Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ο χριστιανισμός σα συνομωσία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 11, 2004 5:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στοιχεία κατάρριψης του χριστιανικού δόγματος όπως και για κάθε τι που παίρνει αυτή την μορφή υπάρχουν άπειρα, το θέμα είναι αν θέλει να τα δει κανείς. Αν δεν θέλει τότε το όλο θέμα καταντάει ζήτημα πίστης. Δεν αρνούμαι την πίστη αλλά να την ορίσουμε τώρα δεν είναι του παρόντος. Θεωρώντας τώρα ότι ο χριστιανός αντιλαμβάνεται τον Ιησού όπως ακριβώς αυτός εμφανίζεται στα ευαγγέλια, και εφ όσον θεμελίνα ζητάς στοιχεία που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση τότε να μερικά.
Χριστούγεννα. Γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου ημέρα δηλαδή του χειμερινού ηλιοστασίου και αυτό που πράγματι γιορτάζεται εδώ είναι ο καινούργιος χρόνος με την μορφή βρέφους, ακριβώς όπως γινότανε από παμπάλαια χρόνια, κι αυτό γιατί η γέννηση του Ιησού είναι άγνωστη, και είναι τέτοια γιατί ούτε οι ευαγγελιστές υποτιθέμενοι μαθητές του, δεν μπορούν να συμφωνήσουν στο πότε γεννήθηκε. Πολλά θαυμαστά και άλλα συνταρακτικά υποτίθεται πως έγιναν κατά την διάρκεια της ζωής του. Ας δούμε την σφαγή των νηπίων από τον Ηρώδη. Γνωστή η ζωή του και το μίσος των Ισραηλιτών κατ αυτού σαν φίλος των Ρωμαίων, αλλά και αρνητή της παράδοσής τους. Διέπραξε ένα τόσο μεγάλο έγκλημα όπως την περί ου ο λόγος σφαγή, και ενώ οι ιστορικοί της εποχής έγραψαν τα πάντα για την ζωή του, για την σφαγή των νηπίων μιας ολόκληρης περιοχής ούτε κουβέντα. Εισήλθε θριαμβευτικά στην Ιερουσαλήμ ο Ιησούς και ενώ έχουμε τις περιγραφές «προφητών» της εποχής στην Ιερουσαλήμ, που ζήτημα είναι να είχαν 10 οπαδούς, για αυτήν την είσοδο που προκάλεσε τον ξεσηκωμό ολόκληρης πόλης ούτε κουβέντα. Προκάλεσε τρομερή αναταραχή στον Ιερό Ναό των εβραίων προκαλώντας και αυτή την ίδια την Ρωμαϊκή εξουσία, γιατί χτύπησε το εμπόριο στον Ναό, και γι αυτό από τους Ιστορικούς ούτε κουβέντα. Νεκρό ανάστησε, και πάλι ούτε κουβέντα. Γνωρίζουμε τον Ηρώδη, τον Πιλάτο ακόμα και τον Ιωάννη τον Βαπτιστή ή τον Καϊάφα από τους ιστορικούς της εποχής, αλλά για τον Ιησού σιγή ιχθύος. Αντίθετα είναι πολύ γνωστός ο ζωδιακός ας πούμε συμβολισμός του αριθμού 12 (12 μαθητές) όπως 12θεον κλπ από πολύ αρχαιότερες εποχές. Ο πρώτος ιστορικός που αναφέρει γι αυτόν γράφοντας «λέγεται πως υπήρξε...» είναι ο Πλίνιος αν θυμάμαι καλά περίπου 70 χρόνια αργότερα τουλάχιστον. Έτσι έχουμε κάποιον που αγνοούμε το πότε γεννήθηκε, και που όλα τα επεισόδια της ζωής του παρά τον άκρως μαζικό χαρακτήρα που αυτά είχαν είναι ιστορικά παντελώς άγνωστα
Μέχρι και οι τάφοι των νεκρών ανοίχθηκαν κατά την σταύρωση του βγαίνοντας οι νεκροί έξω κατά ορισμένους εκ των ευαγγελιστών, και πάλι ούτε κουβέντα. Ένας άνθρωπος ή θεός άγνωστης ημερομηνίας γέννησης και άγνωστης προσωπικής ιστορίας, κατά την Ιστορία απλά δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως κατά τον μύθον όπως υπάρχει και ο προκάτοχός του Ζευς. Αυτά είναι λίγα μόνο από τα πολλά που μπορούν να λεγθούν εδώ.
’λλο ένα για παράδειγμα είναι οι λεγόμενες copy and paste θεωρίες του Πυθαγόρα που αναφέρθησαν πριν, οι οποίες πολύ καλά και φυσιολογικότατα εξηγούνται, αν θεωρήσουμε την κάθε νεοεμφανιζόμενη θρησκεία όχι ως προερχόμενη από παρθενογέννεση και εκ θεϊκής αποκάλυψης, αλλά ως ανθρώπινο έργο και προϊόν εξέλιξης ή και παρακμής ακόμα ίσως, των πριν από αυτής θρησκειών.
Η επιστημονική έρευνα απαιτεί το τελευταίο μέρος της παραπάνω πρότασης ως αποδεχτό συμπερασμα ενώ η πίστη απλά αγνοεί.
Όταν η τελευταία δεν αγνοεί αλλά αντίθετα γνωρίζει, και παρόλα αυτά αγωνίζεται για την εκπλήρωση κόντρα σε κάθε λογής αντιξοότητα, εκεί ίσως να βρίσκει την πραγματική έκφρασή της. Η πίστη κινεί βουνά σίγουρα αλλά αυτά πρέπει να υπάρχουν πρώτα. Τέλος όσον αφορά το περίφημο 666 αυτό στο βιβλίο του Kieren Barry Ελληνική Καμπαλά έχει επαρκώς δειχτεί τι σημαίνει. Είναι η εβραϊκή τιμή των γραμμάτων NRUN SQR (η εβραϊκή γραφή παραλείπει τα φωνήεντα) που σημαίνει Νέρων Καίσαρ.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 11, 2004 9:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εχουμε σκεφτει ποτε πως για οτι εζησε και ειπε ο Θεος παραπεμπει σε πνευματικες καταστασεις.Η σταυρωση και μετα η Ανασταση.Το τελος του Ιουδα μετα την προδοσια του ο Παραδεισος η κολαση. κτλ
Ιασον ο Θεος ριμαξε ολα μεσα στο ναο γιατι οπως ειπε και εκεινος δυο πραγματα αντιθετα δεν ειναι δυνατον να λατρευονται ταυτοχρονα.Αν ειχε προβλημα γενικα με εμπορους και φραγκατους γιατι δεν τους ριμαζε και εξω απο το ναο?

