Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Οι σύγχρονες ιδέες για το Σύμπαν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 44, 45, 46  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 11:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

gianiss έγραψε:
Η “φιλοσοφία της απαξίωσης” που εισάγεις τώρα, είναι μια νέα σπουδαία δική σου θεωρία, ή αποτελεί συνοδευτικό παράρτημα της μεγάλης και καταπληκτικής θεωρίας του “συνειρμικού λογισμού”?

Οχι, ειναι ανεξαρτητη απο το Συνειρμικο Λογισμο


Έτσι με την καινούργια αυτή θεωρία σου, δηλώνεις ξεκάθαρα πως είναι παράλογο να προσπαθεί κάποιος να αναιρέσει με “λογικά επιχειρήματα” άλλες φιλοσοφικές θέσεις / απόψεις .
Θεωρείς δηλαδή με άλλα λόγια , πως μια άποψη μπορεί να είναι “λογική” και ταυτόχρονα “παράλογη”.

Ακριβως


Έτσι αν κάποιος με λογικά επιχειρήματα , σου αποδείξει πως η έννοια “μηδέν/τίποτα” , είναι παντελώς εκτός “λόγου” , - που είναι μια απόλυτη αλήθεια- , εσύ δικαιούσαι να επιμένεις χωρίς λογικά επιχειρήματα , πως είναι κάτι “υπαρκτό” , πως έχει δηλαδή ουσία και οντότητα , με μόνο σοβαρό επιχείρημα την λέξη “μηδέν”, που έχει επινοήσει ο άνθρωπος σαν αντίθετη έννοια του όντως υπαρκτού, αλλά και για να δηλώνει την έλλειψη “τοπικά” (χωροχρονικά) μιας πολύ συγκεκριμένης υπαρκτής οντότητας ή ουσίας και όχι τον απόλυτο μηδενισμό της ύπαρξης .

Κανείς δεν μπορει να αποδειξει με λογικα επιχειρηματα οτι το μηδεν - τιποτα ειναι μη υπαρκτο
Μονο με "λογικα" επιχειρηματα μπορει να κινηθει προς αυτη την κατευθυνση ...
Κι οχι βεβαια τελικα για να αποδειξει ( πραγμα αδυνατο ) οτι το μηδεν - τιποτα ειναι το λεγομενο ανυπαρκτο, αλλά για να κατασκευασει μια νεα φιλοσοφικη γραμμη με βαση τη σημασια και το νοημα του μηδενος κατα την αποψη του



Τα μήλα που έφυγαν από το τραπέζι , κάπου αλλού πήγαν ή κάτι άλλο έγιναν.
Δεν μηδενίστηκε η ουσία τους .
“Μηδέν” μήλα στο τραπέζι , δηλώνει πως δεν υπάρχουν μήλα στο τραπέζι,
Μόνο αυτό.

Αυτο το τοσο απλο, υπαρχουν καποιοι που δεν το καταλαβαινουν
Το τοσο απλο που λες
Ειναι αυτο που λεει ο λαος : τα απλα πραγματα ειναι και τα πιο δυσκολα

Βεβαια αυτο, με το " μηδεν μηλα ... ", ειναι μαλλον ευκολο να το καταλαβει κανείς
Γιατι μηδεν μηλα στο τραπεζι σημαινει οτι δεν υπαρχουν μηλα στο τραπεζι οπως λες

Τι γινεται ομως οταν αναφερουμε απλα το μηδεν, χωρις να συνοδευεται απο "κατι" ;

Εκει ειναι το δυσκολο

Οταν με άλλα λογια το μηδεν συντασσεται με άλλα συνοδευτικα, οπως παραπανω ( μηλα, τραπεζι, κ.λ.π. ), ειναι ευκολο να δουμε το νοημα του βασει των συνοδευτικων

Οταν ομως αποτελει μονο του μια εκφραση τι σημαινει ;

