Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

17 Νοέμβρη
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
γοητευτικό_αντικουάρκ
Υφηγητής


Εγγραφή: 24 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 25, 2007 12:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

teo έγραψε:
(προς γοητευτικό_αντικουάρκ) Razz

Γεια σου! Razz

Οταν κάνουμε κάτι πρέπει να το κάνουμε σωστά. Σε αυτο που είπες έχεις δίκιο!

Το θέμα είναι να υπάρχει στις καταλήψεις σωστή περιφρούρηση των σχολείων απο τους μαθητες ή των σχολών απο τους σπουδαστές!

Για να μην είναι ενα συλλαλητήριο γραφικό πρέπει να είναι οσο γίνεται αυτο πολυ μαζικό!


Εκει θελω να καταληξω. Τιμη ειναι των μαθητων και των φοιτητων να πηγαινει στα συλλαλητηρια τουλαχιστον το 50% των μαθητων που ψυφιζουν υπερ!
_________________
Τα γραπτά copies κτώνται!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 26, 2007 7:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τότε να γίνονται όλα φανερά...με όνομα από κάτω...και όχι μπουλούκι, όχι μάζα!

Θέλετε σωστό σχολείο; Να υπάρχει βήμα και ψήφισμα.....και το μάθημα να μην σταματάει. Αν ήταν στο χέρι των μαθητών η λειτουργία των σχολείων θα έπρεπε να δουλεύουν για να το συντηρούν. Υπάρχει σύλλογος γονέων και κηδεμόνων και υπάρχουν και δικηγόροι και εξώδικα...Κάθε μαθητικός σύλλογος, κάθε δεκαπενταμελές πρέπει να έχει ένα δικηγόρο...για να προωθεί τα αιτήματά του. Όταν το καταλάβουν αυτό θα φύγουν από τον δρόμο και τους προβοκάτορες και θα κανονίσουν τα πάντα.

Teo και γοητευτικό_αντικουάρκ
Αυτή τη στογμή το μαθητικό κίνημα λόγω μη δικηγορικής κάλυψης έχει πρόβλημα.. Μαθητές φεύγουν και έρχονται άλλοι...ανίδεοι των καταστάσεων. Ο δικηγόρος θα μπορούσε να ενημερώνει και να λαμβάνει εντολές για εξώδικα. Υπάρχουν θέματα που σχετίζονται με την λειτουργία του σχολείου ως υποδομή, ως εκπαιδευτικό έργο, ως παροχές, ως διευκολύνσεις πρόσβασης και άλλα. Οι μαθητές δεν μπορούν να κρίνουν το εκπαιδευτικό έργο, παρά στο ελάχιστο. Όμως αν κρυώνουν οι μαθητές, ή αν οι βρύσες είναι χαλασμένες, ή αν ο χώρος του σχολείου δεν φυλάγεται επαρκώς..είναι πράγματα που δεν μποορύν να περάσουν απαρατήρητα. Μπορούν όμως κάποιοι να μην τα διορθώσουν....και γι΄αυτό πρέπει να υπάρχει πίεση.

Τώρα που τα έσπασαν όλα...οι προβοκάτορες...λιγόστεψαν ή πολλαπλασιάστικαν τα προβλήματα; Ο δρόμος με εξώδικα μέσω δικηγόρου...είναι η ορθότερη λύση. Εξώδικο ο σύλλογος γονέων, εξώδικο ο γυμνασιάρχης και ο λυκειάρχης. Σε δεύτερη φάση...δικαστήριο και αποζημίωση...υλική και ηθική. Δεν μπορεί ο Λυκειάρχης να φέρει σε πέρας τη δουλειά του; Να παραιτηθεί!

Για το εκπαιδευτικό έργο: Έλεγχος...στατιστικός έλεγχος απόδοσης...μαθητών σε σχέση με τον δάσκαλο/καθηγητή. Τεστ νοημοσύνης και ψυχολογίας από ανεξάρτητο φορέα. Σύγκριση νοημοσύνης ψυχολογίας και απόδοσης μαθητή.

Όλα αυτά μπορούν να γίνουν άμα σταματήσει ο κόσμος να κάνει ότι και τα ζώα στη ζούγκλα...να τρέχουν ή να παρατάσονται...νομίζοντας ότι από "θέσεως" θα αλλάξουν τα πράγματα.

