Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η ουσια...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 06, 2004 7:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[Αγαπητε μου iason.

1)Το οτι εσυ και γω και πολλοι αλλοι απεχθανομαστε τους ξερολες,αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν.

2)Ισως ,οχι ισως, σιγουρα η χρηση της λεξης "αμφισβητεις"ηταν λαθος.
3)Μα την αληθεια μου οσο ασχημο και εγωιστικο και νασου φανει αυτο.Δεν θελω να συν-ζητησω κατι μαζι σου(αφου σε σενα απευθυνομαι).Θελω να το ζητησω μονη μου,για μενα και η οποια κουβεντα μου μαζι σου ειναι το μεσο(σε χρησημοποιω με την καλη εννοια της λεξης)
4)Οσο αφορα τη λεξη "αναλαφρα".Σου λεω οτι εδω εχω νοιωσει να μου πετανε πανω μου την οποια και ολη γνωση τους και με βαραινει.Εγω σεβομαι τον οποιο τριψηφιο αριθμο δημοσιευσεων σας,τα χρονια και σιγουρα την πειρα σας.Επιθυμω και εγω απτη μερια μου να σεβαστουν τον δικο μου μονοψηφιο αριθμο το νεαρο της ηλικιας μου και την λιγοτερη πειρα μου.
5)Οι σοφιστες(διορθωσε με αν κανω λαθος)καμαρωναν για τις γνωσεις τους και τις "πουλαγαν"(η ουσια αυτη ειναι,για να μην στεκομαι σε λεπτομερειες)Ο φιλοσοφος!Αυτος ειναι αλλιως.Καμια σχεση.Αυτος ξερει πολυ καλα οτι οι γνωσεις του ειναι λιγοστες,οτι πραγματα που υπαρχουν ξεπερνουν την αντιληψη και γνωση του.Και αυτο τον κανει να υποφερει.Το να αποδεχτεις οτι εχεις γνωσεις μπορει να σε κανει"ψωναρα"Η αποσταση ειναι απειροελαχιστη και οι ισσοροπιες λεπτες.Πολλοι στο δρομο του να γινουν Νουμερο-1 μενουν απλα Νουμερα!Και στη τελικη εγω με την αναφορα μου στους σοφιστες και φιλοσοφους(συμφωνα παντα με τη γνωμη που εχω εγω)κρεμασα καπου εναν καθρευτη.το καλο ειναι οτι πηγενοντας εσυ εκει δεν ειδες το ειδωλο σου.
6)Οσο αφορα τις χορευτριες(και εδω φυσικα αναλυουμε η τουλαχιστον κανουμε μια αποπειρα το τι κρυβετε πισω απο αυτο το γεγονος)Πες μου,γιατι πεθαναν?Πως πεθαναν?Εκτος και αν δεν κοιμομουνα την ωρα της συγκεκριμενης παραδοσης(πραγμα που συνηθιζα)Ξερω εν ολιγης οπως ελεγαν και στο τραγουδι τους τοτε ....και οι Σουλιωτισσες δεν ζουνε διχως την ελευθερια"(αν ειμαι λαθος και το τραγουδησαν αλλες ας γελασουμε ολοι μαζι μου κα πες με και ανιστοριτη).Διακρινεις εσυ καποιο ιδανικο σαυτη τη φραση?Εγω ναι ,την ελευθερια.Το οτι εσυ δεν θα πεθενες για κανενα ιδανικο δεν σημενει πως καποιοι αλλοι δεν το εκαναν (βλεπε οποια ιστορια)η δεν θα το κανουν.
7)Οσο τωρα αφορα την φραση του ΛΙΑΝΤΙΝΗ αυτη δεν ηταν η συνεχεια μιας προτασης αλλα η αρχη της.Οτι ακολουθησε μετα ηταν ενα παραδειγμα της μονο(ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΗΣ εκει θα την βρεις)
CoolΟσο εχει να κανει με την τελευταια σου αναφορα,φυσικα και δεν υπαρχει αθανασια οπως την εννοει το ασμα.Αν υπηρχε θα καναμε αναλυσεις επι των αναλυσεων για δαυτη και οχι για τον θανατο.Το λαθος μου στις αναφορες μου για εκεινον ηταν οτι στο τελος καθε προτασησ μου δεν εβαζα ερωτηματικο.Γιατι δεν ειμαι σιγουρη ή καλυτερα δεν ξερω.Γιατι απλα δεν εχω πεθενει ποτε!
9)ΕΛΑ!!! ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ 9.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 06, 2004 11:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το θέμα του θανάτου έχει πολλές όψεις. Στους αρχαίους έλληνες παράδειγμα αν έδειχνες ότι είσαι αθάνατος θα έδειχνες ότι είσαι θεός, πράγμα που κανένας δεν το έκανε! Έτσι ήταν ένα κριτήριο.
Οι ρωμαίοι το είδαν ανάποδα: Αν προκαλείς με το νεύμα σου τον θάνατο είσαι θεός. Δηλαδή ο θάνατος δίνει δύναμη σε αυτόν που τον "χαρίζει". Και όσο περισσότερο σκοτώνει τόσο περισσότερο "θεός" γίνεται.
