Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 8:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Αν το Ον που ειναι η αιτια του συμπαντος ειναι πραγματικο και οχι φανταστικο τοτε ειναι αντικειμενικο, πραγμα που σημαινει οτι εχει την αιτια του
Ποια ειναι λοιπον η αιτια του Οντος ;
|
Δεν έχει νόημα το ερώτημα γιατί δεν υπάρχει κάτι έξω απ' το Ον. Ούτε ,βέβαια,έχει νόημα να πούμε ότι είναι αιτία του εαυτού του:τέτοια θεολογικά φληναφήματα δεν επιτρέπονται στη φιλοσοφία. |
Και ποια ειναι η φιλοσοφικη προσεγγιση ;
Το Ον το αναιτιο και αναρχο και αιωνιο ειναι η αιτια παντος ο,τι υπαρχει ;
Τα ιδια λενε και οι χριστιανοι
Και τοτε σε τι διαφερει το Ον απο το Θεο ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 9:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Γιατι αυτο δεν γινεται ;
δεν εχουμε μια συνεχη και αεναη μεταλλαξη της ενεργειας ;
Αυτο δεν ειναι το κυριαρχο χαρακτηριστικο στο συμπαν ;
Και σου ειπα νωριτερα αλλά το αποσιωπησες οτι ο θεος ειναι τουλαχιστον ενεργεια
Αρα ολοκληρο το συμπαν ειναι ο αει μεταβαλλομενος θεος
Που κολλας ;
|
Δεν κολλάω,εσύ θα κολλήσεις σε λίγο γιατί αν συμβαίνει αυτό που λες,δεν υπάρχει δημιουργία του κόσμου,αφού αιώνιος θεός=αιώνιος κόσμος. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 28, 2016 9:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Και τοτε σε τι διαφερει το Ον απο το Θεο ;
|
Δεν περιέχει τις ανοησίες που ανέφερα πιο πάνω. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 29, 2016 7:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: | Και τοτε σε τι διαφερει το Ον απο το Θεο ; |
Δεν περιέχει τις ανοησίες που ανέφερα πιο πάνω. |
Ας δουμε λοιπον τι ειπες μεχρι τωρα
Με τη σειρα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Όσο παράξενη κι αν είναι μια επιστημονική υπόθεση δεν παύει να είναι λογική,γι' αυτό μπορεί να επαληθευτεί ή όχι από την εμπειρία. Η υπόθεση ενός δημιουργού θεού είναι,όμως,παράλογη,αφού προϋποθέτει ενέργεια εκ του μηδενός,οπότε δεν υπάρχει λογικό πείραμα για να την επιβεβαιώσει ή να την διαψεύσει: είναι μια α-νοησία. |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Δεν είπα ότι το σύμπαν δεν έχει αιτία,είπα ότι δεν έχει αρχή δημιουργίας στο χρόνο.Η αιτία του σύμπαντος είναι το Ον. Γι' αυτό και οι επιμέρους αιτίες εντός του σύμπαντος αφορούν αντικειμενικές συνθήκες,δηλαδή πραγματικά όντα κι όχι υποκειμενικές αυθαιρεσίες της προσωπικής αντίληψης του καθενός. |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Δεν έχει νόημα το ερώτημα γιατί δεν υπάρχει κάτι έξω απ' το Ον. Ούτε ,βέβαια,έχει νόημα να πούμε ότι είναι αιτία του εαυτού του:τέτοια θεολογικά φληναφήματα δεν επιτρέπονται στη φιλοσοφία. |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αν ο θεός ήταν ενέργεια δε θα χρειαζόταν πράξη δημιουργίας,αφού η ενέργεια ήδη θα υπήρχε αιώνια και θα μετασχηματιζόταν.
Διάλεξε ,λοιπόν: ή αιώνια ενέργεια ή δημιουργία ενέργειας εκ του μηδενός. Και τα δύο δε γίνεται στη λογική. |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Δεν κολλάω,εσύ θα κολλήσεις σε λίγο γιατί αν συμβαίνει αυτό που λες,δεν υπάρχει δημιουργία του κόσμου,αφού αιώνιος θεός=αιώνιος κόσμος. |
- Η αιτια του συμπαντος ειναι το Ον ( αρα το Ον ειναι ο δημιουργος του συμπαντος )
- Το Ον δεν εχει αιτια εξω απο αυτο ( Αρα το Ον ειναι αναρχο, αναιτιο ...)
