Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Μπορει Να Υπαρχει Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 04, 2009 10:24 am    Θέμα δημοσίευσης: 3ος Θεμελιωδης Νομος Της Απολυτης Λογικης Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis
έγραψε:
Με τιμά το γεγονός ότι μια αράδα μου αντανακλά ένα ολόκληρο ιντερνετικό σου σεντόνι.

Laughing

τέλος πάντων σε αυτά που λες δεν έχω ιδιαίτερες διαφωνίες.

rakis

Την ιδια τιμη πρεπει να δειχνουμε ολοι προς ολους οταν μιλαμε... Smile
Διοτι ο καθενας μας εκφραζει τις αληθειες του με τον τροπο του...
Και κανενας μας δεν ειναι καλυτερος του αλλου...
Απλα ειμαστε διαφορετικοι...
Και αντιλαμβανομαστε αυτο που ονομαζουμε κοσμο, απο διαφορετικη οπτικη γωνια...
Πως θα μπορουσε αλλωστε να μη γινεται αυτο γινεται αυτο, αφου διαφερουμε ;
Και αυτη τη διαφορετικοτητα μας την εκφραζουμε με το λογο μας και μεσα απο το λογο μας...

Δεν ειναι λοιπον καλυτερη ή χειροτερη η αληθεια μας απο την αληθεια του αλλου...
Ειναι διαφορετικη...
Ποιος εχει δικιο λοιπον και ποιος εχει αδικο ;
Καθενας για τον εαυτο του εχει δικιο...
Καθενας για τους αλλους εχει αδικο, οταν οι αλλοι δεν αναγνωριζουν την ισχυ του 2ου Νομου Της Απολυτης Λογικης :
Παράθεση:
Καθε κατασκευαστης λογου
με προτασεις διαφορες μεταξυ τους
εκφερει παντοτε αντιστοιχες προσωπικες του αληθειες


Μεσα σε καθε φραση των ανθρωπων rakis, κρυβεται ενας ολοκληρος κοσμος, αν θελουμε να τον εξερευνησουμε...
Αν εχουμε υπομονη ...
Και αν μας ενδιαφερει...
Και ειδικα εκει οπου υπαρχουν διαφωνιες και συγκρουσεις...
Διοτι οι συγκρουσεις αποκαλυπτουν οτι υπαρχουν πραγματα τα οποια δεν ξερουμε...
Και επομενως ειναι η ευκαιρια μας να επεκταθουμε μεσω της κατανοησης σε καινουργιες περιοχες...
Να διατυπωσουμε τις δικες μας προτασεις και να συνθεσουμε ενα βελτιωμενο και πιο εξελιγμενο οικοδομημα για μας...
Διοτι βασει του 3ου Θεμελιωδους Νομου Της Απολυτης Λογικης, Του Νομου Της Συνθεσης :
    Οποιεσδηποτε πεπερασμενου πληθους προτασεις
    δυνανται παντοτε να συμπλεχτουν λογικα δια του νοος
Στην ουσια ο νομος αυτος "παραγγελει" οτι ολοι οι ανθρωποι ειμαστε "υπηρετες" του λογου, με την υποχρεωση να καταθεσουμε την προσωπικη μας αληθεια για να μπορεσει να επισυμβει η συνθεση, η οποια ειναι παντοτε δυνατη...
Ακομα και αν οι προτασεις ειναι αντιθετες...

Και προς "επιβεβαιωση" της ισχυος Του Νομου Της Συνθεσης, θα επικαλεστω μια προσφατη δημοσιευση σε αλλη συζητηση :

Ouliathis
έγραψε:
Παράθεση:
Την σύνθεση των παραπάνω κάνει ο μεγάλος Πλάτωνας : Αυτό που βλέπουμε (το μεταβαλλόμενο του Ηράκλειτου) δεν είναι τα "όντως όντα", αλλά τα είδωλα των αναλλοίωτων (το αμετάβλητο του Παρμενίδη) "ιδεών".
Τι λέει η σημερινή επιστημονική γνώση για τα παραπάνω ?

