Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Είναι φύση & θεός ταυτόσημες έννοιες ?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 47, 48, 49  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 22, 2018 10:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                            ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

    ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε:
    Σκαπανέας έγραψε :
    Παράθεση:
    Οπότε, δυο λυσεις βλεπω :

    Ή να διερευνησουμε το ζητημα της σχεσης φυση - θεος, εξ αρχης αξιωματικα ...

    Ή να "επικαλεστουμε" την προσωπικη βιωματικη εμπειρια καποιου με το θεο

    Το πιο εποικοδομητικό εκτιμώ είναι το πρώτο …,για την καθημερινότητα και γενικότερα την εξέλιξη μας .

    Πως όμως ξεκινάμε .

    1. Θα θεωρήσουμε τον εαυτό μας ,ως ανθρώπινο ον μέρος της φύσης ,η 2. θα την διαχωρίσουμε από τον άνθρωπο .


    Μετά μπορούμε να ασχοληθούμε με την έννοια του θεού .

    Ο λογος που μπηκα στη συζητηση ΑΥΘΟΡΜΗΤΕ,
    ηταν η παρακατω "επανατοποθετηση" του θεματος απο σενα


    ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε:
    Εκτιμώ ότι ξεκινήσαμε λάθος.
    Ο Θεός είναι αφηρημένη έννοια.

    Η φύση, μας είναι περισσότερο προσιτή, διότι η ανθρωπότητα διαθέτει βιωματικες εμπειρίες του τρόπου λειτουργίας της.

    Πρέπει να διευκρινησουμε όμως τι είναι φύση.
    Μετά αν το κατορθωσουμε, μπορούμε να αναζητήσουμε τις αιτίες που η ανθρωπότητα έβαλε στην καθημερινότητα τον Θεό, η τους Θεους, με αποτέλεσμα να έχουμε σήμερα διάφορες θρησκείες από τις οποίες η κάθε μία να διεκδικεί τον μοναδικά ορθόν τρόπο αντίληψης του θεου,η των θεών,απο τον μέσο πολίτη του πλανήτη.

    Εδω λοιπον λες, οτι ο θεος ειναι αφηρημενη εννοια και η φυση ειναι ... εμπειρικη εννοια

    Εκ των πραγματων λοιπον : φυση και θεος : αποκλειεται να ειναι ταυτοσημες εννοιες ...
    ... γιατι προκειται για μεγεθη διαφορετικων κατηγοριων

    Η φυση ειναι εννοιολογικα προϊον της εμπειριας μας
    Ο θεος ειναι εννοιολογικα προϊον της λογικης μας ...

    ... με την εννοια οτι καποια πραγματα δεν επιδεχονται εξηγηση φυσικη ...
    μεχρι τωρα βεβαια
    ... και υποχρεωτικα επιστρατευουμε ως οντα με νοημοσυνη και λογικη την φαντασια μας,
    δια της οποίας εικαζουμε την υπαρξη ενος οντος,
    υπεροντος θα ελεγα αφου καταφερνει και διαφευγει της πανισχυρης ανθρωπινης νοημοσυνης Twisted Evil
    αφου για ολα τα πραγματα πρεπει να εχουμε καποια εξηγηση ...
    ... με δεδομενο οτι το ανεξηγητο δεν το χωραει το μυαλο μας


    Με βαση λοιπον την επανατοποθετηση σου στο θεμα, "απαντησα" με το παρακατω


    skapaneas έγραψε:
    Το ερωτημα ειναι : τι προηγειται ο ανθρωπος ή ο κοσμος ;

    Αν ο καθενας απο μας θεωρησει τον εαυτο του ως μη υπαρχοντα, μπορει να υπαρχει ο κοσμος ;

    Και οχι βεβαια τι πιστευει ο καθενας για το τι μπορει να ισχυει μετα τον θεωρητικο αφανισμο του ...
    ... αλλά με αποδειξεις οτι "ετσι" θα ειναι

