Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Γενεση Φιλοσοφικων Λογισμων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 29, 2018 11:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

https://www.youtube.com/watch?v=iyyokmL9kEE
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 30, 2018 2:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

21. Χρηση ετοιμων

Ειναι η διαδικασια αξιοποιησης προς ιδιον οφελος, πραγματων που ειναι ηδη κατασκευασμενα απο άλλους
Δηλαδη πραγματων, που άλλοι εχουν μπει στον κοπο να φερουν σε υπαρξη
Παιρνοντας την πρωτη υλη και μετασκευαζοντας την συμφωνα με το σχεδιο που εχουν στο μυαλο τους
Διοτι χωρις σχεδιο ειναι αδυνατο να κατασκευασει καποιος κατι
Μια και η κατασκευη απο τη φυση της ακολουθει ηδη προδιαγεγραμμενα σταδια για να εχει αποτελεσμα
Με άλλα λογια η ακολουθια πρακτικα συγκεκριμενων και διατεταγμενων τροπων δρασης με γνωστο τελος,
ειναι η φυση και ο ορισμος της κατασκευης

Αρα η χρηση ετοιμων αντικειμενων μη ενεχουσα τα παραπανω στοιχεια, σχεδιο και κατασκευη, ενεχει κινδυνους
Διοτι δεν ειναι σε θεση ο χρηστης να κατεχει το σκοπο του καθε ετοιμου πραγματος
Αν και κατα βαση πιστευει οτι η χρηση καθε πραγματος ειναι αυτη που αναφερει ο κατασκευαστης του

Επομενως καθε χρηστης ετοιμων βασιζεται στην ουσια στην πίστη μπαινοντας στη διαδικασια αξιοποιησης ετοιμων πραγματων
Κι αυτο ειτε το αντιλαμβανεται ειτε οχι
Πραγμα που σημαινει οτι συνειδητα ή ασυνειδητα θεωρει φυσικο να μπει στη διαδικασια αξιοποιησης των ετοιμων
Δηλαδη θεωρει φυσικο να δειχνει εμπιστοσυνη στην προθεση των άλλων να κατασκευαζουν πραγματα για τον ιδιο
Πραγμα που σημαινει οτι θεωρει τον άλλον ως μερος του εαυτου του
Και δεν αμφιβαλλει στο ελαχιστο για την ειλικρινεια του
Οπως το δεξι χερι σε ενα σωμα δεν αμφιβαλλει στο ελαχιστο για τις προθεσεις του αριστερου χεριου στο ιδιο σωμα

Κατα συνεπεια η χρηση ετοιμων αποκαλυπτει μια σιωπηρη συμφωνια συμβιωσης μεταξυ διαφόρων οντων
Ως μερη αυτονομα αλλά αλληλεξαρτωμενα του ιδιου οργανισμου

Κι αρα το εμποριο που επαγεται η χρηση των ετοιμων ειναι το κλειδι για την αναπτυξη κοινης οργανικης συνειδησης
Το οποίο με τη σειρα του δηλωνει οτι καθε συνειδηση οργανουμενη επι πλασματων νοημονων ...
... βασιζεται στο εμποριο μεταξυ αυτων για να καταφερει να υλοποιηθει
Χρησιμοποιουσα βεβαια σαν υποστρωμα την επιλεγομενη κοινωνια των νοημόνων που την εξυπηρετει
Στα σχεδια της εννοειται

Γιατι καμία ζωσα και ενεργος συνειδηση δεν κανει κατι χωρις να εχει ενα συγκεκριμενο σκοπο
Και αρα χωρις να θελει να οδηγησει τα πραγματα επι των οποιων δρα σε ενα συγκεκριμενο και επιθυμητο για αυτην αποτελεσμα
Ανεξαρτητα αν το αποτελεσμα αυτο δεν ειναι φανερο, τοσο στους χρηστες οσο και στους παραγωγους των ετοιμων
Οι οποιοι κατ΄ουσιαν γινονται οργανα στα "χερια" καποιων επιτηδειων
Οι οποίοι πατανε πανω στις αναγκες των μεν και των δε για επιβιωση
Χρυσωνοντας τους το χαπι μεσω τους χρηματος

Το οποίο χρημα αποτελει τη λυδια λιθο για την επιτευξη καθε σκοτεινου κατα βαση σκοπου
Και αποτελει εργαλειο καθυποταξης της ελευθερης ανθρωπινης συνειδησης

Διοτι χωρις το χρημα, η χρηση των ετοιμων ειναι αδυνατη
Το εμποριο ειναι αδυνατο
Οι διασυνδεσεις των ταυτοχρονων οσο και διάφορων πολιτισμων ειναι αδυνατες

Αλλά και ο ιδιος ο καθε πολιτισμος ειναι αδυνατο να αναπτυχθει χωρις το χρημα ...
... που ειναι το μοναδικο μεσο ανταλλαγης για τα ετοιμα ... προς χρηση

Αρα, η χρηση των ετοιμων αποτελει τη βαση λειτουργιας καθε πολιτισμου


φιλοσοφικος λογισμος
Οι πολιτισμενες κοινωνιες καταρρεουν οταν χανεται η εμπιστοσυνη εις αλληλους των συγ-κοινωνουντων ατομων


3668
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 30, 2018 10:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

https://www.youtube.com/watch?v=61FeMmslgcc

Τραγουδάρα,ε;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 04, 2018 11:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

22. Παρεμβολες

Κυριολεκτικα,
ο όρος εχει να κανει με την τοποθετηση ενδιαμεσα - σε ενα προγραμμα που τρεχει - ασχετων δεδομενων
Ασχετων βεβαια με το ολο νοημα του προγραμματος
Συμφωνα παντα με τον συντακτη του και εμπνευστη του
Αρα μιλαμε για μια ροη,
η οποία διακοπτεται καποιες στιγμες με την εμφανιση εντος αυτης άλλων στοιχειων ...
... μη προβλεπομενων απο τη ροη
Και συνεπως ξενων προς τη ροη

Κι αρα μιλαμε για αλλοτριες πηγες που εκμεταλλευονται την υπαρχουσα ροη για να προβληθουν
Δηλαδη προκειται για περιστασιακες εκπομπες σε σχεση με τη ροη
Οι οποίες βρισκουν στο πεδιο της ροης που τρεχει, ενα εδαφος καταλληλο για την δικη τους εκφραση
Κι αρα δικαιωματικα μπορουμε να υποθεσουμε οτι δεν εχουν τη δυναμη αυτες οι εκπομπες να υλοποιηθουν αυτοδυναμα
Και αρα ανεξαρτητα απο καθε άλλη αντιληπτη υλοποιηση που συμβαινει χωρις φυσικα να τις περιλαμβανει

Στην ουσια λοιπον μιλαμε για παρασιτα
Τα οποία αποκλειονται φυσιολογικα απο το συστημα τη δεδομενη στιγμη
Και παρεισφρυουν απροβλεπτα
Κανοντας αισθητη την παρουσια τους, εξ αιτιας της ανωμαλιας που προκαλειται στην κανονικη ροη
Η οποία εχει μεν διαφοροποιησεις στα διαφορα διαδοχικα σταδια της ...
... αλλά αυτες ειναι αναμενομενες ...
( ως διαφοροποιησεις )
... συμφωνα με την εξελιξη του προγραμματος
Κι αρα εχουν νοημα στη θεση που συμβαινουν
Διοτι δινουν ενα σαφεστερο περιεχομενο στα οσα εχουν "λεχθει" μεχρι εκεινη τη στιγμη

