Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 21, 2015 3:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει
mark έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Δηλαδη mark, αντιπαραθετεις
το στιγμιαιο συμβαν του τελους της φυσικης ζωης ( "κλεισιμο" του διακοπτη ) που ειναι ο φυσικος θανατος, με
τη χρονοβορα διαδικασια δημιουργιας του σωματος ( "κατασκευη" του λαμπτηρα ) που ειναι η φυσικη γεννηση.
Γιατι βεβαια άλλο ο τοκετος και άλλο η γεννηση του οντος.
Η γεννηση άρχεται τυπικα απο τη στιγμη της συλληψης και τελειωνει τυπικα οταν το ολοκληρωμενο εμβρυο δει το φως.
|
Ναι σωστά, το σκέφτηκα και εγώ αυτό, πως η γέννηση δεν είναι ένα στιγμιαίο γεγονός. Από την άλλη όμως, ούτε και ο θάνατος είναι, σε κάποιες τουλάχιστον περιπτώσεις...Οι γιατροί, και όχι μόνον αυτοί, διχάζονται για το πότε κάποιος μπορεί να θεωρηθεί νεκρός. Πεθαίνεις όταν σταματήσει η καρδιά σου; Όχι, γιατί μπορεί να επανέλθει. Όταν πέσεις σε κώμα; Ούτε τότε, γιατί μπορεί να ξυπνήσεις. Τότε πότε κάποιος πραγματικά πεθαίνει; Κανείς δεν ξέρει σίγουρα!
|
Αν κανείς δεν ξερει με βεβαιοτητα τι ειναι ο θανατος, τοτε ( μάλλον ) δεν υπαρχει θανατος
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 21, 2015 6:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Οποιουδήποτε όντος διαστρέφεται η φύση του το τίμημα είναι η καταστροφή του,αργά ή γρήγορα (αρρώστια-θάνατος στα έμβια) ,μετασχηματισμός στα άβια. |
Ονομάζεις φυσική “διαστροφή” τον θάνατο των εμβίων όντων?
Η βέλτιστη , η σπουδαιότερη φυσική μετάλλαξη (θάνατος) που οδήγησε στην τεράστια βιοποικιλότητα του κόσμου που παρατηρούμε σήμερα , είναι φυσική διαστροφή?
Μήπως κατάλαβα λάθος ?
Θεωρείς την εξέλιξη των ειδών , ως “διαστροφή” της αρχικής φύσης τους?
Παράθεση: | Πιστεύεις στη μεταφυσική; |
Δεν “πιστεύω” αλλά ερευνώ μεθοδικά , αυτό που πράγματι υπάρχει.
Έχω εντοπίσει να υπάρχει η υλοενέργεια , ο χωροχρόνος που αλληλεπιδρούν μεταξύ με τρόπο / μεθοδολογία / φυσικούς νόμους σταθερούς και ίδιους παντού, σε όλο τον κόσμο που έχουμε την δυνατότητα να προσπελάσουμε με την σύγχρονη τεχνολογία μας.
Αυτό οδηγεί στην σκέψη πως υπάρχει “λόγος” .
Δεν έχω εντοπίσει στην φύση – στο όντως υπαρκτό - να υπάρχει “ηθική” με την σχετική έστω έννοια που μιλούν για αυτή οι άνθρωποι
Καταγράφω διαφορετικά να αναφέρεται από κοινωνία σε κοινωνία ανθρώπων , από περιοχή σε περιοχή , να διαφέρει στην ροή της ιστορία του ανθρώπινου είδους .
Ακόμα και να σχετίζεται με τα εκάστοτε πολιτικοοικονομικά συστήματα.
Στη φύση να υπάρχει καθεαυτή , δεν την έχω εντοπίσει .
“Φυσική” λοιπόν δεν είναι.
Εσύ ονόμασε την όπως θέλεις .
“Μεταφυσική” , .... “υπερβατική” ή ότι άλλο θες , αρκεί να μου προτείνεις μια λογική μεθοδολογία εντοπισμού της που να επιβεβαιώνεται πάντα , κάτω από τις ίδιες αντικειμενικές συνθήκες .
Αν την συσχετίσεις με έννοιες και αξίες άλλες , θα πρέπει να προσδιορίσεις και αυτές και να αποδείξεις πως αυτές πράγματι υπάρχουν , διαφορετικά αυθαιρετείς και το συμπέρασμά σου θα “φαίνεται” σωστό , αλλά δεν θα είναι.