    Και βεβαια δεν ειναι αποδειξη το οτι : οταν καποιοι άλλοι αφανιζονται εμεις εξακολουθουμε να υπαρχουμε ...
    ... γιατι δεν ξερουμε πρακτικα τι ειναι αυτο που εμεις που ζουμε ανομαζουμε αφανισμο ( κοινως ΘΑΝΑΤΟ )

    Απαντωντας λοιπον στο παραπανω ερωτημα μου, λεω ρητα οτι ουδεν των δυο : ανθρωπος ... κοσμος : προηγειται του άλλου

    Και συνεπως ανθρωπος και κοσμος ειναι δυο εννοιες απολυτα συνυφασμενες για μενα,
    αν και διαφορετικες με τα οσα γνωριζουμε μεχρι τωρα

    Και βεβαια η θεση μου αυτη,
    που δεν απλως θεση αλλά πεποιθηση ...
    ... που προκυπτει απο τη λογικη αναγκαιοτητα των πραγματων οπως τη θετω στην τελευταια παραθεση,
    δεν εντασσεται σε καμια απο τις δυο περιπτωσεις που διακρινεις στην πρωτη παραθεση

    Κι αυτο το λεω και το υπογραμμιζω ...
    ... διοτι καθε φορα που αμεσα ή εμμεσα θα προκυπτει στην πορεια της παραπερα συζητησης η "αναγκη" ...
    ... θα ...
    ... ζηταω φανερα ή σιωπηρα τη φυσικη αποδειξη απο τον καθενα ...
    ... οτι ο κοαμος μπορει να υπαρχει και μετα το δικο του φυσικο αφανισμο ( κοινως θανατο )



    .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
    _________________
    Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
    Επιστροφή στην κορυφή
    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
    ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
    Πρύτανης


    Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
    Δημοσιεύσεις: 791

    ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 22, 2018 1:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

    skapaneas έγραψε:
    Εδω λοιπον λες, οτι ο θεος ειναι αφηρημενη εννοια και η φυση ειναι ... εμπειρικη εννοια

    Εκ των πραγματων λοιπον : φυση και θεος : αποκλειεται να ειναι ταυτοσημες εννοιες ...
    ... γιατι προκειται για μεγεθη διαφορετικων κατηγοριων

    Η φυση ειναι εννοιολογικα προϊον της εμπειριας μας
    Ο θεος ειναι εννοιολογικα προϊον της λογικης μας ...

    ... με την εννοια οτι καποια πραγματα δεν επιδεχονται εξηγηση φυσικη ...
    μεχρι τωρα βεβαια
    ... και υποχρεωτικα επιστρατευουμε ως οντα με νοημοσυνη και λογικη την φαντασια μας,
    δια της οποίας εικαζουμε την υπαρξη ενος οντος,
    υπεροντος θα ελεγα αφου καταφερνει και διαφευγει της πανισχυρης ανθρωπινης νοημοσυνης Twisted Evil
    αφου για ολα τα πραγματα πρεπει να εχουμε καποια εξηγηση ...
    ... με δεδομενο οτι το ανεξηγητο δεν το χωραει το μυαλο μας



    Θα προσπαθήσω να τακτοποιήσω τα πράγματα …,,,
    Στην φύση αγνοούμε το τι μπορεί να είναι οντολογικά ,δηλαδή στο στοιχείο π.χ που αποκαλούμε ύλη ,όλο και διευρύνεται ο ορίζοντας της γνώσης μας .
    Έτσι και για τον θεό αγνοούμε το στοιχείο ,η τα στοιχεία ,από τα οποία είναι ,η ενδεχομένως δεν είναι ,η αν πρόκειται για προϊόν της φαντασίας μας .
    Συμπέρασμα :
    Είτε πρόκειται για εμπειρική ,η λογική έννοια τα δεδομένα ,φύση ,ύλη ,άνθρωπος ,θεός ,σύμπαν ,πλανήτης γη και γενικότερα οτιδήποτε αντιλαμβανόμαστε ,παραμένουν για τον άνθρωπο άλυτα αινίγματα ,η να τα βαπτίσω αλλιώς μυστήρια .
    Φυσικά γνωρίζουμε τον άνθρωπο λιγουλάκι καλύτερα από τα άλλα μυστήρια ,διότι θεωρούμε ότι είμαστε άνθρωποι και επομένως ασχολούμαστε περισσότερο (τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο ) με τον εαυτόν ,η τους εαυτούς μας ,σε σχέση με τα άλλα δεδομένα .