Συμφωνώ απολύτως με τα παραπάνω.
Ο παμπόνηρος Πλάτωνας γνώριζε πολύ καλά πως αυτοί οι δύο γίγαντες, που και οι ίδιοι οι αρχαίοι τους θεωρούσαν εξίσου γίγαντες όπως εμείς, κατά βάθος δεν διαφωνούσαν καθόλου μεταξύ τους, απλά ο καθένας μιλούσε για μια διαφορετική πλευρά του κόσμου.
Βασισμένος σε αυτή την γνώση δημιούργησε την φιλοσοφία του, που στην πραγματικότητα δεν είναι παρά η σύνθεση σε μια ενιαία φιλοσοφία των λόγων του Ηράκλειτου και του Παρμενίδη.
Πάτησε πάνω στους γίγαντες και στο τέλος αναδείχτηκε ο ίδιος, αλλά κάπως έτσι δεν αναπτύσσεται η φιλοσοφία;
Όλοι ξεκινάνε πατώντας πάνω στα βήματα των προηγούμενων

Ο Πλατωνας καταφερε και "ενωσε" Ηρακλειτο και Παρμενιδη, οικοδομωντας μια νεα αντιληψη για τον κοσμο...

Αυτο λοιπον το οποιο εκανε ο Πλατωνας, μπορουμε ολοι να πραξουμε ως σκεπτομενα οντα...
Και οχι μονο με αληθειες των αλλων, αλλα κυριως με αληθειες δικες μας βασικες και θεμελιωδεις, οι οποιες βρισκονται διασπαρτες στη ζωη μας και την καθοριζουν περιστασιακα και αδυναμα...

Ο 3ος Νομος λοιπον της Απολυτης Λογικης βεβαιωνει οτι η λειτουργια της νοησης με κυβερνητη λειτουργο και πρωταγωνιστη της το νου, ειναι σε θεση παντοτε να συνθετει τις επι μερους αληθειες !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Κυρ Απρ 12, 2009 12:27 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 8:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis
έγραψε:
Παράθεση:
οτι : Ενας ανθρωπος μιλωντας πρωτοτυπα αναφερεται στις προσωπικες του αληθειες !
Βασει αυτου λοιπον του 2ου Νομου, μη προσπαθεις να γενικευεις τα πραγματα και να βγαζεις συμπερασματα τα οποια αφορουν (υποτιθεται) "ολους", οταν το μονο το οποιο κανεις ειναι να μιλας προσωπικα !
Δηλαδη μην προσπαθεις να δειξεις οτι ο τροπος που βλεπεις εσυ τα πραγματα ειναι ο σωστος και ο μοναδικος !

Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ο θεμελιώδης νόμος της απόλυτης λεγόμενης λογικής, πρέπει να είναι πως δεν υπάρχει απόλυτη λογική, εφ όσον το περισσότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι το να μιλάει προσωπικά, να αναφέρεται δηλαδή στις δικές του όψεις της πραγματικότητας, ενώ αντίθετα το απόλυτο είναι απόλυτο για όλους
Αυτό είναι το αβίαστο συμπέρασματα που συνάγεται από την παραπάνω περιγραφή. Δηλαδή με λίγα λόγια τώρα, χρησιμοποιείς έναν όρο του οποίου η περιγραφή είναι η ίδια η άρνηση αυτού του όρου; Προφανώς ναι

skapaneas
έγραψε:
Ouliathis
έγραψε:
Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ο θεμελιώδης νόμος της απόλυτης λεγόμενης λογικής, πρέπει να είναι πως δεν υπάρχει απόλυτη λογική, εφ όσον το περισσότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι το να μιλάει προσωπικά, να αναφέρεται δηλαδή στις δικές του όψεις της πραγματικότητας, ενώ αντίθετα το απόλυτο είναι απόλυτο για όλους
Αυτό είναι το αβίαστο συμπέρασματα που συνάγεται από την παραπάνω περιγραφή.
Δηλαδή με λίγα λόγια τώρα, χρησιμοποιείς έναν όρο του οποίου η περιγραφή είναι η ίδια η άρνηση αυτού του όρου;
Προφανώς ναι

Εδω και σε δικη σου ερωτηση ειχα διευκρινησει τι εννοω με τον ορο Απολυτη Λογικη

Παράθεση:
Απολυτη Λογικη Ειναι Η Αυταποδεικτη Λογικη.
Ειναι Η Λογικη η οποια δεν εχει αναγκη καμια αλλη Θεωρια για να υπαρχει.
Η Λογικη η οποια εμπεριεχει την αληθεια της και ταυτιζεται μαζι της φανερα και λογικα.