Η θέληση αλλάζει τα πράγματα..και οι λύσεις, οι ορθές λύσεις αν απαιτηθούν θα βρούν ανταπόκριση.

Όλα τα σημερινά αιτήματα των μαθητών είναι διαμορφωμένα για μια "άλλη" πολιτική...άρα δεν είναι δυνατόν να γίνουν με αυτές τις πολιτικές. Την άλλη πολιτική...δεν την ξέρει κανείς αλλά πολλοί είναι αυτοί που λενε "εμείς έχουμε την άλλη πολιτική". Όταν η πολιτική καταντάει δόγμα τότε χάνουμε κάθε δυνατότητα λύσης. Και οι λύσεις είναι οι επιστημονικές λύσεις, με αιτιολογία, με αναφορές, με σχέδιο.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 26, 2007 7:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Όταν η πολιτική καταντάει δόγμα τότε χάνουμε κάθε δυνατότητα λύσης.


Γιατί; Η Πολιτική από τη Φύση της σε τι αποσκοπεί; Εάν έχει κάποιο σκοπό ως οντότητα μέσα στην Κοινωνία, δεν υλοποιείται αυτός δια ορισμένων διαδικασιών; Ή λειτουργεί αυθαίρετα;
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 26, 2007 8:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η πολιτική είναι προτάσεις για την επίτευξη ενός σκοπού. Ακολουθούμε μια πολιτική σημαίνει ότι ακολουθούμε προτάσεις, στοχεύουμε κάπου.

Για κάθε σκοπό δεν υπάρχει μια πολιτική! Αυτά που βασικά χαρακτηρίζει μια πολιτική είναι το όνομα αυτού που την προτείνει και ο στόχος της. Από κει και πέρα κάθε πολιτική απαιτεί πόρους και μέθοδο για να υλοποιηθεί.
Μη εφαρμόσιμη πολιτική είναι αυτή που δεν έχει προκριθεί προς υλοποίηση, η αυτή που ναι μεν έχει προκριθεί αλλά απουσιάζουν ή οι πόροι ή η μέθοδος. Για μικρούς στόχους η ίδια πολιτική εμπεριέχει και τη μέθοδο.

Η ερώτηση "η πολιτική από τη φύση της σε τι αποσκοπεί" φυσικά και είναι αδύνατο να απαντηθεί, γιατί η πολιιτική από τη φύση της κάπου αποσκοπεί....Αν απ΄την ερώτηση αφαιρεθεί το "από τη φύση της" και μπει "του ΠΑΣΟΚ για τη παιδεία΄σήμερα", τότε θα έχουμε το όνομα και το χρόνο, ώστε να βρούμε τις προτάσεις και το γενικό σκεπτικό αυτής της πολιτικής. Φυσικά και εφόσον προκριθεί μια πολιτική εφαρμόζεται με μια μέθοδο, μια διαδικασία, όχι αυθαίρετα.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 28, 2007 11:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

(προς BugMan)

Γεια σου! Razz


Εγω πιστεύω οτι η πολιτική του ΚΚΕ για την παιδεία δεν είναι δογματική-συντηρητική.


Στην διεύθυνση http://www.kne.gr/522.html θα βρείς τις Βασικές θέσεις του κομμουνιστικού κόμματος ελλάδας για την παιδεία
_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teo
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 28, 2007 11:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: -- Απάντηση με Συμπερίληψη

Φοιτητές - Σπουδαστές
Δυναμικά στη συνέχιση του αγώνα
Αγωνιστικό ραντεβού στη κινητοποίηση στις 29 Νοέμβρη

_________________
Η ζωή είναι κενή χωρίς ιδέες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τον αγώνα στο όνομά τους.

Φιντέλ Κάστρο Ρους
31 Ιούλη του 2007
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pandora
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 201
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 29, 2007 7:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ελα ρε teo συνεχισε. Δυνατα με τσαμπουκα.
_________________
Μεταξυ των νικητων, δεν υπαρχουν εγκληματιες πολεμου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 29, 2007 10:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ok TEO
θα τα δούμε όλα μαζί!
Σήμερα θα σταθούμε στα νηπιαγωγεία!

Χοντρικά τι μας λέει η ΚΝΕ:

Παράθεση:
Η καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής αποτελεί ένα ελάχιστο άμεσο βήμα, μέχρι να δημιουργηθούν οι συνθήκες για την πλήρη τρίχρονη ανάπτυξη του αυτοτελούς συστήματος της προσχολικής διαπαιδαγώγησης.


