Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αποδειξη υπαρξης "πολλων" απειρων.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 11:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 10:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λοιπόν, η συζήτηση μετατέθηκε σε μια συζήτηση περί πληροφορίας, ευθύνομαι κι εγώ καθώς συσχέτισα το θέμα με τη διάκριση μεταξύ πληροφορίας και γνώσης. Αυτή τη διάκριση την έκανα, για να καταδείξω ότι το κριτήριο της «εμπειρίας του απείρου» έχει άμεση σχέση με το κριτήριο της «εμπειρίας του πεπερασμένου», του ήδη γνωστού. Στην πραγματικότητα πιστεύω είναι το ίδιο καθόσον η γνωστική μας διαδικασία είναι ενιαία. Σίγουρα έχεις δίκιο από τη στιγμή που η πληροφορία αποτελεί οργανικό μέρος της γνώσης, και σε τελική ανάλυση θα μπορούσαμε να πούμε ότι η γνώση πληροφορία είναι. Κι αυτό το ανορθόγραφο μήνυμα το δείχνει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνουμε ανορθόγραφοι, ή ότι θα πρέπει να προσπαθούμε να κωδικοποιούμε τη μεταφορά της πληροφορίας ακόμα περισσότερο. Χώρια που μου βγήκαν τα μάτια για να το διαβάσω. Η μεταφορά της πληροφορίας ενέχει μια δυναμική μέσα από τη γνώση του κώδικα επικοινωνίας που ήδη έχουμε θεσπίσει και γι΄ αυτό με λίγη προσπάθεια μπορούμε να διαβάσουμε ακόμα κι ένα ανορθόγραφο μήνυμα.

Για σκέψου! Κατάλαβες τελικά γιατί ο Caravaggio έχει δίκιο; Κατάλαβες γιατί εσύ είσαι σε θέση να καταλάβεις, να αποκωδικοποιήσεις την πληροφορία του Caravaggio; Παρόλο που αυτή η πληροφορία αντιβαίνει προς το λογικό κανόνα της πληροφορίας; Απλούστατα γιατί ενώ φτάνει μέχρι του σημείου να παραβιάσει τον κανόνα στο όνομα της τέχνης, εσύ ήδη (το λες αυτό κάπου) έχεις το ανάλογο «αντιλογικό υπόβαθρο»! Το έχεις! Παραβιάζεται η λογική στο όνομα της εμπειρίας κι ωστόσο το καταλαβαίνεις. Διαστρέφεται η πληροφορία στο όνομα της γνώσης κι ωστόσο το μήνυμα πιάνεται από τον αποδέκτη! Η τεχνική υπηρετεί την τέχνη. Wink

Για να το πούμε και με άλλον τρόπο: πληροφορία και μήνυμα δεν ταυτίζονται. Όπως λογική και γνώση. Τα πρώτα είναι εργαλεία για τα δεύτερα. Ο απώτερος στόχος είναι η εμ-πειρία = η απόκτηση καινούργιας γνώσης από το ά-πειρο.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 11:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ας δούμε τι σημαίνει το κείμενο: Σημαίνει ότι οι λέξεις που χρησιμοποιεί κάνουν σπατάλη πόρων, περιέχουν περισότερα χαρακτηριστικά απ΄όσα χρειάζεται για να κατανοηθούν (αποκωδικοποιηθούν).
Δηλαδή κάθε λέξη-μήνυμα- αποκωδικοποιείται σε ενδιάμεση μορφή. Όλες αυτές οι μορφές που μας δείχνει η πληροφορία (τώρα είναι γιατί αποκωδικοποιήθηκε) περιέχει μια γνώση η οποία είναι δυο πράγματα: Η κατανόηση και το συμπέρασμα. "Κατανοώ τι λές και συμπεραίνω έναν νέο λόγο.", άρα αυξάνω την γνώση μου (με τα συμπεράσματα)
Η λέξη συμπέρασμα δείχνει ότι περνάμε από την ΛΟΓΙΚΗ την πληροφορία μαζί με την εμπειρία και βγάζουμε μια νέα εμπειρία.
(Να πούμε ότι εκτός των μηνυμάτων λέξεων έχουμε και μηνύματα από το περιβάλλον, διαφόρων ειδών, ήχους, εικόνες, σύμβολα, τα άντα είναι μήνυμα ή απουσία αυτού -και η απουσία είναι μήνυμα)

