Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 28, 2014 11:17 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού δε νοείται μεταβολή χωρίς σταθερό σημείο αναφοράς κι αφού ο κόσμος είναι το σύνολο των μεταβολών , κάθε σταθερό σημείο βρίσκεται εντός κόσμου.
Το ίδιο ισχύει και για το θεό. (το όριο του κόσμου δεν είναι εκτός κόσμου) |
Δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας
Τα σημεια αναφορας ειναι σημεια του κοσμου που θεωρουνται ως σταθερα για μια συγκεκριμενη μεταβολη
Τα ιδια ομως ως σημεια του κοσμου μετεχοντα στον κοσμο μετεχουν εν γενει στις μεταβολες του
Συνεπως ο ακινητος και ως εκ τουτου μη μεταβαλλομενος θεος δεν ανηκει στον κοσμο
Βρισκεται εκτος κοσμου λογικα ( τυπικη λογικη )
Διαφορετικα οφειλει να μετεχει ενεργα στα δρωμενα του κοσμου
Η μονη λογικη ( και μη τυπικη ) θεση που απορρεει εξ αυτων, με δεδομενο οτι θεωρεις τον θεο το οριο* του κοσμου ( και οχι εκτος αυτου ) ειναι, ο θεος να ειναι ο κοσμος συνολικα
Και αρα ο θεος ως το συνολο : Κοσμος : δεν μετεχει στον Κοσμο μη δυναμενος να εμπεριεχει τον εαυτο του
* Λαβε υποψη σπ το οριο μιας ακολουθιας εξ ορισμου δεν ανηκει στους ορους της ακολουθιας, καθενας των οποιων δεν δυναται να το υπερβει
Σημειωση
Η Γνωστη μας Τυπικη Λογικη δεν αρκει για να εκφρασεις λογικα τις παραπανω θεσεις σου για το θεο και την κινηση του κοσμου
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 28, 2014 1:39 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας
Τα σημεια αναφορας ειναι σημεια του κοσμου που θεωρουνται ως σταθερα για μια συγκεκριμενη μεταβολη
Τα ιδια ομως ως σημεια του κοσμου μετεχοντα στον κοσμο μετεχουν εν γενει στις μεταβολες του
Συνεπως ο ακινητος και ως εκ τουτου μη μεταβαλλομενος θεος δεν ανηκει στον κοσμο
Βρισκεται εκτος κοσμου λογικα ( τυπικη λογικη )
Διαφορετικα οφειλει να μετεχει ενεργα στα δρωμενα του κοσμου |
Τα σταθερά σημεία αναφοράς των μεταβολών δεν κινούνται (π.χ. ο αριθμός,η σχέση μέρους και όλου,η σχέση αιτίας και αποτελέσματος,η απόλυτη ενέργεια,η ομοιότητα ,η ετερότητα).Παρόλ' αυτά βρίσκονται εντός κόσμου αλλά αποτελούν το όριό του.Τα μεταβαλλόμενα όντα μετέχουν των σταθερών κι έτσι εξασφαλίζεται η κίνηση των μεν και η ακινησία των δε.Για να μετέχουν ,όμως,θα βρίσκονται σ' ένα κοινό πεδίο κι όχι εκτός αυτού.
skapaneas έγραψε: |
Η μονη λογικη ( και μη τυπικη ) θεση που απορρεει εξ αυτων, με δεδομενο οτι θεωρεις τον θεο το οριο* του κοσμου ( και οχι εκτος αυτου ) ειναι, ο θεος να ειναι ο κοσμος συνολικα
Και αρα ο θεος ως το συνολο : Κοσμος : δεν μετεχει στον Κοσμο μη δυναμενος να εμπεριεχει τον εαυτο του |
Δεν ισχύει αυτό γιατί ο κόσμος μεταβάλλεται ενώ ο θεός όχι.
skapaneas έγραψε: |
* Λαβε υποψη σπ το οριο μιας ακολουθιας εξ ορισμου δεν ανηκει στους ορους της ακολουθιας, καθενας των οποιων δεν δυναται να το υπερβει |
Το ότι δεν ανήκει στους όρους της δε σημαίνει ότι είναι εκτός ακολουθίας,αφού χωρίς όριο δε νοείται άπειρη ακολουθία. Ακολουθία=όροι+όριο. (Κόσμος=κόσμος μεταβολών+θεός)
skapaneas έγραψε: |
Η Γνωστη μας Τυπικη Λογικη δεν αρκει για να εκφρασεις λογικα τις παραπανω θεσεις σου για το θεο και την κινηση του κοσμου
|
Δε βλέπω να χρειάζεται κάτι εκτός λογικής.Άσε που κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 28, 2014 3:26 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Δεν έχεις διαβάσει Αριστοτέλη,όπως φαίνεται από αυτά που λες.