    Επομένως ,πως μπορούμε να πούμε με ακρίβεια ,ακόμη πιο βέλτιστα με αποδείξεις , ότι φύση & θεός αποκλείεται να είναι ταυτόσημες έννοιες .
    Ίσως επειδή η έννοια θεός είναι αφηρημένη ,θα μπορούσε να πει κάποιος ,ενώ όλες οι υπόλοιπες μοιάζουν να είναι συγκεκριμένες και γράφω μοιάζουν να είναι ,διότι από ότι μας αποκαλύπτει το μέλλον ,διδάσκω αεί διδασκόμενος ,δηλαδή το μέρος της γνώσης που κατέχουμε για όλα τα δεδομένα που αντιλαμβανόμαστε παραμένουν μέχρι σήμερα ανεπαρκή, ώστε να τα ξεκαθαρίσουμε ,να τα διαχωρίσουμε ,η να τα ενοποιήσουμε σε μονάδα .
    Το τελευταίο ,δηλαδή όλα είναι μονάδα ,μπορεί να ισχύει όπως και το π.χ ότι φύση & θεός αποκλείεται να είναι ταυτόσημες έννοιες .
    Πιο από τα δύο είναι πιο κοντά στην αλήθεια ?
    Μετά , αφού τακτοποιηθεί πρώτα αυτή η αναζήτηση με επιτυχία μπορεί να απαντηθεί με ακρίβεια το ερώτημα :

    τι προηγειται ο ανθρωπος ή ο κοσμος ;
    Επιστροφή στην κορυφή
    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
    skapaneas
    Πρύτανης


    Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
    Δημοσιεύσεις: 12421
    Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

    ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 22, 2018 4:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                              ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

      ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε:
      Στην φύση αγνοούμε το τι μπορεί να είναι οντολογικά ,δηλαδή στο στοιχείο π.χ που αποκαλούμε ύλη ,όλο και διευρύνεται ο ορίζοντας της γνώσης μας .
      Έτσι και για τον θεό αγνοούμε το στοιχείο ,η τα στοιχεία ,από τα οποία είναι ,η ενδεχομένως δεν είναι ,η αν πρόκειται για προϊόν της φαντασίας μας .
      Συμπέρασμα :
      Είτε πρόκειται για εμπειρική ,η λογική έννοια τα δεδομένα ,φύση ,ύλη ,άνθρωπος ,θεός ,σύμπαν ,πλανήτης γη και γενικότερα οτιδήποτε αντιλαμβανόμαστε ,παραμένουν για τον άνθρωπο άλυτα αινίγματα ,η να τα βαπτίσω αλλιώς μυστήρια .

      Θεωρω οτι ειναι αδικη για τη συζητηση η επικληση της αγνοιας μας,
      που ειναι αναποφευκτη ως οντα εγχρονα που ειμαστε,
      βασει της οποιας αγνοιας μας μπορουμε να εντασσουμε την αφηρημενη εννοια θεος,
      στην ιδια σειρα με τις εννοιες που προερχονται απο την εμπειρια μας

      Θα επικαλεστω λοιπον κι εγω κατι που μου ειναι πολυ προσφιλες ως συλλογισμος,
      χωρις βεβαια να διαταραξω ή να αμφισβητησω τη σειρα παραπανω που παρουσιαζεις τα πραγματα

      Δεχθηκα μεχρι τωρα οτι ο θεος ειναι αφηρημενη εννοια ...
      ... κι αυτο ειναι δικος σου χαρακτηρισμος

