Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΥΠΕΡΒΑΣΙΟΛΟΓΙΑ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 01, 2009 8:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

4. Σεραφείμ:

-Ευχαρίστησε τον Θεό. Με τη μορφή αυτή σπάνια φανερώνει το έλεός Του, ακόμα και στους μεγάλους ερημίτες. Και στο φανέρωσε αμέσως, αφού ούτε καν σταυροκοπήθηκα, αλλά μόνο προσευχήθηκα νοερά με την καρδιά μου και είπα « Κύριε, αξίωσέ τον να δεί και με τα σωματικά του μάτια την επιφοίτηση του Πνεύματός Σου, με την οποία αξιώνεις τους δούλους Σου, όταν ευδοκήσεις να τους φανερωθείς με το φως της μεγαλοπρεπούς δόξης Σου ».

-Κοιτώντας τον Σεραφείμ με καταλάμβανε ακόμα μεγαλύτερο δέος. Έβλεπα τα χείλη του να κινούνται, την αλλοιωμένη έκφραση των ματιών του, άκουγα τη φωνή του, ένοιωθα ότι με κρατούσε από τους ώμους, αλλά δεν έβλεπα ούτε τα χέρια ούτε το σχήμα του, ούτε τον ίδιο τον εαυτό μου. Μόνο ένα εκτυφλωτικό φως γύρω μας στο ξέφωτο, που δίνει τη λάμψη του στις νιφάδες και στο πέπλο του χιονιού. Είναι αδύνατο να φανταστεί κάποιος την κατάσταση στην οποία βρισκόμουν τότε.

-Τι αισθάνεσαι; Με ρώτησε ο πατήρ Σεραφείμ.

-Πολύ ευχάριστα.

-Πες μου συγκεκριμένα τι νοιώθεις.

-Μια ανέκφραστη γαλήνη.

-Αυτή είναι « η ειρήνη του Θεού η υπερέχουσα πάντα νου -Φιλ.δ’7 ». ( Ειρήνη την εμήν δίδωμι υμιν. ου καθώς ο κόσμος ο κόσμος δίδωσιν, εγω δίδωμι υμιν –Ιωαν.ιδ’27, ότι δε εκ του κόσμου ουκ εστε, αλλ’ εγώ εξελεξάμην υμας εκ του κόσμου, δια τούτο μισει υμας ο κόσμος –Ιωαν.ιε’19, αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον –Ιωαν.ιστ’33 ).
Τι άλλο αισθάνεσαι;

-Ασυνήθιστη γλυκύτητα και χαρά σε όλη την καρδιά μου.

-Το ίδιο και εγώ. ( Μεθυσθήσονται από πιότητος οίκου σου, και τον χειμάρρουν της τρυφής σου ποτιείς αυτούς-Ψαλμ.λε’8, πάλιν δε όψομαι υμας και χαρησεται υμων η καρδία και τη χαρά υμων ουδείς αίρει αφ’υμών-Ιωαν.ιστ’22 ). Αλλά φιλόθεε, αυτό που νοιώθουμε είναι μόνο μια πρόγευση της πραγματικής χαράς της αιώνιας ζωής ( ά οφθαλμός ουκ είδε και ους ουκ ήκουσε και επί καρδία ανθρώπου ουκ ανέβει-Α’Κορινθ.β’9 ).
Τι άλλο νοιώθεις;

-Ασυνήθιστη θερμότητα, και ευωδία απήντησα.

-Όμως αγαπητέ μου είμαστε καθισμένοι χειμώνα καιρό στην αυλη του κελιού μέσα στο δάσος, πατάμε στο χιόνι, και οι νιφάδες μας έχουν σκεπάσει πάνω από ένα βερσόκ ( περ. 4.4 εκατοστά ). Κοίτα. Το χιόνι πάνω μας δεν λυώνει και υπάχει παντού γύρω αυτή η ασύγκριτη ευωδία. Άρα η θερμότης είναι μέσα μας και όχι γύρω μας. Με αυτήν θερμαίνονται οι ερημίτες, άνδρες και γυναίκες και αψηφούν την παγωνιά του χειμώνα. Αυτό συμβαίνει και τώρα σ’εμάς γιατί μέσα μας αναπαύεται η βασιλεία του Θεού ( Η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί-Λουκ.ιζ’21 ). Αυτή είναι η βασιλεία, η χάρη του Αγίου Πνεύματος. ( Η βασιλεία του Θεού ου γαρ εστιν βρώσις και πόσις, αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Αγίω-Ρωμ.ιδ’17, ουκ εν πειθοίς ανθρωπίνης σοφίας λόγοις, αλλ’εν αποδείξει Πνεύματος και δυνάμεως-Α’Κορινθ.β’4, Εισί τινες των ώδε εστηκότων, οίτινες ου μη γεύσονται θανάτου έως αν ίδωσι την βασιλεία του Θεού αληλυθυίαν εν δυνάμει-Μαρκ.θ’1 ).
Να τι σημαίνει να βρίσκομαι στην πληρότητα του Αγίου Πνεύματος. Θα θυμάσαι άραγε το ανέκφραστο έλεος του Θεού που φανερώθηκε σήμερα σ’εμάς;