Και συνεπως ειναι ευνοητο ...
... οτι αυτες οι κατα τα άλλα φυσιολογικες διαφοροποιησεις στα διαδοχικα σταδια της ροης ...
... αν εμφανιστουν σε άλλα σημεια της ροης ...
... αλλοιωνουν το νοημα που αναπτυσσεται σε εκεινη τη συγκεκριμενη ροϊκη περιοχη
Και τοτε λογικο ειναι να εκλαμβανονται ως παρεμβολες

Πραγμα που σημαινει οτι οι παρεμβολες με τη γενικη τους εννοια ...
... ειναι καποιες φυσιολογικες εκφρασεις καταλληλα τροποποιημενες στο πεδιο τους ...
... μιας ευρυτερης ( της τρεχουσας ) ροης ...
... η οποία ευρυτερη ροη εχει ενα νοημα που ειναι ( μαλλον ) πολυ γενικοτερο του τρεχοντος νοηματος ...
... και δυσκολο εως και αδυνατο να καθορισθει το ποιόν της
( της ευρυτερης ροης, οπως ↖ ................................ ↗ υπογραμμιζεται Cool )

Και συνεπως με την εννοια αυτη,
εχουμε "μειξη" ή "τομη" δυο φυσιολογικων ροων δεδομενων
Μιας ευρυτερης και μιας πιο περιορισμενης της πρωτης
Των οποιων τα σταδια "μπλεκονται" καποια δεδομενη στιγμη
Και η μια τουλαχιστον ...
... χρησιμοποιει ως υποβαθρο την αλλη και γινεται αισθητη
Χωρις να ειναι βεβαιο οτι και η δευτερη δεν προβαλλεται στο πεδιο της πρωτης

Σε καθε περιπτωση ομως,
η εμφανιση μιας "ανωμαλιας" σε μια ροη,
βασιζεται στο συντονισμο των στοιχειων της "ανωμαλιας" ...
... με καποιες συνθηκες που δημιουργουνται στην εξελιξη της ροης που εμφανιζεται ως υποβαθρο της

Για την ακριβεια ...
... οι παρεμβολες ...
... ειναι φαινομενα βασιζομενα στον περιστασιακο συντονισμο μιας πηγης ...
... με τις εμφανιζομενες συνθηκες κατα την αναπτυξη ενος προγραμματος ...
... πραγμα που δινει το περιθωριο στην παρεμβαλλομενη πηγη να συνεκφραστει αποσπασματικα



φιλοσοφικος λογισμος
Οι παρεμβολες αποτελουν στην ουσια παραθυρα στο αγνωστο


4105 ......................................................................... Ενας και μονο ενας ειναι ο στοχος του ανθρωπου : η επιβιωση ........................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 12, 2018 9:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

23. Πειραματα

Πραγματικες προσομοιωσεις συστηματων λειτουργικες
Συστηματα που απορρεουν απο το νου και τις θεωριες του
Τις θεωριες δηλαδη που διατυπωνονται με τη βοηθεια του
Απο τον ανθρωπο βεβαια
Απ΄οσο ξερουμε

Γιατι ειναι δυνατον τετοιου ειδους προσομοιωσεις θεωριων να γινονται και απο άλλα οντα νοημονα
Που σκοπο εχουν οπως κι εμεις, να διαγνωσουν το πως λειτουργει η πραγματικοτητα
Αυτη η πραγματικοτητα που ειναι σε θεση να αντιλαμβανονται με τις αισθησεις τους
Γιατι η πραγματικοτητα δεν ειναι δυνατον να γινει διαφορετικα αντιληπτη
Παρα μόνο μεσω των αισθησεων και της επεξεργασιας με το νου των πληροφοριων που αυτες τροφοδοτουν το νοημονα

Και αρα τα πειραματα,
σκοπο εχουν να επαληθευσουν ή και να διαψευσουν τους νοημονες,
περι των θεωριων τους για την πραγματικοτητα
Τη δικη τους πραγματικοτητα
Γιατι μεσω των θεωριων τους υποθετουν πιθανους νόμους λειτουργιας των πραγματων
Και οικοδομωντας συστηματα διαγνωσης των υποτιθεμενων νόμων,
διερευνουν το αν και το κατα ποσο αυτοι οι νόμοι ισχυουν
Στο πλαισιο βεβαια που τους τοποθετουν με τις θεωριες τους

Γιατι ενας νόμος μπορει να ισχυει σε μια περιοχη δεδομενων συγκεκριμενη ...
... και οχι σε μιά αλλη
Μια και ενας νόμος, δεν ειναι παρα ενας υποχρεωτικος τροπος λειτουργιας των πραγματων σε δεδομενες συνθηκες
Οπότε αν αυτες οι συνθηκες δεν ειναι υπαρκτες, δεν περιμενουμε βεβαια να ισχυουν και οι νόμοι

Αρα με τα πειραματα, διερευνουμε τις πιθανες αιτιες με τις οποίες λειτουργει η πραγματικοτητα

Χωρις να ειναι παντα και υποχρεωτικα, αυτο το κινητρο

Διοτι μπορει και να "πειραματιζομαστε" χωρις να εχουμε κατι συγκεκριμενο προς επαληθευση ή διαψευση στο μυαλο μας
Αλλά μόνο και μόνο για να δουμε το πως αντιδρα ενα πραγματικο συστημα οταν υποβαλλεται σε συγκεκριμενη λειτουργια
Αοριστα
Και χωρις να περιμενουμε κατι ειδικο

Αλλά αυτο συμβαινει και με τα κλασσικα πειραματα
Και το συστημα αντιδρα οπως αυτο θελει
Το πειραματικο
Και παντα με τον ιδιο τροπο, οταν τιθεται στις αυτες και αναλλοιωτες συνθηκες λειτουργιας ...
... το συστημα
Η μόνη διαφορά απο τα πειραματα χωρις αναμενομενο απο πριν αποτελεσμα ...
... βρισκεται στο οτι ...
... τα κλασσικα πειραματα στοχευουν σε επαληθευση ή διαψευση τινός

Αρα ...
... τα πειραματα στην ουσια ειναι κατευθυνομενες δρασεις επι πραγματων ...
... με αναμενομενη σιγουρα την αντίδρασή τους



φιλοσοφικος λογισμος
Τα απροβλεπτα στη ζωη μας οφειλονται στις μη συνειδητες δρασεις μας


                                        4700
............................................................................ Ενας και μονο ενας ειναι ο στοχος του ανθρωπου : η επιβιωση ............................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 18, 2018 6:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

24. Ερωτηματα δυσκολα
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=11377#11377

Προτασεις ερωτηματικες με μη προσδιοριζομενες αμεσα απαντησεις
Δηλαδη άλλες προτασεις που να διασαφηνιζουν τις πρωτες
Οι οποιες εκφραζουν ενα ζητουμενο απο τον ερωτωντα
Ειτε αυτο το ζητουμενο τιθεται απο τον ερωτωντα στον εαυτο του
Ειτε απευθυνεται σε άλλους
Αν και στην πραγματικοτητα καθε ερωτων απευθυνεται στον εαυτο του
Ειτε το αντιλαμβανεται ειτε οχι
Κι αν δεν μπορει μόνος να ανταποκριθει στο ερωτημα του, τοτε καταφευγει σε τριτους

