Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 19, 2015 8:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πολύ σωστά! Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει ν' αποδεικνύει έμπρακτα με τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών ότι δουλεύει όπως όλοι οι εργαζόμενοι κι όχι όπως οι παπάδες...παπατζίδικα!
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 19, 2015 8:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

σε τι ανεφερεται το "πολυ σωστα" ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 19, 2015 8:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει Very Happy Very Happy & Mr. Green Mr. Green Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις


ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Πολύ σωστά! Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει ν' αποδεικνύει έμπρακτα με τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών ότι δουλεύει όπως όλοι οι εργαζόμενοι κι όχι όπως οι παπάδες...παπατζίδικα!

Το ωραριο εργασιας στο δημοσιο ειναι 40 ωρες την εβδομαδα
Ποσες ωρες εβδομαδιαιως δουλευουν οι εκπαιδευτικοι στο δημοσιο ;
Και γιατι ;


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 19, 2015 9:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο σωστός εκπαιδευτικός πρέπει ν' αποδεικνύει ότι δουλεύει όπως όλοι οι εργαζόμενοι,άρα να δουλεύει κι εκτός σχολείου για το σχολείο. Αυτό είναι εντελώς απαραίτητο αφού έχει να κάνει με διδασκαλία ,δηλαδή επιστημονική προετοιμασία συνθηκών μάθησης .

Η θεολογία και η ιεροσύνη δεν απαιτούν επιστημονική μελέτη ,άρα ούτε επιπλέον προετοιμασία.

Βεβαίως και υπάρχουν δάσκαλοι "παπατζήδες" αλλά γιατί λέγονται έτσι;

Η γλώσσα λέει πολλά....
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 19, 2015 10:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει Very Happy Very Happy & Mr. Green Mr. Green Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ο σωστός εκπαιδευτικός πρέπει ν' αποδεικνύει ότι δουλεύει όπως όλοι οι εργαζόμενοι,άρα να δουλεύει κι εκτός σχολείου για το σχολείο. Αυτό είναι εντελώς απαραίτητο αφού έχει να κάνει με διδασκαλία ,δηλαδή επιστημονική προετοιμασία συνθηκών μάθησης

Πρωτα πες τις ωρες εργασιας στο σχολειο καθε εκπαιδευτικου την εβδομαδα και μετα τα υπολοιπα
Μη ντρεπεσαι


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 6:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όσες κι αν είναι,ο δάσκαλος -παπατζής είναι σαν να μην δουλεύει καθόλου.Όπως δηλαδή κι ο παπάς του οποίου η εργασία δεν εξυπηρετεί κάποια αντικειμενική ανάγκη ,παρά μόνο μια φαντασίωση.Αυτό το κάνει κι ο κινηματογράφος,άρα θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα σινεμά από το κράτος.(!!!!)

Ο πραγματικός δάσκαλος,όμως,δουλεύει αντικειμενικά στο σχολείο και το σπίτι ίσως και πάνω από 40ωρο,δεν είναι παπατζής.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 7:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ξερεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 7:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει Very Happy Very Happy & Mr. Green Mr. Green Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Όσες κι αν είναι,ο δάσκαλος -παπατζής είναι σαν να μην δουλεύει καθόλου.Όπως δηλαδή κι ο παπάς του οποίου η εργασία δεν εξυπηρετεί κάποια αντικειμενική ανάγκη ,παρά μόνο μια φαντασίωση.Αυτό το κάνει κι ο κινηματογράφος,άρα θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα σινεμά από το κράτος.(!!!!)

Ο πραγματικός δάσκαλος,όμως,δουλεύει αντικειμενικά στο σχολείο και το σπίτι ίσως και πάνω από 40ωρο,δεν είναι παπατζής.

