Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Είναι η συνείδηση βαθμωτό μέγεθος;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 50, 51, 52  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 11:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
Παράθεση:
Για να μιλάς για “κινούμενη κίνηση” , θα πεί πως κάτι γνωρίζεις για ..... “ακίνητη κίνηση”

Υπάρχει τέτοια κίνηση ?

Οριζοντας την κινηση ως μεταβολη τοτε ακινητη κινηση ειναι η αμεταβλητη κινηση
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 11:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
Παράθεση:
Για να μιλάς για “κινούμενη κίνηση” , θα πεί πως κάτι γνωρίζεις για ..... “ακίνητη κίνηση”

Υπάρχει τέτοια κίνηση ?

Οριζοντας την κινηση ως μεταβολη τοτε ακινητη κινηση ειναι η αμεταβλητη κινηση


Η πρόταση αυτή περιέχει μιαν αντίφαση

Για δες τι λες , και κρίνε μόνος σου

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 12:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ωραία,όρισε εσύ την κίνηση χωρίς χρόνο για να δω πόσο κόβει το δικό σου μαχαίρι! Wink

Κάθε ορισμός είναι περιορισμός. Το πρόβλημα δεν είναι με ή χωρίς χρόνο. Για εμάς είναι κίνηση, γιατί μας δυσκολεύουν οι ουλιάδιες (και κοινές) πεποιθήσεις. Μήπως "για το σύμπαν" κίνηση και ακινησία είναι όψεις του ίδιου νομίσματος; Λέω τώρα. Δηλώνω την άγνοιά μου και εκτίθεμαι, αυτό παθαίνω.


Βεβαίως και είναι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος! Ολα είναι! Δεν μπορείς κάν να σκεφτείς οποιαδήποτε έννοια χωρίς την αντίθετή της! Το εχουμε ξαναπεί αυτό. Και αυτό απο μόνο του υπονοεί κάτι. Οτι υπάρχει νόμισμα η θησαυρός που περιμένει να ανακαλυφθεί πίσω από αυτό το δίπολο. Ο Παρμενίδης για παράδειγμα εδώ είναι που εγείρει διαφωνία με τους κοινούς ανθρώπους.

Καθιερώθηκε να ονομάζουν δύο μορφές
Ενώ την μία δεν θα έπρεπε -εδώ είναι που πλανώνται-,
και τις θεώρησαν αντίθετης δομής, τους έβαλαν σημάδια
διαφορετικά, από την μια το αιθέριο πυρ της φλόγας,
ήπιο πυρ, ανάλαφρο, παντού το ίδιο με τον εαυτό του,
αλλά όχι ίδιο με το άλλο, αλλά και το άλλο αντίθετο σε αυτό,
νύχτα ανεξιχνίαστη, δομή πυκνή βαριά.
Όλη αυτή την διάταξη σου εκθέτω όπως φαίνεται να είναι,
Ώστε ποτέ γνώμες θνητών να μην σε παρασύρουν.

