Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 1:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
Ο θεος δεν παρεμβαινει στην ανθρωπινη ζωη ειδικα, παραβιαζοντας την προσωπικη ανθρωπινη βουληση
Μονο κατοπιν συνειδητης ή ασυνειδητης επικλησης του ανθρωπου .. |
Άρα συνειδητά ή ασυνείδητα , - όπως εσύ λες - πράγματι παρεμβαίνει, και για τους “καλούς” χριστιανούς οι παρεμβάσεις αυτές γίνονται σε καθημερινή βάση.
Αυτό το νόημα έχουν άλλωστε και οι καθημερινές προσευχές, όλων των ευσεβών χριστιανών, καθώς και τα κεριά ,τα λιβάνια , και τα παρακάλια, τα τάματα και τα .... ταξίματα σε παναγίες και αγίους.
Τι ζητούν οι χριστιανοί τις Κυριακές στις εκκλησιές , όταν ζητούν από τον Γιαχβέ να τους σώσει κατά βαρβάρων δωρούμενος?
Προς τι ο “ακάθιστος ύμνος” , αν ο Γιαχβέ δεν παρεμβαίνει όπως λες στην ζωή των ανθρώπων ?
Στην περίπτωση της γυναίκας που σώζεται , από την πτώση του ελικοπτέρου , που εσύ χαρακτηρίζεις σαν “θαύμα”, ήταν ..... τυχαίο το “θαύμα”, και όχι με θεική παρέμβαση?
Στην άλλη περίπτωση που σε ρώτησα , με τον άντρα που διεσώθη της τραγωδίας με την Πόρσε , ήταν – βάση των δικών σου πεποιθήσεων- θαύμα ή όχι ?
Αποφάσισε τελικά , παρεμβαίνει ναι ή όχι – κατά την δική σου δογματική πίστη – ο Γιαχβέ στην ζωή των ανθρώπων , ναι ή ού?
Αν τελικά “πιστεύεις” πως δικός σου ο θεός , δεν επεμβαίνει στην ζωή των ανθρώπων , τότε όλα όσα λες για “θαύματα” και δικά σου βιώματα , είναι δικές σου μπούρδες και φαντασιώσεις
Σε αντίθετη περίπτωση οι στίχοι στο ποίημα του Ρίτσου έχουν βαθύ νόημα που εσύ σκόπιμα και φαρισαϊκά προσπερνάς
Δες πόσες φορές αναφέρει το υποθετικό “Αν”
Ουέ! Ουέ! Υμίν φαρισαίοι υποκριτές .....
Παράθεση: | Όπως λες, ολα τα παιδια πιασμενα χερι δεχομαστε οτι χορευουν κυκλικα
Δεν υπαρχει κενο αναμεσα τους ουτε και ασυνεχεια καποιου ειδους ( δεχομενοι φυσικα οτι τα μοριακα κενα δεν "παιζουν" ρόλο στη σωματικη τους συνεχεια την προσκαιρη, που διαρκει οσο κρατει ο χορός )
Κι ετσι "δικαιολογειται" να λενε οτι χορευουν κυκλικα
Στην περιπτωση της ζωης που αναφερεσαι στο βιολογικο κυκλο, τετοια συνεχεια δεν υπαρχει
Διοτι μετα το φυσικο θανατο ( οπως πιστευεις ) δεν υπαρχει επιστροφη στη γεννηση
Αρα ειναι λαθος ο ορος "βιολογικος" κυκλος οταν χρησιμοποιειται απο ενα αθεο
|
Ο παιδικός χορός (το παιχνίδι) είναι “κυκλικός” , χωρίς να αναφέρεται σε τέλειο γεωμετρικό κύκλο.
Ο “βιολογικός κύκλος” , αναφέρεται στον κύκλο της ζωής των όντων , όπως σου τον εξήγησα.
Επαναλαμβάνω!
Ή κάνεις τον βλάκα , ή πράγματι είσαι.
Διάλεξε!!! Παράθεση: | Απο τη μια λες και παλι ο αδειος τενεκες ειναι το μηδεν και ειναι υλικο | Άντε πάλι .....
Που είδες φίλε μου να γράφω, πως ο “άδειος τενεκές είναι το “μηδέν και είναι υλικό” όπως εσύ μου αποδίδεις ?
Διάβασε ξανά τι σου εξηγώ.
