Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 38, 39, 40  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2008 10:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι αλλά γιατί δεν είχαμε ψυχαναλυτές πριν από τον καπιταλισμό; Μήπως η ψυχανάλυση είναι μια ιδέα μέσα στον καπιταλισμό; (υποθέτω...δεν ξέρω...εσείς Opyrge και Rakis που τα έχετε διαβάσει θα το ξέρετε)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2008 11:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιδέα δεν μπορεί να είναι εξ' ορισμού. Και η ψυχανάλυση έχει μια μακρά παράδοση προ της θεμελίωσής της απ' τον Γιουνγκ και τον Φρόυντ. Οι ψυχές μας είναι όλο περιέργεια, λέει ο Στρίντμπεργκ, δεν τους φτάνει να βλέπουνε κάτι να γίνεται, πρέπει να μάθουνε και πώς γίνεται...

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Απρ 24, 2010 11:52 am, επεξεργάσθηκε 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2008 2:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Επ' ευκαιρίας έριξα ένα διάβασμα περί Γιουνγκ, Φρόϋντ και Αντλερ.
Από μια πρώτη ματιά ο Άντλερ είναι πιο κοντά με τον τρόπο σκέψης μου, με την φαινομενολογία (αν το λέω σωστά, αλλιώς διόρθωνε Opyrge).
Παρατηρώ ότι ο αδικημένος εκ των τριών είναι ο Γιούνκ. Και αυτό γιατί κατέληξε σε ένα συλλογικό ασυνείδητο, μια δομή πάνω από το άτομο, μια πολύ καλή ιδέα αλλά είναι ο ίδιος που ασχολήθηκε με την αλχημεία!
Από την άλλη ο Φροϋντ με τη κοκαΐνη είδε ότι γίνεται να παρεμποδιστεί η αίσθηση της πραγματικότητας..άρα να το "φάρμακο"...Η σκέψη μου εδώ είναι ότι εμφάνισε τον άνθρωπο ότι είναι ένας μηχανισμός που μπορεί να δρα βάσει κάποιων ουσιών, ορισμένων δια της παρουσίας τους και άλλων δια της απουσίας τους, έτσι ουσιαστικά ο άνθρωπος είναι μια υλική λειτουργική μονάδα. Επιπλέον είναι δυνατόν να κατευνάσουμε τις εσωτερικές ουσίες με εξωτερικές ενέργειες πάνω στην συνείδηση του ανθρώπου..(λογικό είναι αυτό, αν κάποιες ουσίες προκαλούν συνείδηση, τότε μπορούμε να έχουμε αντιστρεπτές μεταβολές και διάφορες καταστάσεις να προκαλούν συνειδήσεις που καταναλώνουν ουσίες...). Αυτό είναι όμοιο με το "έβγαλα το άχτι μου στο παιχνίδι...και τώρα ηρέμησα". Με απλά λόγια ο άνθρωπος είναι ένα αποτέλεσμα ισορροπίας ουσιών.
Τέλος ο Άντλερ νομίζω ότι είναι η κορυφή...στο θέμα της ψυχανάλυσης, επειδή έθεσε σπουδαίο τόσο τον εσωτερικό όσο και τον εξωτερικό κόσμο του ατόμου. Τα έπιασε όλα δηλαδή τα θέματα...Η ισορροπία δεν είναι μόνο θέμα δικής μας απόφασης, αλλά υπάρχουν και εξωτερικοί παράγοντες. Στο παράδειγμα με το "άχτι"...το παιχνίδι την επόμενη φορά μπορεί να μην με ηρεμίσει καθόλου..γιατί μπορεί να δημιουργηθεί ένα πρόβλημα για το οποίο δεν είχα καμιά υπευθυνότητα παρά μόνο τη συμμετοχή μου! Στο ίδιο παράδειγμα ο Γιούνγκ θα πει ότι δεν έχει σημασία τι συνέβει άλλα τι θα παρουσιαστεί το βράδυ στο όνειρό μου, και θα φανεί αυτό με την ανάλυση γραφημάτων μου, αυτών των ονείρων, δηλαδή κοιτάει τι μένει στον άνθρωπο...αυτό που του μένει είναι ο σταυρός που κουβαλάει.
Ας πούμε ότι αυτό το μήνυμα είναι το δικό μου "όνειρο"...το οποίο αποτελεί μια πραγματικότητα.......προς ψυχανάλυση!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2008 3:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πράγματι ο Καρλ Γιουνγκ διέβλεψε μια κοινοποίηση των παράλογων και ασυνείδητων πηγών σε πλατύτερες ομάδες με τη θεωρία του των αρχέτυπων, δεν ισχύει όμως ότι μόνο ο Άντλερ «έθεσε σπουδαίο τόσο τον εσωτερικό όσο και τον εξωτερικό κόσμο του ατόμου». Κάθε άλλο. Και ο ίδιος ο Φρόυντ έθεσε κεντρικό ρόλο στην ψυχοκατασκευή τα υπερεγωτικά κελεύσματα της «αρχής της πραγματικότητας» ενάντια στην ηδονοθηρική ναρκισσιστικοποίηση της «αρχής της ηδονής/ευχαρίστησης». Και ο ίδιος ο Καστοριάδης έχει μια τέτοια θεώρηση για την κατασκευή του ψυχισμού - αν και ανεξακρίβωτα.

