Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 13, 2015 10:32 pm Θέμα δημοσίευσης: Στα χνάρια του Επιμενίδη; |
|
|
Πάντοτε ψεύδομαι.
---
Για όσους δεν το κατάλαβαν, το επαναλαμβάνω: πάντοτε. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 13, 2015 11:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πράγμα φυσικά αδύνατον οπως έχουμε ξαναπεί! _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 13, 2015 11:32 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Στα χνάρια του Επιμενίδη; |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & & & & & & & & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
iason έγραψε: | Πάντοτε ψεύδομαι.
---
Για όσους δεν το κατάλαβαν, το επαναλαμβάνω: πάντοτε. |
Αρα η προταση αυτη δεν αληθευει
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 3:50 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Στα χνάρια του Επιμενίδη; |
|
|
skapaneas έγραψε: | Αρα η προταση αυτη δεν αληθευει |
Ακριβώς για αυτό που λες αληθεύει, και χαίρομαι που το κατάλαβες, ξεφτέρι μου. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 3:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ouliathis έγραψε: | Πράγμα φυσικά αδύνατον οπως έχουμε ξαναπεί! |
Λοιπόν κοίτα ένα παράξενο πράγμα. Το να ψεύδεσαι πάντα, φυσική αδυναμία. Το να λες πάντα αλήθεια, φυσική δυνατότητα!
Για λεπτομέρειες ρώτα τον σκαπανέα να στο εξηγήσει... _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TΡΙΟΜΗΔΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 12:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΝΙΔΗ ΜΕ ΕΦΤΑΣΕ Η ΜΟΙΡΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΙΡΕΣ ΜΕ ΡΩΤΑΣΑΝ ΜΕΣΑ
ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΧΡΟΝΟΠΥΛΗ
- ΓΙΑΤΙ ΘΝΗΤΕ ΠΑΝΤΑ ΨΕΥΔΕΣΑΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ;
- ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΩ ΑΙΩΝΙΑ
- ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΘΝΗΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΝΟΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΣΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ;
- ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ!
- Ε ΗΜΙΘΕΕ Ο ΕΠΙΜΕΝΙΔΗΣ ΣΕ ΕΦΕΡΕ ΕΔΩ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ;
- ΤΡΙΟΜΗΔΗΣ ΕΙΠΑ ΜΕ ΛΕΝΕ _________________ Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 12:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίδια περίπτωση, με το λογικό παράδοξο του Κρητικού Επιμενίδη στα χνάρια του οποίου – όπως λες και στον τίτλο σου – κινείσαι .
"Κρῆτες ἀεὶ ψεῦσται
Στην πρόταση του Επιμενίδη – όπως και την δική σου - υπάρχει μια αντίφαση
Βρίσκεται στο “αεί” του Επιμενίδη , στο “πάντοτε” στην δική σου πρόταση
Δεν μπορείς να ψεύδεσαι “πάντοτε” λέγοντας μία - (έστω μία)- αλήθεια .
Αν η πρόταση σου είναι αληθής , τότε πάει περίπατο το “πάντοτε”
Η αντίφαση αυτή σχετίζεται με την “λογική” της θεωρίας των συνόλων .
Να μην στην πω , θα πρέπει να την ξέρεις (την αντίφαση)
Νομίζω γνωρίζεις και το παράδοξο του κουρέα.
Ίδια ιστορία
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 2:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπα να προκαλέσω λίγο χιούμορ, αλλά μια ο Ουλιάδης μια εσύ, το ξενερώσατε το πράγμα. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 2:15 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & & & & & & & & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
iason έγραψε: | Είπα να προκαλέσω λίγο χιούμορ, αλλά μια ο Ουλιάδης μια εσύ, το ξενερώσατε το πράγμα. |
Οχι και τοσο, οσο νομιζεις ...
Η παρακατω προταση, ειναι αληθης ή ψευδης ;
Οι αριθμοι 1,2,3,5,7,9 ειναι περιττοι.
