Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Γενεση Φιλοσοφικων Λογισμων

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11406
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 08, 2018 7:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Γενεση Φιλοσοφικων Λογισμων Απάντηση με Συμπερίληψη

                        Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει

Χωρις αντιλογο

Σημαινει λογος μοναχικος
Λογος που δεν επιδεχεται καμια αντιρρηση
Κι αρα κατανοουμενος αποδεικνυεται αληθης
Για τον καθενα
Που εχει λογο
Και καταλαβαινει τι λεει ( ο ιδιος )
Και συνεπως καταλαβαινει τι λεει και ο ( οποιοσδηποτε ) άλλος
Κι αρα και αυτος που εκφερει το λογο το μοναχικο
Στον οποίο δεν μπορει να αντιταξει κατι
Μια και αυτο που λεει ο μοναχικα εκφραζομενος ειναι αληθες
Για ολους

Κατα συνεπεια ο λογος χωρις αντιλογο ειναι μια πανανθρωπινη αληθεια
Κι αρα αφορα σε μια πραγματικοτητα που τη βιωνει ο καθε λογικος
Η οποία αποτελει μερος της καθημερινοτητας του
Αναποσπαστο
Χωρις την οποία δεν γινεται να υπαρξει στον κοσμο
Ειναι αδιανοητο να μπορει να εκφραστει στον κοσμο χωρις αυτη
Κι αρα ειναι μερος της υπαρξης του
Της φυσικης
Της βασισμενης στη λογικη του
Με την οποία κινειται στον κοσμο
Γιατι η λογικη ειναι αυτη που τον καθιστα ιδιαιτερο μεσα στον κοσμο
Η λογικη ειναι αυτη που του επιτρεπει να ζει και να κινειται με αξιωσεις επιβιωσης
Κι αρα με αξιωσεις δρασης του μεσα στον κοσμο με βαση τη λογικη του
Ως αποτελεσμα της επιβιωσης του σ΄αυτον
Η οποία επιβιωση του χαρακτηριζεται απο τη λογικη του
Μια και δεν γινεται να κανει κατι χωρις αυτην
Απο το ελαχιστο μεχρι το μεγαλυτερο δυνατο

Και το ελαχιστο οσο και το μεγαλυτερο δυνατο ειναι αποδειξη της λογικης του
Γιατι μόνο ο λογικος μπορει να εχει αντιληψη αυτων των δυο εννοιων
Αλλά και καθε άλλης εννοιας
Με δεδομενο οτι καθε εννοια εχει σαν βαση της τη λογικη
Και αποτελει τον καρπο της λειτουργιας της λογικης
Σε ενα επιπεδο που δεν εχει να κανει αμεσα με τον κοσμο
Αυτον που αντιλαμβανεται ο ( καθε ) λογικος με τις αισθησεις του
Τις φυσικες
Γιατι υπαρχει και κοσμος μη δυναμενος να γινει αντιληπτος με τις αισθησεις αυτες
Πραγματικοτητες δηλαδη μη απτες με τις γνωστες μας αισθησεις
Εκ των οποίων εκπορευονται τα ερεθισματα για την δημιουργια των εννοιων
Οι οποιες αρα εννοιες αποτελουν τις εικονες αυτων των υπερβατικων πραγματικοτητων
Που εκφραζονται δια μεσου συμβατικων παραστασεων
Εστω κι αν περιοριζονται στην αρχη μόνο σε λεξεις
Γνωστες ...
Νοουμενες ...
Και κατανοητες ...
Εις τροπο ωστε να αποδιδεται το νοητικο τους φορτιο με δρωμενα καθημερινοτητος
Απο τον λογικο
Που τις κατανοει
Εφαρμοζοντας τη λογικη του επι των εννοιων αυτων

Που ειναι αρχικα διατυπουμενοι λογοι
Χωρις φανερη εκπορευση απο καποιον αλλο λογικο σχηματισμο
Αλλα με κατευθυνση προς καθε νου
Που μπορει να στρατευεται στην κατανοηση τους
Και στην αποκομιση εστω και του ελαχιστου εξ αυτων κερδους
Με αποτελεσμα την αλλαγη στη ζωη του κατοχου του
Οσο κι αν ειναι αμυδρη
Σε σχεση με αυτα που τον "κατατρωνε" πραγματικα
( τον κατοχο του νοουντος νοος )
Απορροφωντας του το χρονο του
Ενω ο ιδιος θελει να κανει άλλα
( ο κατοχος του νοουντος νοος )
Αλλά δεν ειναι στο χερι του
Και αγωνιζεται να εξοικονομησει αυτον τον ελαχιστο για αυτον προσωπικο χρονο
Χωρις ομως να μπορει να απαλλαγει απο τις ζωτικες εγνοιες του και τις σκοτουρες