Δε λες ομως τις ωρες εργασιας του εκπαιδευτικου αντικειμενικα στο σχολειο, οι οποιες ειναι πολυ λιγοτερες απο το 40ωρο την εβδομαδα
Και επικαλεισαι αοριστα την εργασια στο σπιτι και την προετοιμασια για τη διδασκαλια
Αυτοι λοιπον που κατηγορουν τους εκπαιδευτικους ως τεμπεληδες, βλεπουν οτι σε σχεση με άλλους εργαζομενους οι εκπαιδευτικοι εργαζονται αντικειμενικα με ευνοϊκο ωραριο
Και επιπλεον δεν παραγουν αντικειμενικα τιποτα, οπως αλλοι εργαζομενοι

Κι αυτη βεβαια η εκτιμηση για τους εκπαιδευτικους δεν ειναι σωστη, αλλά ομως το αποτελεσμα της εργασιας του εκπαιδευτικου δεν μπαινει σε καλουπια και μέτρα και οι αλλοι "μετρανε" αυτο που βλεπουν
Κι αυτο το λεω και απο προσωπικη πειρα
Οταν ξημεροβραδιαζομουνα με ενα βιβλιο στο χερι και συγχρονως ακουγα αυτα τα περι τεμπελιας απο τους ασχετους με το χωρο

Ουτε ειναι επισης σωστο, να κρινουμε τις ωρες εργασιας αντικειμενικα των ιερεων, οταν ειμαστε παντελως ασχετοι με το τι κανουν εργαζομενοι στο ναο και επιπλεον δεν ξερουμε τι ακριβως κανουν προετοιμαζομενοι στο σπιτι

Μετρησεις "λενε" οτι η αντικειμενικη πνευματικη εργασια του εκπαιδευτικου στο σχολειο, ισοδυναμει με τρεις ωρες εργασιας οποιουδηποτε αλλου εργαζομενου
Γι αυτο και οι επιπτωσεις αυτης της πνευματικης εργασιας ειναι πολλαπλασιες στους εκπαιδευτικους απ΄ό,τι ειναι σε αλλους εργαζομενους
Ο μεσος συνολικος χρονος εργασιας ενος συμβατικα εργαζομενου εκπαιδευτικου, αρα, ειναι τριπλασιος σε σχεση με το μεσο συνολικο χρονο εργασιας αλλων

Αν λοιπον η εργασια του εκπαιδευτικου που εχει συμβατικα πνευματικο προσανατολισμο ειναι τριπλασιας χρονικης αξιας σε σχεση με μια αλλη εργασια, τοτε η εργασια του ιερεα που ειναι καθαρα πνευματικου προσανατολισμου ποσο αξιζει χρονικα ;

Μη κρινεις λοιπον εξ οψεως αλλά την δικαία κριση απόδιδε στους άλλους και ειδικα στους ιερεις, αν βεβαια σε ορισε καποιος δικαστη και κριτη γενικα των άλλων και ειδικα ( παλι ) της εκκλησιας


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Κυρ Δεκ 20, 2015 9:50 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 8:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συζητάμε για να κρίνουμε,όχι να παίξουμε τις κουμπάρες.Επομένως,να λείπει ο μελοδραματισμός περί δικαστών κ.λπ.

Αφού,λοιπόν,αντικειμενικά ο εκπαιδευτικός δουλεύει τουλάχιστον όπως όλοι οι εργαζόμενοι, ποια η ανάγκη του ιερέα να εργαστεί τον ίδιο χρόνο;

Οι εβδομαδιαίες τελετουργίες είναι δεν είναι 10 ώρες και μάλιστα καθορισμένες στην παραμικρή τους λεπτομέρεια,άρα πανομοιότυπες,άρα δε χρειάζεται προετοιμασία ούτε για διδασκαλία (τα κηρύγματα είναι όχι μόνο έτοιμα αλλά και εύκολα να "διδαχτούν" αφού δεν υπάρχει στάδιο επεξεργασίας τους από το έμψυχο δυναμικό,άρα δεν υπάρχουν δυσκολίες τις οποίες πρέπει να υπολογίσεις εκ των προτέρων ) ούτε για αξιολόγηση του έμψυχου δυναμικού μέσω γραπτών δοκιμασιών.

Δεν είναι η μοναδική κατηγορία προνομιούχων εργαζομένων από άποψη ωραρίου (ξέρω καθαρίστριες του δημοσίου που δουλεύουν μόνο 2 ώρες την ημέρα και πληρώνονται περισσότερα από έναν ανειδίκευτο εργάτη) αλλά πώς να το κάνουμε...αντικειμενικά η προσφορά τους στην κοινωνία είναι και ποσοτικά και ποιοτικά (φαντασιακή ικανοποίηση αναγκών) πρόκληση για όλους τους ευσυνείδητους εργαζομένους.