Ηθική είναι κάτι που ορίζεται υποκειμενικά από άτομα /ο (ανθρώπους μόνο) και ταυτόχρονα τα προσδιορίζει
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 5:19 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Οποιουδήποτε όντος διαστρέφεται η φύση του το τίμημα είναι η καταστροφή του,αργά ή γρήγορα (αρρώστια-θάνατος στα έμβια) ,μετασχηματισμός στα άβια.
|
Αρα ... ο θανατος λογικα ειναι αποτελεσμα φυσικης διαστροφης
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 7:44 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει
gianiss έγραψε: | Δεν “πιστεύω” αλλά ερευνώ μεθοδικά , αυτό που πράγματι υπάρχει.
Έχω εντοπίσει να υπάρχει η υλοενέργεια , ο χωροχρόνος που αλληλεπιδρούν μεταξύ με τρόπο / μεθοδολογία / φυσικούς νόμους σταθερούς και ίδιους παντού, σε όλο τον κόσμο που έχουμε την δυνατότητα να προσπελάσουμε με την σύγχρονη τεχνολογία μας.
Αυτό οδηγεί στην σκέψη πως υπάρχει “λόγος” |
Δηλαδη "λογος" οπως λεμε αιτια ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 11:25 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | Οπως[/color] και να το δεις, τα φυτα προηγουνται, η ζωη προηγειται και προϋποτιθεται εξ απαντος και ... επονται ολα τ΄ άλλα !!!
|
Τα φυτά και η ζωή γενικότερα γεννήθηκε από συνδυασμό άβιων χημικών στοιχείων κι ενώσεων,άρα δεν προηγούνται απ' όλα τ' άλλα. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 11:37 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | . Το ανθρώπινο δίκαιο εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να είναι μία απλή κόπια του φυσικού δικαίου αλλά μία μετεξέλιξή του που να αναδεικνύει τις ανθρώπινες διαστάσεις και ρόλους.. |
Το φυσικό δίκαιο δεν εξελίσσεται, ο συντονισμός μας με αυτό εξελίσσεται.Αν εννοείς ότι το ανθρώπινο δίκαιο δεν είναι απλή αντιγραφή της συμπεριφοράς των ζώων να συμφωνήσω.
iason έγραψε: | Αυτό το σεβασμό προς την ίδια μας τη φύση χρειαζόμαστε, και εάν δεν υπάρξει αυτός ο σεβασμός προν τον κόσμο που μας περιβάλλει, δεν θα μπορέσουμε να φιλιώσουμε με αυτόν τον κόσμο, και αυτό είναι που πραγματικά συμβαίνει τελικά, αυτή είναι η φυσική τάξη που παραβιάζουμε, και πληρώνουμε φυσικά το τίμημα. Όσο δεν κατανοείς τον κόσμο που σε γέννησε, δεν θα κατανοήσεις ούτε τον εαυτό σου τον ίδιο. |
Και μέσα στη φύση μας είναι και το πολιτιστικό πλεονέκτημα,το οποίο δημιουργείται μόνο κοινωνικά ,άρα φυσικό είναι να επιστρέφει στην κοινωνία προς οφελός της κι όχι προς όφελος λίγων. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Κυρ Αύγ 23, 2015 11:34 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 11:59 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Και μέσα στη φύση μας είναι και το πολιτιστικό πλεονέκτημα,το οποίο δημιουργείται μόνο κοινωνικά ,άρα φυσικό είναι να επιστρέφει στην κοινωνία προς οφελός της κι όχι προς όφελος λίγων. |
Λοιπόν, εντόπισα το "πρόβλημα" που έχω με σένα. Όχι, εσύ δεν έχεις κανένα πρόβλημα, εγώ λέω ότι έχω. Είσαι πολύ λογικός. Αυτό είναι. Η φύση λειτουργεί λογικά, με λόγο, έχει λογική, είναι λογική. Αυτό το δεχθήκαμε. Όμως επίσης, αφού όλα τα έχει εν δυνάμει, είναι και παράλογη. Εσύ προσπαθώντας να είσαι λογικός, κάπου παραβλέπεις τον παραλογισμό της, και νομίζεις ότι την μιμείσαι, αλλά δεν. Εάν εγώ τώρα ακολουθήσω κάποιους συλλογισμούς σου με επίσης λογικό τρόπο, παρασέρνομαι σε μια περίεργη κατάσταση όπου το λογικό συγχέεεται με το παράλογο. Φταις σε κάτι; Σφάλλεις σε κάτι; Όχι. Έτσι είναι η φύση των πραγμάτων! Τις πταίει; Ουδείς πταίει. Δεν ξέρω. Ουδέν οίδα. Γνωρίζω -σαν διαδικασία- συνεχώς, μαθαίνω συνεχώς, αλλά δεν ξέρω. Ακόμη δεν ξέρω αρκετά, όσα θα ήθελα.