Συνεπως η Αυταποδεικτη Λογικη διατηρει την ισχυ της ανεξαρτητα απο το ποιος την εξεταζει...
Αρκει βεβαιως, οποιος την προσεγγιζει να αντιλαμβανται το περιεχομενο της, πραγμα το οποιο σημαινει να εχει επιγνωση του λογου και της δημιουργιας του...

Η επισημανση μου λοιπον στην παραθεση επαναδιατυπωνεται : Το αυταποδεικτο ειναι αυταποδεικτο για ολους ανεξαιρετως

Το κειμενο σου στην παραθεση δηλωνει την παρουσια σου...
Οι προτασεις σου ειναι φορεις των οσων θεωρεις αληθη...
Το συμπερασμα σου ειναι αποτελεσμα της συνθεσης που πραγματοποιεις στις αληθειες σου...


Οι Τρεις Πρωτοι Νομοι Της Απολυτης Λογικης, ισχυουν απλα και αβιαστα και για σενα...

Ouliathis
έγραψε:
Αν η αλήθεια είναι προσωπική και εξαρτάται από την οπτική γωνία του ομιλούντος τότε που βρίσκεται ο χώρος για το αυτάπόδεικτο που θα πρέπει να είναι ίδιο για όλους;
Συνεπώς τα παραπάνω ως περιγραφή της απόλυτης λεγόμενης λογικής αποτελούν την άρνησή της.
Αυτό είπα, και η απάντησή σου δεν αποτελεί ευθεία απάντηση στην δική μου ερώτηση, αλλά επανάληψη των κανόνων που θέτεις γι αυτό που αποκαλείς απόλυτη λογική.
Βλέποντας πάντως τους κανόνες άυτό θα το αποκαλούσα προσπάθεια θέσπισης του τι εννοούμε ως κοινή λογική.

Παράθεση:
Η Λογικη η οποια εμπεριεχει την αληθεια της και ταυτιζεται μαζι της φανερα και λογικα

Αυτό το όνειρο πάντως το έχει καταρρίψει οριστικά ο Γκέντελ

Θεωρω σκοπιμο να σου απαντησω απο δω Ouliathis, μεταφεροντας και τις σχετικες δημοσιευσεις για να μη μπλεκουμε τα ζητηματα...

Η επισημανση μου στην παραθεση, ειναι μια δικη σου "προσεγγιση" στο 2ο Νομο της Απολυτης Λογικης, με την οποια προσεγγιση δεν εχω λογο να μη συμφωνω.
Και σε ερωτω : εσυ αμφισβητεις την ισχυ αυτης της προτασης ;
Αν οχι, τοτε αυτο που διατυπωνεις εκει ειναι αυταποδεικτο εφ' οσον αποτελει πλεον την προσωπικη σου θεση...
Ο χωρος του αυταποδεικτου εισαι εσυ...
Ή ακριβεστερα, ο χωρος του αυταποδεικτου εκτεινεται και σε σενα...
Διοτι ο χωρος δεν ειναι κατι αοριστο, αλλά ενα συνολο "σημειων" που τον συνιστουν και τα οποια εχουν ορισμενες ιδιοτητες...
Ο χωρος του αυταποδεικτου περιλαμβανει τη διανοια σου, στην οποια εργαζομενος εσυ με το νου σου, δεν εισαι σε θεση να απορριψεις τον παραπανω Νομο...
Οταν αυτη η αληθεια περασει σε ολους και γινει κατανοητη απο ολους και αποδεκτη απο ολους, τοτε γινεται κοινη.

Ερωτηση
Υπαρχει ανθρωπος ο οποιος να μη συμφωνει με την παραπανω αληθεια ;

Μονο οποιος δεν κατανοει ακριβως το περιεχομενο της...

Και μη ξεχνας οτι στην ουσια δεν υπαρχουν αντικειμενικες αληθειες, αλλά μονο υποκειμενικες οι οποιες υιοθετουμενες απο ολους μας "γινονται" αντικειμενικες.