Και εδω θελω να μιλησω για τα διαφορα προσωπα του Θεου.Φυσικα ο Θεος ειναι ενας.Αλλα εμεις δεν τον εχουμε φτασει ακομα.Αλλοι θελουν τον Θεο τιμωρο,αλλοι τον περνουν λιγο πιο αναλαφρα αλλοι τον θελουν συνωμοτη επαναστατη λαικιστη.Οταν λοιπον καπως εχεις στον νου σου το Θεο ετσι και τον ερμεινευεις.Ετσι τον πραττεις.Αυτουνου το προσωπο θα δεις.

Και θα σου φερω ενα παραδειγμα παλι απτα λογια του Χριστου ο οποιος ειπε οταν δεν συγχωρεσετε αμαρτιες αλλων δεν θα συγχωρεθουν οι δικες σας.Δηλαδη τι καταλαβενω εγω.Αν με πραξετε σαν τιμωρια για τους αλλους σαν τιμωρια θα σας παρουσιαστω σε σας.

georgemause και για μενα εισαι κατι διαφορετικο και ομορφο εδω μεσα και ας μου λες πως δεν ειμαι ικανη να ψαχνω τα πραγματα βαθυτερα οπως εσας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 11, 2004 9:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kάνεις μεγάλο λάθος Θεμελίνα, δεν είπα αυτό. Είπα οτι έχεις μιά όμορφη πίστη που εμείς με τα λεγόμενά μας την αντικρούουμε και ίσως την υποδαυλίζουμε. Είσαι πανέξυπνη, τσαμπουκαλού και ξέρεις πολλά. Μη νομίζεις και οτι οι βιβλιοφάγοι ξέρουν περισσότερα... Ευαίσθητο κορίτσι! δε μπορούμε να πούμε κάτι, αμέσως να το πάρεις στη μύτη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 12, 2004 10:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ουλιάδη πολύ ενδιαφέροντα τα όσα είπες. Επικρατεί ακόμα η άποψη, πως η όλη ιστορία, άρχισε από τους Εσσαίους, που ήταν βασικά ένας επαναστατικός πυρήνας κατά της Ρωμα'ι'κής κυριαρχίας. Εγώ δε διαφωνώ πως ο Ιησούς υπήρξε, αλλά οτι μεγαλοποιήθηκε εκ των υστέρων η ζωή και τα έργα του με συγκεκριμένο σκοπό...
Εχθές ο Ιάσονας είπε κάτι πολύ σημαντικό. Ήθελα να ήμουν καλύτερα σήμερα για να εκθέσω την άποψή μου εκτενέστερα μα είμαι λίγο άρρωστος και με κόποκάθομαι στη καρέκλα. Παρ'όλα αυτά δε μπορώ να αποφύγωτο πειρασμό...
Ο Ιάσονας μίλησε για εξουδετέρωση της επιθετικής ίσως ηθικής των μη ευχαριστημένων, ενάντια στους ευχαριστημένους από πλευράς χριστιανισμού. Αλλά τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Για μένα κύριοι, αυτό σημαίνει οτι η φύση από μόνη της, παρά τις προθέσεις των ανθρώπων, μέναν μαγικό και μυστήριο τρόπο, διατηρεί την ισσοροπία! Γιατί για σκεφθείτε τι θα ήθελαν οι μη ευχαριστημένοι: Αφού δε είναι δυνατόν να ευτυχίσουμε εμείς σ'αυτή τη ζωή, τότε δε πρέπει να ευτυχίσετε και σεις! Πολύ απλά, πρέπει να γίνετε σαν εμάς! Να γίνουμε όλοι το ίδιο! Να μην υπάρχουν πλούσιοι, να μην υπάρχουν όμορφοι, να μην υπάρχουν πολυγαμικοί, να μην υπάρχουν δυνατώτεροι, να μην υπάρχουν διαφορετικοί, να μην υπαρχουν επιτυχημένοι σ'αυτή τη ζωή! Η επιτυχία είναι αλλού! το βραβείο δίδεται μετά θάνατον και είναι ο αιώνιος παράδεισος! Ω ελάτε να κερδίσουμε όλοι μαζί αυτό το θεσπέσιο βραβείο!
Όμως για σκεφθείτε έναν τέτοιο κόσμο! Έναν κόσμο χωρίς ποικιλομορφία, έναν κόσμο χωρίς τους διαφορετικούς, έναν κόσμο χωρίς ανήσυχους, έναν κόσμο χωρίς θετικούς, έναν κόσμο μη ευχαριστημένων! Τι επίγεια κόλαση θα ήταν ένας τέτοιος κόσμος...Τι σχιζοειδής ομοιομορφία!
