Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Φιλοσοφία της Επιστήμης και της Θρησκείας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 397, 398, 399 ... 448, 449, 450  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές;
Ναι
23%
 23%  [ 25 ]
Όχι
60%
 60%  [ 63 ]
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της
5%
 5%  [ 6 ]
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της
10%
 10%  [ 11 ]
Σύνολο Ψήφων : 105

Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 4:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Η λογική φίλε μου δεν είναι γνώση που κάποιος την μαθαίνει και γίνεται λογικός , αλλά ατομική ικανότητα κρίσης , σωστών συνειρμών και εξαγωγή συμπερασμάτων που δεν οδηγούν σε παράδοξα.
Η τυπική γνώση των νόμων της λογικής, δεν θα βελτιώσει αισθητά τον προσωπικό δείκτη ευφυίας του ατόμου.
Όσο και να τον εκπαιδεύσεις, δεν θα κάνεις ένα βλάκα έξυπνο.
Θα συνεχίσει να διατυπώνει βλακώδεις προτάσεις και θα εξάγει παράλογα συμπεράσματα .

Idea

Τι να πω !
Μαλλον εχεις δικιο !
Η λογικη δεν ανεβαζει το δεικτη ευφυϊας, αν η ευφυϊα δεν υπαρχει εγγενως !

Και απ΄ ο,τι καταλαβαινω λεγοντας εσυ λογικη εννοεις την ικανοτητα του ανθρωπου να ανακαλυπτει αληθειες
Κι αυτο βεβαιως ειναι εμφυτο και δεν διδασκεται
Ειναι ζητημα δηλαδη DNA


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 6:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Αν ετσι λοιπον εχουν τα πραγματα τοτε
ή το ΟΝ δεν ειναι ΟΝ, αν τα οντα του κοσμου μας ειναι οντως οντα
ή τα οντα του κοσμου μας δεν ειναι οντα αν το ΟΝ ειναι οντως ΟΝ

Η εμπειρια μας ομως δειχνει οτι τα οντα του κοσμου μας ειναι οντως οντα και ταυτοχρονα εσυ δεχεσαι οτι το ΟΝ ειναι οντως ΟΝ

Αρα υπαρχει αντιφαση μεταξυ της εμπειριας μας για τα οντα και της παραδοχης σου για τη θεμελιακη φυση του ΟΝΤΟΣ


Συνεπως το ατομο ειναι ενα μοντελο του κοσμου, οπου το ΕΝ-ΟΝ κατεχει τη θεση του πυρηνα και ειναι ακινητο, ενω τα συμπαντα, οι γαλαξιες τους και τα ηλιακα συστηματα ολων με τους πλανητες τους και αυτοι με τους δορυφορους τους επεχουν θεση ηλεκτρονιακου νεφους γυρω απο τον κοσμικο πυρηνα






1) Το Ον δεν υπάρχει ως αντικείμενο της γνώσης αλλά υπάρχει καθεαυτό.Δεν είναι ον της γνώσης αλλά χωρίς την αναγκαία παραδοχή του ,οδηγούμαστε ή στο Άπειρο ή στο Μηδέν ,δηλαδή σε αντιφάσεις.

Άρα το Ον δεν υπάρχει όπως τα άλλα όντα αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχει γιατί τότε κανένα ον δε θα μπορούσε να γίνει γνωστό,αφού όλα θα κατάγονταν απ' το Άπειρο ή το Μηδέν.

2) Η αναφορά μου στο άτομο δεν ήταν παράδειγμα για το Ον,γιατί όπως είπα αλλού καμιά αναλογία εγκόσμιας γνώσης στα εξ ων συνετέθη δεν προσεγγίζει την ουσία του Όντος,αφού αυτό δε σχετίζεται με τίποτ' άλλο παρά μόνο με τον εαυτό του.(αντίθετα,ο πυρήνας του ατόμου είναι η αιτία της κίνησης των ηλεκτρονίων γύρω του)