Δυσκολες καταστασεις
Οι βιοτικες μεριμνες

Και σ΄αυτο βεβαιως ουδεις λογικος, νοων και κατανοων εχει αντιρρηση Cool


φιλοσοφικος λογισμος
Οι δυσκολες καταστασεις και οι βιοτικες μεριμνες ειναι ζωτικο στοιχειο της ανθρωπινης πραγματικοτητος



.................................................... Εσο ειλικρινης ............... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............... Κατανόει το μη νοουμενον ..................................................
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάϊ 16, 2018 9:25 am, επεξεργάσθηκε 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11406
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 13, 2018 1:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                        Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει

Χωρις παραλογο

Σημαινει χωρις την παρουσια τινός μη λογικου
Δηλαδη καποιου πραγματος που αντικειται στη λογικη
Και τους κανονες της
Αυτους που εχουμε θεσπισει ...
... για να θεωρουμε οτι κατι ανηκει στη σφαιρα της αποδοχης μας νοητικα
Και αρα αυτων που ειναι μεσα στα ορια οσων θεωρουμε φυσικα
Και προσεγγισιμα
Απο μας
Και αρα αυτων που ειμαστε σε θεση να χειριστουμε
Στη ζωη μας
Πραγματικα

Συνεπως ...
... χωρις παραλογο σημαινει ολα τα πραγματα που βρισκονται μεσα στη σφαιρα του εφικτου

Οπότε καθε στοιχειο της σφαιρας αυτης ειναι υλοποιησιμο
Γιατι ειναι δοκιμασμενο
Και αρα εχει υποστει μια τουλαχιστον φορά εφαρμογη
Απο καποιον λογικο
( ανθρωπο )
Ασχετα αν εχει κριθει εκ των υστερων ως μη ανηκον στη σφαιρα των κοινωνικως παραδεκτων
Διοτι :
άλλο το λογικα παραλογο
άλλο το ατομικα παραλογο
άλλο το κοινωνικα παραλογο
άλλο το κοσμικα παραλογο
άλλο το υπερβατικα παραλογο ...

Το οποιο σημαινει οτι το παραλογο καθε φορα εξαρταται απο τους κανονες ...
... που εχουν τεθει ως κριτηρια αποδοχης καποιου πραγματος
Και λειτουργιας μας με βαση αυτα
Και φυσικα λειτουργιας μας σε ενα χωρο όπου αυτα τα κριτηρια θεωρουνται ως τα εκ των ων ουκ ανευ
Και χωρις τα οποια ( κριτηρια ) ο χωρος αυτος δεν μπορει να υφισταται
Οπότε το παραλογο ειναι ο,τι χαρακτηριζει το υπερ ( εκτος ) ενος συγκεκριμενου πλαισιου λειτουργιας
Και συνεπως διασφαλιζει τον περιορισμο της δρασης της λογικης μεσα σε αυτο το συγκεκριμενο εκαστοτε πλαισιο
Διοτι η λογικη ειναι μεν αυτη που οριζει τους κανονες λειτουργιας ενος πλαισιου ...
... αλλά η θεληση ειναι αυτη που περιοριζει τη λογικη μεσα σε αυτο το πλαισιο
Οπότε θεληση και λογικη ειναι δυο διαφορετικα πραγματα
Με την πρωτη να επιβαλλεται στη λογικη
Και τη δευτερη να καθιστα αχρηστη τη θεληση χωρις την παρουσια της

Αρα θεληση και λογικη ειναι δυο οψεις του ιδιου νομισματος
Αυτου της δημιουργιας
Με τη θεληση να κρατα τη δυναμη μεσα στους κανονες της δημιουργιας
Και τη λογικη να οριζει τους κανονες δρασης της δυναμης
Συνεπως παραλογο σε καθε περισταση ειναι αυτο που κρινεται ως μη αναγκαιο προς δημιουργια
Το μη ενδεικνυομενο προς πραγματωση σε συγκεκριμενες συνθηκες
Ειναι το συνολο των δομημενων ιδεων που αντιβαινουν σε μια δεδομενη και λειτουργουσα πραγματικοτητα
Και επομενως ( και κατ΄ αντιδιαστολη ) το "χωρις παραλογο" ...
... ειναι το συνολο των δομημενων ιδεων που ειναι οντως συμβατες με την κοινα αποδεκτη πραγματικοτητα