Τι γίνεται λοιπόν; Η φύση μ'εναν μαγικό τρόπο, εκεί που νομίζεις πως φουντώνει αυτό το κίνημα και επιτίθεται,εκεί ακριβώς το εξουδετερώνει! Για να υπάρχουν όλοι! Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 12, 2004 11:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε georgemaus το κίνημα των Εσσαίων σίγουρα έπαιξε κάποιο ρόλο στην διαμόρφωση του χριστιανισμού ειδικά στα πρώτα του βήματα, ο Ιωάννης ο βαπτιστής για παράδειγμα σχεδόν σίγουρα ήταν Εσσαίος, όσο για τον Ιησού όμως είμαι αναγκασμένος να επιμείνω στην ανυπαρξία του, ή το λιγότερο, αν υπήρξε σίγουρα δεν είχε την ανταπόκριση αυτή του κόσμου που προπαγανδίζουν ότι είχε οι ευαγγελιστές.
Η μόνη δυνατή περίπτωση που απομένει είναι να έδρασε σε στενό χώρο και υπο κάποια μυστικότητα. Αν κάτι τέτοιο συνέβη δεν θα το μάθουμε ποτέ πιθανώς. Αν προσπαθήσω να τον εξηγήσω με μυθολογικούς όρους όμως τότε έχουμε το εξής ενδιαφέρον συμπέρασμα ξεκινώντας από τα βάθη της αρχαιότητας. Θεός ήλιος Ταύρος στην Αίγυπτο και Μίνως Ταύρος στην Κρήτη τα πανάρχαια χρόνια. Ακολούθως Θεός ήλιος κριός στην Αίγυπτο και Δίας κριός στην Ελλάδα, (εξ ού και Αλέξανδρος με κράνος με δύο κέρατα κριού σαν νέος Δίας). Ακολούθως Ιησούς ο ποιμήν με τον γιο του Κριού σαν σύμβολο το αρνί κατά πρώτον, αλλά ακολουθώντας εδώ κατά γράμμα τον ζωδιακό κύκλο σε αντίστροφη φορά έχουμε το ψάρι (Ιχθύς) το πρώτο σύμβολο των χριστιανών, καθώς και ψαράδες το επάγγελμα των αποστόλων.
Απόλυτος ζωδιακός συμβολισμός λοιπόν ακολουθούμενος σε κανονική σειρά από τα βάθη της αρχαιότητας. Ταύρος, Κριός, Ιχθύς. Όσοι είναι επίμονοι ας το θεωρήσουν τυχαίο. Όσον αφορά την δική μου αντίληψη περί τυχαιότητας την έχω ήδη γνωστοποιήσει. Πολύ απλά αυτή δεν υπάρχει για μένα. Αυτός μάλλον είναι και ο λόγος για τον οποίον ήταν υποχρεωτικό να τον επισκεφτούν 3 μάγοι (πέρσες ιερείς) ακολουθώντας ένα άστρο, ή καλύτερα αστερισμό θα έλεγα εγώ, προκειμένου αυτοί να τον «νομιμοποιήσουν» σαν νέο Θεό ήλιο. Έτσι στο σταυρό φωνάζει Ηλί Ηλι και απορούν οι αποκάτω αν φωνάζει τον Ηλία δηλαδή τον Ήλιο τον πατέρα του.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 12, 2004 12:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η φύση δεν διατηρεί καμιά ισορροπία. Εμείς προσπαθούμε να διατηρήσουμε ισορροπίες, και μάλιστα με το έτσι θέλω, χωρίς να ρωτάμε κανέναν άλλον. Κι όταν τις κατακτούμε, τις κατακτούμε εις βάρος των άλλων.
Πριν από μέρες είχα έναν ποντικό στο σπίτι. Ο ποντικός τη δουλειά του έκανε, και εγώ τη δουλειά μου έκανα όταν τελικά κατόρθωσα να τον πιάσω στη φάκα. Και μάλιστα μετά από πολλές προσπάθειες, γιατί ήταν πολύ έξυπνος και έπαιρνε το ψωμάκι χωρίς να πιάνεται, μέχρι που τον ξένοιασα δίνοντάς του το ψωμάκι για μερικές μέρες χωρίς να στήνω το ελατήριο της φάκας, και τελικά μόλις το έστησα ένα πρωί τον έπιασα! Αν δεν το έκανα αυτό, η υγεία της οικογένειας θα κινδύνευε. Έτσι όμως βέβαια, η δική μου ζωή ήταν ο θάνατος ο δικός του. Γιατί, αν άφηνα το σπίτι ανοιχτό για να φύγει, μάλλον θα έμπαιναν μέσα και άλλοι ποντικοί, οπότε θα ήταν χειρότερα. Το να προσπαθήσω να του εξηγήσω ότι θα ήταν προτιμότερο να φύγει και να μείνει λίγο πιο νηστικός από το να μείνει και να πιαστεί σε εκείνα τα τρομερά δόντια της φάκας, δεν θα έφερνε αποτέλεσμα γιατί δεν θα καταλάβαινε (το έχω δοκιμάσει).
Για πες μου, ποια ισορροπία διατήρησε η φύση στην περίπτωση αυτή;