      Αφηρημενη ομως ειναι μια εννοια που προφανως δεν εχει αντικειμενικο ερεισμα
      Οπωσδηποτε ομως εχει ερεισμα ...
      ... βασει αν θες και του νομου της αιτιας και του αποτελεσματος

      Ανεξαρτητως λοιπον της αιτιας που προκαλει την ονοματοδοσια σε "κατι",
      το βεβαιο ειναι οτι υπαρχει αιτια που την προκαλει

      Ο όρος θεος λοιπον,
      ως αποτελεσμα με μη πραγματικα αιτια προφανως επειδη ειναι εννοια αφηρημενη,
      δεν μπορει παρα να εχει λογικη προελευση,
      με την εννοια οτι βασιζεται σε παραδοχες που υποχρεωθηκαν να κάνουν αυτοι που εισηγαγαν τον όρο,
      και τον οποίο όρο εσυ κι εγω και ολος ο συγχρονος παγκοσμιος ανθρωπινος πληθυσμος παραλαβε ετοιμο,
      και για αυτο κατα τη γνωμη μου τον καπηλευομαστε με καθε τροπο ...
      ... γενικα μιλωντας ...
      και κρινοντας απο οσα υφισταται απο ολους εμας
      ( και παλι γενικα μιλωντας )

      Αυτοι λοιπον που εβαλαν τον όρο θεος στο ανθρωπινο λεξιλογιο,
      δεν μιλαγαν στα χαμενα ... ειχαν κατι "συγκεκριμενο" υποψη τους

      Κι ενω εμεις που αποδεχομαστε τον όρο θεος,
      δεν εχουμε επιγνωση προσωπικη της αρχικης του αιτιας,
      ωστοσο διατηρωντας τον στη λεξιλογικη μας φαρετρα,
      γιατι μας λυνει τα χερια σε πολλες περιπτωσεις οταν θελουμε να εκφραστουμε,
      οφειλουμε να εχουμε κατα νου "κατι" το οποίο προβαλλομενο στο νου μας,
      να παιρνει με ευκολια την ονομασια θεος


      Διατηρωντας λοιπον αναλλοιωτη την παραπανω σειρα σου,
      ερχομαι να σε ρωτησω : τι ακριβως εννοεις εσυ λεγοντας θεος ;


      .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
      _________________
      Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
      Επιστροφή στην κορυφή
      Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
      ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
      Πρύτανης


      Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
      Δημοσιεύσεις: 791

      ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 22, 2018 6:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

      skapaneas έγραψε:

      Διατηρωντας λοιπον αναλλοιωτη την παραπανω σειρα σου,
      ερχομαι να σε ρωτησω : τι ακριβως εννοεις εσυ λεγοντας θεος ;



      Για μένα θεός είναι μονάδα .
      Αυτή που εμπεριέχει άπαντα .
      Οπότε σύμφωνα με αυτήν την επίκαιρη αντίληψή μου ,όλα είναι ένα .
      Το άτμητο όλο ,το ενιαίο ,που εμείς αντιλαμβανόμαστε ως αντικειμενικά χωρισμένο .
      Χωρισμένο σε ύλη ,φύση ,σύμπαν ,πλανήτες ,άνθρωπος ,θεός και οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ,διανοείται ,η επινοεί ο εγκέφαλός μας .
      Αυτή είναι η εξωτερική αντίληψη που λέμε είναι αντικειμενική ,δηλαδή πραγματική .
      Ενώ η εσωτερική ,δηλαδή ότι όλα είναι μέσα μας ,άπαντα ,μέσα στον άπειρο εαυτό μας ,είναι υποκειμενική ,δηλαδή φανταστική.
      Διότι αδυνατούμε να διανοηθούμε οντολογικά ,τον τρόπο με τον οποίο εμείς οι αντικειμενικά δισεκατομμύρια ατομικές εκδηλώσεις ,θα μπορούσαμε να είμαστε ,μέρος ,σπόρος ,κομμάτι της μονάδας.
      Δέχομαι ότι δεν υπάρχει αντικειμενική διαφορά μεταξύ των εννοιών ,οποιονδήποτε εννοιών ,αλλά ότι διανοήθηκαν για να υπάρχει τάξη στον συμπερασματικό επεξεργαστή του εγκεφάλου μας .
      Δηλαδή του εργαλείου από όπου ξεπηδούν και έρχονται σε κατάσταση ύπαρξης άπαντα .
      Σημαντική παράμετρος :
      Όσοι άνθρωποι ,κατορθώνουν να ξεφύγουν από τα δεσμά ,τις αγκυλώσεις ,τον εγκλωβισμό των εννοιών ,απελευθερώθηκαν από αυτόν τον αντικειμενικό κόσμο .

