Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tai Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 15, 2003 10:00 am Θέμα δημοσίευσης: ασεμε να κανω λαθος |
|
|
Ο Παπακωνσταντίνου τραγούδαγε πριν χρόνια <<άσεμε να κάνω λάθος>>
Κάποιος είπε <<αν μαθαίνω από τα λάθη μου τότε έχω μια τεραστία μόρφωση>>
Τελικά ένας γονέας-κηδεμόνας πρέπει να αφήνει τα παιδιά να κάνουν λάθη, η πρέπει να μεταβιβάζει την σοφία που παρέλαβε- απέκτησε ?
Αν δεν διορθώνουμε-εμποδίζουμε τα λάθη των νεοτέρων θα τους αναγκάσουμε να ξαναανακαλύψουν τα σημερινά αυτονόητα. Αν τους εμποδίσουμε να κάνουν λάθος θα εμποδίσουμε την νέα θεώρηση των πεπραγμένων.
Λοιπόν? _________________ ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 15, 2003 1:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καυτό σου ερώτημα μού θυμίζει μια λαϊκή ιστορία: ρώτησαν έναν γάιδαρο "τι προτιμάς, τον ανήφορο ή τον κατήφορο;". Κι αυτός απάντησε: "γιατί ρε παιδιά, χάθηκε το ίσιωμα;".
Αν κάνουμε και τα δύο, ίσως αποκτήσουμε τη σοφία του γαϊδάρου, ποιος ξέρει. . . _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nereus Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 09 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Κυνόσαργες των Αθηνών
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 28, 2003 12:35 am Θέμα δημοσίευσης: Ανήφορος, κατήφορος, ο ίδιος δρόμος (Ηράκλειτος) |
|
|
Υπάρχει καμμιά γνώση που αποκτήθηκε χωρίς "δοκιμής και σφάλματος";
Παράθεση: |
Τελικά ένας γονέας-κηδεμόνας πρέπει να αφήνει τα παιδιά να κάνουν λάθη, η πρέπει να μεταβιβάζει την σοφία που παρέλαβε- απέκτησε ?
|
Άσε τα παιδιά να πειραματιστούν, να μάθουν απο τα λάθη τους. Αν μη τι άλλο θα μάθουν να σκέφτονται. Δεν λέω καλή η "έτοιμη" γνώση, αλλά η κρίση δεν έρχετε απο "μασημένη τροφή". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MoHDa Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 108 Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 28, 2003 7:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Άσε τα παιδιά να πειραματιστούν, να μάθουν απο τα λάθη τους. Αν μη τι άλλο θα μάθουν να σκέφτονται. Δεν λέω καλή η "έτοιμη" γνώση, αλλά η κρίση δεν έρχετε απο "μασημένη τροφή". |
Συμφωνώ απόλυτα με τον Νηρέα, άλλωστε τη συζήτηση εμμέσως πλην σαφώς την έχουμε κάνει και σε άλλη κατηγορία... _________________
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2003 7:40 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιτρέψτε μου να μην συμφωνήσω με κανέναν! Λάθος μου; Αποδείξτε το!
(Απόδειξε αφού λάβεις γνώση της γνώμης μου, κατά το πόσο συμφωνεί ή όχι με την άποψη των προηγουμένων)
Και πως θα λάβεις γνώση; Η αναγραφή και μόνο σου φθάνει; Πρέπει να μάθεις και άλλα στοιχεία; Και πόσο χρόνο θέλεις για να πειραματιστής; Λάθος σημαίνει λανθασμένη ενέργεια σε σωστή ώρα ή σωστή ενέργεια σε λάθος ώρα (γιαυτό και το λέμε μονολεκτικά!).
Για να αποδείξουμε ένα λάθος θέλουμε λοιπόν να έχουμε τα ακόλουθα τρία:Γνώμες, Γνώσεις, Γεγονότα (κάθε ενέργεια στον φυσικό κόσμο είναι ένα γεγονός, ενώ μια ενέργεια σκέψης (διαλογισμός - στον ιδεατό χώρο) δεν είναι γεγονός. Μπορώ να σκεφτώ ότι σκοτώνω, αλλά με την σκέψη δεν πάω φυλακή!)
Πως πρέπει να μάθει κάποιος ότι δεν είναι κίναιδος; Με δοκιμή MoHDa; _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
john Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 767 Τόπος: ΧΩρΑ Της λΗΘης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 09, 2003 9:32 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mono o pio sofos kai o pio xazos de allazoun sauto to kosmo (komfoukios).. kaneis polu megalo lathos man ...les oti oi goneis prepei na dwsoun th sofeia tous sto pedi ...kai auto me th seira tou na ginei sofo..xwsris na xreiastei na kanei pote tou lathpoi... oxi de douleuei etsi .. mono me ta lathi mporeis na matheis, h zwh einai o megaluteros daskalos kai sigoura kai oi goneis se kapio vathmo ...egw pantws to mono pou exw na pw sta pedia otan kanw oikogeneia einai na vroun to kentro tou eautou tous ...an auto ginei tote tha ginoun pio sofoi kai apo tous sofous alla panta tha ta afinw na kanoun lathoi kai poles fore s eskemena.. _________________ λενε πως η φιλοσοφια ξεκιναει με την αμφισβητηση ,,,ομως δεν βλεπω ποτε κανεναν να αμφισβητει τον ιδιο του τον εαυτο .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 09, 2003 10:09 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JOHN σε ποιον απευθύνεσαι;
bug-man είναι ο άνθρωπος των λαθών! Ξέρεις πόσα λάθη διόρθωσα στην ζωή μου! Και πόσα ακόμα, φοβάμαι, έχω να διορθώσω; Πάντως για την Μ2000, την γλώσσα προγραμματισμού που έφτιαξα έχω να βρώ λάθος πάνω από ένα χρόνο! Άρα έγινα πραγματικός Bugman, κυνηγός των λαθών!