Αυτο που σημαινει, το λες παραπανω :
"... την λέξη “μηδέν”, ... έχει επινοήσει ο άνθρωπος ... για να δηλώνει την έλλειψη “τοπικά” (χωροχρονικά) μιας πολύ συγκεκριμένης υπαρκτής οντότητας ή ουσίας"



..., η ορθότητα μιας άποψης κρίνεται από την λογική της και όχι σε ποια εποχή έχει ειπωθεί και ποιος την είπε

Αυτο που λες ειναι λαθος
Διοτι καθε αποψη εχει τη λογικη της ( εστω κι αν φαινεται παραλογη )

Αν λοιπον μια αποψη κριθει με βαση τη λογικης της, τοτε προφανως ειναι ορθη

Αυτο λοιπον που εννοεις, ειναι οτι αν μια αποψη κριθει με βαση την πλατια επικρατουσα λογικη σε μια εποχη ( και οχι την Κοινη Λογικη ) τοτε μπορει να βρεθει και μη λογικη σχετικα με αυτη την διαδεδομενη εποχιακα λογικη

Μια αποψη ομως μπορει να κριθει και με βαση τη λογικη ενος ατομου, οπότε το ατομο αυτο ενδεχομενως να την κρινει μη λογικη, που σημαινει πρακτικα εξω απο τα δικα του λογικα νερα πλευσης

Ο ιδιος ωστοσο ομως που κρινει με βαση τη λογικη του μια αποψη παραλογη, μπορει κρινοντας τη δικη του λογικη με βαση την επικρατουσα πλατια στην εποχη του λογικη, να συμπερανει οτι η δικη του λογικη ειναι παραλογη

Οπότε τι νοημα εχει να κρινει μια αποψη, με βαση τη λογικη του ;
( Η κριση μιας αποψης με βαση τη λογικη του ατομου, εχει νοημα, μονο αν το ατομο προτιθεται να δει τις προοπτικες εφαρμογης στη δικη του προσωπικη ζωη της κρινομενης αποψης )

Αν ομως το ατομο που κρινει δεν εχει δικη του λογικη και θεωρει τον εαυτο του φορεα της πλατια διαδεμενης στην εποχη του λογικης, πεφτει στην παγιδα να κρινει την αποψη παραλογη ( ενδεχομενως ), θεωρωντας οτι κρινει ο ιδιος ...
... και μη δυναμενος να δει οτι λογικα αποτελει την κορυφη του λογικου "παγοβουνου" της εποχης του ...
... κι αρα μη δυναμενος να δει οτι ειναι ατομο χωρις προσωπικοτητα


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 1:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

gianiss έγραψε:
Αναφέρομαι σε αυτό που εσύ ονομάζεις θεό , τον δικό σου προσωπικό θεό , για να μάθω πως οδηγήθηκες σε αυτή την “πίστη”

Λογικο αυτο το να θες να μαθεις ...

Μαθε λοιπον οτι, στο θεμα της πιστης στο θεο δεν χωραει λογικη αλλά "λογικη"

Καθενας επιλεγει ο,τι θεωρει ο ιδιος σωστο για το ατομο του



"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 5:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Για κάνε ακριβως την αντιστοιχιση, για να δω τι "εννοεις" Smile
Ποιο ειναι δηλαδη το "μη" και ποιο το "ετερο" ον Cool







Μη ον=στο τραπέζι δεν υπάρχουν μήλα.

Έτερο ον=τα μήλα υπάρχουν κάπου αλλού εκτός απ' το τραπέζι.

Μη ον=έτερο ον.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 6:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas έγραψε:
Για κάνε ακριβως την αντιστοιχιση, για να δω τι "εννοεις" Smile
Ποιο ειναι δηλαδη το "μη" και ποιο το "ετερο" ον Cool



Μη ον=στο τραπέζι δεν υπάρχουν μήλα => μη ον = ανυπαρκτα μηλα ( στο τραπεζι )

Έτερο ον=τα μήλα υπάρχουν κάπου αλλού εκτός απ' το τραπέζι => ετερο ον = υπαρχοντα μηλα ( καπου αλλου )

Μη ον=έτερο ον => ανυπαρκτα μηλα ( στο τραπεζι ) = υπαρχοντα μηλα ( καπου αλλου )
                                      ....
Τη βλεπεις την αντιφαση ; ......................................................

