Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ελλάς: Ένα Θεοκρατικό κράτος.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 23, 2008 1:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ελλάς: Ένα Θεοκρατικό κράτος. Απάντηση με Συμπερίληψη

Διαβάζοντας τα παρακάτω που δημοσιεύτηκαν στο Libertarian 10 Φεβρουαρίου 2006 ας αναρωτηθεί ο αναγνώστης κατά πόσο είμαστε σε καθεστώς Θεοκρατίας και πόσο όχι.....

Ελλάς: Ένα Θεοκρατικό κράτος.
Άρθρο του Libertarian.

10 Φεβρουάριος 2006

Στην σύγχρονη Ελλάδα εκκλησία και κράτος εξακολουθούν να παραμένουν ενωμένα καθώς η κρατική εξουσία ασκείται στο όνομα της Αγίας Τριάδας.
Το Ελληνικό Σύνταγμα αρχίζει με θρησκευτική επίκληση στην Αγία Τριάδα.
O θρησκευτικός όρκος εφαρμόζεται στα δικαστήρια.
Η ορκωμοσία της κυβέρνησης γίνεται από τον αρχιεπίσκοπο.
Οι αστυνομικές ταυτότητες αναγράφουν το θρήσκευμα (ελέω Σημίτη, όχι πια...).
Οι ιερείς χοροστατούν στους εγκαινιασμούς Δημοσίων Ιδρυμάτων και Σχολείων.
Ο κλήρος μισθοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό.

ΠΑΠΑΔΟΚΡΑΤΙΑ

Στην δεκαετία του 80 το καθεστώς Χομεϊνί στο Ιράν αναδείχθηκε σαν η απόλυτη ταύτιση Κράτους-Θρησκείας. Γιά δέκα χρόνια οι μουλάδες του Ιράν κυβέρνησαν αυταρχικά οδηγώντας την χώρα σε πολεμικές περιπέτειες αλλά και διεθνή απομόνωση. Έπειτα ήλθε το Αφγανιστάν με τους Ταλιμπάν να επιβάλουν ένα στυγνό καθεστώς καταπίεσης. Η γκούρκα διαδέχθηκε το τσαντόρ και η μακρινή αυτή χώρα βυθίσθηκε στην δύνη του θρησκευτικού μεσαίωνα.

Στην Ελλάδα τα υπέρλαμπρα ράσα των Αρχιεπισκόπων και Πατριαρχών συμβολίζουν την Θεοκρατική εξουσία που ασκούν.

Όμως οι Έλληνες αγνοούν τον εαυτό τους. Λησμονούν πως το ισχύον Σύνταγμα 2001 της Ελλάδας έχει ως θρησκευτικό προοίμιο επίκληση προς την Αγία Τριάδα. Υποτιμούν το ιστορικό γεγονός πως η Κύπρος διαφεντεύτηκε για πολλά χρόνια από έναν Χριστιανό Ρασοφόρο τον Πρόεδρο "Εθνάρχη Μακάριο" που ως Αρχιεπίσκοπος της αυτοκέφαλης Κυπριακής Εκκλησίας ηγήθηκε ενός απελευθερωτικού κινήματος, χωρίς την συμμετοχή των Μουσουλμάνων Τουρκοκυπρίων, το οποίο χαρακτηρίσθηκε επίσημα ως τρομοκρατικό.

Αλλά και η ίδια η Ελλάδα γνώρισε ανάλογη κατάσταση. μέσως μετά την απελευθέρωση από τις Γερμανικές δυνάμεις κατοχής, διορίσθηκε αυθαίρετα ως Αντιβασιλεύς των Ελλήνων ο τότε Αρχιεπίσκοπος πάσης Ελλάδος Ιωάννης Δαμασκηνός. Η Ελλάς είναι το μοναδικό κράτος του κόσμου (πλην της Κύπρου και του Ιράν) που ανέδειξε ως αρχηγό Κράτους έναν ιερωμένο. Η αναρίχηση και διατήρηση του Δαμασκηνού στον βασιλικό θρόνο της Ελλάδας επί 1 1/2 χρόνο, δεν έγινε με την λαϊκή συγκατάθεση αλλά επιβλήθηκε βίαια από τις μετακατοχικές δικτατορικές κυβερνήσεις της Ελλάδας.

Η περίοδος διακυβέρνησης της Ελλάδας από τον Αρχιεπίσκοπο Δαμασκηνό ήταν η χειρότερη της νεώτερης ιστορίας και βαρύνεται με διώξεις και εκτελέσεις χιλιάδων αγωνιστών της αριστεράς,διωγμούς "Βουλγαροφρόνων" και κοσμείται με τα λεγόμενα Δεκεμβριανά.

Ιστορική Αναδρομή:

Η ταύτιση Κράτους - Θρησκείας στην ελληνική ιστορία συνδέεται αναπόσπαστα με την επανάσταση του 1821 που παρά τον εθνοκεντρικό της μανδύα υπήρξε μία εξέγεση του χριστιανών κατά του "αντίχριστου" Ισλάμ. Κανείς δεν αγνοεί πως η διακήρυξη της εξέγερσης έγινε από έναν χριστιανό Δεσπότη, τον επίσκοπο Παλαιών Πατρών Γερμανό που ανύψωσε τον γαλανόλευκο χριστιανικό σταυρό ως λάβαρο της ανεξαρτησίας.

Το σημαντικότερο είναι πως οι Οθωμανοί αντίλήφθηκαν αμέσως την συμβολική πλευρά της εξέγερσης και αντέδρασαν ανάλογα. Ετσι την Κυριακή του Πάσχα του 1821 απαγχονίσθηκε δημόσια από τους Τούρκους στην πύλη του Πατριαρχείου ο πρωταίτιος της ανταρσίας Οικουμενικός Πατριάρχης Κωσταντινουπόλεως Γρηγόριος Ε' . Ενα χρόνο αργότερα, το 1822, εκδόθηκε στην Επίδαυρο το πρώτο Σύνταγμα της Ελλάδας (Προσωρινό Πολίτευμα της Ελλάδας) στην επικεφαλίδα του οποίου φιγουράρει η επίκληση της Αγίας και Αδιαιρέτου Τριάδος. Η παράδοξη αυτή δογματική αντίληψη ανακλά απροκάλυπτα τον θεοκρατικό χαρακτήρα του νεοελληνικού κράτους αφού μεταφέρθηκε σε όλα τα επόμενα Συντάγματα περιλαμβανομένου και του πρόσφατα αναθεωρημένου Συντάγματος του 2001.

