Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Το περιβοητο "Ελληνικο Δαιμονιο"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 07, 2003 1:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis ενδιαφέρον αυτό που λές αλλά ειδικότερα το θέμα της πιστοποίησης. Μάλλον θα εννοούσες διαπίστωση. Πιστοποίηση θα σήμαινε ένας τρίτος -η αυθεντία, ο ειδικός, ο εξουσιοδοτημένος- να διαπίστωνε για μας εγγράφως! Η διαπίστωση του προβλήματος είναι προάγγελος της επίλυσης άρα μπορούμε να το θεωρήσουμε και μητέρα της ελπίδας, γεννά ελπίδα. Η πιστοποίηση του προβλήματος γεννά απαιτήσεις (διεκδικήσεις) και όχι ελπίδα! Θα μπορούσαμε να βάλουμε την ελπίδα δίπλα στην απαίτηση; ίσως αν ελπίζαμε στην πραγματοποίηση των απαιτήσεών μας. Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα είχαμε απαίτηση για ελπίδα!
Για τους έλληνες τους εξωτερικού χαίρομαι που συμφωνούμε! ίσως αν μαζευτούν πολλοί ξένοι στην ελλάδα να νιώσουμε πιο έλληνες!

tai, o λόγος σου είναι ισοπεδωτικός. Δεν υπήρξε κανένα έθνος που να ξεκίνησε μεγάλο! Έγινε στην πορεία εφόσον υπήρξαν δυνάμεις σύνθεσης, αλλά και συνθήκες αύξησης πληθυσμού.
Όμως δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι ο λόγος που γίνεσαι ισοπεδωτικός είναι πραγματικός. Τα ΜΜΕ δεν δείχνουν το πρόσωπο του έλληνα. Δείχνουν το κακό πρόσωπο του ξένου που αντιγράφει ο έλληνας!

Για παράδειγμα βλέπουμε λογομαχίες πολιτικών για ένα θέμα που δεν το βάζουν κάτω βάσει μιας ρεαλιστικής ιδέας αλλά σε υποτιθέμενες σοσιαλιστικές και φιλελεύθερες ιδέες όπως κακώς έχουν αντιγράψει. Στο τέλος διαφωνούν στο αν εκφράζουν σωστά ή όχι τις ξένες ιδέες για τις ιδέες και δεν εξηγούν τα προβλήματα που ζητούν λύση. Τέλος τις λύσεις τις αναθέτουν χονδρικά και γι' αυτό λέμε ότι τα μέτρα είναι ημίμετρα.

