Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
troian Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 2267 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 08, 2017 12:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JollyRoger έγραψε: | troian έγραψε: | JollyRoger έγραψε: | δεν το πολυκαταλαβαινω αυτο.. υπάρχει καποιο παράδειγμα που να διασαφινιζει το πώς γίνεται ο συνδυασμός; |
π.χ. η γυμναστική, μπορεί να σε κουράζει αλλά σε οφελεί. |
χμμ... ζητησα παραδειγμα που να διασαφινιζει τον τροπο που γινεται ο συνδιασμος... αυτο ειναι σαν αυτα που ανεφερα νωριτερα σχετικα με πονο, δεν με διαφωτιζει | νομίζω είναι προφανές, ένα πράγμα που σε ευχαριστεί αλλά σε προκαλεί ζημιά δεν είναι αγαθό και ένα πράγμα που σε δυσαρεστεί αλλά σε οφελεί δεν είναι δεινό ή τέλος πάντων είναι εύκολο να το υπομείνεις. _________________ μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 08, 2017 9:07 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανές σε μένα είναι όντως αυτό που λες, εξ ου και η θέση μου νωρίτερα καθώς και τα παραδείγματα... όμως το πως κρίνεται κατα επικουρια φιλοσοφία το πότε παμε με την ευχαρίστηση και ποτε με το όφελος, δεν καταλαβαίνω...
αυτό που βρισκω εγώ οφελιμο δεν είναι σώνει και καλά το ίδιο με αυτό που βρίσκει κάποιος άλλος.. μήπως ορίζει το όφελος και προκύπτει από εκεί η διασαφινιση; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 08, 2017 3:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: |
Τα επίπεδα αυτά είναι “ιδεατά” (φανταστικά) , αυτός τα προτείνει αυθαίρετα , όπως και την “ιδέα” να προηγείται των “πραγμάτων” .
Βεβαίως υπάρχει “λόγος” που κάποια πράγματα είναι έτσι και δεν μπορεί να νοούνται διαφορετικά.
Αυτό δεν πει πως εν αρχή είναι ο “λόγος” , αλλά πως είναι σύμφυτος με τα πράγματα , αιώνιος και άναρχος , όπως τα πράγματα , τα όντως υπαρκτά.
Η “ιδέα” των πραγμάτων , σχηματίζεται μόνο από νοήμονα όντα , όταν και όποτε θα υπάρχουν, και οφείλουν να έχουν την ίδια “ιδέα” για τα πράγματα που έχουν “λόγο” ύπαρξης , καθώς αυτός – ο “λόγος” είναι παντού κοινός
. |
Γιατί,είπε ο Πλάτων πως "εν αρχή ην ο λόγος"; Αν διαβάσεις τον Τίμαιο θα δεις πως Λόγος και Ύλη είναι αιώνιες υποστάσεις του Όντος. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 09, 2017 11:29 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | gianiss έγραψε: |
Τα επίπεδα αυτά είναι “ιδεατά” (φανταστικά) , αυτός τα προτείνει αυθαίρετα , όπως και την “ιδέα” να προηγείται των “πραγμάτων” .
Βεβαίως υπάρχει “λόγος” που κάποια πράγματα είναι έτσι και δεν μπορεί να νοούνται διαφορετικά.
Αυτό δεν πει πως εν αρχή είναι ο “λόγος” , αλλά πως είναι σύμφυτος με τα πράγματα , αιώνιος και άναρχος , όπως τα πράγματα , τα όντως υπαρκτά.
Η “ιδέα” των πραγμάτων , σχηματίζεται μόνο από νοήμονα όντα , όταν και όποτε θα υπάρχουν, και οφείλουν να έχουν την ίδια “ιδέα” για τα πράγματα που έχουν “λόγο” ύπαρξης , καθώς αυτός – ο “λόγος” είναι παντού κοινός
. |
Γιατί,είπε ο Πλάτων πως "εν αρχή ην ο λόγος"; Αν διαβάσεις τον Τίμαιο θα δεις πως Λόγος και Ύλη είναι αιώνιες υποστάσεις του Όντος. |
Αναφέρθηκα συνοπτικά στην έννοια της “ιδέας” , του “λόγου” και των “πραγμάτων”(των πράγματι υπαρκτών) , όπως τις καταλαβαίνω εγώ
Έχω πολλές φορές διατυπώσει αναλυτικά την δική μου άποψη , ότι ο “λόγος” και τα “πράγματα” είναι φύσεις/υποστάσεις/κατηγορήματα , του “όντως υπαρκτού κάτι” και οφείλουν να νοούνται σαν αναπόσπαστα στοιχεία που ενυπάρχουν σε αυτό αιώνια, άναρχα και αυθύπαρκτα.
