν να προσφέρουν αποδείξεις ότι ο Θεός υπάρχει. Προσφέρουν λογικά στηρίγματα της ύπαρξης του Θεού. Αλλά χρειάζεται ο Θεός λογική υποστήριξη από σένα; Χρειάζεται το Ολο οποιαδήποτε απόδειξη από σένα; Τί είσαι σύ, κριτής; Τί μπορείς εσύ νά αποδείξεις; Ό,τι αποδείξεις έσύ λογικά μπορεί νά ανατραπεί από τή λογική, γιατί η λογική είναι δίκοπο μαχαίρι — μπορεί νά αποδείξει, μπορεί και νά ανατρέψει. Η λογική δεν είναι η αγαπημένη γυναίκα. Είναι η πόρνη που πάει μ΄ οποίον την πληρώνει.
Ηξερα έναν άνθρωπο, ενα μεγάλο δικηγόρο, παγκόσμιας φήμης νομική αυθεντία, που όμως ήταν πολύ αφηρημένος. Κάποτε, σέ μιά σοβαρή δίκη στό Λονδίνο, υπεράσπιζε την υπόθεση ενός Ίνδού Μαχαραγιά. Αφηρημένος, ξέχασε και γιά μιά ολόκληρη ώρα αγόρευε εναντίον του ίδιου του πελάτη του. Ακόμα και ο δικαστής ανησύχησε. Ο δικηγόρος του αντιδίκου δεν πίστευε στ΄ αφτιά του: «Τί θά κάμει τώρα;», σκεφτόταν. «Χρησιμοποιεί όλα τα επιχειρήματα που είχα προετοιμάσει υπέρ του πελάτη μου!». Ολα είχαν ανατραπεί και το δικαστήριο δεν μπορούσε νά πιστέψει αυτό που συνέβαινε· κι ο άνθρωπος ήταν τόσο μεγάλη αυθεντία που κανείς δεν τολμούσε νά τον διακόψει. Ο βοηθός του προσπάθησε πολλές φορές νά τραβήξει την προσοχή του και νά του πει το λάθος του. «Μά τί κάνατε;» του είπε στό τέλος. «Καταστρέψατε τελείως την υπόθεση. Δεν είμαστε εναντίον τού ανθρώπου, αλλά μαζί του!».
Τότε ο δικηγόρος στράφηκε ατάραχος στό δικαστήριο και συνέχισε, «Κύριοι δικαστές, ό,τι ακούσατε είναι επιχειρήματα εναντίον του πελάτη μου, τα οποία τώρα θά ανατρέψω». Πράγμα που έκαμε και κέρδισε τή δίκη...»

Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 1:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Georgemaus δεν θεωρώ ότι η ανταπόκριση σ'ένα ερέθισμα είναι σκλαβιά.
Την έλλειψη συνειδητοποίησής της, θεωρώ σκλαβιά. Την απουσία μου όταν αυτήν συμβαίνει, θεωρώ σκλαβιά. Την απορρόφηση όλης της ενέργειάς μου (της προσοχής δηλαδή) στο ερέθισμα θεωρώ σκλαβιά.
Οι ανταποκρίσεις ούτως η άλλως συμβαίνουν. Η παλάμη σου ζεσταίνεται όταν ακουμπά το ποντίκι, το στομάχι σου αντιδρά στα εσωτερικά ερεθίσματα, οι ήχοι φθάνουν και αλληλεπιδρούν με τα αυτιά σου, η αναπνοή σου διεξάγεται κανονικά, οι σκέψεις ξετυλίγονται συνεχώς και ασταμάτητα στο μυαλό σου κ.ο.κ, αλλά το θέμα είναι αν όλα αυτά, ή πόσα από αυτά, συνειδητοποιείς ΤΩΡΑ που συμβαίνουν; Όσα περισσότερα συνειδητοποιείς τόσο πιο συνειδητός και ξύπνιος είσαι. Τόσο πιο πολύ ζείς στο παρόν και άρα τόσο πιο πολύ βιώνεις και καταφάσκεις στην ζωή. Τόσο πιο πολύ υπάρχεις. Αλλιώς ζούμε και ανταποκρινόμαστε όπως όλα τα όντα εξάλλου αλλά δεν υπάρχουμε και δεν πράττουμε.
Βλέπεις φίλε μου αν εσύ αποδέχεσαι και καταφάσκεις στην ζωή μία φορά εγώ το θέλω εξήντα εκατομμύρια φορές (όσα και τα ερεθίσματα που όπως λένε οι επιστήμονες δεχόμαστε το κάθε δευτερόλεπτο).
Νομίζω πως τα όσα λέω είναι απλά και λογικά. Το ερώτημα είναι κατά πόσο κάτι τέτοιο μπορεί να πραγματοποιηθεί και με ποιον τρόπο;
Η απάντησή μου σ'αυτό είναι με την κατάλληλη ενεργητική διαχείρηση της προσοχής. Αλλιώς η προσοχή θα έλκεται πάντα από ένα τμήμα του συνόλου εμποδίζοντάς με να βιώσω όλο το σύνολο του Κόσμου.
Ποιος καταφάσκει λοιπόν περισσότερο στην ζωή; Μακριά από μένα αρνήσεις διαχωρισμοί και αρρωστημένοι ασκητισμοί.
Μιλάω και αγωνίζομαι για το ΒΙΩΜΑ και όχι απλώς για την σκέψη της απόλυτης κατάφασης στην ζωή. Μιλάω για το ξύπνημα σ'άυτόν τον κόσμο και όχι σε κάποιον άλλο φίλε μου και σου λέω πως όσο η προσοχή μας δεσμεύεται από κάποιο αντικείμενο (είτε εξωτερικό είτε εσωτερικό), τόσο λιγότερο από ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ τον κόσμο αντιλαμβανόμαστε και βιώνουμε. Και όχι μόνο αυτό. Αυτό το κάναν και άλλοι (όπως ο αγαπημένος σου Νίτσε ας πούμε), αλλά εγώ σου λέω κιόλας ΠΟΥ θα βρείς τον τρόπο για να πετύχεις αυτήν την κατάφαση ώστε αυτήν να μην παραμένει απλώς μία ευχάριστη φαντασίωση. Αν τώρα εσύ νοιώθεις πλήρης έστω και έτσι, κανένα πρόβλημα. Συνεχίζω να σ'αγαπάω το ίδιο...

kaneis συμφωνώ απολύτως σε όσα λές. Αυτά τα καταραμένα greeklish ρε παιδί μου με μπερδεύουν. Φαίνεται ότι τελικά έχουμε κοινές απόψεις πάνω στο θέμα. Προσυπογράφω και τα όσα αναφέρεις για τον έρωτα που με ρώτησε ο ιασον.

Αλκιβιάδη, αγαπημένε μαθητή του Σωκράτη, καλώς όρισες. Ξεφύγαμε ίσως από το κεντρικό θέμα αυτής της θεματικής (ίσως όμως και όχι), αλλά ούτως ή άλλως εσύ πές τα δικά σου, άνοιξε αν θές μια καινούρια θεματική και εδώ είμαστε να τα λέμε. 'Ορεξη και καλοπροαίρετη θέληση να έχεις...


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Kouros στις Δευ Οκτ 11, 2004 2:09 am, επεξεργάσθηκε 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 1:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όχι ιασον εμένα δεν μου αρκούν λίγα ερεθίσματα μόνο. Όχι, όχι, όχι...Υποφέρει η ψυχή μου φίλε. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ. Δεν την αντέχει. Τέλος πάντων αυτό είναι το δικό μου κουσούρι.
Αλλά εσύ τι κάνεις εκεί;;;; Συνεχίζεις να παραθέτεις αποσπάσματα από τον Ραζνίς και μετά θα παραπονιέσαι που θα σου τα προσάπτουμε. Καλύτερα να σου βγει το μάτι ρε ιασον παρά το όνομα, αλλά μ'αυτά που κάνεις μην παραπονιέσαι μετά Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 2:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kure δε μπορώ να κατανοήσω αυτή την εμμονή σου για όλο και περισσότερα ερεθίσματα. Μου δίνεις την εντύπωση οτι θέλεις να είσαι παντού, τα θέλεις όλα! Να είσαι οπουδήποτε παρών και τα πάντα πληρών!
Δε γίνεται αυτό ρε φίλε...ένα κορμί έχουμε...μιά κουκίδα στο χρόνο και το χρόνο. Παρ'όλα αυτά ένα κορμί που έχει δικαίωμα στην ελευθερία και την ευτυχία. Ακόμα και μέσα απο την αφαίρεση μπορεί να έρθει η ολοκλήρωση...κουλ!

