Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ-ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ.ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ-ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2004 1:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η άλλη πλευρά λέγεται μειωμένη αντίληψη.
Στα κύταρα μειωμένη αντίσταση σε παθογόνους παράγοντες σημαίνει θάνατος. Το αίτιο που κάνει το κύταρο να έχει τέτοια αντίδραση είναι ένα κατασκευαστικό λάθος!
Το ίδιο ισχύει και για το παιδί και τον ενήλικο. Αυτό μας διαφοροποιεί. Το λάθος μας το έχουμε μέσα μας! Την ευθύνη για το λάθος μας δεν την έχουμε εμείς! Απλά κάνουμε ότι κάνουμε βγάζοντας τα λάθη μας έξω.
Ο καλύτερος τρόπος να βρείς λάθη που θα βγούν αργότερα είναι η συζήτηση, ο διάλογος, η επικοινωνία.
Ακόμα και το κύταρο λαμβάνει ειδοποίηση για να ενεργήσει, συνδιαλέγοντας με το περιβάλλον του.
Έτσι συζητώντας με τα παιδιά σου τα κάνεις να ενεργούν βάσει της αντιλήψεως που τους δίνει το υλικό τους, το είναι τους. Αυτός είναι ο τρόπος τους.
Μπορείς να πιστεύεις ότι θα άλλαξεις το παιδί αλλά έτσι καταργείς το σημερινό παίδί και ετοιμάζεις ένα άλλο. Το οποίο θα γίνει ό,τι και να κάνεις ή να μην κάνεις εσύ. Το οτι ενεργείς εσύ σε αυτό, το κάνεις για τα δικά σου λάθη.
Η φροντίδα του γονιού για το παιδί είναι διπλή: Να μεγαλώσει το παιδί και να του μάθει να ενεργεί στο περιβάλλον. Δεν υπάρχει επιταγή γι' αυτό, υποχρέωση για να φροντίζεις. Στο γενικό πρέπει βάζεις το θέλω να φροντίζω παιδιά και αν έχεις δικά σου ή υπό την κηδεμονία σου τότε μπορείς να το κάνεις. Το γενικό "πρέπει" λέει πρέπει να ενεργώ στο περιβάλλον αφού μεγάλωσα.
Έτσι δεχόμαστε ότι οι μικροί δεν "πρεπει" να ενεργούν με το περιβάλλον αλλά υπό την φροντίδα των μεγάλων, μεγαλώνοντας να μαθαίνουν.
Στην μάθηση λοιπόν μπορείς να δείχνεις όλες τις πλευρές αρνητικές και θετικές. ή να δείχνεις τις θετικές και να λες "οτιδήποτε δεν είναι έτσι είναι αρνητικό". Μαθαίνεις καλύτερα όμως βλέποντας και το φωτισμένο και το σκοτεινό!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2004 7:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα μπορουσαμε να το επεκτεινουμε το θεμα περα απο το βιβλιο .Ας παρουμε την προταση του Παπανδρεου για τα ολοκληρωμε να σχολεια ,που περα απο τα μαθηματα ,θα υπαρχει καθοδηγηση ,για βιβλια /θεατρα /πηγες στο Ιντερνετ κοκ ..............Πως σας φαινεται σαν ιδεα? ....ολοκληρωτικη / φιλτραρισμενη/εμπορευματοποιημενη κουλτουρα πνιγωντας την εννοια της εξατομικευμενης μαθησης και αναπτυξης ή κατι το προχωρημενο ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2004 8:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κατανοητή η ανησυχία του Έκτωρα αλλά και ο afham όταν λεει ότι όπου σήμερα καίγεται ένα βιβλίο αύριο προφανώς θα καίγεται ένας άνθρωπος έχει δίκιο βουνό. Πατήρ πάντων πόλεμος έλεγε ο Ηράκλειτος και αυτό προφανώς δεν μπορεί να αλλάξει. Η ζωή αυτή θα είναι πάντα ένα πεδίο μάχης. Απλά οι νεκροί μπορεί να μην είναι οργανικά νεκροί αλλά ψυχικά τέτοιοι. Αν αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί τότε πολύ απλά ο υπερπροστατευτισμός βλάπτει. Δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρξει νόμος που θα προστατεύει τους πάντες από τα πάντα. Το μόνο που υπάρχει είναι η ατομική προσοχή στο τι διαλέγει κανείς και γιατί, με άλλα λόγια είμαστε όλοι υποχρεωμένοι (και δεν υπάρχει καλώς η κακώς εδώ) να αναλάβουμε όλοι μας την ευθύνη για ότι κάνουμε. Συγκεκριμένα την αναλαμβάνουμε ή όχι αυτή είναι μάλλον δεδομένη. Ας κοιτάμε πως μπορούμε να ελευθερώνουμε τον εαυτό μας και όχι πως θα προστατεύουμε τους άλλους. Έχει καθοριστική σημασία αυτό.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2004 8:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γνώση με καθοδήγηση; Shocked