Αυτό το "αποσμασματάκι" χρήζει μιας κάποιας ανάλυσης γιατί κατά την γνώμη μου λέει περισσότερα απο όσα φαίνεται να λέει.
Λέει πως οι θνητοί θεωρούν την φλόγα και την νύχτα παντού ίδιες με τους εαυτούς τους ενώ δεν ειναι! Στην πραγματικότητα το ένα εμπεριέχει το άλλο και γι αυτό το ένα διαδέχεται το άλλο, συνεπώς είναι ενωμένα αλλά πως μπορεί να γίνεται αυτό; Αυτό σε καλεί να σκεφτείς ο Παρμενίδης!
Ένα νοητικό πείραμα εδω, τηρουμένων των αναλογιών πάντα, μπορεί να βοηθήσει στο να κατανοήσουμε πως μπορεί να συμβαίνει αυτή η ένωση, και γι αυτό θα χρησιμοποιήσουμε αυτό ακριβώς. Ένα νόμισμα η κύκλο με αλλα λόγια.
Πάνω σε αυτόν τον κύκλο, που αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα βέβαια, κινείται σαν να είναι ένα σημείο η αντίληψη μας, με τους όποιους φυσικούς περιορισμούς της. Αυτό το σημείο κινείται ας δεχτούμε απο την κορυφή του κύκλου προς τα κατω ορίζοντας το πρώτο ημικύκλιο, και προβάλει αυτο που αντιλαμβάνεται σαν ένας φακός, πάνω σε ένα τοίχο απέναντι, που εδώ στο νοητικό πείραμα μας συμβολίζει την συνείδηση με τους περιορισμούς της. Τι προβάλεται τώρα στην συνείδηση η τοίχο; Μια ευθεία φωτεινή γραμμή απο ένα πάνω μέχρι ένα κάτω. Το σημείο η αντίληψη, συνεχίζει την πορεία του τώρα στο δεύτερο ημικύκλιο, και προβάλει την ιδια γραμμή στον κύκλο αυτή την φορά από κατω προς τα πάνω και πάλι το ανάποδο συνεχώς στην αιωνιότητα. Έτσι η νύχτα διαδέχεται αιωνίως την ημέρα κλπ. Φυσικά η συνείδηση μας εδώ εννοείται ως δισδιάστατη, οπότε αν το πείραμα ισχύει, τότε το φαινόμενο νύχτας ημέρας και οποιασδήποτε έννοιας που αντιπροσωπεύει κάτι, είναι πρόβλημα διαστάσεων. Πολύ ωραία θα μου πεις, αλλα απλές υποθέσεις έχουμε ήδη μπόλικες γιατί αυτή να ισχύει; Γιατί αυτό ακριβώς είναι που λέει η σχετικιστική θεωρία σου απαντώ, και αυτή δεν είναι καθόλου μια κοινή υποθεσούλα.
Όσον αφορά τώρα το άλλο εκπληκτικό που διάβασα που λέει πως η φιλοσοφία δεν είναι επιστήμη, φυσικά δεν είναι, είναι παραπάνω απο αυτό καθόσον η επιστήμη χωρίς αυτήν καταντά τεχνοκρατία. Μπορούμε αν θέλετε να αφήσουμε την επιστήμη σε επιστήμονες, και την πολιτική στους πολιτικούς, και όλοι οι υπόλοιποι να ασχοληθούμε με το μόνο που μας αξίζει. Την ιδιωτική μας ζωή.
,
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 12:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea

gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
Παράθεση:
Για να μιλάς για “κινούμενη κίνηση” , θα πεί πως κάτι γνωρίζεις για ..... “ακίνητη κίνηση”

Υπάρχει τέτοια κίνηση ?

Οριζοντας την κινηση ως μεταβολη τοτε ακινητη κινηση ειναι η αμεταβλητη κινηση


Η πρόταση αυτή περιέχει μιαν αντίφαση

Για δες τι λες , και κρίνε μόνος σου

Ορισα και ειπα ...

Δες τι ειπα ...
Κρινε εσυ ...
Και αποδειξε την κριση σου


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 12:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea

gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
Παράθεση:
Για να μιλάς για “κινούμενη κίνηση” , θα πεί πως κάτι γνωρίζεις για ..... “ακίνητη κίνηση”

Υπάρχει τέτοια κίνηση ?

Οριζοντας την κινηση ως μεταβολη τοτε ακινητη κινηση ειναι η αμεταβλητη κινηση


Η πρόταση αυτή περιέχει μιαν αντίφαση

Για δες τι λες , και κρίνε μόνος σου

Ορισα και ειπα ...

Δες τι ειπα ...
Κρινε εσυ ...
Και αποδειξε την κριση σου


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;


Αν ως κίνηση ορίζεις την μεταβολή , τότε δεν νοείται ...... αμετάβλητη κίνηση

Απλό είναι ..

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 12:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
gianiss έγραψε:

Αν ως κίνηση ορίζεις την μεταβολή , τότε δεν νοείται ...... αμετάβλητη κίνηση
Απλό είναι ..

