Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Chaos Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 2132 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 12, 2008 7:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Μη συγχέουμε τη θέωση=αρετή με τη θέωση=απόλυτη ελευθερία,παντοδυναμία,παντογνωσία,απουσία χώρου και χρόνου κ.λπ.
Οι Έλληνες έβαζαν πάνω κι απ' τους θεούς την Ανάγκη,γιατί καταλάβαιναν πως μια υπερβατική θεϊκότητα ήταν γεμάτη παραλογισμούς και δεν ήθελαν ν' αφήσουν την αρετή στους παραλογισμούς του καθενός που θα μπορούσε να το παίξει "εκπρόσωπος του θεού".
|
Η Θέαση φίλε μου "ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ" αποτελεί κατ' εμέ ένα πρώτο επίπεδο αυτογνωσίας, αλλά και επίγνωσης της πραγματικότητας για τον Κόσμο.
Ένα επόμενο επίπεδο, θα μπορούσε ΙΣΩΣ να είναι η λεγόμενη Θέωση' εκεί δηλαδή όπου δεν βλέπεις απλά το Κόσμο όπως ΟΝΤΩΣ είναι, αλλά έχεις και έλεγχο επί των παραμέτρων και των ιδιοτήτων του. Δεν θεωρώ ότι είναι αδύνατον για το αυτοαποκαλούμενο Άνω Θρώσκον είδος - όπως και για οποιοδήποτε άλλο - να επιτύχει αυτόν τον στόχο, αλλά και δεν μπορώ να ισχυρισθώ ότι έχω διαγνώσει Ιστορικά μια τέτοια επιτυχία έως τώρα.
Η Ανάγκη υπήρξε απλά και μόνον η Σύμβαση στη οποία υποχρεώθηκαν οι ευφυείς πρόγονοί μας να καταφύγουν, προκειμένου να δικαιολογήσουν την Αδυναμία τους περαιτέρω ερμηνείας των πραγμάτων.
Το αυτό πράττει καθημερινά και η σύγχρονη Επιστήμη, όταν καταφεύγει στον όρο Μοναδικότητα για να χαρακτηρίσει κάθε τι που βρίσκεται πέραν των ορίων δυνατότητας εξήγησης από το τρέχον επίπεδό της.
_________________ Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pol Πρύτανης
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1504
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2008 1:14 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | pol,
η πραγματικότητα είναι σκληρή.Πρέπει,όμως,να την αντέξεις!Μην παίζεις κρυφτούλι μαζί της. |
Σκληρή δε λες τίποτε... Αμείληκτη και δεν γνωρίζει από κρυφτούλι... _________________
Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2008 7:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chaos έγραψε: | Η Ανάγκη υπήρξε απλά και μόνον η Σύμβαση στη οποία υποχρεώθηκαν οι ευφυείς πρόγονοί μας να καταφύγουν, προκειμένου να δικαιολογήσουν την Αδυναμία τους περαιτέρω ερμηνείας των πραγμάτων. |
Αυτό είπα,ότι αν οι θεοί ήταν υπερβατικοί,έξω απ' τον κόσμο,θα προέκυπταν αντιφάσεις κι επειδή η αρετή είναι ο θεϊκός,άγραφος νόμος που τον προσεγγίζεις μέσω της λογικής,θα μπορούσε ο καθένας να λέει τον παραλογισμό του και να τον ορίζει ως αρετή.Τώρα,όμως,όντας οι θεοί όντα του κόσμου αυτού,υπόκεινται κι αυτοί στις ίδιες αρχές της λογικής και η αρετή διαμορφώνεται στα μέτρα του ανθρώπου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
about Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 600
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 13, 2008 11:17 pm Θέμα δημοσίευσης: - να και ή αλλη αλλη αποψη . . . |
|
|
.
- μονο τρελλα και αφηρημαδα και ξενοιασια μπορουμε να πουλαμε στους εαυτους μας και ο ενας στον αλλον . . . λεει .