Στο προηγούμενο σχόλιο μου, είχα στο νου μου παλαιότερη συζήτησή μας , όπου – αν θυμάμαι καλά – θεωρούσες ότι οι “ιδέες” για τα πράγματα , προηγούνται και υπάρχουν αναλλοίωτες πριν από τα πράγματα (σύμφωνα με τις “ιδέες” του Πλάτωνα φαντάζομαι)
Η δική μου άποψη – που και παλαιότερα είχα διατυπώσει- ,είναι πως τις “ιδέες” για τα “πράγματα” , τις διαμορφώνει / σχηματίζει ο άνθρωπος, όταν αυτός γνωρίσει με τις αισθήσεις του τα πράγματα , ή όταν σχηματίσει με τον σκεπτόμενο νου του, μια “λογική” άποψη για αυτά.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 09, 2017 7:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ανθρώπινες ιδέες είναι οι εικόνες των αιώνιων ιδεών σ' ένα κομμάτι ύλης που ονομάζεται "νους του ανθρώπου". _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 10, 2017 10:27 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς αναφερόμαστε σε διαφορετικές “ιδέες” , όσον αφορά το νόημα αυτής καθεαυτής της λέξης “ιδέα” , που σχηματίζεται στο νου νοημόνων όντων , όπου τέτοια όντα υπάρξουν.
Οι εικόνες που λες, σχηματίζονται πράγματι στο νου -του ανθρώπου στην προκειμένη περίπτωση – εκ των υστέρων και μπορεί να μην είναι ίδιες αν και μπορεί να αναφέρονται στα ίδια “πράγματα” , καθώς η “φρόνηση” - όπως λέει και ο Ηράκλειτος- είναι υποκειμενική και σχετική .
Αν οι “ιδέες” προϋπήρχαν των πραγμάτων , όφειλε η εικόνα που θα σχημάτιζε ο νους για αυτές, να είναι ίδιες ακριβώς για τον καθένα.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 11, 2017 1:15 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oι αιώνιες ιδέες είναι ο Λόγος που δημιουργεί τους μετασχηματισμούς της ενέργειας.Αυτόν το Λόγο ανακαλύπτει η επιστήμη,η τέχνη και η φιλοσοφία: οι δυο πρώτες τον ανακαλύπτουν στα πράγματα,η φιλοσοφία στην καθεαυτή λογική του. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
troian Πρύτανης
Εγγραφή: 05 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 2267 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 13, 2017 1:11 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JollyRoger έγραψε: | προφανές σε μένα είναι όντως αυτό που λες, εξ ου και η θέση μου νωρίτερα καθώς και τα παραδείγματα... όμως το πως κρίνεται κατα επικουρια φιλοσοφία το πότε παμε με την ευχαρίστηση και ποτε με το όφελος, δεν καταλαβαίνω...
αυτό που βρισκω εγώ οφελιμο δεν είναι σώνει και καλά το ίδιο με αυτό που βρίσκει κάποιος άλλος.. μήπως ορίζει το όφελος και προκύπτει από εκεί η διασαφινιση; |
Δεν νομίζω πως είμαι σε θέση και διάθεση να κάνω μαθήματα επικούρειας φιλοσοφίας μέσω ινδερνετ για κάθε έννοια, τόνο και κόμμμα των επικούρειων.