Σημειωση
Το "ονειρο" στο οποιο αναφερεσαι δεν το "κατερριψε" ο Γκεντελ, αλλά ο Αριστοτελης !
Διοτι ο Αριστοτελης ηταν αυτος που εισηγαγε αξιωματικα, αυτο που "απεδειξε" μετα απο 2500 ( ; ) χρονια ο Γκεντελ...
Δηλαδη ο Γκεντελ "απεδειξε"... το αξιωμα !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Παρ Απρ 24, 2009 3:21 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 14, 2009 7:40 am    Θέμα δημοσίευσης: 4ος και 5ος Νομος Της Απολυτης Λογικης Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμπληρωνω την παρουσιαση της Προτασης μου για την Απολυτη Λογικη, με τον 4ο και 5ο Νομο της.

4ος Θεμελιωδης Νομος της Απολυτης Λογικης : Νομος Της Γενεσης

Καθε αξιωματικα προτεινομενο συστημα προτασεων εφευρισκεται παντοτε εκ του μηδενος


5ος Θεμελιωδης Νομος της Απολυτης Λογικης : Νομος Της Πραγματωσης

H λογικη συνισταμενη παντος συστηματος προτασεων, ανασκευαζομενη χριστικα και τηρουμενη σχολαστικα, παντοτε πραγματωνεται
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Μάϊ 04, 2009 7:42 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 23, 2009 2:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Σχολια στον 4ο Νομο Της Απολυτης Λογικης Απάντηση με Συμπερίληψη

Λιγα λογια για τον 4ο Νομο της Απολυτης Λογικης.

Το νοημα του Νομου αυτου, ειναι στην ουσια η αποδοχη της εκ του μηδενος προελευσης ολων οσων λεμε.
Δηλαδη οτι δεν υπαρχει καμια παρακαταθηκη λογων εκ της οποιας να αντλουμε τα λεγομενα μας, αλλά τα συνθετουμε πρωτοτυπα και με δικη μας πρωτοβουλεια δρασης.
Βεβαιως το κινητρο για να πουμε καποια πραγματα, μπορει καποιες φορες να προσδιοριστει ως κατι εξω απο μας.
Αλλά η συλλογη των λογων που παραθετουμε με αξιωση να γινει αποδεκτο, τουλαχιστον ως φορεας των νοηματων που μας ενδιαφερουν, προερχεται παντοτε απο το μη υπαρχον ή καθως λεμε απο τον Μηδεν.

Καθε αξιωματικα προτεινομενο συστημα προτασεων
εφευρισκεται παντοτε εκ του μηδενος


Ο νομος αυτος συνεπως, βεβαιωνει οτι ειναι δυνατη η παραγωγη "πραγματων" απο τον Μηδεν.
Και ειναι απλη και αυταποδεικτη η αληθεια του, λαμβανοντας υποψη μας ολα οσα λεμε καθε φορα.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Απρ 27, 2009 3:14 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 24, 2009 3:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Σχολια στον 4ο Νομο Της Απολυτης Λογικης Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι ειναι συνεπως ο Μηδεν ;
Τι ειναι αυτο το οποιο προσδιοριζεται λεκτικα με τον ορο Μηδεν ;
Διοτι προφανως δεν μπορει να χρησιμοποιειται ορος χωρις να αναφερεται σε κατι...
Ειναι μια παγια και αυταποδεικτη αληθεια οτι, καθε λεξη εχει ως περιεχομενο μια συγκεκριμενη κατασταση, λιγοτερο ή περισσοτερο κατανοητη.
Και θεωρωντας την καθε λεξη ως την μικροτερη δυνατη προταση τοτε, οπως προκυπτει με τον 2ο Νομο, αυτη οντως εκφραζει μια αληθεια του κατασκευαστη της, μια αληθεια του λεγοντος !

Ο Μηδεν λοιπον συμφωνα με τον 4ο Νομο, ειναι ενας "γεννητορας", ενας "δημιουργος"...
Ή ακριβεστερα μια "δημιουργικη" μηχανη, την οποια μπορει να ενεργοποιει κατα βουληση ο συνειδητος κατασκευαστης του λογου, ωστε να μορφοποιει δι' αυτης τις λεξεις και τις προτασεις που επιθυμει...