Η επίγεια κόλαση υπάρχει ήδη. Μέσα της ζούμε. Αλλά και ο παράδεισος υπάρχει ήδη. Εδώ κι αυτός. Η μόνη διαφορά βρίσκεται στο ποιος έχει το ένα και ποιος έχει το άλλο.
Η όλη ιστορία περί Ιησού δεν είναι παρά η στοχευμένη καλλιέργεια ενός ελεγχόμενου μύθου, για τον έλεγχο των αδαών. Μπορεί αυτός να ήταν ωραίος (και μάλλον θα ήταν γιατί αλλιώς δεν θα ήταν γνωστός με αυτόν τον τρόπο), αλλά ήταν πολύ μάγκες οι πονηροί που πήραν επιλεκτικά μερικές μαρτυρίες και έστησαν μια θρησκεία (κάτι που αυτός σαφώς δεν ήθελε, όπως προκύπτει από τα ίδια τα ευαγγέλια).
Η συνύπαρξη, η ύπαρξη κλπ. κλπ. δεν τη νοιάζει τη φύση, η φύση δεν σκέφτεται, είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει κάτι δεν έχει καμία σημασία. Και να τιναχτεί ο πλανήτης στον αέρα, τίποτα δεν τρέχει. Μόνο για μας έχει σημασία! Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 12, 2004 3:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεμελίνα, έγραψες:
"Αφου τοσα χρονια ο Χριστιανισμος βαλλεται απο τετοιους μεγαλους και που στην ουσια το μονο που κανουν ειναι να πετανε θεωριες και μετα να παραδιδουν τις σκυταλες σε αλλους γιατι δεν χανετε?Γιατι εξακολουθει να μενει στο επικεντρο και να ειναι θεμα συζητησεων?Κανεις δεν τον επιβεβαιωσε και κανεις ποτε δεν θα τον καταρρηψει."

