Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
epikritis Πρύτανης
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 404 Τόπος: αττικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 14, 2006 2:52 pm Θέμα δημοσίευσης: δημοσκοπηση του bbc |
|
|
συμφωνα με δημοσκοπηση που διεξηχθει απο το bbc οι 10 μεγαλυτεροι φιλοσοφοι ολων των εποχων ειναι οι εξης: (απο τον πρωτο σε ψηφους μεχρι τον τελευταιο)
1. karl marx
2. david hume
3. ludwig wittgenstein
4. friedrich nietzsche
5. plato
6. kant
7. thomas aquinas
8. socrates
9. aristotle
10. karl popper
ξερω πως αυτο δεν σημαινει και πολλα πραγματα, καθως ειναι και υποκειμενικο για το ποιον θα θεωρησει καποιος ως αγαπημενο του φιλοσοφο. απλα το παραθετω για σχολιασμο και σαν τροφη για συζητηση _________________ philosophy to the real world is what masturbation is to sex |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 14, 2006 11:58 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι μοντέλα αυτοκινήτων οι φιλόσοφοι
Τέτοιες έρευνες είναι παντελώς ανόητες. _________________ Στραβός είναι ο γιαλός
Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
epikritis Πρύτανης
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 404 Τόπος: αττικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 3:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα σιγουρα δεν εχουν και πολυ νοημα αυτες οι ερευνες αλλα δεν ειναι κακο να δεις ποιοι φιλοσοφοι εχουν ασκησει τη μεγαλυτερη επιδραση, ακομα και με τη γλωσσα της στατιστικης. εδω εχουν ισοπεδωθει τα παντα, μια δημοσκοπηση για φιλοσοφους θα μας πειραξει; _________________ philosophy to the real world is what masturbation is to sex |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 8:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επίδραση ενός φιλοσόφου, φίλε μου, πώς θα μετρηθεί; Με αριθμούς;
Η στατιστική δεν έχει καλή σχέση με τη φιλοσοφία... _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Καψαλάκης Γιαννης Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 150 Τόπος: Battle of Crete
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 9:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ!!! _________________ Αν ήμουν δροσοσταλίδα, θα έβρισκα καταφύγιο στην άκρη ενός φύλλου. Επειδή όμως είμαι άνδρας, δεν υπάρχει το παραμικρό μέρος για μένα σε ολόκληρο τον κόσμο. - Saigo Tagamori - |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 15, 2006 10:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόνο ο Δημόκριτος σου έλειψε; _________________ Στραβός είναι ο γιαλός
Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
epikritis Πρύτανης
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 404 Τόπος: αττικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 19, 2006 8:21 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εσενα iason ποιος\ποιοι φιλοσοφοι πιστευεις οτι σε εχουν επηρεασει περισσοτερο? _________________ philosophy to the real world is what masturbation is to sex |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 19, 2006 9:34 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποδέχομαι την ερώτησή σου, όμως πρώτα θα ήθελα να μου πεις:
1. αν θεωρείς ότι εγώ θα απαντούσα στο ερώτημα του BBC (πώς δηλαδή το συσχετίζεις),
2. αν μου δώσεις τους λόγους για τους οποίους θεωρείς σημαντική την ερώτησή σου (δεν φάνηκε στη συζήτηση, δεν εξήγησες τίποτα),
3. πώς ορίζεις την "σημαντικότητα" ενός φιλοσόφου,
4. πώς ορίζεις τον "επηρεασμό", πώς τον σταθμίζεις, και γιατί.
Με βάση αυτά, ίσως συζητήσουμε δημιουργικότερα. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
epikritis Πρύτανης
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 404 Τόπος: αττικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 20, 2006 4:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα, ειπα εξ αρχης πως δε θεωρω τη δημοσκοπηση σημαντικη. απλα την αντιμετωπιζω σαν κατι απ το οποιο θα μπορουσαμε να παρουμε αφορμη και να συζητησουμε. πχ για την επιδραστικοτητα του νιτσε στη φιλοσοφια και στη ζωη η την πολιτικη σημερα, λεω, παραδειγμα τωρα. ή και προσωπικα για τον καθενα πχ εμενα με εχει επηρεασει ο ηρακλειτος με το ταδε η το δεινα που χει πει και εχω μαθει αυτο η το αλλο...
δεν ειμαι υπερ της δημοσκοπησης. περιμενα βεβαια να το αντιμετωπισετε λιγο πιο ψυχραιμα το θεμα και να συζητησουμε. μπορει να φταιω κι εγω βεβαια που δεν εδωσα περισσοτερες εξηγησεις _________________ philosophy to the real world is what masturbation is to sex |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 21, 2006 4:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει, τότε ας αρχίσω απαντώντας στον εαυτό μου.