Και εχει προσβαση σε αυτη τη δημιουργικη μηχανη καθε ανθρωπος, ειτε το καταλαβαινει ως πραγματικη του δυνατοτητα ειτε οχι...
Καθε ανθρωπινο ον αρα, ειναι προικισμενο με τον γεννητορα του λογου, δια του οποιου προχωρει στις κατασκευες του.
Και ολες οι προτασιακες κατασκευες του ανθρωπου ειναι πρωτοτυπες...
Ακομα κι αν σε καποιες περιπτωσεις φαινεται οτι ο ανθρωπος επαναλαμβανει τον εαυτο του, στην ουσια αυτη η επαναληψη γινεται κατω απο μια νεα προοπτικη.
Και αυτο σημαινει οτι αποκλειεται να μην περιλαμβανονται νεα πραγματα, τα οποια "χρωματιζουν" διαφορετικα το ηδη γνωστο περιεχομενο.
Και αυτη η νεα λοιπον προοπτικη παραγεται απο τον Μηδεν και προτεινεται αξιωματικα.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Απρ 27, 2009 3:15 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 27, 2009 3:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Εξαντικειμενισμος Του Μηδενος Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνα με τα παραπανω λοιπον, ο Μηδεν μπορει να νοηθει σαν ο εσωτερικος δασκαλος στην υπηρεσια του ανθρωπου, ο οποιος εσωτερικος διδασκαλος ενεργοποιουμενος απο τον ανθρωπο, ειναι σε θεση να παραξει λογο σχετικα με καθε τι που θα του ζητηθει.

Ο Μηδεν συνεπως ειναι μια οψη του ανθρωπου, δια της οποιας ο κατασκευαστης του λογου ανθρωπος, μπορει να προσεγγισει οποιαδηποτε κατασταση και να την "μεταφρασει" ή καλυτερα να την "μεταλλαξει" σε τρεχοντα συμβατικο λογο...

Και αυτο το επιτυγχανει οχι μονο μεσω των λεξεων που ειναι γνωστες στον ανθρωπο και οι οποιες βρισκονται "αποθηκευμενες" στη μνημη του απ' οπου και ανασυρονται οταν παρισταται αναγκη, αλλά και με τη δημιουργια νεων, οταν οι υπαρχουσες δεν επαρκουν ή δεν ενδεικνυνται για την εκλογικευση καποιων πραγματων...

Η "οπτικοποιηση" ή εσωτερικος εξεικονισμος μερικων εννοιων, κατα το δοκουν βεβαια παντοτε, χρησιμευει στην κατανοηση της λειτουργιας της εννοιας, με βαση τις ιδιοτητες τις οποιες προσδιδουμε σε αυτην την εννοια.

Εαν ενας συγκεκριμενος εξεικονισμος μιας εννοιας μπορει να αποβει χρησιμος και σε αλλους τοτε απλα υιοθετειται και αρχιζει σταδιακα να αποκτα αντικειμενικοτητα.

Με βαση αυτη την τελευταια παρατηρηση μπορουμε καλλιστα να συμπερανουμε οτι, η γενικοτερη αποδοχη της ιδεας οτι η ικανοτητα του ανθρωπου να παραγει λογο εξεικονιζεται ως εσωτερικος δασκαλος, εχει οδηγησει σε εξαντικειμενισμο της ιδεας, η οποια πραγματωνεται πλεον στο Συστημα της Εκπαιδευσης.

Αρα η Εκπαιδευση αποτελει το "σημειο" Μηδεν της Κοινωνιας....

Ή η Εκπαιδευση αποτελει τον Κοινωνικο Θεσμο που υλοποιει τον Μηδεν.