-Δε γνωρίζω μπάτουσκα αν θα με αξιώσει ο Θεός να το θυμάμαι τόσο ζωντανά και καθαρά, όπως το αισθάνομαι τώρα.

-Εγώ νομίζω, ότι ο Κύριος θα σε βοηθήσει να το συγκρατήσεις για πάντα στη μνήμη σου. Διαφορετικά, δε θα απαντούσε η αγαθότης Του τόσο αστραπιαία στην ταπεινή παράκληση του πτωχού Σεραφείμ. Πολύ περισσότερο, γιατί η γνώσις αυτή δεν δόθηκε σ’εσένα μόνο για τον εαυτό σου, αλλά και για τον κόσμο, ώστε και εσύ να στερεωθείς στο δρόμο του Θεού, και άλλους να ωφελήσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 01, 2009 8:58 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σπυρο

Μακαρι να καταστουμε μετοχοι της δωρεας Του Αγιου Πνευματος...
Σε πεισμα μερικων που ειναι βιδωμενοι στην υλη...
Περιοριζοντας το βιωμα τους στον τρισδιαστατο φυσικο κοσμο μας...
Και αγνοωντας τα ανελεητα ερωτηματα που θετει ο νους περι της υπαρξεως...

Ισως ηρθε ο καιρος να ξεκινησει μια σταυροφορια συναντησης σε φυσικο επιπεδο ολων οσων εχουν αποδεδειγμενα βιωματα του Αγιου Πνευματος...
Τις αποδειξεις τις κετεχουν οι ιδιοι και ολοι μαζι μπορουν να κρινουν τη γνησιοτητα τους...
Η επιβεβαιωση της γνησιοτητας ειναι στη διακριτικη ευχερεια Του Ιδιου Του Παναγιου Πνευματος !

Τι λες ;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 11:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Σπυρο

Μακαρι να καταστουμε μετοχοι της δωρεας Του Αγιου Πνευματος...
Σε πεισμα μερικων που ειναι βιδωμενοι στην υλη...
Περιοριζοντας το βιωμα τους στον τρισδιαστατο φυσικο κοσμο μας...
Και αγνοωντας τα ανελεητα ερωτηματα που θετει ο νους περι της υπαρξεως...

Ισως ηρθε ο καιρος να ξεκινησει μια σταυροφορια συναντησης σε φυσικο επιπεδο ολων οσων εχουν αποδεδειγμενα βιωματα του Αγιου Πνευματος...
Τις αποδειξεις τις κετεχουν οι ιδιοι και ολοι μαζι μπορουν να κρινουν τη γνησιοτητα τους...
Η επιβεβαιωση της γνησιοτητας ειναι στη διακριτικη ευχερεια Του Ιδιου Του Παναγιου Πνευματος !

Τι λες ;


Ναι φίλε μου,
και εγώ πολλές φορές έχω την επιθυμία για πιο ουσιαστική και άμεση επαφή με τους συνομιλητές. Το πρόβλημα πάντα είναι οι αποστάσεις, οι υποχρεώσεις και το ταυτόχρονο του ελεύθερου χρόνου.

Όσον αφορά το πρώτο, ζω στη Θεσ/νίκη.
Όσον αφορά το δεύτερο, παλεύεται.
Όσον αφορά το τρίτο, μετά τις 25 Μαϊου, το πρόγραμμά μου γίνεται πιο χαλαρό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 1:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas
έγραψε:
Αν η μαγεια επιφερει συστηματικα επαναλαμβανομενα αποτελεσματα τοτε ειναι επιστημη !


