Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Τι είναι ο θεός που δεν υπάρχει;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 54, 55, 56  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 30, 2014 12:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Θεός είναι "νόηση νοήσεως",άρα ο θεός δεν νοεί αντικείμενα έξω από αυτόν,άρα δε νοεί το ατελές.Νοεί μόνο τον εαυτό του.

Idea

Αρα ο κοσμος ειναι ο εαυτος του θεου
Και συνεπως ο θεος περιβαλλει τον κοσμο αποτελων το αδιαπεραστο οριο του κοσμου


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 30, 2014 12:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas
έγραψε:


Δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας
Τα σημεια αναφορας ειναι σημεια του κοσμου που θεωρουνται ως σταθερα για μια συγκεκριμενη μεταβολη
Τα ιδια ομως ως σημεια του κοσμου μετεχοντα στον κοσμο μετεχουν εν γενει στις μεταβολες του

Συνεπως ο ακινητος και ως εκ τουτου μη μεταβαλλομενος θεος δεν ανηκει στον κοσμο
Βρισκεται εκτος κοσμου λογικα ( τυπικη λογικη )
Διαφορετικα οφειλει να μετεχει ενεργα στα δρωμενα του κοσμου


Τα σταθερά σημεία αναφοράς των μεταβολών δεν κινούνται (π.χ. ο αριθμός,η σχέση μέρους και όλου,η σχέση αιτίας και αποτελέσματος,η απόλυτη ενέργεια,η ομοιότητα ,η ετερότητα).Παρόλ' αυτά βρίσκονται εντός κόσμου αλλά αποτελούν το όριό του.Τα μεταβαλλόμενα όντα μετέχουν των σταθερών κι έτσι εξασφαλίζεται η κίνηση των μεν και η ακινησία των δε.Για να μετέχουν ,όμως,θα βρίσκονται σ' ένα κοινό πεδίο κι όχι εκτός αυτού.

skapaneas
έγραψε:

Η μονη λογικη ( και μη τυπικη ) θεση που απορρεει εξ αυτων, με δεδομενο οτι θεωρεις τον θεο το οριο* του κοσμου ( και οχι εκτος αυτου ) ειναι, ο θεος να ειναι ο κοσμος συνολικα
Και αρα ο θεος ως το συνολο : Κοσμος : δεν μετεχει στον Κοσμο μη δυναμενος να εμπεριεχει τον εαυτο του


Δεν ισχύει αυτό γιατί ο κόσμος μεταβάλλεται ενώ ο θεός όχι.

skapaneas
έγραψε:

* Λαβε υποψη σπ το οριο μιας ακολουθιας εξ ορισμου δεν ανηκει στους ορους της ακολουθιας, καθενας των οποιων δεν δυναται να το υπερβει


Το ότι δεν ανήκει στους όρους της δε σημαίνει ότι είναι εκτός ακολουθίας,αφού χωρίς όριο δε νοείται άπειρη ακολουθία. Ακολουθία=όροι+όριο. (Κόσμος=κόσμος μεταβολών+θεός)



skapaneas
έγραψε:

Η Γνωστη μας Τυπικη Λογικη δεν αρκει για να εκφρασεις λογικα τις παραπανω θεσεις σου για το θεο και την κινηση του κοσμου




Δε βλέπω να χρειάζεται κάτι εκτός λογικής.Άσε που κάτι τέτοιο δεν υπάρχει.

Idea

Δηλαδη με λιγα λογια, θεωρεις το θεο μερος του Κοσμου δυναμει υπαρκτο και αρα μη υποκειμενο στις συνηθεις φυσικες κοσμικες μεταβολες και ο οποίος με καποιο μυστηριο τροπο επιβαλλει στο φυσικο κοσμο να μεταβαλλεται

Με την εννοια αυτη, ως ιδεα, παραμενει αμεταβλητος αποτελων το σταθερο μερος του ευρυτερου Κοσμου εκ του οποιου εκπορευονται ( ;;; ) ολες οι φυσικες μεταβολες