Επαναλαμβάνω ξανά την ίδια διατύπωση “Ο άδειος τεκές βεβαίως είναι υλικό (παράξενο που το κατάλαβες)
Αν υπάρχει ο άδειος τενεκές (δηλαδή εσύ) που πράγματι υπάρχεις, και είσαι υλικό “κάτι”, τότε γιατί αναιρείς την ύπαρξή σου , δεχόμενος το “μηδέν / τίποτα”?
Κατάλαβε επιτέλους πως ή θα υπάρχει “κάτι” , ή “τίποτα”
ΔΕΝ νοείται να υπάρχει και να μην υπάρχει “κάτι”
Αν λοιπόν εσύ (ο “άδειος τενεκές”) υπάρχεις – και όντως υπάρχεις- τότε πάει καλιά του κάθε δική σου “υπόθεση/φαντασίωση” για “μηδέν/τίποτα” .
Πως είναι δυνατόν – με ποια λογική – θα μπορούσες να δεχθείς το “μηδέν/τίποτα” όταν αναμφίβολα υπάρχεις εσύ που θέτεις το ερώτημα (αναρωτιέσαι δηλαδή) υπάρχει κάτι ή τίποτα?”
Ο “άδειος τενεκές” και εσύ , είναι “κάτι” αναμφίβολα υπαρκτό .
Και σε ερωτώ ξανά , πως είναι δυνατόν να υπάρχει ο “άδειος τενεκές” που στην περίπτωση της υπόθεσης/ερώτησης “υπάρχει “κάτι” ή “τίποτα” , ο άδειος τενεκές είσαι εσύ – που όντως υπάρχεις- και να “φαντάζεσαι” ως ενδεχόμενο το “μηδέν/τίποτα”?
Αν υπάρχεις εσύ και ο τενεκές , που όντως υπάρχεις καθώς είσαι εσύ θέτεις το ερώτημα αν “κάτι” υπάρχει ή όχι , πάει καλιά του ρε συ ακόμη και σαν φαντασίωση , ακόμα και σαν σκέψη το “μηδέν/τίποτα” .
Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις ?
Το όντως υπαρκτό , δεν έχει στην ουσία “κάτι” αντίθετο.
Δεν νοείται να έχει αντίθετο το “μη υπαρκτό” , γιατί κάτι τέτοιο , πολύ απλά απαιτεί “κάτι” υπαρκτό να το φανταστεί/υποθέσει , στην προκειμένη περίπτωση εσένα.
Είναι βλακεία να ταυτίζεις τον υπαρκτό εαυτό σου, με το μηδέν/τίποτα ,γιατί - δεν το έχεις καταλάβει – όλη την ζωή σου , αυτό στην ουσία κάνεις όταν δογματικά “πιστεύεις”, πως υπάρχει το μηδέν/τίποτα
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 4:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
Τα λογικα ειχειρηματα, οπως τα εννοεις ειναι της επιστημης, και δεν εχουν θεση στη φιλοσοφια |
Μα η φιλοσοφία είναι η επιστήμη και όπως κάθε επιστήμη στηρίζεται στην λογική , ή τουλάχιστον αυτό προσπαθεί .
Βεβαίως μια φιλοσοφική άποψη , μπορεί να στηρίζεται σε ένα αυθαίρετο επιχείρημα , που κάποιος θα μπορέσει με λογικά επιχειρήματα να το αποκρούσει , ακυρώνοντας έτσι την λογική της άποψης.
Αυτό ισχύει για κάθε επιμέρους επιστήμη .
Δες για παράδειγμα τον “συνειρμικό λογισμό” , την θεωρία του παραλόγου
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 4:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Στη θέση των μήλων που λείπουν βλέπεις το μηδέν ή άλλα όντα; |
Ορισε με ακριβεια το πλαισιο αναφορας του ερωτηματος σου και θα σου απαντησω αναλογως
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 5:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | Ουέ! Ουέ! Υμίν φαρισαίοι υποκριτές .....
Αφου αυτο ↑ δεν σε εκφραζει, γιατι το επικαλεισαι ;
Γιατι αναφερεσαι στο θεο, αφου δεν πιστευεις σ΄αυτον ;
Ο θεος που πιστευουν οι χριστιανοι ειναι ο ιδιος με τον θεο που πιστευει καθε ανθρωπος, αναφερομενος στο θεο ως την υπερτατη δυναμη
Περιμενω "κατι" παραπανω για τα υποτιθεμενα απο σενα βαθια νοηματα που εχουν τα "αν" του Ριτσου, περα απο τον απλο ισχυρισμο σου οτι αυτα τα βαθια νοηματα υπαρχουν
Ο “βιολογικός κύκλος” , αναφέρεται στον κύκλο της ζωής των όντων , όπως σου τον εξήγησα
Κι εγω σου εξηγησα οτι αυτο που αποκαλεις βιολογικο κυκλο αναφερομενος στη ζωη, δεν ειναι δυνατον να αποτελει κυκλο, αφου ολα τα σημεια του εμφανιζονται μια και μονο φορα
Αν εσυ θελεις να αποκαλεις τη γνωστη "ευθυγραμμη" ζωη των οντων κυκλο, δικαιωμα σου
Το όντως υπαρκτό , δεν έχει στην ουσία “κάτι” αντίθετο.