Ας έρθουμε στον σκοπό. Όπως έδειξα πιο πριν, αυτό που χαρακτηρίζει τον άνθρωπο είναι η λειτουργία της σκέψης. Το πώς και το γιατί, αν και προσπαθούμε να το δώσουμε -εγώ προσπάθησα με αυτό το μήνυμα για το πώς, και συ iason στο προηγούμενο για το γιατί- δεν έχει αξία.

Δηλαδή το σύμπαν αξίζει μόνο γιατί λειτουργεί και όχι για τις μεταβολές που φτιάχνει. Εμείς αξίζουμε επειδή λειτουργούμε και όχι από τα έργα μας.
Αυτή είναι μια αντικανονική θεώρηση. Λέμε ότι κρινόμαστε από τα έργα μας (κανόνας, κανονική θεώρηση). Τέχνη είναι να πατάμε αυτό τον κανόνα και έτσι να παραβλέπουμε, το πώς και το γιατί, αλλά να ποιούμε δηλαδή.
Έτσι η δήλωση του απείρου συμβολίζει όλες τις αντικανονικότητες ενός κανόνα. Και είναι σίγουρο ότι για έναν κανόνα όσο μεγάλος είναι τόσο περισσότερες παραλλαγές θα έχει. Άρα ακόμα και το σημερινό σύμπαν (υπάρχουσα πραγματικότητα και συνολική εμπειρία -νόηση-) αν το δεχτούμε ως κανόνα (ουσίες με σχέσεις), έχει άπειρες δυνατότητες για αντικανονικές παραλλαγές κανόνων (ανακατεμένες ουσίες με ανακατεμένες σχέσεις).
Για το σύμπαν όπως έχω αναφέρει στο μοντέλο που αναπτύσω τελευταία, η νόηση του σύμπαντος αλλάζει μεταξύ της πιο απειροελάχιστης μεταβολής της πραγματικότητας (η ύλη είναι πραγμα, οπότε όταν λέω πραγματικότητα εννοώ το τμήμα του σύμπαντος που περιλαμβάνει την ύλη τα πράγματα), έομοίως η μεταβολή της πραγματικότητας θα δώσει μεταβολή της νόησης, το ένα φτιάχνει το άλλο. Δεν υπάρχει άλλος κανόνας για την νόηση του σύμπαντος, η νόηση είναι ο κανόνας. Τότε που είναι το αντικανονικό; Η ύλη είναι το αντικανονικό. Τώρα μάλλον θα μας πει ο νν ότι παντρέψαμε την οντολογογία του μηδενός.
Μάλλον όσο συζητάμε ταυτίζουμε μεταξύ μας την σκέψη μας αντικανονικά, με δικό μας πώς και γιατί. Αλλά τι μας πειράζει; Έτσι και αλλιώς, η συζήτηση (η χρήση του μυαλού μας) έχει αξία!
(μάλλον βάρυνε η συζήτηση γιατί πονοκεφάλιασα για να το γράψω!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Τετ Ιαν 21, 2004 2:51 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 21, 2004 2:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όπως και γω πονοκεφάλιασα για να το διαβάσω. Laughing

Πιο σωστά, για να το καταλάβω. Με το ίδιο πνεύμα, εγώ τώρα θα έπρεπε να ομολογήσω, ότι μεγαλύτερη σημασία έχει το ότι εγώ καταλαβαίνω τι λες από αυτό καθ΄ εαυτό που εσύ επί της ουσίας λες. Κοίτα, να το πω ευθέως: προσωπικά δεν μπορώ να δώσω απάντηση στο πρόβλημα, ποιο από τα δυο έχει μεγαλύτερη σημασία στην ανθρώπινη επικοινωνία, το περιέχον ή το περιεχόμενο. Πάντως, να μην τα παραλέμε τώρα... όχι κι ότι "η ύλη είναι αντικανονική"... αν φτάσουμε σε τέτοιες θέσεις σε λίγο το καλύτερο που θα έχουμε να κάνουμε θα είναι να χτυπάμε το κεφάλι μας στο τοίχο, όλοι μαζί ομαδικά.