Δικαιουμαι ( :! ) συνεπως να συμπερανω οτι, το μυστηριο που περιβαλλει την "μεταδοση" της κινησης στον κοσμο των μεταβολων, σχετιζεται με το γεγονος οτι ο θεος, ως "νοηση νοησεως" και αρα βλεπων μονο τον εαυτο του οπως πιστευεις, εκ της ορασεως ( θεασεως ) και μονο του εαυτου του προκαλει την κινηση στον κοσμο

"Οταν", αρα, ο θεος σταματησει να βλεπει (σ)τον εαυτο του τοτε η κινηση στον κοσμο θα αρχισει να αναστελλεται και ο κοσμος θα αρχισει να καταρρεει

Συνεπως αν ο κοσμος ειναι αιωνιος και ακαταστρεφτος επομενως, ειναι γιατι ο θεος βλεπει παντα (σ)τον εαυτο του και παντα εβλεπε σ΄ αυτον ( τον εαυτο του ) και προφανως δεν θα σταματησει ποτέ να βλεπει εαυτον

Πραγμα που σημαινει τελικα οτι ο θεος θεωρων εαυτον κινει τον κοσμο και κατ΄ επεκταση ο θεος διερευνων εαυτον προκαλει τα κοσμικα φαινομενα
Δηλαδη ο Κοσμος ειναι ο καρπος της θεϊκης ενδοσκοπισης


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 30, 2014 5:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όχι,ο θεός δε γνωρίζει τον κόσμο,γιατί η ουσία του είναι διαφορετική απ' τον κόσμο. Η αναγκαία προϋπόθεση της κίνησης του κόσμου δεν έχει δυνατότητες επιλογής να νοεί ή όχι τον εαυτό της.Παραμένει αιώνια στον εαυτό της (Α=Α) και ο κόσμος είναι αυτός που είναι επειδή δεν είναι θεός (δηλαδή καθαρή ενέργεια) αλλά δυνατότητες,που σημαίνει κίνηση.

Παρόλ' αυτά,αφού κάθε μεταβολή αποτελεί εκπλήρωση κάποιας δυνατότητας, η ίδια η εκπλήρωση αποτελεί εικόνα του θεού,αφού όταν το δυνάμει γίνει ενεργεία ,η δυνατότητα και το αποτέλεσμα ταυτίζονται (Α=Α).

Έτσι η ίδια η κίνηση του κόσμου είναι ερωτική κίνηση προς το θεό αλλά ποτέ ταύτιση μαζί του.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 30, 2014 6:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas

Αν ολοι οι νοημονες συνεπως αφανιστουν, τοτε αφανιζεται και η λογικη, η οποια οπως λες ειναι αναγκαια για τον εντοπισμοτου "κατι" 




Για ποιο “λόγο” ?
Απλά τότε δεν θα υπάρχουν νοήμονες να εντοπίσουν τον “λόγο” που ενυπάρχει ώς κατηγόρημα του όντως υπαρκτού .


Παράθεση:
Αρα ειναι αδυνατο να υπαρξει το λογικο συμπερασμα οτι αυτο το "κατι" ειναι αυθυπαρκτο, αναρχο, αιωνιο και απειρο 
Δηλαδη το Απαν Κατι ειναι αδυνατο να υπαρξει χωρις το λογο και τη λογικη των νοημονων, μια και οι τελευταιοι θα εχουν αφανιστει 


Τα νοήμονα όντα οδηγούνται σε συμπεράσματα που εξάγονται μετά από παρατηρήσεις του όντως υπαρκτού.
Δεν είναι τα συμπεράσματα των όντων που δημιουργούν την λογική , δηλαδή τον “λόγο” της ύπαρξης.
Χωρίς τον “λόγο” δεν θα υπήρχε το “Άπαν κάτι” και βεβαίως ούτε εμείς, που είμαστε “κάτι” ( αλά όχι το “Άπαν”)

Παράθεση:


Αν εσυ θεωρεις οτι το Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει χωρις νοημονες, και αρα και χωρις εσενα, τοτε αυτο ειναι αξιωμα που το υπαγορευει τωρα η λογικη σου επειδη ακριβως υπαρχεις και απορεις και παιρνεις λογικα θεση 



Το “Άπαν κάτι” , θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς νοήμονες να το εντοπίσουν , δεν θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς “λόγο” , χωρίς “χωροχρόνο” , χωρίς “υλοενέργεια” και χωρίς “φυσικούς νόμους” .

