Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 3:28 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
Και για να μη παρεξηγησεις JollyRoger,
αυτο που ειπα για τη συγκεκριμενη ερωτηση παραπανω,
οτι και καλά δεν με ενδιαφερουν οι ερωτησεις,
μαθε οτι οταν εχεις εκατομμυρια ερωτησεις για τα παντα ...
... και κανείς δεν σου απανταει κανονικα και κατανοητα,
στο τελος μαθαινεις να τις απαντας μόνος σου ...
... βρισκεις τον τροπο να δινεις τις απαντησεις που σου χρειαζονται ...
... για να προχωρας την ερευνα σου ...
... και τη ζωη σου
Αλλιως κολλας ...
... και περιμενεις απο τους άλλους να δωσουν λυσεις για σενα ...
... και στο τελος σε "θαβουν" κι ολας
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 3:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Δεν υπαρχουν λογικα αδιεξοδα, τωρα
|
Με έβαλες σε πειρασμό και θα το ρωτήσω :
Μπορεί ,υπάρχει τρόπος να οριοθετηθεί η λογική ?
|
Ναι!!!
Οταν οριζεις τη λογικη ταυτοχρονα την οριοθετεις
Ορισε την και θα "δεις"
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 3:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν αυτά που κάνεις, δεν είχαν μια τουλάχιστον υποπτη συνοχη με
αυτό που παρεθεσα πριν περι σώνει και καλά πρέπει να απαντήσει κάποιος τώρα, επειδή το λεει ο... θεος
και με ένα άλλο που δεν βρίσκω τώρα, ότι όλοι οι πιστοι έχουν κοινό μπουσουλα και τα βρίσκουν
μπορεί και να ψηνόμουν να εξετασω τον καταφανη παραλογισμο
όμως οι απαντήσεις σου, για μένα ως τώρα επιβεβαιωνουν τις παραπάνω υποψιες αντί να διαψεύδουν... πράγμα που δεν είναι καθόλου περίεργο αν αναλογιστεί κάποιος βραχυκυκλωματικα βαφτισια με το ζόρι, όπως.. ζητάει ο θεος.... τι να πω τώρα εγώ, ότι βγήκε ένα χέρι και εγραψε λογο; δεν θα σε ενδιαφέρει, λογικό και αναμενομενα
και βέβαια η αμφισβήτηση σου στο "πιστεύω" και στο "θανόντα/παθοντα", είναι τουλάχιστον περιεργη... δηλαδή η αλλαγή σε χαλασε; το προ της αλλαγής δηλαδή, πως γραφτηκε; με αμπρα καταμπρα; _________________ "επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 5:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πνευματικά καθυστερημένο τέκνον μου, Giannis, η να σε ονοματισω με το παρατσούκλι που τόσο πολύ αγαπάς, πορδοσυλλεκτη :
Τόλμησες πάλι μέσα στην τρέλα σου να μιλήσεις για τον λόγο από τον οποίο τίποτα, μηδέν σκαμπαζεις.
Σου δίδω τώρα μάθημα και διάβασε το τόσες φορές μέχρι να το εμπεδώσεις :
Εσύ τέκνον μου και ο σκαπανεας είστε μέρη του λόγου.
Εσύ το εν μέρος του λόγου έχεις υβρισει και προσβάλλει, τον Σκαπανεα μέχρι σήμερα άπειρες φορές.
Ο Σκαπανεας ούτε μιαν φορά σε υβρισεν.
Διότι σε σέβεται ως μικρόβιο αν και ζημιογόνο του λόγου.
Βλέπεις την διαφορά του λόγου, του ποιοτικού μερους λόγου, από το σκουπίδι, που είσαι εσύ μέρος του λόγου ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timestotimes Πρύτανης
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 1951
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 5:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Τι σχέση έχει η “αιτία” με τον “λόγο” ?
Ο “λόγος” είναι υπαρκτός και τον επιβεβαιώνει η σταθερότητα του “Όντος” , όχι η “αιτία”.
ΔΕΝ υπάρχει “αιτία” του “Όντως υπαρκτού” .
|
Παρόλα αυτά η θεωρία του πληθωρισμού εχει αποδειχθει και επιβεβαιωθει εδω και κατι χρονια, Σωστα?
Αυτός ο κόσμος απο πυρ γεννηθηκε και με πυρ θα τελειωσει.