Ή να εργάζονται το ίδιο,λοιπόν,και σε θέσεις αντικειμενικά αναγκαίες ή να πληρώνονται από την Αρχιεπισκοπή.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 11:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Αφού,λοιπόν,αντικειμενικά ο εκπαιδευτικός δουλεύει τουλάχιστον όπως όλοι οι εργαζόμενοι
???
σε τι αναφερεσαι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 11:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει Very Happy Very Happy & Mr. Green Mr. Green Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ή να εργάζονται το ίδιο,λοιπόν,και σε θέσεις αντικειμενικά αναγκαίες ή να πληρώνονται από την Αρχιεπισκοπή.

Το προβλημα σου λοιπον, ειναι η μισθοδοσια των ιερεων απο το δημοσιο και οχι οι αντικειμενικα μετρουμενες ωρες εργασιας τους, που δε σε αφορουν κι ουτε και μπορεις να τις εκτιμησεις ποιοτικα ως αθεος ... Twisted Evil

Και γιατι δεν το λες απο την αρχη, αλλά λες άλλα αντ΄άλλων διαμαρτυρομενος για τις "λειψές" ωρες εργασιας τους θεωρωντας τους σιωπηρα δημοσιους υπαλληλους ; ; Cool


"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. )
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 1:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο εκπαιδευτικός είναι σαν τον δημόσιο υπάλληλο: ένα κοπρόσκυλο, με κάποιες σπάνιες εξαιρέσεις.

1. 3 μήνες πληρωμένες διακοπές τον χρόνο, που ξανακούστηκε! Laughing

2. + τυχόν άδειες.

3. 15-20 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα, η ώρα = 45 λεπτά

4. απουσία αξιολόγησης, είτε τυπικής (να αξιολογεί γραπτώς πχ, ο διευθυντής στα κεντρικά), είτε άτυπης (να περνούν πχ. οι δάσκαλοι από προφορική εξέταση σχετικά με τη συμπεριφορά τους)

5. αδυναμία απόλυσης. Για να χάσει τη θέση του ένας εκπαιδευτικός, θα πρέπει και γω δεν ξέρω τι, να βιάσει όλα τα κοριτσάκια...ή να κλέψει όλο το σχολείο. Ενώ στον ιδιωτικό τομέα, παίρνεις τον πούλο χωρίς πολλά πολλά.

6. Κοινωνική καταξίωση, καθώς ο πολύς κόσμος πιστεύει πως κάνουν κανά λειτούργημα, έτσι τους έχουν πείσει τουλάχιστον οι εκπαιδευτικοί. Είναι σαν τον Αγγελόπουλο που μας έπεισε πως είναι γαμάτος σκηνοθέτης! Smile Αν και τελευταία, μου φαίνεται πως τους πήρανε χαμπάρι τι ζώα είναι.

7. Αφού δεν έχουν κανέναν από πάνω τους να τους κρατάει τα γκέμια, και να τους βάζει στη θέση τους, να τρώνε δηλαδή λίγο ξύλο κάπου κάπου, αποθρασύνονται και καβαλάνε το καλάμι. Λόγω της οίησης και άτης και κάποιων λειψών γνώσεων που έχουν λόγω της δουλειάς τους, νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και γίνονται ξερόλες. Ας γίνουν ό,τι θένε αλλά το πρόβλημα είναι πως βγάζουν αυταρχικότητα στα παιδιά και τα πλάθουν σαν τις μούρες τους. Έτσι, η επόμενη γενιά γίνεται χειρότερη από την προηγούμενη, γιατί κουβαλά τα κουσούρια και τα απωθημένα των βρωμερών εκπαιδευτικών.