Οι οποίοι βεβαιως τριτοι, δεν ειναι βεβαιο οτι και αυτοι μπορουν να ανταποκριθουν
Στις απαιτησεις του ερωτηματος
Κι αν αντικειμενικα, ενα ερωτημα χαρακτηριζεται απο πολλους ανθρωπους αναπαντητο,
τοτε αυτο αντικειμενικα και παλι ειναι δυσκολο
Αρα η δυσκολια ενος ερωτηματος εκπηγαζει απο το πληθος των νοημόνων που δεν ειναι σε θεση να το απαντησουν

Κατα συνεπεια τα δυσκολα ερωτηματα ειναι αυτα που δεν εχουν καποια απαντηση απο ενα συγκεκριμενο πληθος ανθρωπων
Και αρα η δυσκολια ενος ερωτηματος βρισκεται παντα σε συναρτηση με το μεγεθος της ομαδας που αδυνατει να το απαντησει
Και αναφορικα με ενα συγκεκριμενο ατομο,
η δυσκολια εδραζεται στο πληθος και το ειδος των συλλογισμων που απαιτει απο αυτο, προκειμενου να απαντηθει

Κατα συνεπεια ερωτηματα αναπαντητα δεν υπαρχουν
Γενικα
Διοτι καθε ερωτημα που διατυπωνεται, αποτελειται απο συστατικα στοιχεια, νοουμενα ανεξαρτητα το ενα του άλλου
Και ο ερωτων ειναι σε θεση να συλλαβει το ζητημα που τον προβληματιζει και να το θεσει με στοιχεια αυτης της φυσης
Αλλά το συνολικα υπερνοουμενο δια των στοιχειων αυτων,
διαφευγει ... σε περιπτωση δυσκολιας στην απαντηση ... απο τον ερωτωντα
Ο οποίος αρα ειναι αναγκασμενος να πραγματοποιησει ανωτερους και μη γνωστους του συλλογισμους για να παρει ο,τι ζητα
Εννοωντας με το "ανωτερους" πιο συνθετους του συνηθους ειδους
Αυτου του ειδους δηλαδη που απαντα στην καθημερινοτητα του
Κατα συνεπεια τα δυσκολα ερωτηματα αφορουν ζητηματα που υπερκεινται της πεζης πραγματικοτητας
Η οποία απο τη φυση της προσφερει δεδομενα αφθονα για την αντιμετωπιση των ποικιλων δυσκολιων που μας παρουσιαζει
Και οι οποίες δυσκολιες ξεπερνιωνται "ανετα" με τη χρηση των εμπειριων που εν τω μεταξυ εχουν συλλεχθει

Επομενως τα δυσκολα ερωτηματα ειναι ζητηματα που αγγιζουν καταστασεις μη συνηθισμενες στην πραγματικοτητα
Κι αρα υπο μια εννοια καταστασεις υπερβατικες
Δηλαδη καταστασεις που ακομα δεν εχουν υλοποιηθει
Τουλαχιστον στη ζωη του ερωτωντος
Κι ο οποίος ως εκ τουτου αρα δεν εχει τη σχετικη προς απαντηση εμπειρια
Και επομενως δεν ξερει πως να συνδυασει τα δεδομενα της ζωης του για να παρει αυτο που θελει
Πραγμα που σημαινει οτι εξ αυτης ακριβως της αγνοιας του προκυπτει και η δυσκολια στη ζητουμενη απαντηση

Αρα τα δυσκολα ερωτηματα ειναι τα ζητηματα που απαιτουν απο μας να ανασυνδυασουμε τα δεδομενα της ζωης μας
Για να παρουμε το νεο συνδυασμο που δια του ερωτηματος αιτει απο μας την εισοδο του στη ζωη μας
Κι αρα τα δυσκολα ερωτηματα ειναι τα σημεια προοδου που καλουμαστε να προσεταιριστουμε στη ζωη μας
Προσαρμοζοντας τα δια των καταλληλων τους απαντησεων στην καθημερινοτητα μας

Επομενως τα δυσκολα ερωτηματα,
ειναι οι εξελιξεις που πρεπει να εισαγουμε στη ζωη μας δια των απαντησεων που θα δωσουμε σε αυτα

Κι αν ενα ερωτημα ειναι καθολικα δυσκολο,
τοτε με τη διατυπωση του απο μας, εχουμε προσδιορισει ενα πανανθρωπινο σημειο προοδου

Επομενως τα δυσκολα ερωτηματα προσδιοριζουν το ειδος της εξελιξης που ανοιγεται μπροστα μας


φιλοσοφικος λογισμος
Ο φιλοπροοδος ανθρωπος διερευνα το υπαρξιακο του προβλημα


                                        5005
............................................................................ Ενας και μονο ενας ειναι ο στοχος του ανθρωπου : η επιβιωση ............................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 25, 2018 9:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

25. Ορισμος αληθινος
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=17517#17517

Ορισμος,
εξ "ορισμου",
ειναι μια προταση που αποδιδει ενα ονομα σε μια ιδιοτητα ...
... απλη ή περιπλοκη
Ή απο την άλλη,
ειναι μια προταση που αποδιδει ενα περιεχομενο σε ενα ονομα

Και κατι ειναι αληθινο,
οταν αυτο που λεμε για αυτο ...
... ειναι οντως ετσι οπως το λεμε και σε καμια περιπτωση διαφορετικα

Και συνεπως,
ενας ορισμος ειναι αληθινος διοτι αυτο που αποδιδουμε ( αυθαιρετα ) σε κατι,
ονομα ή περιεχομενο,
το θεωρουμε εξαπαντος ετσι ακριβως οπως το λεμε και οχι αλλιως

Αρα ενας αρισμος ειναι πραγματικα αληθινος ...
... οταν αυτο που αποδιδουμε σε κατι ...
... ειναι ετσι οπως το λεμε απο τη φυση του
Και δεν μπορει να αποδοθει λεκτικα επ΄ουδενι ...
... με άλλο τροπο
Αρα ο πραγματικα αληθινος ορισμος ειναι η αμφιμονοσημαντη σχεση ονοματος και περιεχομενου
Και αρα το ενα ειναι αδυνατο να εκφραστει ανεξαρτητα του άλλου

Πραγμα που σημαινει οτι υπαρχοντος του ενος,
υπαρχει αναποφευκτα και το άλλο
Οπότε τα δυο,
αποτελουν ζευγος αδιαιρετο
Στην πραγματικοτητα
Του λογου ασφαλως
Γιατι ο ορισμος ειναι μερος του λογου
Και σχημα του λογου
Με τον οποίο συντομευουμε την εκφραση μιας ιδιοτητος κατα πολυ οταν μιλαμε
Και εννοουμε ολοκληρο το περιεχομενο στο οποίο παραπεμπει
Χωρις να ειμαστε υποχρεωμενοι να αναφερομαστε αναλυτικα σε αυτο
Και χωρις να ειναι υποχρεωμενοι και οι ακροατες των λογων μας να ζητανε εξηγησεις περι του αυτου βεβαιως περιεχομενου
Αρα ολοι,
εννοουν το ιδιο πραγμα ακουγοντας τη συντομογραφια της ιδιοτητος

Γιατι αυτο ειναι ενας ορισμος
Μια συντομογραφια
Μια δημιουργια λογου ουσιαστικα
Η οποία εκ του μη οντος ερχεται σε υπαρξη για να διευκολυνει τα πραγματα

Και οταν αυτη η δημιουργια ειναι αληθινη,
ολοι εννοουν αμεσα το περιεχομενο της ...
... αφου ειναι ο μοναδικος τροπος για να κοινοποιηθει

