Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Γενεση Φιλοσοφικων Λογισμων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17564

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 29, 2018 11:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

https://www.youtube.com/watch?v=iyyokmL9kEE
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11614
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 30, 2018 2:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

21. Χρηση ετοιμων

Ειναι η διαδικασια αξιοποιησης προς ιδιον οφελος, πραγματων που ειναι ηδη κατασκευασμενα απο άλλους
Δηλαδη πραγματων, που άλλοι εχουν μπει στον κοπο να φερουν σε υπαρξη
Παιρνοντας την πρωτη υλη και μετασκευαζοντας την συμφωνα με το σχεδιο που εχουν στο μυαλο τους
Διοτι χωρις σχεδιο ειναι αδυνατο να κατασκευασει καποιος κατι
Μια και η κατασκευη απο τη φυση της ακολουθει ηδη προδιαγεγραμμενα σταδια για να εχει αποτελεσμα
Με άλλα λογια η ακολουθια πρακτικα συγκεκριμενων και διατεταγμενων τροπων δρασης με γνωστο τελος,
ειναι η φυση και ο ορισμος της κατασκευης

Αρα η χρηση ετοιμων αντικειμενων μη ενεχουσα τα παραπανω στοιχεια, σχεδιο και κατασκευη, ενεχει κινδυνους
Διοτι δεν ειναι σε θεση ο χρηστης να κατεχει το σκοπο του καθε ετοιμου πραγματος
Αν και κατα βαση πιστευει οτι η χρηση καθε πραγματος ειναι αυτη που αναφερει ο κατασκευαστης του

Επομενως καθε χρηστης ετοιμων βασιζεται στην ουσια στην πίστη μπαινοντας στη διαδικασια αξιοποιησης ετοιμων πραγματων
Κι αυτο ειτε το αντιλαμβανεται ειτε οχι
Πραγμα που σημαινει οτι συνειδητα ή ασυνειδητα θεωρει φυσικο να μπει στη διαδικασια αξιοποιησης των ετοιμων
Δηλαδη θεωρει φυσικο να δειχνει εμπιστοσυνη στην προθεση των άλλων να κατασκευαζουν πραγματα για τον ιδιο
Πραγμα που σημαινει οτι θεωρει τον άλλον ως μερος του εαυτου του
Και δεν αμφιβαλλει στο ελαχιστο για την ειλικρινεια του
Οπως το δεξι χερι σε ενα σωμα δεν αμφιβαλλει στο ελαχιστο για τις προθεσεις του αριστερου χεριου στο ιδιο σωμα

Κατα συνεπεια η χρηση ετοιμων αποκαλυπτει μια σιωπηρη συμφωνια συμβιωσης μεταξυ διαφόρων οντων
Ως μερη αυτονομα αλλά αλληλεξαρτωμενα του ιδιου οργανισμου

Κι αρα το εμποριο που επαγεται η χρηση των ετοιμων ειναι το κλειδι για την αναπτυξη κοινης οργανικης συνειδησης
Το οποίο με τη σειρα του δηλωνει οτι καθε συνειδηση οργανουμενη επι πλασματων νοημονων ...
... βασιζεται στο εμποριο μεταξυ αυτων για να καταφερει να υλοποιηθει
Χρησιμοποιουσα βεβαια σαν υποστρωμα την επιλεγομενη κοινωνια των νοημόνων που την εξυπηρετει
Στα σχεδια της εννοειται

Γιατι καμία ζωσα και ενεργος συνειδηση δεν κανει κατι χωρις να εχει ενα συγκεκριμενο σκοπο
Και αρα χωρις να θελει να οδηγησει τα πραγματα επι των οποιων δρα σε ενα συγκεκριμενο και επιθυμητο για αυτην αποτελεσμα
Ανεξαρτητα αν το αποτελεσμα αυτο δεν ειναι φανερο, τοσο στους χρηστες οσο και στους παραγωγους των ετοιμων
Οι οποιοι κατ΄ουσιαν γινονται οργανα στα "χερια" καποιων επιτηδειων
Οι οποίοι πατανε πανω στις αναγκες των μεν και των δε για επιβιωση
Χρυσωνοντας τους το χαπι μεσω τους χρηματος