- Ουτε ειναι κατι το αυτοδημιουργητο ( ... και επιπλεον αυθυπαρκτο )
- Το συμπαν δεν εχει αρχη δημιουργιας στο χρονο ( αρα ειναι αιωνιο )
- Αν ο θεός ήταν ενέργεια δε θα χρειαζόταν πράξη δημιουργίας,αφού η ενέργεια ήδη θα υπήρχε αιώνια και θα μετασχηματιζόταν
- Δεν υπάρχει δημιουργία του κόσμου, αφού αιώνιος θεός=αιώνιος κόσμος
Το αναρχο λοιπον και αναιτιο και αυθυπαρκτο και αιωνιο Ον ειναι ο δημιουργος ( αιτια ) του αιωνιου συμπαντος που δεν ειναι τιποτ΄αλλο απο διαρκη μετασχηματισμο ενεργειας
Η οποία βεβαιως ενεργεια δεν μπορει να εχει αλλη πηγη απο το Ον
Αρα το Ον ειναι και ενεργεια τουλαχιστον
Αρα το Ον εχει ολα τα χαρακτηριστικα του Θεου που ειναι αυθυπαρκτος, αναιτιος, αναρχος, αιωνιος, ...
Ο οποιος ειναι ενεργεια και δημιουργει το συμπαν που ειναι αιωνιο και χαρακτηριζεται απο το διαρκη μετασχηματισμο ενεργειας
Δεν υπαρχει λοιπον διαφορά του Οντος απο το Θεο
Το μονο που μπορει να "επικαλεστεις" ειναι η αναφορα στη δημιουργια του συμπαντος απο το θεο
Ενω εσυ λες αοριστα οτι το Ον ειναι η αιτια του συμπαντος
Αλλά αυτο που σημαινει : το Ον ειναι η αιτια του συμπαντος : δεν ειναι αλλο απο το οτι το Ον ειναι ο δημιουργος του συμπαντος
Ισχυει λοιπον αναντιρρητα : Ον ≡ Θεος
Τα πειραματα συνεπως τα λογικα που επαληθευουν την παραξενη και "παραλογη" υποθεση του Οντος μεσω της διερευνησης του αιωνιου συμπαντος επαληθευουν στην ουσια την υπαρξη του Θεου
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 29, 2016 10:25 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πρόταση "Το Ον είναι η αιτία του Κόσμου" δε σημαίνει ότι το Ον δημιούργησε τον κόσμο,για τον απλούστατο λόγο ότι αν τα όντα του κόσμου είχαν δημιουργία εκ του μηδενός ,δε θα ήταν η ουσία τους το Ον (που είναι αιώνιο) αλλά κάτι άλλο και κάτι άλλο απ' το Ον δεν υπάρχει.
Άρα "αιτία του κόσμου" σημαίνει υποστασιακή (αυτό που κάνει ένα γεγονός να έχει ύπαρξη,ν' αληθεύει) κι όχι δημιουργική αρχή.
Ούτε ενέργεια είναι το Ον,αφού και η ενέργεια είναι υποκατηγορία του Όντος.
Καμία σχέση με την Αγία Τριάδα δηλαδή. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 29, 2016 11:34 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Η πρόταση "Το Ον είναι η αιτία του Κόσμου" δε σημαίνει ότι το Ον δημιούργησε τον κόσμο,για τον απλούστατο λόγο ότι αν τα όντα του κόσμου είχαν δημιουργία εκ του μηδενός ,δε θα ήταν η ουσία τους το Ον (που είναι αιώνιο) αλλά κάτι άλλο και κάτι άλλο απ' το Ον δεν υπάρχει.
Άρα "αιτία του κόσμου" σημαίνει υποστασιακή (αυτό που κάνει ένα γεγονός να έχει ύπαρξη,ν' αληθεύει) κι όχι δημιουργική αρχή.
Ούτε ενέργεια είναι το Ον,αφού και η ενέργεια είναι υποκατηγορία του Όντος.
Καμία σχέση με την Αγία Τριάδα δηλαδή. |
Εφ' οσον λοιπον τα οντα δεν ειναι δημιουργημενα εκ του μηδενος, οφειλουν να ειναι δημιουργημενα απο κατι υπαρκτο
Και επειδη κατι αλλο εκτος απο το Ον δεν υπαρχει, αρα τα οντα ειναι φτιαγμενα απο Ον
Το οποίο Ον ειναι αθανατο ( αιωνιο ) κι αρα και τα οντα ( πρεπει να ) ειναι αθανατα ( αιωνια )
Στην πραξη ομως τα οντα, οπως υποστηριζεις, ειναι θνητα
Αρα τα ( λογικως ως προκυπτει ) αθανατα οντα τα φτιαγμενα με υλικο το αθανατο Ον ειναι θνητα
Πραγμα το οποίο αποτελει αντιφαση
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 29, 2016 5:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ουσία των όντων είναι το Ον κι επειδή αυτό είναι αιώνιο,τα όντα δεν εξαφανίζονται αλλά μετασχηματίζονται .Παραμένουν,όμως,όντα αιωνίως.