τραπεζι αλλού

ανυπαρκτα ( μηλα ) υπαρχοντα ( μηλα )


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 6:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
gianiss έγραψε

Έτσι με την καινούργια αυτή θεωρία σου, δηλώνεις ξεκάθαρα πως είναι παράλογο να προσπαθεί κάποιος να αναιρέσει με “λογικά επιχειρήματα” άλλες φιλοσοφικές θέσεις / απόψεις .
Θεωρείς δηλαδή με άλλα λόγια , πως μια άποψη μπορεί να είναι “λογική” και ταυτόχρονα “παράλογη”.

Παράθεση:
skapaneas έγραψε

Ακριβως


Με αυτή την δική σου λογική , το Α είναι Α, και ταυτόχρονα δεν είναι Α.
Η μόνη περιοχή που μπορεί εντοπιστεί μια τέτοια λογική, είναι το Δαφνί , η σε κάθε άλλο ....σοβαρό τρελάδικο .
Είμαι περίεργος να μάθω που “κόλλησες” αυτή την τρέλα.
Για πες
Παράθεση:

Κανείς δεν μπορεί να αποδείξει με λογικά επιχειρήματα ότι το μηδέν - τιποτα ειναι μη υπαρκτο
Αυτό είναι βέβαιο πως κυκλοφορεί πολύ στα φρενοκομεία , εκεί όπου άτομα σαν εσένα , δεν είναι απόλυτα σίγουρα πως όντως υπάρχουν .
“Λογικό” είναι τέτοια άτομα να φαντάζονται πως οι ίδιοι δεν υπάρχουν και στην θέση τους ....υπάρχει τάχα “ένα” μηδέν/τίποτα.
Παράθεση:
Βεβαια αυτο, με το " μηδεν μηλα ... ", ειναι μαλλον ευκολο να το καταλαβει κανείς
Γιατι μηδεν μηλα στο τραπεζι σημαινει οτι δεν υπαρχουν μηλα στο τραπεζι οπως λες

Τι γινεται ομως οταν αναφερουμε απλα το μηδεν, χωρις να συνοδευεται απο "κατι" ;

Εκει ειναι το δυσκολο

Δύσκολο για σένα., γιατί δεν καταλαβαίνεις πως, όταν μιλάς αρχικά για μήλα πάνω στο τραπέζι , αναφέρεσαι σε κάτι όντως υπαρκτό , προσδιορίζοντας να υπάρχει πάνω σε ένα όντως υπαρκτό τραπέζι , σε ένα όντως υπαρκτό χώρο και με δεδομένο πως προσδιορίζεις δυο διαφορετικές καταστάσεις , - την μια στιγμή είναι πάνω στο τραπέζι την άλλη όχι- , θα πει πως στην ιστορία σου , υπάρχει όντως και ο χρόνος.
Τα μήλα , και το τραπέζι , είναι υλικές υπαρκτές οντότητες στο σενάριο που εξετάζεις.

Ο χώρος , ο χρόνος και η υλοενέργεια , είναι αναπόσπαστα κατηγορήματα της ύπαρξης , και κανένα από αυτά δεν μπορείς να “μηδενίσεις” με οποιοδήποτε τρόπο απόλυτα , ακόμα και φανταστικά , καθώς κάτι τέτοιο θα έθετε όλη την ύπαρξη -και εσένα βεβαίως - εκτός του όντως υπαρκτού , τινάζοντας το νοητικό πείραμά σου στον αέρα, καθώς θα είσαι εσύ ο ίδιος που τα φαντάζεται όλα αυτά τα τρελά , και εσύ είσαι “κάτι υπαρκτό”

Αν όμως εσύ δεν υπάρχεις στην πραγματικότητα , και όλα αυτά είναι πιθανόν , ένα δικό σου όνειρο ?
Για εξέτασε πόσο στέκει λογικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο , με την δική σου βέβαια λογική , και μετά μου λες .
Είμαι περίεργος να μάθω πως σκέφτεσαι.