3) Η ιδέα του "ακίνητου κινούντος" του Αριστοτέλη δεν ταυτίζεται με το Εν ,το οποίο διαπραγματευόμαστε εδώ.Η αριστοτελική έννοια έχει γνωστή ουσία ("αιώνιος νους που νοεί τον εαυτό του") ενώ το Εν όχι.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 9:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ειναι εφικτο να αντιληφθουμε κατι το οποιο δεν σχετιζεται με τιποτα με εμας; τοτε πως ξερουμε για τι πραγμα μιλαμε; μηπως μιλας για το ακατανοητο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 9:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι δυνατόν ν' αντιληφθούμε τι είναι αλλά μέσα απ' την οριακότητά του να μην πλανώμαστε ότι μπορούμε .Απογοητευτικό από μια μεριά αλλά η συνείδηση των ορίων μας συγκρατεί από την αλαζονεία και η αλαζονεία είναι κακός σύμβουλος του ανθρωπισμού. Έτσι,το Ον παίζει το ρόλο της υπενθύμισης ότι καμιά αλήθεια δεν είναι εξ αποκαλύψεως,θέλει αγώνα η αλήθεια,ερευνητικό και ηθικό.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3610

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 9:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

δεν καταλαβα... αν μιλας για οριακοτητα... τοτε προφανως παραδεχεσαι οτι υπαρχει οριακή σχεση... οχι μηδενική... σωστά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 9:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είμαστε Ον,αφού Ον είναι τα πάντα... αλλά δεν είμαστε Ον,αφού το Ον δεν έχει μέρη,είναι Εν.

Η κατανόηση αυτής της αντίφασης είναι η σχέση μας με το Ον...ουσιαστικά είναι σχέση με τον εαυτό μας,όχι με το Ον.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 9:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
1) Το Ον δεν υπάρχει ως αντικείμενο της γνώσης αλλά υπάρχει καθεαυτό.
Δεν είναι ον της γνώσης αλλά χωρίς την αναγκαία παραδοχή του ,οδηγούμαστε ή στο Άπειρο ή στο Μηδέν ,δηλαδή σε αντιφάσεις.

Άρα το Ον δεν υπάρχει όπως τα άλλα όντα αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχει γιατί τότε κανένα ον δε θα μπορούσε να γίνει γνωστό,αφού όλα θα κατάγονταν απ' το Άπειρο ή το Μηδέν.

2) Η αναφορά μου στο άτομο δεν ήταν παράδειγμα για το Ον,γιατί όπως είπα αλλού καμιά αναλογία εγκόσμιας γνώσης στα εξ ων συνετέθη δεν προσεγγίζει την ουσία του Όντος,αφού αυτό δε σχετίζεται με τίποτ' άλλο παρά μόνο με τον εαυτό του.(αντίθετα,ο πυρήνας του ατόμου είναι η αιτία της κίνησης των ηλεκτρονίων γύρω του)

3) Η ιδέα του "ακίνητου κινούντος" του Αριστοτέλη δεν ταυτίζεται με το Εν ,το οποίο διαπραγματευόμαστε εδώ.
Η αριστοτελική έννοια έχει γνωστή ουσία ("αιώνιος νους που νοεί τον εαυτό του") ενώ το Εν όχι.

Idea

Κανω παρακατω μια γενικη τοποθετηση σε οσα εχω αποκομισει μεχρι τωρα για το ΕΝ και τον κοσμο, συνδυαζοντας τα με την προσφατα διατυπωμενη Κοινη Λογικη

- Ο κοσμος υπαρχει και ειναι αυτος που ειναι και τον βιωνουμε
- Η εμπειρια μας στον κοσμο μας βεβαιωνει οτι ο κοσμος λειτουργει αριστοτελικα ( Τυπικη Λογικη = 3ος Νομος Κοινης Λογικης )
- Εξεταζουμε λογικα τις παραμετρους του κοσμου αναζητητωντας τα αιτια της υπαρξης μας ( 1ος Νομος Κοινης Λογικης )
- Καταληγοντας σε αδιεξοδο λογικο εισαγουμε υποχρεωτικα την υπαρξη του ΕΝΟΣ-ΟΝΤΟς με λογικο τυπο : ΕΝ-ΟΝ = το οριο της λογικης και του κοσμου ( 2ος Νομος της Κοινης Λογικης )
- Εχοντας σαφες πλεον και καλα ορισμενο πλαισιο για τον κοσμο ( κοσμικο βιωμα + 3ος + 1ος + 2ος Νομοι της Κοινης Λογικης ) περιοριζομαστε σε αυτο και εξεταζουμε τα πραγματα και ολα οσα ανακυπτουν στον κοσμο εντος των οριων αυτων ( 4ος Νομος της Κοινης Λογικης )

Μεσα σε αυτο λοιπον το πληρως και καλά ορισμενο λογικο πλαισιο της Κοινης Λογικης, ειμαστε ασφαλεις και μπορουμε να λειτουργησουμε προς καθε κοσμικη κατευθυνση διερευνωντας τα πραγματα και μαθαινοντας για τις δομες του κοσμου και τις λειτουργιες του

..................................