Ηρακλειτος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timestotimes Πρύτανης
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 1951
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 5:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ότι έχεις κόλλημα με την λογική είναι γεγονός,γι' αυτό την γ...άς κανονικότατα! |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timestotimes Πρύτανης
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 1951
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 5:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: | Αφού δεν έχει διερευνηθεί ακόμη όλο το Σύμπαν ,πως μπορείς Ιωάννη να ισχυρίζεσαι ότι είναι αυθύπαρκτο ? |
Με απλό λογικό συλλογισμό. |
I like
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την timestotimes στις Πεμ Ιαν 17, 2019 5:30 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 5:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Δεν υπαρχουν λογικα αδιεξοδα, τωρα
Με έβαλες σε πειρασμό και θα το ρωτήσω :
Μπορεί ,υπάρχει τρόπος να οριοθετηθεί η λογική ?
|
Ναι!!!
Οταν οριζεις τη λογικη ταυτοχρονα την οριοθετεις
Ορισε την και θα "δεις"
|
Επομένως το μέλος Giannis, που αδιαλείπτως ισχυρίζεται ότι είναι λογικό ον και αντιλαμβάνεται τον λόγο, είναι τενεκες.
Ενα άλογο ζώον, που επιθυμεί να εξελιχθεί κάποτε σε λογικό βόιδι..., γιατί για παραπάνω δεν τον κόβω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 798
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 5:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επανάληψη μαθήματος για το καθυστερημένο σε πνευματική αντίληψη μέλος, που όλοι συμπασχουμε μαζί του και υποφέρουμε, Giannis, η ντουβαρ :
Είπαμε ξαναλέμε, λέμε-λεγε, πες-πες κάτι θα σου μείνει ότι :
Είσαι μέρος, κομμάτι, μικρόβιο, του λόγου ζημιογόνο..
Επειδη δεν προωθείς την πρόοδο με όσους συζητάς, αλλά επιδιώκεις να τον μειώσεις, να χάσει την ψυχραιμία του και να παραπατησει.
Αφήνουμε τον Σκαπανεα το ποιοτικότερο τουλάχιστον από εσένα, μέρος του λόγου, γιατί τον πειραμε ως παράδειγμα την πρώτη φορά.
Τώρα είμαι εγώ, ενα άλλο μέρος του λόγου το παράδειγμα σου.
Εγώ λοιπόν θα σε βρίζω,, θα σου δίνω σκσμπιλια, και σφαλιάρες σβουριχτες, μέχρι να συνέλθεις από την τρέλα σου.
Αν αποτυχω και εγώ, δεν υπάρχει πλέον για σένα μέθοδος θεραπείας και θα πρέπει να ανέχονται στο φόρουμ όλα τα μέλη, την αλαζωνια, τον υπέρμετρο εγωισμό, και την τύφλα σου....,, |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
troian Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 2267 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 6:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε βαρεθήκατε; _________________ μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 6:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Σκαπανέα,
δεν είναι όλοι οι ορισμοί λογικοί,π.χ. αν ορίσω το σύννεφο ως βροχή,θα έχω έναν παράλογο ορισμό,γιατί δεν μπορώ ν' απαντήσω στην ερώτηση "πώς προκύπτει η βροχή".
Το ίδιο συμβαίνει και με κάθε αιτία αν δεν είναι εξωτερική του αποτελέσματος |
Ορισμος 1
Συμπαν ονομαζεται το συνολο ολων οσων υπαρχουν, ενεργεια και δυναμει
..........
Θεωρημα 1
Ουδεν υπαρχει εκτος του συμπαντος
Αποδειξη
Εστω οτι υπαρχει κατι εκτος του συμπαντος
Αυτο σημαινει οτι ενα αντικειμενο, ενεργεια ή δυναμει, δεν περιλαμβανεται στο συνολο που εχουμε ορισει ως συμπαν
Το οποιο ομως ειναι αδυνατο
Διοτι εξ ορισμου το συμπαν οριζεται ως το συνολο παντων οσων υπαρχουν
Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
Συνεπως ουδεν υπαρχει εκτος του συμπαντος ο.ε.δ.
..........
Θεωρημα 2
Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη δεν δυναται να ειναι εξωτερικη του συμπαντος
Αποδειξη
Εστω οτι το συμπαν εχει αιτια και οτι αυτη δεν περιεχεται στο συμπαν ουτε και ταυτιζεται με αυτο
Αλλά τοτε η αιτια του συμπαντος ως υπαρχουσα, ειναι αντικειμενο εκτος αυτου
Το οποίο ομως αποκλειεται ( θεωρημα 1 )
Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
Επομενως αν το συμπαν εχει αιτια αυτη δεν δυναται να ειναι εκτος αυτου ο.ε.δ.
..........