Όλα αυτά , υποστηρίζω , πως είναι αδιάσπαστα κατηγορήματα του “όντως υπαρκτού”, του “Άπαν κάτι” , η απουσία έστω και ενός εξ αυτών, είναι κατά την άποψή μου , ακατανόητη .


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 30, 2014 8:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε μου gianiss

Ξέρεις ή έχεις κατανοήσει καλά τι είναι ο χωροχρόνος;;;

Χρησιμοποιείς μια έννοια χωρίς να την γνωρίζεις και δημιουργείς μία φράση που ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ λογική και απλά όσοι δεν γνωρίζουν νομίζουν ότι είσαι ο σοφός αφού μιλάς χωρίς να σε καταλαβαίνουν. Με λίγα λόγια δεν απευθύνεσαι σε νοήμονες αλλά σε αμαθείς....

Είπες παραπάνω:

Παράθεση:
Το ότι δεν ανήκει στους όρους της δε σημαίνει ότι είναι εκτός ακολουθίας,αφού χωρίς όριο δε νοείται άπειρη ακολουθία. Ακολουθία=όροι+όριο. (Κόσμος=κόσμος μεταβολών+θεός)


Ποια λογική μαθηματική μπορεί να δεχθεί το άτοπο ως αφετηρία λογικής σκέψης;;;; Έθεσες τον Θεό στην θέση του ορίου...ο Θεός είναι ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΚΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και βρίσκεται ΠΑΝΤΟΥ αφού οι δυνάμεις του τους επιτρέπουν να προλάβει όσα εσύ δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς αφού σαν θεός που είναι ΠΡΟΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και άρα δύναται να τα προλαβαίνει πριν συμβούν. Άρα αφού θέλεις να μιλάς επιστημονικά πρέπει ο λόγος σου να χρησιμοποιεί την μαθηματική λογική την οποία δίδαξε εκτός των άλλων ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ που δεν ήταν μαθηματικός...εκτός των άλλων σοφών ή αν θέλεις φιλοσόφων που είναι και μαθηματικοί...

Θα σε συμβούλευα να αφήσεις τις σοφιστικές τεχνικές γιατί συχνά θα σε ξεφτιλίζουν με τρόπο πολύ πιο σκληρό από ότι εγώ εδώ αφού θα είσαι απέναντι τους και δεν θα μπορείς να αφήσεις τον λόγο σου να αιωρείται αναπάντητος... έπειτα αν δώσεις εξετάσεις σε φιλοσοφικό θέμα και ο καθηγητής σου σε βαθμολογήσει με γνώμονα την λογική τότε ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙΣ... ενώ μπορεί να αριστεύσεις μόνο με καθηγητή σοφιστή ΕΚΤΟΣ αν στις εξετάσεις χρησιμοποιείσεις γνήσιο φιλοσοφικό λόγο.

Εν αρχή ην ο Λόγος...
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 10:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Όχι,ο θεός δε γνωρίζει τον κόσμο,γιατί η ουσία του είναι διαφορετική απ' τον κόσμο. Η αναγκαία προϋπόθεση της κίνησης του κόσμου δεν έχει δυνατότητες επιλογής να νοεί ή όχι τον εαυτό της.Παραμένει αιώνια στον εαυτό της (Α=Α) και ο κόσμος είναι αυτός που είναι επειδή δεν είναι θεός (δηλαδή καθαρή ενέργεια) αλλά δυνατότητες,που σημαίνει κίνηση.

Παρόλ' αυτά,αφού κάθε μεταβολή αποτελεί εκπλήρωση κάποιας δυνατότητας, η ίδια η εκπλήρωση αποτελεί εικόνα του θεού,αφού όταν το δυνάμει γίνει ενεργεία ,η δυνατότητα και το αποτέλεσμα ταυτίζονται (Α=Α).

Έτσι η ίδια η κίνηση του κόσμου είναι ερωτική κίνηση προς το θεό αλλά ποτέ ταύτιση μαζί του.