φιλοσοφικος λογισμος
Το παραλογο ειναι θεμα συμβασης



.................................................... Εσο ειλικρινης ............... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............... Κατανόει το μη νοουμενον ..................................................
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11406
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 17, 2018 4:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                        Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει

Χωρις διαλογο

Σημαινει χωρις ανταλλαγη λογου
Σημαινει λογος χωρις μια άλλη αποψη στο εν λογω θεμα
Αυτο που αφορα ο αρχικος λογος
Γιατι προφανως υπαρχει λογος αρχικος
Ο οποίος ως εκ της ιδιοτητος του ( χωρις διαλογο ) δεν επιδεχεται αντιρρηση
Δηλαδη ο εκφερων τον αρχικο λογο ( τον χωρις διαλογο ) ειναι αυτος που δεν δεχεται οποιαδηποτε αντιρρηση
Οχι βεβαια οτι δεν μπορει να υπαρξει αντιρρηση ...
Αλλά ο αρχικος ομιλητης δεν ακουει ο,τιδηποτε άλλο επ΄αυτου που ομιλει
Ή
Διοτι οι ακουοντες αυτον δεν θελουν ή δεν μπορουν ή δεν τολμουν να αντιρρησσουν

Κι αρα ο χωρις διαλογο λογος ειναι ο μονος που ακουγεται
Ο μόνος που ηχειται στο χωρο
Και γενικοτερα στο περιβαλλον
Στο οποίο επερχονται αλλαγες μοναδικες
Και κυριως μονοσημαντες
Ως προς την αρχικη προθεση του εκφεροντος αυτον
Οσο ασημαντες κι αν θεωρειται οτι ειναι ( αυτες οι αλλαγες )
Διοτι ο εξηχουμενος λογος μεταφερει ενεργεια
Διαμορφωμενη
Κι αρα εχουσα ( η ενεργεια ) συγκεκριμενη δομη μεταφερομενη
Μεσα απο το υλικο μεταδοσης
Που συμβατικα και στο επιπεδο μας ( το ανθρωπινο ) ειναι ο αερας ( φυσιολογικα )
Τον οποίο και αλλοιωνει προκειμενου να διαδοθει
Παρα περα
Γιατι αυτη ειναι η φυση του λογου
Να μεταφερεται στο χωρο που προσφερεται ως υποστρωμα διαδοσης αυτου
Γιατι μη ξεχναμε οτι ο λογος ειναι πρωταρχικα ηχος
Κι αρα κυματισμος στο υλικο που μας περιβαλλει
Το οποίο πριν την διαδοση του λογου εχει ( κι αυτο ) μια συγκεκριμενη ( δικη του ) δομη
Αλλά μετα τη διαδοση του λογου η δομη αυτη ( του του υποστρωματος διαδοσης ) εχει αλλαξει
Οσο κι αν φαινεται οτι η δομη παραμενει αναλλοιωτη
Γιατι μπορει να τη βρισκουμε αναλλοιωτη ( τη δομη του υλικου ) εξεταζοντας την πριν και μετα τη μεταφορα του λογου ( δι΄αυτου )
Αλλά εχοντας περασει δια αυτης η ενεργεια του ηχουμενου λογου την εχει καταστησει "μετα-λογικη δομη"

Κι αυτο βεβαιως συμβαινει οχι μονο αποκλειστικα με το λογο
Αλλά με καθε ηχο που παραγεται και εκπεμπεται στο περιβαλλον
Αρα με καθε ζωντανο οργανισμο
Και ακομα πιο γενικα με καθε λειτουργουσα δομη
Που σημαινει συστημα το οποίο δεχεται ενεργεια απο καπου και την αξιοποιει μεταλλακτικα
Διοτι οπωσδηποτε και παντοτε καθε δομη πραγματικη δεχομενη ενεργεια την μεταλλασσει
Μια και διαφορετικα δεν εχει νοημα η υπαρξη της στον κοσμο
Δηλαδη δεν μπορει να υπαρξει κατι πραγματικα μόνο και μόνο ως παρουσια ...
... αθεατη, απαρατηρητη, ανανιχνευτη