Να που φτάσαμε και στη χαλασμένη και επικίνδυνη πολιτική!
Πολιτική υποκουλτούρα. Προχωρημένη σήψη. Evil or Very Mad
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 22, 2004 3:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πιστεύω προσωπικά πως διανύουμε την λεγόμενη «περίοδο της τσίχλας». Γιατί μασάμε τσίχλες; Στο τέλος δεν τις φτύνουμε; Αν θέλουμε σωστή και υγιή αναπνοή δεν πλένουμε τα δόντια μας;

Έκαναν τη μουσική, εταιρεία!
Τα βιβλία λένε ψέματα!
Ο κινηματογράφος έγινε γραφικά τριών διαστάσεων!
Τα τρόφιμα τεχνολογικοποιήθηκαν!

Ποιοι συμβάλουν σε όλα αυτά; ΕΜΕΙΣ.

Αν δεν αγοράζονταν οι τσίχλες, δεν θα έβγαιναν στην αγορά.
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 23, 2004 11:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έτσι τώρα το θέμα "έπεσε" στην επιλογή: να φάω το μήλο ή όχι;
Άντιδράσεις:
"Φάτε το μήλο μαζί, όλοι για τη συμμετοχή"
"Ποιο μήλο; Να κάνουμε διάλογο"
"Εμείς σκεφθήκαμε πρώτοι το μήλο"
"Το δίκιο είναι του εργάτη, που πότισε το μήλο"
"Όχι στα κοκκινα μήλα, ναι στα κυανοπράσινα"
"Όχι στα ζουμερά μήλα με γεύση φράουλα"
"Άλλος για Μήλο πήγαινε και άλλο για Κόκκινες Μηλιές"
Τελικά όλοι συμφωνούν: "Ένα μήλο την ημέρα, ένα ευρο λιγότερο!"
"Κάψτε τις μηλιές, να πιάσουμε τις πορτοκαλιές"
Φίλοι έχω διάθεση για χιούμορ!
Τι έφαγα σήμερα;
Μήλο;

Η απάτη είναι ότι συζητώ για το μήλο, ενώ εσείς συζητάτε για το βιβλίο.
"Όλα για φάγωμα είναι"
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 24, 2004 8:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Vaggo ,περιγραφεις αυτο που ονομαζουμε εμπορευματοποιηση της κουλτουρας . =Culture commercialisation .Εγω θα το επεκτεινα και θα το ονομαζα εμπορευματοποιηση του διανοουμενου και της ψυχης ,εμπορευματοπιηση της ελπιδας ,του πονου κτλ .Τα παραγωγα του ειναι Η δρουζα , οι εκδοτικοι οικοι μπακαλικα , η μουσικη των σουξε ,οι δηθεν καλιτεχνες ,δηθεν συγγραφεις ,που ολοι απο το δικο τους μετεριζι ξερουν καλα τι κανουν .............