Στο έργο "Μετά τα Φυσικά",βιβλίο Λ , θα μάθεις πολλά για το θεό του Αριστοτέλη. |
Το θέμα δεν είναι τι έχει διαβάσει κάποιος...η ουσία όλων είναι τι έχει καταλάβει από όσα διάβασε...
Ο Αριστοτέλης δεν ήταν ανόητος να πιστεύει ότι μπορεί το τέλειο να μην γνωρίζει το ατελές. Φέρε μου την φράση με τα συμφραζόμενα και αν βρεις πουθενά να εννοεί αυτό που εσύ είπες εγώ θα αποχωρήσω από το site... ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 28, 2014 4:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"...δῆλον τοίνυν ὅτι τὸ θειότατον καὶ τιμιώτατον νοεῖ, καὶ οὐ μεταβάλλει· εἰς
χεῖρον γὰρ ἡ μεταβολή, καὶ κίνησίς τις ἤδη τὸ τοιοῦτον... "(βιβλίο Λ,1074b-25-28 )
Η μεταβολή δεν νοείται απ' το θεϊκό νου,λοιπόν,γιατί το θειότατον και τιμιώτατον δεν μεταβάλλεται.
Να και τα συμφραζόμενα:
http://users.uoa.gr/~nektar/history/tributes/ancient_authors/Aristoteles/metaphysica.htm
Δε χρειάζεται να φύγεις απ' το forum, μπορείς να μάθεις κι άλλα πράγματα,αν έχεις καλή πρόθεση. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 28, 2014 7:24 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | "...δῆλον τοίνυν ὅτι τὸ θειότατον καὶ τιμιώτατον νοεῖ, καὶ οὐ μεταβάλλει· εἰς
χεῖρον γὰρ ἡ μεταβολή, καὶ κίνησίς τις ἤδη τὸ τοιοῦτον... "(βιβλίο Λ,1074b-25-28 )
Η μεταβολή δεν νοείται απ' το θεϊκό νου,λοιπόν,γιατί το θειότατον και τιμιώτατον δεν μεταβάλλεται.
Να και τα συμφραζόμενα:
http://users.uoa.gr/~nektar/history/tributes/ancient_authors/Aristoteles/metaphysica.htm
Δε χρειάζεται να φύγεις απ' το forum, μπορείς να μάθεις κι άλλα πράγματα,αν έχεις καλή πρόθεση. |
Και που λέει ότι το τέλειο δεν μπορεί να κατανοήσει το ατελές;;;;;
Η ουσία της φράσης εδώ είναι ΥΜΝΟΣ προς το τέλειο και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρει για το ατελές που δεν κατανοείται από το τέλειο. ΤΟ ατελές είναι λογικό να μην κατανοεί το τέλειο φίλε μου και ο Αριστοτέλης ΟΥΤΕ αυτό που είναι το λογικό δεν είπε.
Στα συμφραζόμενα ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ περισσότερο...και φυσικά δεν φεύγω από το φόρουμ...ακόμη. ΘΑ φύγω και πάλι αφού δεν βλέπω ποιότητα στους συζητητές με εξαίρεση ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ... και την φωνή του κράζοντος στην έρημο του φίλου μου Σκαπανέα που προσπαθεί ακόμη να σας εξηγήσει αυτά που ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να καταλάβετε αφού ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ότι είστε ανόητοι. Μερικοί είστε εγωιστές και επαρμένοι αφού νομίζετε ότι είστε οι τέλειοι που δεν μπορείτε να κατανοήσετε εμάς τους ατελείς...φιλοσοφικά. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 12:15 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού δε νοείται μεταβολή χωρίς σταθερό σημείο αναφοράς κι αφού ο κόσμος είναι το σύνολο των μεταβολών , κάθε σταθερό σημείο βρίσκεται εντός κόσμου.