(Α και για να μη ξεχάσω! Οι διαφωνίες μας δεν έχουν σχέση με τα προσωπικά αισθήματα του ενός για τον άλλον εδώ μέσα. Δεν υπάρχει τίποτα επι προσωπικού, εντάξειWink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 8:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλά βρε Κούρε. Πάντως, στη φιλοσοφία προτιμώ να μου βγει το όνομα. Αλίμονό μου μετά αν μείνω χωρίς ερεθίσματα... Laughing

Προσπαθώντας και γω να καταλάβω την... ερεθιστική σου μανία, ίσως από τη μια κατανοώ την πρόθεσή σου... να μη σου βγει το μάτι, ίσως από την άλλη κατανοώ την υποβάθμιση που φοβάσαι. Αυτό δεν σημαίνει παρά το ότι είσαι υγιής - επειδή είσαι διαλεκτικός. Όμως, πρόσεξε τώρα... θα σου κάνω άλλη μια ερώτηση: για να θέτεις με τόση ενάργεια το θέμα, αυτό σημαίνει ότι πρώτα έχεις κατορθώσει να ορίσεις, να οριοθετήσεις το Εγώ σου. Μωρέ μπράβο! Και μετά μου λες εμένα για μάτια και για ονόματα... Laughing

Προσωπικά συμφωνώ με όσους συμφωνούν, ότι η αντίληψη του Εγώ είναι μια δυναμική και εξελικτική διαδικασία, όχι στατική. Σε όλη μας τη ζωή το μαθαίνουμε αυτό. Αφού λοιπόν ποτέ δεν μπορούμε να λέμε ότι το έχουμε μάθει, πώς δικαιούμαστε να προσδιορίζουμε το πόσα ή το ποια ερεθίσματα μας ανήκουν...; Question

Με πιάνεις; Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 2:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason σχετικα με το ενα πιατο φαι που μας αρκει θα σου πω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα απουσιας παρουσιας.εχει καποιος το ψυγειο γεματο και καθε δεκα λεπτα σηκωνεται και τσιμπαει κατι,οχι γιατι πεινασε αλλα απλα επειδη το ψυγειο ειναι γεματο και το χει διαθεσιμο.απουσια σε επιπεδο σκεψης και οριζοντιου επιπεδου,το ατομο δε σκεφτεται οτι γι αυτα τα γεματα ψυγεια ισως χανονται ζωες σε καποιο αλλο μερος.απουσια πνευματικη και ισως εις βαθος,γιατι δε νιωθει τον πονο που αυτο το περισσευμα του προκαλει σε αλλους,και στην τελικη αν καποιος ειναι δεκτης ενος κοσμου ερεθισματων το στομαχικο επιθυμιτικο θα ναι ενα απ τα εκατομυρια και αρα πολυ πιο ελαφρυ απ οτι αν ηταν το μοναδικο ας πουμε.προσπαθω να πω οτι το να θελω περισσοτερα απ οτι εχω αναγκη ειναι προιον απουσιας και οχι της θελησης για παρουσια.
ισως τα 60 εκατομυρια που λεει η επιστημη να ειναι αυτο το πιατο που εχουμε αναγκη για να κανουμε πνευματικη ζωη,και μεις τρογωντας τα ψιχουλα να μην εχουμε καν τη δυναμη για τετοιου ειδους ζωη,και ετσι να πεφτουμε στον υλισμο.η πνευματικη παρουσια βοηθαει νομιζω στην λυση της εξαρτησης απ τον υλικο κοσμο και αυτο γιατι το βαρος που εχει για μενα ας πουμε το στομαχι σημερα που ισουται με την προσοχη την οποια εγω του δινω και την ενεργεια που σπαταλαω για την ικανοποιηση του με την πνευματικη διαιτα χανεται αφου η προσοχη μου παει σιγα σιγα σε αλλα μεχρι που ειδυλλιακα εντελως να γινει η πεινα τοσο ελαφρυ και μη πιο σημαντικο απο οτιδηποτε αλλο ερεθισμα που αναγκη δε θα υπαρχει πλεον,οπως βεβαια δεν εχω αναγκη απο ενα εξωτερικο ηχο που ακουω,αλλα θα ναι απλα ενα αντικειμενο συνειδητοποιησης αναμεσα στα εκατομυρια.
ολο το πιατο νομιζω θα το τρωμε οταν τιποτα δε θα ναι πιο σημαντικο απ τ αλλο αλλα ταυτοχρονα ολα θα ειναι στην αντιληψη μας και θα ναι για μας πιο ελαφρια απ τον αερα.και ο κοσμος ειναι τοσο μεγαλος που τα 60 αυτα μυρια ειναι ενα τιποτα.μη νομισουμε οτι φαγαμε τον αμπακα κιολας.μπορουμε να γινουμε ολοκληροι αντιληψη ολοι μας,κατι το οποιο θα ηταν θαυμα,και ακομα να μην εχουμε γνορισει παρα ενα ελαχιστο του συμπαντος.
ο καλυτερος τροπος για να μη θελησεις παραπανω απ οτι σου αρμοζει ειναι νομιζω να αφησεις ολα να γινονται φυσικα χωρις εκβιασμους,θυμιζοντας οτι και η καταπιεση που υπαρχει στην εξασκηση εχει ενα φυσικο τροπο να γινεται,δεν ειναι απαραιτητα αφυσικη.αφυσικο ειναι να φραζουμε το 99%του κοσμου που θα μπορουσαμε να ζουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 3:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