Μέχρι τώρα δεν επιφέρει, άσχετα αν οι μάγοι ισχυρίζονται το αντίθετο.
Το ίδιο ισχύει και για τη θρησκεία ή τα λεγόμενα "θεϊκά βιώματα".


Με πολυ μεγαλη βεβαιοτητα μιλας και για το ενα και για το αλλο...
Εχεις φαινεται προσωπικη εμπειρια και τοσο απο το χωρο της μαγειας οσο και απο το χωρο της θρησκειας.





Nαι,έχω.Η επιληψία π.χ.καταπολεμείται όχι με εξορκισμό ούτε με προσευχές αλλά με φαρμακευτική αγωγή.


skapaneas έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Η κινηση αποτελει ενα γνωρισμα Του Θεου !
" Καθε εννοια ειναι ταυτοσημη με τον εαυτο της " (Νομος Της Ταυτοτητος)


Δηλαδή θεός=κίνηση;
Τότε, όταν μια πέτρα κινείται έχει θεϊκή εμπειρία!

Το συμπερασμα ειναι δικο σου...
Ωστοσο μπορεις να αποδειξεις οτι η πετρα δεν εχει θεϊκη εμπειρια;



Όχι,δε μπορώ,οι μάγοι μόνο "μπορούν".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 2:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
skapaneas έγραψε:

Με πολυ μεγαλη βεβαιοτητα μιλας και για το ενα και για το αλλο...
Εχεις φαινεται προσωπικη εμπειρια και τοσο απο το χωρο της μαγειας οσο και απο το χωρο της θρησκειας.

Nαι, έχω.
Η επιληψία π.χ. καταπολεμείται όχι με εξορκισμό ούτε με προσευχές αλλά με φαρμακευτική αγωγή.

Αρα Ιωαννη, εφ' οσον εχεις εμπειρια οπως επιβεβαιωνεις, εισαι "χριστιανοπληκτος" και "μαγοπληκτος"...
Οσο για την επιληψια και ολες τις αλλες ασθενειες ο Χριστιανισμος σε καμια περιπτωση δε υποβαθμιζειμ την Ιατρικη Επιστημη...
Αντιθετα υποστηριζει οτι πρωτα απ' ολα πρεπει να καταφευγουμε σε αυτην και να τιμουμε τις υπηρεσιες, τις γνωσεις και την αυτοθυσια πολλες φορες των ιατρων.
Οταν δε η Επιστημη, συμφωνα με τα οσα μεχρι σημερα γνωριζει, σηκωνει τα χερια, αναγκαζει τον ανθρωπο να στραφει Στο Θεο ως την τελευταια του του ελπιδα.
Αποδειξη τουτου ειναι το οτι παρα πολλες μεγαλες και μη μορφες του Χρισστιανισμου εχουν καταφυγει και καταφευγουν στην Ιατρικη...
Με πιο πρασφατο παραδειγμα τον Μακαριστο Αρχιεπισκοπο Χριστοδουλο !

Παράθεση:
skapaneas έγραψε:

Ωστοσο μπορεις να αποδειξεις οτι η πετρα δεν εχει θεϊκη εμπειρια;

Όχι, δε μπορώ, οι μάγοι μόνο "μπορούν".

Αν δεν μπορεις Ιωαννη, δεν στεκει το παρακατω συμπερασμα σου
Παράθεση:
Δηλαδή θεός=κίνηση;
Τότε, όταν μια πέτρα κινείται έχει θεϊκή εμπειρία!

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 05, 2009 10:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σου ανέφερα ένα παράδειγμα εμπειρίας μου από την ιατρική επιστήμη κι εσύ συμπέρανες ότι είμαι "χριστιανόπληκτος" και "μαγόπληκτος".Επειδή δεν μπορώ να σε προφτάσω στα λογικά άλματα,επιβράδυνε λίγο να μας εξηγήσεις πώς το πέτυχες αυτό.


Το ότι η θρησκεία σήμερα δεν αντικαθιστά την ιατρική είναι ήττα της θρησκείας και της θεοκρατίας.Απ' ό,τι φαίνεται,η δύναμη της προσευχής είναι ανίσχυρη μπροστά στα εμβόλια και τις θεραπείες τόσων ασθενειών που βασάνιζαν τους ανθρώπους.Γι' αυτό και η θρησκεία λειτουργεί εκεί που η επιστήμη αγνοεί ακόμα αλλά λειτουργεί όχι με στατιστική σημαντικότητα αλλά με τις αποδείξεις του τύπου "κάποιος,κάπου,κάποτε".


skapaneas έγραψε:
Αν δεν μπορεις Ιωαννη, δεν στεκει το παρακατω συμπερασμα σου
Παράθεση:
Δηλαδή θεός=κίνηση;
Τότε, όταν μια πέτρα κινείται έχει θεϊκή εμπειρία!