Οι Βίκινγκς, ζήταγαν τον θάνατο που θά έρθει με το σπαθί. Τον έντιμο θάνατο. Οπότε έψαχναν για αντιπάλους, τους δημιουργούσαν!
Οι χριστιανοί μάρτυρες, διαμόρφωσαν την ανωτερότητα του θανάτου με "μαρτυρικό" τρόπο. Άλλο να πας από χολέρα και άλλο από λιοντάρι στην αρένα (είναι περισσότερο εντιμο). Δεν δημιουργούσαν τις συνθήκες θανάτου αλλά την αναφορά σε αυτόν, μέσα από την παράδοση.
Οι Χριστιανοί ηγέτες το είδαν ακόμα πιο διαφορετικά: Ο επιλεκτικός θάνατος (μάγοι, άτυχοι επιστήμονες, κ.ο.κ) ήταν κάθαρση της κοινωνίας. Ένα πλύσιμο δηλαδή που θα έκανε πιο λαμπρή την κοινωνία. Αυτό όμως εμπόδιζε την ανάπτυξη του πνεύματος, άρα χάσιμο πόρων, και έτσι εγκαταλήφθηκε.
Σήμερα φθάσαμε στην ευθανασία. Να μπορεί κανείς να πει ότι η ζωή δεν έχει πια νόημα.
Οι Σουλιώτισσες έκαναν κάτι πρωτοποριακό. Στάθμισαν την κατάσταση, και είδαν ότι ο φόβος του θανάτου είναι μικρότερος από τον φόβο των τουρκικών επακόλουθων. Δηλαδή δεν έκαναν παλικαριά (θαραλέα αντίδραση) αλλά αντίδραση με επίγνωση. Δεν θα είχαν φτάσει σε τέτοια κατάσταση αν είχαν συμβιβαστεί. Ακόμα και σήμερα θεωρούμε τον ασυμβίβαστο ως παλικάρι.
Συνοψίζοντας: Ο θάνατος έχει πολλές ερμηνίες για μια κοινωνία αλλά και για ένα άτομο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι ξέρουμε πότε κάποιος έχει πεθάνει. Π.χ. χωρίς κεφάλι δεν ζει!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 12:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητή Θεμελίνα, πραγματικά χαίρομαι, αποδέχομαι όσα λές, απλά είναι λιγάκι το στυλ μου τέτοιο, μιλάω ελεύθερα προς όλους, μικρούς ή μεγάλους. Όταν απευθύνεσαι προς εμένα προσωπικά θέλω να μην δίνεις σημασία στον αριθμό δημοσιεύσεων.
Για την ελαφρότητα. Ή μη τι άλλο, δέξου τον θαυμασμό μου για την "ελαφρότητά" σου. ¨Οσο χρήσιμη είναι για όλους μας η βαρύτητα, άλλο τόσο είναι και η ελαφρότητα.
Για τους σοφιστές. Όχι άδικα έχει επικρατήσει η αντίληψη του "διαλεκτικά ανήθικου σοφιστή", ωστόσο, πέρα από τη συγκριτική αυτή εκτίμηση που έχει μεγάλο ποσοστό αλήθειας, στην ιστορία της φιλοσοφίας η σοφιστική περίοδος έχει την αξία της, κάτι έδωσε, απλά είναι δύσκολο να εκτιμηθεί. Καλά κάνουμε και τους βάζουμε κάτω από έναν Σωκράτη π.χ., όμως αν δεις τους πρώτους σοφιστές ως μια αντίδραση στην "λογικοκρατία" της εποχής τους, κι αυτοί κάτι αξίζουν. Αυτά βέβαια για όσους έχουν μια ικανότητα διάκρισης... Δεν πούλαγαν όλοι τους τη γνώση, υπήρχαν κι αυτοί που αποτελούσαν τον αντίποδα, διδάσκοντας ότι η γνώση δεν πρέπει να αποτελεί κτήμα μιας αριστοκρατίας αλλά όλοι να έχουν δικαίωμα σ΄ αυτήν και οι άλλοι τους κοτσάρανε τη μομφή του σοφιστή για να τους βγάλουν από το δικό τους παιχνίδι. Αυτά παρουσιάζουν νομίζω μια αξιοπρόσεκτη αναλογία με και με τη σημερινή εποχή...
Για τα ιδανικά. Ναι, θα πέθαινα για ένα ιδανικό. Αλλά αυτό που προσπάθησα να πω είναι ότι δεν είναι εκεί η ουσία. Η ουσία που συζητάμε. Αν βρεις, σε μια δεδομένη στιγμή, κάτι ανώτερο από το θάνατο απλά θα το κάνεις. Σύμφωνοι λοιπόν για την ελευθερία! Αν εμείς θέλουμε να διδαχτούμε κάτι από τις Σουλιώτισσες, είναι να έρθουμε στη θέση τους, τη στιγμή όμως που το έκαναν! Κανένας άνθρωπος δεν είναι φυσιολογικός αν θέλει το θάνατο, όμως αυτές θέλοντας τον συγκεκριμένο θάνατο τις θεωρούμε φυσιολογικές και διδασκόμαστε από αυτές. Ο καθρέφτης νομίζω ότι είναι αυτές, όχι εγώ ή εσύ, που μέσα τους θα δούμε τον εαυτό μας. Εγώ εσωτερίκευσα κάπως το μήνυμα, με τη σκέψη ότι καλύτερα το προλαμβάνειν από το θεραπεύειν, γιατί όσο θαυμαστό ήταν αυτό που αυτές δεν δίστασαν να κάνουν, τόσο καλό θα είναι εμείς να φροντίσουμε να μην χρειαστεί να φτάσουμε στο σημείο να επιλέξουμε θάνατο. Αυτό δεν το βρίσκεις σοφό;