Πως είναι δυνατόν να μην έχουν λύσει το ασφαλιστικό;
Να δώσουν την διαχείρηση των ταμείων αλλά και των νοσοκομείων στους εργαζόμενους και έτσι να βάλουν τους εργαζόμενους προ των ευθυνών τους. Και όμως δεν το κάνουν. Κρατάνε την διοίκηση με κάθε κόστος. Θα έπρεπε κάποιος εισαγγελέας να ενδιαφερθεί!
Ας είναι! Έχουμε την Ε.Ε. για back up (ενισχύσεις)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 08, 2003 11:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βρήκα την λέξη πιστοποίηση πιο κουλτουριάρικη και έβαλά την, αν προτιμάς όμως την διαπίστωση εντάξει δεν θα κολλήσουμε εκεί τώρα.
Είναι πάντως απορίας άξιον το γιατί οι Έλληνες του εξωτερικού μερικές φορές δείχνουν πιο Έλληνες από τους μέσα. Μήπως γιατί διδάσκονται έξω καλλίτερα τα περί Ελλάδος από ότι μέσα? Θα μπορούσε να είναι μια εξήγηση έστω και μερική.
Συμφωνώ κι εγώ στην τοποθέτησή σου για τους πολιτικούς οι οποίοι πράγματι φαίνεται να ενδιαφέρονται περισσότερο για την ιδεολογία ,και έμμεσα μόνο για το ίδιο το πρόβλημα (αν ενδιαφέρονται καθόλου). Αυτό συμβαίνει μάλλον λόγω της ανάγκης να επιδείξουν κάποια υπεροχή. Αν δεν είναι σε θέση να κατεβάσει καμιά δεκαριά τσιτάτα από τον άλφα η βήτα θεωρητικό τι σόι πολιτικός είναι? Ζούμε στην εποχή της διαφήμισης και συνεπώς το να περιφέρεσαι στα κανάλια και να μιλάς και να φαίνεσαι (ειδικά το τελευταίο) έχει μεγαλύτερη αξία από την πράξη. Τέλος σαν μια απόπειρα να είμαι θετικός (να μην εκτοξεύω κατηγορίες μόνο) θα αναφέρω ένα παράδειγμα άμεσης δημοκρατίας έτσι όπως την φαντάζομαι χάριν συζήτησης. Πριν καμιά εικοσαριά χρόνια νομίζω (εκεί έχω μείνει εγώ) είχε «λειτουργήσει» ένας θεσμός, αν θυμάμαι καλά λεγότανε συμβούλια γειτονιάς η κάτι τέτοιο, σκοπός τους ήταν η διαμόρφωση προτάσεων για λύση σε προβλήματα τοπικού επιπέδου. Φυσικά καμία δικαιοδοσία δεν είχαν όσον αφορά το εκτελεστικό μέρος, απλά μαζεύονταν χωρίς λόγο να βρουν λύσεις για προβλήματα, τα οποία ο δημοτικός άρχοντας αν είχε την καλή διάθεση και βέβαια δεν ήταν αντίθετες αυτές με την κομματική πολιτική που ακολουθούσε, καλούνταν να πραγματοποιήσει. Ο θεσμός βέβαια διαλύθηκε γιατί για πιο λόγο ο δημοτικός άρχων να δεχθεί να του πάρουν την δουλειά και να μην είναι αυτός που θα παίρνει τα εύσημα αλλά άλλοι? Άσε που μπορεί να φαντάζει και λίγο άχρηστος μετά! Τι θα γινότανε αν αυτά είχαν την εξουσία και τους πόρους να δίνουν τις λύσεις? Όπου η εξουσία κατακερματίζεται τα ιδιωτικά συμφέροντα δεν μπορούν να επιβληθούν. Αυτά χρειάζονται πάντα λίγους και συγκεκριμένους για να «συνδιαλεγθούν» μαζί τους.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tai
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 08, 2003 12:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είναι πάντως απορίας άξιον το γιατί οι Έλληνες του εξωτερικού μερικές φορές δείχνουν πιο Έλληνες από τους μέσα.
Οι έλληνες πάντα ζήλευαν τους έλληνες. οι εντός τους εκτός και τουμπαλην. Ίσως αυτό σας ωθεί να γίνετε καλύτεροι(?) από εμάς


Να δώσουν την διαχείρηση των ταμείων αλλά και των νοσοκομείων στους εργαζόμενους και έτσι να βάλουν τους εργαζόμενους προ των ευθυνών τους.
Το είχανε παλιά. Ο.Λ.Π. για παράδειγμα. Επειδή δεν μπορούσαν να φάνε εύκολα, το ταμείο το ανέλαβε το κράτος. Μην ξεχνάμε ότι αν το κράτος έδινα στο Ι.Κ.Α. αυτά που του χρωστά, το Ι.Κ.Α. θα είχε περίσσευμα αντί ελλείμματος.
_________________
ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 08, 2003 11:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συνοικιακά συμβούλια λέγονταν. Και πράγματι, ίσως λόγω ηλικίας, δεν τα άγγιξα καθόλου. Ούτε όμως και αυτά έδειξαν τίποτα. Δεν θυμάμαι κάποιο μέτρο να έχει την σφραγίδα ένος τέτοιου συμβουλίου.
Για του εντός Ελλάδας έλληνες το ζήτημα είναι απλό. Υπάρχει δυσκολία στην κάθε μας κίνηση. ΚΑι αυτό δΙότι δεν υπάρχει επαφή πέρα της οπτικής επαφής. Ευτυχώς σε αυτό το φόρουμ κάνουμε το ανάποδο, υπάρχει νοητική επαφή δίχως την οπτική. Ίσως αυτός (κατά τύπο) να είναι ο νέος αέρας αναζωογόνησης της κοινωνίας.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 09, 2003 11:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι γνωρίζω ότι τίποτα δεν κάνανε τελικά αλλά ήδη εξήγησα και τους λόγους γιατί κατά την γνώμη μου απέτυχε ο θεσμός.