1.
Το ΕΝ-ΟΝ συνεπως ειναι απροσεγγιστο καθ΄οιονδηποτε κοσμικο τροπο
Δεν εχει επαφη με τον κοσμο
Δεν εχει αλληλεπιδραση με τον κοσμο
Δεν εκπηγαζει "κατι" απο αυτο προς τον κοσμο, αλλά ουτε και εκ του κοσμου εκπορευεται "κατι" προς το ΕΝ-ΟΝ
Βρισκεται επομενως το ΕΝ-ΟΝ σε τελεια και αποκλειστικη απομονωση απο τον κοσμο και ο κοσμος ομοιως και προφανως απο ΑΥΤΟ

Υποθετω λοιπον μετα απο ολα αυτα οτι το ΕΝ-ΟΝ ειναι "κατι" σαν ενα αορατο πεδιο το οποιο περιβαλλει τον κοσμο απο καθε κατευθυνση εμποδιζοντας τον κοσμο να απειριστει, πραγμα που θα ηταν αντιφατικο
Και κανω την υποθεση αυτη στηριζομενος στο λογικο ΤΟΥ τυπο : το ΕΝ-ΟΝ ειναι το οριο της λογικης κσι του κοσμου
Και εφ΄ οσον και η λογικη και ο κοσμος δεν δυνανται οχι μονο να ΤΟ υπερβουν αλλά ουτε και να ΤΟ προσεγγισουν, λογικη και κοσμος περιοριζονται υποχρεωτικα πανταχοθεν και τετραδιαστατικα απο το ανυπερβλητο ΕΝ-ΟΝ


α) Πως θα μαθω λοιπον "κατι" για αυτο το υπαρκτο και ανυπερβλητο ΕΝ-ΟΝ ;
β) Εφ΄οσον το ΕΝ-ΟΝ δεν εχει καμια σχεση με τον κοσμο, ποια ειναι η αιτια του κοσμου και των οντων του μεσα στο παραπανω ορισμενο πλαισιο της Κοινης Λογικης ;
γ) Λογικη και Κοσμος τετραδιαστατικα εννοουμενα οπως και ειναι δεν δυνανται να προσεγγισουν το ΕΝ-ΟΝ, τι ομως εμποδιζει το ΕΝ-ΟΝ να συνθλιψει τελικα τον κοσμο και τη λογικη του περιοριζοντας συνεχως την "ακτινα" δρασης τους χωρις να εχει βεβαιως καμια πραγματικη επαφη μαζι τους ;

................................................

2.
Η αναφορα σου στο ατομο εδωσε ενα πολυ καλο παραδειγμα σχετικα με το πως στο ιδιο κατασκευασμα ( ατομο ) ειναι δυνατο να συνυπαρχει και κινηση και ακινησια

......................................

3.
Η αναφορα σου και παλι στο λογικο τυπο του Αριστοτελη για τον ακινητο κινουν, μου δινει την ευκαιρια να παρατηρησω οτι, τοσο ο "ορισμος" του Αριστοτελη οσο και ο "δικος" σου ειναι απολυτως ισοδυναμοι ως εκφρασεις αναφερομενες σε "κατι" μη προσεγγισιμο τετραδιαστατικα

ακινητο κινουν = "αιώνιος νους που νοεί τον εαυτό του" ( Αριστοτελης )

ΕΝ-ΟΝ = "το οριο της λογικης και του κοσμου" ( Ιωαννης )

Για μενα που τα "ακουω" ως τριτος ειναι εξ ισου "ακατανοητα" και τα δυο
Και οι δυο λογικοι τυποι εμπεριεχουν "γνωση", αδιαφορο πως αυτη εχει "αποκτηθει", η οποια ΟΜΩς μπορει να εξακριβωθει απο μενα με το λογο αν ειναι ταυτοσημη ή οχι
Μπορει να μιλατε κι εσυ και ο Αριστοτελης τελικα για το ιδιο πραγμα, μπορει και οχι