- και το ιδιο μπορουμε και να το αγοραζουμε απο μας για μας . . .
- Ετσι εχουν κανει εως και Τωρα , Ολοι οι ανθρώποι και 'Μεις κοντα μαζι . . .
- σε Τι αραγε να διαφερουμε Εμεις απο Ολους . . .
- στο οτι λεμε πως δεν θα κανουμε Ετσι Εμεις . . . ;
- οτι Εμεις ειμαστε Υπερ της συνεχειας , αυτου ανθρωπου . . . ;
- ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ακομη κι' ετσι . . .
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 15, 2008 10:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaneis
έγραψε: | αν ο ανθρωπος ειναι αθανατος ποιος ο λογος να πενθει το θανατο? |
Αυτο φιλε μου μαλλον πρεπει να σου το απαντησει ο Bugman, ο οποιος και πιστευει αυτο ακριβως για τον ανθρωπο...
Εγω αντιθετα μπορω να σου πω και να σε διαβεβαιωσω οτι αυτος ο λογος για τον ανθρωπο που διατυπωσε ο Bugman, στην ουσια δεν διαφερει απο τον δικο μου και ειναι ισοδυναμος με αυτον.
Και να η "αποδειξη" αυτου του ισχυρισμου μου.
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Πενθει
Οπως ειπε και ο φιλος μας ο chaos :
Παράθεση: | Ας γίνουμε επιτέλους ειλικρινείς.
Με την αποχώρηση ενός δικού μας ατόμου από την τρέχουσα διαδικασία ζωής, δεν θρηνούμε τον δικό του "θάνατο", αλλά την δική μας απώλεια' τη δική μας αίσθηση ότι χάσαμε πράγματα που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει μαζί του, το δικό μας έλλειμα επιπλέον δυνατοτήτων... |
Ο ανθρωπος λοιπον ως ον που ειναι εχει μεσα του ζωη, ειναι ζωντανος δηλαδη και μπορει αρα να διαβιβαζει την ενεργεια του ελευθερα, ελεγχομενα και προγραμματισμενα οπου επιλεγει συνειδητα...
Και αυτο δεν χρειαζεται ιδιαιτερη επεξηγηση.
Ο θρηνος του τωρα μονο ενα λογο μπορει να εχει και αυτο το διατυπωνει πολυ καλα ο chaos στην παραθεση : θρηνουμε τις χαμενες μας ευκαιριες του μαζι του ( με το προσωπο που εφυγε ), αυτα που θα μπορουσαμε να κανουμε και δεν καναμε.
Αρα η απωλεια του ειναι το κλειδι που μας επιτρεπει να συνειδητοποιησουμε τις ανεργοποιητες δυνατοτητες μας, οπως τονιζει και ο chaos.
Συνειδητοποιουμε οτι ενω μπορουμε να κανουμε διαφορα πραγματα, αφηνουμε το χρονο να περναει και δεν τα κανουμε.
Ποια ειναι αυτα τα πραγματα ;
Πολλα...
Οτιδηποτε μας περναει απο το μυαλο...
Αλλά οι μεριμνες δεν μας "επιτρεπουν" να αφοσιωθουμε στα "οραματα" μας..
Ενω ειμαστε ελευθεροι να διανοηθουμε οτιδηποτε και να πραξουμε τα αντιστοιχα για να τα βιωσουμε, εμεις το ξεχναμε...
Και η απωλεια για την οποια θρηνουμε ειναι στην πραγματιοκτητα θρηνος για τη ζωη μας που φευγει ανεκμεταλλευτη, παρα τις δυνατοτητες που εχουμε ως οντα...
Ειναι θρηνος για την βελτιωση που δεν καναμε στους εαυτους μας μεσα απο τις αμετρητες ευκαιριες που εχουμε ως ατομα...
Ειναι θρηνος για την προοδο που δεν πετυχαινουμε παρα την ελευθερια μας...
Ειναι θρηνος που ειμαστε κολημμενοι στα καθημερινα και οταν φτανουμε μπροστα στο"τελος", αμεσα ή εμμεσα, τοτε βλεπουμε τι χασαμε...