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 9:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψευδής: όλοι οι αριθμοί είναι χρησιμότατοι. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2015 10:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & & & & & & & & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
iason έγραψε: | Ψευδής: όλοι οι αριθμοί είναι χρησιμότατοι. |
Μα, σχεδον ολοι οι αριθμοι στην προταση αυτη ειναι περιττοι ...
Πως ειναι δυνατον η προταση να ειναι ψευδης ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 15, 2015 3:24 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι αριθμοί μπορεί να είναι περιττοί ή να μην είναι. Όμως πριν από αυτό, αυτός που νομίζει ότι είναι μάγκας γιατί έπιασε τον παπά απ΄ τα ράσα, αυτός είναι σίγουρα περιττός. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 15, 2015 4:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & & & & & & & & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
iason έγραψε: | Οι αριθμοί μπορεί να είναι περιττοί ή να μην είναι. |
Και οι προτασεις, οπως λεμε, μπορει να ειναι ή αληθεις ή ψευδεις ...
Γιατι λοιπον η προταση : Οι αριθμοι 1,2,3,5,7,9 ειναι περιττοι : ειναι ψευδης ;
Και κατ΄επεκταση γιατι οι προτασεις :
οι αριθμοι 1,2,3,5,7,9, 11, 13, 15, 17, 19 ειναι περιττοι
οι αριθμοι 1,2,3,5,7,9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29 ειναι περιττοι
..............................................................................................................................
οι αριθμοι 1,2,3,5,7,9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29, ...................... , 2κ+1 ( 14<κ ανηκει στο Ν ) ειναι περιττοι :
ειναι ψευδεις ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 15, 2015 6:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκαπανέα, τα στοιχεία ενός συνόλου καθορίζονται από τον τρόπο που τα εποπτεύει ο νους. Ποια ακριβώς συνθήκη ζητά να δει αν ισχύει η όχι, σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο. Όταν είναι γνωστές και καλά ορισμένες όλες οι παράμετροι που ορίζονται απο την εποπτεία, τότε ισχύουν οι αρχές της αριστοτελικής λογικής, όπου εκεί οι προτάσεις η τα σύνολα οφείλουν να είναι είτε αληθείς είτε ψευδείς, αποκλείοντας κάτι τρίτο. Πρόκειται δηλαδή για δυαδική λογική που δέχεται τιμές 0 για το ψευδές και 1 για το αληθές. Σύμφωνα με αυτά, το σύνολό σου όταν το εποπτεύσει ο νους σύμφωνα με αυτό που ζητάς, η οριστική και αμετάκλητη απάντηση είναι όχι, δεν ανηκει στο σύνολο των περιττών, που να χτυπάς τον κω......... σου κάτω. Το σύνολό σου είναι ένα κλασικό σύνολο, εύκολα ορισμένο και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό στον αιώνα τον άπαντα. Μέχρι εδώ καλά αλλά πάντα υπάρχει ένα αλλά. Τι γίνεται αν εγώ θέλω να μαθηματικοποιήσω την γλωσική πρόταση καμία πενηνταριά καρέκλες; Εδώ η αριστοτελική λογική αχρηστεύεται γιατι η πρόταση δεν είναι απόλυτα ακριβής ώστε να μπορει να δεχθεί τιμές 0,1. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα δημιουργεί η πρόταση," αυτή η πρόταση είναι ψευδής " που έχει τις βάσεις της στον "υπναρά" Επιμενίδη, που δεν ήταν καθόλου υπναράς, αλλού κολλάει ο ύπνος.