Κατα συνεπεια ολα οσα υπαρχουν εκπεμπουν ηχο ...
... τελικα
Ειτε τον ακουμε ειτε οχι
Ειτε τον αντιλαμβανομαστε ειτε οχι
Ειτε το συνειδητοποιουμε ως γεγονος αναγκαιο της υπαρξης τινός ειτε οχι
Κι αυτος ο εκμπεμπομενος, υφ΄ ολων των υπαρκτων, ηχος ειναι λογος
Μη νοουμενος κατ΄ αρχην οταν ακουγεται ως ηχος
Αλλά και μη επιδεχομενος διαλογο οταν γινεται αντιληπτο ( θεωρητικα εστω ) οτι καθε πεμπομενος ηχος ειναι λογος
Και ο λογος, που δεν επιδεχεται διαλογο αυτος ο λογος, ειναι οτι μας ειναι αγνωστη ( γενικα ) η διαλεκτος του λογου των οντων
( και προφανως καθε ειδος οντων, εχει τη δικη του διαλεκτο )
Εξαιρουμενων βεβαια των διαλεκτων των ανθρωπων
( Ως προς το αγνωστο τους σε μας )
Κι αυτων οχι ολων
Γιατι υπαρχουν γλωσσες ανθρωπων που ειναι μεν νοουμενες ως εργαλεια επικοινωνιας αλλά ακατανοητες ως λογος


φιλοσοφικος λογισμος
Ενιοτε λογος νοουμενος φαινεται ακατανοητος



.................................................... Εσο ειλικρινης ............... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............... Κατανόει το μη νοουμενον ..................................................
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 11406
Τόπος: Ελευθερος Στοχαστης <=> 0.0^β

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 22, 2018 6:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

                        Ανθρωπος = ον με κατανοηση και πίστη σε οσα παραγει

Χωρις Επιλογο

Σημαινει λογο που δεν εχει τελος καταληκτικο
Σημαινει λογο που δεν επιστεγαζεται με ενα συγκεκριμενο αποτελεσμα
( οριστικο )
Κι αρα δεν μπορει να εχει ενα οριο τελικο
Αν και φαινεται οτι καταληγει καπου ( ο λογος χωρις επιλογο )
Αλλά μόνο φαινεται
Γιατι στην ουσια του αυτος ο λογος εχει συνεχεια
Χωρις να ειναι προδιαγεγραμμενο εξ αυτου ποιά ειναι η συνεχεια
Οταν διατυπωνεται
( το νοημα του )
Αλλά οπωσδηποτε στο τελος του αφηνει υπονοιες οτι καπου αλλού οδηγειται ( το "πραγμα" )
Αφηνει δηλαδη μια υποψια οτι κατι ακομα υπολοιπεται
Κι αρα απο μονος του ( ο λογος χωρις επιλογο ) εξωθει στο παρα περα
Εστω κι αν αυτο δεν γινεται αντιληπτο απο τον εκφεροντα το λογο ( αυτον )
Ο οποίος ακολουθωντας τη ροη του αρχικου λογου εργαζεται
Διατυπωνοντας τα νοηματα που εκπορευονται απο αυτον
Ο οποίος τιθεται ως αρχη με τον ιδιο ακριβως τροπο που διατυπωνεται το νοημα του
Απο τον γραφοντα
Τον εκαστοτε γραφοντα
Γιατι ο ιδιος λογος ο αρχικος μπορει να προσεγγιζεται απο διαφορες κατευθυνσεις
Λογικες
Πραγμα που σημαινει απο διαφορους νοημονες
Καθενας των οποίων εχει τη δικη του προσεγγιστικη γραμμη
Και αποκομιζει διαφορετικα νοηματα απο τον ιδιο αρχικο λογο
Διοτι καθενας ( μας νοημων ) εχει διαφορετικες αφετηριες προσεγγισης ( λογικης )
Κι αρα καταγραφει αυτο που αντιλαμβανεται με διαφορετικο τροπο
Χωρις να λαβαινεται υπ΄ οψη ( βεβαια ) οτι και ο τροπος αντιληψης ειναι διαφορετικος
Για τον καθενα

