Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές; |
Ναι |
|
23% |
[ 25 ] |
Όχι |
|
60% |
[ 63 ] |
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της |
|
5% |
[ 6 ] |
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της |
|
10% |
[ 11 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 105 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 26, 2014 9:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,η πραγματική ταχύτητα του φωτός είναι ανεξάρτητη της κίνησης του σώματος απ' το οποίο εκπέμπεται. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 26, 2014 11:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Το Ον,όμως,δεν μπορεί να είναι και δυνάμει και ενεργεία γιατί τότε είναι διαιρετό (άτοπο,αφού είναι το απλούστατο των γενών) και μεταβλητό (άτοπο γιατί αν το Ον μεταβάλλεται θα γινόταν μηδέν). |
spyros έγραψε: |
Γιατί;
Γιατί είναι το απλούστατο;
Γιατί να γίνει μηδέν; |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | 1)Γιατί κάθε γένος είναι απλούστερο απ' την υποκατηγορία του ,π.χ. έπιπλο-καρέκλα,αφού η καρέκλα περιλαμβάνει εκτός απ' το γένος και την ειδοποιό διαφορά που την διακρίνει απ' τ' άλλα έπιπλα.
Άρα το απώτατο γένος πρέπει κατ' ανάγκην να είναι και το απλούστερο.
2)Αφού όλα είναι όντα,τι άλλο θα μπορούσε να γίνει το Ον,αν "μεταβαλλόταν";Πάλι Ον,οπότε είναι αμετάβλητο. |
spyros έγραψε: | Πως γινεται κατι να ειναι απλουστερο απο τις υποκατηγοριες του, αφου αποτελειται απο τη συνθεση των υποκατηγοριων του;
Το ον θα μπορουσε να γινει μηδεν ομως δεν γινεται. Ποιο το προβλημα σου; |
_________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 26, 2014 11:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ναι,η πραγματική ταχύτητα του φωτός είναι ανεξάρτητη της κίνησης του σώματος απ' το οποίο εκπέμπεται. |
Αυτο προκυπτει απο το πειραμα ή το λές εσυ ;
Το πειραμα μετρησε περιπου c = 300 000 000 Km/sec για το φως
Αυτο που λες παραπανω, ως αιτιολογικο οτι συμφωνεις με το αποτελεσμα του πειραματος, που το βρηκες ;
Στο 2ο και ασχετο με το συγκεκριμενο πειραμα ειδικο αξιωμα του ο Αϊνσταϊν, σφετεριστηκε το αποτελεσμα αυτου του πειραματος συνδεοντας το βιαστικα και εξαιρετικα "επιπολαια" με το κενο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 7:48 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: |
Πως γινεται κατι να ειναι απλουστερο απο τις υποκατηγοριες του, αφου αποτελειται απο τη συνθεση των υποκατηγοριων του;
Το ον θα μπορουσε να γινει μηδεν ομως δεν γινεται. Ποιο το προβλημα σου; |
1) Άλλο το σύνολο (σύνθεση) των όντων κι άλλο το Ον,η προϋπόθεση για να φτιάξω το σύνολο. Κι επειδή το σύνολο έχει περισσότερα του ενός μέλη ενώ η έννοια-γένος μόνο ένα,το γένος είναι απλούστερο απ' το σύνολο των υποκατηγοριών του.
