Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
spyros Πρύτανης

Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2014 9:08 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός θέματος είσαι πάλι Ιωάννη.
Το σχόλιό μου αφορούσε την ερώτηση του Μαρκ:
Παράθεση: | Τώρα πώς γίνεται σε μια δημοκρατία, όπου αποφασίζουν οι πολλοί, αυτή να εξαρτάται από το ήθος ενός και μόνο ανδρός, είναι απορίας άξιο. |
και όχι το πολιτικό πλαίσιο της οικονομικής διαχείρισης. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης

Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18504
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2014 9:40 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η οικονομική διαχείριση δεν είναι άσχετη απ' το ήθος.Άρα δεν είναι άσχετο και το σχόλιό μου. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2014 11:29 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Λέει ότι ακούστηκαν παράπονα από μερικούς...άρα επιφυλασσόμαστε .
|
Στη μετάφραση που έχω εγώ δε λέει τίποτα για παράπονα, μα για γεγονός. Αλλά την ίδια δωροδοκία αναφέρουν και άλλοι ιστορικοί. Επίσης άφησες ασχολίαστο αυτό που λέει ο Αριστοτέλης πως το φαινόμενο της δωροδοκίας άρχισε να υπάρχει μετά τον Άνυτο, ο οποίος το εισήγαγε. Ποιες επιφυλάξεις λοιπόν;
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Και πιο κάτω λέει:" Απεναντίας ,οι Αθηναίοι φαίνεται ότι πολιτεύτηκαν καλύτερα και πολιτικότερα απ' όλους,και ως άτομα και ως σύνολο,απέναντι στις προηγούμενες συμφορές τους".(κεφ. XL)
|
Ναι, αυτό το λέει για την εποχή 30 χρόνια μετά τον θάνατο του Περικλή, και την πτώση των Τριάκοντα. Αυτό, μαζί με την αμνηστία που έδωσαν και τη συμφιλίωση που επιχειρήθηκε με τους ολιγαρχικούς ήταν βήματα για να επανέλθει η τάξη χωρίς πολλή βία και να σταματήσει ο εμφύλιος μεταξύ ολιγαρχικών και δημοκρατών. Είδες, τελικά κάτι έμαθαν οι Αθηναίοι από τη διδασκαλία του Σωκράτη.
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Άρα εντείνονται οι επιφυλάξεις ,για να μην πω διασκεδάζονται.
|
Εγώ τουλάχιστον το διασκεδάζω πολύ!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vag_el Πρύτανης

Εγγραφή: 26 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 3707 Τόπος: Leykada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2014 12:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | vag_el έγραψε: | Σκαπανέας,
καταλαβαίνεις τώρα γιατί δε θέλω να αναπτύξω τη συζήτηση μαζί του?........
¨Οποτε ,δεν έχει απάντηση ή ειναι αναγκασμένος να παραδεχτεί κάτι,γίνεται δογματικός και αυταρχικός και αντιδρά αντιστρόφως ανάλογα. |
vag_el
Δεν μπορω να πω οτι καταλαβαινω απολυτα τους ενδοιασμους σου
Ο καθενας μας εχει το δικο του τροπο αντιληψης
Κι ας υποστηριζει οτι ο τροπος που σκεφτεται ειναι κατανοητος απο τους αλλους
Ολοι μας προσεγγιζουμε τα ζητηματα με την ιδιοπροσωπεια που μας κανει ξεχωριστους τον ενα απο τον αλλο
Ειτε πιστευουμε στο θεο ειτε οχι
Για μενα δεν υπαρχουν αθεοι που λενε οτι ειναι αθεοι
Ο πραγματικος αθεος δεν κανει καμια απολυτως αναφορα στο θεο
Για τον οντως αθεο ο θεος δεν υπαρχει