Πραγμα που σημαινει οτι,
και το περιεχομενο να μην ειναι γνωστο του νεου ορου στους ακροατες,
με το ακουσμα του και μόνο,
αυτο τους γινεται γνωστο

Και αρα μιλαμε για ενα λογο που εχει την ιδιοτητα να αποκωδικοποιειται αυτοματα στο νου του καθε αποδεκτη του
Και αρα να αποκτα ορισμενη μορφη στον καθενα με βαση το ιδιαιτερο εμπειριακο του δυναμικο
Ειτε αυτο προερχεται απο την πραγματικοτητα του αμεσα,
ειτε προερχεται εμμεσα απο τη γνωση την οποία εχει αποκομισει μελετωντας περι καποιων πραγματων

Κατα συνεπεια,
υπαρχουν ονοματα ...
... τα οποία οντως αληθινα ...
... με το ακουσμα τους και μόνο ...
... κινητοποιουν τις διαδικασιες κατανοησης τους
Διοτι ακριβως ειναι αληθινα
Το οποίο σημαινει ...
... οτι αυτα δεν μπορουν να υπαρξουν ανεξαρτητα απο το περιεχομενο τους
Οπότε ...
... αναγκαστικα ...
οι ακροατες τους ενεργοποιουνται οπωσδηποτε λειτουργικα

Και αρα αυτοι ...
... "κρινονται" ηδη ικανοι να αποδεχθουν το περιεχομενο τους,
"μόνο" και μόνο ...
... απο το γεγονος ...
... οτι ειναι σε θεση ...
... να ακουσουν τα ονοματα αυτα,
καθενα των οποίων βεβαια αποτελει αληθινο ορισμο

Κατα συνεπεια αληθινος ορισμος ειναι καθε ο,τι ειναι παντοτε και απολυτως ευκατανόητο


φιλοσοφικος λογισμος
Ο αληθινος λογος ειναι σε καθε γλωσσα ευνοητος


                                        5468
.............................................................................................. η γλωσσα της αληθειας ειναι υπερκοσμικη ..............................................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 28, 2018 8:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


26. Πληθος ανωνυμο
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=18149#18149

Ομαδα μεγαλη ατομων που δυνανται να φερουν ονομα ενα προς ενα
Κι αρα μιλαμε για ατομα νοημονα που αποκαλουνται διακριτα το ενα απο το άλλο με ενα ιδιαιτερο ηχοσυνολο
Απολυτως προσωπικο
Το οποίο ομως ηχοσυνολο δυναται να αναφερεται και σε περισσοτερα του ενος διάφορα ατομα
Και οταν δυο ατομα με το ιδιο ονομα βρεθουν κοντα και ακουστει το ονομα τους ...
... οφειλει να ακολουθησει και άλλο ιδιαιτερο ηχητικο χαρακτηριστικο για να ανταποκριθει μονο το ενα

Στο πληθος ομως το ανωνυμο δεν χρειαζεται να ακουστει καποιο ιδιαιτερο ατομικο ονομα
Και ολα τα ατομα που αποτελουν το πληθος, εντασσονται σε μια ενιαια απροσωπη ομαδα και ανονοματη ομαδα
Ανονοματη βεβαια, σε σχεση με τα προσωπικα ονοματα που αποδιδονται στα ατομα
Διοτι ως πληθος "αχρωμο" ατομικα, δυναται να εχει ενα ονομα που χαρακτηριζει στιγμιαια το συνολο
Εξαρτωμενο αυτο το στιγμιαιο ονομα απο το σκοπο της δημιουργιας αυτου του πληθους
Ο οποίος σκοπος εχει αρχη, μεση και τελος
Και οταν επελθει το τελος του σκοπου, που ειναι η πραγματωση του, τοτε το πληθος διαλυεται στα εξ οσων συνετεθη

Αρα το ανωνυμο πληθος εχει σκοπο υπαρξης, ως αποκαλουμενο ανωνυμο
Και ο σκοπος υπαρξης του ειναι η διατηρηση της ανωνυμιας των μελων του
Που σημαινει η διαφυλαξη των ιδιοτητων καθε προσωπου εν αυτω
Διοτι το ονομα, οπως και να το κανουμε, εκφραζει ειτε αμεσα ειτε εμμεσα καποιους χαρακτηρες του φεροντος αυτο προσωπου
Η εισχωρηση συνεπως ενος προσωπου σε ανωνυμο πληθος,
διαφυλασσει το προσωπο αυτο απο οσους μπορει να εχουν βλεψεις στις ιδιοτητες του

Και αρα στην πραγματικοτητα καθε ανωνυμο πληθος αποτελει ενα "χωνευτηριο" προσωπων
Το οποίο καθιστα αφανεις τις ικανοτητες των μελων του
Για οσο τα προσωπα που το αποτελουν μετεχουν σε αυτο
Και αρα για οσο χρονο επιθυμουν να αποκρυβονται μεσα στο συνολο
Μη διακρινομενα απο τους όποιους επιδοξους κυνηγους τους
Οι οποίοι "καιροφυλαχτουν" αθεατοι ως προς το σκοπο τους για να εντοπισουν αυτο που θελουν
Κι αρα και αυτοι παραμενουν αφανεις με το ιδιο τροπο
Δηλαδη εμπλεκομενοι μεσα στο ανωνυμο πληθος
Κι οταν βρουν αυτο που θελουν, τοτε "εξερχονται" αυτου και αποκτουν ονομα

Αρα με τον ενα ή τον άλλο τροπο, το ανωνυμο πληθος αποτελειται απο κυνηγους
Οι οποίοι στοχευουν εξ απαντος σε κατι
Και η ανωνυμια, τους βοηθα να διασφαλιζουν την προσπαθεια τους στην επιδιωξη του στοχου τους
Διατηρωντας αφανεις τις δικες τους δυνατοτητες
Και αρα κρατωντας τον εαυτο τους αστοχευτο
Αχρι καιρου

Συνεπως : καθε πληθος ανωνυμο ειναι μια ανοργανωτη ομαδα θηρευτων


φιλοσοφικος λογισμος
Αν θες να επιτυχεις το στοχο σου ευθυγραμμισου στην πραξη με το πραγματικο σου ονομα γιατι ειναι μοναδικο


................................................................................................................................. 5640 .................................................................................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 08, 2018 9:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                  Ειναι αυταποδεικτο οτι ο ανθρωπος νοει και ομιλει, πιστευει και δρα, παραγει και "τρωει"

27. Προορισμος ανθρωπινος
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=30469#30469

Προορισμος ειναι το εν δυναμει τελος ενος ταξιδιου
Το οποιο ταξιδι πραγματοποιειται μεσα στο χρονο
Και αρα με τη μεταβαση απο τοπου εις τοπο
Κατα μηκος της διαδρομης που οδηγει στο εν δυναμει τελος του

Πραγμα που σημαινει οτι το ταξιδι ειναι μια αλληλοδιάδοχη σειρα καταστασεων
Που συνορευουν μεταξυ τους αισθητα αν και στην ουσια απροσδιοριστα
Με την εννοια οτι δεν ειμαστε σε θεση να ορισουμε με απολυτη σαφηνεια που τελειωνει μια κατασταση και που αρχιζει η επομενη της