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Απρ 24, 2010 11:53 am, επεξεργάσθηκε 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2008 4:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos,

1.για τον Μαρξ

Παράθεση:
Γιατί αγαπητέ μου rakis, ο Μαρξ τί κάνει όταν συγκροτεί μέσα στην πραγματικότητα του καπιταλισμού το οικονομικό υλικό ως ξεχωριστή στιγμή, «αυτόνομη», «δι εαυτήν», της ανθρώπινης δραστηριότητας;


Διαβάζοντας τον Μαρξ μέσα από τον Αλτουσέρ και τον υλισμό της αστάθμητης συνάντησης, ο καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής γεννήθηκε από τη ‘συνάντηση’ ανάμεσα στον ‘άνθρωπο των σκούδων’ και τον προλετάριο που στερείται τα πάντα, πέραν της εργασιακής του δύναμης.
Μπορούμε, λοιπόν, να διακρίνουμε και εδώ δύο στιγμές αυτής της συνάντησης:
πρώτον, την καθεαυτό αστάθμητη συνάντηση των δύο αυτών στοιχείων, με
ανεξάρτητες ιστορίες, συνάντηση που δεν διέπεται από μια κοινή δομική αιτιότητα.
Τα στοιχεία αυτά δεν είναι ακόμα τα δομικά στοιχεία του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, ο καπιταλιστής και ο μισθωτός εργάτης. Για να γίνουν τέτοια, πρέπει να μεσολάβησε το δέσιμο της συνάντησης, που συνέβη υπό τη δραστικότητα της δομής του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, υπό τη δραστικότητα της κεφαλαιακής σχέσης, η οποία μετασχημάτισε το συσσωρευμένο χρήμα σε κεφάλαιο και την αποστέρηση από κάθε περιουσία σε εμπορευματοποιημένη εργατική δύναμη. Εάν η πρωταρχική συσσώρευση είναι πράγματι η συνάντηση που συγκρότησε τον καπιταλισμό, τότε αυτή διεπόταν ήδη από την καπιταλιστική δομή, είναι ήδη η πρώτη
στιγμή της καπιταλιστικής συσσώρευσης, ενώ η λειτουργία και η αναπαραγωγή του καπιταλισμού, η καπιταλιστική συσσώρευση, είναι μια διαρκής πρωταρχική συσσώρευση. Μόνο έτσι, μόνον υπό τον όρο του αστάθμητου δομισμού, μπορούμε να συνδιαλεχθούμε με όλη την τρέχουσα προβληματική περί της συνεχιζόμενης πρωταρχικής συσσώρευσης στο εσωτερικό ακόμα και του πλέον ανεπτυγμένου καπιταλισμού.

