Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2016 8:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | @Γιάννη
όχι, εννοούσα και την τελευταία φράση.
|
Απομόνωσα την πρώτη πρόταση , γιατί σε αυτή αναφέρεις τα “αιώνια δεινά”
Παραθέτω – αφού το θες - ολόκληρη την τοποθέτησή σου .
Παράθεση: | Τα "αιώνια δεινά" είναι όσα ακολουθούν την φάση της κοιμήσεως, δηλαδή από τον σωματικό θάνατο μέχρι την ανάσταση.
Υπάρχει ο σωματικός θάνατος που σε λίγο όλοι θα βιώσουμε, αλλά η ψυχή μας δεν θα πεθάνει. Θα είμαστε κεκοιμημένοι.
Σε αυτήν την φάση της κοιμήσεως, η ψυχή σε πλήρη συνείδηση βιώνει την φύση της, όπως η ίδια την επέλεξε με την επίγειο ζωή της, μέχρι την ανάσταση._ |
Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένω να μάθω πως από όλα όσα λες εκεί, αλλάζει το νόημα της λέξης “αιώνια” που θα πει στα Ελληνικά που εγώ ξέρω “παντοτινά” , και σε καμία περίπτωση “πρόσκαιρα” δεινά.
Εκτός αν θεωρείς πως ο Ιησούς , μπορεί να μην γνώριζε το ακριβές νόημα της λέξης “αιώνια” .
Θα μου με ρωτήσεις εμένα τον κακεντρεχή και συκοφάντη του Ιησού ...
Ε! και?
Τι έγινε ?
Ο Ιησούς γνώριζε καλά τα Ελληνικά , και το νόημα της φράσης “αιώνια δεινά” και αυτή ακριβώς την τιμωρία εννοούσε σε όσους δεν πίστευαν στην αιώνια ζωή που υπόσχεται , και τους φοβερίζει με την απειλή να τους τρώνε αιώνια τα σκουλήκια το σώμα τους και να τους καίει αιώνια η φλόγα της κόλασης , και η δίψα να μην έχει τελειωμό.
Σε αυτή την περίπτωση ο Ιησούς εν γνώση του και σκοπίμως “παίζει” με τα ποιο φρικιαστικά βασανιστήρια που θα μπορούσε να φανταστεί άνθρωπος , και μάλιστα χωρίς τελειωμό .
Ανατριχιαστικό σενάριο , για κάθε άπιστο .
Συμφωνείς
Μήπως κάπως έτσι εξηγείται και η διάδοσης αυτής της πίστης .
Η διδασκαλία “αγάπης” πλαισιώνεται με ανατριχιαστικές περιγραφές τιμωρία για κάθε άπιστο και αλλόδοξο,
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2016 11:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@Ιωαννης
Βρε ο ανθρωπος ο ιδιος οδηγει τον εαυτο του στην ανυπαρξια με τη σταση ζωης του, οχι τους αλλους, ελεος
@Γιαννης
Εισαι σε λαθος ποστ. 2η σελιδα, 1ο ποστ μου, τελευταια φραση. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2016 11:28 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,αν ξεσκίσουμε το κείμενο όπως μας βολεύει ,τότε έλεος στην ελληνική γλώσσα! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 15, 2016 9:37 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | @Ιωαννης
Βρε ο ανθρωπος ο ιδιος οδηγει τον εαυτο του στην ανυπαρξια με τη σταση ζωης του, οχι τους αλλους, ελεος
@Γιαννης
Εισαι σε λαθος ποστ. 2η σελιδα, 1ο ποστ μου, τελευταια φραση. |
Βρε σπύρο μου , Ελληνικά μιλάμε για να καταλαβαινόμαστε .
Εγώ δεν σου ζητώ να μου εξηγήσεις θεολογικά θέματα.
Αυτά είναι δικά σας , δεν με ενδιαφέρουν
Εγώ σου ζητώ να μου εξηγήσεις την ερμηνεία της λέξης “αιώνια” , που αναφέρεις στην συγκεκριμένη τοποθέτησή σου που ανέφερα, που στην μια περίπτωση εσύ ο ίδιος ερμηνεύεις το “αιώνια” , ως “πρόσκαιρα” , ενώ στην περίπτωση της “αιώνιας ζωής” η λέξη “αιώνια” ερμηνεύεται από σένα , σαν “παντοτινά” , “ατέλειωτα” .
Πως γίνεται η λέξη “αιώνια” να ερμηνεύεται στην μια περίπτωση ως “προσωρινά” , στην άλλη ως “παντοτινά” .
Γνωρίζεις Ελληνικά?
Μήπως ο Ιησούς που δεν γνώριζε Ελληνικά , τα είπε στα Αραμαικά, και οι συγγραφείς των ευαγγελίων τα μετέφρασαν λάθος ?
Δεν γίνεται ρε συ φίλε η ίδια ακριβώς λέξη να έχει δύο τελείως διαφορετικά νοήματα.
Κοινή λογική είναι.
Έλεος !!!