Ειναι θρηνος που αφηνουμε τη ζωη μας και φευγει, παρα τις δυνατοτητες που εχουμε να τη διατηρησουμε συνειδητα για παντα δια του νοος, ως μια και μονη απο τις "απειρες" βαθμιδες ελευθεριας μας ως οντων και μεσω της προοδευτικοτητας που εχουμε εμφυτη μεσα μας ...
Αυτο λοιπον "συνειδητοποιει" το ανθρωπινο ατομο οταν πενθει : οτι ειναι ζωντανος μεν ως ανθρωπος, αλλά δεν φροντιζει ως ελευθερος να κρατησει τη ζωη του και να τη χαιρεται, βελτιωνοντας την σταδιακα και κρατωντας την για παντα...
Για ποιο αλλο λογο λοιπον μπορει να θρηνει ο ζωντανος ανθρωπος ;
Μονο γιατι νιωθει οτι ενω ειναι ελευθερος, δεν "εργαζεται" για να προοδεψει με τετοιο τροπο ωστε να κρατησει τη ζωη του για παντα...
Αρα :
Ο Ανθρωπος Ειναι Ελευθερος, Αθανατος Και Προδευτικος
Και αυτη ειναι και η μονη πραγματικη αιτια για την οποια θρηνει μπροστα στο θανατο...
Θρηνει γιατι δεν αξιοποιει επαρκως τη φυση του !
Και μαλλον αυτη ειναι και η απαντηση στο ερωτημα σου τελικα...
Και μπορω να προσθεσω ακομα, μετα τα παραπανω οτι, και καθε λογος που που διατυπωνεταιται ειλικρινα απο καποιον για τον ανθρωπο αντιστοιχος με τον δικο μου, ειναι παντοτε ισοδυναμος με αυτον .
Παρομοια βεβαια διαπιστωση ισοδυναμιας ως προς τον δικο του διατυπωμενo λογο μπορει να κανει και ο καθενας, επεξεργαζομενος τους λογους των αλλων...
Διοτι πως θα μπορουσανε να διαφερουνε οι καθαρες διαπιστωσεις μας για τον ανθρωπο συνολικα, ανεξαρτητα απο τις ειδικες εκφρασεις που χρησιμοποιουμε στις διατυπωσεις μας, οταν ολοι ειμαστε μελη της ανθρωποτητας και εισπραττουμε τα "ιδια" βιωματα ; _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάρ 03, 2010 4:12 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 15, 2008 11:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν είσαι ερωτευμένος με κάποιον άνθρωπο,τον αγαπάς ακόμα κι όταν φεύγει μακριά σου,εφόσον η ευτυχία του είναι και η δική σου.Αν πενθείς,σημαίνει ότι δεν τον αγαπάς,η σχέση σου μαζί του είχε κάποιο κτητικό συμφέρον.
Το ίδιο ισχύει και για τη ζωή.Πενθούμε γιατί είμαστε αχόρταγοι,τα δώρα που μας έδωσε τα επιθυμούμε πολλαπλάσια στην αιωνιότητα,η "αγάπη" μας ήταν μόνο ένα ψέμα για να κρύψουμε την αρπακτικότητά μας.Κι όταν φεύγει σιγά σιγά η ζωή,αντί να σταθούμε αξιοπρεπείς κι ευγνώμονες,προσπαθούμε να την κρατήσουμε με νύχια και με δόντια,με προσευχές και ανέλπιδες πλαστικές εγχειρίσεις.Άλλωστε και η θρησκεία είναι μια πλαστική εγχείριση στο σώμα της αδηφαγίας για να μοιάζει με "έρωτα". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skeptomenh gynaika Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 891
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 1:47 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφερουσα σκεψη φειλε Ιωαννη...Πολυ ενδιαφερουσα.
Πλαστικη εγχειρηση στο σωμα της αδηφαγιας για να μοιαζει με ερωτα...