ΚΑαι που είσαι πες ας πούμε στα παιδιά να κάνουν ότι ΄λάθος μπορούν για να το καταλάβουν αλλά ξεχνάς μου φαίνεται τι σημαίνει fatal error (μια και είσαι αγγλομαθείς!) _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 09, 2003 10:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αχ Bugman ελληνομαθεί! Θα με κάνεις και μένα Bugman! _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 09, 2003 11:37 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει βρε Iason, γράφω γρήγορα και δεν κοιτάω και πολύ την ορθογραφία. Αλλά δεν σε είδα να την πεις στον john. όχι μόνο γράφει φραγκολεβέντικα τρώει και γράμματα και πρέπει να μαντέψεις! Μην ξεχνάς ότι εγώ μπερδεύτικα πολύ στο δημοτικό γιατί ξεκίνησα με καθαρεύουσα και πολυτονικό (και την πουλάδα στο τελευταίο φύλο), και έφτασα στη δημοτική και το μονοτονικό (ελεύθερος πουλάδας)!
Σημείωσε ότι κάπου χάνω γενικά και να τα αποτελέσματα. Ελπίζω μόνο να μην είναι βαριά και πονέσουν στο στομάχι!
Σωστά; _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 1:14 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχόλιο στο σχόλιο: Μακάρι το μόνο κατάλοιπο από την εποχή της πουλάδας να ήταν η μνήμη της πουλάδας...
Θα πώ κάτι. Πιστεύω ότι η ίδια η έννοια του ανθρώπου είναι εννοιολογικά συνυφασμένη με την έννοια του λάθους. Όπως λέει το άλλο τραγούδι, άνθρωποι είμαστε σφάλματα κάνουμε.
(Υπάρχει βέβαια και η τραγικότερη εκδοχή, σφάλματα είμαστε ανθρώπους κάνουμε.)
Αυτό που με απασχολεί εμένα είναι η διαφορά της έννοιας του λάθους με την έννοια του σφάλματος. Το πρώτο το αντιλαμβάνομαι ως μια 'παραδρομή', το δεύτερο ως 'εσφαλμένη επιλογή' από κακή εκτίμηση των καταστάσεων. Το πρώτο συγχωρείται, το δεύτερο δύσκολα. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 1:28 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορεί όμως μια παραδρομή να είναι συνέπεια εσφαλμένης επιλογής; Δηλαδή μήπως πρέπει να δούμε το αίτιο που προκαλεί το λάθος ή σφάλμα;
Στην φυσική κοιτάμε τα ζητήματα στο πρίσμα του μόνιμου φαινόμενου. Αν δούμε στο σφάλμα το μόνιμο φαινόμενο ως πάγια επιλογή, τότε αυτό σημαίνει ότι ξέρουμε ότι κάνουμε λάθος και το επιτρέπεουμε να ξαναπαρουσιαστεί. Άρα αν πούμε το πρώτο λάθος ότι είναι η διατύπωση και σφάλμα η επανάληψη του λάθους τότε συμφωνώ με την αποψή σου.
Από την άλλη πλευρά κάθε σφάλμα και κάθε λάθος σε σχέση με κάποιο άλλο δεν μπορεί να έχει την ίδια αξία. Λέμε για χοντρά λάθη, για απίθανα, για ενοχλητικά, για ότι θες. Άρα αν δούμε ότι σ' ένα σύνολο ενεργειών κάνουμε και δυο τρια ασήμαντα λάθη, τότε δεν μπορούμε να ορίσουμε ότι το σύνολο είναι λανθασμένο.
Και ο john, μπορεί να κάνει λάθος για μας, αλλά μπροστά σε άλλα σωστά που πιθανόν κάνει να το θεωρεί ασήμαντο. Κατ΄αυτή την έννοια το άσε να κάνω λάθος έχει την σημασία του. Στο ότι "..ασε το λάθος που κάνω το θεωρώ ασήμαντο." _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 10, 2003 8:32 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τελευταίο δεν είναι μόνο λάθος... είναι χαζομάρα. Συμφωνώ γενικά. Κάθε σφάλμα περιέχει και λάθος, αλλά υπάρχουν και λάθη που έγιναν από παραδρομή. Η χαζομάρα μπαίνει στη μέση και συνιστά ένα κριτήριο. Βέβαια μπορούμε να το τραβήξουμε το πράγμα και να αρχίσουμε να ψάχνουμε τι είναι χαζομάρα... και δεν ξεμπλέγουμε με τίποτα! _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|