Μου άρεσε το 9. Σε πληροφορώ ότι ούτε εγώ έχω πεθάνει. Λιαντίνη δεν έχω διαβάσει, θα το κάνω οπωσδήποτε (κι ας μην τα πάω καλά με τους αρσενοκοίτες), άκου όμως τι λέει κι ο Ελύτης:

Γάγγη κρυφέ της νύχτας πού με παίρνεις;
Από μαύρους καπνούς βλέπω δορκάδες
Μες το ασήμι να τρέχουν να τρέχουν
Και δε ζω και δεν έχω πεθάνει

Ούτε ο έρωτας ούτε κι η δόξα
Ούτε τ΄ όνειρο ούτε δεν ήταν
Με το πλάι κοιμούμαι κοιμούμαι
Κι ακούω τις μηχανές της γης που ταξιδεύει.

_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 2:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπράβω iason!
Εγώ βλέπω ποιήματα και παθαίνω! Όχι από την χαρά μου αλλά από την κενότητα που νιώθω!
Δηλαδή τι έγραψε ο Ελύτης;
Εγώ δεν κατάλαβα, άρα πιθανόν δεν το έγραψε για μένα!
Οπότε σαν αναφορά δεν μπορεί να σταθεί, δεν είναι κοινός τόπος.
Θα μου άρεσε ένας ποιητής να προσεγγίζει τους πάντες! Υπάρχει;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αντωνης
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 05 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: καλλιθεα-αττικης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 6:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

καλη χρονια σε ολους

ποτε ενα αντικειμενο πεθαινει?οταν πλεον δεν μπορει να ανταποκριθει στις απαιτησεις για τις οποιες εχει κατασκευασθει

ποτε ενα αστερι πεθαινει?οταν χανει τη λαμψη του και την εσωτερικη του ενεργεια
ποτε ενας ανθρωπος πεθαινει? οταν γινει πλεον αχρηστος

οποτε?

ο θανατος της ψυχης ειναι αγνωστος

ο θανατος του σωματος σιγουρος

Αρα εφοσον ξερουμε οτι θα πεθανουμε τοτε να φροντισουμε να ειμαστε χρησιμοι μεχρι το τελος της ζωης μας

ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΑΥΤΟ??

ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΠΑΝΤΩς ΕΓΩ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 6:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Εγώ δεν κατάλαβα, άρα πιθανόν δεν το έγραψε για μένα!
Οπότε σαν αναφορά δεν μπορεί να σταθεί, δεν είναι κοινός τόπος.
Θα μου άρεσε ένας ποιητής να προσεγγίζει τους πάντες! Υπάρχει;


ΑΑχ μην είσαι τόσο ισοπεδωτικός. Μολονότι δεν είμαι πολύ της τέχνης αναγνωρίζω τον ποητή του έρωτα και της Ελλάδας στο πρόσωπο του Ελύτη.