Κι αρα δεν κατεχει καμια απολυτως θεση στο λογο του, στη σκεψη του και στα εργα του
Όποιος ομολογει οτι ειναι αθεος και παλευει να το αποδειξει, στην πραγματικοτητα ομολογει την αδυναμια του να διαχειριστει την ιδεα του θεου αποτελεσματικα
Αυτο που μαλλον ειναι δυσκολο να αντιληφτουν και να κατανοησουν οι ομολογουντες αθεϊα, ειναι οτι η παλη τους και ο πολεμος τους ειναι με την ιδεα του θεου και οχι με τον ιδιο το θεο
Γιατι ο ιδιος ο θεος ειναι "Κατι" παραπανω απο ιδεα, ειναι Ενεργεια Ζωσα και Απολεμητος
Κανείς ανθρωπος ζωντανος δεν μπορει να πολεμησει τη ζωη που ειναι η Ενεργεια χωρις να καταστρεψει τελικα, επιμενοντας, τον εαυτο του
Ο θεος ειναι απειρος και ο ανθρωπος πεπερασμενος
Ποτέ το πεπερασμενο δεν μπορει να καταβαλλει το απειρο
gianiss
Σχετικα με το απειρο που αναφερω παραπανω, δραττομαι της ευκαιριας με την αναφορα μου αυτη, να αναφερθω εδω στο "ορισμο" που δινεις στο απειρο
Απειρο, εσυ λες, ειναι τα παντα
Και "περιεχει" τα παντα
Ακομα η ιδεα του θεου ( αν υπαρχει ) περιεχεται στο απειρο
Και συνεπως και ο ιδιος ο θεος ( αν υπαρχει ) περιεχεται στο απειρο
Απο την αλλη πλευρα, εγω λεω, Θεος ειναι τα παντα
Και περιεχει τα παντα
Ακομα και το απειρο ( που υπαρχει ) περιεχεται στο θεο
Λες λοιπον οτι ο πιθανον υπαρχων θεος αποτελει ενα κατηγορημα του απειρου
Λεω οτι το ασφαλως υπαρχον απειρο αποτελει ενα κατηγορημα του θεου
Λογικα λοιπον για μενα προκυπτει οτι οταν δυο εννοιες αποτελουν η μια κατηγορημα της αλλης τοτε οι δυο εννοιες ταυτιζονται
Αρα : Απειρο = Θεος και Θεος = Απειρο
Ιωαννη
Η αντιστοιχη επιμονη σου για τη συνδεση του δυναμει απειρου με το απειρο οπως "εκφραζεται" στην πραγματικοτητα, που κατα τη γνωμη σου ειναι εφικτο να συμβει ενω η πραγματικοτητα ως πεπερασμενη σε ολες της τις εκφανσεις δεν φαινεται να συμμεριζεται την αποψη σου, θυμιζει εντονα τις αντιφασεις που "εντοπιζεις" κατα καιρους σε οσα λεγονται
Και μια τετοια κορυφαια κατα τη γνωμη μου αντιφαση υπαρχει και στη δικη σου τη φιλοσοφικη γραμμη
Παράθεση: | Είμαστε Ον,αφού Ον είναι τα πάντα... αλλά δεν είμαστε Ον,αφού το Ον δεν έχει μέρη,είναι Εν.
Η κατανόηση αυτής της αντίφασης είναι η σχέση μας με το Ον...ουσιαστικά είναι σχέση με τον εαυτό μας,όχι με το Ον. |
Ενω σε αλλη θεση δηλώνεις
Παράθεση: | Αν η αντίφαση δηλώνεται στο τέλος ενός συλλογισμού,τότε απορρίπτεται η αρχική πρόταση.
Αν δεν υπάρχει συλλογισμός,τότε η πρόταση είναι ακατανόητη από μόνη της και χρειάζεται επεξήγηση για ν' αρθεί η αντίφαση. |
Σε ποια κατηγορια της δευτερης παραθεσης εντασσεις την αντιφαση σου στην πρωτη παραθεση ;
Γιατι ζητας κατανοηση στην δικη σου αντιφασης, ενω αυτη εχει προελθει μετα απο μια μακρια σχετικα ( διαλογικη ) σειρα συλλογισμων ;
Εχει σχεση αυτη η ανοχη σου με την ανοχη που δειχνεις στη σχεση δυναμει απειρου και "πραγματικου" απειρου ;
Δεν πρεπει λογικα να απορριψεις τη θεση σου για το ΕΝ, εφ' οσον αυτη οδηγει σε αντιφαση ;
vag_el
Βλεπεις σε αδρες γραμμες και με το δικο μου το "φιλτρο" αντιληψης, τεσσερες διαφορετικους τροπους σκεψης ( μαζι με σενα, στην παραθεση )
Ποιος ειναι πιο σωστος ;
Δεν υπαρχει πιο σωστο...