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ;

Παρά τις προσπάθειες των ελλήνων σωβινιστών δεν επινοήθηκε συγκεκριμμένος νομικός ή σημασιολογικός προσδιορισμός του όρου Ελληνας. Ενδιαφέρει ωστόσο να παρατεθή ο διαχρονικός ορισμός αυτής της τόσο πολυσυζητημένης λέξης που πρωτοεμφανίζεται για πρώτη φορά με εθνική σημασία μόλις τον 6ο αιώνα πΧ ώστε να καταδειχθή η ανυπαρξία ανθρωπολογικού, εθνικού και νομικού προσδιορισμού αυτού του όρου.

Αρχαία περίοδος (8ος πΧ αι. έως μέσα 4ου πΧ αι.)

1. Ο Αιολικής καταγωγής κορυφαίος επικός ποιητής Ομηρος (8ος αιώνας πΧ) αγνοεί και δεν χρησιμοποιεί στα έπη του τον εθνικό όρο Ελληνας ούτε τον όρο Ελλάδα. Αναφέρει άπαξ ως Ελλάδα μία άγνωστη πολίχνη κάπου στην σημερινή Θεσσαλική Φθιώτιδα που δεν έχει εντοπισθή από τους αρχαιολόγους. Ο Ομηρος αποκαλεί τους μετέπειτα Ελληνας εναλλάξ ως Αργείους, Αχαιούς και Δαναούς. Πρόκειται γιά φυλετικούς προσδιορισμούς που αναφέρονται σε φυλές, πόλεις και φατρίες περιοχών της Πελοπονήσου.

2. Ο αρχαίος ρήτορας των Αθηνών Ισοκράτης (436-338 πΧ) θεωρεί ως Ελληνες «πάντες τους μετέχοντες της ελληνικής παιδείας», δηλ. όσους ασπάζονται τα ελληνικά γράμματα και πολιτισμό.Ο ορισμός είναι ιδιαίτερα χαλαρός, νομικά ασύμβατος και χωράει οποιονδήποτε αλλογενή φιλέλληνα.

3. Ο κορυφαίος Μακεδόνας φιλόσοφος Αριστοτέλης (384-322 πΧ) ορίζει τους Ελληνες ως εξής:

«Ωκουν γαρ οι Σελλοί ενταύθα (στην Δωδώνη) και οι καλούμενοι τότε μεν Γρεκοί νυν δ’ Ελληνες»

Αριστοτ. Μετεωρολογικά Α 352

Στο παραπάνω απόσπασμα παρέχεται η πολύτιμη ιστορικά πληροφορία ότι ο πανάρχαιος απαξιωτικός κατά τους Ρωμαίους όρος Γραικός ή Γκρέκος που χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, προϋπήρξε χρονικά του όρου Ελληνας που καθιερώθηκε μόλις τον 6ο πΧ αιώνα. Ετυμολογικά ο όρος Γκρέκος προέρχεται από την αρχαιοσλαβική λέξη Γκρεχ που σημαίνει αμαρτία, απάτη.

Ελληνιστική περίοδος (336-30 πΧ)

Στην περίοδο αυτή που το Μακεδονικό βασίλειο μέσω του Αλεξάνδρου και των επιγόνων αυτού, κατακυριεύει και υποτάσσει τις ελληνικές πόλεις-κράτη και επεκτείνεται σε μεγάλο μέρος της Ασίας, ο όρος Ελληνας εξαφανίζεται και αντικαθίσταται από τον όρο Μακεδόνας. Πολλούς αιώνες αργότερα οι νεολόγοι ιστορικοί εισάγουν τον όρο Ελληνιστικός που σημαίνει τον εξελληνισμένο πολιτισμικά βάρβαρο αλλοδαπό στα διευρημένα Μακεδονικά εδάφη των διαδόχων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Ρωμαϊκή περίοδος (Ειδωλολατρική) (30 πΧ – 313 μΧ)

Στην παρηκμασμένη για τους Ελληνες αυτή περίοδο που αρχίζει το 30 πΧ με την ολοκληρωτική Ρωμαϊκή κατάκτηση του ελληνικού χώρου και διαρκεί μέχρι την ανακήρυξη του Χριστιανισμού (313 μΧ) ως επίσημης θρησκείας της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ο εθνικός όρος Ελληνας παραμένει στην αφάνεια και υποκαθίσταται από τον επίσημο όρο Ρωμαίος (αργότερα Ρωμιός) που αντικαθιστά τον όρο ελληνιστικός και επεκτείνεται σε όλη την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ωστόσο οι Ρωμαίοι ιστορικοί εξακολουθούν να χρησιμοποιούν στα κείμενά των τον αρχαιότερο απαξιωτικό όρο Γκρέκος που υποδηλώνει μεταξύ άλλων και τον απατεώνα καθώς και το υποκοριστικό αυτού Γκρεκύλος που έχει επίσης περιφρονητική έννοια και σημαίνει μικροπρεπής τυχοδιώκτης, επιπόλαιος καιροσκόπος, κόλακας,προδότης.

Ρωμαϊκή περίοδος (Χριστιανική) 313μΧ. – 1453 μΧ.