Το οποίο χρημα αποτελει τη λυδια λιθο για την επιτευξη καθε σκοτεινου κατα βαση σκοπου
Και αποτελει εργαλειο καθυποταξης της ελευθερης ανθρωπινης συνειδησης

Διοτι χωρις το χρημα, η χρηση των ετοιμων ειναι αδυνατη
Το εμποριο ειναι αδυνατο
Οι διασυνδεσεις των ταυτοχρονων οσο και διάφορων πολιτισμων ειναι αδυνατες

Αλλά και ο ιδιος ο καθε πολιτισμος ειναι αδυνατο να αναπτυχθει χωρις το χρημα ...
... που ειναι το μοναδικο μεσο ανταλλαγης για τα ετοιμα ... προς χρηση

Αρα, η χρηση των ετοιμων αποτελει τη βαση λειτουργιας καθε πολιτισμου


φιλοσοφικος λογισμος
Οι πολιτισμενες κοινωνιες καταρρεουν οταν χανεται η εμπιστοσυνη εις αλληλους των συγ-κοινωνουντων ατομων


3668
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17564

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 30, 2018 10:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

https://www.youtube.com/watch?v=61FeMmslgcc

Τραγουδάρα,ε;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11614
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 04, 2018 11:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

22. Παρεμβολες

Κυριολεκτικα,
ο όρος εχει να κανει με την τοποθετηση ενδιαμεσα - σε ενα προγραμμα που τρεχει - ασχετων δεδομενων
Ασχετων βεβαια με το ολο νοημα του προγραμματος
Συμφωνα παντα με τον συντακτη του και εμπνευστη του
Αρα μιλαμε για μια ροη,
η οποία διακοπτεται καποιες στιγμες με την εμφανιση εντος αυτης άλλων στοιχειων ...
... μη προβλεπομενων απο τη ροη
Και συνεπως ξενων προς τη ροη

Κι αρα μιλαμε για αλλοτριες πηγες που εκμεταλλευονται την υπαρχουσα ροη για να προβληθουν
Δηλαδη προκειται για περιστασιακες εκπομπες σε σχεση με τη ροη
Οι οποίες βρισκουν στο πεδιο της ροης που τρεχει, ενα εδαφος καταλληλο για την δικη τους εκφραση
Κι αρα δικαιωματικα μπορουμε να υποθεσουμε οτι δεν εχουν τη δυναμη αυτες οι εκπομπες να υλοποιηθουν αυτοδυναμα
Και αρα ανεξαρτητα απο καθε άλλη αντιληπτη υλοποιηση που συμβαινει χωρις φυσικα να τις περιλαμβανει

Στην ουσια λοιπον μιλαμε για παρασιτα
Τα οποία αποκλειονται φυσιολογικα απο το συστημα τη δεδομενη στιγμη
Και παρεισφρυουν απροβλεπτα
Κανοντας αισθητη την παρουσια τους, εξ αιτιας της ανωμαλιας που προκαλειται στην κανονικη ροη
Η οποία εχει μεν διαφοροποιησεις στα διαφορα διαδοχικα σταδια της ...
... αλλά αυτες ειναι αναμενομενες ...
( ως διαφοροποιησεις )
... συμφωνα με την εξελιξη του προγραμματος
Κι αρα εχουν νοημα στη θεση που συμβαινουν
Διοτι δινουν ενα σαφεστερο περιεχομενο στα οσα εχουν "λεχθει" μεχρι εκεινη τη στιγμη

Και συνεπως ειναι ευνοητο ...
... οτι αυτες οι κατα τα άλλα φυσιολογικες διαφοροποιησεις στα διαδοχικα σταδια της ροης ...
... αν εμφανιστουν σε άλλα σημεια της ροης ...
... αλλοιωνουν το νοημα που αναπτυσσεται σε εκεινη τη συγκεκριμενη ροϊκη περιοχη
Και τοτε λογικο ειναι να εκλαμβανονται ως παρεμβολες