Εσύ είπες ότι θεός=κίνηση.Το συμπέρασμα είναι αυτονόητο απ' την παραδοχή σου.Ή θα το δεχτείς ή θα απορρίψεις τον ορισμό σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 06, 2009 5:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
Σου ανέφερα ένα παράδειγμα εμπειρίας μου από την ιατρική επιστήμη κι εσύ συμπέρανες ότι είμαι "χριστιανόπληκτος" και "μαγόπληκτος".
Επειδή δεν μπορώ να σε προφτάσω στα λογικά άλματα, επιβράδυνε λίγο να μας εξηγήσεις πώς το πέτυχες αυτό.

Ειναι πολυ απλο !
Η σιγουρια με την οποια μιλας για ορισμενα πραγματα τα οποια δεν γνωριζεις και για τα οποια δεν εχεις επιστημονικες αποδειξεις (θρησκεια, μαγεια), οδηγει αβιαστα στο συμπερασμα οτι εχεις προσωπικη εμπειρια.
Διαφορετικα ειναι αδυνατο να μιλας ως ειδικος (3ος νομος τυπικης λογικης).

Παράθεση:
Το ότι η θρησκεία σήμερα δεν αντικαθιστά την ιατρική είναι ήττα της θρησκείας και της θεοκρατίας.
Απ' ό,τι φαίνεται, η δύναμη της προσευχής είναι ανίσχυρη μπροστά στα εμβόλια και τις θεραπείες τόσων ασθενειών που βασάνιζαν τους ανθρώπους.
Γι' αυτό και η θρησκεία λειτουργεί εκεί που η επιστήμη αγνοεί ακόμα αλλά λειτουργεί όχι με στατιστική σημαντικότητα αλλά με τις αποδείξεις του τύπου "κάποιος, κάπου,κάποτε".

Αντιθετα ειναι η αποδειξη οτι η θρησκεια προπορευεται της ιατρικης αλλά και καθε αλλης συμβατικης επιστημης και ανοιγει τους δρομους της προοδου του πνευματος.
Και αυτα τα λεω απο προσωπικη εμπειρια...
Ενα πολυ απλο παραδειγμα : χαρη στη θρησκεια ανεπτυξα τα υπερβατικα μαθηματικα !


Παράθεση:
skapaneas έγραψε:
Αν δεν μπορεις Ιωαννη, δεν στεκει το παρακατω συμπερασμα σου
Παράθεση:
Δηλαδή θεός=κίνηση;
Τότε, όταν μια πέτρα κινείται έχει θεϊκή εμπειρία!

Εσύ είπες ότι θεός=κίνηση.
Το συμπέρασμα είναι αυτονόητο απ' την παραδοχή σου.
Ή θα το δεχτείς ή θα απορρίψεις τον ορισμό σου.

Για δες παρακατω τη σχετικη συζητηση στην ολοτητα της και πες ποιος εβγαλε το συμπερασμα

Παράθεση:
skapaneas
έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Η κινηση αποτελει ενα γνωρισμα Του Θεου !
" Καθε εννοια ειναι ταυτοσημη με τον εαυτο της " (Νομος Της Ταυτοτητος)

Δηλαδή θεός=κίνηση;
Τότε, όταν μια πέτρα κινείται έχει θεϊκή εμπειρία! Shocked

Το συμπερασμα ειναι δικο σου...
Ωστοσο μπορεις να αποδειξεις οτι η πετρα δεν εχει θεϊκη εμπειρια; Cool

Φαινεται λοιπον οτι αυτο το οποιο υποστηριξα ειναι το οτι η κινηση ειναι ενα γνωρισμα Του Θεου.
Και εσυ, ως συνηθως, φροντισες να το καταστησεις αδιακαιολογητα ισοτητα...
Ενω η ισοτητα ισχυει κατα την τυπικη λογικη μεταξυ της εννοιας και του συνολου των γνωρισματων της...
Για καποιον ο οποιος ειναι θιασωτης της τυπικης λογικης, οπως εσυ, ειναι αδικαιολογητα τετοια λαθη...
Εκτος και ειναι σκοπιμες "παρανοησεις" για να πεις κατι, οταν δεν εχεις τι να πεις, ετσι για να δειξεις οτι υπαρχεις στο "forum"...
Μια και συμφωνα με τον 1ο Θεμελιωδη Νομο Της Απολυτης Λογικης : Ο Λογος Αποτελει Την Αποδειξη Της Υπαρξης Του Ανθρωπου !

