Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mirage Πρύτανης
Εγγραφή: 11 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 592
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 25, 2006 11:55 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο τα λίγα που αναφέρθηκαν εδω -και χωρίς δυστυχώς να τον έχω μελετήσει -διαισθάνομαι πως ο λόγος του Ηράκλειτου είναι περισσότερο Διονυσσιακός ... παρά Απολώνιος. Γι αυτό και ο χαρακτηρισμός του "Σκοτεινός", για να γίνει κατανοητός κάποιος θα πρέπει να τον βιώσει με την απαιτούμενη έντασση ΜΕΣΑ στην ύπαρξη και στην πραγματικότητα, γινόμενος (αυτός ο άνθρωπος) ΕΝΑ με την φύση. Θυμηθείτε τις Διονυσσιακές τελετές. Αντίθετα ο Απολώνιος λόγος του Αριστοτέλη είναι "φαντασιακός", ατομικός, απαιτεί την απομάκρυνση απο το "σκότος" της χαοτικής πραγματικότητας στο φως της λογικής ...!
Αξίζει όποιος μπορεί και θέλει να καταθέσει εδω περισσότερα για τις απόψεις του με όσο γίνεται πιο Απολώνιο τρόπο ... για να μάθουμε περισσότερα για τον μεγάλο αυτό Έλληνα φιλόσοφο και να τα καταλάβουμε παρακαλώ εμείς οι Αριστοτελικά διαπεδαγωγημένοι Δυτικοί ... _________________ Σταματήστε να πιστεύετε ... αρχίστε να σκέφτεστε!
http://philosophical-mirage.blogspot.com/
http://notes-mirage.blogspot.com/
http://bio-mirage.blogspot.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 25, 2006 2:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Λόγος του Ηράκλειτου φυσικά και είναι απολλώνιος. Τόσο που δεν γίνεται παραπάνω. Και προφανώς όχι μόνο ο λόγος αλλά και ο ίδιος θα πρέπει να ήταν ιερέας του Απόλλωνα. Αυτό λέγεται διότι ο Ηράκλειτος ήταν γόνος Βασιλικής οικογενείας, αλλά στα χρόνια του «βασιλική» λέγονταν η αρχιερατική οικογένεια αφού η βασιλεία είχε καταργηθεί. Συνεπώς ήταν αρχιερέας. Ο λόγος του είναι σκοτεινός σαν χρησμός του Απόλλωνα λοξία, χαρακτηρισμός που ταιριάζει γάντι και για τον Ηράκλειτο. Πολύ μικρή σχέση έχει (αν έχει καθόλου) με φιλόσοφους όπως ο Αριστοτέλης, για τον οποίο η καθαρότητα του λόγου (το τελείως αντίθετο συμβαίνει με τους προσωκρατικούς), είναι το Α και το Ω της φιλοσοφίας. Αντίθετα ο Ηράκλειτος βλέπει τον λόγο μάλλον σαν ένα σπόρο που όταν λεγθεί από το κατάλληλο άτομο, αυτός μεγαλώνει μέσα στον μαθητή και στο τέλος τον μεταμορφώνει με μαγικό τρόπο. Γι αυτό και ο Άναξ στους Δελφούς ούτε λέγει, ούτε κρύπτει αλλά σημαίνει. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
epikritis Πρύτανης
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 404 Τόπος: αττικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2006 1:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"ο κοσμος εχει την αναγκη της αιωνιας αληθειας, αρα και την αναγκη του ηρακλειτου" (νιτσε) _________________ philosophy to the real world is what masturbation is to sex |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 28, 2006 9:23 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπε και κάποιες υπερβολές ο Νίτσε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elit Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 28, 2006 11:17 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Den einai liges oi fores pou ekeino den katanooume, eite aprospelasto einai mesa mas, na to theoroume ipervoli..
Sta dika mas matia, kapote i ipervoli metriazei to optiko mas pedio..
allote to afanizei.. _________________ Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 28, 2006 11:21 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι λογικό παράδοξο να μιλάς για αιώνιες αλήθειες,λες κι είσαι έξω απ' το χρόνο και θεωρείς από εκεί την αιωνιότητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elit Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 28, 2006 12:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Akrivos etsi opos to eipes einai...
Mporei na min vretheis os ontotita ekso apo ton xrono, otan ekeinos iparxei stin ili, ma mporeis dianotika, otan ekeinos einai aniparktos.. _________________ Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 29, 2006 8:25 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mα δεν υπάρχει γνωστό βίωμα εκτός χρόνου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elit Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 29, 2006 8:37 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oneireyomai..thelo poli....fantazomai...fovamai pos...niotho tromo silogizontas...k.o.k.
ola ayta gennoun sinaisthimata viotika ekso apo ton xrono...
makria apo tin "torini pragmatikotita" _________________ Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 29, 2006 8:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε μια χρονική σειρά εκτυλίσσονται όλα τα βιώματα αυτά,ο χρόνος είναι προϋπόθεσή τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elit Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 29, 2006 8:55 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Se mia " sxetiki" xroniki seira tha elega..
o xronos den einai i vasiki proipothesi, ma kati san simiomatari sta xeria enos tiflou..
o irakleitos thorouse ekso apo ton xrono..
Oi megaloi stoxastes zousan tin fthora tis genniseos kai tin sinexisi tous ekso apo ton xrono..
Akomi kai emeis pou omiloume gia ton xrono to kanoume ousiastika ekso apo ayton.. _________________ Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 31, 2006 12:31 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν μια έννοια αναφέρεται σε κάτι που είναι έξω απ' το χρόνο,τότε αυτό δε θα μεταβάλλεται.Αλλά τότε θα έχει πεπερασμένα μέρη,γιατί αν έχει άπειρα ο εαυτός του θα εκτεινόταν στο άπειρο,δε θα ήταν αμετάβλητος.Κάθε έννοια,όμως,είναι το κοινό που συνέχει τις άπειρες εμφανίσεις της,μια έννοια με πεπερασμένες εμφανίσεις δεν είναι σύνθεση αλλά άθροισμα μερών και το άθροισμα δε μας λέει τίποτα για την κοινότητα των μερών.Άρα εξωχρονικές έννοιες δεν υπάρχουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 06, 2006 9:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση: Μπορώ να κάνω έρωτα δύο φορές με την ίδια γυναίκα;
Γενικά, μπορώ εγώ να κάνω έρωτα δύο φορές, αφού θα έχω αλλάξει και δεν θα είμαι ο εγώ;;;;
Αναμένω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 10, 2006 2:49 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλό!Απατάμε τη γυναίκα μας με τον "εαυτό" της!
Άρα δεν υπάρχει μονογαμία! Ξενοκοιμηθείτε ελεύθερα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 10, 2006 11:40 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι μονο αυτο,αλλα οταν μας ρωτανε με ποσες εχουμε παει και τους λεμε οτι ειναι η πρωτη μας φορα δεν ψευδομαστε,αφου δεν ειμαστε οι ιδιοι.πολυγαμικοι παρθενοι δηλαδη! _________________ ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|