Idea

Θες να πεις δηλαδη οτι εσυ ως μερος του κοσμου και κινουμενος ερωτικα προς το θεο
εισαγεις υποχρεωτικα το θεο στο λογισμο σου
γιατι δεν μπορεις να αιτιολογησεις διαφορετικα ( και παντα λογικα ( 2 ) ) την εν γενει κινηση σου στον κοσμο
παρα μονο μεσω της παραδοχης της υπαρξης του εξωκοσμικου και αρα ιδεατου θεου ως του μοναδικου αιτιου της κινησης σου
Αρα ως ον εμφρον και λογικο, σου ειναι αδιανοητο οτι μπορεις να υπαρξεις χωρις το θεο


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 10:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas

Αν ολοι οι νοημονες συνεπως αφανιστουν, τοτε αφανιζεται και η λογικη, η οποια οπως λες ειναι αναγκαια για τον εντοπισμοτου "κατι" 




Για ποιο “λόγο” ?
Απλά τότε δεν θα υπάρχουν νοήμονες να εντοπίσουν τον “λόγο” που ενυπάρχει ώς κατηγόρημα του όντως υπαρκτού .


Παράθεση:
Αρα ειναι αδυνατο να υπαρξει το λογικο συμπερασμα οτι αυτο το "κατι" ειναι αυθυπαρκτο, αναρχο, αιωνιο και απειρο 
Δηλαδη το Απαν Κατι ειναι αδυνατο να υπαρξει χωρις το λογο και τη λογικη των νοημονων, μια και οι τελευταιοι θα εχουν αφανιστει 


Τα νοήμονα όντα οδηγούνται σε συμπεράσματα που εξάγονται μετά από παρατηρήσεις του όντως υπαρκτού.
Δεν είναι τα συμπεράσματα των όντων που δημιουργούν την λογική , δηλαδή τον “λόγο” της ύπαρξης.
Χωρίς τον “λόγο” δεν θα υπήρχε το “Άπαν κάτι” και βεβαίως ούτε εμείς, που είμαστε “κάτι” ( αλά όχι το “Άπαν”)

Παράθεση:


Αν εσυ θεωρεις οτι το Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει χωρις νοημονες, και αρα και χωρις εσενα, τοτε αυτο ειναι αξιωμα που το υπαγορευει τωρα η λογικη σου επειδη ακριβως υπαρχεις και απορεις και παιρνεις λογικα θεση 



Το “Άπαν κάτι” , θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς νοήμονες να το εντοπίσουν , δεν θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς “λόγο” , χωρίς “χωροχρόνο” , χωρίς “υλοενέργεια” και χωρίς “φυσικούς νόμους” .

Όλα αυτά , υποστηρίζω , πως είναι αδιάσπαστα κατηγορήματα του “όντως υπαρκτού”, του “Άπαν κάτι” , η απουσία έστω και ενός εξ αυτών, είναι κατά την άποψή μου , ακατανόητη .

Idea

Εχεις αποδειξεις οτι το Απαν Κατι μπορει να υπαρξει χωρις νοημονες να το εντοπιζουν λογικα ή απλα το πιστευεις ; ; ;


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 1:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:

Θες να πεις δηλαδη οτι εσυ ως μερος του κοσμου και κινουμενος ερωτικα προς το θεο
εισαγεις υποχρεωτικα το θεο στο λογισμο σου
γιατι δεν μπορεις να αιτιολογησεις διαφορετικα ( και παντα λογικα ( 2 ) ) την εν γενει κινηση σου στον κοσμο
παρα μονο μεσω της παραδοχης της υπαρξης του εξωκοσμικου και αρα ιδεατου θεου ως του μοναδικου αιτιου της κινησης σου
Αρα ως ον εμφρον και λογικο, σου ειναι αδιανοητο οτι μπορεις να υπαρξεις χωρις το θεο




Όσο αδιανόητο είναι να υπάρχει κι ο θεός χωρίς τον κόσμο των μεταβολών .