      Αναδύεται βέβαια αυθόρμητα το ερώτημα ..,καλά και που πάνε ?
      Στο επόμενο στάδιο ,επίπεδο συνειδησιακής εξέλιξης .
      Επιστροφή στην κορυφή
      Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
      skapaneas
      Πρύτανης


      Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
      Δημοσιεύσεις: 12421
      Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

      ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 23, 2018 7:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

        ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε:
        Για μένα θεός είναι μονάδα .
        Αυτή που εμπεριέχει άπαντα .
        Οπότε σύμφωνα με αυτήν την
        επίκαιρη αντίληψή μου ,όλα είναι ένα .
        Το άτμητο όλο ,το ενιαίο ,που εμείς αντιλαμβανόμαστε ως αντικειμενικά χωρισμένο .

        Χωρισμένο σε ύλη ,φύση ,σύμπαν ,πλανήτες ,άνθρωπος ,θεός και οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ,διανοείται ,η επινοεί ο εγκέφαλός μας .
        Αυτή είναι η εξωτερική αντίληψη που λέμε είναι αντικειμενική ,δηλαδή πραγματική .

        Ενώ η εσωτερική ,δηλαδή ότι όλα είναι μέσα μας ,άπαντα ,μέσα στον άπειρο εαυτό μας ,είναι υποκειμενική ,δηλαδή φανταστική.

        Διότι αδυνατούμε να διανοηθούμε οντολογικά ,τον τρόπο με τον οποίο εμείς οι αντικειμενικά δισεκατομμύρια ατομικές εκδηλώσεις ,θα μπορούσαμε να είμαστε ,μέρος ,σπόρος ,κομμάτι της μονάδας.

        Δέχομαι ότι δεν υπάρχει αντικειμενική διαφορά μεταξύ των εννοιών ,οποιονδήποτε εννοιών ,αλλά ότι διανοήθηκαν για να υπάρχει τάξη στον συμπερασματικό επεξεργαστή του εγκεφάλου μας .
        Δηλαδή του εργαλείου από όπου ξεπηδούν και έρχονται σε κατάσταση ύπαρξης άπαντα .

        Σημαντική παράμετρος :
        Όσοι άνθρωποι ,κατορθώνουν να ξεφύγουν από τα δεσμά ,τις αγκυλώσεις ,τον εγκλωβισμό των εννοιών ,απελευθερώθηκαν από αυτόν τον αντικειμενικό κόσμο .


        Αναδύεται βέβαια αυθόρμητα το ερώτημα ..,καλά και που πάνε ?
        Στο επόμενο στάδιο ,επίπεδο συνειδησιακής εξέλιξης .

