Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Είναι η συνείδηση βαθμωτό μέγεθος;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5 ... 50, 51, 52  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Υποτίθεται εξερευνούμε τις συνέπειες των παραδοχών μας με κριτήριο αν προκύπτει κάτι λογικό. Με το σολιψιμό έχουμε το παράδοξο της εκ του μηδενός δημιουργίας του κόσμου απ' τη συνείδηση. Και η απόλυτη σχετικότητα φλερτάρει με το σολιψισμό παθιασμένα.

Ακόμα κι ο Ηράκλειτος δεχόταν τη σταθερότητα του Λόγου στην αιώνια κίνηση του κόσμου.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 1:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea

Ενας ορισμος της συνειδησης που συνδυαζει και καθαρα ανθρωπινα χαρακτηριστικα ειναι ο ακολουθος :

Η συνειδηση ειναι το μεγεθος του λογου


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 1:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιάσωνα οταν λες πως μπορούμε να δώσουμε στα πράγματα όποιον ορισμό θέλουμε είναι το ίδιο με το να λες πως όλα συμβαίνουν μέσα στο κεφάλι μας και μόνο, συνεπώς ο Ιωάννης έχει δίκιο όταν λέει πως αυτό είναι σολιψισμός, δεν το λέει απλά επειδή διαφωνεί δεν είναι; Η πρέπει να επιχειρηματολογίσεις υπέρ του συνεπώς η να τον αρνηθείς. Μήπως αυτό που θέλεις να πεις είναι πως το πράγμα προηγείται της μαθηματικής διατύπωσης;
Δηλαδή όποια διάταξη και μορφή κι αν τύχαινε να έπαιρναν τα πράγματα εμείς θα δημιουργούσαμε αλλα μαθηματικά για να τα περιγράψουμε; Η απάντηση εδω ειναι οχι. Αν μπορούσαμε για παράδειγμα να μετακινήσουμε τον Ερμή και να τον τοποθετούσαμε κάπου αλλού, αυτός δεν θα έμενε εκεί που εμείς τον βάλαμε αλλα θα προκαλούσε μια νέα διάταξη που θα περιγράφονταν ακριβώς απο τις ίδιες δυνάμεις και τα ίδια μαθηματικά. Άρα η μαθηματική διατύπωση είναι αυτή που μένει αν αφαιρέσουμε την ποικιλία των μορφών που προκύπτει απο την ανάλογη ποικιλία των αισθητηρίων οργάνων. Βλέπεις τίποτα το περίεργο σε αυτό;
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 2:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
Ouliathis έγραψε:
Άρα η μαθηματική διατύπωση είναι αυτή που μένει αν αφαιρέσουμε την ποικιλία των μορφών που προκύπτει απο την ανάλογη ποικιλία των αισθητηρίων οργάνων. Βλέπεις τίποτα το περίεργο σε αυτό;

Αν υποτεθει βεβαια οτι τα μαθηματικα ειναι αναλλοιωτα
Και οτι δεν αλλαζουν τα αξωματα τους, αν δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε μερικες καταστασεις για τις οποιες καλουνται να εκφερουν αποψη, οπότε τοτε δηλωνουν αδυναμια

παραδειγμα
Nα υπολογιστει, για ορισμενο σωμα μαζας m εντος βαρυτικου πεδιου μαζας Μ, η αποσταση R απο το βαρυτικο κεντρο, του σημειου που μηδενιζεται η δυναμη του πεδιου στη μαζα m


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Κυρ Απρ 26, 2015 6:04 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 5:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Βλέπεις τίποτα το περίεργο σε αυτό;

Δεν βλέπω κάτι το περίεργο σε αυτό, αλλά πράγματι αυτό που θέλω να πω είναι ότι το πράγμα προηγείται, κι όχι μόνο προηγείται αλλά και ασχέτως με το εάν εμείς θα το καταλάβουμε ή όχι, και αυτά που καταλαβαίνουμε είναι ένα μικρό κλάσμα του πράγματος. Π.χ. ο Ιωάννης για τον γέρο που ανέφερε (αυτόν που ακόμα ταλαιπωρεί πολύ κόσμο!...), τι από αυτά είναι ο γέρος αυτός,
Παράθεση:
-παρατηρούμενο,
-παρατηρητής,
-παρατηρητής του παρατηρητή,
-παρατηρητής του παρατηρητή του παρατηρητή,
-κλπ. κλ.π.