Το σύνολο καμιά πενηνταριά καρέκλες λοιπόν ομοιάζει ως προς την πρόταση του Επιμενίδη στο ότι εμπεριέχει μια ασάφεια. Συμμετέχει και δεν συμμετέχει στο 50 γιατι μπορεί να είναι τελικά 48, η μπορεί να είναι 52. Η πρόταση Επιμενίδη συμμετέχει στο αληθές η ψευδές εξ ίσου. Μόλις δημιουργήσαμε την έννοια τω ασαφών συνόλων. Αν εποπτεύσω διαφορετικά το σύνολό σου τότε για το ίδιο σύνολο θα έχω διαφορετική απάντηση καθόσον θέτω διαφορετικά την ερώτηση. Σε ποιο βαθμό το σύνολο αυτό μετέχει στο σύνολο των περιττών; Μόλις το μετέτρεψα σε ασαφές σύνολο, όπου οι τιμές που μπορεί αυτό να δεχθεί δεν είναι αναγκαστικά 0,1 αλλά μπορεί να δεχθεί και τιμές ανάμεσα στο 0 και στο 1. Πόσες; Άπειρες, εξαρτάται απο το τι είδους ακρίβεια ζητάμε και για ποιο λόγο. Έτσι υπό την κατάλληλη νοητική επόπτευση, η ιδέα του περιττού μετέχει στο σύνολό σου 12357 κατά κάποιο ποσοστό, και δεν μετέχει κατά κάποιο άλλο, η τιμή στην έξοδο είναι προφανώς ανάμεσα στο 0,1 και πιο συγκεκριμένα ,80, άρα μόλις μεταράπηκε έτσι πάλι σε κλασικά σύνολο καθαρά ορισμένο, και ως ανήκων σε όλα τα κλασικά σύνολα παρόμοιας αναλογίας. Αυτό είναι ένα απλούστατο παράδειγμα, τα ασαφή σύνολα μπορει να ειναι πολύ πιο σύνθετα, που να δίνουν άλλα ασαφή τα οποία με την προσθήκη μιας μεταβλητής που λέγεται κέντρο βάρους, μπορούν να μας δώσουν πραγματικό και σαφή αριθμό στην έξοδο. Χρειάζεται βιβλίο πλέον για να τα αναλύσουμε αυτά, ο bugman υποψιάζομαι πως μπορεί να τα γνωρίζει καλυτερα, ένα πιο σύνθετο παράδειγμα πάντως, θα δώσω περιληπτικά παρακάτω Το σίγουρο είναι πως όσο ασαφές και αν είναι το σύνολο μπορούμε χρησιμοποιώντας τις πράξεις της θεωρίας των ασαφών συνόλων να έχουμε μια τιμή στην έξοδο που θα είναι πραγματικός αριθμός. Καθόλου ασαφής δηλαδή στο τέλος. Μια τεχνολογική εφαρμογή πχ των ασαφών συνόλων είναι η μαθητικοποίηση σε ένα τσιπάκι της έκφρασης, αν το νερό στην έξοδο του πλυντηρίου είναι καθαρό τότε όχι άλλο απορρυπαντικό, (κλασικό σύνολο) αν είναι λιγότερο καθαρό, τότε ρίξε λίγο απορρυπαντικό, αν ειναι περισσότερο βρώμικο τότε πιο πολύ απορρυπαντικό. (Τα υπόλοιπα σύνολα δηλαδή χαρακτηρίζονται ως ασαφή). Το ηθικό δίδαγμα όλων αυτών είναι πως τα πράγματα εκεί έξω είναι ένας απλός σωρός σκουπίδια για τον ανίκανο νου, που με την σειρα του σημαινει πως ο ανίκανος νους είναι το πραγματικό σκουπίδι, κι όχι αυτά που προσπαθεί να χειριστεί. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 15, 2015 9:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που ανέφερες με τις πενηνταριά καρέκλες μού θύμισε ανέκδοτο:
Λέει ο Ταρζάν στην Τσίτα
-Γρήγορα ανέβα στο δέντρο να δεις πόσοι Ζουλού έρχονται.
Σαλτάει αμέσως στο κλαδί η μαϊμού και λέει ατάκα
-Εκατόν ένας!
-Τι λες ρε θηρίο, πότε τους μέτρησες κιόλας;
-Αφού πάει ένας μπροστά και καμιά κατοσταριά από πίσω.
Λογική γνήσια. Παράλογη μπορεί ... αλλά γνήσια. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|