Απο την αλλη υπαρχει ομως και ο παραγων επιλογη . Η καλη λογοτεχνια ,μουσικη ,ταινιες ,εξαιτιας της ζητησης της υποκουλτουρας ,στοιχιζουν ελαχιστα .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 24, 2004 10:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παρασκευή, σου απάντησα!
Στην ουσία ο πολιτισμός είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας σε δοσμένη εποχή! Ο πολιτισμός έχει αιτία την κοινωνία, αλλά δεν είναι σκοπός της κοινωνίας. Σκοπός της κοινωνίας είναι ο άνθρωπος.
Ο διαχωρισμός σε καλό και κακό πολιτισμό είναι σκέψεις όπως αυτές που περιέγραψα για το μήλο. Οι σκέψεις αυτές είναι "απάτη" πολιτισμού. Δεν αφήνουν τίποτα πολιτιστικό, ενώ μιλάνε γι΄αυτό.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΕΚΤΩΡ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 04 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 95
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 24, 2004 3:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κατανοητη η ανησυχια του afham οτι 'εκει που καιγεται σημερα ενα βιβλιο αυριο θα καει ενας ανθρωπος' αλλα και αφου καθημερινως (τωρα και στη γειτονια μας) καιγονται ολο και περισσοτεροι ανθρωποι ,ποιος θα σταθει στα 'βιβλια' ; καλη η ποιηση στην εκφραση αλλα εδω 'καιγονται' βιβλια με αλλεπαλληλες κιβδηλες εκδοσεις που αλληλοπαραπεμπονται κιολας -δια του 'λογου' το αληθες (;) - και διδασκονται επισημως παρακαλω για να στραβωνουν μια και καλη τις επερχομενες γενιες... και για να εστιασω καπου (επικαιρως),να που η ΕΟΚΑ σημερα εφτασε να καταντα 'ακροδεξια εθνικιστικη φραξια'* και να εξοβελιζετα γιατι αλλοιμονο αν τα παιδια μας ξεφυγουν απο τις αμερικανιες τυπου 'ρουβα και τουρκου τραγουδιστη (;)' και χαλασει (η αδρα πληρωθεισα εκ του υπουργειου εξωτερικου ,απο οτι λεγεται..) η ΄φτειαξη' που υποσχεται μονιμη και 'λειτουργικη' λυση του Κυπριακου .... τοσο απλα...τοσο αλληλενδετα...αλλωστε θα γραφτει και στα βιβλια του χρονου .. θα μας τα φερουν και τα παιδια μας στο σπιτι απο το σχολειο....ε λοιπον εγω θα το πεταξω οπως και με χαρα μου θα πεταγα απο το σπιτι και αυτον που θα το γραψει και αυτον που εκανε/κανει τετοια πολιτικη. Καμμια φορα η οργη ειναι δικαιολογημενη , δεν νομιζετε ;

*(ορα εισηγηση παιδαγωγικου ινστιτουτου και υπουργειου παιδειας για εισαγωγη στα σχολικα βιβλια - που προσωρινως ανεκοπη λογω αντιδρασεων καποιων βουλευτων που εφοβηθησαν τα χειροτερα απο ενα πεταγμα βιβλιου-εστω και στο κεφαλι τους..)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 24, 2004 10:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έχεις κάθε δίκιο να αντιδράς στην προχωρημένη σήψη. Είσαι στους άτυχους, απλούστατα γιατί δεν είσαι ηλίθιος! Και τον παράγοντα επιλογή, που λέει η Παρασκευή, να τον βράσω. Μπορεί να είναι φτηνά και τα καλά, αλλά ποιο το όφελος; Δικαιούμαστε να τρίβουμε τα χέρια γιατί η γνώση έγινε η «φτήνια που θα φάει τον παρά»; Τότε να το παίξουμε κι εμείς έξυπνοι έμποροι. Shocked
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 25, 2004 5:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπορείς να απαρνηθείς τα χέρια σου; Αν ναι, τότε ζήτησε να σου τα κόψουν!
Έτσι λοιπόν και την αντίληψη δεν μπορούμε να την απαρνηθούμε. 'Ολοι έχουμε αντίληψη της πραγματικότητας. Λόγω υγείας, λόγω DNA, κάποιοι έχουν περισσότερο ανεπτυγμένη αντίληψη. Αυτό δεν μπορεί να λογαριαστεί σαν πρόσθετο βάρος. Μέσω αυτής όμως δύναται να αναλάβει κανείς επιπρόσθετα βάρη.
Όμως οι δυνατότητες που "φαινομενικά" έχουμε αν δεν χρησιμοποιούνται δεν υπάρχουν (δεν δρουν), στο βαθμό που "θα" μπορούσαν.
Εδώ λοιπόν βλέπουμε δυο αόριστα πράγματα, το φαινόμενο μιας ικανότητας, και το φαινόμενο της δυνατότητας αυτής της ικανότητας.
Ποιος δύναται να καταλάβει την ύπαρξη μιας ικανότητας; Ο οποιοσδήποτε!
Ποιος δύναται να καταλάβει την δυνατότητα αυτής της ικανότητας; Αυτός που έχει την ίδια ικανότητα!
Έτσι όταν κάποιος γκρινιάζει για τα βιβλία που έγραψε ο Χ, πρέπει πρώτα να έχει την ικανότητα να γράφει βιβλία. Έτσι μπορεί να γνωρίζει την δυνατότητα του άλλου στην συγγραφή, εξετάζοντας με το δικό του μέτρο το αποτέλεσμα του άλλου.
Όποιοι κριτικοί βιβλίων δεν είναι συγραφείς, λένε την άποψή τους ως αναγνώστης και όχι ως ειδικός. Οι καλοί κριτικοί είναι αυτοί που έχουν πολλούς αναγνώστες που συμφωνούν με την αποψή τους. Το χειρότερο για έναν κριτικό είναι να κάνει υποδείξεις στον συγγραφέα. Το καλύτερο είναι να μιλάει για το συναίσθημα που του γέμισε ή όχι, η ανάγνωση του βιβλίου.
Τώρα αν το βιβλίο είναι επιστημονικό, το πράγμα αλλάζει. Για να το κρίνεις πρέπει να είσαι επιστήμονας. Βεβαίως το βιβλίο θα απευθύνεται σε επιστήμονες.