Καταλληλοτερη παρομοιωση απο αυτην δεν υπαρχει.
Οταν απο την Φυση του το οτιδηποτε,τεινει να εξελισεται βαθμιαια,μεσω της συνεχης εναλλαγης,ειναι αφυσικο,να υπαρχει το οτιδηποτε που να αντιστεκεται σε αυτη την συμπεριφορα.Ειναι μοιραιο πως αργα η γρηγορα,θα επελθει η αλλαγη.
Τωρα,η ερωτηση που θα προεκυπτε θα ηταν η εξης
Γιατι η Φιλοσοφια ειναι κλασσικος τροπος σκεψης;
Διοτι δεν ειναι δογμα.
Για να μπορει ενα δογμα να συνεχιζει να εχει ισχυ,θα πρεπε τα οσα αντιπροσωπευει,να μπορουν να αναιρεθουν,να επαληθευτουν,να ανασυγκροτηθουν και να πλασουν αλλες σκεψεις,οι οποιες θα εχουν ως βαση τις αρχικες ιδεες του δογματος+αλλες ιδεες.
Ενα δογμα ομως,εχει προτασεις που δεν αναιρουνται.
Προτασεις που δεν επαληθευονται,διοτι δεν χρηζουν αναρωτησης.
Προτασεις που δεν πλαθουν,δεν οικοδομουν νεες ιδεες,διοτι δεν δεχονται νεες ιδεες μεσα τους.
Βεβαια,η Φιλοσοφια,αυτο το σκοπο εχει.Την συνεχη αναρωτηση,την συνεχη ανακαταταξη και επαληθευση θεσεων-ιδεων-σκεψεων.
Αν οι θρησκειες,δρουσαν με οργανο την Φιλοσοφια,θα βρισκοταν η χρυση τομη.
Ομως,τοτε δεν θα υπηρχαν ξεχωριστες θρησκειες..
Δεν θα υπηρχαν διαφορες,αλλα ουτε και αμιγη δογματα.
Δεν θα υπηρχε Θεος με θρησκευτικα ονοματα,αλλα με ενα αγνωστο ονομα.
Δεν θα υπηρχε μια μορφη,αλλα περισσοτερες απο μια εκφανσεις της μορφης αυτης.
Η αρχικη εννοια ομως,θα μπορουσε να ειναι ελαστικη και προσαρμοσιμη απο το ενα σημειο του πλανητη στο αλλο,διχως διαφορες στον τροπο κατανοησης της αλλα και εφαρμογης της.
Γιατι θα πρεπει να υπαρχουν διαφορες στον τροπο νηστειας σε καθε θρησκεια για παραδειγμα;
Γιατι θα πρεπει να υπαρχουν περιορισμοι στον τροπο εκδηλωσης των πιστων της καθε θρησκειας;
Γιατι θα πρεπει να υπαρχουν περιορισμοι στον τροπο διαβιωσης των πιστων τους;
Ποιος αραγε θα ωφελουνταν θετικα και ποιος αρνητικα απο μια τετοια αναδιαρθρωση;...
Ποιος δεν θα θελε μια τετοια συγχωνευση και συνεχη αναπλαση;
Ας σκεφτουμε... _________________ Σημειο+Ευθεια=Ερωτας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 8:20 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εφοσον η εναλλαγη ειναι συνεχης διαρκει για την αιωνιοτητα,αιωνια εναλλαγη που λεμε,κατι αιωνιο υπαρχει.μηπως η αντισταση στην αλλαγη και η κτητικοτητα με τη ροη ειναι απλα ενας λαθος τροπος να εκφρασουμε κατι που ηδη ξερουμε,οτι υπαρχει κατι σταθερο.αν η αλλαγη ειναι συνεχης συνεχιζει να ειναι αλλαγη αρα δεν αλλαζει,δεν παυει να ειναι αλλαγη.μεσα της δηλαδη εχει και την αλλαγη και κατι απαραλλαχτο,αυτες οι δυο πλευρες ειναι που κανουν το θανατο μυστηριο,οσο θρησκεια ειναι το μετα θανατον αλλο τοσο ειναι και το τιποτα μετα,πλαστικη εγχειρηση στην αγνοια να μοιαζει με ερωτα για την αληθεια.