Και μια και αναφερθηκα στην Απολυτη Λογικη, ο 2ος Θεμπελιωδης Νομος της βεβαιωνει οτι : Ενας ανθρωπος μιλωντας πρωτοτυπα αναφερεται στις προσωπικες του αληθειες !
Βασει αυτου λοιπον του 2ου Νομου, μη προσπαθεις να γενικευεις τα πραγματα και να βγαζεις συμπερασματα τα οποια αφορουν (υποτιθεται) "ολους", οταν το μονο το οποιο κανεις ειναι να μιλας προσωπικα !
Δηλαδη μην προσπαθεις να δειξεις οτι ο τροπος που βλεπεις εσυ τα πραγματα ειναι ο σωστος και ο μοναδικος !

Καθε "κυκλος" εχει απειρες ακτινες :
Και ολες οδηγουν απο την περιφερεια στο κεντρο !
Διαλεξε μια πορεια και ακολουθησε την με συνεπεια !
Ετσι κι αλλιως ολοι προς το ιδιο κεντρο στοχευουμε ως ανθρωποι !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 08, 2009 6:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Η σιγουρια με την οποια μιλας για ορισμενα πραγματα τα οποια δεν γνωριζεις και για τα οποια δεν εχεις επιστημονικες αποδειξεις (θρησκεια, μαγεια), οδηγει αβιαστα στο συμπερασμα οτι εχεις προσωπικη εμπειρια.



Από την αρχή υποστηρίζω ότι ούτε η θρησκεία ούτε οποιαδήποτε άλλη μορφή μαγείας έχουν μέχρι τώρα επιστημονικές αποδείξεις της επίδρασής τους σε κάποια φαινόμενα.Η προσωπική εμπειρία δεν είναι ασφαλές κριτήριο επιστημονικής γνώσης.Χρειάζεται έλεγχος όλων των παραμέτρων που πιθανόν να λαμβάνουν μέρος στο οποιοδήποτε αποτέλεσμα κι αυτό δεν είναι αρμοδιότητα της μαγείας.


skapaneas έγραψε:
χαρη στη θρησκεια ανεπτυξα τα υπερβατικα μαθηματικα !


Κι ακόμα να σε προτείνουν για Νόμπελ;


skapaneas έγραψε:
Φαινεται λοιπον οτι αυτο το οποιο υποστηριξα ειναι το οτι η κινηση ειναι ενα γνωρισμα Του Θεου.
Και εσυ, ως συνηθως, φροντισες να το καταστησεις αδιακαιολογητα ισοτητα...


Είπες:

"Η κινηση αποτελει ενα γνωρισμα Του Θεου !
Καθε εννοια ειναι ταυτοσημη με τον εαυτο της " (Νομος Της Ταυτοτητος) "


Και ρώτησα:"Δηλαδή θεός=κίνηση;
Τότε, όταν μια πέτρα κινείται έχει θεϊκή εμπειρία! "


ΡΩΤΗΣΑ.

Kαι πήρα την απάντηση ότι "Το συμπερασμα ειναι δικο σου...
Ωστοσο μπορεις να αποδειξεις οτι η πετρα δεν εχει θεϊκη εμπειρια;"


ΑΡΑ ΠΡΟΥΠΕΘΕΣΕΣ ΟΤΙ ΘΕΟΣ=ΚΙΝΗΣΗ.

Και τώρα με κατηγορείς.Ουδέν σχόλιον!



skapaneas έγραψε:
Εκτος και ειναι σκοπιμες "παρανοησεις" για να πεις κατι, οταν δεν εχεις τι να πεις, ετσι για να δειξεις οτι υπαρχεις στο "forum"...



Μικροπρέπειες! Πρέπει να ηρεμήσεις για να μπορείς να ωφεληθείς από έναν διάλογο.

skapaneas έγραψε:
Καθε "κυκλος" εχει απειρες ακτινες :
Και ολες οδηγουν απο την περιφερεια στο κεντρο !
Διαλεξε μια πορεια και ακολουθησε την με συνεπεια !
Ετσι κι αλλιως ολοι προς το ιδιο κεντρο στοχευουμε ως ανθρωποι !