Εάν ήταν μόνο το πρώτο θα είχε νόημα, αλλα αφού είναι όλα αυτά, αμέσως χάνει το νόημα η αναφορά. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός, ίσως εγώ δεν το λέω καλά τέλος πάντων.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 6:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
ακολουθος :

Η συνειδηση ειναι το μεγεθος του λογου





Δηλαδή εκτός συνείδησης ο κόσμος δεν έχει λόγο;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 6:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Ouliathis έγραψε:
Βλέπεις τίποτα το περίεργο σε αυτό;

Δεν βλέπω κάτι το περίεργο σε αυτό, αλλά πράγματι αυτό που θέλω να πω είναι ότι το πράγμα προηγείται, κι όχι μόνο προηγείται αλλά και ασχέτως με το εάν εμείς θα το καταλάβουμε ή όχι, και αυτά που καταλαβαίνουμε είναι ένα μικρό κλάσμα του πράγματος. Π.χ. ο Ιωάννης για τον γέρο που ανέφερε (αυτόν που ακόμα ταλαιπωρεί πολύ κόσμο!...), τι από αυτά είναι ο γέρος αυτός,
Παράθεση:
-παρατηρούμενο,
-παρατηρητής,
-παρατηρητής του παρατηρητή,
-παρατηρητής του παρατηρητή του παρατηρητή,
-κλπ. κλ.π.

Εάν ήταν μόνο το πρώτο θα είχε νόημα, αλλα αφού είναι όλα αυτά, αμέσως χάνει το νόημα η αναφορά. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός, ίσως εγώ δεν το λέω καλά τέλος πάντων.




Δε γίνεσαι κατανοητός:

α) Γιατί ο Πλάτων ταλαιπωρεί ακόμα πολύ κόσμο; Μήπως αυτός ταλαιπωρείται από αυτούς;

β) Επειδή δεν κατέχουμε το Ον σημαίνει ότι δεν είναι λογική προϋπόθεση της κίνησης; Μήπως κατέχουμε τι είναι ο χρόνος; Χωρίς αυτόν,όμως,κίνηση δεν υπάρχει.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
ακολουθος :

Η συνειδηση ειναι το μεγεθος του λογου





Δηλαδή εκτός συνείδησης ο κόσμος δεν έχει λόγο;


Οχι !!!!!!!!!!!!!

Κι αν διαφωνεις δεν εχεις παρα να τον καταγραψεις


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τα ΄χουμε ξαναπεί αυτά ,η παραδοχή σου ισοδυναμεί με σολιψισμό.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 7:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea

Και λοιπον ;

Κι ο Ηρακλειτος σολιψιστης ηταν αφου δεχοταν το λογο ως συνειδηση που ηταν

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ακόμα κι ο Ηράκλειτος δεχόταν τη σταθερότητα του Λόγου στην αιώνια κίνηση του κόσμου

Γιατι βεβαια δεν μπορει να δεχεσαι τη σταθεροτητα του λογου χωρις να δεχεσαι τον ιδιο το λογο


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 9:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συγχέεις τις έννοιες.Ο σολιψιστής δεν δέχεται κάτι έξω από τη συνείδησή του.Ο Ηράκλειτος ,λοιπόν,δεν ήταν σολιψιστής,αφού έλεγε:

"Αυτόν εδώ τον κόσμο, τον ίδιο για όλους, ούτε κανείς θεός ούτε άνθρωπος τον έπλασε, αλλ' ήταν από πάντα και είναι και θα είναι αιώνια ζωντανή φωτιά, που ανάβει με μέτρο και σβήνει με μέτρο".
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 9:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Επειδή δεν κατέχουμε το Ον σημαίνει ότι δεν είναι λογική προϋπόθεση της κίνησης; Μήπως κατέχουμε τι είναι ο χρόνος; Χωρίς αυτόν,όμως,κίνηση δεν υπάρχει.