Πραγμα που σημαινει οτι οι παρεμβολες με τη γενικη τους εννοια ...
... ειναι καποιες φυσιολογικες εκφρασεις καταλληλα τροποποιημενες στο πεδιο τους ...
... μιας ευρυτερης ( της τρεχουσας ) ροης ...
... η οποία ευρυτερη ροη εχει ενα νοημα που ειναι ( μαλλον ) πολυ γενικοτερο του τρεχοντος νοηματος ...
... και δυσκολο εως και αδυνατο να καθορισθει το ποιόν της
( της ευρυτερης ροης, οπως ↖ ................................ ↗ υπογραμμιζεται Cool )

Και συνεπως με την εννοια αυτη,
εχουμε "μειξη" ή "τομη" δυο φυσιολογικων ροων δεδομενων
Μιας ευρυτερης και μιας πιο περιορισμενης της πρωτης
Των οποιων τα σταδια "μπλεκονται" καποια δεδομενη στιγμη
Και η μια τουλαχιστον ...
... χρησιμοποιει ως υποβαθρο την αλλη και γινεται αισθητη
Χωρις να ειναι βεβαιο οτι και η δευτερη δεν προβαλλεται στο πεδιο της πρωτης

Σε καθε περιπτωση ομως,
η εμφανιση μιας "ανωμαλιας" σε μια ροη,
βασιζεται στο συντονισμο των στοιχειων της "ανωμαλιας" ...
... με καποιες συνθηκες που δημιουργουνται στην εξελιξη της ροης που εμφανιζεται ως υποβαθρο της

Για την ακριβεια ...
... οι παρεμβολες ...
... ειναι φαινομενα βασιζομενα στον περιστασιακο συντονισμο μιας πηγης ...
... με τις εμφανιζομενες συνθηκες κατα την αναπτυξη ενος προγραμματος ...
... πραγμα που δινει το περιθωριο στην παρεμβαλλομενη πηγη να συνεκφραστει αποσπασματικα



φιλοσοφικος λογισμος
Οι παρεμβολες αποτελουν στην ουσια παραθυρα στο αγνωστο


4105 ......................................................................... Ενας και μονο ενας ειναι ο στοχος του ανθρωπου : η επιβιωση ........................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11614
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 12, 2018 9:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

23. Πειραματα

Πραγματικες προσομοιωσεις συστηματων λειτουργικες
Συστηματα που απορρεουν απο το νου και τις θεωριες του
Τις θεωριες δηλαδη που διατυπωνονται με τη βοηθεια του
Απο τον ανθρωπο βεβαια
Απ΄οσο ξερουμε

Γιατι ειναι δυνατον τετοιου ειδους προσομοιωσεις θεωριων να γινονται και απο άλλα οντα νοημονα
Που σκοπο εχουν οπως κι εμεις, να διαγνωσουν το πως λειτουργει η πραγματικοτητα
Αυτη η πραγματικοτητα που ειναι σε θεση να αντιλαμβανονται με τις αισθησεις τους
Γιατι η πραγματικοτητα δεν ειναι δυνατον να γινει διαφορετικα αντιληπτη
Παρα μόνο μεσω των αισθησεων και της επεξεργασιας με το νου των πληροφοριων που αυτες τροφοδοτουν το νοημονα

Και αρα τα πειραματα,
σκοπο εχουν να επαληθευσουν ή και να διαψευσουν τους νοημονες,
περι των θεωριων τους για την πραγματικοτητα
Τη δικη τους πραγματικοτητα
Γιατι μεσω των θεωριων τους υποθετουν πιθανους νόμους λειτουργιας των πραγματων
Και οικοδομωντας συστηματα διαγνωσης των υποτιθεμενων νόμων,
διερευνουν το αν και το κατα ποσο αυτοι οι νόμοι ισχυουν
Στο πλαισιο βεβαια που τους τοποθετουν με τις θεωριες τους