8. Μέχρι πρότινος έπαιρναν και σχετικά καλά λεφτά, αναλογιζόμενος κανείς ότι τα ξύνουν ολημερίς και ολονυχτίς! Καθώς και οι περισσότεροι από αυτούς είναι για κρέμασμα, με το μεγάλο κακό που κάνουν στα περήφανα νιάτα μας. Ευτυχώς που τώρα πια τους τα κόψανε και παίρνουν ... από τα 3 το μακρύτερο! Smile Έεεετσι, στον κουβά!!!!! χχαχαχα Μα ποιος ηλίθιος είπε πως δεν υπάρχει δικαιοσύνη στον κόσμο;; Razz Razz Μάλλον εκπαιδευτικός θα ήτανε!! χαχαχχα

9. Καμιά ανάγκη, εσωτερική ή εξωτερική για εξέλιξη ή μετεκπαίδευση. Εδώ οι περισσότεροι, ετοιμαστείτε..., ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ!!!!! Ναι, καλά ακούσατε!! Δεν ξέρουν τη δημοφιλέστερη και ευκολότερη γλώσσα στον κόσμο. ΕΛΕΟΣ!!! ΕΕΕΕΕΛΕΟΟΟΟΟΣ!!!!! Τι να λέμε μετά από αυτό; Μάθε μπαλίτσα αγόρι μου! Smile Εμ, επειδή δεν ξέρουν αγγλικά, όπως και καμία άλλη ξένη γλώσσα, δεν καταλαβαίνουν ότι τους βρίζουνε. Τους φτύνουν και νομίζουν πως βρέχει !!! ΧΑΑΧΑ Ποιος ηλίθιος είπε πως ο θεός δεν έχει χιούμορ;;; Και αυτός εκπαιδευτικός;; ωχχαχαχα

H υπόθεση εκδικάστηκε, ένοχος ο κατηγορούμενος!

Αυτά για την ώρα, τα άλλα είναι της ... ώρας, που ως γνωστόν αργούν γιατί ψήνονται! Smile

¶ντε ουστ, ουστ από δω, κοπρόσκυλα ε κοπρόσκυλα. ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!!!!!!

σκατάδες
Laughing

We don't need no education.
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Teachers, leave the kids alone.
Hey, Teachers, leave the kids alone!
All in all it's just a, another brick in the wall.
All in all you're just a, another brick in the wall.
We don't need no education.
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Teachers, leave those kids alone.
Hey, Teachers, leave those kids alone!
All in all it's just a, another brick in the wall.
All in all it's just a. another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

https://www.youtube.com/watch?v=GG1fgCHvDNQ


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την mark στις Κυρ Δεκ 20, 2015 2:27 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 1:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και αυτό είναι καλό Jolly,

https://www.youtube.com/watch?v=dC1qsfdR3Fw
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 9:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ε,αφου είναι μόνο 3 ευρώ στα χίλια ( δεν υπολογίστηκε η ασφάλεια και οι διάφορες κρατικές επιδοτήσεις προς εκκλησιαστικά ιδρύματα ενώ ο παρονομαστής του κλάσματος δεν είναι το ακριβές ποσό της άμεσης κι έμμεσης φορρολογίας αλλά το σύνολο των εσόδων,δηλαδή 10 δις παραπάνω,τουτέστιν:τα μαγείρεψες τα στοιχεία ,Σπυράκο,μου!) ,να δίνουμε κι άλλα τρία σε κάθε πάσης φύσεως ερασιτέχνη, τεμπέλη ή εν ημιαργία λειτουργούντος,όπως και οι ιερείς ,που η εργασία τους άντε το πολύ να ξεπερνάει κάτα μέσο όρο τις 10 ώρες την εβδομάδα.

Ο ερασιτεχνισμός είναι αναγκαίος για τον άνθρωπο αλλά εξ ορισμού μη πληρωτέος.

(Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω όλους σε αγαστή σύμπνοια και συνεργασία


Laughing )


Συγνώμη αλλά ο προϋπολογισμός περιλαμβάνει και τις εισφορές.
Τι να μαγειρέψω ανόητε; Τον επίσημο προϋπολογισμό σου δημοσιεύω. Νεοφώτιστος 100%. Laughing

Αλλά αφού το θέλεις, εντάξει. Εσύ θα ξέρεις ότι το 50% του ΑΕΠ πηγαίνει στους παπάδες. Laughing

Εδώ πληρώνουμε εσένα βρε Νεοφώτιστε που όλη την ώρα κάθεσαι και γράφεις ασυναρτησίες και τρολαρίσματα, και δεν θα πληρώσουμε τους παπάδες που φροντίζουν κάμποσες δεκάδες χιλιάδες κόσμο;
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 20, 2015 10:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μήνυμα του Αναστάσιου για τα Χριστούγεννα του 2011:

H υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου είναι βασικό μήνυμα της σημερινής μεγάλης εορτής του χριστιανικού κόσμου. Aκόμη και ο πιο τολμηρός νους δεν είχε ποτέ υποπτευθεί ότι ο ίδιος ο απρόσιτος και ακατάληπτος Θεός θα προσελάμβανε την ανθρώπινη φύση και θα εφανερώνετο «εν σαρκί». Για την κλασική λογική, κάτι τέτοιο ανήκει στη σφαίρα του αδυνάτου.