Εξ ου και οι πολλες διαμαχες στον κοσμο
Οι οποίες ειναι χωρις ουσια ουσιαστικη
Που σημαινει χωρις αποχρωντα λογο γενικοτερο
Για τους αντιμαχομενους
Στις οποιες ( διαμαχες ) ο καθε αντιμαχομενος κοιταζει το ιδιον συμφερον
Και αδιαφορει για το τι συμβαινει στο περιβαλλον
Οπως και να το εκλαμβανει
Γιατι σε καθε διαμαχη ο τελικος αποδεκτης των συνεπειων ειναι το περιβαλλον
Όποιος και αν ειναι ο νικητης
Και υπαρχουν παντοτε συνεπειες
Παρα τα φαινομενικα κερδη της μιας ή της άλλης πλευρας
Διοτι για το περιβαλλον δεν υπαρχει μια και άλλη πλευρα

Υπαρχουν μόνο οντα λογικα που σκεφτονται και δρουν μικροψυχα
Χωρις να αντιλαμβανονται οτι ολοι ( οι αντιμαχομενες πλευρες ) ζουν φιλοξενουμενοι στον κοσμο
Τον οποίο δεν εφτιαξαν
Και συνεπως δεν εχουν το δικαιωμα και να τον καταστρεφουν
Γιατι καθενας μας εχει δικαιωμα αλλαγης σε ο,τι ο ιδιος εχει κατασκευασει
Ασχετα αν αυτη η αλλαγη οδηγησει και σε αυτο που λεμε καταστροφη
( της ιδιοκατασκευης )
Γιατι καταστρεφοντας καποιος κατι που ο ιδιος εχει αποκλειστικα δημιουργησει ...
... στην ουσια το χρησιμοποιει ως βημα για να παει παρα περα
Μιά και η οποιαδηποτε αλλαγη στα εργα του ισοδυναμει με τροποποιηση μεσα του
Στη λογικη και στη διανοια του
Και οπωσδηποτε εχει επιπτωσεις στον ιδιο
Ατομικα
Στο φυσικο του φορεα
Στο σωμα του
Με τον ενα ή τον άλλο τροπο
Αμεσα ή εμμεσα
Συνειδητα ή ασυνειδητα
Αλλά ...
... κανενας δεν θα του ζητησει το λογο για αυτο
Ομοιος του
Λογικος
Γιατι καθενας ( λογικος ) μπορει να διαχειριζεται τον εαυτο του ελευθερα
Απολογουμενος μόνο σε αυτον που του εδωσε τον εαυτο ( το σωμα το φυσικο )
Όποιος και να΄ ναι

Γιατι βεβαια ερχομενοι στον κοσμο τα βρισκουμε ολα ετοιμα
Ασχετα αν εχουμε την ψευδαισθηση οτι ειμαστε δημιουργοι ...
... με δεδομενο οτι στην πραγματικοτητα τιποτα απ΄ο,τι μας περιβαλλει δεν εχουμε δημιουργησει προσωπικα
Κι αποδειξη αυτου ειναι πως ο,τι κι αν κατασκευαζουμε στον κοσμο υποκειται στο νομο της φθορας ...
( ... ανεξαρτητα απο μας )
Και καταληγει παντοτε στην ιδια πρωταρχικη μορφη
Μπαινοντας και παλι στον κυκλο καποιας "ψευδο"-δημιουργιας μας ( τουλαχιστον )
Στην ωρα του
Που δεν καθοριζεται απο μας
Αλλά απο το περιβαλλον
Με τις δυναμεις που διαθετει
Γιατι διαθετει δυναμεις το περιβαλλον
Τις οποίες δεν ειμαστε σε θεση να ελεγξουμε
Οσο κι αν πιστευουμε οτι ειμαστε "καποιοι"
Γιατι το περιβαλλον ο,τι κι αν κανουμε εχει παντοτε κρυμμενο ασο
Ενα ή και περισσοτερους
Και συνεπως εχει παντοτε την καταλληλη απαντηση σε ο,τι κι αν νομιζουμε πως κανουμε
( ως ανθρωποι και οντα λογικα επι της γης )


φιλοσοφικος λογισμος
Το περιβαλλον ειναι απροβλεπτο



.................................................... Εσο ειλικρινης ............... Πραττε αει καλλιον δυνατον ............... Κατανόει το μη νοουμενον ..................................................
_________________
Ο ανθρωπος ζει χρησιμοποιωντας το απειρο πρακτικα ασφαλως : { β + β^(1/0) = [[ Ε ]] = 0^2 }
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center