Για τη σχέση φύση και πολιτισμού, πολλή, πάρα πολλή, μελάνη έχει χυθεί. Αυτό συμπεριλαμβάνεται σε όσα δεν ξέρω ακόμη. Ίσως να μην το μάθω και ποτέ. Ο πολιτισμός σίγουρα προέρχεται από τη φύση. Στην πορεία όμως το τι συνέβη, άλλη ιστορία. Συνέβησαν αλλαγές, ίσως ριζικές. Το εάν αυτές είναι ριζικές ή όχι, έχει σχέση με τις έννοιες, το πώς ορίζουμε επακριβώς την Φύση και πώς τον Πολιτισμό. Για να συγκρίνουμε, πρέπει να ξέρουμε. Και δεν ξέρουμε. Τα όρια κάθε άλλο παρά σαφή είναι. Αυτά τα λίγα προς το παρόν. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 12:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ouliathis έγραψε: | Γιατί υπάρχει αλλα και μεγαλουργεί μάλιστα αυτή η συγκεκριμένη κατάσταση στον άνθρωπο; Νομίζω πως από πίσω κρύβεται πάλι ο φόβος του θανάτου, η αυτή η ανάγκη για ασφάλεια, για το αύριο του ανθρώπου, που μόνο αυτός έχει αυτόν τον φόβο, πράγμα που ίσως πάλι παραπέμπει στον θάνατο. Όπως και να το κάνουμε ο πλουτισμός παρέχει μια ψευδαίσθηση αθανασίας, η ακόμα χειρότερα σε βοηθάει να τα ξεχάσεις όλα αυτά!
|
Φόβο του θανάτου έχουν και τα ζώα ,τουλάχιστον τα σπονδυλωτά. Επίσης,οποιοδήποτε ανθρωπιστικό ιδανικό αποτελεί νόημα απέναντι στο θάνατο.Πρέπει,λοιπόν, να υπάρχει κι άλλη συνθήκη για να εξηγήσει την παρά φύσιν,όπως σωστά είπες, επιθυμία του ακόρεστου πλουτισμού.
Κι αυτή θεωρώ πως είναι η τάση να θεωρούμε πως η ευφυία του ανθρώπου μπορεί να υποτάξει τα πάντα,ακόμα και το θάνατο,για τις ανάγκες του. Η διαστροφή στον εξουσιαστή είναι το γνωστό "ο θάνατός σου ,η ζωή μου",το οποίο μεθερμηνευόμενον σημαίνει " αφού δεν μπορώ να υποτάξω το θάνατό μου, θα υποτάξω το θάνατό σας (φυτικού και ζωικού βασιλείου) στη ζωή μου". _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 12:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: |
Συνεπώς:
γέννηση με έρωτα = φυσική
γέννηση χωρίς έρωτα = παρά φύσιν
Δηλαδή μπορούμε να πούμε πως υπάρχουν δύο είδη γέννησης, η φυσική (με έρωτα) και η παρά φύσιν (χωρίς έρωτα).
Και τα δύο όμως είδη γέννησης οδηγούν αναγκαστικά στον θάνατο. Τον θάνατο δεν τον ενδιαφέρει πώς γεννήθηκε κάτι ή κάποιος, αν υπήρξε ή δεν υπήρξε έρωτας κατά τη γέννησή του, ούτε κάτι τέτοιο διαφοροποιεί τους γεννημένους. Γιατί θα ήταν σίγουρα άδικο, αλλά ούτε μου φαίνεται πως συμβαίνει κάτι τέτοιο, αυτός που γεννήθηκε χωρίς έρωτα να βρίσκεται σε χειρότερη μοίρα από κάποιον που γεννήθηκε με. Επίσης δε νομίζω πως οπουδήποτε υπάρχει έρωτας, υπάρχει και γέννηση. Αντίθετα, οπουδήποτε υπάρχει γέννηση, υπάρχει και θάνατος. Γι' αυτό και λέω, πως το αντίθετο του θανάτου είναι η γέννηση και όχι ο έρωτας. |
Η παρά φύσιν γέννηση εξαρτάται οντολογικά απ' τη φυσική,αφού είναι η απουσία της
και η απουσία του όντος εξαρτάται απ' την παρουσία του,όχι το αντίστροφο.Άρα ο έρωτας είναι η οντολογική συνθήκη της γέννησης. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 12:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: | Πεθαίνεις όταν σταματήσει η καρδιά σου; Όχι, γιατί μπορεί να επανέλθει. Όταν πέσεις σε κώμα; Ούτε τότε, γιατί μπορεί να ξυπνήσεις. Τότε πότε κάποιος πραγματικά πεθαίνει; Κανείς δεν ξέρει σίγουρα!