Στην υπερχιλιόχρονη αυτή περίοδο ο εθνικός όρος Ελληνας παραμένει σε πλήρη ανυπαρξία. Ως Ελληνες κατονομάζονται μόνον οι ασεβείς ειδωλολάτρες που ανθίστανται στην Χριστιανική θρησκεία ενώ οι κάτοικοι της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας η οποία ουδέποτε αποκλήθηκε Βυζαντινή ή Ελληνική, εξακολουθούν να αποκαλούνται Ρωμαίοι ή Ρωμιοί, η χώρα των ονομάζεται επίσημα Ρωμαίων βασιλεία, ή Ρωμαίων ηγεμονία και αργότερα Ρωμανία και το εθνικό γένος Ρωμιοσύνη. Μόνον τα τελευταία εκατό χρόνια της ύπαρξης του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους αρχίζει δειλά η σποραδική επανεμφάνιση του όρου Ελληνας. Θα πρέπει ωστόσο να τονισθή ότι επίσημα και μέχρι την άλωση της Κων/λεως το 1453, η αυτοκρατορία εξακολουθούσε να αποκαλείται επίσημα Ρωμαϊκή (Ρωμανία) και όχι Ελληνική ή Βυζαντινή, ο δε αυτοκράτωρ προσηγορεύετο επίσημα ως Αυτοκράτωρ Ρωμαίων. Χαρακτηριστικό είναι πως δεν υπάρχει ούτε ένα αυτοκρατορικό διάταγμα ούτε ένα νόμισμα της μεγάλης αυτής ιστορικής περιόδου που να αποκαλεί την αυτοκρατορία Ελληνική ή Βυζαντινή και όχι Ρωμαϊκή.

Τουρκοκρατία 1453 – 1821

Ο όρος Ρωμιός εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρύτατα επί 400 ολόκληρα χρόνια, μαζί με τους όρους Ρωμανία, Ρωμιοσύνη, Ρωμέϊκο, Ρούμελη κλπ. Σποραδικά χρησιμοποιείται και ο όρος Γκρεκός. Στο τέλος της περιόδου αρχίζει και πάλι η χρήση του όρου Ελληνας με εθνική έννοια, από την ολιγάριθμη τάξη των διαφωτιστών και διανοουμένων της διασποράς

Νεώτερη περίοδος 1821 μέχρι σήμερον .Την 3η Φεβρουαρίου 1830 ιδρύεται γιά πρώτη φορά κράτος με το όνομα Ελλάς. Αρχίζει η έκδοση Ελληνικών Συνταγμάτων στο προοίμιο των οποίων δεσπόζει η θρησκευτική επίκληση: Εις το όνομα της Αγίας και Ομουσίου και Αδιαιρέτου Αγίας Τριάδος.

Τι ορίζουν τα Ελληνικά Συντάγματα

"Ελληνες είναι όσοι πιστεύουν στον Χριστό" !!!!

Η Ελλάδα απέκτησε κρατική οντότητα με το όνομα αυτό για πρώτη φορά στην ιστορία της την 3η Φεβρουαρίου 1830 με βάση το Πρωτόκολλο ανεξαρτησίας του Λονδίνου.Τα πρώτα ελληνικά Συντάγματα περιόδου 1821-1831 επιχείρησαν να δώσουν τον ορισμό του όρου Ελληνας ταυτίζοντας τον όρο με τον Ορθόδοξο Χριστιανό. Στην συνέχεια όμως (μετά το 1844), η αδόκιμη αυτή ταύτιση απαλείφθηκε οριστικά

Το πρώτο υποτυπώδες Σύνταγμα της ελληνικής επανάστασης αποκαλούμενο ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΧΕΡΣΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ που συντάχθηκε στην Αμφισσα την την 30η Νοεμβρίου 1821 δίδει τον εξής απίστευτο ορισμό:

«Οσοι κάτοικοι της Ελλάδος πιστεύουσι εις Χριστόν είναι Ελληνες» ! ! ! !

Τμήμα Α΄ κεφάλαιον πρώτον

Λιγες ημέρες αργότερα ψηφίζεται το αποκαλούμενο ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ από την «εθνοσυνέλευση» που συνήλθε στην Επίδαυρο την 20η Δεκεμβρίου 1821. Στο ιστορικό αυτό κείμενο δίδεται και πάλι ο παραπάνω Χριστιανογενής ορισμός του Ελληνα και παρέχεται για πρώτη φορά η δυνατότητα πολιτογράφησης αλλοδαπών που "θέλουν να γίνουν Ελληνες".

«Οσοι αυτόχθονες κάτοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστεύουσιν εις Χριστόν εισίν Ελληνες» (Τμήμα Β & β)

«Η Διοίκησις θέλει φροντίσει να εκδόσει προσεχώς νόμον περί πολιτογραφήσεως των ξένων,όσοι έχουσι την επιθυμία να γίνουν Ελληνες» (Τμήμα Β΄& ε΄)

Το επόμενο έτος ψηφίζεται το λεγόμενο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ από την Β΄ Εθνοσυνέλευση που συνήλθε στην Αστρος της Κυνουρίας την 29η Μαρτίου 1822. Και εδώ επαναλαμβάνεται ο παραπάνω παράδοξος ορισμός του Ελληνα, προβλέπεται η πολιτογράφηση αλλοδαπών και επιβάλλεται μία πρωτοφανής απαγόρευση αντιλόγου κατά της Χριστιανικής θρησκείας:

«Οσοι αυτόχθονες κάτοικοι της επικρατείας της Ελλάδος πιστεύουσι εις Χριστόν εισίν Ελληνες» Τμήμα Β΄& β΄

«Οσοι έξωθεν ελθόντες, κατοικήσωσιν ή παροικήσωσιν εις την επικράτειαν της Ελλάδος εισίν ίσοι με τους Ελληνες ενώπιον των νόμων» Τμήμα Β΄ & δ΄

«Να μη γίνεται λόγος κατά της Χριστιανικής θρησκείας» !! Τμήμα Β΄& η΄εδ.

Την 1η Μαϊου 1827 η Γ΄ Εθνική Συνέλευση συνήλθε στην Τροιζήνα και ψήφισε το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Εδώ ο ορισμός του Ελληνα αρχίζει να γίνεται πιο ασαφής, αόριστος , χαλαρός και μάλλον κωμικός για τα σημερινά δεδομένα. Περιλαμβάνει πλήν αυτών που πιστεύουν στον Χριστό, τους ξένους που εγκαθίστανται με οποιονδήποτε τρόπο στο ελληνικό έδαφος καθώς και όσους ξένους έχουν πατέρα Ελληνα:

Κεφάλαιο τρίτον, άρθρ.6:

« Έλληνες είναι :
α΄. Όσοι αυτόχθονες της ελληνικής επικράτειας πιστεύουσιν εις Χριστόν !!!