Γιατι ενας νόμος μπορει να ισχυει σε μια περιοχη δεδομενων συγκεκριμενη ...
... και οχι σε μιά αλλη
Μια και ενας νόμος, δεν ειναι παρα ενας υποχρεωτικος τροπος λειτουργιας των πραγματων σε δεδομενες συνθηκες
Οπότε αν αυτες οι συνθηκες δεν ειναι υπαρκτες, δεν περιμενουμε βεβαια να ισχυουν και οι νόμοι

Αρα με τα πειραματα, διερευνουμε τις πιθανες αιτιες με τις οποίες λειτουργει η πραγματικοτητα

Χωρις να ειναι παντα και υποχρεωτικα, αυτο το κινητρο

Διοτι μπορει και να "πειραματιζομαστε" χωρις να εχουμε κατι συγκεκριμενο προς επαληθευση ή διαψευση στο μυαλο μας
Αλλά μόνο και μόνο για να δουμε το πως αντιδρα ενα πραγματικο συστημα οταν υποβαλλεται σε συγκεκριμενη λειτουργια
Αοριστα
Και χωρις να περιμενουμε κατι ειδικο

Αλλά αυτο συμβαινει και με τα κλασσικα πειραματα
Και το συστημα αντιδρα οπως αυτο θελει
Το πειραματικο
Και παντα με τον ιδιο τροπο, οταν τιθεται στις αυτες και αναλλοιωτες συνθηκες λειτουργιας ...
... το συστημα
Η μόνη διαφορά απο τα πειραματα χωρις αναμενομενο απο πριν αποτελεσμα ...
... βρισκεται στο οτι ...
... τα κλασσικα πειραματα στοχευουν σε επαληθευση ή διαψευση τινός

Αρα ...
... τα πειραματα στην ουσια ειναι κατευθυνομενες δρασεις επι πραγματων ...
... με αναμενομενη σιγουρα την αντίδρασή τους



φιλοσοφικος λογισμος
Τα απροβλεπτα στη ζωη μας οφειλονται στις μη συνειδητες δρασεις μας


                                        4700
............................................................................ Ενας και μονο ενας ειναι ο στοχος του ανθρωπου : η επιβιωση ............................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11614
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 18, 2018 6:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

. Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει = [(β^2)^{(1/0).(β^2).Χ}]*{( (β^2)*20 ) σ { β^( (β^2)*20 ) }}^ (Χ^2) ➜ ( Χ^3 ) 0.β.β.β.β.β.β.2.2 .

24. Ερωτηματα δυσκολα
πηγη : http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=11377#11377

Προτασεις ερωτηματικες με μη προσδιοριζομενες αμεσα απαντησεις
Δηλαδη άλλες προτασεις που να διασαφηνιζουν τις πρωτες
Οι οποιες εκφραζουν ενα ζητουμενο απο τον ερωτωντα
Ειτε αυτο το ζητουμενο τιθεται απο τον ερωτωντα στον εαυτο του
Ειτε απευθυνεται σε άλλους
Αν και στην πραγματικοτητα καθε ερωτων απευθυνεται στον εαυτο του
Ειτε το αντιλαμβανεται ειτε οχι
Κι αν δεν μπορει μόνος να ανταποκριθει στο ερωτημα του, τοτε καταφευγει σε τριτους

Οι οποίοι βεβαιως τριτοι, δεν ειναι βεβαιο οτι και αυτοι μπορουν να ανταποκριθουν
Στις απαιτησεις του ερωτηματος
Κι αν αντικειμενικα, ενα ερωτημα χαρακτηριζεται απο πολλους ανθρωπους αναπαντητο,
τοτε αυτο αντικειμενικα και παλι ειναι δυσκολο
Αρα η δυσκολια ενος ερωτηματος εκπηγαζει απο το πληθος των νοημόνων που δεν ειναι σε θεση να το απαντησουν

Κατα συνεπεια τα δυσκολα ερωτηματα ειναι αυτα που δεν εχουν καποια απαντηση απο ενα συγκεκριμενο πληθος ανθρωπων
Και αρα η δυσκολια ενος ερωτηματος βρισκεται παντα σε συναρτηση με το μεγεθος της ομαδας που αδυνατει να το απαντησει
Και αναφορικα με ενα συγκεκριμενο ατομο,
η δυσκολια εδραζεται στο πληθος και το ειδος των συλλογισμων που απαιτει απο αυτο, προκειμενου να απαντηθει