        Σε μια ερωτηση περι θεου ...
        ... και συμφωνα με την πρωτη σου φραση ...
        ... ολα οσα θες να πεις για αυτον ...
        ... πιστευω οτι βρισκονται σε αυτα που εχω υπογραμμισει

        Οπότε ...
        ... κατα ενα συγκερασμο ολων αυτων : θεος ειναι ο εμπεριεχων απαντα τα υπαρχοντα

        Και αυτο, μου ειναι απολυτα κατανοητο και συμφωνο με την πρωτη σου εκφραση για το θεο

        Τωρα, σχετικα με τα άλλα που γραφεις :
        εσωτερικα εξωτερικα - οι επεξηγησεις τι και πως και γιατι διανοουμαστε - και η ... απελευθερωση απο το συμβατικα ανθρωπινο :
        εχω την αισθηση οτι δεν αρμοζουν σε μια απλη προσεγγιση αμεση, λογικη και ειλικρινη στο θεο

        Ο θεος εμπεριεχει τα παντα . _

        Και ως εκ τουτου τι άλλο να πεις περι αυτου διευκρινιστικα ;


        .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
        _________________
        Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


        Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Κυρ Δεκ 23, 2018 11:11 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
        Επιστροφή στην κορυφή
        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
        ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
        Πρύτανης


        Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
        Δημοσιεύσεις: 791

        ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 23, 2018 6:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

        Όμορφος επίλογος .




        Ο θεος εμπεριεχει τα παντα . & _
        Επιστροφή στην κορυφή
        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
        skapaneas
        Πρύτανης


        Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
        Δημοσιεύσεις: 12421
        Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

        ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 5:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

        ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε:
        Όμορφος επίλογος .




        Ο θεος εμπεριεχει τα παντα . & _

        _________________
        Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
        Επιστροφή στην κορυφή
        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
        ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
        Πρύτανης


        Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
        Δημοσιεύσεις: 18504

        ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 10:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

        Αν ο θεός εμπεριέχει τα πάντα ,τότε κάθε μέρος του θα περιέχει την θεϊκή ουσία.Άρα δεν υπάρχει ένας θεός ,τα πάντα είναι θεοί.

        Αν τα πάντα είναι θεοί ,τότε θα έχουν κάτι κοινό,τη θεϊκότητα.Άρα ένας είναι ο θεός.

        Επομένως,αν ο θεός είναι ένας,τότε δεν είναι ένας.Κι αν δεν είναι ένας,τότε είναι ένας!

        Καλά Χριστούγεννα! Laughing
        _________________
        Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
        με μάτια να σε χαίρομαι θολά
        και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
        πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
        (Κώστας Βάρναλης)
        Επιστροφή στην κορυφή
        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
        JollyRoger
        Πρύτανης


        Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
        Δημοσιεύσεις: 3608

        ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 11:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

        μη τα θες μασημενα, όπως λες κι εσύ
        Επιστροφή στην κορυφή
        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
        skapaneas
        Πρύτανης


        Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
        Δημοσιεύσεις: 12421
        Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

        ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 11:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                  ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

          ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
          Αν ο θεός εμπεριέχει τα πάντα ,τότε κάθε μέρος του θα περιέχει την θεϊκή ουσία.Άρα δεν υπάρχει ένας θεός ,τα πάντα είναι θεοί.

          Αν τα πάντα είναι θεοί ,τότε θα έχουν κάτι κοινό,τη θεϊκότητα.Άρα ένας είναι ο θεός.

          Επομένως,αν ο θεός είναι ένας,τότε δεν είναι ένας.Κι αν δεν είναι ένας,τότε είναι ένας!

          Καλά Χριστούγεννα! Laughing

              Αν ο Ιωαννης εμπεριέχει καθε του κυτταρο, τότε κάθε κυτταρο του θα περιέχει την Ιωαννειο ουσία. Άρα δεν υπάρχει ένας Ιωαννης, ολα του τα κυτταρα ειναι Ιωαννηδες.

              Αν ολα σου τα κυτταρα ειναι Ιωαννηδες, τότε θα έχουν κάτι κοινό, την Ιωαννικοτητα. Άρα ένας είναι ο Ιωαννης.

              Επομένως, αν ο Ιωαννης είναι ένας, τότε δεν είναι ένας. Κι αν δεν είναι ένας, τότε είναι ένας!