Αν και στο περιπου βεβαια αυτο ειναι παντοτε εφικτο αλλά υπολειπεται σε ακριβεια
Πραγμα που θα μπορουσε να σημαινει οτι αρχιζοντας ενα ταξιδι με συγκεκριμενο προορισμο, ηδη βρισκομαστε στον προορισμο αυτον λογω της ασαφειας των ορίων των διάφορων ενδιαμεσων αποκαλουμενων περιοχων

Απο την άλλη, ανθρωπινο ειναι καθε τι που σχετιζεται αμεσα με τον ανθρωπο
Κι οταν λεμε ανθρωπο εννοουμε ενα πλασμα που εχει λογικη, κατανοητικοτητα, πίστη και ικανοτητα δρασης κατευθυνομενης
Κι αρα λογω της τελευταιας του ιδιοτητας εχει την ικανοτητα να επιλεγει το που θα στειλει την ενεργεια του

Γιατι προφανως δραση χωρις ενεργεια ειναι αδιανοητη
Κι αρα προφανως ανθρωπινο ειναι καθε τι που εδραζεται στη λογικη, στην αποκωδικοποιηση δια αυτης των δυσνοητων στοιχειων του περιβαλλοντος, στην εμφυτη πεποιθηση οτι αυτη η αποκωδικοποιηση ειναι οχι μόνο εφικτη αλλά και προσιτη και επιτευκτη απο τον συγκεριμενο φορεα της λογικης που αναφερομαστε, και προφανως ( 3η φορά Cool ) σε καθε περιπτωση ειναι αποτελεσμα μιας συνειδητης επιλογης για ορισμενο σκοπο

Κατα συνεπεια, και επειδη σκοπος και τελος ταξιδιου ή προορισμος ειναι στην ουσια το "ιδιο" πραγμα με άλλο ονομα, προορισμος ανθρωπινος ειναι το εν δυναμει τελος της ανθρωπινης διαδρομης μεσα στο χρονο

Μίας διαδρομης ομως που δεν τελειται βασικα στο χωρο, αλλά στον τροπο
Διοτι η μετακινηση η φυσικη του ανθρωπου δεν ειναι απαραιτητη, με την εννοια της μεταναστευσης, για να επιβιωσει
Μιά και οταν ο ανθρωπος βρισκει σε ενα τόπο ολα τα αναγκαια για αυτον προς επιβιωση, δεν εχει λογο να μετακινηθει σε τοπο "μακρινο" του αρχικου για να βρει αυτα που ηδη εχει

Αρα σε καθε τοπο διαμονης του ο ανθρωπος, με βαση τις ιδιοτητες του που εκτεθηκαν παραπανω, μπορει να ορισει αυτοβουλα τον προορισμο του και να ταξιδεψει στο χρονο

Κι αυτο βεβαια απο την εποχη και τη στιγμη που αναλαμβανει μονος του τη διακυβερνηση του εαυτου του

Γιατι για να φτασει σε αυτη την κρισιμη για τον ιδιο και τη ζωη του και την εξελιξη του στιγμη, οφειλει πρωτα να μαθει αρκετα πραγματα απο το περιβαλλον μεσα στο οποίο αποκτα συνειδηση του εαυτου του
Χωρις αυτο να σημαινει οτι παντοτε φτανει καθε ανθρωπος σε αυτη την κατασταση
Διοτι μπορει να περασει ολη του τη συμβατικη λεγομενη ζωη στην κατασταση της μαθητειας
Μη αποφοιτών πνευματικα απο την εξαρτηση και τη μαθητεια
Δηλαδη μη χειραφετουμενος ουσιαστικα

Παρ΄ ολο οτι φαινομενικα μπορει να ζει μόνος του μεσα στην κοινωνια

Αρα η κατασταση της μαθητειας μπορει να συνεχιζεται για αυτον εσωτερικα
Κολλημενος σε συμβαντα του παροντος και γεγονοτα που εχουν περασει τυπικα στο παρελθον

Κι αρα υπαρχουν ανθρωποι, που περνανε ολη τους τη ζωη χωρις να βρουν μιαν απαντηση στο γιατι ζουν
Γιατι δεν χωραει καμια αμφιβολια οτι ολοι οι ανθρωποι ανεξαιρετως, ως οντα λογικα, καποια στιγμη στη ζωη τους ( μία τουλαχιστον Evil or Very Mad ) αναρωτιουνται γιατι ζουν
Σε "λιγες" ομως περιπτωσεις ειναι σε θεση να δωσουν μια πειστικη, μοναδικη και αναλλοιωτη απαντηση στο ερωτημα τους αυτο

Κι οταν λεμε απαντηση δεν εννοουμε κατι που εχει προβληθει απο άλλους και το υιοθετουν
Αλλά εννοουμε αυτο το οποίο οι ιδιοι οι αναρωτωμενοι ανθρωποι "βλεπουν" οτι ειναι η μοναδικη και αποκλειστικα απο μεσα τους λογικη εξηγηση στο γιατι ζουν

Οταν ο ανθρωπος λοιπον δωσει τη δικη του μοναδικη, αποκλειστικη και φυσικα αναποδεικτα αποδεκτή απο τον ιδιο απαντηση στο ερωτημα αυτο, τοτε εχει φτασει στο τελος της μαθητειας

Αρα ο ανθρωπινος προορισμος ειναι το τελος της ασυνειδητης μαθητειας του ανθρωπου στον κοσμο


φιλοσοφικος λογισμος
Ο ανθρωπος αρχιζει το Ανθρωπινο ταξιδι του οταν ορισει με αυτοβουλη σαφηνεια τι εστι Ανθρωπος


                                        .. 6197 ..
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 15, 2018 10:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

      ... Ο ανθρωπος ειναι το ον που νοει και ομιλει, πιστευει και δρα, επιλεγει και γινεται ... κι αρα ειναι ελευθερος να ζησει ή να πεθανει ...

28. Αναζητησεις προσωπικες
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=23261#23261

Σημαινει απλα : διερευνηση προς απαντηση προσωπικων προβληματισμων
Ειτε αυτη η διερευνηση στρεφεται προς τα εξω ειτε στρεφεται προς τα μεσα
Και στην μεν πρωτη περιπτωση οι προβληματισμοι απαντωνται με ετοιμες απαντησεις ή στοιχεια που άλλοι εχουν δωσει
Στη δευτερη περιπτωση οι απαντησεις προερχονται αποκλειστικα απο τον ερωτωντα ή προβληματιζομενο

Οπως και να ΄χει ομως το ζητημα σε καθε περιπτωση οι προβληματισμοι πρεπει να ειναι σαφεις
Ωστε να επιδεχονται και μια σαφη απαντηση
Διοτι συνηθως απαντηση δεν βρισκεται, οταν το ερωτημα ειναι ασαφως διατυπωμενο
Οταν ομως ο ερωτων ξερει τι θελει, κι αυτο ειναι το δυσκολο, τοτε η απαντηση ειναι ακαριαια σχεδον γνωστη

Βεβαια το προβλημα που δημιουργειται σε αυτη την περιπτωση,
ειναι το κατα ποσον αυτες οι ακαριαια διδομενες απαντησεις ειναι αποδεκτές
Διοτι δεν ειναι αρκετο συνηθως να δοθουν καποιες απαντησεις σε αυτα που μας απασχολουν,
αλλά οφειλουν να ειναι και υλοποιησιμες ως πρακτικες
Πραγμα που δεν λαμβανεται υποψη οταν τιθεται ενας προβληματισμος
Οπότε εγειρεται δευτερογενως ενας άλλος προβληματισμος που εναι απορροια του πρωτου
Προβληματιζομαι μεν,
αλλά πως μπορω να προβληματιζομαι ευκρινως,
ετσι ωστε οι απαντησεις που ανακαλυπτω να ειναι εφαρμοστεες ;