Αμεταβλητη κινηση ( = ) μη μεταβαλλομενη κινηση ( = ) ακινητη κινηση (εκ του ορισμου)


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 1:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea


Με τον καταλληλο λογικο ορισμο καθε αντιφαση αιρεται


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 3:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αμετάβλητη κίνηση σημαίνει κίνηση με σταθερή ταχύτητα και όχι ακίνητη κίνηση. Η κίνηση δεν αίρεται καθόσον είναι κίνηση μην τρελαθούμε τώρα!! Αν δεν ήταν έτσι θα υπήρχε και φωτεινό σκοτάδι, αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 6:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea


Με τον καταλληλο λογικο ορισμο καθε αντιφαση αιρεται


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;



Υπάρχει και το χαλί το ξέχασες?
Τα δύσκολα βολεύονται εκεί , και τα προσπερνάνε

Το χαλί είναι όμως πάντα εκεί , να κρύβει το χάλι μας που δεν αντέχουμε να δούμε

Συμφωνείς ?

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 7:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
Ouliathis έγραψε:
Αμετάβλητη κίνηση σημαίνει κίνηση με σταθερή ταχύτητα και όχι ακίνητη κίνηση. Η κίνηση δεν αίρεται καθόσον είναι κίνηση μην τρελαθούμε τώρα!! Αν δεν ήταν έτσι θα υπήρχε και φωτεινό σκοτάδι, αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο.

Εκτος απο το να "λες" το λογο : φωτεινο σκοταδι : ( ... κατεβαζοντας τον με το μυαλο σου ... απο που αραγε αν οχι απο το πουθενα, όπερ σημαινει το μηδεν που λεω αλλού ... ), εχεις υποθετω κατα νου οτι υπαρχουν οργανισμοι που βλεπουν στο σκοταδι με την ιδια ανεση που βλεπουμε εμεις την ημερα, πραγμα βεβαια που οφειλεται στην κατασκευη του ματιου τους
Γι΄ αυτους τους οργανισμους το ( για μας ) σκοταδι ειναι φωτεινο ...
΄Η κανω λαθος ;


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 7:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea


Με τον καταλληλο λογικο ορισμο καθε αντιφαση αιρεται


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;



Υπάρχει και το χαλί το ξέχασες?
Τα δύσκολα βολεύονται εκεί , και τα προσπερνάνε

Το χαλί είναι όμως πάντα εκεί , να κρύβει το χάλι μας που δεν αντέχουμε να δούμε

Συμφωνείς ?

Αν ορισεις το χαλί τοτε θα σου πω αν συμφωνω ή οχι

Αν το αφησεις ετσι αοριστο τοτε φανερωνεις το χάλι μας ( αυτο που δεν αντεχουμε να δουμε Cool )


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 8:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κάνεις λάθος και μάλιστα μεγάλο. Αν πω φωτεινό και αν πω σκοτάδι δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο. Αν κάνω αυθαίρετο συνδυασμό όμως τότε προκύπτει το απροσδιόριστο. Αν είναι φως πως ειναι σκοτάδι στην πληρότητα του, και αν είναι σκοτάδι πως είναι φως; Κανένα απο τα στοιχεία της πρότασης δεν ανήκει στο μηδέν, το αυθαίρετο μπλέξιμο των εννοιών όμως ανήκει σίγουρα σε σένα. Πόσες ακόμα φορές θα χρειαστεί να το πούμε αυτό;
Όσον αφορά το χαλί τώρα, αν με αυτό υπονοείς πως κάτι μη αποδεκτό σήμερα μπορεί να είναι αύριο, η και το ανάποδο, μου θυμίζει την ρήση του Νίτσε που λέει πως μια σημερινή τρέλα μπορεί να είναι αυριανή φιλοσοφία. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως όποια τρέλα και αν σούρθει τώρα θα έιναι αναγκαστικά και αυριανή φιλοσοφία, κάποια προφανώς θα έιναι αλλα δεν ξέρεις ακόμα πια. Γι αυτό πρόσεξε τι λες και μην βιάζεσαι.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 8:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Όλη αυτή την διάταξη σου εκθέτω όπως φαίνεται να είναι,
Ώστε ποτέ γνώμες θνητών να μην σε παρασύρουν.

Αυτό το "αποσμασματάκι" χρήζει μιας κάποιας ανάλυσης γιατί κατά την γνώμη μου λέει περισσότερα απο όσα φαίνεται να λέει.