Και δεν έχει και νόημα να γίνεται αυτό. Καλό είναι να παίρνουμε μια ιδέα απο κάθε φιλόσοφο. _________________ μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 13, 2017 7:03 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ... καταλαβαινεις φανταζομαι οτι δεν μου γινεται κατανοητο αυτο που ειπες περι επικουριας φιλοσοφιας, αφου δεν το εξηγεις, αν και εξηγησα τι δεν καταλαβαινω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 13, 2017 7:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Oι αιώνιες ιδέες είναι ο Λόγος που δημιουργεί τους μετασχηματισμούς της ενέργειας.Αυτόν το Λόγο ανακαλύπτει η επιστήμη,η τέχνη και η φιλοσοφία: οι δυο πρώτες τον ανακαλύπτουν στα πράγματα,η φιλοσοφία στην καθεαυτή λογική του. |
Αποψη και θεση δικη μου είναι πως χωρις τον παραγοντα εστω και της ελαχιστης ΓΝΩΣΗΣ του θεματος που εξετάζεται κάθε φορα - ειτε νοητικα ειτε στην πραξη - ΟΥΤΕ 'ΙΔΕΑ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ "ΛΟΓΟΣ"...Επομένως το γνωστο "εν αρχη ειν' ο λογος" κατά την κοινη λογικη εξηγηση αφορα αποκλειστικα την μεταφυσικη εννοια του εντολοδόχου υπερτατου οντος, που βεβαια δεν είναι άλλος από τον υποτιθεμενο "Θεο" η "Θεους"....Οι "αιωνιες ιδεες" μενουν αιωνιες οσο η επιστημη ΕΙΤΕ δεν ασχολείται μαζι τους, ΕΙΤΕ μπορει να συνυπαρχει μαζι μ' αυτές αν αφορουν την αντικειμενικη φυση των πραγματων και όχι ασφαλως μια ιδεαλιστικη - φανταστικη ερμηνεια τους. _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 13, 2017 11:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
maxim_97 έγραψε: | χωρις τον παραγοντα εστω και της ελαχιστης ΓΝΩΣΗΣ του θεματος που εξετάζεται κάθε φορα - ειτε νοητικα ειτε στην πραξη - ΟΥΤΕ 'ΙΔΕΑ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ "ΛΟΓΟΣ"... |
Και για τον Επίκουρο ακόμα το σύμπαν είναι αιώνιο και άπειρο.Σύμπαν,όμως,χωρίς φυσικούς νόμους- δηλαδή χωρίς Λόγο - δεν υφίσταται.Άρα ο Λόγος είναι αιώνιος,είτε εμείς ασχολούμαστε μαζί του είτε όχι.
Φυσικά εδώ είναι πλατωνική η επίδραση.Παρεμπιπτόντως ούτε ο Πλάτων έκανε μεταφυσική,αυτά είναι μπούρδες του χριστιανικού ή του μαρξιστικού κατηχητικού (ανθελληνικά παραληρήματα και τα δύο) που βάφτισαν τον Πλάτωνα ως μονοθεϊστή-θεοκράτη διαστρεβλώνοντάς χωρίς να τον έχουν μελετήσει. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Κυρ Ιούν 18, 2017 12:22 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 13, 2017 12:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Οι ανθρώπινες ιδέες είναι οι εικόνες των αιώνιων ιδεών σ' ένα κομμάτι ύλης που ονομάζεται "νους του ανθρώπου". |
Είχα υποψιαστεί πως όταν μιλάς για “ιδέες” , μιλάς στην ουσία για τον “λόγο”.
Τον “λόγο” θα εντοπίσουν να υπάρχει και να ορίζει τα πράγματα όσα όντα αναπτύξουν νόηση και ευφυΐα .
Αυτός ,ο “λόγος” , - ας τον πούμε τώρα και “ιδέα”-, δεν προϋπάρχει των πραγμάτων , να υπάρχει δηλαδή εξ αρχής .
Τα “πράγματα” από μόνα τους , δεν θα υπήρχαν χωρίς “λόγο/ιδέα” , αλλά ούτε και ο “λόγος/ιδέα” θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς να υπάρχουν τα πράγματα.
Αν βέβαια εσύ εννοείς την “ιδέα” όχι σαν “λόγο” αλά σαν “εικόνα” των πραγμάτων, δεν μπορώ να σκεφτώ την λογική μιας τέτοιας ιδέας/έννοιας.
Αυτή είναι μια Πλατωνική αυθαιρεσία καθώς η εικόνα των πραγμάτων που σχηματίζει ο νους του ανθρώπου με τις αισθήσεις του, είναι καθαρά υποκειμενική.
Ο κοντός φαντάζει ψηλός από έναν ποιο κοντό , ή από έναν ισοϋψή αν τον θωρεί από χαμηλότερη θέση .