Όσο το συμβατικό μηδέν , αυτό που επινοήσαμε για να τρώμε τα μήλα που είναι πάνω στο τραπέζι , χωρίς να αναφωνούμε “θαύμα”!, “θαύμα”!, είναι ένα θέμα που πρώτη το σκέφτηκαν η άραβες όταν επινόησαν την άλγεβρα .
Δεν είναι “κάτι” που υπήρχε και αυτοί πρώτοι το εντόπισαν.
Έτσι με τα μήλα σου πάνω στο τραπέζι , που τα ....έφαγες στην ζούλα , ή κάποιος άλλος τα σου πείρε, με αποτέλεσμα όχι “μηδέν” - όπως λες – αλά ένα άδειο τραπέζι χωρίς μήλα .
Στην θέση που ήταν τα μήλα στο τραπέζι , “υπάρχει” ο κενός “χώρος” και επειδή δεν μπορεί τα μήλα να υπήρχαν και ταυτόχρονα να μην ήταν εκεί, όλα έγινα στην ροή υπαρκτού χρόνου και “κάτι” υπαρκτό (δύναμη/ενέργεια) προκάλεσε την μεταβολή .
Τα μήλα σου (και το τραπέζι) είναι υλικές οντότητες .

Κατάλαβε πως ότι και να κάνεις , ΔΕΝ μπορείς να “μηδενίσεις” ουσιαστικά
Παράθεση:

..., η ορθότητα μιας άποψης κρίνεται από την λογική της και όχι σε ποια εποχή έχει ειπωθεί και ποιος την είπε

Αυτο που λες ειναι λαθος
Διοτι καθε αποψη εχει τη λογικη της ( εστω κι αν φαινεται παραλογη )

Αυτά που λες , είναι συμβατά και εξηγούνται , με την δική σου μόνο θεωρία του “συνειρμικού λογισμού'” .
Θα σου πρότεινα μάλιστα , πως θα ήταν καλύτερα να την ονόμαζες “λογική του παραλόγου”

Η “λογική” είναι πάντα ίδια και κοινή σε όλο το σύμπαν.
Αυτό που αλλάζει είναι τα δεδομένα των γνώσεων των όντων , της κάθε εποχής , της κάθε περιοχής , του κάθε πλανήτη και ανάλογο θα είναι το συμπέρασμα που θα προκύψει , την κάθε δεδομένη στιγμή .

Ένα παράδειγμα, μήπως και καταλάβεις το νόημα των όσων σου λέω.
Αν θεωρούμε πως ο Δίας είναι αυτός που ρίχνει τους κεραυνούς (όπως πίστευαν στην αρχαιότητα) , και εσένα σε κτυπούσε κεραυνός , το λογικό συμπέρασμα είναι , πως ήταν ο Δίας που σε κατακεραύνωσε , και όχι η συνέπεια μιας ηλεκτρομαγνητικής διαταραχής στην ατμόσφαιρα που προκάλεσε τον κεραυνό , που για κάποιους συγκεκριμένους φυσικούς λόγους και συνθήκες , βρήκε ... διέξοδο σε σένα.

Το κατάλαβες?

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 6:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

gianiss έγραψε:
Αναφέρομαι σε αυτό που εσύ ονομάζεις θεό , τον δικό σου προσωπικό θεό , για να μάθω πως οδηγήθηκες σε αυτή την “πίστη”

Λογικο αυτο το να θες να μαθεις ...