              Καλη Ανασταση ?
              Twisted Evil

              Η οποία ανασταση βεβαια περναει μεσα απο το "ξυπνημα", το "οποίο" λεγεται και φωτισμος
              Και ο οποίος φωτισμος, ως φαινομενο και πρακτικη, γενικα δεν ειναι νεος [ παραδειγμα : Η Πεντηκοστη ( Πραξεις : β, 1- 41 ) ]
              Αλλά για καθε ανθρωπο που συνειδητα τον επιδιωκει οπωσδηποτε ειναι νεος


          .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
          _________________
          Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
          Επιστροφή στην κορυφή
          Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
          ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
          Πρύτανης


          Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
          Δημοσιεύσεις: 18504

          ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 1:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

          Ο Ιωάννης δεν εμπεριέχει το σύνολο των κυττάρων του και απόδειξη ότι καθημερινά εκατομμύρια από αυτά πεθαίνουν αλλά ο Ιωάννης όχι ακόμα.

          Άρα μην συγχέεις τα αυγά της Ανάστασης με τα πασχάλια! Laughing
          _________________
          Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
          με μάτια να σε χαίρομαι θολά
          και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
          πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
          (Κώστας Βάρναλης)
          Επιστροφή στην κορυφή
          Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
          JollyRoger
          Πρύτανης


          Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
          Δημοσιεύσεις: 3608

          ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 1:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

          χαχαχα αυτα ειναι!

          να σου πω, τα υπολοιπα (που "δεν" ειναι ιωαννης) κυτταρα, ετυχε να βρισκονται εκει; Mr. Green

          κι αν ετυχε, που (εκτος ιωαννη) υπαγονται αυτα;

          κι ο ιωαννης, εκει που... "περιεχεται"... πως "μπηκε"; ετυχε; χαχαχα
          Επιστροφή στην κορυφή
          Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
          gianiss
          Πρύτανης


          Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
          Δημοσιεύσεις: 6073

          ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 2:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

          Παράθεση:
          skapaneas

          Ο θεος εμπεριεχει τα παντα . _


          Δηλαδή η ύπαρξη του “θεού” σου, προσδιορίζεται από το “περιεχόμενό” του, δηλαδή τα “πάντα”?
          Χωρίς τα “πάντα” υπάρχει?

          Θεός χωρίς ... “περιεχόμενο”, τι ... σόι θεός θα είναι ?
          Κενός θεός?

          Πας καλά?
          Μα εσύ τελικά δεν έχεις τον ... “θεό” σου!!!!

          .
          Επιστροφή στην κορυφή
          Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
          skapaneas
          Πρύτανης


          Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
          Δημοσιεύσεις: 12421
          Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

          ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 2:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                    ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
            Ο Ιωάννης δεν εμπεριέχει το σύνολο των κυττάρων του και απόδειξη ότι καθημερινά εκατομμύρια από αυτά πεθαίνουν αλλά ο Ιωάννης όχι ακόμα.

            Άρα μην συγχέεις τα αυγά της Ανάστασης με τα πασχάλια! Laughing

            Κοιτα Ιωαννη, η αντιστοιχια ειναι απλη ...

            Μην εθελοτυφλεις στα λεγομενα σου ...

            Ειναι αδικο για σενα να αυτοαναιρεισαι συνεχως με νεες αυθαιρεσιες για να στηριξεις υποτιθεται τις προηγουμενες, παραβιαζοντας ομως κατ΄εξακολουθηση τον 4ο Νόμο της Κοινης Λογικης

            Όπως βεβαια επραξες και εδω Smile ... Με την εκ των υστερων * θεαματικη ( Question Question Question ) "παρεμβαση" σου Evil or Very Mad

            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
            Αν ο θεός εμπεριέχει τα πάντα ,τότε κάθε μέρος του θα περιέχει την θεϊκή ουσία.
            Άρα δεν υπάρχει ένας θεός ,τα πάντα είναι θεοί
            skapaneas έγραψε:
            Αν ο Ιωαννης εμπεριέχει καθε του κυτταρο, τότε κάθε κυτταρο του θα περιέχει την Ιωαννειο ουσία.
            Άρα δεν υπάρχει ένας Ιωαννης, ολα του τα κυτταρα ειναι Ιωαννηδες