2) Θα μπορούσε να γίνει μηδέν ,αν υπήρχε το μηδέν.Όταν λέμε μηδέν,όμως,εννοούμε την απουσία κάποιου όντος και τη δυνάμει παρουσία του κάπου αλλού.Άρα το μηδέν (μη ον ) δεν υπάρχει ,απλά είναι ένα έτερο ον (Πλάτων). _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 7:55 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ναι,η πραγματική ταχύτητα του φωτός είναι ανεξάρτητη της κίνησης του σώματος απ' το οποίο εκπέμπεται. |
Αυτο προκυπτει απο το πειραμα ή το λές εσυ ;
Το πειραμα μετρησε περιπου c = 300 000 000 Km/sec για το φως
Αυτο που λες παραπανω, ως αιτιολογικο οτι συμφωνεις με το αποτελεσμα του πειραματος, που το βρηκες ;
Στο 2ο και ασχετο με το συγκεκριμενο πειραμα ειδικο αξιωμα του ο Αϊνσταϊν, σφετεριστηκε το αποτελεσμα αυτου του πειραματος συνδεοντας το βιαστικα και εξαιρετικα "επιπολαια" με το κενο
|
Λοιπόν,το πείραμα είναι εδώ
Υπόθεση και πειραματική διάταξη του πειράματος των Μάικελσον και Μόρλευ
και μπορείς να το ερμηνεύσεις όπως θέλεις.Απλά,θα χρειαστεί να κάνεις κι άλλο πείραμα για να επιβεβαιώσεις την ερμηνεία σου.Η Σχετικότητα αποδείχτηκε και με την ακριβή μέτρηση της καμπύλωσης του φωτός και με την ακριβή μέτρηση της μετατόπισης του περιήλιου του Ερμή και με το χρόνο ζωής σωματιδίων που κινούνται με την ταχύτητα του φωτός και με ατομικά ρολόγια που μετρούν χρονικές διαφορές λόγω βαρύτητας. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 9:24 am Θέμα δημοσίευσης: Πειραματικη Αποδειξη Της Υπαρξης Του Αιθερα |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas
έγραψε: |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ναι,η πραγματική ταχύτητα του φωτός είναι ανεξάρτητη της κίνησης του σώματος απ' το οποίο εκπέμπεται. |
Αυτο προκυπτει απο το πειραμα ή το λές εσυ ;
Το πειραμα μετρησε περιπου c = 300 000 000 Km/sec για το φως
Αυτο που λες παραπανω, ως αιτιολογικο οτι συμφωνεις με το αποτελεσμα του πειραματος, που το βρηκες ;
Στο 2ο και ασχετο με το συγκεκριμενο πειραμα ειδικο αξιωμα του ο Αϊνσταϊν, σφετεριστηκε το αποτελεσμα αυτου του πειραματος συνδεοντας το βιαστικα και εξαιρετικα "επιπολαια" με το κενο
|
Λοιπόν,το πείραμα είναι εδώ
Υπόθεση και πειραματική διάταξη του πειράματος των Μάικελσον και Μόρλευ
Με αυτο συμφωνω
Και ισχυει για τον καθενα που ενδιαφερεται για το ζητημα αυτο
και μπορείς να το ερμηνεύσεις όπως θέλεις.
Και με αυτο συμφωνω
Και την ερμηνεια των αποτελεσματων του πειραματος μπορει να την επιχειρησει ο καθε ενδιαφερομενος
Απλά,θα χρειαστεί να κάνεις κι άλλο πείραμα για να επιβεβαιώσεις την ερμηνεία σου.
Και βεβαιως και με αυτο συμφωνω...
Αν η ερμηνεια φυσικα η προσωπικη του καθενος διαφερει απο αυτη που εχει ηδη δοθει
Η Σχετικότητα αποδείχτηκε και με την ακριβή μέτρηση της καμπύλωσης του φωτός και με την ακριβή μέτρηση της μετατόπισης του περιήλιου του Ερμή και με το χρόνο ζωής σωματιδίων που κινούνται με την ταχύτητα του φωτός και με ατομικά ρολόγια που μετρούν χρονικές διαφορές λόγω βαρύτητας. |
Η Σχετικοτητα λοιπον, καθως "σημειωνεις", ερμηνευουσα τα αποτελεσματα του πειραματος ειναι μια απο τις πολλες ερμηνειες που μπορουν να δοθουν
Δεν μπορει να ειναι η μοναδικη
Και δεν ειναι η μοναδικη
Με δεδομενο οτι οι ιδιοι οι αρχικοι πειραματιστες που αναφερεις ( ο ενας τουλαχιστον εξ οσων γνωριζω ) διαφωνουσαν με αυτη την ερμηνεια "διαρρηγνυοντες" τα ιματια τους