Επομενως το ζητημα των προσωπικων αναζησεων οδηγει στο ζητημα των αμεσα εφαρμοστεας απαντησης προβληματισμων
Διοτι προφανως ουδεις αναζητα κατι, με σκοπο μόνο και μόνο να εχει την "απαντηση" αδρανη

Κι αρα ολα τα προσωπα αναζητουν κατι, με σκοπό παντα να δωσουν διεξοδο πρακτικη καπου στη ζωη τους

Και με δεδομενο οτι η ζωη ειναι πραξη και πραγματικοτητα,
οι προσωπικες αναζητησεις στην ουσια συνιστουν προσπαθειες απεμπλοκης απο τα προσωπικα αδιεξοδα
Ειτε αυτα ειναι αμεσα και καυτα, ειτε ειναι αμεσα προδιαγραφομενα στο εγγυς μελλον του προβληματιζομενου ατομου

Κατα συνεπεια οι προσωπικες αναζητησεις αφορουν σε ατομα με λογικη
Και σε ατομα που εχουν τη δυνατοτητα να "δουν" ευκρινως στο μελλον κατι να ερχεται
Συνειδητα ή ασυνειδητα παντα

Γιατι ειναι δυνατον ενα ατομο λογικο να ανησυχει πραγματικα, χωρις να γνωριζει το λογο
Το οποίο σημαινει οτι αντιλαμβανεται κατι ερχομενο, αλλά δεν προσδιοριζει το τι ειναι
Ειτε αυτο φαινεται να ερχεται απο καπου στο περιβαλλον το υλικο, ειτε στο περιβαλλον το πνευματικο
Οπότε σε αυτο το τελευταιο ο προβληματισμος και η ... αναζητηση ειναι καθαρα νοητικη
Οπως π.χ. : ειναι δυνατον να υπαρχει ο π οταν ο κυκλος ο ευκλειδιος ειναι ασυνεχης ;

Οι αναζητησεις λοιπον οι προσωπικες, ειναι συνυφασμενες με τον τυπο του ατομου που διερευνα
Και σκοπο εχουν να κανουν τη ζωη του καλυτερη
Συμφωνα με το δικα του παντα μέτρα
Διοτι ο καθενας εχει θεσπισει συνειδητα ή ασυνειδητα τα δικα του κριτηρια για ολα οσα συμβαινουν
Διοτι μόνο κατ΄αυτο τον τροπο ειναι σε θεση να παρει όποτε χρειαστει θεση στα τεκταινομενα και να δρασει αναλογα
Διαφορετικα δεν μπορει να επιβωσει ως ατομο αυτονομο και αυτεξουσιο

Κατα συνεπεια,
οι προσωπικες αναζητησεις ...
... αφορουν στην ουσια τα λογικα ατομα ...
... και συνιστανται στον προσδιορισμο με σαφηνεια των κριτηριων τους εναντι της ζωης



φιλοσοφικος λογισμος
Τα σταθερα προσωπικα κριτηρια ειναι εχεγγυα ζωης


................................................................................................................................. 6641 .................................................................................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 22, 2018 8:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                              ...... Το κλειδι του θανατου ειναι η αχρηστια ......

29. Νοημοσυνη τεχνητη
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=30469#30469

Κατ΄αρχας : νοημοσυνη ενος οντος ειναι η ικανοτητα του να κατασκευαζει με υλικα υπαρχοντα, πραγματα που δεν υπαρχουν μεσα
στα χρησιμοποιουμενα υλικα

Και εννοειται οτι τα επι μερους συστατικα του κατασκευαζομενου πραγματος ειναι τα χρησιμοποιουμενα υλικα
Αλλά στο συνολο της η κατασκευη, μεχρι την ολοκληρωση της, ειναι ανυπαρκτη
Αντικειμενικα παντα
Γιατι νοητικα αυτη η κατασκευη, ( ως σχεδιο ), μπορει να υπαρχει για πολυ καιρο πριν να γινει πραγματικοτητα

Τεχνητος απο την άλλη πλευρα ειναι αυτος που εχει κατασκευαστει με τον παραπανω τροπο
Δηλαδη με τη βοηθεια μιας ιδεας
Και βασει αυτης με τη βοηθεια ενος εκπονημενου σχεδιου
Και στοχο εχει να εξυπηρετησει σε κατι τον κατασκευαστη του

Διοτι προφανως χωρις λογο δεν γινεται "τιποτα"
Αφου για να διαμορφωθει μια ιδεα συγκεκριμενη και εξ αυτης το καταλληλο σχεδιο, χρειαζεται οπωσδηποτε ενας λογος
Αναγνωσιμος βεβαια και στη συνεχεια κατανοησιμος
Γιατι υπαρχουν ως γνωστον και λογοι αναγνωσιμοι αλλά μη κατανοητοι ...
... απο καποιους τουλαχιστον
Και ενα παραδειγμα λογου αναγνωσιμου μεν απο οσους γνωριζουν την ελληνικη γλωσσα και
μη υποχρεωτικα κατανοητου απο ολους τους αναγνωστες του ειναι και
ο ΛτΘ : "μακάριοι οἱ πραεῖς, ὅτι αὐτοὶ κληρονομήσουσι τὴν γῆν" : ( Ματθαιος 5, 5 )

Γινεται λοιπον φανερο οτι η νοημοσυνη η τεχνητη ειναι μια κατασκευη στοχευμενη
Δηλαδη καποιος, για τους δικους του λογους, εχει συλλαβει την ιδεα μιας μηχανης ...
... που θα μπορει να κανει ο,τι κι αυτος στον τομεα των κατασκευων
Δηλαδη θα μπορει να συλλαμβανει ιδεες ...
... βασιζομενη στους δικους της λογους ...
... θα εκπονει σχεδια κατασκευης ...
... θα βρισκει τα καταλληλα υλικα ...
... και θα υλοποιει μεσω αυτων βασει του εκπονημενου σχεδιου τον αρχικο λογο

Ειναι κατανοητο λοιπον οτι μια νοημων μηχανη οφειλει να εχει αυτογνωσια
Διοτι χωρις αυτην δεν ειναι σε θεση να διατυπωσει τους δικους της λογους που να οδηγουν σε κατασκευη
Με δεδομενο παντα οτι καθε κατασκευη εχει στοχο να προσδωσει στον κατασκευαστη της μια ιδιοτητα που δεν εχει πρακτικα
Δηλαδη μια ιδιοτητα που δεν μπορει φυσικα και σωματικα ο ιδιος να εκδηλωσει

παραδειγμα : ο ανθρωπος δεν μπορει να πεταξει και κατασκευαζει τα αεροπλανα που του προσδιδουν τεχνητα αυτη την ιδιοτητα
αλλο : ο ανθρωπος δεν μπορει να περπατησει στη θαλασσα και κατασκευαζει τα πλοια που του επιτρεπουν αυτον τον αθλο


Απο τα προηγουμενα παραδειγματα φαινεται το γιατι η νοημων μηχανη πρεπει να διαθετει αυτογνωσια
Διοτι πρεπει να ειναι σε θεση να γνωριζει τι μπορει να πραξει και τι οχι ...
... ωστε να εχει λογο να κατασκευασει κατι που θα συντελεσει στη βελτιωση της

Αρα ο κατασκευστης αυτης της νοημονος μηχανης, οφειλει να εχει λογο που την κατασκευαζει ...
... που δεν μπορει να ειναι άλλος απο την ενεργοποιηση της σε τομεις που ο ιδιος αδυνατει να δρασει οπως θελει
Και προφανως αυτος ο λογος δεν μπορει να ειναι η ανεξελεγκτη δραση της νοημονος μηχανης, διοτι αυτο ηδη το διαθετει

Αρα καθε ενεργος νοημων μηχανη οφειλει να ειναι υποταγμενη στη θεληση του κατασκευαστη της

Κατα συνεπεια : νοημοσυνη τεχνητη ειναι η ικανοτητα μιας μηχανης να υπηρετει πρωτοτυπα τον κατασκευαστη της


φιλοσοφικος λογισμος
Καθε νοημων κατασκευη μη υπηρετουσα τον κατασκευαστη της αποτελει την αποδειξη οτι αυτος ειναι οργανο


7247
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 29, 2018 7:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                              ...... Το κλειδι του θανατου ειναι η αχρηστια ......