(και δεν είπα πουθενά ότι είναι εξωκοσμικός ο θεός)
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 2:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skapaneas
έγραψε:

Θες να πεις δηλαδη οτι εσυ ως μερος του κοσμου και κινουμενος ερωτικα προς το θεο
εισαγεις υποχρεωτικα το θεο στο λογισμο σου
γιατι δεν μπορεις να αιτιολογησεις διαφορετικα ( και παντα λογικα ( 2 ) ) την εν γενει κινηση σου στον κοσμο
παρα μονο μεσω της παραδοχης της υπαρξης του εξωκοσμικου και αρα ιδεατου θεου ως του μοναδικου αιτιου της κινησης σου
Αρα ως ον εμφρον και λογικο, σου ειναι αδιανοητο οτι μπορεις να υπαρξεις χωρις το θεο


Όσο αδιανόητο είναι να υπάρχει κι ο θεός χωρίς τον κόσμο των μεταβολών .

(και δεν είπα πουθενά ότι είναι εξωκοσμικός ο θεός)

Idea

Ειπες και παραειπες...
Κοσμος = κοσμος μεταβολων + θεος
Ψαξε και θα το βρεις
Και κανω τη διακριση μεταξυ των δυο με το κεφαλαιο ( Κ ) και το μικρο ( πεζο κ )

Αδιανοητο ειναι για σενα να υπαρχει ο θεος χωρις τον κοσμο των μεταβολων
Γιατι ο θεος αποτελει αξιωμα σου λογικο
Μη διαχωριζεις συνεπως το θεο απο την κοσμοθεωρια σου και την υποσταση σου


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 6:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για να μην τα συγχέουμε να το διατυπώσω καλύτερα :

Κόσμος=μεταβολές + όριο. (θεός)

Επομένως,μεταβολές και θεός νοούνται αδιαχώριστα το ένα απ' το άλλο,όχι γιατί έτσι θέλω αλλά γιατί δε νοείται στην εμπειρία κίνηση χωρίς σταθερό σημείο αναφοράς.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 8:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas

Αν ολοι οι νοημονες συνεπως αφανιστουν, τοτε αφανιζεται και η λογικη, η οποια οπως λες ειναι αναγκαια για τον εντοπισμοτου "κατι" 




Για ποιο “λόγο” ?
Απλά τότε δεν θα υπάρχουν νοήμονες να εντοπίσουν τον “λόγο” που ενυπάρχει ώς κατηγόρημα του όντως υπαρκτού .


Παράθεση:
Αρα ειναι αδυνατο να υπαρξει το λογικο συμπερασμα οτι αυτο το "κατι" ειναι αυθυπαρκτο, αναρχο, αιωνιο και απειρο 
Δηλαδη το Απαν Κατι ειναι αδυνατο να υπαρξει χωρις το λογο και τη λογικη των νοημονων, μια και οι τελευταιοι θα εχουν αφανιστει 


Τα νοήμονα όντα οδηγούνται σε συμπεράσματα που εξάγονται μετά από παρατηρήσεις του όντως υπαρκτού.
Δεν είναι τα συμπεράσματα των όντων που δημιουργούν την λογική , δηλαδή τον “λόγο” της ύπαρξης.
Χωρίς τον “λόγο” δεν θα υπήρχε το “Άπαν κάτι” και βεβαίως ούτε εμείς, που είμαστε “κάτι” ( αλά όχι το “Άπαν”)

Παράθεση:


Αν εσυ θεωρεις οτι το Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει χωρις νοημονες, και αρα και χωρις εσενα, τοτε αυτο ειναι αξιωμα που το υπαγορευει τωρα η λογικη σου επειδη ακριβως υπαρχεις και απορεις και παιρνεις λογικα θεση 



Το “Άπαν κάτι” , θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς νοήμονες να το εντοπίσουν , δεν θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς “λόγο” , χωρίς “χωροχρόνο” , χωρίς “υλοενέργεια” και χωρίς “φυσικούς νόμους” .

Όλα αυτά , υποστηρίζω , πως είναι αδιάσπαστα κατηγορήματα του “όντως υπαρκτού”, του “Άπαν κάτι” , η απουσία έστω και ενός εξ αυτών, είναι κατά την άποψή μου , ακατανόητη .