Η κριτική σκέψη για ένα αντικείμενο μπορεί να έχει πολλές πλευρές. Κριτική για το πώς φτιάχτηκε, για το αποτέλεσμα στον κόσμο, για το αποτέλεσμα στους συντελεστές της δημιουργίας του, για το που θα ενταχθεί (ποικιλοτρόπος: κοινωνικά, πολιτιστικά, κ.α.).

Όταν κάποιος, iason, εντάσει κάτι στην σήψη, τότε κάνει δυο πράγματα: Παραδέχεται ότι υπάρχει σήψη, η οποία ζητάει αυτό το πράγμα. Δηλαδή παραδέχεται ότι η "σήψη" καλώς λειτουργεί: Υπάρχει, Ζητάει, Παίρνει.
Για να το λες όμως Iason, φανερώνεις ότι στην μη "σήψη" υπάρχει πρόβλημα! Ή δεν ζητάνε ή δεν παίρνουν (και τα δυο να μην γίνονται δεν θέλω να το φανταστώ).
Έτσι η αγανάκτησή σου είναι πάνω στην ολοκληρωμένη -και λειτουργική- σήψη, σε σχέση με την υπολειτουργούσα μη "σήψη".
Τελικά ποια είναι η πραγματική σήψη; Η σήψη ή η μη σήψη;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι για να το καταλάβεις θέλεις την αντίληψη, άρα θα αγανακτήσεις δίχως αυτήν!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 25, 2004 6:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εκτωρα σε βρισκω παααααααααρα πολυ υποψιασμενο και ενημερο ,μπραβο .............τωρα σχετικα με το Παιδαγωγικο Ινστιτουτο ,η πολιτικη του ισως να μας εξηγησει , γιατι απο τα σχολεια της δεκαετιας του Πολεμου ,βγηκαν Μυαλα ,και σημερα βγαινουν ............Εχει επικρατησει ο διδακτικος φορμαλισμος εναντι της ουσιας ............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 25, 2004 6:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ανέκαθεν μου την δίνανε στα νεύρα (και τους θεωρώ μάλιστα και τους πιο επικίνδυνους) κάποιους που στο όνομα δήθεν της ειρήνης ισοπεδώνουν τα πάντα και θεωρούν τους αγώνες ενός ολόκληρου λαού για ελευθερία ακροδεξιές εξάρξεις και τέτοια, επειδή ο τάδε ή δείνα συμμέτοχος σ αυτόν τον αγώνα είχε αυτή ή εκείνη την πολιτική τοποθέτηση. Το γεγονός ότι έδωσε την ζωή του φαίνεται πως δεν έχει σημασία για αυτούς. Φαίνετε πως θεωρούν πως σωστό είναι όταν σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό εσύ να λες σφάξε με αγά μου να αγιάσω. Και αυτό το αποκαλούν ειρηνοφιλία. Μπλέξαμε τα μπούτια μας τελείως σ αυτόν τον κόσμο μου φαίνετε. Κρυμμένοι επίσης πίσω από τα εγκλήματα μιας Δικτατορίας (παράνομης έτσι κι αλλιώς) προσπαθούν να δικαιολογήσουν και νομιμοποιήσουν την ύπαρξη ενός άλλου φοβερότερου και κατά πολύ μεγαλύτερου διεθνούς εγκλήματος. Της σκόπιμης αλλοίωσης πληθυσμών στην Κύπρο και στρατιωτικής κατοχής ενός μέρους της.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 25, 2004 2:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman, την «αγανάκτησή» μου την πρόσεξες, τη διαπίστωση όχι. Όσο για το δικαίωμα στην κρίση, δεν χρειάζεται να πέσεις στο ποτάμι για να ξεδιψάσεις. Άσε που δεν τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στους «ειδικούς». Αφήνοντάς τους ελεύθερους στην ειρηνοφιλία τους και τα μπλεγμένα τους μπούτια όπως περιγραφικά το λέει ο Ouliathis, αυτό που τελικά κατορθώνει κανείς είναι η επαλήθευση του «Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει». Ε όχι, τέτοιες χάρες δεν κάνω.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center