Και αρα καθε πραγματικος δασκαλος μεσα στο συστημα αυτο, αποτελει ενα "στοιχειο" ή μια πραγματικη εκφραση του Μηδενος και βιωνει κατα τη διαρκεια της εργασιας του την εκμηδενιση με τη μορφη της πιεστικης αναγκης να δινει νεα εκφραστικα στους μαθητες του, λειτουργωντας ως ο εσωτερικος δασκαλος τους, διοτι οι μαθητες του τον "ενεργοποιουν" γι' αυτον ακριβως το σκοπο.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 27, 2009 3:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαντικειμενισμος Του Μηδενος Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Συμφωνα με τα παραπανω λοιπον, ο Μηδεν μπορει να νοηθει σαν ο εσωτερικος δασκαλος στην υπηρεσια του ανθρωπου, ο οποιος εσωτερικος διδασκαλος ενεργοποιουμενος απο τον ανθρωπο, ειναι σε θεση να παραξει λογο σχετικα με καθε τι που θα του ζητηθει.



Δηλαδή, αν αφήσω μύριες παπαριές εκτός, τα ζώα δεν έχουν λόγο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 27, 2009 5:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

abc

Τα ζωα που "γνωριζω" εγω, σιγουρα δεν εχουν λογο...
Αυτη ειναι η αληθεια μου ! (2ος Νομος)
Και με αντιπροσωπευει !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2009 7:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

abc καλημερα...

Σχετικα με το ερωτημα σου περι των ζώων, απαντησα παραπανω...

Θα ειχε ενδιαφερον ομως να δωσεις και τη δικη σου αποψη...

Και αν μπορεις να αντλησεις και να παραθεσεις επιχειρηματα μεσα απο το βιβλιο σου που πραγματευεται το ζητημα της εξελιξης, και τα οποια επιχειρηματα να στηριζουν την αποψη σου, ακομα καλυτερα...
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 04, 2009 8:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Συγκεντρωτικα εχουν ως ακολουθως
    Οι Νομοι Της Απολυτης Λογικης

    1ος Νομος : Της Υπαρξης
    Εκ του παροντος λογου τεκμαιρεται παντοτε,
    ρητα και κατηγορηματικα,
    η υπαρξη ενος τουλαχιστον κατασκευαστη !



    2ος Νομος : Της Αληθειας
    Καθε κατασκευαστης λογου
    με προτασεις διαφορες μεταξυ τους
    εκφερει παντοτε αντιστοιχες προσωπικες του αληθειες



    3ος Νομος : Της Συνθεσης
    Οποιεσδηποτε πεπερασμενου πληθους προτασεις
    δυνανται παντοτε να συμπλεχτουν λογικα δια του νοος



    4ος Νομος : Της Γενεσης
    Καθε αξιωματικα προτεινομενο συστημα προτασεων
    εφευρισκεται παντοτε εκ του μηδενος



    5ος Νομος : Της Πραγματωσης
    H λογικη συνισταμενη παντος συστηματος προτασεων,
    ανασκευαζομενη χριστικα και τηρουμενη σχολαστικα,
    παντοτε πραγματωνεται

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 08, 2009 1:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
abc

Τα ζωα που "γνωριζω" εγω, σιγουρα δεν εχουν λογο...
Αυτη ειναι η αληθεια μου ! (2ος Νομος)
Και με αντιπροσωπευει !


Εγώ όμως ξέρω ζώα, που έχουν λόγο:
1. Οι μέλισσες
2. Τα δελφίνια
3. Ο σκύλος μου

Μάλλον λάθος ζώα γνωρίζεις. Άλλαξε παρέα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 08, 2009 1:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
abc καλημερα...

Σχετικα με το ερωτημα σου περι των ζώων, απαντησα παραπανω...

Θα ειχε ενδιαφερον ομως να δωσεις και τη δικη σου αποψη...

Και αν μπορεις να αντλησεις και να παραθεσεις επιχειρηματα μεσα απο το βιβλιο σου που πραγματευεται το ζητημα της εξελιξης, και τα οποια επιχειρηματα να στηριζουν την αποψη σου, ακομα καλυτερα...


Δεν με ρώτησε κανείς, για να την πω. Εξάλλου, είναι γραμμένη και δημοσιευμένη και την δίδω και δωρεάν στην ιστοσελίδα μου. Τι περισσότερο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 08, 2009 1:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:

    Συγκεντρωτικα εχουν ως ακολουθως
    Οι Νομοι Της Απολυτης Λογικης

    1ος Νομος : Της Υπαρξης
    Εκ του παροντος λογου τεκμαιρεται παντοτε,
    ρητα και κατηγορηματικα,
    η υπαρξη ενος τουλαχιστον κατασκευαστη !