Επειδή δεν μπορούσαν να φάνε εύκολα, το ταμείο το ανέλαβε το κράτος. Μην ξεχνάμε ότι αν το κράτος έδινα στο Ι.Κ.Α. αυτά που του χρωστά, το Ι.Κ.Α. θα είχε περίσσευμα αντί ελλείμματος.
Έγραψε ο tai και έτσι πράγματι είναι γι αυτό μίλησα για έγκλημα ποινικού δικαίου πριν. Τα πήρε το κράτος και τα έδωσε δανεικά κι αγύριστα στους εφοπλιστές και βιομήχανους αν θυμάστε και τρώνε οι Ελβετοί με δέκα μασέλες ακόμα από αυτά, έτσι όπως τρώνε ακόμα και τα χρυσαφικά (χρυσά δόντια των εβραίων και άλλα μακάβρια) που είχαν «αποταμιεύσει» εκεί οι Ναζί για τους δύσκολους χρόνους. Όμορφος κόσμος ηθικός, αγγελικά πλασμένος όπως λεει και ο ποιητής. Όσο για τους Έλληνες του εξωτερικού πάλι δεν σοβαρολογώ και τόσο όταν υπονοώ ότι μπορεί και να είναι καλύτεροι βέβαια, πάντως θα αναφέρω κάτι που διάβασα πρόσφατα από τον Λιαντίνη (μέσα από το φόρουμ τον γνώρισα) και λεει νομίζω την αλήθεια. « Το γεγονός ότι σήμερα ο Όμηρος δεν ζει ενώ ποτέ δεν απέθανε, θα αποτελεί πάντοτε ένα ανυπέρβλητο σκάνδαλο». Το δεν ζει θεωρώ ότι αναφέρεται στο εντός συνόρων ενώ το ποτέ δεν απέθανε στο εκτός τέτοιων.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 09, 2003 12:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό του Λιαντίνη είναι σόφισμα! Σκάνδαλο νομίζουμε ότι λέει το έργο του Όμηρου διότι σήμερα η ηθική του δεν είναι ιδίας ποιότητας. Ανυπέρβλητο να το λέει γιατί για να το ξεπεράσεις πρέπει να ορίσεις μια άλλη ηθική που να ήταν πραγματική κάποτε, αλλά ποιο πίσω (από τον όμηρο) δεν μπορούμε να πάμε και πιο μπροστά τα πράγματα πλησιάζουν με το σήμερα. Άρα ο λόγος "Ο Όμηρος θα αποτελεί πάντοτε ένα ανυπέρβλητο σκάνδαλο" στέκει, αλλά αυτόν τον λόγο δεν τον είπε ο Λιαντίνης. Το τέχνασμα που είναι; Το ανυπέρβλητο σκάνδαλο δεν είναι το έργο του Ομήρου αλλά ο Όμηρος. Πως δηλαδή κάποιος με μια ενέργεια μπόρεσε να μείνει ζωντανός τόσα χρόνια στην μνήμη και κάθε ένας που θα το δοκιμάσει μετά θα έχει μια διαφορά όσα τα χρόνια που τον χωρίζουν από τον Όμηρο.
Το παράξενο με τον Λιαντίνη είναι ότι συζητάει ζητήματα που δεν χρειάζονται συζήτηση. Δηλαδή δεν μπορώ να γεννώ ιδέες γιατί κάποτε γεννήθηκε ένα άτομο που το έλεγαν Όμηρο. Δεν μπρορώ να σταθώ στον χρονικό διάστημα που με χωρίζει. Μπορώ να σταθώ στο έργο του και να παρατηρήσω τις ιδέες του, αλλά τις ιδέες του δεν μπορώ να τις χαρακτηρίσω με γνώμονα την απόσταση που μας χωρίζει, πιυθανόν κάποιος στο ενδιάμεσο να έχει γράψει κάτι καλύτερο! Γιατί να τον υποτιμήσω ως νεότερο του Ομήρου;
Και για την συζήτησή μας, δαιμόνιο είναι το αποτελεσματικό πνεύμα στην εφαρμογή του βέβαια. Οι παλιές εφαρμογές δεν προδιαθέτουν τις νεότερες. Κάποτε η Ελλάδα ήταν σε καλύτερη θέση, σήμερα δεν είναι. Δεν σημαίνει ότι έχασε το δαιμόνιό της. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι άλλοι βρήκαν το δικό τους δαιμόνιο. Αυτό που τους ταιριάζει.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center