Μια ιστορικη αναδρομη στο πειραμα και στις εκτιμησεις των αποτελεσματων του θα σε πληροφορησει σχετικα
Το πειραμα λοιπον που μου ζητας για να επιβεβαιωσω την ενδεχομενη διαφορετικη ερμηνεια μου στα δεδομενα πειραματικα αποτελεσματα, αυτο ζητα και η σχετικοτητα
Και το πετυχαινει με τις διάφορες μετρησεις στις οποιες αναφερεσαι
Οι μετρησεις ομως αυτες εχουν να κανουν με τη μη δυνατοτητα ερμηνειας του πειραματος
και με την εξ αυτης της αδυναμιας ( τοτε ) εισαγομενες σχετικιστικες λεγομενες παραδοχες του Αϊνσταϊν
ο οποίος εκμεταλλευτηκε το κενο στην νοημονα αξιολογηση των αποτελεσματων
αρνουμενος απλα τον αρχικο στοχο του πειραματος ( αμεση πειραματικη αποδειξη της υπαρξης του αιθερα )
και οχι με το ιδιο το πειραμα μετρησης της ταχυτητας του φωτος, το οποιο φυσικα στην πραγματικοτητα παραμενει ακομα ανερμηνευτο
Και η αρνηση βεβαιως ειναι "μια" ερμηνεια
Αλλά στη θεση αυτων που αρνεισαι πρεπει να τοποθετησεις "κατι" αλλο
Ασχετο με τον αρχικο στοχο
Και αυτο εκανε ο Αϊνσταϊν
Τοποθετωντας στη θεση του πειραματικα αναζητουμενου αιθερα το κενο
Το κενο ομως οπως ειναι φυσικο ειναι φυσει αδυνατο να υπαρξει αντικειμενικα στην πραγματικοτητα
Αρα τι ειναι στην πραγματικοτητα αυτο που ο Αϊνσταϊν ονομαζει κενο και εντος του οποιου υπαρχει η δυνατοτητα πραγματικης κινησης ( το αναγνωριζει ο ιδιος και το θεσπιζει με το δευτερο του αξιωμα, αυτο του φωτος ) σε αντιθεση με το οντως κενο στο οποιο ως ανυπαρκτο δεν συμβαινει "κατι" και ειναι αδυνατο να συμβει ο,τιδηποτε πραγματικο ;
Ειναι απλο !!!
Ειναι αυτο, μεσα στο οποιο το φως κινειται οντως και εχει ταχυτητα μετρησιμη και αρα πραγματικη και οχι φανταστικη
Με βαση λοιπον αυτο το αναντιρρητο γεγονος της μετρουμενης ταχυτητας του φωτος μεσα σε "κατι" που δεν ειναι και δεν μπορει να ειναι το κενο και αρα ειναι απολυτως υπαρκτο, ο Αϊνσταϊν οικοδομει μια θεωρια, η οποια βεβαιως θα εχει επιβεβαιωσιμα αποτελεσματα στην πραγματικοτητα με δεδομενο οτι ολα τα στοιχεια που χρησιμοποιει ο Αϊνσταϊν στην οικοδομηση της ειδικης θεωριας ειναι πραγματικα
Το "λαθος" του ειναι οτι αυτο το "κατι" ( εντος του οποιου ισχυει πειραματικα c = 300 000 000 Km/sec ) το ονομαζει κενο
Διοτι μονο ετσι μπορει να θεσει ανωτατο οριο στην ταχυτητα του φωτος
Εκτιμηση μου ( ακριβεστερα απολυτη βεβαιοτητα μου, τωρα ) ειναι οτι οι πειραματικες και φυσικες αποδειξεις που συνηγορουν υπερ της θεωριας της σχετικοτητος αποτελουν κραυγαλεες αποδειξεις της υπαρξης του αιθερα
Το γιατι αποκρυπτεται επιμελως αυτο το λογικα αναντιρρητο γεγονος, ειναι ζητημα προσωπικης ερμηνειας του καθενος
Και ετσι απαντω και σε ενα "ερωτημα" σου καιριο προηγουμενο ( 2. ) περι εντιμοτητος
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 11:26 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | spyros έγραψε: |
Πως γινεται κατι να ειναι απλουστερο απο τις υποκατηγοριες του, αφου αποτελειται απο τη συνθεση των υποκατηγοριων του;
Το ον θα μπορουσε να γινει μηδεν ομως δεν γινεται. Ποιο το προβλημα σου; |
1) Άλλο το σύνολο (σύνθεση) των όντων κι άλλο το Ον,η προϋπόθεση για να φτιάξω το σύνολο. Κι επειδή το σύνολο έχει περισσότερα του ενός μέλη ενώ η έννοια-γένος μόνο ένα,το γένος είναι απλούστερο απ' το σύνολο των υποκατηγοριών του.