Εχει, οταν ορισεις με ακριβεια το υπαρκτο |
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 5:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | Μα η φιλοσοφία είναι η επιστήμη και όπως κάθε επιστήμη στηρίζεται στην λογική , ή τουλάχιστον αυτό προσπαθεί .
Βεβαίως μια φιλοσοφική άποψη , μπορεί να στηρίζεται σε ένα αυθαίρετο επιχείρημα , που κάποιος θα μπορέσει με λογικά επιχειρήματα να το αποκρούσει , ακυρώνοντας έτσι την λογική της άποψης.
Αυτό ισχύει για κάθε επιμέρους επιστήμη .
Δες για παράδειγμα τον “συνειρμικό λογισμό” , την θεωρία του παραλόγου |
Εχεις ακουσει για τη φιλοσοφια της απαξιωσης ;
Ειναι η φιλοσοφια που προσπαθει να αναιρεσει με λογικα επιχειρηματα ολες τις άλλες φιλοσοφικες γραμμες
Ειναι φανερο οτι συγχεεις τη λογικη ( της επιστημης ) με τη "λογικη" ( της φιλοσοφιας )
Η λογικη της επιστημης βασιζεται σε θεωρητικα αξιωματα ενω η "λογικη" της φιλοσοφιας βασιζεται σε πραγματικα αξιωματα
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 7:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
Εχεις ακουσει για τη φιλοσοφια της απαξιωσης ; | Έχω ακουστά από σε , για την φιλοσοφία της μπούρδας , που περήφανα πλασάρεις με το ....το πομπώδες τίτλο , “συνειρμικός λογισμός” .
Προφανώς φίλε μου συγχέεις την λογική στην φιλοσοφία , με την αμπελοφιλοσοφία , και ως γνωστός μπουρδολόγος , αμπελοφιλοσοφείς και μάλιστα με καμάρι , ωσάν να λες κάτι σπουδαίο. Παράθεση: | Ο θεος που πιστευουν οι χριστιανοι ειναι ο ιδιος με τον θεο που πιστευει καθε ανθρωπος, αναφερομενος στο θεο ως την υπερτατη δυναμη | Τώρα κατάλαβα τελικά σε ποιο “θεό” πιστεύεις σαν γνήσιος θεοσοφιστής .
Οπαδός της νέας παν-θρησκείας , που όχι μόνο δεν αντέχει , αλλά απεχθάνεται τον διάλογο, και εξοργίζεται σφόδρα σε κάθε τεκμηριωμένο αντεπιχείρημα.
Τώρα μάλιστα , όλα εξηγούνται !!!!
Είπα και εγώ , τι μπούρδες λέει αυτός ο .... χριστιανός .
Παράθεση: | Κι εγω σου εξηγησα οτι αυτο που αποκαλεις βιολογικο κυκλο αναφερομενος στη ζωη, δεν ειναι δυνατον να αποτελει κυκλο, αφου ολα τα σημεια του εμφανιζονται μια και μονο φορα
Αν εσυ θελεις να αποκαλεις τη γνωστη "ευθυγραμμη" ζωη των οντων κυκλο, δικαιωμα σου
| Ενώ εγώ σου μίλησα για τον “βιολογικό κύκλο” , καθώς αναφέρομαι σε όντα και στην βιολογική εξέλιξή του κάθε είδους ξεχωριστά , και όχι σε γεωμετρικά σχήματα.
Η εμμονή σε μια βλακώδη άποψή , είναι ανάλογη της νοημοσύνης σου , εκτός και αν είναι ένα ακόμα άσκοπο τρολάρισμα, στην αδυναμία σου να παραδεχθείς κάθε λογική τεκμηρίωση Παράθεση: | Εχει, οταν ορισεις με ακριβεια το υπαρκτο |
Δεν θα επανέλθω σε κάτι που έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν .
Πως είναι δυνατόν να καταλάβει κάποιος κατά φαντασίαν “μη υπαρκτός” , ότι όντως υπάρχει , είναι δηλαδή “κάτι υπαρκτό” ,.
Τόσες φορές προσπάθησα να σου δείξω πως υπάρχει “λόγος” που επιβεβαιώνει πως εσύ ο ίδιος , έχεις “ουσία” και “υπόσταση”, και παρόλα αυτά εσύ επιμένεις πως είσαι “μηδέν/τίποτα”
Αν δεν είσαι τρολάκιας , είσαι α νοήμων .
Και στην μια και στην άλλη περίπτωση , δεν έχει νόημα η κουβέντα μαζί σου.
Εκτίθεσαι με τις βλακείες που λες , και δεν είναι πρέπον να προκαλώ και να αποκαλύπτω δημόσια την ασχετοσύνη σου.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 7:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 8:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas
Εχεις ακουσει για τη φιλοσοφια της απαξιωσης ; | Έχω ακουστά από σε , για την φιλοσοφία της μπούρδας , που περήφανα πλασάρεις με το ....το πομπώδες τίτλο , “συνειρμικός λογισμός” .
Προφανώς φίλε μου συγχέεις την λογική στην φιλοσοφία , με την αμπελοφιλοσοφία , και ως γνωστός μπουρδολόγος , αμπελοφιλοσοφείς και μάλιστα με καμάρι , ωσάν να λες κάτι σπουδαίο. Παράθεση: | Ο θεος που πιστευουν οι χριστιανοι ειναι ο ιδιος με τον θεο που πιστευει καθε ανθρωπος, αναφερομενος στο θεο ως την υπερτατη δυναμη | Τώρα κατάλαβα τελικά σε ποιο “θεό” πιστεύεις σαν γνήσιος θεοσοφιστής .
Οπαδός της νέας παν-θρησκείας , που όχι μόνο δεν αντέχει , αλλά απεχθάνεται τον διάλογο, και εξοργίζεται σφόδρα σε κάθε τεκμηριωμένο αντεπιχείρημα.
Τώρα μάλιστα , όλα εξηγούνται !!!!
Είπα και εγώ , τι μπούρδες λέει αυτός ο .... χριστιανός .
Παράθεση: | Κι εγω σου εξηγησα οτι αυτο που αποκαλεις βιολογικο κυκλο αναφερομενος στη ζωη, δεν ειναι δυνατον να αποτελει κυκλο, αφου ολα τα σημεια του εμφανιζονται μια και μονο φορα
Αν εσυ θελεις να αποκαλεις τη γνωστη "ευθυγραμμη" ζωη των οντων κυκλο, δικαιωμα σου
| Ενώ εγώ σου μίλησα για τον “βιολογικό κύκλο” , καθώς αναφέρομαι σε όντα και στην βιολογική εξέλιξή του κάθε είδους ξεχωριστά , και όχι σε γεωμετρικά σχήματα.
Η εμμονή σε μια βλακώδη άποψή , είναι ανάλογη της νοημοσύνης σου , εκτός και αν είναι ένα ακόμα άσκοπο τρολάρισμα, στην αδυναμία σου να παραδεχθείς κάθε λογική τεκμηρίωση Παράθεση: | Εχει, οταν ορισεις με ακριβεια το υπαρκτο |
Δεν θα επανέλθω σε κάτι που έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν .
Πως είναι δυνατόν να καταλάβει κάποιος κατά φαντασίαν “μη υπαρκτός” , ότι όντως υπάρχει , είναι δηλαδή “κάτι υπαρκτό” ,.
Τόσες φορές προσπάθησα να σου δείξω πως υπάρχει “λόγος” που επιβεβαιώνει πως εσύ ο ίδιος , έχεις “ουσία” και “υπόσταση”, και παρόλα αυτά εσύ επιμένεις πως είσαι “μηδέν/τίποτα”
Αν δεν είσαι τρολάκιας , είσαι α νοήμων .
Και στην μια και στην άλλη περίπτωση , δεν έχει νόημα η κουβέντα μαζί σου.