Μαθε λοιπον οτι, στο θεμα της πιστης στο θεο δεν χωραει λογικη αλλά "λογικη"

Καθενας επιλεγει ο,τι θεωρει ο ιδιος σωστο για το ατομο του



Αυτό που σε ρώτησα να μάθω είναι , με ποια “λογικά” στοιχεία, οδηγήθηκες σε αυτό που ακλόνητα πιστεύεις και που βεβαίως δεν είναι το ίδιο με αυτό που όλος ο κόσμος πίστευε και πιστεύει.
Ο θεός του Πάτωνα , του Αριστοτέλη , του Ηράκλειτου , του Σπινόζα , του Αϊνστάιν , δεν έχει καμία σχέση με τον δικό σου θεό, και αυτοί δεν ήταν άθεοι.
Οι θεοί των Ίνκα , των αρχαίων Αιγυπτίων , των Ζουλού, των Ινδών , των Κινέζων, των ιθαγενών της Αυστραλίας , δεν έχει καμία σχέση με τον δικό σου.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 7:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:

Μη ον=στο τραπέζι δεν υπάρχουν μήλα => μη ον = ανυπαρκτα μηλα ( στο τραπεζι )

Έτερο ον=τα μήλα υπάρχουν κάπου αλλού εκτός απ' το τραπέζι => ετερο ον = υπαρχοντα μηλα ( καπου αλλου )

Μη ον=έτερο ον => ανυπαρκτα μηλα ( στο τραπεζι ) = [color=red]υπαρχοντα μηλα ( καπου αλλου )





Τα ανύπαρκτα στο τραπέζι μήλα είναι υπαρκτά κάπου αλλού.Καμία αντίφαση, μπορείς να κάνεις και το πείραμα στο σπίτι σου,αν δεν κατανοείς κάτι τόσο απλό!
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 7:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Τα ανύπαρκτα στο τραπέζι μήλα είναι υπαρκτά κάπου αλλού.Καμία αντίφαση, μπορείς να κάνεις και το πείραμα στο σπίτι σου,αν δεν κατανοείς κάτι τόσο απλό!

Αυτο δεν το ξερεις ... Smile

Το πιστευεις ... Cool

Γιατι ειναι αντιφατικο να εισαι σε δυο μερη ταυτοχρονα για να το διαπιστωνεις ... Mr. Green


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 8:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

gianiss έγραψε:
Αυτό που σε ρώτησα να μάθω είναι , με ποια “λογικά” στοιχεία, οδηγήθηκες σε αυτό που ακλόνητα πιστεύεις και που βεβαίως δεν είναι το ίδιο με αυτό που όλος ο κόσμος πίστευε και πιστεύει.
Ο θεός του Πάτωνα , του Αριστοτέλη , του Ηράκλειτου , του Σπινόζα , του Αϊνστάιν , δεν έχει καμία σχέση με τον δικό σου θεό, και αυτοί δεν ήταν άθεοι.
Οι θεοί των Ίνκα , των αρχαίων Αιγυπτίων , των Ζουλού, των Ινδών , των Κινέζων, των ιθαγενών της Αυστραλίας , δεν έχει καμία σχέση με τον δικό σου

Και τι σημασια εχει σε τι θεο πιστευαν ;

Πιστευαν ή οχι στο θεο ;

Τα "λογικα" κριτηρια της πιστης στο θεο ολων αυτων τα εχεις μαθει ;

ΟΧΙ !!!

Κριμα το διαβασμα σου γι΄αυτους και τα "λογικα" αιτια της πιστης τους στο θεο Smile


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 8:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Γιατι ειναι αντιφατικο να εισαι σε δυο μερη ταυτοχρονα για να το διαπιστωνεις ... Mr. Green




Πάρε κι έναν αξιόπιστο μάρτυρα και θα κατανοήσεις στην πράξη ότι

μη ον=έτερο ον.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 8:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas έγραψε:
Γιατι ειναι αντιφατικο να εισαι σε δυο μερη ταυτοχρονα για να το διαπιστωνεις ... Mr. Green

Πάρε κι έναν αξιόπιστο μάρτυρα και θα κατανοήσεις στην πράξη ότι

μη ον=έτερο ον.

Η αξιοπιστια του καθε μαρτυρα βασιζεται στη δικη σου την πιστη οτι σου λεει την αληθεια


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 8:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ε,τότε πάρε μια κάμερα!
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 12, 2017 5:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ε,τότε πάρε μια κάμερα!