Idea

Εχεις αποδειξεις οτι το Απαν Κατι μπορει να υπαρξει χωρις νοημονες να το εντοπιζουν λογικα ή απλα το πιστευεις ; ; ;


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα



Βεβαίως και έχω λογική απόδειξη αυτών που λέω.
Γιατί όμως ρωτάς έμενα ?
Την ίδια λογική απόδειξη έχεις και εσύ , όπως και κάθε νοήμον και εφιές όν , οπουδήποτε και οποτεδήποτε ένα τέτοιο ον , μπορεί να υπάρξει , γιατί απλά θα καταλάβει απόλυτα πως “κάτι” υπάρχει , και πως αυτό το “κάτι” υπάρχει άναρχα , αυθύπαρκτα , αιώνια και είναι άπειρο .
(την λογική αυτών των κατηγορημάτων του όντως υπαρκτού – που δεν είναι τα μόνα- , την έχουμε κουβεντιάσει , είναι λογικά συμπεράσματα και όχι αυθαίρετοι ορισμοί . Να μην λέμε ξανά τα ίδια και τα ίδια) .


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 31, 2014 9:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ

Ξέρεις ή έχεις κατανοήσει καλά τι είναι ο χωροχρόνος;;;

Χρησιμοποιείς μια έννοια χωρίς να την γνωρίζεις και δημιουργείς μία φράση που ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ λογική και απλά όσοι δεν γνωρίζουν νομίζουν ότι είσαι ο σοφός αφού μιλάς χωρίς να σε καταλαβαίνουν. Με λίγα λόγια δεν απευθύνεσαι σε νοήμονες αλλά σε αμαθείς....



Όχι φίλε μου, είναι “κάτι” που προσπαθώ εξ από ανέκαθεν να κατανοήσω , με τρόπο που να με ικανοποιεί απόλυτα .
Χαίρομαι που εσύ το γνωρίζεις απόλυτα , και θα μου το εξηγήσεις.
Ποια είναι η δική σου σωστή άποψη για τον “χωροχρόνο?

Για πες απερίφραστα τι είναι , αντί να κρίνεις ανερυθρίαστα και χωρίς λογική τεκμηρίωση τι δεν είναι.
Είναι εύκολη αυτή η τακτική


Παράθεση:
Εν αρχή ην ο Λόγος...


Έτσι εσύ λες, .......
.... ή παπαγαλίζεις κάτι που άκουσες ή διάβασες?

Και πρίν την αρχή ποιος?
Πόθεν έσχες αυτή την γνώση, του πρίν τον “Λόγο” ? .

Ο “Λόγος” φίλε μου είναι άναρχος και αιώνιος ως αναπόσπαστο κατηγόρημα του “Άπαν κάτι” , του “Όντως υπαρκτού” , ενυπάρχει στο “Άπαν κάτι” και δεν νοείται αφεαυτού, αλά μέσω αυτού.
Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά .

Δεν έχω χρόνο να κουβεντιάσω το γιατί μαζί σου.
Την κουβέντα αυτή την έχω κάνει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 01, 2014 11:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas

Αν ολοι οι νοημονες συνεπως αφανιστουν, τοτε αφανιζεται και η λογικη, η οποια οπως λες ειναι αναγκαια για τον εντοπισμοτου "κατι" 




Για ποιο “λόγο” ?
Απλά τότε δεν θα υπάρχουν νοήμονες να εντοπίσουν τον “λόγο” που ενυπάρχει ώς κατηγόρημα του όντως υπαρκτού .


Παράθεση:
Αρα ειναι αδυνατο να υπαρξει το λογικο συμπερασμα οτι αυτο το "κατι" ειναι αυθυπαρκτο, αναρχο, αιωνιο και απειρο 
Δηλαδη το Απαν Κατι ειναι αδυνατο να υπαρξει χωρις το λογο και τη λογικη των νοημονων, μια και οι τελευταιοι θα εχουν αφανιστει 


Τα νοήμονα όντα οδηγούνται σε συμπεράσματα που εξάγονται μετά από παρατηρήσεις του όντως υπαρκτού.
Δεν είναι τα συμπεράσματα των όντων που δημιουργούν την λογική , δηλαδή τον “λόγο” της ύπαρξης.
Χωρίς τον “λόγο” δεν θα υπήρχε το “Άπαν κάτι” και βεβαίως ούτε εμείς, που είμαστε “κάτι” ( αλά όχι το “Άπαν”)

Παράθεση:


Αν εσυ θεωρεις οτι το Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει χωρις νοημονες, και αρα και χωρις εσενα, τοτε αυτο ειναι αξιωμα που το υπαγορευει τωρα η λογικη σου επειδη ακριβως υπαρχεις και απορεις και παιρνεις λογικα θεση 



Το “Άπαν κάτι” , θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς νοήμονες να το εντοπίσουν , δεν θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς “λόγο” , χωρίς “χωροχρόνο” , χωρίς “υλοενέργεια” και χωρίς “φυσικούς νόμους” .