Ερώτηση 1: γιατί στα δύο παραπάνω προστέθηκε το "φαίνεται"; Δεν είναι; Και το δεύτερο, δεν λέει;

Θα σού κάνω τώρα μια δεύτερη ερώτηση που έχει δύο κακά: είναι πονηρή, και είναι και άσχετη.
Οι γνώμες των θνητών τι ρόλο παίζουν; Εάν δεν δώσουμε σημασία σε αυτές, σε ποιές θα δώσουμε δηλαδή; Ή μήπως το θέμα είναι, να τις θέλουμε μεν, αλλά να μην παρασυρόμαστε; Κάτι δηλαδή σαν έναν Μητσοτάκη που κατά τη γνωστή ρήση πρέπει πάντα να τον ακούς και ποτέ να μην τον πιστεύεις;
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 8:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea

Σχετικα με το πρωτο Ouliathis

Αποδεχομαι τον αυθαιρετο συνδυασμο σου ( δεν ειδα σχολιο σου για την πηγη ομως απο όπου τον κατεβασες με το μυαλο σου ) και εξεταζω το λογικο του νοημα

Αν πω φωτεινο αντικειμενο δεν υπαρχει προβλημα
Ειναι ενα αντικειμενο που εκπεμπει ακτινοβολια αντιληπτη μεσω του ματιου απο τον εγκεφαλο ( αυτοφωτο ή ετεροφωτο )

Αν πω φωτεινη ακτινοβολια και παλι δεν υπαρχει προβλημα
Ειναι μια ακτινοβολια που φαινεται, διεγειρει το αισθητηριο της ορασης ( ματι ) το οποιο αισθητηριο μεταβιβαζει το ερεθισμα στον εγκεφαλο όπου γινεται αντιληπτη και την επαναπροβαλλει

Αν πω λοιπον φωτεινο σκοταδι, επειδη το σκοταδι φαινεται, δεν προκειται παλι για ακτινοβολια που ερεθιζει το ματι, γινεται αντιληπτη, και επαναπροβαλλεται παρεχοντας τη γνωστη εικονα που εχουμε για το σκοταδι ;

Που ειναι το περιεργο ;


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Απρ 29, 2015 9:16 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 28, 2015 9:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κι εγω θα απαντήσω αμέσως στην ερώτηση χωρίς να κάνω τον πονηρό ούτε και τον άσχετο. Θα πω απλώς αυτό που εγώ καταλαβαίνω πως λέει. Εσύ απο την μεριά σου φυσικά θα κάνεις ότι θεωρείς ανάλογο.
Ο Παρμενίδης δίνει μεγάλη σημασία και στο φαίνεσθαι, γιατί λέει παρακάτω πως και τα δοκούντα πρέπει να γίνονται και αυτά δεκτά. Αυτό το λέει θεωρώ γιατί γνωρίζει πως γι αυτόν που του "φαίνεται" αυτό κατέχει για τον ίδιο ισχύ πραγματικότητας εστω κι αν στην ουσία πλανάται μεν αλλά όχι με έναν απόλυτο τρόπο, αφού κανένα από τα στοιχεία που συνθέτουν την πλάνη του δεν ανήκει στο μη είναι. Αυτό το αρνείται ολοκληρωτικά όπως ήδη θα γνωρίζεις. Αυτά δεν τα υποθέτει απλώς, λέει ολοκάθαρα πως τα γνωρίζει. Αν θες να ξανακάνω και με σένα την συζήτηση που έκανα με τον Ιωάννη πάνω σε αυτό το θέμα, και να εκφέρω παλι γνώμη ευχαρίστως, αλλά μην μου συγκρίνεις τώρα τον Μητσοτάκη με τον Παρμενίδη ξανά, ειδικά αν έχεις την απαίτηση να απαντήσω σοβαρά για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Αν η πλάκα είναι το ζητούμενο πες το μου καθαρά να την αρχίσω κι εγώ. Και σε μένα αρέσει η διασκέδαση, αρκεί να ξέρω πως περί αυτού πρόκειται Cool
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 50, 51, 52  Επόμενο
Σελίδα 6 από 52

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center