    2ος Νομος : Της Αληθειας
    Καθε κατασκευαστης λογου
    με προτασεις διαφορες μεταξυ τους
    εκφερει παντοτε αντιστοιχες προσωπικες του αληθειες


    Κάθε θεωρία έχει πρώτες έννοιες, αξιώματα και θεωρήματα. Θα ήταν καλό να αναφέρεις τις πρώτες έννοιες και τα αξιώματα της παρούσας θεωρίας.


    3ος Νομος : Της Συνθεσης
    Οποιεσδηποτε πεπερασμενου πληθους προτασεις
    δυνανται παντοτε να συμπλεχτουν λογικα δια του νοος



    4ος Νομος : Της Γενεσης
    Καθε αξιωματικα προτεινομενο συστημα προτασεων
    εφευρισκεται παντοτε εκ του μηδενος



    5ος Νομος : Της Πραγματωσης
    H λογικη συνισταμενη παντος συστηματος προτασεων,
    ανασκευαζομενη χριστικα και τηρουμενη σχολαστικα,
    παντοτε πραγματωνεται


Κάθε θεωρία έχει πρώτες έννοιες, αξιώματα και θεωρήματα. Εσύ αναφέρεις μόνο τους νόμους/θεωρήματα. Πες τις πρώτες έννοιες και τα αξιώματα της παρούσας θεωρίας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 08, 2009 1:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Mr. Green Twisted Evil Mr. Green

Φίλε μου skapaneas, θα συνηγορήσω και εγώ στην άποψη, ότι τα υφ' ημών αποκαλούμενα "ζώα", διαθέτουν ΚΑΙ Λόγο ΚΑΙ Λογική. Το γνωρίζω δε, εξ ιδίας εμπειρίας - πολυετούς.
Απλώς, επιμένουμε να μην το αναγνωρίζουμε διότι κάτι τέτοιο θα μας καθιστούσε ομολογούντες ενόχους σφαγής και κατανάλωσης υποδεεστέρων μεν ως προς την ισχύ, αλλά ομοίων ως προς τις δυνατότητες, ειδών.
Αντί λοιπόν να παραδεχόμαστε το απλό γεγονός ότι είμαστε απόγονοι ενός είδους το οποίο απλώς κυριαρχεί μεταξύ των άλλων ομοίων του, τα καταναλώνει εφ' όσον του δίνεται η ευκαιρία και η ευχέρεια και καταναλώνεται εξ αυτών όταν ΑΥΤΑ έχουν την ευκαιρία και την ευχέρεια, προτιμούμε την υποκρισία των περίπλοκων συζητήσεων, περί του εάν έχουν ψυχή, νόηση και τους λοιπούς συμβατικούς ορισμούς που έχουμε εφεύρει...

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 19, 2009 12:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

abc
έγραψε:

Κάθε θεωρία έχει πρώτες έννοιες, αξιώματα και θεωρήματα.
Εσύ αναφέρεις μόνο τους νόμους/θεωρήματα.
Πες τις πρώτες έννοιες και τα αξιώματα της παρούσας θεωρίας.

Στην πρωτη δημοσιευση μου στην παρουσα συζητηση, φροντισα να δωσω τους λογους για τους οποιους την ξεκινησα...

Και μεταξυ αυτων των λογων ειναι και Τυπικη Λογικη Του Αριστοτελη...

Ποσες "αγνωστες" λεξεις υπαρχουν σε αυτη τη διστυπωση της ;

Παράθεση:
Η αριστοτελική τυπική λ. περιλαμβάνει τέσσερις θεμελιώδεις νόμους της νόησης:

1. Το νόμο της ταυτότητας. Σύμφωνα μ` αυτόν κάθε έννοια πρέπει να είναι ταυτόσημη με τον εαυτό της. Ο νόμος λοιπόν της ταυτότητας απαιτεί σε κάθε κρίση και σε κάθε συλλογισμό η έννοια να χρησιμοποιείται με μια μόνο και την ίδια πάντοτε σημασία.

