Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
notasentence Επιστημονικός Συνεργάτης
Εγγραφή: 03 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: ΟΥΤΟΠΙΑ?
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2003 11:10 am Θέμα δημοσίευσης: Φρειδερίκος Νίτσε |
|
|
Λενε οτι ο Νιτσε πεθανε τρελος.Ειναι αληθες?Ποια στοιχεια υπαρχουν?
Εχω διαβασει και κατανοησει ολα τα βιβλια του.Σε κανενα σημειο υπαρχει ενδειξη παρανοιας ή τρελας.Αντιθετα η κατανοηση για τον τροπο που λειτουργει η κοινωνια ειναι εκδηλη βεβαιως οχι παντα σαφως αλλα τι να κανουμε αφου θαυμαζε το Ηρακλειτο!Οποιος εχει μελετησει και καταλαβει τον Ηρακλειτο καταλαβαινει. _________________ Προτιμώ να με λένε φίλο της σοφίας παρά σοφό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 06, 2003 12:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου αρέσει να φιλοσοφώ αλλά αν καταλάβω ότι οι συνφιλοσοφούντες φίλοι μου ασχολούνται με το πως είμαι και πώς νιώθω έξω από αυτό που λέω είναι σαν να με γράφουν κανονικά.
Και ο Νίτσε θα ήθελε να γνωρίσει ο αναγνώστης την φιλοσοφία του και ότι ακριβώς γράφει εκεί. Τίποτα λιγότερο -τίποτα περισσότερο - ό,τι έχει γράψει.
Το λάθος ορισμένων είναι να εξηγούν τα λόγια σχετικά με το τι είναι αυτός που μιλάει (η ιδιότητά του, η φυλή του κ.α.). Δηλαδή έτσι δείχνουν ότι αυτά τα λόγια δεν όλοκληρώνουν μια σκέψη και έτσι δανείζονται το βιογραφικό του.
Δεν έχω διαβάσει Νίτσε (πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω διαβάσει φιλοσοφία, από θεωρεία ότι κάναμε στο σχολείο, απλά φιλοσοφώ μόνος μου- σαν φυσική ανάγκη ).
Φαντάζομαι ότι αν είχα διαβάσει πολλά φιλοσοφικά κείμενα ίσως να μην φιλοσοφούσα. Θα κοίταζα την δουλειά μου (θα είχα συμβιβαστεί) ή θα επαναστατούσα. Μάλλον όμως όταν κάποιος φιλοσοφεί, δεν συμβιβάζεται και δεν επαναστατεί, απλά κατανοεί δυναμικά, κάθε στιγμή. Έτσι όποιος φιλοσοφεί ηρεμεί! Η μόνη αναταραχή συμβαίνει όταν κάποιος δώσει μια απάντηση. Τότε προσπαθούμε πάλι να ηρεμήσουμε φιλσοφόντας.
(....συγνώμη δοκιμή έκανα για τον μονόλογο που πρότεινα στον afham -περί αναβάθμησης) _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
john Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 767 Τόπος: ΧΩρΑ Της λΗΘης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 11:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pros this is not a sentece....loipon file mou o nitse einai pragmatika o theos mou ...htane ena "ellinas" filosofos kai autos pou ta eipe polu wraia kai pernei ola ta respect ...exw diavasei to tade efh zaratoustras tou nitse pou einai super vivlio (the best)... loipon oso anafora to thema pou anefers pio panw...pragmatika me suglonise kai mena otan to ematha. oti ezhse dhl trelos sta teleutea tou xronia kai tote anarwtithika an autos o toso sofos anthropos pou pragmatika ixere ta panta gia to kosmo mas kai tis psixes mas pws sto telos katafere kai trelathike??? ...tipota telika de mporese na swsei to nitse...autos o anthropos pou toso palepse gia na anadeixei ton anotero eauto tou alla kai olwn twn anthropwn kai pws mporoun na ftsasoun ekei, sto telos trelathike!! tipota de mporese na ton swsei apo ola aut pou ixere ....ti hrwneia.... _________________ λενε πως η φιλοσοφια ξεκιναει με την αμφισβητηση ,,,ομως δεν βλεπω ποτε κανεναν να αμφισβητει τον ιδιο του τον εαυτο .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Julianus Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 269
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 1:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pros This is not a sentence:
απόδειξη της παράνοιας του Νίτσε θα βρεις στα σπαράγματα που έγραφε μέχρι λίγο πριν τον θάνατό του. Περιέχονται στα άπαντα της γερμανικής έκδοσης αλλά και σε αγγλική μετάφραση, με τίτλο "Fragments of a Shattered Mind."Ασχετως αν πρόκειται για παραλήρημα, το κείμενο αυτί είναι κλειδί για την κατανόηση της σχέσης του Νίτσε με τους προσωκρατικούς (ως γνωστον δεχόταν την ελληνική φιλοσοφία μόνο μεχρι τον Σωκράτη, ΄καθως απο εκει και περα αρχίζει κατα τη γμωμη του ο εκφυλισμός της) και κυριος τον "Αντίχριστο." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paraskevi Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 175
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 1:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
This is not a sentence .....Τι εννοεις σε σχεση με το σχολιο σου για τον Ηρακλειτο ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 4:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο τελευταίο χρόνο της ζωής του τον χτύπησε ένα είδος σύφιλης στον εγκέφαλο και του προκάλεσε παράνοια. Απο εκείνο το σημείο και έκτοτε -που δεν κράτησε για πολύ- πίστευε ότι ήταν ο θεός Διόνυσος.