Με την καμερα, το πολυ να δεις εκ των υστερων, ποιός πηρε τα μηλα απο το τραπεζι .. Smile

Και σε καμια περιπτωση το που βρισκονται την ωρα που διαπιστωνεις την απουσια τους Cool


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 12, 2017 8:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
gianiss έγραψε

Έτσι με την καινούργια αυτή θεωρία σου, δηλώνεις ξεκάθαρα πως είναι παράλογο να προσπαθεί κάποιος να αναιρέσει με “λογικά επιχειρήματα” άλλες φιλοσοφικές θέσεις / απόψεις .
Θεωρείς δηλαδή με άλλα λόγια , πως μια άποψη μπορεί να είναι “λογική” και ταυτόχρονα “παράλογη” .

Παράθεση:
skapaneas έγραψε

Ακριβως

Με αυτή την δική σου λογική , το Α είναι Α, και ταυτόχρονα δεν είναι Α.

Οχι, διοτι εχεις θεσει το "παραλογη" σε εισαγωγικα
Πραγμα το οποίο σημαινει παραλογη οχι για μενα αλλά για καποιον άλλο και με βαση βεβαια τη δικη του λογικη



Παράθεση:

Κανείς δεν μπορεί να αποδείξει με λογικά επιχειρήματα ότι το μηδέν - τιποτα ειναι μη υπαρκτο

Αυτό είναι βέβαιο πως κυκλοφορεί πολύ στα φρενοκομεία , εκεί όπου άτομα σαν εσένα , δεν είναι απόλυτα σίγουρα πως όντως υπάρχουν .
“Λογικό” είναι τέτοια άτομα να φαντάζονται πως οι ίδιοι δεν υπάρχουν και στην θέση τους ....υπάρχει τάχα “ένα” μηδέν/τίποτα.

Αποδειξε τοτε, με λογικα επιχειρηματα και οχι "λογικα" οτι το μηδεν - τιποτα ειναι ανυπαρκτο, οπως λεμε συμβατικα για το νοημα του μηδεν - τιποτα

Κι αυτο σημαινει βεβαια αποδειξε το επιστημονικα



Παράθεση:
Βεβαια αυτο, με το " μηδεν μηλα ... ", ειναι μαλλον ευκολο να το καταλαβει κανείς
Γιατι μηδεν μηλα στο τραπεζι σημαινει οτι δεν υπαρχουν μηλα στο τραπεζι οπως λες

Τι γινεται ομως οταν αναφερουμε απλα το μηδεν, χωρις να συνοδευεται απο "κατι" ;

Εκει ειναι το δυσκολο

Δύσκολο για σένα., γιατί δεν καταλαβαίνεις πως, όταν μιλάς αρχικά για μήλα πάνω στο τραπέζι , αναφέρεσαι σε κάτι όντως υπαρκτό , προσδιορίζοντας να υπάρχει πάνω σε ένα όντως υπαρκτό τραπέζι , σε ένα όντως υπαρκτό χώρο και με δεδομένο πως προσδιορίζεις δυο διαφορετικές καταστάσεις , - την μια στιγμή είναι πάνω στο τραπέζι την άλλη όχι- , θα πει πως στην ιστορία σου , υπάρχει όντως και ο χρόνος.
Τα μήλα , και το τραπέζι , είναι υλικές υπαρκτές οντότητες στο σενάριο που εξετάζεις.