(Δεν κατάλαβα γιατί απευθύνθηκες σε μένα, αφού μόνος απάντησες δεν έχω κάτι να σου πω. Ίσως μόνο ότι η άσκηση δεν αφορά την "ύλη" αφορά και το "πνεύμα" και καλύτερα να αφήσουμε τους δυισμούς, όλα ένα είναι.)
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 11, 2004 4:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ειπαμε δεν υπαχει τιποτα προσωπικο αλλα εσυ μου προσφερες στο πιατο το παραδειγμα με το φαι και απο κεινο αρχισα για να πω κατ που νομιζα σχετικο με τη συζητηση,οχι πως δε σε μαλωσα εμμεσα Smile οτι περιοριζεις τον εαυτο σου που αρκεισαι να επιβιωνεις αντι να θες να ζησεις(γιατι οταν λες απ τα εκατομυρια ελαχιστα μας αρκουν,για μενα σημαινει οτι αρκεισαι ισα ισα σε τοση τροφη οσο για να μη πεθανεις,αντι να παιρνεις οση χρεαζεσαι για να σηκωθεις και να αφησεις το κρεβατι).
οσο για την ενοτητα υλης πνευματος δε θα αντιρρησω,με την προυποθεση ομως οτι για να τα ζησει καποιος σαν ενα,και μαλιστα σε αρμονια,χρειαζεται να ναι και τα δυο ξυπνια,γιατι οπως και στο σωμα πχ οταν κοιμομαστε που το ενα μερος λειτουργει και το αλλο κοιμαται,κι ας ειναι ενωμενα,ετσι και στο ειναι μας τα μερη του ενος πιθανα απο ληθη να μη ειναι ολα ξυπνια.η ενοποιηση θελει δουλεια λοιπον.
ελπιζω μη το παρεις πολυ προσωπικα γιαι το προβλημα του να καταλαβουμε τι υποχρεουμαστε να διεκδικησουμε το χουμε ολοι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 12, 2004 12:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να είσαι σίγουρος, σε εκτιμώ, και ούτε εσύ ξέρω ότι θα ότι θα το πάρεις τοις μετρητοίς αυτό που θα πω, αλλά όταν μιλώ για τη μια πλευρά μην τσιμπάς και νομίζεις ότι αγνοώ την άλλη πλευρά του νομίσματος... Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 12, 2004 12:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Georgemaus εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις την εμμονή μου με το απόλυτο, αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω πως κάποιος μπορεί να συμβιβαστεί με κάτι λιγότερο από αυτό. Μπορώ να το εξηγήσω βέβαια διανοητικά αλλά δεν μπορώ να το νοιώσω.
Μπορώ όμως να νοιώσω τον kaneis, του οποίου τα μυνήματά του προσυπογράφω για μία ακόμη φορά μέχρι τελείας.
Georgemaus πως ξέρεις ότι δεν γίνεται αυτό;;;;
Να κουλάρουμε;;; Για να ξυπνάμε λίγο θα έλεγα εγώ. Σαν πολύ δεν κουλάραμε;
Μήπως ξεχάσαμε ποιός είναι ο σκοπός της φιλοσοφίας. Μήπως θεωρούμε ότι η Αλήθεια, η Ομορφιά και το Καλό είναι παραμύθια;
Τότε τι γυρεύουμε εδώ μωρέ; Γιατί φιλοσοφούμε;
Ας τ'αφήσουμε όλα αυτά γι'αυτούς που έννοιες σαν τις παραπάνω δεν τις θεωρούν αέρα κοπανιστό και ας επιστρέψουμε στην <<πληρότητα>> της αστικής μας ευδαιμονίας και στην ικανοποίηση ενός πιάτου φαγητου.
Άκου να κουλάρουμε! Φιλόσοφοι άνθρωποι....
Ο Πλάτωνας τό'πε. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων. Αυτοί που δεν συνειδητοποιούν την πλάνη τους, αυτοί που την συνειδητοποιούν και αγωνίζονται να ξεφύγουν απ'αυτήν (οι φιλόσοφοι) και αυτοί που έχουν ξεφύγει οριστικά απ'αυτή και η ευδαιμονία τους ομοιάζει με την μακαριότητα του Διός (οι σοφοί).
Τ'ακούς ποιητή; που ομοιάζει με την μακαριότητα του Διός! Με τίποτα λιγότερο.
Ο φιλόσοφος θυσιάζει ψευτοασφάλειες, ψευτοπληρότητες, φθηνά υποκατάστατα και κάθε είδους εγκόσμιου ηρεμιστικού και αγωνίζεται σε όλη του την ζωή γι'αυτήν την μακαριότητα. Είναι το ιδανικό του και αγωνίζεται μέχρι τελευταίας πνοής για να το φθάσει.
Πανάρχαιες αλήθειες, με διαχρονική αξία που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει.
Ας διαλέξουμε λοιπόν πλευρά για να μην κοροιδεύουμε και τους εαυτούς μας βαζανίζοντάς τους άδικα.
Άκου να κουλάρουμε!!!!