30. Υπερανθρωπος φυσικος
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=30469#30469

Εξ ορισμου υπερανθρωπος ειναι ενα πλασμα ανωτερο του ανθρωπου
Και για να μπορει να συγκρινεται μαζι του ειναι σαφες οτι εχει και ιδιοτητες ανθρωπινες
Οπότε λογικα ο υπερανθρωπος ειναι ενας εξελιγμενος ανθρωπος
Δηλαδη ενας συμβατικος ανθρωπος που διαθετει καποια ιδιοτητα μη δυναμενη να παρατηρειται συμβατικα στον ανθρωπο
Αρα προκειται απλα για ενα υπερ-συμβατικο ανθρωπο
Χωρις να ειμαστε σε θεση να προσδιορισουμε εκ της ονομασιας και μονο : υπερσυμβατικος : σε τι υπερβαινει τον ανθρωπο

Απο την άλλη πλευρα, φυσικος ειναι αυτος που εχει υποσταση υλικη
Με όποιο τροπο κι αν εννοουμε τον ορο υλη
Ο οποίος τροπος προφανως εξαρταται απο το επιπεδο στο οποίο λειτουργουν οι αισθησεις μας συνεχως
Διοτι ειναι μαλλον αδιανοητο να λειτουργουμε περιστασιακα "καπου" και "καπως" και ...
... να θεωρουμε οτι αυτο το "καπου" και "καπως" ειναι υλικο
Αρα υλικο ειναι ο,τι υποπιπτει συνεχως στην αντιληψη μας ...
... και μπορουμε να αντιδρουμε συνειδητα σε καθε τι που αυτο μας "επιβαλλει"

Κατα συνεπεια : υπερανθρωπος φυσικος : ειναι ενας υπερσυμβατικος ανθρωπος που λειτουργει ανταποδοτικα ...
... μεσα στο περιβαλλον που του επιτρεπουν οι αισθησεις του να αντιλαμβανεται
Και αρα ειναι μαλλον ευνοητο οτι δρα μεσα στο συνηθες ανθρωπινο περιβαλλον ...
... το οποιο υπεραντιλαμβανεται λογω της μιας τουλαχιστον ιδιαιτερης υπερ-ιδιοτητος που διαθετει ...
... εναντι των απλων καθημερινων ανθρωπων

Αυτο σημαινει οτι ανθρωπος και υπερανθρωπος, φυσικοι αμφοτεροι, ζουν στο ιδιο ευρυτερο περιβαλλον ...
... το οποιο ομως αντιλαμβανονται διαφορετικα
Και αρα και οι δοσοληπτικες τους εργασιες με αυτο το περιβαλλον ειναι λογικα διαφορετικες ...
... ως ενα βαθμο τουλαχιστον
Και τουτο διοτι, ο υπερανθρωπος μπορει και προβαινει σε διαδικασιες ...
... μη δυναμενες να γινουν αντιληπτες απο τον συνηθη ανθρωπο
Και αρα κατα ενα τροπο υπερτερει του καθημερινου ανθρωπου στις δυνατοτητες του
Κι αρα εχει καλυτερες πιθανοτητες επιβιωσης σε σχεση με αυτον
Το οποίο σημαινει οτι εξελικτικα ειναι επικρατεστερος του κοινου ανθρωπου
Βασει του νόμου επικρατησης του ισχυροτερου
Κι αυτο ειναι επιστημονικα βεβαιο
Με τη διαπιστωση βεβαια την επιστημονικη, βασισμενη στις παρατηρησεις της συμβατικης επιστημης

Διοτι το ιδιο φαινομενο : της επικρατησης του υπερανθρωπου : κοιταζομενο απο τη σκοπια του υπερανθρωπου ...
... εκτιμαται διαφορετικα
Το οποίο σημαινει οτι η επικρατηση του υπερανθρωπου επι του συνηθους ανθρωπου ...
... δεν εχει νοημα ως επικρατηση, αν ο συμβατικος ανθρωπος αφανισθει
Διοτι τοτε δεν θα υφισταται επικρατηση ...
... υπαρχοντος μόνο του υπερανθρωπου

Κατα συνεπεια, ο καθε υπερανθρωπος, διατηρωντας σε ισχυ την ιδιοτητα της επικρατησης ...
... οφειλει να διατηρει καθ΄ολα και τον ανθρωπο σε πληρη και αποτελεσματικη λειτουργια
Με τη δυνατοτητα του τελευταιου να εξελισσεται προς το επιπεδο του υπερανθρωπου
Συνειδητα
Διοτι μόνο ετσι ο υπερανθρωπος διατηρει και το δικο του επιπεδο σε λειτουργια

Πραγμα το οποίο σημαινει, τοσο για τον ανθρωπο οσο και για τον υπερανθρωπο, οτι ...
... υπαρχει συγκεκριμενος δρομος μετεξελιξης του ανθρωπου σε υπερανθρωπο
Ο οποιος βεβαια δρομος ειναι απολυτως μεσα στα πλαισια δρασης του ανθρωπου
Και φυσικα, για να οδηγηθει ο ανθρωπος απο την κατασταση του ανθρωπου στην κατασταση του υπερανθρωπου ...
... με τη βοηθεια των συμβατικων διαδικασιιων στις οποίες εχει προσβαση ο ανθρωπος ...
... οφειλει να οικοδομησει δια αυτων ενα μη συμβατικο συστημα δρασης
Το οποίο στρεφοντας το αναδραστικα στον ιδιο του τον εαυτο τον μετεξελισσει

Αρα ο ανθρωπος μπορει να μετατραπει συνειδητα σε υπερανθρωπο,
οικοδομωντας μια θεωρια ...
... την οποία και εφαρμοζει αποκλειστικα και μόνο στον εαυτο του
Διοτι ο ιδιος ειναι που θελει να μετατρεψει εαυτον απο ανθρωπο φυσικο σε υπερανθρωπο φυσικο

Συνεπως ...
... υπερανθρωπος φυσικος ειναι καθε ανθρωπος συμβατικος ...
... που αποφασιζει ενεργα ...
... να μετεξελιξει τον εαυτο του συνειδητα και με ασφαλεια σε ο,τι επιλεγει υπερσυμβατικο



φιλοσοφικος λογισμος
Ο υπερ-ανθρωπισμος ειναι ενα κλικ συνειδητης και εφαρμοσμενης υπερ-συμβατικοτητος


7787
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 06, 2018 7:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                            .... Το κλειδι της ζωης ειναι το μη αντικαταστασιμο ....