2. για την ψυχανάλυση

Η ψυχανάλυση, η φροϋδική τουλάχιστον, ανήγαγε τη ψυχική δομή που εφηύρε σε υπεριστορικό χαρακτηριστικό όλης της ανθρωπότητας, πχ το ένστικτο της επιθετικότητας ως εγγενές στο ανθρώπινο ον, ή το οιδιπόδειο, που δεν ισχύει για άλλους πολιτισμούς. Ο Μηντ και Μαλινόφσκι απέδειξαν ότι πολλές φυλές δεν έχουν οιδιπόδειο σύμπλεγμα.

Μετά, τα τραύματα του παρόντος ανάγονται αιτιακά στο παρελθόν : βλ. τραύματα παιδικής ηλικίας, ή τη δολοφονία του πατέρα από τους γιους για την εξουσία αντιμετωπίστηκε ως υπεριστορικό αρχέτυπο.
Άντε να σε έπειθε ο Φρόιντ ότι το ότι λήστεψες, οφειλόταν στο γεγονός ότι μικρός ήσουν ερωτευμένος με τη μάνα σου.

Η έμφαση στην οικογενειακή καταπίεση, εμπόδισε την ψυχαναλυτική έρευνα να περάσει στον τομέα της εργασίας, τόπος , όπου διαμορφώνεται η ψυχολογία των ατόμων, και μάλιστα πρώτιστα, γιατί οι οικογενειακές σχέσεις είναι μικρογραφία των ευρύτερων σχέσεων εξουσίας.

Ο Β. Ράιχ καθιστούσε πιο σαφή τη σχέση ανάμεσα στην κοινωνική και σεξουαλική καταπίεση, ασκώντας κριτική στην φροϋδική αντίληψη περί βιολογικού έμφυτου ενστίκτου της επιθετικότητας.

3. για τον Λακάν

α. Ιδιαίτερα προβληματική είναι η θέση του ότι το ασυνείδητο είναι δομημένο σαν γλώσσα, . Θέση που εμπνέεται από τον Σωσσύρ, οι απόψεις του οποίου δύσκολα είναι αποδεκτές σήμερα. Ο Λακάν χρησιμοποιεί μία ημιμυστήρια περιοχή, τη γλώσσα, για να αποκαλύψει τις υποσυνείδητες λειτουργίες, δηλ. άλλο ένα μυστήριο τόπο.

β. άλλη αυθαιρεσία: να υποστηρίζει ότι οι γλωσσικές οντότητες είναι στην ουσία ψυχολογικές οντότητες.Ο λακάν βλέπει όλο τον ψυχικό κόσμο ντετερμινιστικά , σαν μια μονοδιάστατη γλωσσική διαδικασία signifier και signified.

γ. άλλο μεγάλο πρόβλημα το στάδιο του καθρέφτη. Αν ισχύει αυτό, τότε… τι γίνεται με τους τυφλούς; Επίσης, η εικόνα που δίνεται με το στάδιο του καθρέφτη είναι ένας οργανισμός σα μαριονέτα να προπορεύεται και η ψυχή να τρέχει να τον φτάσει , και η συνάντηση να είναι όταν το παιδί κοιτά στον καθρέπτη. Γελοία πράγματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 12:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μην βάζεις πολλά θέματα στο τραπέζι του διαλόγου αγαπητέ rakis! Έλεος! Τί να σου πρωτοαπαντήσω;!

rakis έγραψε:
Μόνο έτσι, μόνον υπό τον όρο του αστάθμητου δομισμού, μπορούμε να συνδιαλεχθούμε με όλη την τρέχουσα προβληματική
Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό.

rakis έγραψε:
Μετά, τα τραύματα του παρόντος ανάγονται αιτιακά στο παρελθόν
Αμφιβάλλεις;!

rakis έγραψε:
Άντε να σε έπειθε ο Φρόιντ ότι το ότι λήστεψες, οφειλόταν στο γεγονός ότι μικρός ήσουν ερωτευμένος με τη μάνα σου.
Κατ' αρχήν δεν λέει αυτό ο Φρόυντ και κατά δεύτερον με μόνο ένα εντελώς άσχετο παράδειγμα προσπαθείς να υποβαθμίσεις την ίδια τη θεωρία. Ας μιλήσουμε αν θες γι' αυτήν την ίδια.