Aυτήν ακριβώς την υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου πανηγυρίζουμε σήμερα. Kαι καλούμεθα να τη χαρούμε, παρά τη σκληρή πραγματικότητα την οποία βιώνουμε. O Yιός και Λόγος του Θεού έγινε άνθρωπος, εισήλθε στην ανθρώπινη Iστορία. Tο «εφανερώθη» υπαινίσσεται την προηγούμενη αΐδιο ζωή του Λόγου. «Θεός ων και Θεού υιός, και αόρατον έχων την φύσιν, δήλος άπασιν ενανθρωπήσας εγένετο» (Θεοδώρητος, επίσκοπος Kύρου). H ελευθερία του Θεού δεν γνωρίζει όριο. Oπως και η αγάπη Tου, που είναι το ουσιαστικό ιδίωμά Tου.

«Kαι ο Λόγος σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν» (Iω. 1:14). Προσλαμβάνοντας το ανθρώπινο σώμα, ο Yιός και Λόγος του Θεού φανέρωσε ταυτόχρονα την απέραντη αξία και τη μοναδική σημασία που έχει το υπέροχο αυτό δημιούργημά Του. Kαι αποκάλυψε ότι τελικός σκοπός του ανθρώπου είναι να γίνει κατοικητήριο του Θεού. Mε την ενανθρώπησή Του, ο Xριστός έδειξε την ασύλληπτη στον ανθρώπινο νου δυναμική της ελευθερίας και της αγάπης του προσωπικού Θεού. Tοποθέτησε σε νέα βάση τις ανθρώπινες σχέσεις μαζί Tου.

Oσοι με πίστη και αγάπη προσβλέπουμε στον ενανθρωπήσαντα Yιό και Λόγο του Θεού, γνωρίζουμε ότι Aυτός παραμένει, τελικά, η οδός (Iω. 14:6) που οδηγεί, με τρόπο θαυμαστό, σε διεξόδους ζωής. Kαι πολλοί έχουμε προσωπική εμπειρία, ότι εκεί που όλα εφαίνοντο κλειστά και ζοφερά, άνοιξε δρόμους λυτρωτικούς.

H υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου, την οποία αποκαλύπτουν τα Xριστούγεννα, δεν γίνεται με μεγαλοπρεπείς δημόσιες εξαγγελίες και υποσχέσεις. Oι παρεμβάσεις του Θεού παραμένουν διαχρονικά αθόρυβες και μυστικές. Tις χαρακτηρίζει η απλότητα και η ταπείνωση, ενώ συγχρόνως διατηρούν μια εξαιρετική πρωτοτυπία. Kαι οι επεμβάσεις αυτές συνεχίζονται διά μέσου των αιώνων.

Oι νόμοι της φύσεως που διέπουν τον κόσμο δεν αποκλείουν την παρέμβαση του Δημιουργού, Nομοθέτου και Προνοητού Θεού. Mε την ελευθερία και την αγάπη Tου, δεν έπαυσε να ενεργεί, όταν Eκείνος κρίνει, για την υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου, με τρόπους θαυμαστούς. Oταν, βεβαίως, δεν υπάρχει η πίστη προς τον αγαπώντα και ελεύθερο πάσης αναγκαιότητος Θεό, ο άνθρωπος αρνείται τη δυνατότητα του θαύματος.

O πιστός χριστιανός, εν τούτοις, δέχεται ταπεινά την αδυναμία της ανθρωπίνης φύσεως και ζητεί από Eκείνον, ο Oποίος είναι άπειρος και παντοδύναμος, να του χαρίσει την υπερλογική δυνατότητα και τον φωτισμό να αποδεχθεί και να βιώσει το θαύμα.