Ειναι ολοι ισοδυναμοι, αρκει να οδηγουν σε μια πραγματικη κατασταση αντιστοιχης ζωης τον καθενα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Skapaneas
θα μου επιτρέψεις ,μέσα σ αυτήν την διαφορετικότητα του χαρακτήρα και της αντίληψης του καθένα μας ,να κάνω μια επιλογή και να διαχωρίζω ,το τι και το πώς ΄συζητώ ,με τον καθένα.Αυτός ο διαχωρισμός σε μια υγιή σκέψη ,γίνεται για έχω αυτό που συμφέρει ως προς την ανάλυση και διεξαγωγή κατόπιν μιας συζήτησης.Αν ,γράφω μόνον τα κατ ουσίαν και δίχως λογοκρισία αναφερόμενα,δίχως επιλογή διάθεσης ,και ταυτότητας που ανταποκρίνεται στον κάθε χαρακτήρα σίγουρα θα πέσουμε και θα αναλωθούμε στις συνήθεις ύβρεις ,ώς ξέσπασμα.Καί σίγουρα δεν το έχω ως σκοπό να αναλώνομαι σε καυγάδες,αλλά με μια ουσιαστική κουβέντα,που θα προάγει........
Κατόπιν.......
υπάρχουν άνθρωποι και άνθρωποι,άθεοι που πιστεύουν πως είναι καλύτεροι απο άλλους,σαν χαρακτήρες,και άλλοι που η βαθιά τους πίστη για την αθεία ειναι απλώς μια ποντικοφανής ιδέα ,προκειμένου έτσι να καταπολεμήσουν το φαινόμενο Εκκλησία,που εκτός απο την ανάδειξη του Χριστιανισμού ,κατέχει και .....ΧΡΗΜΑΤΑ.
Εκεί πέφτει το μάτι τους,και σκέπτονται τρόπους μέσα σ αυτον τον πόλεμο ,ώστε να την κατακλέψουν.
Δεν θα ήθελα να αφήσω μιάν ιδέα ,που αρχίζει να αποσαθρώνει ,να πολεμά και να διαχέεται στην ατμόσφαιρα ,έτσι ουτως ώστε να αποθαρρύνει τους πιστούς της (Εκκλησίας),και να υπάρχουν ενδοιασμοί ,ως προς το ποιόν της και την Αλήθεια,πρώτα του Θεού ,και έπειτα την ζωή αυτής.Οσο υπάρχει,η ιδέα της Δημοκρατίας ως σκέψη ,της ελευθερίας επιλογής και της ανάτασης του επιπέδου διαβίσωσης του κόσμου ,θα υπάρχει και η ελπίδα στον κόσμο.Η ελεύθερη επιλογή ,και το κόψιμο απο τα δεσμά της σκλαβιάς αυτου του αιματοκυλισμένου Οικονομικού πολέμου απο τις χώρες της Δύσης. _________________ ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,
Κώστας Καρυωτάκης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2014 5:34 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
Σχετικα με το απειρο που αναφερω παραπανω, δραττομαι της ευκαιριας με την αναφορα μου αυτη, να αναφερθω εδω στο "ορισμο" που δινεις στο απειρο
Απειρο, εσυ λες, ειναι τα παντα
Και "περιεχει" τα παντα
Ακομα η ιδεα του θεου ( αν υπαρχει ) περιεχεται στο απειρο |
Σωστά αυτό λέω πως άπειρο είναι τα πάντα , όλα δηλαδή τα υπαρκτά.
Δεν λέω όμως πως τα περιέχει , απλά πως “Είναι” τα πάντα, και βεβαίως το θεωρώ να “Είναι” αδιαίρετο/αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” , όπως και όλα τα άλλα κατηγορήματα του “όντος υπαρκτού” του “Άπαν κάτι” .
Δεν νοείται να υπάρχει από μόνο του.
Άπειρο “τίποτα” στερείται λογικής ύπαρξης .
Άπειρο είναι “κάτι υπαρκτό” , το όντως υπαρκτό
Είναι αδιάσπαστο/αδιαχώρητο “κατηγόρημα” του όντως υπαρκτού, όπως και τα λοιπά “κατηγορήματα” δηλαδή άναρχο, αυθύπαρκτο , αιώνιο.
Από πλευράς “ουσίας” είναι υλικό/ενεργειακό , υπάρχει στο χωροχρόνο και αλληλεπιδρά σύμφωνα με “ορισμένους” φυσικούς νόμους που έχουν “λόγο” , ο οποίος επιβεβαιώνει τη αιώνια σταθερότητα του .