Άρα δε δημιουργούνται απ' το Ον,το Ον τα υποστασιάζει αιωνίως,παρόλες τις μεταβολές τους.Μεταβολή δε σημαίνει μηδενοποίηση των όντων. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 30, 2016 7:16 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Η ουσία των όντων είναι το Ον κι επειδή αυτό είναι αιώνιο,τα όντα δεν εξαφανίζονται αλλά μετασχηματίζονται .Παραμένουν,όμως,όντα αιωνίως.
Άρα δε δημιουργούνται απ' το Ον,το Ον τα υποστασιάζει αιωνίως,παρόλες τις μεταβολές τους.Μεταβολή δε σημαίνει μηδενοποίηση των όντων. |
Αν τα οντα παραμενουν αιωνια τοτε ο λεγομενος θανατος ειναι μια ψευδαισθηση
Αποτελει μια απο τις πολλες μετατροπες που υφιστανται τα οντα χωρις ομως να τα επηρεαζει ουσιαστικα
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 30, 2016 7:39 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεταβολή δε σημαίνει μηδενοποίηση αλλά ούτε αιώνια διατήρηση της μορφής του όντος.Είπαμε ,φιλοσοφία κάνουμε,όχι θεολογία. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 31, 2016 8:16 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Μεταβολή δε σημαίνει μηδενοποίηση αλλά ούτε αιώνια διατήρηση της μορφής του όντος.Είπαμε ,φιλοσοφία κάνουμε,όχι θεολογία. |
Συνεπως τα οντα ειναι δισυποστατα
Απο τη μια ειναι αιωνια, στην ουσια τους
Και απο την αλλη ειναι προσκαιρα στη μορφη τους
Δηλαδη δυνανται να παιρνουν μορφη την οποία καποια στιγμη αποβαλλουν-εγκαταλειπουν-απορριπτουν, κατι το οποίο δεν μπορει και δεν ειναι σε θεση να πραξει το Ον
Αρα με την εννοια αυτη τα οντα πραττουν κατι ( μορφοποιηση προσωρινη ), που ειναι αδυνατο για το Ον, και επομενως ειναι πιο εξελιγμενα απο το Ον που αποτελει την ουσια τους
Οπότε υπαρχει μια δυνατοτητα στην πραξη για τα οντα που λεγεται μορφοποιηση, η οποία ειναι εκτος των δυνατοτητων του Οντος
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 31, 2016 12:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τέλεια,συμφωνώ απολύτως! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 31, 2016 12:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
skapaneas έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Μεταβολή δε σημαίνει μηδενοποίηση αλλά ούτε αιώνια διατήρηση της μορφής του όντος.Είπαμε ,φιλοσοφία κάνουμε,όχι θεολογία. |
Συνεπως τα οντα ειναι δισυποστατα
Απο τη μια ειναι αιωνια, στην ουσια τους
Και απο την αλλη ειναι προσκαιρα στη μορφη τους
Δηλαδη δυνανται να παιρνουν μορφη την οποία καποια στιγμη αποβαλλουν-εγκαταλειπουν-απορριπτουν, κατι το οποίο δεν μπορει και δεν ειναι σε θεση να πραξει το Ον
Αρα με την εννοια αυτη τα οντα πραττουν κατι ( μορφοποιηση προσωρινη ), που ειναι αδυνατο για το Ον, και επομενως ειναι πιο εξελιγμενα απο το Ον που αποτελει την ουσια τους
Οπότε υπαρχει μια δυνατοτητα στην πραξη για τα οντα που λεγεται μορφοποιηση, η οποία ειναι εκτος των δυνατοτητων του Οντος |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Τέλεια,συμφωνώ απολύτως! |
Χαιρομαι που συμφωνεις απολυτως !
Και χαιρομαι γιατι εχουμε μια κοινη βαση συζητησης επι του πραγματικου !
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 31, 2016 7:58 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρομοίως,φίλε Σκαπανέα,παρομοίως! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TΡΙΟΜΗΔΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 22, 2017 5:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=800849
Τι μπορεί να κάνει το χέρι του θεού! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|