Θέλω να ζητήσω συγνώμη γιατί γαργαλιέμαι από αυτά που διαβάζω στη συζήτηση, και κάνω παρεκβάσεις από το αρχικό θέμα, αλλά υποκύπτω σε πειρασμούς ο αμαρτωλός. Ιωάννη ξέρεις την παροιμία Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει φαντάζομαι. Εσύ ορίζεις πρώτα την κίνηση, ως διαφορά θέσεων σε δύο χρονικές στιγμές, και μετά λες ότι δεν υπάρχει κίνηση χωρίς χρόνο. Έχεις ένα τεράστιο καρπούζι, έχεις και το μαχαιράκι σου, και κόβεις ράβεις ορίζεις όπως θες. Δεν είσαι μόνος στο άγιο καθήκον, αλλά δεν θέλω να επιμείνω σε αυτό, αλλά πιθανολογώ ότι ένας επιτήδειος σοφιστής θα μπορούσε να δείξει ότι αυτό που λες περί σολιψισμού είναι επιτηδείως σολιψιστικό. Θέτεις ως κριτήριο το εάν προκύπτει κάτι λογικό. Καλό σκοπό έχεις δε λέω αλλά ξέρεις κι ο Μέγας Ναπολέων του ψυχιατρείου είναι απόλυτα βέβαιος για τη λογική του. Θα μου πεις βέβαια αν έρθει η ώρα του Ναπολέοντα να τον βάλουμε κάτω να τον δούμε, αλλά το θέμα είναι ότι άλλο το εάν φαίνεται κάτι λογικό κι άλλο αν είναι, γιατί και η γάτα και το ποντίκι έχει ο καθένας τη λογική του, πάντα υπάρχει μια αυθαιρεσία παραδοχής. Ζητώ συγγνώμη πάλι. Embarassed
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 9:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ωραία,όρισε εσύ την κίνηση χωρίς χρόνο για να δω πόσο κόβει το δικό σου μαχαίρι! Wink
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 27, 2015 12:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειναι παραλογο ο λογικος ανθρωπος να πεθαινει συνειδητα και ανεξελεγκτα ως ζωο α-λογο
Idea
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Συγχέεις τις έννοιες.Ο σολιψιστής δεν δέχεται κάτι έξω από τη συνείδησή του.Ο Ηράκλειτος ,λοιπόν,δεν ήταν σολιψιστής,αφού έλεγε:

"
Αυτόν εδώ τον κόσμο
τον ίδιο για όλους
ούτε κανείς θεός
ούτε άνθρωπος τον έπλασε
αλλ' ήταν από πάντα
και είναι
και θα είναι
αιώνια ζωντανή φωτιά
που ανάβει με μέτρο
και σβήνει με μέτρο

"

Κσι σε ποιο σημειο ακριβως λεει οτι ο κοσμος αυτος για τον οποιο μιλαει με τοση σαφηνεια ειναι εξω απο τη συνειδηση του ;


Πως ειναι δυνατον ενας οργανισμος που κοβει και ελεγχει το χρημα μονοπωλιακα να το δανειζει απαιτωντας επιστροφη με τοκο πραγματικο ;;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 27, 2015 2:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

" γιατί και η γάτα και το ποντίκι έχει ο καθένας τη λογική του, πάντα υπάρχει μια αυθαιρεσία παραδοχής. Ζητώ συγγνώμη πάλι. "

δηλαδή οι λογικές είναι τόσες όσες και οι άνθρωποι; Αν αυτό ίσχυε στο σύνολό του τότε δεν θα μπορόυσαμε να αρθρώσουμε κοινό λόγο. Εγώ θα έλεγα πως μπορούμε στον βαθμό που θα χρησιμοποιήσουμε την λογική μας, και ταυτόχρονα δυσκολευόμαστε στον βαθμό που μας εμποδίζουν οι πεποιθήσεις μας. Τι απο τα δύο θεωρείς πιο σωστό να συμβαίνει;
Σκαπανέα αν ολα είναι συμβάντα της ίδιας σου της συνείδησης οταν διαφωνείς με τον Ιωάννη τι στην πραγματικότητα συμβάινει δηλαδή; Διαφωνείς εσύ με εσένα; Αυτό μου ακούγεται λίγο διαστροφικό!!!!
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5 ... 50, 51, 52  Επόμενο
Σελίδα 4 από 52

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center