Αν αυτό το “όντως υπαρκτό” , εσύ θες να το ονομάζεις “θεό” , είναι θέμα δικό σου.
Αυτό που εγώ διαπιστώνω έως τώρα, είναι πως δεν “φαίνεται” να υπάρχει κάποια “υπερβατική/μεταφυσική” δύναμη που να ορίζει κατά δοκούν και να τροποποιεί τις “φυσικές αλληλεπιδράσεις” όπως αυτές έχουν ρυθμιστεί εξ αρχής και παρατηρούμε να είναι ίδιες σε όλες τις περιοχές και “χρονικές στιγμές” του κόσμου μας , αυτές που ονομάζουμε “φυσικοί νόμοι και σταθερέ”
Τι “λόγο “ ύπαρξης έχει ένας θεός που παραμένει αδρανής και αμέτοχος στην εξέλιξη του κόσμου μας?
Ιδού η απορία!!!
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2014 6:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas
Σχετικα με το απειρο που αναφερω παραπανω, δραττομαι της ευκαιριας με την αναφορα μου αυτη, να αναφερθω εδω στο "ορισμο" που δινεις στο απειρο
Απειρο, εσυ λες, ειναι τα παντα
Και "περιεχει" τα παντα
Ακομα η ιδεα του θεου ( αν υπαρχει ) περιεχεται στο απειρο |
Σωστά αυτό λέω πως άπειρο είναι τα πάντα , όλα δηλαδή τα υπαρκτά.
Δεν λέω όμως πως τα περιέχει , απλά πως “Είναι” τα πάντα, και βεβαίως το θεωρώ να “Είναι” αδιαίρετο/αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” , όπως και όλα τα άλλα κατηγορήματα του “όντος υπαρκτού” του “Άπαν κάτι” .
Δεν νοείται να υπάρχει από μόνο του.
Άπειρο “τίποτα” στερείται λογικής ύπαρξης .
Άπειρο είναι “κάτι υπαρκτό” , το όντως υπαρκτό
Είναι αδιάσπαστο/αδιαχώρητο “κατηγόρημα” του όντως υπαρκτού, όπως και τα λοιπά “κατηγορήματα” δηλαδή άναρχο, αυθύπαρκτο , αιώνιο.
Από πλευράς “ουσίας” είναι υλικό/ενεργειακό , υπάρχει στο χωροχρόνο και αλληλεπιδρά σύμφωνα με “ορισμένους” φυσικούς νόμους που έχουν “λόγο” , ο οποίος επιβεβαιώνει τη αιώνια σταθερότητα του .
Αν αυτό το “όντως υπαρκτό” , εσύ θες να το ονομάζεις “θεό” , είναι θέμα δικό σου.
Αυτό που εγώ διαπιστώνω έως τώρα, είναι πως δεν “φαίνεται” να υπάρχει κάποια “υπερβατική/μεταφυσική” δύναμη που να ορίζει κατά δοκούν και να τροποποιεί τις “φυσικές αλληλεπιδράσεις” όπως αυτές έχουν ρυθμιστεί εξ αρχής και παρατηρούμε να είναι ίδιες σε όλες τις περιοχές και “χρονικές στιγμές” του κόσμου μας , αυτές που ονομάζουμε “φυσικοί νόμοι και σταθερέ”
Τι “λόγο “ ύπαρξης έχει ένας θεος που παραμένει αδρανής και αμέτοχος στην εξέλιξη του κόσμου μας?
Ιδού η απορία!!!
|
Γιαννη βασικα συμφωνουμε...
Κι αν οπου απειρο στην τοποθετηση σου θεσεις τον Ορο Θεος, και αντιστροφως, θα καταλαβεις τι εννοω
Ομως, την ιδια απορια εχω κι εγω τελικα
Τι “λόγο“ ύπαρξης έχει ένα απειρο που παραμένει αδρανες και αμέτοχο στην εξέλιξη του κόσμου μας?
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 02, 2014 9:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια συνθεση "αξιοπροσεκτη"
Ιωαννης : ΄Εν ειναι τα παντα
gianiss : Απειρο ειναι τα παντα
skapaneas : Θεος ειναι τα παντα
Συνθεση : Είς Απειρος Θεος Ός Εστι Τα Παντα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 02, 2014 10:51 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas
Σχετικα με το απειρο που αναφερω παραπανω, δραττομαι της ευκαιριας με την αναφορα μου αυτη, να αναφερθω εδω στο "ορισμο" που δινεις στο απειρο
Απειρο, εσυ λες, ειναι τα παντα
Και "περιεχει" τα παντα
Ακομα η ιδεα του θεου ( αν υπαρχει ) περιεχεται στο απειρο |
Σωστά αυτό λέω πως άπειρο είναι τα πάντα , όλα δηλαδή τα υπαρκτά.