            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
            Αν τα πάντα είναι θεοί ,τότε θα έχουν κάτι κοινό,τη θεϊκότητα.
            Άρα ένας είναι ο θεός
            skapaneas έγραψε:
            Αν ολα σου τα κυτταρα ειναι Ιωαννηδες, τότε θα έχουν κάτι κοινό, την Ιωαννικοτητα.
            Άρα ένας είναι ο Ιωαννης

            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
            Επομένως,αν ο θεός είναι ένας,τότε δεν είναι ένας.
            Κι αν δεν είναι ένας,τότε είναι ένας
            skapaneas έγραψε:
            Επομένως, αν ο Ιωαννης είναι ένας, τότε δεν είναι ένας.
            Κι αν δεν είναι ένας, τότε είναι ένας

            ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
            Καλά Χριστούγεννα! Laughing
            skapaneas έγραψε:
            Καλη Ανασταση ? Twisted Evil

                Και ... καλη πρωτοχρονια
                για να μην εχουμε και "παραπονα" εορτων Mr. Green


                * τον ακριβη ( μονολεκτικο ) όρο τον αφηνω σε ενα,
                που οπως υποστηριξες καπου τον τελευταιο καιρο προς τον JollyRoger γνωριζεις γραμματικη


                Cool σημειωση Cool
                και μιά και οπως υποστηριζεις
                ο Ιωαννης δεν εμπεριεχει το συνολο των κυτταρων του
                και μαλιστα και με αποδειξη, οπως λες
                αρα ο ιωαννης ειναι κενος περιεχομενου
                αποδεδειγμενα


            .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
            _________________
            Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


            Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Δεκ 24, 2018 3:09 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
            Επιστροφή στην κορυφή
            Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
            skapaneas
            Πρύτανης


            Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
            Δημοσιεύσεις: 12421
            Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

            ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 24, 2018 3:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                                      ..... "Παντα δυνατα τω πιστευοντι" ( Μαρκ. θ, 23 ) .....

              gianiss έγραψε:
              Παράθεση:
              skapaneas

              Ο θεος εμπεριεχει τα παντα . _

              Δηλαδή η ύπαρξη του “θεού” σου, προσδιορίζεται από το “περιεχόμενό” του, δηλαδή τα “πάντα”?
              Χωρίς τα “πάντα” υπάρχει?

              Θεός χωρίς ... “περιεχόμενο”, τι ... σόι θεός θα είναι ?
              Κενός θεός?

              Πας καλά?
              Μα εσύ τελικά δεν έχεις τον ... “θεό” σου!!!!

              .

              Το ο,τι εχω το Θεο μου ειναι βεβαιο !!!

              Αυτο που δεν γνωριζω ειναι σε ποιο απο τα πεντε ερωτηματα σου θελεις απαντηση

              Αν μπορεις, θα ηταν ευχης εργον, κάνε μια κατανοητη συνθεση σε ενα ... και των πεντε ερωτηματων σου, για να σου απαντησω σε ολα ( κατα το δυνατον βεβαια ) εξ ισου κατανοητα


              Σημειωση
              αξιοσημειωτη Twisted Evil

              Δεν προλαβα να ευχηθω καλη ανασταση στον Ιωαννη και εμφανιστηκε μετα απο πολυμηνη απουσια ο gianiss

              Αυτο κι αν ειναι θαυμα
              !!! !!! !


              .............. Ειναι δικαιωμα καθε νοημονος να πιστευει ο,τι θελει και ουδεις εχεφρων μπορει να υποδεικνυει σε άλλο νοημονα τι να πιστευει και τι οχι ..............
              _________________
              Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


              Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Δεκ 24, 2018 3:39 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
              Επιστροφή στην κορυφή
              Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
              Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
              Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
              Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 47, 48, 49  Επόμενο
              Σελίδα 16 από 49

               
              Μετάβαση στη:  
              Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
              Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
              Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
              Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
              Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





              Μηχανισμός forum: PHPBB

              © filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

              Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center