Μήπως τελικά ο Ιησούς εννοούσε πράγματι και κυριολεκτικά με το “αιώνια δεινά” , δεινά χωρίς τέλος , και όλες οι άλλες ερμηνείες που εσύ αναφέρεις , είναι δικές σου αυθαίρετες ερμηνείες , γιατί το “παντοτινά δεινά” δίνουν ανατριχιαστικό νόημα σε ένα δόγμα που πλασάρεται σαν δόγμα αγάπης ?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 15, 2016 11:08 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@Ιωάννης
Ηρέμησε φίλε και μην ανησυχείς.
Την ώρα της κρίσης, Θεός δεν θα μας βάλει διαγώνισμα στην γραμματική.
@Γιάννης
Γιάννη με κουράζεις. βλ, σελ 3, 2ο & 3ο ποστ μου. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 15, 2016 12:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε σπύρο μου , γίνεσαι πολύ μονότονος , κουραστικά μονότονος , κάθε φορά που στριμώχνεσαι .
Αυτά που λες δεν έχουν λογική .
Για παπαδίστικες ερμηνείες , μπορεί σε κάποιους να περνάνε ....
Δεν με ενδιαφέρουν , επαναλαμβάνω, οι “θεολογικές” σου ερμηνείες.
Θα σε ρωτήσω διαφορετικά.
Υπάρχει “αιωνιότητα” περιορισμένης διάρκειας ?
Υπάρχει “μικρή” και “μεγάλη” αιωνιότητα?
Αυτό νομίζεις ?
Πως το βλέπεις το θέμα ?
Όταν λέμε “αιώνια ζωή” εννοούμε ζωή χωρίς τέλος , δηλαδή “παντοτινή” , ενώ όταν λέμε “αιώνια δεινά” , εννοούμε δεινά ορισμένου χρόνου , μικρής διάρκειας?
Θα μας τρελάνεις ?
Αλλάζοντας τα νοήματα των λέξεων , όπως σε βολεύει , ποιον προσπαθείς να ξεγελάσεις ?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 15, 2016 12:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσένα.
Αλλά ξεγελιέσαι εσύ;
Δεν ξεγελιέσαι. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 15, 2016 5:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | Εσένα.
Αλλά ξεγελιέσαι εσύ;
Δεν ξεγελιέσαι. |
Είναι προφανές , από το πολύ ανούσιο μπλά μπλά.
Δεν ξέρεις τι σου γίνεται με την “αιωνιότητα”.
Άκου φάση κοιμήσεως ....
Για τις αντιφάσεις μούγκα ?
Είσαι ωραίος σπύρο !!!!!
Μην το παιδεύεις άλλο...
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 15, 2016 5:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | @Ιωάννης
Ηρέμησε φίλε και μην ανησυχείς.
Την ώρα της κρίσης, Θεός δεν θα μας βάλει διαγώνισμα στην γραμματική.
|
Ναι,σωστά! Γι' αυτό πρέπει να προετοιμαστούμε μόνο στις εξετάσεις ανηθικότητας ,όπως τα κείμενα του Χρυσόστομου παραπάνω... _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 13, 2016 7:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | spyros έγραψε: | Εσένα.
Αλλά ξεγελιέσαι εσύ;
Δεν ξεγελιέσαι. |
Είναι προφανές , από το πολύ ανούσιο μπλά μπλά.
Δεν ξέρεις τι σου γίνεται με την “αιωνιότητα”.
Άκου φάση κοιμήσεως ....
Για τις αντιφάσεις μούγκα ?
Είσαι ωραίος σπύρο !!!!!
Μην το παιδεύεις άλλο...
. |
Aντί να επιβραβευθεί ή ανοχή του spyros για τα όσα του καθάπτονται...
Κι όλ' αυτά για ποιο λόγο;
Για μια παρερμηνεία των όσων έγραψε.
Βλέπετε:
Παράθεση: |
Τα "αιώνια δεινά" είναι όσα ακολουθούν την φάση της κοιμήσεως, δηλαδή από τον σωματικό θάνατο μέχρι την ανάσταση.
Υπάρχει ο σωματικός θάνατος που σε λίγο όλοι θα βιώσουμε, αλλά η ψυχή μας δεν θα πεθάνει. Θα είμαστε κεκοιμημένοι.
Σε αυτήν την φάση της κοιμήσεως, η ψυχή σε πλήρη συνείδηση βιώνει την φύση της, όπως η ίδια την επέλεξε με την επίγειο ζωή της, μέχρι την ανάσταση"
|
"Τα αιώνια δεινά" είναι όσα ακολουθούν τη φάση της κοιμήσεως, δηλαδή είναι όσα ακολουθούν τη φάση σωματικού θανάτου- ανάστασης
Εννοεί πως μετά τη φάση (διάρκεια) κοιμήσεως - ανάστασης δικαίων θα ακολουθήσουν για τους "αραχτούς" "αιώνια δεινά". Πώς τώρα κάποιοι έβγαλαν "λαυράκι", ήτοι ότι δήθεν δόθηκε άλλη σημασία στην λέξη " αιωνιότητα" από αυτήν που της πρέπει...[/quote] _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|