Το ίδιο ισχύει και για το θεό. (το όριο του κόσμου δεν είναι εκτός κόσμου) |
Δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας
Τα σημεια αναφορας ειναι σημεια του κοσμου που θεωρουνται ως σταθερα για μια συγκεκριμενη μεταβολη
Τα ιδια ομως ως σημεια του κοσμου μετεχοντα στον κοσμο μετεχουν εν γενει στις μεταβολες του
Συνεπως ο ακινητος και ως εκ τουτου μη μεταβαλλομενος θεος δεν ανηκει στον κοσμο
Βρισκεται εκτος κοσμου λογικα ( τυπικη λογικη )
Διαφορετικα οφειλει να μετεχει ενεργα στα δρωμενα του κοσμου
Η μονη λογικη ( και μη τυπικη ) θεση που απορρεει εξ αυτων, με δεδομενο οτι θεωρεις τον θεο το οριο* του κοσμου ( και οχι εκτος αυτου ) ειναι, ο θεος να ειναι ο κοσμος συνολικα
Και αρα ο θεος ως το συνολο : Κοσμος : δεν μετεχει στον Κοσμο μη δυναμενος να εμπεριεχει τον εαυτο του
* Λαβε υποψη σπ το οριο μιας ακολουθιας εξ ορισμου δεν ανηκει στους ορους της ακολουθιας, καθενας των οποιων δεν δυναται να το υπερβει
Σημειωση
Η Γνωστη μας Τυπικη Λογικη δεν αρκει για να εκφρασεις λογικα τις παραπανω θεσεις σου για το θεο και την κινηση του κοσμου
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Και θα συμπληρώσω πως δεν υπάρχουν αντι-κείμενα στον κόσμο. Μετέχουμε σε κάθε του έκφανση. Είμαστε μέσα σε ό,τι μελετάμε. Ό,τι βλέπουμε σαν "νόμο", μετέχουμε σε αυτόν. Ενεργά. _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 11:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | "...δῆλον τοίνυν ὅτι τὸ θειότατον καὶ τιμιώτατον νοεῖ, καὶ οὐ μεταβάλλει· εἰς
χεῖρον γὰρ ἡ μεταβολή, καὶ κίνησίς τις ἤδη τὸ τοιοῦτον... "(βιβλίο Λ,1074b-25-28 )
Η μεταβολή δεν νοείται απ' το θεϊκό νου,λοιπόν,γιατί το θειότατον και τιμιώτατον δεν μεταβάλλεται.
Να και τα συμφραζόμενα:
http://users.uoa.gr/~nektar/history/tributes/ancient_authors/Aristoteles/metaphysica.htm
Δε χρειάζεται να φύγεις απ' το forum, μπορείς να μάθεις κι άλλα πράγματα,αν έχεις καλή πρόθεση. |
Και που λέει ότι το τέλειο δεν μπορεί να κατανοήσει το ατελές;;;;;
Η ουσία της φράσης εδώ είναι ΥΜΝΟΣ προς το τέλειο και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρει για το ατελές που δεν κατανοείται από το τέλειο. ΤΟ ατελές είναι λογικό να μην κατανοεί το τέλειο φίλε μου και ο Αριστοτέλης ΟΥΤΕ αυτό που είναι το λογικό δεν είπε.