Ο χώρος , ο χρόνος και η υλοενέργεια , είναι αναπόσπαστα κατηγορήματα της ύπαρξης , και κανένα από αυτά δεν μπορείς να “μηδενίσεις” με οποιοδήποτε τρόπο απόλυτα , ακόμα και φανταστικά , καθώς κάτι τέτοιο θα έθετε όλη την ύπαρξη -και εσένα βεβαίως - εκτός του όντως υπαρκτού , τινάζοντας το νοητικό πείραμά σου στον αέρα, καθώς θα είσαι εσύ ο ίδιος που τα φαντάζεται όλα αυτά τα τρελά , και εσύ είσαι “κάτι υπαρκτό”

Αν όμως εσύ δεν υπάρχεις στην πραγματικότητα , και όλα αυτά είναι πιθανόν , ένα δικό σου όνειρο ?
Για εξέτασε πόσο στέκει λογικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο , με την δική σου βέβαια λογική , και μετά μου λες .
Είμαι περίεργος να μάθω πως σκέφτεσαι.

Όσο το συμβατικό μηδέν , αυτό που επινοήσαμε για να τρώμε τα μήλα που είναι πάνω στο τραπέζι , χωρίς να αναφωνούμε “θαύμα”!, “θαύμα”!, είναι ένα θέμα που πρώτη το σκέφτηκαν η άραβες όταν επινόησαν την άλγεβρα .
Δεν είναι “κάτι” που υπήρχε και αυτοί πρώτοι το εντόπισαν.
Έτσι με τα μήλα σου πάνω στο τραπέζι , που τα ....έφαγες στην ζούλα , ή κάποιος άλλος τα σου πείρε, με αποτέλεσμα όχι “μηδέν” - όπως λες – αλά ένα άδειο τραπέζι χωρίς μήλα .
Στην θέση που ήταν τα μήλα στο τραπέζι , “υπάρχει” ο κενός “χώρος” και επειδή δεν μπορεί τα μήλα να υπήρχαν και ταυτόχρονα να μην ήταν εκεί, όλα έγινα στην ροή υπαρκτού χρόνου και “κάτι” υπαρκτό (δύναμη/ενέργεια) προκάλεσε την μεταβολή .
Τα μήλα σου (και το τραπέζι) είναι υλικές οντότητες .

Κατάλαβε πως ότι και να κάνεις , ΔΕΝ μπορείς να “μηδενίσεις” ουσιαστικά

Αυτο λεω κι εγω ...
... Οτι το να νομιζουμε πως το μηδεν σημαινει το ανυπαρκτο ειναι λαθος
Και οφειλεται σε μη κατανοηση του νοηματος του
Το μηδεν, ειδικα, σημαινει την απουσια ενος οντος απο καποιο συγκεκριμενο πλαισιο
Και γενικα, το μηδεν ειναι το απεριοριστο πλαισιο απο το οποίο απουσιαζει αισθητηριακα καθε ον



Παράθεση:
Παράθεση:
..., η ορθότητα μιας άποψης κρίνεται από την λογική της και όχι σε ποια εποχή έχει ειπωθεί και ποιος την είπε

Αυτο που λες ειναι λαθος
Διοτι καθε αποψη εχει τη λογικη της ( εστω κι αν φαινεται παραλογη )

Αυτά που λες , είναι συμβατά και εξηγούνται , με την δική σου μόνο θεωρία του “συνειρμικού λογισμού'” .
Θα σου πρότεινα μάλιστα , πως θα ήταν καλύτερα να την ονόμαζες “λογική του παραλόγου”

Αφου εξηγουνται με τη "θεωρια" του Συνειρμικου Λογισμου, και το αντιλαμβανεσαι βεβαια αυτο οπως προκυπτει απο τη διαπιστωση σου, τοτε γιατι την "απορριπτεις" ; Cool

Αυτο δεν ειναι το ζητουμενο επιστημονικα απο καθε ( προτεινομενη ) θεωρια ;

Να μπορει δηλαδη η θεωρια αυτη να εξηγει κατα τροπο αδιαβλητο μια περιοχη φαινομενων για την οποία δεν υπαρχει κανενα εργαλειο κατανοησης τους


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) Idea "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman )
Idea αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 12, 2017 9:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas

Και τι σημασια εχει σε τι θεο πιστευαν ;

Πιστευαν ή οχι στο θεο ;


Σοβαρολογείς?
Νομίζεις πως δεν έχει σημασία το νόημα και το περιεχόμενο της πίστης του ενός και του άλλου?
Πας καλά?
Αν είναι έτσι όπως τα λες, γιατί δεν προσκυνάς τον Βράχμα και γιατί δεν προσεύχεσαι στον Βισνού ?
Γιατί άλλαξες τους θεούς των προγόνων σου (αν δέχεσαι πως είσαι απόγονος αρχαίων Ελλήνων)?