Κατα συνεπεια ερωτηματα αναπαντητα δεν υπαρχουν
Γενικα
Διοτι καθε ερωτημα που διατυπωνεται, αποτελειται απο συστατικα στοιχεια, νοουμενα ανεξαρτητα το ενα του άλλου
Και ο ερωτων ειναι σε θεση να συλλαβει το ζητημα που τον προβληματιζει και να το θεσει με στοιχεια αυτης της φυσης
Αλλά το συνολικα υπερνοουμενο δια των στοιχειων αυτων,
διαφευγει ... σε περιπτωση δυσκολιας στην απαντηση ... απο τον ερωτωντα
Ο οποίος αρα ειναι αναγκασμενος να πραγματοποιησει ανωτερους και μη γνωστους του συλλογισμους για να παρει ο,τι ζητα
Εννοωντας με το "ανωτερους" πιο συνθετους του συνηθους ειδους
Αυτου του ειδους δηλαδη που απαντα στην καθημερινοτητα του
Κατα συνεπεια τα δυσκολα ερωτηματα αφορουν ζητηματα που υπερκεινται της πεζης πραγματικοτητας
Η οποία απο τη φυση της προσφερει δεδομενα αφθονα για την αντιμετωπιση των ποικιλων δυσκολιων που μας παρουσιαζει
Και οι οποίες δυσκολιες ξεπερνιωνται "ανετα" με τη χρηση των εμπειριων που εν τω μεταξυ εχουν συλλεχθει

Επομενως τα δυσκολα ερωτηματα ειναι ζητηματα που αγγιζουν καταστασεις μη συνηθισμενες στην πραγματικοτητα
Κι αρα υπο μια εννοια καταστασεις υπερβατικες
Δηλαδη καταστασεις που ακομα δεν εχουν υλοποιηθει
Τουλαχιστον στη ζωη του ερωτωντος
Κι ο οποίος ως εκ τουτου αρα δεν εχει τη σχετικη προς απαντηση εμπειρια
Και επομενως δεν ξερει πως να συνδυασει τα δεδομενα της ζωης του για να παρει αυτο που θελει
Πραγμα που σημαινει οτι εξ αυτης ακριβως της αγνοιας του προκυπτει και η δυσκολια στη ζητουμενη απαντηση

Αρα τα δυσκολα ερωτηματα ειναι τα ζητηματα που απαιτουν απο μας να ανασυνδυασουμε τα δεδομενα της ζωης μας
Για να παρουμε το νεο συνδυασμο που δια του ερωτηματος αιτει απο μας την εισοδο του στη ζωη μας
Κι αρα τα δυσκολα ερωτηματα ειναι τα σημεια προοδου που καλουμαστε να προσεταιριστουμε στη ζωη μας
Προσαρμοζοντας τα δια των καταλληλων τους απαντησεων στην καθημερινοτητα μας

Επομενως τα δυσκολα ερωτηματα,
ειναι οι εξελιξεις που πρεπει να εισαγουμε στη ζωη μας δια των απαντησεων που θα δωσουμε σε αυτα

Κι αν ενα ερωτημα ειναι καθολικα δυσκολο,
τοτε με τη διατυπωση του απο μας, εχουμε προσδιορισει ενα πανανθρωπινο σημειο προοδου

Επομενως τα δυσκολα ερωτηματα προσδιοριζουν το ειδος της εξελιξης που ανοιγεται μπροστα μας


φιλοσοφικος λογισμος
Ο φιλοπροοδος ανθρωπος διερευνα το υπαρξιακο του προβλημα


                                        5005
............................................................................ Ενας και μονο ενας ειναι ο στοχος του ανθρωπου : η επιβιωση ............................................................................
............ Εσο ειλικρινης ........... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............. Κατανόει το μη νοουμενον ............. Πιστις εστι μεγιστον ανθρωποις ιδιωμα ............
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5
Σελίδα 5 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center