Για μένα, από τις τελευταίες στοχομυθίες προκύπτει το εξής: η προοδευτική "εμπειρία του απείρου" δεν είναι απλό ατομικό "γεγονός" αλλά συλλογικό. Υπεισέρχεται το καίριο ζήτημα του επικοινωνιακού κώδικα, και πράγματι ή γνώση έρχεται πάντα με ενδιάμεσα, όχι άμεσα. Αυτό ισχύει και στα δυο επίπεδα, και στο ατομικό (νόηση, ως ενδιάμεσο μεταξύ πραγματικότητας και αντίληψης) και στο συλλογικό, όπου προστίθεται ακόμα παρπαάνω και ο επικοινωνιακός κώδικας, με όλα τα επιπλέον προβλήματα που συνεπάγεται.

Αυτά! Καλό πονοκεφάλιασμα, ε; Laughing
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 21, 2004 2:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το καλύτερο φάρμακο για τον πονοκέφαλο είναι ο ύπνος!
Δεν γνωρίζω για σένα αλλά τα όνειρα ποτέ δεν τελειώνουν! Μας μένει καμιά φορά ένα συναίσθημα για να μας θυμίζει να βρούμε το τέλος του.
Στην ουσία στον ύπνο κάνουμε το αντικανονικό της μέρας κανονικό: Δεν μας ενδιαφέρει το πώς και το γιατί αλλά η παράσταση το όνειρο!
Δες αυτό: Ρωτάμε κάποιον, βλέπεις όνειρα. Και το ρωτάμε περισσότερες φορές από το: τι κατάλαβες από ένα όνειρο.