2) Θα μπορούσε να γίνει μηδέν ,αν υπήρχε το μηδέν.Όταν λέμε μηδέν,όμως,εννοούμε την απουσία κάποιου όντος και τη δυνάμει παρουσία του κάπου αλλού.Άρα το μηδέν (μη ον ) δεν υπάρχει ,απλά είναι ένα έτερο ον (Πλάτων). |
Δηλαδή το Ον δεν περιέχει τα πάντα;
Τα όντα δεν ανήκουν στο Ον;
Οχι. Όταν λέμε μηδέν εννοούμε το ανύπαρκτο.
Η κατάσταση μηδέν δεν μπορεί να σημαίνει την παρουσία του Οντος κάπου αλλού. Αυτό λέγεται μετανάστευση...
Μπερδεύεις την ιδέα με την αίσθηση.
Το μηδέν είναι το ανύπαρκτο.
Το ανύπαρκτο, ως ιδέα υφίσταται στο νου, αλλά ως οντότητα δεν υφίσταται.
Δεν υπάρχει η οντότητα μηδέν, ούτε η ύπαρξη του ανύπαρκτου.
Όταν το Ον αποφασίσει να γίνει ανύπαρκτο, θα πάψουμε και εμείς και κάθε άλλο ον, να μιλάμε και να σκεφτόμαστε για τις έννοιες μηδέν-ανύπαρκτο. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 11:41 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneas
Δεν υπαρχει διαστολη του χρονου γιατι δεν υπαρχει απολυτη ταχυτητα του φωτος
Το πειραμα αυτο καταρριπτει το 2ο αξιωμα του Αϊνσταϊν, το αξιωμα της σταθεροτητος της ταχυτητας του φωτος στο κενο |
Με ποιο τρόπο καταρρίπτεται η σταθερότητα της ταχύτητας του φωτός.
Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής?
Πως ο αιθέρας εμπλέκεται σe αυτό το πείραμα? |
Μελετησε προσεκτικα το 2ο σχημα του Αϊνσταϊν και τα ξαναλεμε
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Τι να μελετήσω φίλε μου?
Το πείραμα που αναφέρεις , αν πρόκειται για το νοητικό πείραμα του Αϊνστάιν με το κάτοπτρο και τη φωτεινή δέσμη, είναι γνωστό .
Το θέμα είναι αν εσύ το έχεις καταλάβει.
Σε ρωτώ ξανά.
Από που και ως που επιβεβαιώνει την ύπαρξη τους αιθέρα.
Όσον αφορά το πείραμα “Μάικελσον και Μόρλεϋ” που ανέφερε ο Νεοφώτιστος , αυτό οδηγεί μάλλον στη μη ύπαρξη αιθέρα.
Οδηγεί και στην απόλυτη τιμή της ταχύτητας του φωτός , ανεξάρτητα τη θέση και την ταχύτητα του παρατηρητή.
Υ.Γ
Όσο για την αναβίωση του “αιθέρα”, υπάρχουν διάφορες θέσεις , και καμία επιβεβαίωση.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 11:48 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | spyros έγραψε: |
Πως γινεται κατι να ειναι απλουστερο απο τις υποκατηγοριες του, αφου αποτελειται απο τη συνθεση των υποκατηγοριων του;
Το ον θα μπορουσε να γινει μηδεν ομως δεν γινεται. Ποιο το προβλημα σου; |
1) Άλλο το σύνολο (σύνθεση) των όντων κι άλλο το Ον,η προϋπόθεση για να φτιάξω το σύνολο. Κι επειδή το σύνολο έχει περισσότερα του ενός μέλη ενώ η έννοια-γένος μόνο ένα,το γένος είναι απλούστερο απ' το σύνολο των υποκατηγοριών του.
2) Θα μπορούσε να γίνει μηδέν ,αν υπήρχε το μηδέν.Όταν λέμε μηδέν,όμως,εννοούμε την απουσία κάποιου όντος και τη δυνάμει παρουσία του κάπου αλλού.Άρα το μηδέν (μη ον ) δεν υπάρχει ,απλά είναι ένα έτερο ον (Πλάτων). |
Δηλαδή το Ον δεν περιέχει τα πάντα;
Τα όντα δεν ανήκουν στο Ον;
Οχι. Όταν λέμε μηδέν εννοούμε το ανύπαρκτο.
Η κατάσταση μηδέν δεν μπορεί να σημαίνει την παρουσία του Οντος κάπου αλλού. Αυτό λέγεται μετανάστευση...