β΄. Όσοι από τους υπό τον Οθωμανικό ζυγό πιστεύοντες εις Χριστόν, ήλθαν και θα έλθωσιν εις την ελληνική επικράτεια διά να συναγωνισθώσιν ή να κατοικήσωσιν εις αυτήν

γ΄. Οσοι εις ξένας Επικρατείας είναι γενημμένοι από πατέρα Ελληνα

δ΄. Οσοι αυτόχθονες και μη και οι τούτων απόγονοι, πολιτογραφηθέντες εις ξένας επικρατείας προ της δημοσιεύσεως του παρόντος Συντάγματος, έλθωσιν εις την Ελληνική επικράτειαν και ορκισθώσιν τον ελληνικόν όρκον

ε΄. Όσοι ξένοι έλθωσι και πολιτογραφηθώσι»

Την 5η Δεκεμβρίου 1831 συνήλθε στο Αργος της Πελοποννήσου η λεγόμενη Ε΄ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ που ψήφισε και πάλι το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ μετά τον διορισμό του Ιωάννη Καποδίστρια ως κυβερνήτη. Και εδώ αφιερώνεται ολόκληρο κεφάλαιο στον ορισμό του Έλληνα αλλά και του μη Έλληνα. με καθαρά Χριστιανογενή και θεοκρατικά κριτήρια που με τα σημερινά δεδομένα προκαλούν θυμηδία.

Ακολουθεί το Σύντάγμα της 18ης Μαρτίου 1844 (περίοδος βασιλείας Όθωνος) , στο οποίο απαλείφεται οριστικά ο καθιερωμένος ορισμός του όρου Έλληνας (Έλληνες είναι όσοι πιστεύουσιν εις Χριστόν) και εισάγεται ο όρος του έλληνα πολίτη με την εξής αόριστη διατύπωση:

«Πολίτες είναι όσοι απέκτησαν ή αποκτήσωσι τα χαρακτηριστικά του πολίτου, κατά τους νόμους του κράτους» άρθρ.3

Ακολουθεί το επόμενο Σύνταγμα της 31ης Οκτωβρίου 1864 (περίοδος βασιλείας Γεωργίου Α΄) στο οποίο εξακολουθεί να παραλείπεται ο ορισμός του Έλληνα και επαναλαμβάνεται ο ίδιος αόριστος ορισμός του πολίτη:

«Πολίτες είναι όσοι απέκτησαν ή αποκτήσωσι τα χαρακτηριστικά του πολίτου κατά τους νόμους του κράτους» άρθρ.3

Το ίδιο συμβαίνει και στο επόμενο ελληνικό Σύνταγμα της 23ης Μαϊου 1911 όπου εξακολουθεί να παραλείπεται ο ορισμός του ελληνα και επαναλαμβάνεται ο ίδιος αόριστος ορισμός του έλληνα πολίτη:

«Πολίτες είναι όσοι απέκτησαν ή αποκτήσωσι τα χαρακτηριστικά του πολίτου, κατά τους νόμους του κράτους» (άρθρ.3)

Ακολουθούν τα λεγόμενα Δημοκρατικά Συντάγματα της 1ης Ιουλίου 1925, της 22ας Σεπτεμβρίου 1926, και της 3ης Ιουνίου 1927 μετά της έκπτωση της βασιλείας και την ανακήρυξη της Προεδρευόμενης Δημοκρατίας, στα οποία εξακολουθεί να παραλείπεται ο ορισμός του Ελληνα και επαναλαμβάνεται ο ίδιος αόριστος ορισμός του έλληνα πολίτη:

«Πολίτες είναι όσοι απέκτησαν ή αποκτήσωσι τα χαρακτηριστικά του πολίτου, κατά τους νόμους του κράτους» (άρθρα 5 ή 6 αντίστοιχα)

Το 1936 επανεισάγεται η βασιλευόμενη Δημοκρατία και επανέρχεται το Σύνταγμα του 1911 με την προαναφερθείσα διατύπωση του όρου Έλληνας πολίτης.

Η στερεότυπη αυτή διατύπωση επαναλαμβάνεται και στο επόμενο ελληνικό Σύνταγμα της 1ης Ιανουαρίου 1952 στο οποίο ορίζεται αόριστα ότι:

«Πολίτες είναι όσοι απέκτησαν ή αποκτήσωσι τα χαρακτηριστικά του πολίτου, κατά τους νόμους του κράτους» άρθρον 3

Τέλος ελαφρά διαφοροποίηση επέρχεται στο ισχύον Σύνταγμα της 6ης Μαρτίου 1986 το οποίο καθορίζει αόριστα ότι:

«Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος» άρθρ.4 παρ.3

Ο Κώδικας Ελληνικής ιθαγένειας Κ.Ε.Ι.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Άρθρο 19: Όποιος φύγει από την Ελλάδα και δεν θέλει να επιστρέψει, παύει να είναι Έλληνας

Αρθρ.20: Όποιος φέρεται "αντεθνικά" στο εξωτερικό παύει να είναι Έλληνας !!!

Με την θέσπιση του ΚΕΙ το 1955 (ν.δ. 3370/1955), καθορίσθηκε ο τρόπος κτήσης της ελληνικής ιθαγένειας από αλλοδαπούς του εξωτερικού που είτε γεννήθηκαν από έλληνες γονείς (άρθρ.1), είτε ζώντες στο εξωτερικό «συμπεριφέρονται ως Έλληνες» (άρθρ.5 παρ.1) χωρίς ωστόσο να καθορίζεται ποια είναι η πρέπουσα ελληνική συμπεριφορά η οποία κρίνεται ανεξέλεγκτα από τις τοπικές προξενικές Αρχές της Ελλάδας και τους αποσπασμένους σε αυτές πράκτορες της Ε.Υ.Π.

Επίσης καθορίζεται η όλη διαδικασία απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας που απονέμεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών (άρθρ.6 παρ.3). Παρά την έκταση του νομοθετήματος (35 άρθρα) δεν υπάρχει ορισμός του Έλληνα με την έννοια της εθνικής καταγωγής. Με το άρθρο 9 επιβάλλεται όρκος ειδικού τύπου για όσους αλλοδαπούς αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια.