Όλοι από κάτι θα πεθάνουμε ούτως ή άλλως. Δεν υπήρχε σχέση μεταξύ του πνευματικού του υποβάθρου και του γεγονότος της παράνοιας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
john Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 767 Τόπος: ΧΩρΑ Της λΗΘης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 13, 2004 8:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
o theos dionusos ee?? xaxa kalo _________________ λενε πως η φιλοσοφια ξεκιναει με την αμφισβητηση ,,,ομως δεν βλεπω ποτε κανεναν να αμφισβητει τον ιδιο του τον εαυτο .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plus Καθηγητής
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 67 Τόπος: Όπου μας πάει η επιστήμη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 19, 2004 10:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O Νίτσε, στη "Χαρούμενη Επιστήμη" έγραψε ότι οι Έλληνες είμαστε επιδερμικός λαός απο βάθος. Διαβάζοντας τις απαντήσεις σας, συμπεραίνω ότι (μάλλον) είχε (και σε αυτό) δίκιο...
Δούλη σας _________________ Ωράς, ω άνθρωπε, ότι σιγάς και ούκ έχεις ειπείν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Medousa Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 20, 2004 12:03 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Erotisi-diefkrinisi.Mexri toraeiha akousei gia to ergo tou Nitse"Xaroumeni gnosi" to ergo "Xaroumeni epistimi "einai allo?
Polles xares vre paidia o megalos stoxastis Nitse!
Edo einai pou lene trelo paidi xara gemato.
Pantos mporesame kai apodeixame enan Nitse,e? _________________ Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgemaus Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 712
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 20, 2004 12:21 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι έχεις δίκιο plus, εμένα μου αρέσει πολύ και η επιδερμίδα...
ειδικά η γυναικεία...
Τόξερα οτι είμαι επιδερμικός τύπος, δε μου λες τίποτα καινούριο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plus Καθηγητής
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 67 Τόπος: Όπου μας πάει η επιστήμη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 20, 2004 2:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλες οι γυναικείες επιδερμίδες δεν είναι ίδιες αγάπη μου!!!
Η "Χαρουμένη Γνώση", η "Χαρούμενη Επιστήμη" κι η "Χαρούμενη Σοφία" είναι το ίδιο ακριβώς βιβλίο. Απλώς υπάρχουν πολλές απόψεις για την απόδοση της λέξης στα ελληνικά. Ο εγκυρότερος (κατ'εμέ) μελετητής του Νίτσε (μου διαφεύγει το όνομά του, συγχωρείστε με και ενημερώστε με κι όλας αν το ξέρει κανείς) χρησιμοποιεί τη λέξη "επιστήμη", αυτή χρησιμοποιώ κι εγώ.
Δούλη σας _________________ Ωράς, ω άνθρωπε, ότι σιγάς και ούκ έχεις ειπείν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Medousa Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 20, 2004 3:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
E!tote tha eisai egkiroteri meletitria tou Nitse apo mena.
Kai epeidi eisai tis paraias tha se keraso oti pineis plus.
"Na pas me tin Agapi sou kai tin alitheia sou stin evlogimeni filaki tis monaxikotitas kai mono istera apo to thanato sou,meta apo polla xronia tha se akolouthisei koutsainontas to dikio" _________________ Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 24, 2004 4:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
paidia iparxei pio thlivero keimeno ap ti xaroumeni epistimi?i kiriarxi idea tou nitse einai to orama tis ekseliksis tou anthropou se iperanthropo!stin anazitisi tis dinamis diladi gia prosopiko ofelos!s auto antitithetai o platonikos(sokratikos) aplos anthropos stin anazitisi tis agapis meso tis koinonias!o men nitse apomonothike stis alpeis gia na filosofisei o de sokratis kai oi alloi ellines zisane kai pethanane mes tin agora!dialegete kai pernete.o nitse agapise tin ellada para poli afou tin parousiase os ton monadiko topo alithinis paideias kai tautistike me tin enstiktodi dionisiaki fisi tou anthropou alla akoma kai os thavmastis tou aisxilou kai genika tis tragodias den ton akouse otan ston promithea desmoti dilone oti iparxei kati pou nikaei tin dinami ki auto einai i agapi!prama pou oi sokratikoi me tin katholikotita tou nou eixan sillavei eks arxis!eksou kai i praksi tis thisias tou sokrati! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 25, 2004 1:31 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον θα συμφωνούσα με το τελευταίο: πολλοί θαύμασαν τους κλασσικούς αλλά ... ολίγοι οι ακολουθούντες. Βαριά η "καλογερική". Τώρα όσο για τα περί θαυμασμού, όπως λέει ο σοφός λαός "μακριά ο κήπος ακριβά τα λάχανα"... _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Medousa Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 25, 2004 4:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάση αυτού που λες iason πρέπει οι Έλληνες να είμαστε πολύ σοφός λαός.
Όλο για ακρίβεια στα λάχανα μιλάμε.
Ο Νίτσε είναι μια απ''τις πιο αμφιλεγόμενες φυσιογνωμίες μέχρι σήμερα.
Τα έργα του,η φιλοσόφια του καμία σχεση δεν είχε με τον τρόπο ζωής του.
Για την συμπεριφορα του και μόνο απέκτησε το παρατσούκλι "ο άγιος"
Ίσως γιαυτο να συναρπάζει ακομα.
Ένα άλλο τετοιο πρόσωπο είναι και ο Αινστάιν.Η σόφια του ήταν τόση που έφτανε στα όρια της βλακείας. _________________ Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|