Μπερδεύεις την ιδέα με την αίσθηση.
Το μηδέν είναι το ανύπαρκτο.
Το ανύπαρκτο, ως ιδέα υφίσταται στο νου, αλλά ως οντότητα δεν υφίσταται.
Δεν υπάρχει η οντότητα μηδέν, ούτε η ύπαρξη του ανύπαρκτου.
Όταν το Ον αποφασίσει να γίνει ανύπαρκτο, θα πάψουμε και εμείς και κάθε άλλο ον, να μιλάμε και να σκεφτόμαστε για τις έννοιες μηδέν-ανύπαρκτο. |
1) Τα όντα ανήκουν στο σύνολο "Όντα" όχι στο Ον,που είναι η δομή-ουσία-προϋπόθεση του συνόλου.
2)Όχι,ουτε η ιδέα του μηδενός, υφίσταται με την έννοια του μη όντος (αφού και οι ιδέες οντότητες είναι και μάλιστα υπέρτερες του αισθητού).Είναι αντιφατικό εξ ορισμού να υπάρχει η μη ύπαρξη.Αυτό που εννοούμε είναι η απουσία ενός όντος ,κάτι που σημαίνει την παρουσία του δυνάμει ή ενεργεία κάπου αλλού.,π.χ. "το τραπεζικό μου υπόλοιπο είναι μηδέν.Αυτό σημαίνει ότι τα χρήματα τα πήραν κάποιοι άλλοι"
Το Ον ,λοιπόν,εξ ορισμού δεν μπορεί να γίνει μηδέν,γιατί τότε θα είχε τη δυνατότητα να δημιουργείται εκ του μηδενός και να καταλήγει σ' αυτό.Όλα,όμως,όπως είπαμε έχουν την αιτία τους και η αιτία ποτέ δεν είναι μηδέν,άρα ούτε και το αποτέλεσμα,άρα το Ον ούτε δημιουργείται ούτε γίνεται κάτι άλλο. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 11:58 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκαπανέα,
λες ότι το λάθος του Αινστάιν είναι ότι ονομάζει κενό αυτό το "κάτι",γι' αυτό βρίσκει ανώτατο όριο το c.
Δηλαδή ,αν το ονομάσουμε "αιθέρα" ,θα βρούμε ότι η ταχύτητα του φωτός είναι σχετική; Μα οι επιστήμονες του παραπάνω πειράματος πίστευαν στην ύπαρξη του αιθέρα αλλά το πείραμά τους δεν αντιστοιχούσε στην υπόθεσή τους.
Άρα πρέπει όχι μόνο να βρεις ένα πείραμα που να την αποδεικνύει αλλά και να φτιάξεις ένα φυσικό μοντέλο που να ερμηνεύει και να προβλέπει επακριβώς και τ' άλλα φαινόμενα που ενισχύουν τη Σχετικότητα.
Μέχρι τότε όλα τ' άλλα είναι θεωρία συνωμοσίας,δηλαδή μια υπόθεση χωρίς εμπειρικά ερείσματα,η οποία τροφοδοτεί την ισχύ της απ' την κατάχρηση καταλογισμού αντικοινωνικών κινήτρων σε κάθε τομέα του επιστητού. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 12:15 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Τι να μελετήσω φίλε μου?
Το πείραμα που αναφέρεις , αν πρόκειται για το νοητικό πείραμα του Αϊνστάιν με το κάτοπτρο και τη φωτεινή δέσμη, είναι γνωστό .
Το θέμα είναι αν εσύ το έχεις καταλάβει.
Σε ρωτώ ξανά.
Από που και ως που επιβεβαιώνει την ύπαρξη τους αιθέρα.
Όσον αφορά το πείραμα “Μάικελσον και Μόρλεϋ” που ανέφερε ο Νεοφώτιστος , αυτό οδηγεί μάλλον στη μη ύπαρξη αιθέρα.
Οδηγεί και στην απόλυτη τιμή της ταχύτητας του φωτός , ανεξάρτητα τη θέση και την ταχύτητα του παρατηρητή.
Υ.Γ
Όσο για την αναβίωση του “αιθέρα”, υπάρχουν διάφορες θέσεις , και καμία επιβεβαίωση. |
Και μια και με ρωτας αν το εχω καταλαβει σημαινει οτι εσυ το εχεις καταλαβει...