το πενθος πλησιαζει πιο πολυ το τιποτα μετα παρα το αλλο στην ουσια του,η γνωμη οτι ο αλλος δεν εχει τιποτα σταθερο μας κανει κτητικους,αν νομιζαμε οντως οτι κατι μενει μετα το θανατο και δεν ηταν απλα μια μασκα στη ζωη θα εκφραζοταν με σεβασμο σ αυτο και οχι κτητικα.να που παρα τα διαφορετικα ρουχαλακια μεσα τα ιδια,εγωισμος.πιο εντιμο θα ηταν να σιωπησουμε μπροστα στο θανατο οπως και στη ζωη,αφου στον κυκλο τους ειναι ενωμενα και χωριστα μαζι και αυτο ειναι ακατανοητο λογικα _________________ ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την kaneis στις Τετ Ιούλ 16, 2008 8:34 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skeptomenh gynaika Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 891
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 8:33 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... _________________ Σημειο+Ευθεια=Ερωτας
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skeptomenh gynaika στις Τετ Ιούλ 16, 2008 9:22 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 8:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η ροη ειναι η αλλαγη.αφου η ανακυκλωση ειναι αιωνια η ιδια δεν ανακλυκλωνεται σε κατι αλλο,ανακυκλωση μενει.η ιδια η αλλαγη ειναι απαραλλαχτη,η μαλλον μεσα στη ροη της ειναι σταθερη.ας παρουμε την εκφραση αιωνια εναλλαγη.αν κατι ειναι αιωνιο δεν αλλαζει,δεν του ανηκει η αλλαγη.αρα λογικο συμπερασμα η αλλαγη δεν ανηκει στην αλλαγη.απ την αλλη αν κατι αλλαζει συνεχως οπως η αλλαγη το αιωνιο δε του ανηκει,λογικο συμπερασμα το αιωνιο δεν ανηκει στο αιωνιο,αν η αιωνια εναλλαγη ειναι δυο λεξεις για ενα πραγμα.αυτο που δε βγαινει με τη λογικη ειναι οτι ειναι αδιαρρηκτα χωριστα και δεν ανηκει το ενα στο αλλο και ομως ειναι παλι αδιασπαστα ενα _________________ ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skeptomenh gynaika Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 891
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 8:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...Φειλε κανεις,η αλλαγη δεν ειναι το προβλημα στις θρησκειες.
Το προβλημα ειναι η κατανοηση της αλλαγης ως σταθερα αμεταβλητη πραξη σε συγκεκριμενες θεσεις. _________________ Σημειο+Ευθεια=Ερωτας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 8:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skeptomenh gynaika έγραψε: | Βεβαια,η Φιλοσοφια,αυτο το σκοπο εχει.Την συνεχη αναρωτηση,την συνεχη ανακαταταξη και επαληθευση θεσεων-ιδεων-σκεψεων.
Αν οι θρησκειες,δρουσαν με οργανο την Φιλοσοφια,θα βρισκοταν η χρυση τομη.