Η σχέση κοινωνικής και σεξουαλικής καταπίεσης στον Ράιχ είναι σαφής διότι είναι εντελώς υπεραπλουστευμένη και αυτό διότι δεν διαφέρει απ' την φρουδική.

rakis έγραψε:
Ιδιαίτερα προβληματική είναι η θέση του ότι το ασυνείδητο είναι δομημένο σαν γλώσσα, . Θέση που εμπνέεται από τον Σωσσύρ, οι απόψεις του οποίου δύσκολα είναι αποδεκτές σήμερα
Καθόλου προβληματική δεν είναι η θέση του για το ασυνείδητο, αντιθέτως πιο ξεκαθαρισμένη απ' του Φρόυντ.

Κοντολογίς, αντιλαμβάνεσαι ότι οι απαντήσεις μου είναι ελλειπής (μόνο τις αντιρήσσεις μου προέβαλα για να τις δεις) λόγω της ευρύτητας των θεμάτων και του περιορισμένου χώρου και χρόνου. Μην διστάζεις όμως να θέτεις τα θέματα ξεχωριστά - και όχι πολλά μαζί προσπαθώντας να δημιουργήσεις σύγχυση - και να αντιπαρατεθούμε σ' αυτά ανοιχτά. Διότι απ' τα σχόλια που κάνεις με προκαλείς για μεγάλη αντιπαράθεση και δεν θα σεβαστώ την επικεντρωμένη συζήτηση γύρω απ' τον Καστοριάδη. Βάλε λοιπόν τα ζητήματα ένα-ένα όπως κάναμε με τον Μαρξ.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Κυρ Νοέ 30, 2008 8:49 pm, επεξεργάσθηκε 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 12:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πού είσαι χάθηκες !

όντως , η κατάσταση τείνει να γίνει χαοτική !
ένα ένα λοιπόν
λοιπόν για τον μαρξ : βοηθά σήμερα , έστω και πετσοκομμένος, στην ερμηνεία της πραγματικότητας; (εγώ όπως έχει φανεί λέω ναι)
εσύ;

με μια φράση σου, που σου επισήμανα , τουλάχιστον φαίνεται ότι κάτι μαρξιστικό αποδέχεσαι. εκτός αν παρερμήνευσα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
LSNM
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1953

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 12:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
...
rakis έγραψε:
Άντε να σε έπειθε ο Φρόιντ ότι το ότι λήστεψες, οφειλόταν στο γεγονός ότι μικρός ήσουν ερωτευμένος με τη μάνα σου.


Κατ' αρχήν δεν λέει αυτό ο Φρόυντ και κατά δεύτερον με μόνο ένα εντελώς άσχετο παράδειγμα προσπαθείς να υποβαθμίσεις την ίδια τη θεωρία. ....


συγνώμη για την παρέμβασή μου αλλά το "άσχετο" που επισήμανες φίλε opyrgos ήρθε και έδεσε με τα υπονοήματα του Grice που έτυχε να ξαναδιαβάζω απόψε κάτι που νομίζω ήταν στις προθέσεις του φίλου rakis. Δηλ. να παραβιάσει κατάφωρα ένα αξίωμα (εδώ για μένα προφανώς του αξίωμα του τρόπου) προκειμένου να σε ωθήσει να αναζητήσεις μια σημασία που διαφέρει από την εκπεφρασμένη σημασία ...
Ο Φρόυντ νομίζω πάντως αυτό είπε μέσες άκρες ... Very Happy
sorry και πάλι ..
_________________
Αν δεν φας το "θεριό", θεριό δεν γίνεσαι ... [Αριστοτέλης σε ελεύθερη μετάφραση]
"Truth is much too complicated to allow anything but approximations" John von Neumann
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 12:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

LSNM έγραψε:
opyrgos έγραψε:
...
rakis έγραψε:
Άντε να σε έπειθε ο Φρόιντ ότι το ότι λήστεψες, οφειλόταν στο γεγονός ότι μικρός ήσουν ερωτευμένος με τη μάνα σου.


Κατ' αρχήν δεν λέει αυτό ο Φρόυντ και κατά δεύτερον με μόνο ένα εντελώς άσχετο παράδειγμα προσπαθείς να υποβαθμίσεις την ίδια τη θεωρία. ....