31. Δεδομενων αντιφασεις
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=34594#34594

Δεδομενα ειναι τα πραγματα που ειναι παροντα
Αυτα που ηταν καποτε αναμενομενα και εχουν υλοποιηθει
Και προφανως αποτελουν το παρελθον
Ενα παρελθον
Γιατι καθε ομαδα δεδομενων ανηκει σε μια συγκεκριμενη υλοποιηση
Και αρα καθε δεδομενο ανηκει και αυτο σε ενα ειδικο παντοτε πληθος πραγματων που εχουν ελθει απο το νου
Μια και ολα οσα ειναι δεδομενα, καποτε δεν ηταν
Οπως λεει η εμπειρια μας η ανθρωπινη
Και κατα συνεπεια και τα δεδομενα που ειναι υπαρκτα ανεξαρτητα απο την ανθρωπινη δραση ...
... ομοιως και αυτα
Δηλαδη και αυτα οφειλουν να προερχονται απο ενα ( καποιο ) νου
Ασχετα αν η νοημοσυνη μας δεν φτανει μεχρι "εκει" ...
... οτι δηλαδη ο κοσμος ειναι αποτελεσμα δρασης ενος τουλαχιστον νοός

Αντιφασεις απο την άλλη ειναι οι ταυτοχρονες εκφρασεις επι τω αυτω "πραγματων" που ειναι αντιθετα
Και αρα εχουν να κανουν με το νου
Ο οποίος διανοειται πραγματα πριν αυτα υπαρξουν
Και τα οποία αρχονται εις υπαρξιν, οταν ο νους ολοκληρωσει το σχεδιασμο τους ...
... και δοθει εντολη στο σωμα να πραξει τα δεονται ωστε αυτα τα σχεδια να υλοποιηθουν
Ενα σχεδιο λοιπον απο το νου που περιλαμβανει δυο αντιθετα "πραγματα" ...
... που σημαινει δυο αντιθετες απαιτησεις λογικες ισχυουσες στο αυτο δυναμει πραγμα ...
... αποτελει αυτο που ονομαζουμε αντιφαση

Δεδομενων αντιφασεις συνεπως, ειναι καταστασεις πραγματικες που περιλαμβανουν πραγματα αντιθετων λειτουργιων
Δηλαδη μιλαμε για υλικα πραγματα και αρα αντικειμενικα υπαρκτα τα οποία λογικα δεν ειναι δυνατον να συνυφιστανται
Με την εννοια οτι οι δρασεις τις οποιες επιτελουν τμηματικα, ειναι αλληλοαναιρουμενες
Και αρα μη δυναμενες να υπαρξουν επι τω αυτω

Ωστοσο ομως, αυτες οι δρασεις υπαρχουν δια των πραγματων που τις υλοποιουν
Και συμβαινουν αντικειμενικα, διοτι μιλαμε για δεδομενα
Κι αρα μη συσχετιζομενες η μια στην άλλη
Κι αρα μη ανηκουσες στο αυτο αντικειμενο
Διοτι διαφορετικα αυτο το αντικειμενο θα ηταν ανενεργο
Και κατ΄επεκταση μη υπαρκτο
Δοθεντος οτι καθε πραγμα υπαρχει επειδη καποια συγκεκριμενη ...
... αν και αγνωστη συνηθως πραξη ...
... συντελειται απο τα συστατικα του ...
... και τους δινει το περιθωριο να συναποτελουν το ενιαιο συνολο που αποκαλουμε πραγμα

Αρα ο χρηστης των δεδομενων που βρισκονται σε αντιφαση, αποκλειεται να τα χρησιμοποιει ταυτοχρονα
Μιά και καθε δεδομενο ειναι "πραγμα" ή πραγμα κατασκευασμενο απο καποιον νοημονα προς χρηση
Και αρα ειναι αδυνατη η συλλειτουργια δυο δεδομενων με αντιθετικο προσανατολισμο δρασης επι τω αυτω
Δηλαδη με στοχο το ιδιο συγκεκριμενο και αμεσο εξ αυτων αποτελεσμα

Ωστοσο υπαρχοντων αυτων των "αντιφατικων" δεδομενων, σημαινει οτι ο κατασκευαστης τους τα χρειαζεται
Και αρα παρ΄ολο που λειτουργουν αντιθετικα, παραγουν αποτελεσματα υλικα και διάφορα μεταξυ τους
Προφανως
Τα οποία ως κρινομενα απαραιτητα απο τον νοημονα που τα παρηγαγε,
σημαινει οτι μετεχουν σε ευρυτερη λειτουργια ...
... μη περιλαμβανουσα τα "αντιφατικα" δεδομενα που τα παρηγαγαν

Παραδειγμα
Το μοντελο λειτουργιας που παραγει τον αντρα και το μοντελο λειτουργιας που παραγει τη γυναικα ειναι διαφορετικα
Και οπωσδηποτε αυτο που παραγει τον αντρα, δεν μπορει να παραξει τη γυναικα ...
... και αντιστροφως
Ουτε και ειναι δυνατον το μοντελο αυτο που παραγει τον αντρα να παραξει ταυτοχρονα και τη γυναικα
Ωστοσο τα αποτελεσματα της λειτουργιας των δυο διαφορετικων μοντελων ...
... ο αντρας και η γυναικα δηλαδη ...
... μετεχουν σε μια ευρυτερη λειτουργια αναπαραγωγης τους ...
... αλλά διακριτα
Δηλαδη το συμπλεγμα αντρας (+) γυναικα ...
... άλλοτε παραγει αντρα και άλλοτε γυναικα ...
... φυσιολογικα παντα
Γιατι σε περιπτωση δυσλειτουγιας του συμπλεγματος ...
... τα αποτελεσματα του απεχουν σχετικα ή ... και πληρως ... απο το φυσικα αναμενομενο

Πραγμα που σημαινει οτι οι αντιφασεις των δεδομενων μπορουν να καταστουν πυλες εισοδου νεων πραγματων


φιλοσοφικος λογισμος
Καταλληλα συναρμοζοντας αντιφατικα δεδομενα κατασκευαζουμε παντοτε πρωτοτυπα πραγματα



8261
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 07, 2018 2:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κανείς δεν ενδιαφέρεται γι' αυτά που λες...δεν αναρωτιέσαι γιατί;

Μία πιθανότητα είναι να είναι βαρετά,λόγω πολυλογίας ή ακατανόητα λόγω έλλειψης λογικής συνοχής .

Μια άλλη είναι όσοι τα διαβάζουν να είναι κατώτερης νοημοσύνης απ' τη δική σου.

Και στις 2 περιπτώσεις είναι ανοησία να συνεχίζεις.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 07, 2018 7:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Κανείς δεν ενδιαφέρεται γι' αυτά που λες...δεν αναρωτιέσαι γιατί;

Μία πιθανότητα είναι να είναι βαρετά,λόγω πολυλογίας ή ακατανόητα λόγω έλλειψης λογικής συνοχής .

Μια άλλη είναι όσοι τα διαβάζουν να είναι κατώτερης νοημοσύνης απ' τη δική σου.

Και στις 2 περιπτώσεις είναι ανοησία να συνεχίζεις.

ω εκπρόσωπε ολων των πιθανων ενδιαφερομενων, γιατι οταν ενας ενδιαφερεται εχει υποχρεωση να το γνωστοποιησει ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Επόμενο
Σελίδα 5 από 16

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center