Δεν λέω όμως πως τα περιέχει , απλά πως “Είναι” τα πάντα, και βεβαίως το θεωρώ να “Είναι” αδιαίρετο/αναπόσπαστο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού” , όπως και όλα τα άλλα κατηγορήματα του “όντος υπαρκτού” του “Άπαν κάτι” .
Δεν νοείται να υπάρχει από μόνο του.
Άπειρο “τίποτα” στερείται λογικής ύπαρξης .
Άπειρο είναι “κάτι υπαρκτό” , το όντως υπαρκτό
Είναι αδιάσπαστο/αδιαχώρητο “κατηγόρημα” του όντως υπαρκτού, όπως και τα λοιπά “κατηγορήματα” δηλαδή άναρχο, αυθύπαρκτο , αιώνιο.
Από πλευράς “ουσίας” είναι υλικό/ενεργειακό , υπάρχει στο χωροχρόνο και αλληλεπιδρά σύμφωνα με “ορισμένους” φυσικούς νόμους που έχουν “λόγο” , ο οποίος επιβεβαιώνει τη αιώνια σταθερότητα του .
Αν αυτό το “όντως υπαρκτό” , εσύ θες να το ονομάζεις “θεό” , είναι θέμα δικό σου.
Αυτό που εγώ διαπιστώνω έως τώρα, είναι πως δεν “φαίνεται” να υπάρχει κάποια “υπερβατική/μεταφυσική” δύναμη που να ορίζει κατά δοκούν και να τροποποιεί τις “φυσικές αλληλεπιδράσεις” όπως αυτές έχουν ρυθμιστεί εξ αρχής και παρατηρούμε να είναι ίδιες σε όλες τις περιοχές και “χρονικές στιγμές” του κόσμου μας , αυτές που ονομάζουμε “φυσικοί νόμοι και σταθερέ”
Τι “λόγο “ ύπαρξης έχει ένας θεος που παραμένει αδρανής και αμέτοχος στην εξέλιξη του κόσμου μας?
Ιδού η απορία!!!
|
Γιαννη βασικα συμφωνουμε...
Κι αν οπου απειρο στην τοποθετηση σου θεσεις τον Ορο Θεος, και αντιστροφως, θα καταλαβεις τι εννοω
Ομως, την ιδια απορια εχω κι εγω τελικα
Τι “λόγο“ ύπαρξης έχει ένα απειρο που παραμένει αδρανες και αμέτοχο στην εξέλιξη του κόσμου μας?
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Η απορία σου δεν είναι ίδια , ουτέ καν ανάλογη με την δική μου.
Ο “λόγος” ύπαρξης του απείρου είναι βεβαίως το “όντως υπαρκτό” , του οποίου είναι ένα από τα αναπόσπαστα/αδιαχώριστα κατηγορήματα του.
Χωρίς το “όντως υπαρκτό” δεν νοείται άπειρο .
Από τη άλλη μεριά το “όντως υπαρκτό” δεν νοείται χωρίς το κατηγόρημα/ιδιότητα/γνώρισμα του απείρου
Το “άπειρο” λοιπόν έχει τον “λόγο” ύπαρξής του.