|
Aνάμεσα στη φωτιά και το νερό μπορεί να υπάρξει σύνθεση;Τι κοινό έχει η ,διά του ορθού λόγου ,αναζήτηση της αλήθειας και η αποστροφή προς το ψεύδος με τη δογματική επανάπαυση σε εξ' αποκαλύψεως αλήθειες;
skeptomenh gynaika έγραψε: | Γιατι θα πρεπει να υπαρχουν διαφορες στον τροπο νηστειας σε καθε θρησκεια για παραδειγμα;
Γιατι θα πρεπει να υπαρχουν περιορισμοι στον τροπο εκδηλωσης των πιστων της καθε θρησκειας;
Γιατι θα πρεπει να υπαρχουν περιορισμοι στον τροπο διαβιωσης των πιστων τους; |
Mια βασική συνιστώσα της θρησκευτικής ψυχολογίας είναι η άκριτη αποδοχή της παράδοσης.Επειδή οι θρησκευτικές παραδόσεις για ιστορικούς λόγους είναι διαφορετικές,είναι αναπόφευκτη μια τέτοια διαφοροποίηση.Εξάλλου είναι κι ένας τρόπος να παρουσιαστεί η θρησκεία ως μέρος του πολιτισμού ενός έθνους,ενώ δεν είναι παρά ένα παράσιτο:απομυζά τα κέρδη της εξέλιξης ή τα δαιμονοποιεί όταν αυτά στρέφονται εναντίον της.
Kaneis έγραψε: | η γνωμη οτι ο αλλος δεν εχει τιποτα σταθερο μας κανει κτητικους,αν νομιζαμε οντως οτι κατι μενει μετα το θανατο και δεν ηταν απλα μια μασκα στη ζωη θα εκφραζοταν με σεβασμο σ αυτο και οχι κτητικα |
Η κτητικότητα δεν οφείλεται στην έλλειψη πίστης προς το αναλλοίωτο,γιατί το αναλλοίωτο δεν είναι νοητό.Αυτό που ονομάζουμε "σταθερό" υπόκειται σε μικρές αλλαγές αλλά δε θέλουμε να το δούμε γιατί ο κτητικός νομίζει ότι οι δικές του προσδοκίες είναι εκ του δικαίου και προσδοκίες της ζωής.Αλλά η ζωή έχει άλλα σχέδια.
Kaneis έγραψε: | αφου η ανακυκλωση ειναι αιωνια η ιδια δεν ανακλυκλωνεται σε κατι αλλο,ανακυκλωση μενει.η ιδια η αλλαγη ειναι απαραλλαχτη,η μαλλον μεσα στη ροη της ειναι σταθερη |
H αλλαγή δεν έχει νόημα να πούμε ότι είναι αιώνια,γιατί τότε ο χρόνος θα ήταν μια ιδιότητα της αλλαγής,άρα αλλαγή και χρόνος θα είχαν διαφορετική φύση.Όμως τι άλλο είναι ο χρόνος παρά το συμβατικό μέτρο της αλλαγής,δηλαδή αλλαγή που μετράει άλλες αλλαγές; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skeptomenh gynaika Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 891
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 10:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mporei na yparksei synergasia... Kai to teliko apotelesma na einai iso me ayto ths fwtias h tou nerou memonwmena.
Kai o anthrwpos einai 80 %nero,omws zei eksaiteias ths Fwtias,zei eksaiteias tou nerou,einai o idios fwtia+nero.
Pws ginetai na synergazontai se ena anthrwpino swma h Fwtia kai to Nero kai na mhn mporoun anamesa stis anthrwpines sxeseis?... _________________ Σημειο+Ευθεια=Ερωτας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pol Πρύτανης
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1504
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 16, 2008 11:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... _________________
Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 17, 2008 1:46 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skeptomenh gynaika έγραψε: | Kai o anthrwpos einai 80 %nero,omws zei eksaiteias ths Fwtias,zei eksaiteias tou nerou,einai o idios fwtia+nero.
Pws ginetai na synergazontai se ena anthrwpino swma h Fwtia kai to Nero kai na mhn mporoun anamesa stis anthrwpines sxeseis?...
|
Ως φωτιά εννοείς εδώ τη θερμική ενέργεια του νερού;Τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Εγώ εννοούσα τη φωτιά ως απότομη καύση ενός σώματος,τη φωτιά που ξέρουμε.Αυτή η φωτιά είναι η αλήθεια,που αν της ρίξεις νερό (αναλογικά, δόγματα) τη σβήνεις,αφού η αλήθεια κατά τη φιλοσοφία είναι δυνάμει αμφισβητήσιμη κι όχι δεδομένη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|