Αυτό είναι επιχείρημα ad absurdum, και μάλιστα textbook case. Και η πίστη στην μαγεία και στην αστρολογία παραμένει ακμαία, και μάλιστα προϋπήρχε του Ιουδαιοχριστιανισμού. Δεν σημαίνει όμως οτι αντεχει επειδη τάχα είναι αληθής.... ΄Σύμφωνα με την λογική σου όμως, "κανεις δεν την επιβεβαιωσε και ποτε κανεις δεν θα την καταρριψει".

Ο Χριστιανισμός είναι πρόληψη και οι άνθρωποι φύσει τείνουν στις προλήψεις. Οι "μεγάλοι" που ειρωνεύεσαι, ίσως προχώρησαν λίγο παρά πέρα από μας, τους απλούς και αγνούς Χριστιάνούς. Δώσε τους μια ευκαιρία, και θα δεις οτι ο άνθρωπος δεν χρειάζεται δεκανίκια για να σταθεί..

Επίσης, είπες:

"Julianus χωρις να θελω να σε θιξω.Απλα μια παρατηρηση.Εχεις κατι δικο σου να παραθεσεις?Καμια δικη σου αποψη?Παραθετεις αποψεις αλλων ετσι ξερα.Και ερχομαι εδω να ρωτησω .Ολου σας που ειναι η ουσια της φιλοσοφιας?"

Κάποιος μεγάλος΄είπε το εξής: "δεν είμαστε παρά νάνοι στους ώμους γιγάντων". Μην κάνεις το λάθος λοιπόν να νομίζεις ότι είσαι γίγαντας, γιατί θα πέσεις- άσε που θα γελάνε μαζί σου. Αν όντως εσύ έχεις μελετήσει τους μεγάλους και πιστεύεις ότι κάπου κάνανε λάθος, ευχαρίστως να κάνεις την συμβολή σου. Αλλά, να θες να χτίσεις χωρίς να έχεις τα θεμέλια, είναι αστείο.

Και ρωτώ: μπορεί να βγαίνει ο καθενας και να παριστάνει τον φυσικό ή τον μαθηματικό χωρίς να έχει μελετήσει τους μεγαλους φυσικούς και μαθηματικούς? Οχι. Τοτε γιατί στην άμοιρη την φιλοσοφία βγαίνει ο καθένας και αμφισβητεί αυτά που δεν έχει καν διαβάσει, κρίνει το σύμπαν, τον θεό, τους ανθρώπους, τον Νίτσε με το άλλοθι ότι η φιλοσοφία είναι "ελευθερη σκέψη" κ.ο.κ. ?

Κακομοίρη Νίτσε, από γίγαντα σε κάνανε νάνο...

Εννοείται ότι θέτω το ερώτημα γενικά και όχι επί προσωπικού. Αφορμή πέρνω.