Ο “θεός” όμως , που με βάση τα όσα ξέρουμε, δεν έχει ποτέ επέμβει για να αλλάξει “κάτι” στον κόσμο μας , καθώς όσο βαθιά στο χρόνο πίσω κοιτάξουμε , δεν διαπιστώνουμε να έχει αλλάξει κάποιος νόμος ή φυσική σταθερά , ποιο “λόγο” ύπαρξης έχει , παραμένοντας αδρανής και αμέτοχος?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 02, 2014 12:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν απαντας ομως Γιαννη τι λογο υπαρξης εχει ενα απειρο ή το οντως υπαρκτο οταν κατα κανενα τροπο δεν παρεμβαινει το ενα ή το αλλο στα δρωμενα του κοσμου
Το οντως υπαρκτο με κατηγορημα το απειρο φαινεται και ειναι απολυτως στατικο και αμετοχο στη δημιουργια του κοσμου
Θυμιζει το ΕΝ του Ιωαννη το οποιο παραμενει στο απυροβλητο των φυσικων δρασεων, χωρις καμια αναμειξη στα οσα συντελεστηκαν και συντελουνται στο κοσμο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 02, 2014 1:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Δεν απαντας ομως Γιαννη τι λογο υπαρξης εχει ενα απειρο ή το οντως υπαρκτο οταν κατα κανενα τροπο δεν παρεμβαινει το ενα ή το αλλο στα δρωμενα του κοσμου
Το οντως υπαρκτο με κατηγορημα το απειρο φαινεται και ειναι απολυτως στατικο και αμετοχο στη δημιουργια του κοσμου
Θυμιζει το ΕΝ του Ιωαννη το οποιο παραμενει στο απυροβλητο των φυσικων δρασεων, χωρις καμια αναμειξη στα οσα συντελεστηκαν και συντελουνται στο κοσμο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Αν ρωτάς για το “όντως υπαρκτό” , ο λόγος της ύπαρξής του είναι η “σταθερότητα” που εξασφαλίζεται από τον “λόγο” .
Αυτό προκύπτει από την “αιώνια” ύπαρξή του .
“Φαίνεται” πως η “ύπαρξη” είναι ποιο “σταθερή” από την “μη ύπαρξη”
Δεν καταλαβαίνω γιατί το “όντως υπαρκτό” απαιτείς να παρεμβαίνει στον “κόσμο” μας....!
Δεν είναι θεός.
Ο “κόσμος μας ” είναι ένα από τούς άπειρους άλλους κόσμου του “όντως υπαρκτού” και δρα σύμφωνα με τους σταθερούς φυσικούς νόμους. Για ποιο λόγο να παρέμβει στον κόσμο μας το όντως υπαρκτό?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης

Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18504
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 03, 2014 11:37 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Λέει ότι ακούστηκαν παράπονα από μερικούς...άρα επιφυλασσόμαστε .
|
Στη μετάφραση που έχω εγώ δε λέει τίποτα για παράπονα, μα για γεγονός. Αλλά την ίδια δωροδοκία αναφέρουν και άλλοι ιστορικοί. Επίσης άφησες ασχολίαστο αυτό που λέει ο Αριστοτέλης πως το φαινόμενο της δωροδοκίας άρχισε να υπάρχει μετά τον Άνυτο, ο οποίος το εισήγαγε. Ποιες επιφυλάξεις λοιπόν;
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Και πιο κάτω λέει:" Απεναντίας ,οι Αθηναίοι φαίνεται ότι πολιτεύτηκαν καλύτερα και πολιτικότερα απ' όλους,και ως άτομα και ως σύνολο,απέναντι στις προηγούμενες συμφορές τους".(κεφ. XL)
|
Ναι, αυτό το λέει για την εποχή 30 χρόνια μετά τον θάνατο του Περικλή, και την πτώση των Τριάκοντα. Αυτό, μαζί με την αμνηστία που έδωσαν και τη συμφιλίωση που επιχειρήθηκε με τους ολιγαρχικούς ήταν βήματα για να επανέλθει η τάξη χωρίς πολλή βία και να σταματήσει ο εμφύλιος μεταξύ ολιγαρχικών και δημοκρατών. Είδες, τελικά κάτι έμαθαν οι Αθηναίοι από τη διδασκαλία του Σωκράτη.
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
Άρα εντείνονται οι επιφυλάξεις ,για να μην πω διασκεδάζονται.
|
Εγώ τουλάχιστον το διασκεδάζω πολύ!  |
Έχουμε και λέμε:
α) Η δωροδοκία του Άνυτου γίνεται το 409 π.Χ.
β) Οι Τριάκοντα κυβέρνησαν το 404 π.Χ.
γ) Υποστηρίζεις ότι μετά τη δωροδοκία του Άνυτου είχαμε κι άλλες δωροδοκίες.
δ) Υποστηρίζεις ότι τα πράγματα πήγαν καλύτερα μετά απ' τους Τριάκοντα.
Άρα μετά απ' το 404 έχουμε αρκετές επιφυλάξεις ότι υπήρχε σημαντική διαφθορά ενώ απ' το 409 ως το 404 έχουμε πολλές επιφυλάξεις για το αντίθετο. Σωστά;
Στα 200 χρόνια της δημοκρατίας ,λοιπόν,σύμφωνα με τα στοιχεία που αναλύουμε ,ύποπτα για διαφθορά είναι 5 χρόνια κι αυτά μέσα στον εμφύλιο.