Εκτίθεσαι με τις βλακείες που λες , και δεν είναι πρέπον να προκαλώ και να αποκαλύπτω δημόσια την ασχετοσύνη σου |
Καταλαβες ↑ τωρα ↑ γιατι αναφερομαι στη φιλοσοφια της απαξιωσης ;
skapaneas έγραψε: | Εχεις ακουσει για τη φιλοσοφια της απαξιωσης ;
Ειναι η φιλοσοφια που προσπαθει να αναιρεσει με λογικα επιχειρηματα ολες τις άλλες φιλοσοφικες γραμμες |
Βεβαια οφειλω να διορθωσω τον παραπανω ορισμο της φιλοσοφιας της απαξιωσης, μετα και τον παραπανω ( στην πρωτη παραθεση ) σφοδρα απαξιωτικο σου λογο, ωστε να αποδιδει πληρως τη γραμμη που ακολουθεις "φιλοσοφωντας"
Φιλοσοφια της απαξιωσης ειναι η φιλοσοφια που προσπαθει να αναιρεσει με "λογικα" επιχειρηματα ολες τις άλλες φιλοσοφικες γραμμες
Αντιλαμβανεσαι "προφανως" τη σημασια της διορθωσης
Το "λογικα" σου επιχειρηματα εφαρμοζοντας ( εσυ ) εμπρακτα την απαξιωτικη ( σου ) φιλοσοφια ειναι παντελως αυθαιρετα και ολοκληρωτικα αστηρικτα αντικειμενικα επιλεγομενα απο σενα ( αν βεβαια τα επιλεγεις ) μονο και μονο για να μη μπεις στη διαδικασια της λογικης διατυπωσης επιχειρηματων στο γιατι η επιστημη ειναι σπουδαια για σενα οπως λες
Και βεβαια οταν λεω διατυπωση λογικων επιχειρηματων οφειλω να ( σου ) διευκρινησω οτι εννοω πρωτοτυπα δικα σου προσωπικα επιχειρηματα και οχι αντιγραφες απο αλλους
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 9:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Ορισε με ακριβεια το πλαισιο αναφορας του ερωτηματος σου και θα σου απαντησω αναλογως
|
Γιατί,υπάρχει περίπτωση σ' ένα πλαίσιο να βλέπεις το μηδέν και σ' ένα άλλο να μην το βλέπεις; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 9:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Ορισε με ακριβεια το πλαισιο αναφορας του ερωτηματος σου και θα σου απαντησω αναλογως |
Γιατί,υπάρχει περίπτωση σ' ένα πλαίσιο να βλέπεις το μηδέν και σ' ένα άλλο να μην το βλέπεις; |
Σαφεστατα !!!
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 9:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ποιο σαφέστατο πλαίσιο βλέπεις το μηδέν; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 10:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Σε ποιο σαφέστατο πλαίσιο βλέπεις το μηδέν; |
1ον : Δεν μιλησα για σαφεστατο πλαισιο
2ον : Με ρωτας γιατι δεν ξερεις οντως ή γιατι "με" ψαρευεις ;
3ον : Το ορθο ειναι οταν ρωτας κατι, με όποιο τροπο, να λες πρωτα τη δικη σου αποψη ( αποκλειστικα ) γι΄αυτο που ρωτας
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 10:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ έχω πει ότι πουθενά δε βλέπω το μηδέν. Εσύ είπες ότι σαφέστατα κάποιες φορές μπορείς να το δεις. Η σειρά σου,λοιπόν! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 11:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει $ Κατανοω αρα Υπαρχω $ Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Eγώ έχω πει ότι πουθενά δε βλέπω το μηδέν.
Εσύ είπες ότι σαφέστατα κάποιες φορές μπορείς να το δεις.
Η σειρά σου,λοιπόν! |
Μην ανησυχεις, την ξερω τη σειρα μου
Αν δεν βλεπεις λοιπον πουθενα το μηδεν, τοτε σε τι αναφερεσαι λεγοντας τη "λεξη" ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
"Η κοινωνία αρέσκεται να ζει στην ασφάλειά της, κι αυτό πρακτικά σημαίνει πως ζει μέσα στα σημερινά δεδομένα, που ταυτόχρονα όμως αποτελούν και τον τοίχο που δεν αφήνει τίποτα καινούργιο να εισέλθει" ( Ouliathis ) "... η λογική λέει ότι "είναι αδύνατον να δούμε έξω από το κουτί όταν
είμαστε όντα του κουτιού"" ( Bugman ) αν δε βαλεις το νερο στ΄αυλακι που παει στ΄αμπελι σου δε θε να΄χεις ποτέ κρασι πάνω στο τραπεζι σου
.Ο θανατος ειναι το οριο της ακολουθιας της ζωης του καθενος και συνεπως ειναι απολυτως βεβαιο μαθηματικα οτι βιωματικα ειναι απροσεγγιστος. _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 09, 2017 11:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο συνώνυμο της έννοιας "έτερο ον". Εσύ βλέπεις κάτι άλλο ; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|