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Kouros στις Τρι Οκτ 12, 2004 2:03 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 12, 2004 1:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιασον σύμφωνοι, η εξέλιξή μας είναι μια δυναμική διαδικασία αλλά αυτό εκτός από αυτό που επισημαίνεις, ότι δηλαδή δεν φθάσαμε στο τέλος και επομένως δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι κατεχουμε την απόλυτη αλήθεια, σημαίνει και κάτι ακόμα.
Ότι βρισκόμαστε σε κάποιο σημείο αυτής της εξελικτικής διαδικασίας και υποτίθεται ότι ο καθένας από μας μεταφέρει τις εμπειρίες του και τις σκέψεις από αυτό το σημείο, επικοινωνώντας τες με τους υπόλοιπους.
Εντάξει διαφορετικό το σημείο, διαφορετικές και οι αλήθειες.
Ας μην ξεχνάμε όμως τον σκοπό και το ιδανικό, γιατί τότε χαθήκαμε.
Και τα ιδανικά της φιλοσοφίας είναι η Αλήθεια, η Ομορφιά, το Καλό.
Όχι η αλήθεια, η ομορφιά και το καλό...
Εδώ δεν χωράνε συμβιαβασμοί, αλλοιώσεις και λησμονιά.
Άλλο να έχουμε διαφορετικές προσεγγίσεις και άλλο να λησμονούμε τον σκοπό της φιλοσοφίας και τον λόγο για τον οποίο βρισκόμαστε σ'αυτό το φόρουμ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 12, 2004 10:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

(Απλώς προσυπογράφω... και τους δυο. Ο μαθημένος στον δυϊσμό δυτικός νους έχει «εκπαιδευτεί» να βλέπει τη μια όψη των πραγμάτων χωρίς να βλέπει την άλλη. Εδώ βοηθάει η φιλοσοφία! - και η φιλοσοφία. Έχει κι ο georgmaus το δίκιο του, έχει κι ο Κούρος το δικό του.)
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouros
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 639
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 13, 2004 12:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αληθινός ανατολίτης με τα όλα του ο ιασον!!! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 13, 2004 1:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γειά σου ρε Ιάσον ανατολίτη! Με τα χαρέμια σου, με τα χανουμάκια σου, με τους ναργιλέδες σου! παφ πουφ and company; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Επόμενο
Σελίδα 19 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center