Καλή διασκέδαση! _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 03, 2014 6:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | skapaneas
έγραψε: |
Δεν απαντας ομως Γιαννη τι λογο υπαρξης εχει ενα απειρο ή το οντως υπαρκτο οταν κατα κανενα τροπο δεν παρεμβαινει το ενα ή το αλλο στα δρωμενα του κοσμου
Το οντως υπαρκτο με κατηγορημα το απειρο φαινεται και ειναι απολυτως στατικο και αμετοχο στη δημιουργια του κοσμου
Θυμιζει το ΕΝ του Ιωαννη το οποιο παραμενει στο απυροβλητο των φυσικων δρασεων, χωρις καμια αναμειξη στα οσα συντελεστηκαν και συντελουνται στο κοσμο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Αν ρωτάς για το “όντως υπαρκτό” , ο λόγος της ύπαρξής του είναι η “σταθερότητα” που εξασφαλίζεται από τον “λόγο” .
Αυτό προκύπτει από την “αιώνια” ύπαρξή του .
“Φαίνεται” πως η “ύπαρξη” είναι ποιο “σταθερή” από την “μη ύπαρξη”
Δεν καταλαβαίνω γιατί το “όντως υπαρκτό” απαιτείς να παρεμβαίνει στον “κόσμο” μας....!
Δεν είναι θεός.
Ο “κόσμος μας ” είναι ένα από τούς άπειρους άλλους κόσμου του “όντως υπαρκτού” και δρα σύμφωνα με τους σταθερούς φυσικούς νόμους. Για ποιο λόγο να παρέμβει στον κόσμο μας το όντως υπαρκτό? |
Παρατηρω και παλι Γιαννη στα λεγομενα σου μια δευτερη ομοιοτητα με τη θεση του Ιωαννη για το ΕΝ
Οπως λες κι εσυ για το οντως υπαρκτο οτι δεν παρεμβαινει στον κοσμο ( και γιατι αλλωστε να περεμβη ; οπως αφηνεις να εννοηθει οτι αναρωτιεσαι... ), ετσι και ο Ιωαννης "απαιτει" ( απο ) το ΕΝ να ειναι αμετοχο στα δρωμενα του κοσμου
Αλλά "κατι" απολυτως αντιστοιχο και με τους δυό σας συμβαινει και με το θεο
Ο Θεος δεν παρεμβαινει αμεσα στον κσομο
Ουτε και απο "μακρια", θα λεγαμε
Επομενως υπαρχει και μια δευτερη συνθεση που μπορει να γινει σε συνεχεια της πρωτης : Ο Εις Απειρος Θεος Ειναι Κοσμικα Αδρανης
Εχει παντως ενδιαφερον το γεγονος οτι οι φιλοσοφικες αποψεις σας συγκλινουν τελικα προς το χριστιανισμο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης

Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18504
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 04, 2014 11:06 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο χριστιανισμός είναι μεταγενέστερος απ' την οντολογία,την οποία συμπλήρωσε με νοητικές αυθαιρεσίες περί θεού (δημιουργός,παντοδύναμος, πανάγαθος κ.λπ.). _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 04, 2014 12:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ο χριστιανισμός είναι μεταγενέστερος απ' την οντολογία,την οποία συμπλήρωσε με νοητικές αυθαιρεσίες περί θεού (δημιουργός,παντοδύναμος, πανάγαθος κ.λπ.). |
Παράθεση: | Νομοι Της Κοινης Λογικης
1
Η Αρχη Του Λογου
Ο λογος εφαρμοζεται ελευθερα επι παντος επιστητου, χωρις περιορισμους, χωρις αναστολες και χωρις αρνησεις, αλλά παντοτε καταφατικα και απο συγκεκριμενη καθε φορα αφετηρια
2
Η Εσαγωγη Των Αξιωματων
Οταν η ελευθερη ροη του λογου οδηγει σε λογικο αδιεξοδο, τοτε εισαγεται αναγκαστικα παραδοχη η οποία εχει πλεον θεση αξιωματος και αρα αληθειας της οποίας η πραγματωση δεν ειναι απαραιτητα παντοτε και απο ολους ορατη στον περιβαλλοντα κοσμικο χωρο