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 13, 2017 3:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ"] maxim_97 έγραψε: | χωρις τον παραγοντα εστω και της ελαχιστης ΓΝΩΣΗΣ του θεματος που εξετάζεται κάθε φορα - ειτε νοητικα ειτε στην πραξη - ΟΥΤΕ 'ΙΔΕΑ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ "ΛΟΓΟΣ"... quote]
Και για τον Επίκουρο ακόμα το σύμπαν είναι αιώνιο και άπειρο.Σύμπαν,όμως,χωρίς φυσικούς νόμους- δηλαδή χωρίς Λόγο - δεν υφίσταται.Άρα ο Λόγος είναι αιώνιος,είτε εμείς ασχολούμαστε μαζί του είτε όχι.
Φυσικά εδώ είναι πλατωνική η επίδραση.Παρεμπιπτόντως ούτε ο Πλάτων έκανε μεταφυσική,αυτά είναι μπούρδες του χριστιανικού ή του μαρξιστικού κατηχητικού (ανθελληνικά παραληρήματα και τα δύο) που βάφτισαν τον Πλάτωνα ως μονοθεϊστή-θεοκράτη διαστρεβλώνοντάς χωρίς να τον έχουν μελετήσει. |
Εμεις ασχολουμαστε με το συμπαν και με όλα οσα αφορουν εμεσα η αμμεσα την ζωη και την καθημερινοτητα της με ολες τις εκφανσεις της επειδη συμβανει ως ζωντανοι οργανισμοι που ειμαστε να διαθετουμε και να λειτουργουμε με ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, στην αντιληψη μας για τα παντα, ανεξαρτητα αν είναι υποκειμενικη η αντικειμενικη.
Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ δημιουργει τις ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ που ευθυνονται για την ΓΝΩΣΗ του «εγώ» και του περιβαλλοντος μας. Χωρίς ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ απλα δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ . Μέσω λοιπον της ΓΝΩΣΗΣ μπορουμε να μιλαμε για το ΣΥΜΠΑΝ και τους νομους που το διεπουν , για τη ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ η όχι των πραγματων , για όλα γενικως η ειδικως. Χωρίς ΓΝΩΣΗ επομενως , που συνεπαγεται ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ…ο «ΛΟΓΟΣ» αλλά και οτιδηποτε άλλο που μπορει να παρατηρηθει, αποτελουν παράγωγα της.
Γιαννη επανειλημμένως αναφέρεις το «Μαρξιστικό κατηχητικό» που θεωρεις πως με εχει επηρεασει, θελοντας προφανως να σνομπαρεις την φιλοσοφικη θεση του μεγαλου αυτου στοχαστη….Θα σου προτεινα να τον μελετησεις όπως θα του αξιζε πριν του κανεις την οποια κριτικη σου….Δεν μπορεις να εχεις «άποψη» για πραγματα που αγνοεις απλα γιατι μπορει να εισαι ιδεολογικα αντιπαλος του…
Ετσι τελος που το πηγαινεις ..καιρος είναι να μας πεις πως ο Πλατωνας ως ιδεαλιστης φιλοσοφος συμφωνουσε και με τον υλιστη Επικουρο … _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 18, 2017 12:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Τα “πράγματα” από μόνα τους , δεν θα υπήρχαν χωρίς “λόγο/ιδέα” , αλλά ούτε και ο “λόγος/ιδέα” θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς να υπάρχουν τα πράγματα. |
Σ' αυτό συμφωνεί κι ο ίδιος ο Πλάτων,αφού και για εκείνον η ύλη είναι αιώνια σε αιώνια αλληλεξάρτηση με τον Λόγο-ιδέες.
gianiss έγραψε: | Ο κοντός φαντάζει ψηλός από έναν ποιο κοντό , ή από έναν ισοϋψή αν τον θωρεί από χαμηλότερη θέση .
. |
Μα ο ίδιος ο Πλάτων κάνει διάκριση ανάμεσα στην πλάνη των αισθήσεων και την αλήθεια.Δε θα διαφωνούσε σ' αυτό. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 18, 2017 12:28 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
maxim97,
τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Έχεις αποδείξεις από τα πρωτότυπα γραπτά του Πλάτωνα ότι ήταν θεοκράτης και προστάτης της ολιγαρχίας ή όχι; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|