θεωρημα 3
Αν το συμπαν εχει αιτια, αυτη θα ειναι υποχρεωτικα ή εσωτερικη στο συμπαν ή θα ταυτιζεται με το συμπαν
Αποδειξη
Με δεδομενο οτι οι σχετικες θεσεις "στοιχειου" και συνολου ειναι τρεις
α. εντος του συνολου
β. εκτος του συνολου και
γ. ταυτιζομενο με το συνολο
αν το συμπαν το οποίο εξ ορισμου ειναι συνολο, εχει αιτια, αποκλειεται για αυτην η περιπτωση β ( θεωρημα 2 )
Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
Επομενως η αιτια του συμπαντος αν υπαρχει θα ειναι ή εσωτερικη στο συμπαν ή ταυτιζομενη με το συμπαν ο.ε.δ.
.............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι .............. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:15 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε: | Πνευματικά καθυστερημένο τέκνον μου, Giannis, η να σε ονοματισω με το παρατσούκλι που τόσο πολύ αγαπάς, πορδοσυλλεκτη :
Τόλμησες πάλι μέσα στην τρέλα σου να μιλήσεις για τον λόγο από τον οποίο τίποτα, μηδέν σκαμπαζεις.
Σου δίδω τώρα μάθημα και διάβασε το τόσες φορές μέχρι να το εμπεδώσεις :
Εσύ τέκνον μου και ο σκαπανεας είστε μέρη του λόγου.
Εσύ το εν μέρος του λόγου έχεις υβρισει και προσβάλλει, τον Σκαπανεα μέχρι σήμερα άπειρες φορές.
Ο Σκαπανεας ούτε μιαν φορά σε υβρισεν.
Διότι σε σέβεται ως μικρόβιο αν και ζημιογόνο του λόγου.
Βλέπεις την διαφορά του λόγου, του ποιοτικού μερους λόγου, από το σκουπίδι, που είσαι εσύ μέρος του λόγου ? |
Ρε στόκε , μην βγαίνεις από τον κουβά σου.
Θα στεγνώσεις τελείως.
Είσαι που είσαι για πέταμα ....
Έλεος .
Σου πρότεινα να μην πετάγεσαι σαν την πορδή να μας βρομίζεις με τις αρλούμπες που σου μαθαίνουν οι καθοδηγητές σου της “Νέας Ακρόπολις”
Αυτές οι παπαριές , δεν μας ενδιαφέρουν εδώ
Δεν είναι ο χώρος εδώ για θεοσοφιστές .
Δεν το καταλαβαίνεις?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαχα, τι είναι παλι αυτό, νομίζω κι εμένα μου το ειχες φορτώσει καποτε
μήπως κάποιος που δεν απαντάει στο : είσαι σίγουρος ότι υπαρχεις;
μήπως κάποιος που δεν ερεθιζεται στο άκουσμα : αινσταν, ηρακλειτος, πλατωνας;
αλλη περίπτωση; _________________ "επανάληψη μήτηρ μαθήσεως"
Reboot! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2019 7:26 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
timestotimes έγραψε: | gianiss έγραψε: |
Τι σχέση έχει η “αιτία” με τον “λόγο” ?
Ο “λόγος” είναι υπαρκτός και τον επιβεβαιώνει η σταθερότητα του “Όντος” , όχι η “αιτία”.
ΔΕΝ υπάρχει “αιτία” του “Όντως υπαρκτού” .
|
Παρόλα αυτά η θεωρία του πληθωρισμού εχει αποδειχθει και επιβεβαιωθει εδω και κατι χρονια, Σωστα?
|
Τι σχέση έχει αυτό , με όσα είπα και παραπάνω παραθέτεις?
Αν με ρωτάς για τον “πληθωρισμό” , ναι!
Ο πληθωρισμός ήταν μια αναγκαιότητα , ένα έλλειμμα του καθιερωμένου μοντέλου της μεγάλης έκρηξης
Οι σύγχρονες θεωρίες φυσική , που πάνε “πίσω” από το “σημείο” της έκρηξης , ξεπερνούν με άλλο τρόπο το πρόβλημα.
Πέραν αυτών, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την σχέση της ερώτησης σου , με όσα εγώ ανέφερα μέρος των οποίων παραθέτεις.
Σχετικά με τον κόσμο μας , αυτό που λες να λέει ο Ηράκλειτος......
Ο κόσμος αυτός (κατά τον Ηράκλειτο) , μπορεί να ... σβήσει όπως λες , αλλά θα ανάψει ξανά και ξανά , καθώς το πυρ ήταν για αυτόν , “αείζωον”.
Σου εξήγησα και την ΑΠΟΛΥΤΗ βεβαιότητα του για αυτό .
Δες με τι σαφήνεια το λέει “ήν αεί και εστίν και έσται” (ήταν ΠΑΝΤΑ και είναι και ΘΑ ΕΙΝΑΙ) το “πυρ”, που, “απτόμενον μέτρα και αποσβεννύμενον μέτρα” (δημιουργεί και όταν ανάβει και όταν σβίνει.
Τρομερή ευφυΐα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|