Όλα αυτά , υποστηρίζω , πως είναι αδιάσπαστα κατηγορήματα του “όντως υπαρκτού”, του “Άπαν κάτι” , η απουσία έστω και ενός εξ αυτών, είναι κατά την άποψή μου , ακατανόητη .

Idea

Εχεις αποδειξεις οτι το Απαν Κατι μπορει να υπαρξει χωρις νοημονες να το εντοπιζουν λογικα ή απλα το πιστευεις ; ; ;


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα



Βεβαίως και έχω λογική απόδειξη αυτών που λέω.
Γιατί όμως ρωτάς έμενα ?
Την ίδια λογική απόδειξη έχεις και εσύ , όπως και κάθε νοήμον και εφιές όν , οπουδήποτε και οποτεδήποτε ένα τέτοιο ον , μπορεί να υπάρξει , γιατί απλά θα καταλάβει απόλυτα πως “κάτι” υπάρχει , και πως αυτό το “κάτι” υπάρχει άναρχα , αυθύπαρκτα , αιώνια και είναι άπειρο .
(την λογική αυτών των κατηγορημάτων του όντως υπαρκτού – που δεν είναι τα μόνα- , την έχουμε κουβεντιάσει , είναι λογικά συμπεράσματα και όχι αυθαίρετοι ορισμοί . Να μην λέμε ξανά τα ίδια και τα ίδια) .

Idea

Γιαννη, ειτε δεν αντιλαμβανεσαι τη διαφορά ειτε υπεραμυνεσαι της θεωριας του Απαν Κατι

Η συζητηση που εχουμε κανει, αφορα δυο τουλαχιστον οντα λογικα που προσεγγιζουν το μυστηριο του κοσμου απο μια συγκεκριμενη οπτικη : αυτη του Απαν Κατι
Τα συμπερασματα ειναι λογικα και αφορουν οντα με νοημοσυνη που προβληματιζονται και δινουν λογικες ερμηνειες
Οσο και να επιμενεις, οι ερμηνειες αυτες αφορουν οντα με νοημοσυνη
Αν δεν υπαρχουν νοημονες αυτες οι ερμηνειες δεν μπορουν να δοθουν και το Απαν Κατι δεν μπορει να συλληφθει ως ιδεα στο μυαλο καποιων μη νοημονων οντων

Ανεξαρτητα λοιπον απο το γεγονος οτι η ιδεα του Απαν Κατι, λες εσυ, ειναι απροσεγγιστη στους μη νοημονες, το Απαν Κατι υπαρχει...
Ποιος ομως θα βεβαιωσει αυτο το "γεγονος" λογικα οταν δεν υπαρχουν νοημονες ;


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 01, 2014 1:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες .
Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις την “λογική” όσων σου λέω.

Θα στα πώ συνοπτικά ξανά , με άλλον τρόπο , ποιο απλό.
Μου ζήτησες απόδειξη για το “όντως υπαρκτό” , αυτό που ονομάζω “Άπαν κάτι” και περιλαμβάνει οτιδήποτε πράγματι υπάρχει.

Εγώ και εσύ – ο καθένας για τον εαυτό του- έχει την απόλυτη απόδειξη πως “κάτι” σίγουρα υπάρχει .
Επειδή - θεωρητικά – είμαστε και οι δύο νοήμονες και ευφυείς, οδηγούμαστε μετά από σειρά λογικών συλλογισμών, πως το “κάτι” είναι “άναρχο” , “αυθύπαρκτο” , “αιώνιο” και “άπειρο”.
Εμπειρικά αντιλαμβανόμαστε , πως το “κάτι” έχει ύλη και ενέργεια και αλληλεπιδρά στο χωροχρόνο με τρόπο που φυσικοί νόμοι με “λόγο” ορίζουν και είναι ο “λόγος” της σταθερότητας.