3
Εφαρμογη Της Τυπικης Λογικης
Μετα τον ορισμο του πλαισιου των νομων ( αξιωματων ) που εχουν προκυψει στη διαρκεια της ελευθερης λογικης αναζητησης επι συγκεκριμενου αντικειμενου, η εξεταση των λογικων συνεπειων τους βασιζεται απαραιτητα στους νομους της Τυπικης Λογικης
4
Ορισμος Αλλων Λογικων Συστηματων
Ο ορισμος ενος πλαισιου νομων σε μια συγκεκριμενη λογικη διερευνηση ειναι εξ απαντος σεβαστη και ακαταλυτη στη διαρκεια της αναπτυξης του συστηματος που επαγονται οι νομοι αυτοι και καθε παρεκλιση απο το πλαισιο τους απαγορευεται διοτι οδηγει σε αλλο συστημα |
Συμφωνα με το δευτερο νομο της Κοινης Λογικης Ιωαννη, οι αυθαιρεσιες ( αξιωματα ) ειναι απολυτως αναγκαιες και φυσικες στην εισαγωγη τους για να υπαρξει περαιτερω εξελιξη των πραγματων
Διαφορετικα το πραγμα λιμναζει
Αρκει βεβαια να μην αντιφασκουν σε καθε δημιουργουμενο συστημα οι αξιωσεις αυτες ( 3ος Νομος Της Κοινης Λογικης )
Και η ιδια η οντολογια τι ειναι ;
Παράθεση: | Με τον όρο Οντολογία αναφερόμαστε στο λόγο περί του όντος ή στην επιστήμη του όντος, τη φιλοσοφική αναζήτηση που εξετάζει τις αρχές της ύπαρξης και συγκρότησης του Όντος, μελετά τη φύση και την ουσία των Όντων (Ον= αυτό που πραγματικά υπάρχει, καθετί που έχει υπόσταση). |
Λογος φιλοσοφικος ( και οργανωμενος ; ) περι του οντος και αρα αναποδεικτος
Οταν ο λογος αυτος λοιπον ο περι του οντος ( 1ος Νομος Της Κοινης Λογικης ) φθανει σε αδιεξοδο, τοτε υιοθετουνται υποχρεωτικα αξιωσεις μη αντιφασκουσες μεταξυ τους ωστε να αρθει το αδιεξοδο
Το σημαντικο εδω ειναι να διατηρηθουν αναλλοιωτες αυτες οι αξιωσεις που υιοθετουνται ( 4ος Νομος Της Κοινης Λογικης ), ωστε να μπορεσει να οικοδομηθει ενα συστημα πραγματικης ζωης
Η οντολογια δεν εχει καταφερει απο μονη της να δωσει ενα διαχρονικο προτυπο ζωης παραγωγικο και ακολουθητεο εμπρακτως απο καθε ανθρωπο
Αυτο ακριβως που δεν εχει καταφερει η οντολογια το πραγματοποιει ο χριστιανισμος
Εξελισσει δηλαδη αξιωματικα την οντολογια και δημιουργει ενα τροπο ζωης ο οποιος εκ των πραγματων αποδεικνυεται εξαιρετικα παραγωγικος στο ανθρωπινο πεδιο, λαβαινοντας υποψη μας τα αμετρητα εκατομμυρια των αγιων που εχουν βγει απο τις ταξεις του χριστιανισμου
Και βεβαια αυτος ο τροπος νεας ζωης για καθε ανθρωπο, βασιζεται σε αδιασειστα θεμελια : Τη Σταυρικη Θυσια εως Θανατου και Την Ανασταση Του Ιησου Χριστου
Αρα προκειται για μια αποδειγμενη στην πραξη Νεα "Φιλοσοφικη Θεωρια" Πραγματικης Ζωης
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης

Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18504
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 05, 2014 6:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1)Τα θρησκευτικά αξιώματα αντιφάσκουν μεταξύ τους.
2)Οι Άγιοι δε συνιστούν πρότυπο ούτε για τους ίδιους τους χριστιανούς.Φολκλορικές συνήθειες είναι.
3)Τα μεγάλα λόγια δεν είναι ηθικό θεμέλιο καμιάς στάσης ζωής.Γι' αυτό και η δικαιοσύνη ,αν είναι αμερόληπτη,δεν εξαρτάται απ' τη θρησκεία του καθενός αλλά απ' την αντικειμενική αλήθεια της λογικής εμπειρίας. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|