Σχόλιο ..........και ποιος δεν θα ήθελε...ακόμα και τρίχρονη να ήταν...και ας βάζαμε κλόουν για νηπιαγωγούς!

Παράθεση:
Ο ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η διαπαιδαγώγηση, που στηρίζεται στην αυτενέργεια και την αυτόματη έκφραση του παιδιού, το οποίο με την κατάλληλη οργανωμένη παρέμβαση του νηπιαγωγού ανακαλύπτει τον κόσμο, αναπτύσσει τις αισθησιοκινητικές και τις ψυχοσωματικές ικανότητές του, αναγνωρίζει τις συμβιωτικές σχέσεις και τα πρώτα σκιρτήματα κοινωνικής συνείδησης.


Σχόλιο: Με μια πρώτη ματιά ακούγεται ονειρικό. Άσε το παιδί να κάνει ότι θέλει, και στα χοντρά να επεμβαίνεις...Στο ημερήσιο δημοτικό σχολείο, όταν τελείωναν οι ώρες κανονικών μαθημάτων έβαζαν τα παιδιά για ύπνο ...αυτό ήθελαν...Οι δε δασκάλες ήταν μόνο για το όλοήμερο (για τις επιπλέον ώρες)...έτσι πήγαιοναν στο σχοελίο κόίμιζαν τα παιδά και έπαιρναν τους μισθούς τους. Τελικά το πτυχίο δεν πάει χαμένο...αλλά και τον επιστάτη να έβαζαν θα μπορούσε να επιβλέπει τον ύπνο τους! Μιλάμε για ονειρική θέση (ύπνος).



Παράθεση:
Το κράτος να μεριμνήσει άμεσα για την ίδρυση όσων ιδρυμάτων χρειάζονται για να καλύψουν όλα τα νήπια κάθε περιοχής σε ολιγομελή τμήματα των 15 νηπίων ανά νηπιαγωγό.


Σχόλιο: Με την έλλειψη παιδιών μόνο ολιγομελή τμήματα γίνονται. Το πρόβλημα είναι ότι απουσιάζουν οι νηπιαγωγοί και έτσι όλο συγχωνεύσεις γίνονται.


Παράθεση:
Παράλληλα, απαιτούμε την απόσυρση της τροπολογίας που αναθέτει στους δήμους και τους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς τη συμπλήρωση των κενών του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, υποχρεώνοντας τους γονείς να αναλάβουν το κόστος της καθιέρωσης υποχρεωτικού νηπιαγωγείου και ανοίγοντας δρόμο στην αποκέντρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης με πρώτο θύμα το νηπιαγωγείο.
Συγκρότηση Ενιαίου Δωδεκάχρονου Βασικού Υποχρεωτικού Σχολείου



Σχόλιο: Τα μαύρα γράμματα είναι φούμαρα...και μπήκαν για να μην προσεχθεί το πρώτο μέρος. Το πρόβλημα δεν είναι στο δήμο αλλά στον ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Επειδή κάποιοι πιστεύουν πως μόνο η οργάνωση του κράτους έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στα παιδιά...αλλά αν ήταν έτσι γιατί υπάρχουν προτάσεις; Υπάρχουν γιατί κάτι δεν πάει καλά στο δημόσιο.


Παρατήρηση: Η ΚΝΕ ασχολείται με το πως θα οργανωθεί η Δημόσια Παιδεία. Το πρόβλημα δηλαδή της εκπαίδευσης είναι για την ΚΝΕ δημόσιου οργανωτικού χαρακτήρα. Γιατί; Δεν θα μπορούσε να ήταν ιδιωτικού οργανωτικού χαρακτήρα και ΔΩΡΕΑΝ, που σημαίνει ότι το κράτος θα πλήρωνε τους ιδιώτες εκείνους που θα ακολουθούσαν τα χαρακτηριστικά της σωστής εκπαίδευσης;

Για να τα λέμε απλά τα πράγματα...ποιός θα ήθελε να εργάζεται σε μια ιδιωτική επιχείρηση παροχής παιδείας...που θα είχε συνεχή έλεγχο; Λίγα τα λεφτά και ανασφάλεια...μην τον κόψουν...να μη βγει δηλαδή εκτός προδιαγραφών. Έτσι το δημόσιο σχολείο το οποίο είναι ανεξέλεγκτο...είναι ό,τι πρέπει!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center