Είχα προτείνει σε παλιά συζήτησή μας , πως ενδέχεται να υπάρχουν και άλλα άγνωστα για μας κατηγορήματα του “κάτι” , που για διάφορους λόγους , παραμένουν για μας απροσπέλαστα.
Έτσι πρότεινα μια γενική ονομασία για το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” που θα συμπεριλάμβανε και τυχών άλλες μορφές/φύσεις/καταστάσεις/διαθέσεις κλπ κλπ υπαρκτές μεν , αλλά άγνωστες – ακόμα - σε μας .

Δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις πως το “Άπαν κάτι” , δεν είναι μια “ιδέα” , αλλά κάτι υπαρκτό, για το οποίο εμείς – εσύ και εγώ, τα μόνα νοήμονα και ευφυή όντα σε ολόκληρο το σύμπαν - ενδεχομένως ΔΕΝ έχουν ακόμα σαφή “ιδέα”.

Όταν κάποια ωραία στιγμή , εσύ και εγώ πεθάνουμε , αυτό που θα χαθεί είναι η συνείδηση (γνώση μας) πως “κάτι” υπάρχει απόλυτα .
Δεν θα χαθεί το “κάτι” , και ούτε θα του λείψουμε , όσο οικτρό και αν ακούγεται αυτό για το “εγώ” μας

Κατάλαβε πως “κάτι” υπάρχει απόλυτα , αυτό θα πει πως νοείται καθεαυτού , δεν έχει δηλαδή την ανάγκη να πιστοποιηθεί / εξαρτηθεί από κάτι άλλο η ύπαρξή του.
Δεν μπορεί να εξαφανιστεί υπό οποιαδήποτε αιτία , γιατί το ..... απαγορεύει ο “λόγος” της σταθερότητα , της αιωνιότητας της ύπαρξης.
Δεν έχει την .... ελευθερία να μην “Είναι” .

Είχα επισημάνει παλαιότερα , ακόμα και “θεός” να ήταν , το “Άπαν κάτι” , δεν θα είχε την δυνατότητα να εξαφανιστεί – η ώρα η καλή – και να μας αφήσει στην ησυχία μας , δηλαδή δεν θα μπορούσε να πεθάνει, θα πρέπει να υπομένει στην αιωνιότητα το μαρτύριο της “αθανασίας” και καλά να πάθει.
Αυτός μας ζήτησε να τον ...κάνουμε αθάνατο, όπως και όλους τους άλλους θεούς και δαίμονες.

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 01, 2014 2:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Για να μην τα συγχέουμε να το διατυπώσω καλύτερα :

Κόσμος=μεταβολές + όριο. (θεός)

Επομένως,μεταβολές και θεός νοούνται αδιαχώριστα το ένα απ' το άλλο,όχι γιατί έτσι θέλω αλλά γιατί δε νοείται στην εμπειρία κίνηση χωρίς σταθερό σημείο αναφοράς.

Idea


Τωρα ειναι που δινεις ( και καλά κάνεις εφ΄οσον απορρεει απο το λογο σου ) μια νεα διασταση στο θεμα

Πριν, ειχες ενα σαφη διαχωρισμο μεταξυ θεου και κοσμου μεταβολων : Κοσμος = κοσμος μεταβολων και θεος (οριο)
Τωρα, δινεις τη δυνατοτητα ο θεος ( το οριο των μεταβολων ) να μετεχει στις μεταβολες
Δηλαδη ... επιτρεπεις στο θεο να ειναι μεταβαλλομενος
Ετσι εξηγειται και η κατα τοπους και χρονους διαφορετικη προσεγγιση στο θειο ( νοουμενο ως οριο )...

Ετσι εξηγειται και το φαινομενο των θρησκειων

Θρησκεια ειναι η προσπαθεια οργανωσης της ιδεας του θεωρουμενου απολυτου οριου των ( κοσμικων ) μεταβολων σε ενα σταθερο και αναλλοιωτο σχημα στην πραγματικοτητα, ωστε να αντεξει στις επερχομενες συν τω χρονω αναποφευκτες μεταβολες

Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 54, 55, 56  Επόμενο
Σελίδα 49 από 56

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center