2. Το νόμο της μη αντίφασης. Ο νόμος αυτός απαγορεύει στη νόηση τη λογική αντίφαση. Δηλαδή οι κρίσεις και οι συλλογισμοί δεν πρέπει να περιέχουν αντιφάσεις. Δύο κρίσεις, από τις οποίες η μία βεβαιώνει κάτι για ένα πράγμα και η άλλη κρίση αρνείται αυτό το κάτι από το πράγμα, είναι κρίσεις αντιφατικές και δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και οι δύο αληθινές.

3. Το νόμο της του τρίτου απόκλισης. Σύμφωνα με τον οποίο μεταξύ δύο κρίσεων, που η μία βεβαιώνει κάτι και η άλλη το αρνείται, ορθή πρέπει να είναι είτε η μία είτε η άλλη. Κάθε τρίτη κρίση αποκλείεται ως ορθή.

4. Το νόμο του αποχρώντος λόγου. Ο νόμος αυτός επιβάλλει κάθε κρίση και κάθε συλλογισμός να ξεκινά από αποδείξεις, δηλαδή από κάποια άλλη κρίση ή συλλογισμό, που αποδειγμένα είναι ορθός και που έτσι της χρησιμεύει ως "μείζων" πρόταση.

Ενδεικτικα τονισα παραπανω μερικες απο τις "αποριες" που μπορει να εχει καποιος διαβαζοντας τους νομους αυτους...
Ωστοσο αποδεχομαστε ως ευνοητα τα παραπανω και προχωραμε παρακατω στη διερευνηση της σημασιας των νομων αυτων και στις εφαρμογες τους, χωρις να πολυσκοτιζομαστε για το τι ακριβως εννουσε ο Αριστοτελης...

Τωρα θα μου πεις οτι, τολμαω και "συγκρινω" την Τυπικη Λογικη του Αριστοτελη, με την Απολυτη Λογικη την οποια προτεινω...
Ε, λοιπον το τολμαω...
Και εχω ενα λογο παραπανω να το κανω, μια και αποδειγμενα πλεον για μενα, η Τυπικη Λογικη, οσο κι αν δεν φαινεται, εμπεριεχεται μεσα στην Απολυτη Λογικη.

Η αποδειξη αυτη πιθανον να ξεφευγει απο τα ορια της παρουσας συζητησης, αλλά υπαρχει και βασιζεται στην εφαρμογη του 3ου Νομου της Απολυτης Λογικης, του Νομου Της Συνθεσης, δια του οποιου ειναι παντοτε δυνατη η συνθεση διαφορετικων προτασεων...
Απο τη συνθεση των προτασεων της Τυπικης Λογικης, προκυπτει η ιδια ακριβως εσωτερικη εικονα με αυτη που δινει η συνθεση των πρωτων νομων της Απολυτης Λογικης...
Και ως εσωτερικη εικονα εδω, μπορεις να εννοησεις τη μορφη που παιρνει μια ιδεα οταν μπει καποιος στη διαδικασια της κατανοησης της.

Και προλαμβανοντας μια ενδεχομενη αντιδραση σου, σημειωνω οτι εχεις δικιο στην παρατηρηση σου στην αρχικη παραθεση της παρουσας δημοσιευσης, αλλά η Απολυτη Λογικη δεν εχει "αναγορευτει" ακομα σε Επιστημη...
Οταν θα συμβει αυτο, τοτε ολα οσα λες θα ειναι αναγκαια πραγματικα...

Προς το παρον αποτελει μονο μια ΠΡΟΤΑΣΗ προς εξεταση και διαλογισμο πανω στους νομους της, για να διαπιστωθει κατα ποσο ισχυει και καλυπτει ολες τις συγχρονες και ενδεχομενως διαχρονικες αναγκες της διανοησης και της νοητικης ερευνας και κατανοησης του κοσμου.

Αυτο το οποιο μπορει να γινει τωρα, ειναι να διερευνηθει αν αληθευει αυτονομα καθε της προταση, των οποιων προτασεων το λεκτικο περιεχομενο θεωρω αυτονοητο...

Αν παλι δεν ειναι κατανοητες σε καποια τους σημεια, τοτε μπορεις να τα επισημανεις ωστε να δοθουν οι αναγκαιες διευκρινησεις...
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάϊ 20, 2009 11:32 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Σελίδα 3 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center