Είμαι περίεργος να ακούσω έναν νέο ακόμη παραλογισμό σου.


Παράθεση:

Τα "λογικα" κριτηρια της πιστης στο θεο ολων αυτων τα εχεις μαθει ;

ΟΧΙ !!!
Βεβαίως τα έχω σκεφτεί πάρα πολύ μάλιστα .
Είσαι παγιδευμένος στην δική σου άγνοια και ασχετοσύνη, και με βάση το δικό μποι κρίνεις

Είναι καιρός και για σένα – αν και λίγο αργά για την ηλικία σου- να εξετάσεις την εξέλιξη των θρησκειών και την ψυχαναλυτική ερμηνεία των αιτιών μιας τόσο αόριστα γενικευμένης “πίστης” .

Αλά σε καταλαβαίνω .
Δεν σου επιτρέπει ο άγχος του επικείμενου θανάτου σου , να σκεφτείς πλατιά, βαθιά και εποικοδομητικά
Η μόνη σου ελπίδα είναι , η “αιώνια ζωή”
Η μεγάλη πλάκα είναι , αν το ψάξεις καλά , πως αυτή η εγωιστική ελπίδα της “αθανασίας” , είναι ένας από τους βασικούς λόγους της δημιουργίας της “ιδέας” ενός αθάνατου θεού , μιας μεγάλης ανώτερης αιώνιας δύναμης..
Ένας άλλος βασικός λόγος της δημιουργίας της ιδέας ενός προσωπικού θεού , είναι ο φόβος του ανθρώπου μπροστά στις τρομερές δυνάμεις της φύσεις , και κάθε φορά που αυτές ξεσπούσαν αναπάντεχα, ο πρωτόγονος άνθρωπος τις συσχέτιζε με κάποια τρομερή μεγάλη δύναμη πανταχού παρούσα , που τον τιμωρούσε για κάτι που ενδεχομένως είχε κάνει ή σκεφτεί
Έτσι για να εξευμενίσει τον θεό του σεισμού, του κεραυνού , της καταιγίδας , της πλημμύρας του λιμού του πολέμου κλπ κλπ , του πρόσφερε ότι ο ίδιος ο άνθρωπος θεωρούσε πως έχει ο κάθε θεός του ανάγκη , σφάζοντας περιστέρια , αρνιά , βόδια , ανθρώπους , ακόμα και τα παιδιά του .

Βέβαια όλα αυτά δεν προλαβαίνεις πλέον τώρα να τα σκεφτείς , καθώς ο καιρός σου εγγύς για τον “μηδενισμό” σου .
Εμ!
Το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει .
Όπως πιστεύεις πως το μήλο που ήταν στο τραπέζι και το έφαγες , μηδενίστηκε ολοσχερώς και μονίμως , έτσι και εσύ όταν σε ...”φάει” το χώμα, θα μηδενιστείς ολοσχερώς και μονίμως .

Που μυαλό να καταλάβεις πως “ουσιαστικά” , και στην μια περίπτωση με το μήλο και με σένα , η "ουσία" σας δεν μηδενίζεται, ούτε καν μειώνεται , αλλά απλά μετασχηματίζεται η “οντότητα” σας .
Το μήλο που έφαγες θα γίνει προσωρινά ένα δύσοσμο σκατό και εσύ ένα δύσοσμο πτώμα , μέχρι τελικά η ουσία σας αποδοθεί πλήρως στην φύση, αυτή που σας είχε αναδείξει σαν “οντότητα” μήλου και ανθρώπου αντίστοιχα

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 44, 45, 46  Επόμενο
Σελίδα 38 από 46

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center