Στο συγκεκριμένο ερώτημα δε θα έδινα σημασία, δε μου λέει τίποτα. Στο δικό σου ναι.
Η σημαντικότητα ενός φιλοσόφου είναι περίπλοκη υπόθεση, δεν μπορείς εύκολα να κρίνεις και να συγκρίνεις. Η δύναμη του έχει να κάνει με τη δύναμη της προσωπικότητάς του όσο ζει καθώς (αν) επηρεάζει την εποχή του και τους μεταγενέστερους, και έχει επίσης να κάνει με το γενικότερο πνεύμα όποιας εποχής, και διάφορες συγκυρίες, καθώς μπορεί σε κάθε εποχή κάποιοι να ανατρέχουν στο παρελθόν για να αντλήσουν από συγκεκριμένους "φιλοσόφους" για να στηρίξουν θεωρητικά τις δικές τους προθέσεις. Παραδείγματα άπειρα, πώς π.χ. οι χριστιανοί απολογήτές τσίμπησαν τον Πλάτωνα ή πώς οι διαφωτιστές τον Αριστοτέλη κλπ.
Το πρόβλημα είναι ότι πάντα λίγοι ασχολούνται με τη φιλοσοφία, οπότε η γνώμη των πολλών δεν έχει αξία. Γι΄ αυτό άλλωστε και συχνά μερικές ιδέες ενός φιλοσόφου μπορεί να επικρατήσουν, ενώ το πνεύμα του αν τον μελετήσεις λίγο να δεις ότι ήταν διαφορετικό.
Από κει και πέρα πολλοί παράγοντες παίζουνε ρόλο. Ο Νίτσε π.χ. είχε μεγάλη επίδραση καθώς πρότεινε ισχυρές ιδέες που "έδεσαν" με μια εποχή όπου η Ευρώπη "ψάχνονταν " εναγωνίως να βρει τα αυγά και τα πασχάλια. Στην πολιτική επιδρούν ιδέες πιο πρακτικές, ενώ οι κλασικοί φιλόσοφοι επηρεάζουν περισσότερο τον ακαδημαϊκό ή θεωρητικό χώρο, και σε περισσότερο προσωπικό επίπεδο και λίγους ανθρώπους. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΟΔΥΣΣΕΑΣ Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 10 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 86 Τόπος: Αιγαίο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 24, 2006 7:32 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω πως κανένας πραγματικός φιλόσοφος δεν θα δεχόταν να μπει στο Τοπ Τεν. Πρώτον γιατί ο φιλόσοφος όχι μόνο δεν είναι σταρ αλλά είναι κατά της έννοιας σταρ. Το να προσπαθείς να βρεις τον καλύτερο, τον μεγαλύτερο, τον πρώτο είναι μια παγίδα που σε αλλοιώνει και σε σαπίζει. Ειδικά στους πνευματικού χώρους. Γιατί εντάξει, αναζητάς το καλύτερης ποιότητας τρόφιμο για να φας, ή αναζητάς τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες για το χώρο που ζεις.
Τι συμβαίνει όμως στο χώρο της παιδείας, του πνεύματος και της καλλιέργειας των; Πάρτε για παράδειγμα την εξευτελιστική γιουροβίζιον. Όλοι τρέχουν να βγουν πρώτοι. Και οι από πάνω και οι από κάτω. Διασκεδάζει κανείς; Πάρτε για παράδειγμα τους σταρς που προβάλλονται καθημερινώς. Ενώ είναι και θα παραμένουν ίδιοι όπως ξεκίνησαν, ξαφνικά ξεκινάει μια φούσκα που όλο και μεγαλώνει και στο τέλος κάνει μπαμ. Τους ξεχνάνε όλοι. Και φανταστείτε τον δάσκαλο που διακρίνει μόνο τον καλό μαθητή! Που μόνο με αυτόν εργάζεται. Τότε ποιο το νόημα της παιδείας; Γιατί αν δεν παιδέψεις το νου, τότε ποιο το νόημα να ζεις; Να παραμείνεις ζώο;
Και ο Σωκράτης αγαπητοί φίλοι ήταν καθημερινά στο μεροκάματο της σχολής του. Ποιας σχολής; Αυτής της καθημερινής συζήτησης που έπιανε και τον πιο απλό εργάτη και ξέθαβε από μέσα του τις μεγάλες αλήθειες. Και πόσοι άλλοι σαν τον Σωκράτη. Ο καθένας με το λόγο και το βίο του.
Ποιο το νόημα να διακρίνεις τον καλύτερο; Και στην Αρχαία Ολυμπία δεν μετρούσε η επίδοση. Μετρούσε η πορεία στο πέρας. _________________ Με την άθληση γυμνάζεται το σώμα, ενώ με την Μουσική το πνεύμα.
κατασκευή ιστοσελίδων :: ειδήσεις :: ασφάλειες αυτοκινήτων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|