Υ.Γ. Να ζητήσω συγγνώμη από τον Ουλιάδη που τον είπα Ουλιάθη. Αλλά, το "th" στην ερασμιακή προφορά διαβάζεται "θ" και όχι "δ". Ή κάνω λάθος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 12, 2004 9:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kαλώς τον φαντομά τον Julianus. Που είσαι κουμπάρε μου; Άντε και σε χρειαζόμαστε εδώ! Ιάσονα είναι λιγο αόριστο αυτό που είπα για μαγικό και μυστήριο τρόπο της φύσης. Θα απαντήσω όμως το απόγευμα. Κράτα μόνο τούτο. Σαν δυνάμεις της φύσης θεωρώ και την ανθρώπινη δράση και αντίδραση. Την αντίδραση στη προκειμένη των ευχαριστημένων σ'αυτή την επίθεση. Το κακόμοιρο το ποντικάκι! Μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 12, 2004 11:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ουπς!Αν διαβασες καλα θα καταλαβενες πως δεκανικια εγω τουλαχιστον δεν χρειαζομαι.
Ξερεις κατι ματακια μου η αληθεια ειναι πως δεν με ενοχλει κατι που λεει ο Νιτσε και ο καθε τετοιου ειδους ανθρωπος που δεν εχει την σταμπα του "Καλου εκπροσωπου του Χριστιανισμου και του καλου Χριστιανου".Με ενοχλει ομως να βλεπω και να ακουω παρερμενειες απο ανθρωπους που φερουν τετοια σταμπα.
Με παρεξηγησες αλλα ειμαι καλο παιδι.Δεν ειρωνευομαι.Απλα δεν χρησιμοποιω ουτε τα αρνητικα σχολια ουτε τα θετικα σαν δεκανικια για να προχωρησω..Οταν τα αμφισβητω οταν τα συγκρινω δεν σημενει πως δεν τους σεβομαι.Απλα θελω να φτανω στα δικα μου συμπερασματα.Οσο για το αν πεσω σου λεω πως οταν πατας στη γη δεν πεφτεις.
Εξακολουθεις να αμφισβητεις το γεγονος πως κανεις ποτε δεν τον επιβεβεωσε και ποτε κανεις δεν τον κατερριψε.Για να το κανεις σημενει πως εχεις παραδειγματα για το ενα ή το αλλο.Εγω δεν εχω.Θα ηθελα ομως να μαθω.Ειμαι ανοιχτη να αποδεχτω και το "ναι" και το "οχι".
Ομως οχι παραδειγμα του τυπου δεν ξερουμε ποτε ακριβως γεννηθηκε ο Χριστος.Γιατι αυτο δεν σημενει πως δε γεννηθηκε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 13, 2004 12:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεμελίνα κανείς δεν χρειάζεται τίποτα αλλά όλοι εδώ είμαστε!
Λοιπόν είναι απάνθρωπο να σκέφτεσαι τον κόσμο δίχως τον άνθρωπο. Το συμπέρασμα του Iason περί σημασίας του ανθρώπου είναι απάνθρωπο!
Το ότι το ποντίκι θα του φέρει αρρώστιες ή άλλα δεινά, δεν το έμαθε από δικό του πάθημα αλλά το έμαθε από άλλους! Άρα αυτό μας δείχνει ότι ο Iason μαθαίνει από τους άλλους, τους χρειάζεται, τους θεωρεί σημαντικούς.