Στα συμφραζόμενα ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ περισσότερο...και φυσικά δεν φεύγω από το φόρουμ...ακόμη. ΘΑ φύγω και πάλι αφού δεν βλέπω ποιότητα στους συζητητές με εξαίρεση ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ... και την φωνή του κράζοντος στην έρημο του φίλου μου Σκαπανέα που προσπαθεί ακόμη να σας εξηγήσει αυτά που ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να καταλάβετε αφού ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ότι είστε ανόητοι. Μερικοί είστε εγωιστές και επαρμένοι αφού νομίζετε ότι είστε οι τέλειοι που δεν μπορείτε να κατανοήσετε εμάς τους ατελείς...φιλοσοφικά. |
Αφού ο θεός νοεί αυτό που δε μεταβάλλεται,δεν μπορεί να νοεί το ατελές,που μεταβάλλεται.Αλλά για να το καταλάβεις αυτό ,πρέπει να μπορείς να παραδέχεσαι το λάθος σου. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 11:39 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: |
Και θα συμπληρώσω πως δεν υπάρχουν αντι-κείμενα στον κόσμο. Μετέχουμε σε κάθε του έκφανση. Είμαστε μέσα σε ό,τι μελετάμε. Ό,τι βλέπουμε σαν "νόμο", μετέχουμε σε αυτόν. Ενεργά. |
Και ο νόμος αντικείμενο της νόησης είναι.Πάλι τα μπέρδεψες. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 1:58 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: |
Και θα συμπληρώσω πως δεν υπάρχουν αντι-κείμενα στον κόσμο. Μετέχουμε σε κάθε του έκφανση. Είμαστε μέσα σε ό,τι μελετάμε. Ό,τι βλέπουμε σαν "νόμο", μετέχουμε σε αυτόν. Ενεργά. |
Και ο νόμος αντικείμενο της νόησης είναι.Πάλι τα μπέρδεψες. | η αντιληψη του νομου, τι ειναι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 6:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νεοφώτιστε φίλε μου είπες
Παράθεση: | Αφού ο θεός νοεί αυτό που δε μεταβάλλεται,δεν μπορεί να νοεί το ατελές,που μεταβάλλεται |
ο Αριστοτέλης δεν λέει και ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ αυτό και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ούτε επιχείρημα αλλά ούτε και τεκμηρίωση δική σου πάνω σε αυτό. Η φράση στέκεται λογικά όσο μπορείς εσύ να σταθεί όρθιος με το ένα πόδι στο κεφάλι μιας καρφίτσας.
Εσύ ας πούμε γνωρίζεις τον θεό που δεν μεταβάλλεται...σαν ΤΕΛΕΙΟΣ που ΕΙΝΑΙ. Μπορείς να μου εξηγήσεις αν είναι δυνατόν να μην γνωρίζεις τον εαυτό σου που είναι άνθρωπος και μεταβάλλεται;;;;;
Ο Θεός από την άλλη αφού είναι ΤΕΛΕΙΟΣ και ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ δεν κατέχει ΟΛΗ την γνώση;;;; Πως γίνεται να μην γνωρίζει το ατελές οποίο είναι μάλιστα και δημιούργημα του ΤΕΛΕΙΟΥ;;;;;; Αν ίσχυε η φράση αυτή μόνη της τότε ο Θεός δεν θα ήταν τέλειος δηλαδή ΑΤΟΠΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ και όχι Νεοφώτιστου μεγέθους.
Την φράση αυτή φίλοι χρησιμοποιούν φαυλοκυκλικά οι άθεοι για να πείσουν με την ΑΝΟΗΣΙΑ που τους διακρίνει ότι ο Θεός δεν είναι τέλειος και άρα με την λογική τους δεν υπάρχει. ΑΥτό που δεν υπάρχει είναι λογική εντός ενός μηδενιστικού εγκεφάλου. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 6:42 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από τα παραπάνω πες μου αν κατάλαβα περισσότερα από εσένα που ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ότι κάποιοι Νεοφώτιστε φίλε μου σε δουλεύουν ψιλό γαζί... για να σε πείσουν....για την ανυπαρξία της λογικής τους-σου και όχι του Θεού. _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 6:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρώτα (ή μάλλον διάβασε) τον Αριστοτέλη,όχι εμένα.Αν τον είχες διαβάσει,θα ήξερες τον ορισμό του θεού κατά Αριστοτέλη .Τον ξέρεις; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 1477 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 6:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού δεν τον ξέρω....πες μου που είναι και τι λέει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΕΞΗ...μετά θα δούμε πόσο θα εκτεθείς...ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...οι αρχαίοι έλεγαν ότι δεν έχει σημασία ποιος λέει κάτι αλλά ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ...για πες μου τώρα ποιος το είπε;;;; ποιος να το είπε άραγε;;;;; _________________ Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)
ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 6:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεός είναι "νόηση νοήσεως",άρα ο θεός δεν νοεί αντικείμενα έξω από αυτόν,άρα δε νοεί το ατελές.Νοεί μόνο τον εαυτό του. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|