συγνώμη για την παρέμβασή μου αλλά το "άσχετο" που επισήμανες φίλε opyrgos ήρθε και έδεσε με τα υπονοήματα του Grice που έτυχε να ξαναδιαβάζω απόψε κάτι που νομίζω ήταν στις προθέσεις του φίλου rakis. Δηλ. να παραβιάσει κατάφωρα ένα αξίωμα (εδώ για μένα προφανώς του αξίωμα του τρόπου) προκειμένου να σε ωθήσει να αναζητήσεις μια σημασία που διαφέρει από την εκπεφρασμένη σημασία ...
Ο Φρόυντ νομίζω πάντως αυτό είπε μέσες άκρες ... Very Happy
sorry και πάλι ..


ε ναι .. το εννοούσα , σε σχέση με μια πολύ μεγάλη χρονική απόσταση.
Ας πούμε το ότι δολοφόνησες κάποιον τώρα,έχει να κάνει με παιδικό τραύμα, που μάλιστα... είναι απωθημένο (!!!) στο υποσυνείδητο !!! (πιο πάνω έδειξα ότι δεν είναι δυνατό τα πιο σημαντικά σημεία της ζωής σου , έστω και άσχημα, να απωθούνται...

αλλά ένα ένα. πάμε πάλι στον μαρξ


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την rakis στις Δευ Μάρ 03, 2008 12:58 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 12:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη για τις παρεμβάσεις σου LNSM, αρκεί να είναι συγκεκριμένες (εννοιολογικά και εκφραστικά) και με επιχειρηματολόγηση.

Δεν έχω πολύ χρόνο για πολλές παρεμβάσεις.

rakis έγραψε:
λοιπόν για τον μαρξ : βοηθά σήμερα , έστω και πετσοκομμένος, στην ερμηνεία της πραγματικότητας; (εγώ όπως έχει φανεί λέω ναι)
εσύ;
Της πραγματικότητας ή της υπερ-πραγματικότητας;

rakis έγραψε:
Ας πούμε το ότι δολοφόνησες κάποιον τώρα,έχει να κάνει με παιδικό τραύμα, που μάλιστα... είναι απωθημένο (!!!) στη μνήμη !!!
Γιατί, αυτό λέει για τα απωθημένα;!

rakis έγραψε:
με μια φράση σου, που σου επισήμανα , τουλάχιστον φαίνεται ότι κάτι μαρξιστικό αποδέχεσαι
Συ είπας!

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Δευ Ιαν 12, 2009 12:58 pm, επεξεργάσθηκε 6 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 12:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

με μπέρδεψες και στα δύο ! τι εννοείς; (και στα 2 σου σχόλια)

(για αυτό που μόλις προσθεσες, διαφωνώ, όπως και είπα, με τη φρουδική συσχέτιση και μέθοδο,όπως και με την άποψή σου για τον Ράιχ και τον Λακάν)

αλλά 1-1 . επιστροφή στον
μαρξ

ένα ναι ή όχι αρκεί ρε συ opyrgos,
η φιλοσοφία είναι σαφήνεια και αυστηρότητα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 9:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λογικό που μπερδεύτηκες καθώς η γλώσσα είναι που προκαλεί παραληρήματα και κάθε τάσεις ανιδιοποίησης, τρέμοντας και γνωρίζοντας καλά ότι αυτός ο φόβος θα έβγαινε αληθινός, ο φόβος για την επικείμενη παρεμπλοκή του Άλλου - του απολύτως αναπόφευκτου αλλά απροσδιόριστου και επομένως απρόβλεπτου - που επρόκειτο να σμιλέψει τη φράση μου, με άλλα λόγια επρόκειτο να διακόψει τη φράση σ' ένα ορισμένο σημείο.

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Απρ 24, 2010 11:54 am, επεξεργάσθηκε 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 9:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

προς το παρόν άσε το (λακανικό) άλλο.

ναι ή όχι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 9:51 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το λακανίζειν εστί φιλοσοφείν!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 10:13 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
Το λακανίζειν εστί φιλοσοφείν!


ε καλά τώρα! τρόπος του λένιν !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 38, 39, 40  Επόμενο
Σελίδα 6 από 40

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center