Πώς γίνεται όμως η λογική να του δείχνει την απάνθρωπη φύση, ενώ η φύση να τον μαθαίνει να ζεί (οι άλλοι είναι επίσης μέρος της φύσης); Μα η φύση έχει και τον συνάνθρωπο (φίλο-βοηθό) και τον ποντικό (εχθρό-πρόβλημα). Έτσι η λογική που κοιτάει μόνο τον εχθρό, είναι η απάνθρωπη λογική. Η λογική που κοιτάει μόνο τον άνθρωπο είναι η φιλανθρώπινη λογική. Ποιά να είναι η λογική που να περιλαμβάνει τους πάντες (φίλους και εχθρούς); Εδώ λοιπόν βγαίνουν κάποιοι δικοί μας, κάποιοι άνθρωποι, και λένε σεβασμός στην φύση, δηλαδή πέρα από τον άνθρωπο, σεβασμό στους εχθρούς του ανθρώπου. Συνύπαρξη.
Στο ερώτημα λοιπόν: Έκανε καλά ο Iason που σκότωσε τον ποντικό;
Η απάντηση είναι: Ναι!
Στο ερώτημα : Θα ήταν καλύτερα να μην είχε σκοτώσει τον ποντικό;
Η απάντηση έίναι: Ναί!
Ότι και να έκανε καλό θα ήταν! Το κακό είναι όταν δεν κάνεις τίποτα! Στο δεύτερο ερώτημα το σχέδιο έχει ως εξής: Δεν σκοτώνει τον ποντικό και αποφασίζει να πάει σε καλύτερο σπίτι που δεν μπαίνουν ποντίκια μέσα!
(αυτό που ξέχασε ο Iason είναι ότι δεν θεραπεύουμε χωρίς να βρούμε την αιτία! Σκότωσε τον ποντικό αλλά δεν βρήκε την αιτία που μπήκε μέσα ο ποντικός! Άρα και αύριο θα σκοτώσει και άλλον, και συνέχεια θα σκοτώνει!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 13, 2004 2:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ολοι μας θα θελαμε να εχουμε δασκαλους που θα μας ερχονταν απ ευθειας σταλμενοι απο το Θεο.Αυτους ομως τους εχουμε.Ειναι τα διαφορα γεγονοτα της καθημερινης μας ζωης. ΠΑΣΚΑΛ

Τα βιβλια τα διαβαζω.Η Βιβλος ομως ομως διαβαζει εμενα. ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ

Η Εκκλησια δεν ειναι τοιχος ουτε οροφη,αλλα πιστη και ζωη.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Αν δεν συγχωρησουμε τους εχθρους μας και το αιμα μας να χυσουμε για το Χριστο στη κολαση πηγαινουμε. ΚΟΣΜΑΣ ΑΙΤΩΛΟΣ

Οφειλουμε εμεις οι δυνατοι στην πιστη και στην αρετη να δειχνουμε ανοχη στις αδυναμιες των αλλων

Αυτα μου ερχονται προχειρα στο νου.Θα ψαξω και για αλλα μιας που ειμαστε νανοι στους ωμους γιγαντων.
Πριν απο καθε σου κουβεντα αποδειξε μου την υπεροχη του καθε Νιτσε στο μυαλο απο τους παραπανω ειμαι εδω και θα την αποδεχτω.
Μη σπευσεις να τους ειρωνευτεις γιατι θα πεσεις στο σφαλμα για το οποιο κατηγορησες εμενα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 13, 2004 2:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ωραία τα λες αγαπητέ μου bugman. Αν κάθε φορά που έμπαινε ποντικός στο σπίτι άλλαζα σπίτι, αλίμονό μου.
Μην προσπαθείς να με αθωώσεις. Δεν είμαι αθώος. Κανένας δεν είναι αθώος. Η πλάκα είναι ότι και κανένας δεν είναι ένοχος...

Σε μια έξαρση ειλικρίνειας προς την παρέα, αφιερώνω τον ακόλουθο Αρκά -σπέσιαλ αφιέρωση- και αφού σε πληροφορήσω ότι τη στιγμή που έστηνα τη φάκα θυμόμουν την γελοιογραφία αυτή, θέλω από σένα να με κρίνεις. Βρές μου και την αιτία, υπέδειξέ μου και θεραπεία (κατά τη θεωρία σου).
Wink


_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 13, 2004 3:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Iάσον μη μου πεις οτι το πήδησες κιόλας το ποντίκι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 13, 2004 3:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κάνεις λοιπόν το πιο απλό: Βάζεις μια γάτα και να δεις που ΔΕΝ θα δεις ποντικό!
(Ούτε φάκες ούτε αλλαγή σπιτιού, γνήσια φυσική αντιμετώπιση!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 13, 2004 4:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι ρολοι που ολοι παιζουμε στη ζωη μας.Η του ζωντανου ή του ψοφιου ποντικου ,οπως στη γελιογραφια.Αφου κανεις μας δεν ειναι ενοχος αλλα ουτε και αθωος.
Ο Ιασον απλα προτιμα την προληψη.Αντι να με πηδατε θα σας πηδαω πρωτος.Λεω εγω τωρα πως ισως καπου εκει το παει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Επόμενο
Σελίδα 3 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center