Υπενθυμίζεται ότι στο άρθρο 19 του ΚΕΙ που καταργήθηκε πρόσφατα, υπήρχε η δυνατότητα αφαίρεσης της ελληνικής ιθαγένειας για όσους αλλογενείς εγκατέλειψαν την Ελλάδα χωρίς πρόθεση να επιστρέψουν. Δεν προσδιορίζεται πως εξακριβώνεται όταν κάποιος που βρίσκεται στο εξωτερικό δεν έχει πρόθεση να επιστρέψει στην Ελλάδα. Η καταργηθείσα έπειτα από διεθνή πίεση απαράδεκτη αυτή διάταξη χρησιμοποιήθηκε ως νομικό εργαλείο για την βιαία αφαίρεση της ελληνικής υπηκοότητας από 80.000 Μουσουλμάνους Τούρκους της Θράκης που κατά καιρούς ταξίδευαν στην Τουρκία, μεθόδευση που αποτέλεσε αντικείμενο διεθνούς κατακραυγής κατά της Ελλάδας.

Παρά την κατάργηση του άρθρου 19, στο διατηρούμενο άρθρο 20 του ΚΕΙ παρέχεται η δυνατότητα αφαίρεσης της ελληνικής ιθαγένειας σε έλληνες πολίτες της διασποράς «που ενήργησαν προς όφελος αλλοδαπής Πολιτείας πράξεις ασυμβίβαστους προς την ιδιότητα του Έλληνος και αντιθέτους προς τα συμφέροντα της Ελλάδας». Η διατηρούμενη απαράδεκτη αυτή διάταξη που παραβιάζει κατάφορα τα ανθρώπινα δικαιώματα, χρησιμοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια ως νομικό έρεισμα για την αφαίρεση της ελληνικής ιθαγένειας από εκατοντάδες ομογενείς του εξωτερικού που δήθεν προπαγάνδιζαν αντεθνικά υπέρ της Δημοκρατίας Μακεδονίας.



Σ Υ Μ Π Ε Ρ Α Σ Μ Α ΤΑ

Η Ελλάς παραμένει το τελευταίο Θεοκρατικό κράτος της Ε.Ε.

Κυρίαρχο ιδεολόγημα της Ελλάδας παραμένει ο λεγόμενος Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός

Εκκλησία και Κράτος παραμένουν ενωμένα

Το Σύνταγμα της Ελλάδας κυριαρχείται από το δόγμα της Αγίας Τριάδας

Ο Χριστιανισμός ορίζεται ως κυρίαρχη θρησκεία

Ο Προσηλυτισμός σε άλλες θρησκείες απαγορεύεται αυστηρά

Ο θρησκευτικός όρκος επιβάλλεται στα δικαστήρια

Οι ιερείς μισθοδοτούνται από τον Δημόσιο προϋπολογισμό

Η Ορκωμοσία της Κυβέρνησης και του πρωθυπουργού γίνεται από τον Αρχιεπίσκοπο

Σε όλες τις τελετές εγκαινιασμού προηγείται καθαγιασμός από χριστιανό ιερέα

Ο Χριστιανικός σταυρός δεσπόζει στην Ελληνική σημαία ως εθνικό σύμβολο

Πας Έλλην Χριστιανός - Πας μη Έλλην άπιστος.
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 23, 2008 3:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελλάς: Ένα Θεοκρατικό κράτος. Απάντηση με Συμπερίληψη

maxim_97 έγραψε:

Διαβάζοντας τα παρακάτω που δημοσιεύτηκαν στο Libertarian 10 Φεβρουαρίου 2006 ας αναρωτηθεί ο αναγνώστης κατά πόσο είμαστε σε καθεστώς Θεοκρατίας και πόσο όχι.....



Φίλε "maxim_97" θέτεις μία πολύ ωραία πρόκληση - και ακόμη περισσότερο επειδή από τον τρόπο γραφής, κατά 75% πιθανότητας προσέγγισης, αναγνωρίζω τον συγγραφέα του άρθρου σαν έναν φίλο από τα παλιά...
Θα ήθελα όμως να ξέρω, πριν γράψω κάτι που θα το μετανοιώσω μετά, σε τι ποσοστό συμφωνείς με το περιεχόμενό του. (Επί παραδείγματι το δικό μου ποσοστό συμφωνίας είναι γύρω στο 35%).
Σε ρωτώ όχι για να σε κατατάξω, (ας μην υπάρχει πλέον τέτοιου είδους παρανόηση μεταξύ μας), αλλά γιατί δεν θα ήθελα να κάνω μία άδικη δίκη προθέσεων της αναδημοσίευσης.
Κατά πάγια πρακτική, σε αυτά τα άρθρα γίνεται ανάμιξη αυθαίρετων και υποθετικών προεκτάσεων πραγματικών δεδομένων και στη συνέχεια παρουσίαση του αχταρμά σαν ένα ολοκληρωμένο "πραγματικό" στοιχείο που χρησιμοποιείται παρακάτω ως επιχείρημα και ούτω καθεξής.
Με αυτή την μέθοδο δημιουργείται μία ολόκληρη βιβλιογραφία αυτοαποδεικνυόμενης φιλολογίας, καθεαυτό βολουνταριστικής (έως και καζουιστικής), που διεκδικεί και εύσημα ιστορικής έρευνας από πάνω.
Έτσι θα ήθελα να ξέρω κάτι για την προσωπική σου άποψη, πριν απαντήσω στο κείμενο επί της ουσίας.

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 24, 2008 9:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελλάς: Ένα Θεοκρατικό κράτος. Απάντηση με Συμπερίληψη

Chaos
Νομίζω πως το ζήτημα δεν είναι, η δεν θα έπρεπε να είναι, τα όποια ποσοστά συμφωνίας η διαφωνίας επί του κειμένου από τον αναγνώστη. Αυτό που κατά την άποψη μου έχει βαρύνουσα σημασία, είναι αν και κατά πόσο, ο μέσος Έλληνας με τις ιστορικές γνώσεις που έχει από την παιδεία του, είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται τα αυτονόητα περί εμπλοκής και επιρροής από τους θεοκράτες ρασοφόρους. των πολιτικών ηγετών μας και των πολιτών.