|
Από εγκεφαλικό θάνατο έχει επιστρέψει κανείς; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 12:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: | Οπως[/color] και να το δεις, τα φυτα προηγουνται, η ζωη προηγειται και προϋποτιθεται εξ απαντος και ... επονται ολα τ΄ άλλα !!!
|
Τα φυτά και η ζωή γενικότερα γεννήθηκε από συνδυασμό άβιων χημικών στοιχείων κι ενώσεων,άρα δεν προηγούνται απ' όλα τ' άλλα. |
Αυτος ο ισχυρισμος σου που διαψευδεται απο την εμπειρια ειναι αποδεδειγμενος οντως οσον αφορα τις απαρχες του ή αποτελει μια δικη σου αυθαιρεσια ;
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 12:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Παράθεση: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Οποιουδήποτε όντος διαστρέφεται η φύση του το τίμημα είναι η καταστροφή του,αργά ή γρήγορα (αρρώστια-θάνατος στα έμβια) ,μετασχηματισμός στα άβια. |
Ονομάζεις φυσική “διαστροφή” τον θάνατο των εμβίων όντων?
Η βέλτιστη , η σπουδαιότερη φυσική μετάλλαξη (θάνατος) που οδήγησε στην τεράστια βιοποικιλότητα του κόσμου που παρατηρούμε σήμερα , είναι φυσική διαστροφή?
Μήπως κατάλαβα λάθος ?
Θεωρείς την εξέλιξη των ειδών , ως “διαστροφή” της αρχικής φύσης τους? |
Όχι,βέβαια,απ' τη στιγμή που η δημιουργία είναι ένας λογικός ανασυνδυασμός των αρχικών συνθηκών στον αγώνα για επιβίωση.Αν η διαδικασία είναι πέραν του ορίου απορρόφησης των γενετικών κραδασμών ,το αποτέλεσμα είναι ο θάνατος.
Γιατί λες ότι ο θάνατος είναι "φυσική μετάλλαξη"; Υπήρξε ζωή αθάνατη;
gianiss έγραψε: | [Δεν έχω εντοπίσει στην φύση – στο όντως υπαρκτό - να υπάρχει “ηθική” με την σχετική έστω έννοια που μιλούν για αυτή οι άνθρωποι |
Δεν υπάρχουν κανόνες στη φύση; Ο ανώτερος από αυτούς δεν είναι η ενότητα δημιουργίας και καταστροφής; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 12:56 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Αυτος ο ισχυρισμος σου που διαψευδεται απο την εμπειρια ειναι αποδεδειγμενος οντως οσον αφορα τις απαρχες του ή αποτελει μια δικη σου αυθαιρεσια ;
|
Ενημερώσου για την εξελικτική ιστορία της Γης... _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 1:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | . Η φύση λειτουργεί λογικά, με λόγο, έχει λογική, είναι λογική. Αυτό το δεχθήκαμε. Όμως επίσης, αφού όλα τα έχει εν δυνάμει, είναι και παράλογη.
|
Εννοείς ότι αποκλίνει από τις ανθρώπινες προσδοκίες; Καμιά αντίρρηση.
iason έγραψε: | Ο πολιτισμός σίγουρα προέρχεται από τη φύση. Στην πορεία όμως το τι συνέβη, άλλη ιστορία. Συνέβησαν αλλαγές, ίσως ριζικές. Το εάν αυτές είναι ριζικές ή όχι, έχει σχέση με τις έννοιες, το πώς ορίζουμε επακριβώς την Φύση και πώς τον Πολιτισμό. Για να συγκρίνουμε, πρέπει να ξέρουμε. Και δεν ξέρουμε. Τα όρια κάθε άλλο παρά σαφή είναι. Αυτά τα λίγα προς το παρόν. |
Μα το δέχτηκα αυτό,όταν μίλησα για παρά φύσιν συμπεριφορές. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 22, 2015 1:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Αυτος ο ισχυρισμος σου που διαψευδεται απο την εμπειρια ειναι αποδεδειγμενος οντως οσον αφορα τις απαρχες του ή αποτελει μια δικη σου αυθαιρεσια ;
|
Ενημερώσου για την εξελικτική ιστορία της Γης... |
ξερεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|