Το θέμα είναι να μην προσπαθείς να τετραγωνίσεις τον κύκλο,όταν δε γίνεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 12:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
οτι : Ενας ανθρωπος μιλωντας πρωτοτυπα αναφερεται στις προσωπικες του αληθειες !
Βασει αυτου λοιπον του 2ου Νομου, μη προσπαθεις να γενικευεις τα πραγματα και να βγαζεις συμπερασματα τα οποια αφορουν (υποτιθεται) "ολους", οταν το μονο το οποιο κανεις ειναι να μιλας προσωπικα !
Δηλαδη μην προσπαθεις να δειξεις οτι ο τροπος που βλεπεις εσυ τα πραγματα ειναι ο σωστος και ο μοναδικος !



Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ο θεμελιώδης νόμος της απόλυτης λεγόμενης λογικής, πρέπει να είναι πως δεν υπάρχει απόλυτη λογική, εφ όσον το περισσότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι το να μιλάει προσωπικά, να αναφέρεται δηλαδή στις δικές του όψεις της πραγματικότητας, ενώ αντίθετα το απόλυτο είναι απόλυτο για όλους
Αυτό είναι το αβίαστο συμπέρασματα που συνάγεται από την παραπάνω περιγραφή. Δηλαδή με λίγα λόγια τώρα, χρησιμοποιείς έναν όρο του οποίου η περιγραφή είναι η ίδια η άρνηση αυτού του όρου; Προφανώς ναι
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 7:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis
έγραψε:
Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ο θεμελιώδης νόμος της απόλυτης λεγόμενης λογικής, πρέπει να είναι πως δεν υπάρχει απόλυτη λογική, εφ όσον το περισσότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι το να μιλάει προσωπικά, να αναφέρεται δηλαδή στις δικές του όψεις της πραγματικότητας, ενώ αντίθετα το απόλυτο είναι απόλυτο για όλους
Αυτό είναι το αβίαστο συμπέρασματα που συνάγεται από την παραπάνω περιγραφή.
Δηλαδή με λίγα λόγια τώρα, χρησιμοποιείς έναν όρο του οποίου η περιγραφή είναι η ίδια η άρνηση αυτού του όρου;
Προφανώς ναι

Εδω και σε δικη σου ερωτηση ειχα διευκρινησει τι εννοω με τον ορο Απολυτη Λογικη

Παράθεση:
Απολυτη Λογικη Ειναι Η Αυταποδεικτη Λογικη.
Ειναι Η Λογικη η οποια δεν εχει αναγκη καμια αλλη Θεωρια για να υπαρχει.
Η Λογικη η οποια εμπεριεχει την αληθεια της και ταυτιζεται μαζι της φανερα και λογικα.


Συνεπως η Αυταποδεικτη Λογικη διατηρει την ισχυ της ανεξαρτητα απο το ποιος την εξεταζει...
Αρκει βεβαιως, οποιος την προσεγγιζει να αντιλαμβανται το περιεχομενο της, πραγμα το οποιο σημαινει να εχει επιγνωση του λογου και της δημιουργιας του...

Η επισημανση μου λοιπον στην παραθεση επαναδιατυπωνεται : Το αυταποδεικτο ειναι αυταποδεικτο για ολους ανεξαιρετως

Το κειμενο σου στην παραθεση δηλωνει την παρουσια σου...
Οι προτασεις σου ειναι φορεις των οσων θεωρεις αληθη...
Το συμπερασμα σου ειναι αποτελεσμα της συνθεσης που πραγματοποιεις στις αληθειες σου...


Οι Τρεις Πρωτοι Νομοι Της Απολυτης Λογικης, ισχυουν απλα και αβιαστα και για σενα...
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 7:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Η σιγουρια με την οποια μιλας για ορισμενα πραγματα τα οποια δεν γνωριζεις και για τα οποια δεν εχεις επιστημονικες αποδειξεις (θρησκεια, μαγεια), οδηγει αβιαστα στο συμπερασμα οτι εχεις προσωπικη εμπειρια.