Αυτά τα ποιήματα δε διαβάζονται με τη λογική. Χρειάζονται φαντασία, συναίσθημα, διαίσθηση. Ασε λίγο ελεύθερο τον εαυτό σου. Μην είσαι άκρατος ορθολογιστής, αλλά ούτε φυσικά και παραλογιστής.

Οι ποιητές είναι για όλους, γιατί τα ποιήματά τους αποτελούν αφορμή για διαφορετικές, εξατομικευμένες αναλύσεις! Εγχειρίδια επεξήγησης ποιημάτων ποτέ δεν υπήρχαν ούτε θα υπάρξουν.

Αλλά όλα αυτά είναι εκτός θέματος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 9:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εσύ δηλαδή bugman δεν είσαι ποιητής αλλά... φιλόσοφος και είσαι για όλους!!!

ΜΕΓΑΛΕ!
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 10:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kαλημερα!Σημερα (τουλαχιστον μεχρι στιγμης)δεν ηπια καφε.Σημερα δεν θα σου δωσω αιτια να δικαιολογησεις τις οποιες μ.....μου.Μακαρι να γινουμε τοσο αξιοι ολοι ωστε να μπορεσουμε να αφεθουμε σαυτο τον ιερο ποταμο .που ερχετε να μας συνεπαρει.Χωρις να ξερουμε που θα μας βγαλει.Χωρις να μας νοιαζει που θα μας βγαλει.Και να μπορεσουμε να βλεπουμε πραγματα περα και πιο πανω απτη γλυκα και την μεθη του ερωτα και της δοξας Περισσοτερο ζωντανα και αληθηνα απτα ονειρα.Τα ασημενια ζαρκαδια που τρεχουν π.χ.Τι ομορφο ενα τοσο απιθανο πραγμα να σου μοιαζει κατι περισσοτερο απο ονειρο,κατι πιο αληθινο.Ισως η παραδοση στο τι θα φερει ο χρονος?Ισως στη εμπιστοσυνη στην "γη που ταξιδευει?"Μονο να κοιμασε στο πλαι,εχε το αυτι σου κολλημενο πανω της ετσι ωστε να εισαι ετοιμος να την ακουσεις σε καθε καλεσμα της.Σε καθε καλεσμα οποιου ιερου ποταμου ερχετε να σε παρει.Ενος Γαγγη.Ενος φορεα καθε αγαθου.ΑΥΤΑ.Γελα αν θες.Αλλα αν γελασεις να ξερεις οτι σε μενα το χρωστας. Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 07, 2004 11:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπράβω θεμελίνα!
Έγραψες μια εκδοχή της εκδοχής του Ελύτη! Αυτό βοηθάει και μένα που δεν έχω "ανακλαστική" φαντασία (να φαντάζομαι δια της μορφολογίας του πράγματος, εδώ ποιήματος). Και για να μην "γελάσει" παραπάνω ο φίλος Iason, o μικρός, να πω ότι η δική μου φαντασία ξεκινάει από την ιδέα που δεν περιγράφεται και γίνεται περιγραφή, ουσία. Αυτή είναι η στοχαστική φαντασία, το Α οδηγεί στο Β και φτάνουμε στο Ω, αρκεί να φανταστείς το Α. Τώρα οι όροι που δίνω μπορεί να είναι τελείως νέοι ή και να υπάρχουν, δεν κολλάω σε αυτό το Α, προχωράω.
Ίσως έγινα πάλι ακαταλαβίστικος, ίσως να φταίει η έλειψη "ανάκλασης" διότι η επιφάνεια (το επίπεδο του μυαλού) του καθένα δεν είναι "ομοίως" στρωμένη να δεχτεί την ανάκλαση.
Αν κοιτάς τις μεταβάσεις και όχι τις ουσίες Α,Β..Ω δεν θα βγάλεις αποτέλεσμα! Αυτό όμως είναι κακό για τα ποιήματα. Η θέση της κάθε λέξης έχει το σκοπό της, πρέπει να βρεί παρόμοιες θέσεις στο μυαλό μας για να κάτσει σωστά. Να μας αγγίξει. Εν τέλει ένα ποίημα δεν διδάσκει και κακώς τα διδάσκουν στα σχολεία. Ένα ποίημα συγκινεί, αγγίζει. Είναι διασκέδαση και όχι σοφία. Δεν το χρειάζεσαι για να αναπαράγεις ή να ακολουθείς αλλά να νιώθεις πως συμμετέχεις, πως συμπάσχεις.
Στο ποίημα μας ενδιαφέρει το ωραίο και όχι το σαφές. Με αυτήν την έννοια έχει δίκιο ο afham όταν λέει "τα ποιήματα δε διαβάζονται με τη λογική"