Για πες λοιπον : με το βαγονι εν κινησει θα υπαρξει ανακλαση της ακτινας του φωτος στην οροφη ;
Και βεβαια αιτιολογησε το !!
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 12:20 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Σκαπανέα,
λες ότι το λάθος του Αινστάιν είναι ότι ονομάζει κενό αυτό το "κάτι",γι' αυτό βρίσκει ανώτατο όριο το c.
Δηλαδή ,αν το ονομάσουμε "αιθέρα" ,θα βρούμε ότι η ταχύτητα του φωτός είναι σχετική;
Μα οι επιστήμονες του παραπάνω πειράματος πίστευαν στην ύπαρξη του αιθέρα αλλά το πείραμά τους δεν αντιστοιχούσε στην υπόθεσή τους.
|
Δηλαδη τι εσυ νομιζεις οτι εδειξε το συγκεκριμενο πειραμα και βεβαιως γιατι ;
Το ανωτατο οριο ο Αϊνσταϊν στη c δεν το βρισκει : το θετει αξιωματικα...
Γιατι ;
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Παρ Ιούν 27, 2014 12:24 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 12:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | spyros
Οχι. Όταν λέμε μηδέν εννοούμε το ανύπαρκτο.
Η κατάσταση μηδέν δεν μπορεί να σημαίνει την παρουσία του Οντος κάπου αλλού. Αυτό λέγεται μετανάστευση...
Μπερδεύεις την ιδέα με την αίσθηση.
Το μηδέν είναι το ανύπαρκτο.
Το ανύπαρκτο, ως ιδέα υφίσταται στο νου, αλλά ως οντότητα δεν υφίσταται.
Δεν υπάρχει η οντότητα μηδέν, ούτε η ύπαρξη του ανύπαρκτου.
Όταν το Ον αποφασίσει να γίνει ανύπαρκτο, θα πάψουμε και εμείς και κάθε άλλο ον, να μιλάμε και να σκεφτόμαστε για τις έννοιες μηδέν-ανύπαρκτο. |
Σωστά !.
Έχω βαρεθεί να τα επαναλαμβάνω .
Παράθεση: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Το Ον ,λοιπόν,εξ ορισμού δεν μπορεί να γίνει μηδέν,γιατί τότε θα είχε τη δυνατότητα να δημιουργείται εκ του μηδενός και να καταλήγει σ' αυτό.
|
Βεβαίως έτσι είναι.
Δεν μπορεί το υπαρκτό να οδηγηθεί στο μη υπαρκτό.
Αν είχε αυτή την δυνατότητα θα την είχε αιώνια , και η ύπαρξη θα είχε οδηγηθεί στην ανυπαρξία.
Το όντως υπαρκτό δεν είναι ...... “ παντοδύναμο” .
Δεν μπορεί να εξαφανιστεί παντελώς , ούτε και να αυτοκτονήσει .
Πως θα ζούσαμε μόνοι και έρμοι?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 12:28 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκαπανέα,
έδειξε,τουλάχιστον, ότι η υπόθεση του αιθέρα δεν ικανοποιείται με αυτό το πείραμα. Ξέρεις εσύ κάποιο άλλο πείραμα που να την επαληθεύει;
Το έθεσε αξιωματικά αλλά επιβεβαιώθηκε πειραματικά αργότερα:μέχρι τώρα στα πειράματα δεν είδαμε κάποιο σωματίδιο στον τετραδιάστατο χωροχρόνο να την ξεπερνάει. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2014 12:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Σκαπανέα,
έδειξε,τουλάχιστον, ότι η υπόθεση του αιθέρα δεν ικανοποιείται με αυτό το πείραμα. Ξέρεις εσύ κάποιο άλλο πείραμα που να την επαληθεύει;
Το έθεσε αξιωματικά αλλά επιβεβαιώθηκε πειραματικά αργότερα:μέχρι τώρα στα πειράματα δεν είδαμε κάποιο σωματίδιο στον τετραδιάστατο χωροχρόνο να την ξεπερνάει. |
Δεν αναφερομαι στην υποθεση περι του αιθερα, αλλά στον ιδιο τον αιθερα...
Τι λες οτι εδειξε το πειραμα ; Οτι υπαρχει ο αιθερας ή δεν υπαρχει ο αιθερας ;
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|