Από την αρχή υποστηρίζω ότι ούτε η θρησκεία ούτε οποιαδήποτε άλλη μορφή μαγείας έχουν μέχρι τώρα επιστημονικές αποδείξεις της επίδρασής τους σε κάποια φαινόμενα.
Η προσωπική εμπειρία δεν είναι ασφαλές κριτήριο επιστημονικής γνώσης.
Χρειάζεται έλεγχος όλων των παραμέτρων που πιθανόν να λαμβάνουν μέρος στο οποιοδήποτε αποτέλεσμα κι αυτό δεν είναι αρμοδιότητα της μαγείας.

Και απο την αρχη αποφευγεις συστηματικα να πεις τι ειναι Επιστημη...
Και αφηνεις να διατηρειται μια περιρρεουσα ατμοσφαιρα γυρω απο το ατομο σου οτι δηθεν γνωριζεις τι ειναι Επιστημη, με το να χρησιμοποιεις απλα τον ορο αυτο και ολους τους συναφεις...
Ετσι δεν γινεται διαλογος ομως...

Διευκρινησε λοιπον πρωτα τα της Επιστημης και μετα συζηταμε διεξοδικα περι των επισημανσεων
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 7:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ ζήτησα διευκρίνιση σε σχέση με αυτά που είπες στο κείμενο που παράθεσα. Λες καθαρά εκεί πως ο άνθρωπος οταν μιλάει αναφέρεται πάντα σε προσωπικές αλήθειες. Το έγραψες έτσι σωστά; Σωστά υποθέτω.
Το ερώτημα λοιπόν ήταν σαφές. Αν η αλήθεια είναι προσωπική και εξαρτάται από την οπτική γωνία του ομιλούντος τότε που βρίσκεται ο χώρος για το αυτάπόδεικτο που θα πρέπει να είναι ίδιο για όλους; Συνεπώς τα παραπάνω ως περιγραφή της απόλυτης λεγόμενης λογικής αποτελούν την άρνησή της. Αυτό είπα, και η απάντησή σου δεν αποτελεί ευθεία απάντηση στην δική μου ερώτηση, αλλά επανάληψη των κανόνων που θέτεις γι αυτό που αποκαλείς απόλυτη λογική. Βλέποντας πάντως τους κανόνες άυτό θα το αποκαλούσα προσπάθεια θέσπισης του τι εννοούμε ως κοινή λογική.

Παράθεση:
Η Λογικη η οποια εμπεριεχει την αληθεια της και ταυτιζεται μαζι της φανερα και λογικα

Αυτό το όνειρο πάντως το έχει καταρρίψει οριστικά ο Γκέντελ
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 8:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Επιιστήμη είναι το σύνολο των θεωριών που ερμηνεύουν κάποια φαινόμενα αιτιοκρατικά ή στατιστικά και μπορούν μέσα από αυτή την ερμηνεία να προβούν στην πρόβλεψη,την επανάληψη και την εφαρμογή τους σε λύσεις πρακτικών προβλημάτων.


Πες μας τώρα εσύ,γιατί η θρησκεία είναι επιστήμη;Μπορεί να προβλέψει τίποτα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 8:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Ouliathis σχολιαζω εδω.

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
dias123
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 91

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 12, 2010 2:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


οτι πιο επιθυμητο θα ηταν πιστευω, η ενωση θρησκειας και επιστημης με την φιλοσοφια ... η φιλοσοφια ειναι η μονη που ισως να μπορουσε να ενωσει θρησκεια και επιστημη...

η φιλοσοφια , ισως να ειχε την δυναμη να καταργουσε καποια δεδομενα της επιστημης οπως και της θρησκειας,που μαλιστα δεν το βρισκω και καθολου κακο.....

απεναντιας ισως αυτα που θα καταργουσε,να ηταν και τα εμποδια για την ενωση τους...

ισως ομως και η ιδια η φιλοσοφια να τα απομακρυνε δια παντος..

δεν το ξερουμε απολυτα αυτο...


παντως εχω την αισθηση πως θα ξεκαθαριζε καθε τοπιο γυρω απο αυτα τα δυο,με την βοηθεια της φιλοσοφιας......


η πιστη με τη γνωση ισως να ειναι βοηθητικες τελικα...

ισως τελικα το ορθοτερο δεν ειναι ουτε να μενουμε στην πιστη μας μονο αλλα ουτε να μενουμε στην γνωση μας μονο...


αλλα και με τα δυο αναλογως να προχωραμε....



ευχαριστω...


_________________
η αληθεια με πικρα γλυκαινει και το ψεμα με γλυκα πικραινει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Επόμενο
Σελίδα 14 από 23

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center