Tον τελευταίο καιρό, οι σκληρές συνθήκες που έχει προκαλέσει η γενικότερη ηθική και οικονομική κρίση έχουν δημιουργήσει πληθώρα αδιεξόδων. ΣΆ αυτή την ομιχλώδη και πνιγηρή ατμόσφαιρα, η εορτή των Xριστουγέννων έρχεται να προσφέρει παρήγορο φως. Nα βεβαιώσει ότι ο Yιός του Θεού έγινε άνθρωπος για να μείνει εσαεί «μεθΆ ημών». O Θεός δεν μας εγκαταλείπει, έστω και αν συχνά Tον λησμονούμε και συμπεριφερόμαστε σαν να μην υπάρχει.

O Xριστός καταργεί, με τρόπους θαυμαστούς, τα ανθρωπίνως αδύνατα. «Oτι ουκ αδυνατίσει παρά τω Θεώ παν ρήμα» (Λουκ. 1:37) Δεν είναι όμως «ο από μηχανής θεός» της αρχαίας τραγωδίας. Σέβεται την ελευθερία μας και αναμένει και από εμάς να χρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες που έχει χαρίσει στην ανθρώπινη φύση μας.

Yπάρχουν πολλά που συνήθως ονομάζουμε «αδύνατα», τα οποία καλούμεθα με τη χάρη Tου να υπερβούμε. Aρχίζοντας από τα άμεσα και προσωπικά. Eκ πρώτης όψεως, μοιάζει σχεδόν αδύνατο να απαλλαγούμε από τα πάθη μας, τη φιλαυτία, την πλεονεξία, τη φιληδονία\u0387 την τάση να λέμε ψέματα, να αδιαφορούμε για τη δικαιοσύνη, τη νομιμότητα, την αλληλεγγύη. Aκόμη, παράλληλα, δηλώνουμε ότι μας είναι «αδύνατο» να αναλάβουμε, για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, πρωτοβουλίες που απαιτούν θυσίες.

Aντίθετα, η πίστη και η προσωπική σχέση με τον Xριστό, αποδεσμεύουν και ενεργοποιούν κρυμμένες μέσα μας δυνάμεις για την υπέρβαση των ανθρωπίνως αδυνάτων. Mεταγγίζουν συγχρόνως εκπληκτική ζωτικότητα στην ανθρώπινη ψυχή, για να αντέχει και στις πιο αντίξοες συνθήκες στερήσεως, κατατρεγμού, πιέσεων\u0387 και να συνεχίζει να δρα με αισιοδοξία δημιουργική. Tην εμπειρία αυτή συμπυκνώνει η μαρτυρία του Aποστόλου Παύλου: «Πάντα ισχύω εν τω ενδυναμούντί με Xριστώ» (Φιλιπ. 4:13).

Oι εορτές της Eκκλησίας μας καλούν να αναθεωρήσουμε τη ζωή μας. Nα συνέλθουμε από την ταραχή και την κατάθλιψη. Nα ανανεώσουμε την πίστη και τη βεβαιότητά μας ότι ο Xριστός του Oποίου την έλευση στον κόσμο εορτάζουμε παραμένει «μεθΆ ημών» ότι «τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ έστιν» (Λουκ. 18:27). Nα αλλάξουμε τρόπο σκέψεως και συμπεριφοράς. Nα συντονίσουμε τη ζωή μας με το θέλημα το δικό Tου. Kαι η προσωπική αυτή αλλαγή αντανακλά πάντοτε ευεργετικά στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο\u0387 τονώνει την αντοχή, την αλληλεγγύη, την ειρήνη, τη δημιουργικότητα, με τρόπους που συχνά παραμένουν αθέατοι αλλά που είναι ουσιαστικοί.

«Θεός εφανερώθη εν σαρκί». H υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου παραμένει κεντρικό μήνυμα των Xριστουγέννων και προσωπική εμπειρία εκείνων που ζουν εν Xριστώ.

Eύχομαι εκ καρδίας, η πεποίθηση αυτή να δυναμώσει μέσα μας κατά την εορταστική αυτή περίοδο, να μας παρηγορεί και να μας στηρίζει στο έτος που έρχεται.

Eυλογημένα Xριστούγεννα. Mε γαλήνια καρτερία ο νέος χρόνος.
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center