Αν και πόσο το καθεστώς αυτό που υφιστάμεθα από ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους, στοχεύει στην πρόοδο της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας των ανεπτυγμένων χωρών του πλανήτη, η μας «γυρίζει» στο «ένδοξο» για τους εβραιοθεοκράτες Βυζάντιο.Άποψη μου είναι, πως το γεγονός και μόνο πως η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη, που δεν κατάφερε να διαχωριστεί από την εκκλησία, δείχνει πολλά για το μορφωτικό επίπεδο του λαού μας που διαφεντεύουν οι εβραιοθεοκράτες του Υπουργείου Παιδείας και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ !!!!!!


Μέχρι και οι Αλβανοί το ονομάζουν Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Εμείς προφανώς θεωρούμε πολιτισμό τον σκοταδισμό την τρομολαγνεία και μοιρολατρία που διδάσκουν οι «άγιοι» σοφοί εβραιοθεοκράτες, κατά τα’ αλλά και ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ τύπου Άνθιμου κλπ. όπου η ατομική ελευθερία βούλησης διάθεσης του «εγώ» του χωρίς την «ευλογία» του «άγιου», χαρακτηρίζεται Πόρνος…


Σχετικά με το κείμενο και κατά πόσο αναφέρεται σε «αλήθειες» η «ψέματα», είναι κάτι που ο ενδιαφερόμενος σοβαρά αναγνώστης, μπορεί μέσω της διασταύρωσης αντίστοιχων παρουσιαζόμενων πληροφοριών να βγάζει τα συμπεράσματα του. Αρκεί να μην λειτουργεί κάτω από καθεστώς συναισθηματικής πίεσης, αν οι δεδομένες πληροφορίες ανατρέπουν το μέχρι τούδε δομημένο μέσω παιδείας και βιωμάτων «εγώ» του. Σ’ αυτό το σημείο χρειάζεται πολύ μεγάλη προσπάθεια, όπου ελάχιστοι του συνόλου τα καταφέρνουν….

_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 24, 2008 8:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Την μαμακία δεν την βαριέσται τελικά... Laughing

Καλά είναι... Καλά είναι...
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 24, 2008 8:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
Την μαμακία δεν την βαριέσται τελικά... Laughing

Καλά είναι... Καλά είναι...


Την μαμακία των εβραιορασοφόρων βαρεθήκαμε Polaki.....
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 24, 2008 8:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να παίζεις ηλεκτρονικά όταν βαριέσαι....να περνάς την ώρα σου....ευχάριστα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gexrag
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1236

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 24, 2008 8:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ για ένα κράτος να είναι ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ αφού βασίζει την εξουσία στον Λόγο του Θεού.

Προς αποκατάσταση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ Θεοκρατικό κράτος ΑΝ ΗΤΑΝ η Ελλάδα τότε ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟ αφού θα είχε ΔΙΑΝΕΜΗΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΞΙΣΟΥ.

Περαστικά με τις συνεχώς αυξανόμενες μαλακίες των ΑΔΙΣΤΑΚΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝ που ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΛΟΓΟ.

Τρία πουλάκια κάθονται, λαλούν τα δυο κοκόρια
και το γλυκό του κουταλιού το έφαγαν τα αγόρια.

Μην ψάχνεις άδικα μωρέ ποιος είν΄ ο φταίχτης
εσύ είσαι που τα άφησες και έγινες ο παίχτης.

Αχ παίχτη παίχτη παίχτη μου, παίχτη και ξαναπαίχτη
φιλοσοφία δεν θωρρείς ,παρά οργανοπαίχτη.

Σύνελθε λυγερόκορμε και άντρακλα παπούλη
γιατί δεν κάνεις ΜΙΑ εσύ εμπός εις τον Ρασούλη.

Τραγούδια αετόμορφα μονάχα ένας ξέρει
κι εσύ είσαι καλός μονάχα στο καρτέρι.
_________________
Η Αλήθεια (Ιησούς Χριστός) υπάρχει φαίνεται κι ας παιδεύεται.
Η αλήθεια δεν φοβάται τίποτα.
http://gexrag.blogspot.com/2007/09/blog-post.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 25, 2008 12:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gexrag μην βρίζεις τον συνάνθρωπό σου. Οι καλοί χριστιανοί εκστομίζουν μπινελίκια;
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 25, 2008 11:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

afham έγραψε:
gexrag μην βρίζεις τον συνάνθρωπό σου. Οι καλοί χριστιανοί εκστομίζουν μπινελίκια;


ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗ" ΤΩΝ "ΠΙΣΤΩΝ" ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ "ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ" ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΗ ΟΜΟΙΔΕΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΑΓΙΟΣΥΝΗ" ΤΟΥΣ ΦΙΛΕ afham.
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
gexrag
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1236

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 25, 2008 11:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΑ ΚΑΝΕΝΑ.

ΚΡΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΟ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ και ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ και ΠΟΤΕ τον άνθρωπο τον οποίο όσο ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ είναι για σας εγώ συμπαθώ και αγαπώ με ένα τρόπο που θα καταλάβεται ΜΟΝΟ κατά το πέρασμα στην αιώνιο ζωή όταν ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ με τον Προστάτη ¶γιο σας τον οποίο συνεχώς ΦΤΥΝΕΤΑΙ.

ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ο λόγος μου σύντομα θα απομακρυνθεί από εσάς αφού ΑΗΔΙΑΣΑ με την ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΤΟΧΑΣΜΩΝ των φιλολόγων με την ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ.