Τώρα βέβαια ο νν θα δει το ΟΝ-ΕΙΡΟ, το ΕΜΠ-ΕΙΡΟ και το ΑΠ -ΕΙΡΟ και γώ θα πώ ότι όλα αυτά είναι ΣΥΝ-ΕΙΡΜΟΙ.
Μην ξεχνάς ότι εκτός από πόνο το κεφάλι, παθαίνει και αυτό: χάνει και μαλιά!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 21, 2004 4:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτά παθαίνεις όταν σού φεύγει ο ΠΕΙΡΟΣ. Μπάζεις νερά. Laughing
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 21, 2004 11:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οπότε ας φτιάξουμε μια σύντομη και διασκεδαστική θεωρεία του πείρου!
Ένας πείρος δεν "ταπώνει" λεκάνες για αποφυγή διαρροών -υπάρχουν τάπες γι' αυτό.
Ένας πείρος συνδέει δυο επίπεδα έτσι ώστε σε κάθε κίνηση εκτός μιας να είναι συνδεδεμένα (ειρμός). Ας πούμε ότι τα επίπεδα είναι τα επίπεδα σκέψεις, όπου το ένα στοιβάζεται πάνω στο άλλο.
Όταν βάζουμε πειρους μεταξύ επιπέδων τότε αυτά είναι "επίπεδα με πείρο", οι σκέψεις δηλαδή συνδέονται και δείχνουν ΕΜ-ΠΕΙΡΙΑ (ΜΕ ΠΕΙΡΑ), το κάθε επίπεδο που έχει συνδεθεί λέμε είναι ΕΜ-ΠΕΙΡΟ (ΜΕ-ΠΕΙΡΟ). Laughing
Υπάρχουν όμως και επίπεδα που μεταξύ τους δεν υπάρχουν πείροι. Αυτά είναι Α-ΠΕΙΡΑ ασύνδετα.
Και ερχόμαστε στο ΟΝ-ΕΙΡΟ. Αν σε μερικά επίπεδα (πάντα για επίπεδα σκέψης λέμε), αφαιρέσουμε επίτηδες πειρους και συνδέσουμε αλλούς θα μας δώσουν άλλους Συν-ΕΙΡΜΟΥΣ. Αυτές οι σκέψεις δηλαδή είναι δικής μας προελεύσεως, που δεν υπάρχουν όπως υπάρχει το ΕΜΠΕΙΡΟ αλλά δεν είναι και ασύνδετο όπως το ΑΠΕΙΡΟ. Αυτό δείχνει ότι τα όνειρα είναι ΟΝ-τα, εν δυνάμη εμπειρία. Όταν ξυπνάμε οι συνδέσεις γυρνάνε στην θέση τους! Έτσι ένα όνειρο γεννιέται και πεθαίνει, όπως και κάθε ον.
Που το πάω τώρα; Μπορούμε να υποθέσουμε ότι εμείς τα ΟΝτα μέσα στο νοήμον-Σύμπαν είμαστε τα ονειρά του, η εμπειρία του σύμπνατος είναι ο πραγματικός κόσμος, το άπειρο του σύμπαντος είναι το μέλλον του.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 22, 2004 6:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ πάντα το έλεγα, ότι η φιλοσοφία είναι και διασκέδαση. Ένα όνειρο. Αρκεί μονάχα να το βλέπουμε ξύπνιοι. Οι γονείς μου δεν με είπαν Σπύρο, είπαν τον αδερφό μου Σπύρο, ήθελα να πουν εμένα αλλά δε με ρώτησαν. Οπότε, θα μπορούσε σχετικά εύκολα από Σπύρος να το κάνω Σπείρος. Αργότερα γνώρισα, εκεί σε ένα όνειρο (από αυτά που είδα ξύπνιος, ντε) τον Ηράκλειτο, να λέει «ου δει ώσπερ καθεύδοντας ποιειν και λεγειν, γαρ και τότε δοκούμεν ποιειν και λέγειν». Βέβαια ευτυχώς που μετά μού πέταξε και το άλλο ο μπαγάσας, «τους καθεύδοντας εργάτας είναι και συνεργούς των εν τω κόσμω γινομένων», ε, ευτυχώς γιατί με το πρώτο μού είχε φύγει ο πείρος, οπότε το όνειρο ήρθε στα σύγκαλά του λίγο. Στην αρχή με μπέρδευε, ο πείρος έμπαζε νερά, αλλά μετά που κατάλαβα, είδα ότι η σκέψη του ήταν σπειροειδής. Η σπείρα, η έλικα, η ελικοειδής κίνηση υπάρχει και στη σκέψη. Πρώτα ο άνθρωπος σκέφτονταν γραμμικά, πρακτικά, μονοδιάστατα. Μετά κατέκτησε το επίπεδο, σκεφτόταν κυκλικά, έμαθε από την παρατήρηση του κόσμου, έτσι σκέφτονταν γενικά οι αρχαίοι Έλληνες, μέσα στον «ενιαυτό». Έπειτα (Ηράκλειτος π.χ.) βρέθηκαν μερικοί που με τη σκέψη τους συνέλαβαν το χώρο. Η σπείρα μπορεί να κινείται στο χώρο ελεύθερα, να πηγαίνει όπου θέλει. Από τη σπείρα προέρχεται και η «σπείρα» των ληστών π.χ., αρχικά σήμαινε την ομάδα στρατιωτών που είναι φίλοι και αγκαλιάζουν (περιβάλλουν) ο ένας τον άλλο, καθώς συνεργάζονται με εμπιστοσύνη και αλληλοϋποστήριξη σε ότι κάνουν και κινούνται και μαθαίνουν μαζί.

Γνώμη μου ότι το επόμενο στάδιο θα είναι η κατάκτηση της τέταρτης διάστασης στη σκέψη : του Χρόνου.

Τα παιδία παίζει. Και έτσι μαθαίνει! Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 22, 2004 7:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

πείρους πείραζες σπείρες έσπειρες, στο ε του πίρου θα κολλήσουμε;
Iason, μετάφρασε τα αρχαία διαφορετικά θα γράφω στο δυαδικό!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 22, 2004 12:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΓΟΥΣΤΑΡΩ! Τότε να δεις φιλοσοφία που θα κάνουμε! Laughing Laughing
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center