Όμως εδώ αν φιλοσοφούμε για τον θάνατο (ή και οτιδήποτε), δεν μπορούμε να προβάλλουμε ποιητικές ασάφειες και να τις εννοούμε ως σαφείς ενδείξεις, πόσο μάλλον να τις βλέπουμε και ως αποτέλεσμα (π.χ. έτσι είναι γιατί και ο Ελύτης στο τάδε ποίημα το περιγράφει).
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 08, 2004 12:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[Συμφωνω μαζι σου.Αλλα(αποψη μου καθαρα)ορισμενες φορες σε πιανω να αποδεχεσε την υπαρξη μονο ενος κοσμου.Αυτου της λογικης.Και αποκλειεις την πιθανη υπαρξη ενος αλλου.Αυτου της αισθησης.Σε περιπτωση που υπαρχουν και οι δυο καλο(παντα κατα την γνωμη μου)θα ηταν να καναμε μια σωστη διαχειρηση.Εκει που παει η λογικη εκει και μονο να την χρησιμοποιουμε.Εκει που ταιριαζει η αισθηση εκει να γινεται χρηση αυτης και μονο.Αν στο κοσμο της αισθησης παρεμβενει η λογικη ισσοπεδωνονται ολα. Το ιδιο συμβενει αν στο κοσμο της λογικης παρεμβει η αισθηση και ολα τα παραγωγα αυτης(φαντασια ισως ή συναισθημα απολυτο κ.τ.λ ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 08, 2004 12:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μην προσπαθεις να εκλογικευσεις]την αισθηση οπως να μην επιχειρησεις να αισθανθεις την λογικη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 08, 2004 1:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τώρα νιώθω πιο καλά!
Ετοίμαζα απάντηση αλλά την έσβησα!
Η λογική σου διατύπωση για την συμπεριφορά του αισθάνομαι, με βρίσκει σύμφωνο.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 08, 2004 2:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman δεν ξερω γιατι αφου καθε φορα που σε διαβαζω το μυαλο μου μου φωναζει,ΕΛΕΟΣ!ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ,για να σε καταλαβω δηλαδη το δουλευω overtime.Αλλα σε σενα ειδικα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.Η λογικη καταργει την αισθηση.Αυτο λιγο πολυ χωρις πολλες πολλες συζητησεις γινεται κατανοητο και αποδεχτο.Πιστευεις ομως οτι η λογικη κατα καποιον τροπο καταργει και την γνωμη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 08, 2004 2:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[Η λογικη,δηλ αυτο που ειναι περισσοτερο αποδεχτο απο ολους.Αυτο που εχει να κανει με παγκοσμια δεδομενα χρονια και χρονια τωρα.Δεν σου εξηγω τι ειναι λογικη γιατι πιστευω οτι δεν ξερεις.Μην με παρεξηγησεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 08, 2004 2:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για να σε ξεκουράσω κερνάω πορτοκαλάδα!
***Πολύπλοκη απάντηση***
Η λογική είναι το εργαλείο μας. Δεν καταργεί και δεν δημιουργεί τίποτα Εμείς εργαζόμαστε, άρα δημιουργούμε ή καταργούμε ή ότι άλλο θέλουμε να κάνουμε. Δηλαδή εμείς πράτουμε, όχι η λογική μας.
Αν το δεις έτσι θα διαπιστώσεις ότι λογική και συναίσθημα είναι μέσα διαβίωσης. Δεν μπορείς να αφαιρέσεις το ένα από το άλλο οπότε:
Αν μας βολεύει κάτι να το πούμε συναισθηματικό το λέμε και έτσι! Σε κάθε περίπτωση είναι ανθρώπινο.
Αν χαιρόμαστε για την λογική μας, την ακολουθούμε, διαφορετικά την παραβλέπουμε με "επίγνωση" των ζημιών.
Αν λογαριάζουμε με το συναίσθημά μας την πατήσαμε! Δεν υπάρχει λογική συναισθημάτων, π.χ. είναι άτοπο: δυο λύπες ίσον μια διπλάσια!

***Απλή απάντηση***
Η υπομονή που έδειξες στις λογικές μου απαντήσεις, καθώς και η δική μου στις δικές σου, είναι απόδειξη ότι λογική και συναίσθημα είναι δυο μέσα που δρουν συνέχεια.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center