Αχτίδες που λάμπουν παραμένουν οι λίγοι και γνωστοί που καταχωρούν σπάνια και θα τιμήσω μερικούς. skapaneas. skeptomenh, kaneis, OΛΥΜΠΙΟΣ ΑΠΠΟΛΛΩΝ, ΤΡΙΟΜΗΔΗΣ, 3fimos και μερικοί ακόμη που ξέχασα. Οι υπόλοιποι είστε φιλόλογοι και ΟΧΙ ΣΤΟΧΑΣΤΕΣ όπως αρμόζει εδώ γεμίζοντας σελίδες πληροφοριών όταν παραπομπές ή περιλήψεις θα ήταν αρκετές.
_________________
Η Αλήθεια (Ιησούς Χριστός) υπάρχει φαίνεται κι ας παιδεύεται.
Η αλήθεια δεν φοβάται τίποτα.
http://gexrag.blogspot.com/2007/09/blog-post.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 25, 2008 4:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maxim_97 έγραψε:
pol έγραψε:
Την μαμακία δεν την βαριέσται τελικά... Laughing

Καλά είναι... Καλά είναι...


Την μαμακία των εβραιορασοφόρων βαρεθήκαμε Polaki.....


Θα σου πω. Εάν είσουν δικτυομένος και δραστηριοποιημένος στο χώρο τους για διάστημα ικανό, κι επομένως ομιλούσες δια της ζώσης εμπειρίας σου περί αυτών, θα μπορούσα επομένως να σε λάβω σοβαρά. Για το συγκεκριμένο ζήτημα Μαξίμ, γιατί σε άλλα γραφώμενά σου, κάποιου είδους τέλος πάντων, σε πέρνω πολύ μάλιστα στα σοβαρά. Όμως για το συγκεκριμένο πως να γίνει αυτό εφόσον δεν έχεις εμπειρία και η κριτική σου έχει όλη της την βάση σε πληροφορίες που έρχονται από πολύ μακριά σου;

¶ρα δείξε κατανόηση εάν απορρίπτω τις θέσεις που παρουσιάζεις, έστω και προκλητικά, όπως ήταν η προηγούμενη μου απάντηση.
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 26, 2008 12:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maxim_97 έγραψε:

Ελλάς: Ένα Θεοκρατικό κράτος.
¶ρθρο του Libertarian.
10 Φεβρουάριος 2006
Στην σύγχρονη Ελλάδα εκκλησία και κράτος εξακολουθούν να παραμένουν ενωμένα καθώς η κρατική εξουσία ασκείται στο όνομα της Αγίας Τριάδας.
Το Ελληνικό Σύνταγμα αρχίζει με θρησκευτική επίκληση στην Αγία Τριάδα.
O θρησκευτικός όρκος εφαρμόζεται στα δικαστήρια.
Η ορκωμοσία της κυβέρνησης γίνεται από τον αρχιεπίσκοπο.
Οι αστυνομικές ταυτότητες αναγράφουν το θρήσκευμα (ελέω Σημίτη, όχι πια...).
Οι ιερείς χοροστατούν στους εγκαινιασμούς Δημοσίων Ιδρυμάτων και Σχολείων.
Ο κλήρος μισθοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό...
...
Σ Υ Μ Π Ε Ρ Α Σ Μ Α ΤΑ
Η Ελλάς παραμένει το τελευταίο Θεοκρατικό κράτος της Ε.Ε.
Κυρίαρχο ιδεολόγημα της Ελλάδας παραμένει ο λεγόμενος Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός
Εκκλησία και Κράτος παραμένουν ενωμένα
Το Σύνταγμα της Ελλάδας κυριαρχείται από το δόγμα της Αγίας Τριάδας
Ο Χριστιανισμός ορίζεται ως κυρίαρχη θρησκεία
Ο Προσηλυτισμός σε άλλες θρησκείες απαγορεύεται αυστηρά
Ο θρησκευτικός όρκος επιβάλλεται στα δικαστήρια
Οι ιερείς μισθοδοτούνται από τον Δημόσιο προϋπολογισμό
Η Ορκωμοσία της Κυβέρνησης και του πρωθυπουργού γίνεται από τον Αρχιεπίσκοπο
Σε όλες τις τελετές εγκαινιασμού προηγείται καθαγιασμός από χριστιανό ιερέα
Ο Χριστιανικός σταυρός δεσπόζει στην Ελληνική σημαία ως εθνικό σύμβολο
Πας Έλλην Χριστιανός - Πας μη Έλλην άπιστος.




Παρέθεσα τα ανωτέρω αποσπάσματα για να καταδείξω την πρωτότυπη επιστημονική μέθοδο του συγγραφέα του άρθρου. Ήτοι, το γεγονός ότι ξεκινά μία έρευνα για τα κακώς κείμενα των σχέσεων κράτους και εκκλησίας, με μία διακήρυξη θέσεων τις οποίες καταθέτει ως αξιώματα. Κατόπιν αναπτύσσει το προϊόν της έρευνάς του και καταλήγει επαναφέροντας τις αξιωματικά διατυπωμένες θέσεις του, ως συμπεράσματα πλέον.
Κανένα από τα τρία στοιχεία δεν είναι κατακριτέο ξεχωριστά. Ο καθείς δικαιούται να κάνει διακηρύξεις θέσεων. Ο καθείς δικαιούται να πραγματοποιεί ιστορική έρευνα και να εκθέτει το προϊόν της. Ο καθείς δικαιούται να εξάγει συμπεράσματα και να τα δημοσιοποιεί. Εκείνο που κρίνεται, είναι ο συνδυασμός αυτών των στοιχείων με μία αυθαίρετη αυτοαποδεικνυόμενη λογική. Δηλώνει δηλαδή εξ αρχής τι θεωρεί ορθό, ερευνά τα ιστορικά δεδομένα με το πρίσμα της οπτικής του και μόνον, ακόμη και όταν οι ίδιες οι αναφορές του διαψεύδουν την οπτική αυτή και επαναλαμβάνει ως αποδεδειγμένα συμπεράσματα, τις εξ αρχής δηλώσεις του.
Βάσει των προσωπικών μου πιστεύω θα έπρεπε να συμφωνώ με την υποτιθέμενη επιδίωξη του άρθρου, δηλαδή την κατάδειξη των αναχρονιστικών δεσμών εκκλησίας και κράτους. Η ένστασή μου - την οποία θα αποδείξω ελπίζω στην συνέχεια, αφού εδώ δεν κάνω έρευνα αλλά κριτική - έγκειται στο ότι ο συγγραφέας φαίνεται να χρησιμοποιεί το αντικείμενό του απλά για να εκθέσει τις αντιεθνικιστικές και αντιελληνικές του αντιλήψεις, εξευτελίζοντας έτσι σε απλή προπαγάνδα κάτι που θα έπρεπε να προσεγγίζεται με σοβαρότητα και προσοχή.
Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις: ουδόλως με απασχολεί εάν κάποιος θέλει να κάνει τέτοιου είδους προπαγάνδα. Θα διαβάσω με προσοχή την άποψή του και θα εκφράσω τεκμηριωμένα τις αντιρρήσεις μου για τον ανθελληνισμό και την συμφωνία μου για τον αντιεθνικισμό. Εκείνο που με ενοχλεί είναι η απαξίωση ζητημάτων που χρήζουν σοβαρής αντιμετώπισης με την έκθεση έωλων επιχειρημάτων, μόνο και μόνο για την εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων. Κλείνω λοιπόν εδώ την αρχική γενική κριτική, προκειμένου να συνεχίσω με την αναλυτική, των επί μέρους ζητημάτων.
Και μία σημείωση. Υπάρχουν πολλές σοβαρές και εμπεριστατωμένες προσεγγίσεις του θέματος που ούτε το αδικούν ούτε το γελοιοποιούν. Ως παράδειγμα, παραπέμπω στις ακόλουθες διευθύνσεις:

http://tosyntagma.ant-sakkoulas.gr/fakeloi/item.php?id=97#top
http://sfrang.com/historia/parart071.htm
_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gexrag
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1236

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 26, 2008 7:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε μου Chaos

Η εκκλησία έχει απομακρυνθεί από τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΟΧΟ από τότε που ανακατεύτηκε και ανακατεύεται με την πολιτική.

Το έργο εκκλησίας και Ιερέων ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ έργο φιλανθρωπικό και ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΜΟΝΟ.

Λάθη άνθρώπων οδήγησαν ΠΟΛΛΟΥΣ μακριά από την εκκλησία και το τραγικό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ αλλά το γεγονός της απομάκρυνσης από τον Θεό.

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο μια που θα φλυαρούσα φιλολογώντας ενώ μου αρέσει να ΛΑΚΩΝΙΖΩ και να ΦΙΛΟΣΟΦΩ με ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ.
_________________
Η Αλήθεια (Ιησούς Χριστός) υπάρχει φαίνεται κι ας παιδεύεται.
Η αλήθεια δεν φοβάται τίποτα.
http://gexrag.blogspot.com/2007/09/blog-post.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Κρίτων
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 632

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 27, 2008 10:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gexrag έγραψε:
Η εκκλησία έχει απομακρυνθεί από τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΟΧΟ από τότε που ανακατεύτηκε και ανακατεύεται με την πολιτική.


Σε αυτό συμφωνώ οτι πρέπει να βρίσκεται μακριά όχι μονάχα απο την πολιτική αλλά απο οιανδήποτε μορφή κοσμικής εξουσίας, αλλά δυστυχώς ποτέ δέν είχε ισχύ απο την χριστιανική εκκλησία αυτό που αναφέρεις. Γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, ζούμε βλέποντας μιά εκκλησία να είναι στενότατα δεμένη με το κράτος να απαιτεί εκβιαστικά να είναι δεμένη με το κοσμικό κράτος. Το κοσμικό κράτος να της κάνει όλα τα χατίρι, να νομοθετεί σύμφωνα με τις επιθυμίες των εκκλησιαστικών ηγητόρων ουαί και αλίμονο άν τολμούσε το κράτος να κάνει κάτι παρά την θέληση της εκκλησίας θα θυμάσαι φαντάζομαι την εποχή των ταυτοτήτων.
Με τον τρόπο αυτό κατάφερε η εκκλησία να επιβιώσει με τα παιδιά να διαβάζουν σάν κύριο σχολικό μάθημα την Παλιά Διαθήκη, να λένε καθημερινά την προσευχή τους, τα οποία είναι νομοθετική ευθύνη του κράτους θα ήταν έωλη η πραγματοποίηση τους άν δέν υπήρχε ο δεσμός κράτους εκκλησίας.

Μπάς θα μου πείς και πότε η χριστιανική εκκλησία δέν ήταν στο κεφάλι της πολιτικής εξουσίας?
Τα βυζαντινά χρόνια ο ίδιος ο αυτοκράτορας ήταν η κεφαλή της εκκλησίας.
Επι Τουρκοκρατίας ο πατριάρχης ήταν στενός φίλος του σουλτάνου.
Επί νεοελληνισμού με νομοθετικά διατάγματα απο την εποχή της απελευθέρωσης δέν νοείτο να ονομαζόσουνα Έλληνας πολίτης άν δέν πίστευες στον Ιησού, με ποιό δικαίωμα μου στερούν την Ελληνική μου ταυτότητα επειδή δέν είμαι πιστός της Εβραικής θρησκείας?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gexrag
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1236

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 27, 2008 8:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε μου Κρίτων

Υπήρχαν δεσμοί αγάπης ανάμεσα σε ΑΓΙΟΥΣ και αυτοκράτορες ή Σουλτάνους.

Δίκαιοι κυβερνήτες τα είχαν καλά με τους θρησκευτικούς ηγέτες αφού επιθυμούσαν ειρήνη και γνώριζαν την ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ των ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ.

Η θρησκευτικοί ηγέτες θέλησαν την πολιτική εξουσία πραγματικά ΜΟΝΟ μετά το σχίσμα, το οποίο ήταν ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΛΟΓΩΝ διαμάχη.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ εμμένω στην άποψη ότι η εξουσία είναι στοιχείο το οποίο πρέπει να ΑΠΑΡΝΟΥΝΤΑΙ οι Ιερείς και να ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ την βαθιά ταπείνωση που τους διακατέχει ΜΟΝΟ στον εαυτό τους.
_________________
Η Αλήθεια (Ιησούς Χριστός) υπάρχει φαίνεται κι ας παιδεύεται.
Η αλήθεια δεν φοβάται τίποτα.
http://gexrag.blogspot.com/2007/09/blog-post.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center