Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2004 4:58 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν διάβαζα γκούφη εσύ διάβαζες Τζέην Έϋρ....εκεί λοιπόν βρισκόμαστε!
Όμως και γω το τράβηξα επίτηδες στην άλλη όχθη. Με μια άλλη νοοτροπία.(Δες πουτανέσκα....τουρλου νοοτροπία)
Ας επιτρεψουμε στην συγγραφέα Paraskevi να δημιουργήσει. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paraskevi Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 175
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2004 5:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα χτισω υπερηρωες -τυπου Ηρακλη - ,αλλα ουτε και το παραμυθι με τον Κακο τον Λυκο και τον Ιδεατο Πριγκηπα . Υπαρχει ενα βιβλιο που οταν το διαβασα μου εκανε εντυπωση .........ειναι για ενηλικες
Ποιος πηρε το τυρι μου = who moved my cheese .Πρωταγωνιστες ειναι 2 ποντικακια , που μεσα απο μια κατασταση ,περιγραφουν την αγωνια /τις αντιδρασεις/λυσεις ,στο θεμα Εργασια και Αλλαγη .
Το εχετε διαβασει ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2004 7:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι....αλλά δεν συγκεντρωνόμαστε στα παιδικά καλύτερα;
Π.χ. "Ο Γουίνι και η παρέα του μια μέρα στην Ομόνοια!"
(να δούμε που θα κάτσει το μυαλό του παιδιού στην παρέα του Γουίνι και σε αυτό ή στην Ομόνοια;)
Δηλαδή το παιδί το ενδιαφέρει τι διαδραματίζεται και όχι ιδιαίτερα που. Ο άρχοντας των δακτυλιδιών είναι ένα παράδειγμα. Τα τοπία είναι φανταστικά και δυό ειδών: Τα όμορφα και τα άσχημα. Πουθενά δεν δείχνουν τους ρυθμούς της ζωής.Ο μόνος ρυθμός που υπάρχει είναι η κίνηση μιας συντοφιάς για να καταστρέψουν την πηγή του κακού που έχουν μαζί τους αλλά δεν είναι κακοί οι ίδιοι! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paraskevi Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 175
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2004 8:00 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που λες για το τι διαδραματιζεται ειναι πολυ σωστο .Σε οδηγει στην δραση και οχι στην συγγραφικη αμπελοφιλοσοφια και την περιγραφη ......ειδικα για τα παιδικα ειναι χρησιμη συμβουλη ,γιατι οπως ειπε και η θεμαλινε ,για τα παιδια ,πρεπει να αφαιρεις ........... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MoHDa Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 108 Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 21, 2004 11:40 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Ένα σχόλιο. Κάτι αθώες νοοτροπιούλες, του τύπου MohDa ή bugman ... |
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο! _________________
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 22, 2004 11:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε MoHDa, εννοούσα ότι τα παιδιά είναι πιο σοφά από ότι νομίζεται. Δεν συμφωνώ με το χτίσιμο αθώων παιδικών ιστοριών, που μιλάνε μονάχα για λουλουδάκια και πουλάκια που κελαϊδάνε όμορφα στα κλαδάκια.
Τα παιδιά έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν βαθιές αξίες, υπαρξιακές, κοινωνικές, ψυχολογικές. Το όλο θέμα έγκειται στην ικανότητα του συγγραφέα. Πόσο μάλλον όταν η paraskevi δηλώνει ότι το έργο θα προορίζεται και για "μεγάλα παιδιά". _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paraskevi Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 175
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 22, 2004 11:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η περιπτωση των μυθων του Αισωπου ειναι ενα καλο παραδειγμα . Ειναι σιγουρα μυθος -που χρησιμοποιει ιδιαιτερα τον κοσμο των ζωων- αλλα συμβολικος εννοιων ,αξιων ,που παρουσιαζει ακομα και το Κακο ,στην φυσικη του ροη και οχι σαν ξενο σωμα ......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 23, 2004 11:44 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μύθοι Αισώπου: εξαίσιο παράδειγμα! _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Θεμελίνα Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 317
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 23, 2004 11:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρασκευη μου δεν πας σε καμια παιδικη χαρα,σε κανενα παιδικο σταθμο να μιλησεις και να συναναστραφεις λιγο με τα παιδια.Ειμαι σιγουρη πως θα σου μαθουν πολλα περισσοτερα αποτι εμεις εδω.Που εχουμε παψει πια να ειμαστε παιδια.Ειναι μεγαλη καταρα για τον ανθρωπο να "μεγαλωνει".Πηγενε σε νηπιαγωγιο βαλε θεματα στα παιδια να σου ζωγραφησουν.Ασε αυτα να εικονογραφησουν το βιβλιο σου.Οταν παρεις τια ζωγραφιες στα χερια σου τα λογια θα ερθουν απο μονα τους.Ακομα και στο πιο τραγικο θεμα θα δεις την αισιοδοξια.Αυτο το χαρισμα που διαθετουν μονο τα παιδια.Ανοιξε κανενα βιβλιο παιδικης ψυχολογιας,θα σου δωσει συμβουλες λιγοτερο επικυνδινες απολους εμας τους" ηδημονες" εδω.Οτι κανεις καντο με τα παιδια.μακρια απο ορθολογιστες και πληγωμενους,χαμενουςμπερδεμενους,και ξερολες ενηλικες.Τα πρωτα θα ειναι οι καλυτεροι συνεργατες σου.Απο εμας κρατα μονο αυτο που αξιζει να κρατησεις.Το "προχωρα" και το "καλη επιτυχια". _________________ Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 24, 2004 12:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(Θεμελίνα, συγχαρητήρια για το ορθογραφικό λάθος! Αντί "ειδήμονες", "ηδήμονες" - εκ του "ηδονή". ) _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Θεμελίνα Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 317
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 24, 2004 1:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xa xa xa.Μονο αυτο το λαθος βρηκες? _________________ Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|