Αλλά...
Αυτη η εξακριβωση που μπορει να γινει, δεν ανηκει στα ορια της Κοινης Λογικης που λεω παραπανω, γι΄αυτο και δεν εχει καμια απολυτως αξια μεσα στα στεγανα τετραδιαστατικα πλαισια του κοσμου μας
Γι΄ αυτο βεβαιως και δεν την επιχειρω
Ισως να αποδεικνυοταν οτι με άλλα λογια μιλατε για το ιδιο πραγμα

Η αναφορα σε αυτη την τελευταια δυνατοτητα συγκρισης των δυο λογικων τυπων γινεται για να καταστησω σαφες οτι θεωρω το λογο μη υποκειμενο σε τετραδιαστατικους περιορισμους
Διαφορετικα οι εισαγωμενοι και απο τους δυο σας λογικοι τυποι ως μη εκπορευομενοι απο τη γνωση του κοσμου ειναι τουλαχιστον ανυποστατοι τετραδιαστατικα, δηλαδη ειναι ψευδεις








Σημειωση
Τι εμποδιζει αραγε αυτο το αξιωματικα και αρα αναγκαστικα εισαγομενο ΕΝ-ΟΝ να ειναι Ο ΘΕΟΣ που τοσο μισεις και πολεμας ανηλεως ;




Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλ
ο Idea η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 10:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Embarassed Very Happy Si mi Fa

mpoyrloum mpourloum Very Happy
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 10:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

meta απο αυτό το κρεσέντο ,διοικώ την μοίρα που εσώπασε για μια στιγμή,

μάχαιρα έδωκες και μάχαιρα θα......

όχι αυτο ειναι απο αλλού,

γενικά ας μιλήσουν σήμερα οι ιδιοφυίες και οι επιστήμονες,

δε θέλω να έχω τύψεις αν ου μη γένοιτο πάθει κανείς τίποτα απο την αλαζονεία του και το θυμό του

πάμε παρα κάτω


τζουμ τρια λα λο τζουμ τρια λα λο

μίληκα και λάληκα,
και ΄γενωθκα τουρκοτσύπριος,αι ντα τσε μια ρακί στην υγειά σας..........

Laughing Laughing Laughing
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 10:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Το ΕΝ-ΟΝ συνεπως ειναι απροσεγγιστο καθ΄οιονδηποτε κοσμικο τροπο
Δεν εχει επαφη με τον κοσμο
Δεν εχει αλληλεπιδραση με τον κοσμο
Δεν εκπηγαζει "κατι" απο αυτο προς τον κοσμο, αλλά ουτε και εκ του κοσμου εκπορευεται "κατι" προς το ΕΝ-ΟΝ
Βρισκεται επομενως το ΕΝ-ΟΝ σε τελεια και αποκλειστικη απομονωση απο τον κοσμο και ο κοσμος ομοιως και προφανως απο ΑΥΤΟ


Δεν είναι ακριβές αυτό: δεν υπάρχει το Εν έξω απ' τον κόσμο (γιατί τότε θα είχαμε δυισμό,ενώ τα πάντα είναι Ένα) ούτε μέσα στον κόσμο ( γιατί τότε θα μπορούσαμε να το γνωρίσουμε) .
skapaneas έγραψε:


Και εφ΄ οσον και η λογικη και ο κοσμος δεν δυνανται οχι μονο να ΤΟ υπερβουν αλλά ουτε και να ΤΟ προσεγγισουν, λογικη και κοσμος περιοριζονται υποχρεωτικα πανταχοθεν και τετραδιαστατικα απο το ανυπερβλητο ΕΝ-ΟΝ


Με την επισήμανση ότι πέρα απ' το όριο δεν είναι δυνατή καμιά σκέψη ή βίωμα,άρα ούτε άλλες διαστάσεις,γιατί τότε δε θα ήταν το απλούστερο που υπάρχει.

skapaneas έγραψε:

α) Πως θα μαθω λοιπον "κατι" για αυτο το υπαρκτο και ανυπερβλητο ΕΝ-ΟΝ ;


Δε θα μάθουμε γιατί η γνώση είναι εξ ορισμού αιώνια (ιεράρχηση γενών που ανάγονται σε κάτι γενικότερο)

skapaneas έγραψε:

β) Εφ΄οσον το ΕΝ-ΟΝ δεν εχει καμια σχεση με τον κοσμο, ποια ειναι η αιτια του κοσμου και των οντων του μεσα στο παραπανω ορισμενο πλαισιο της Κοινης Λογικης ;


Δεν υπάρχει αιτία,ο κόσμος είναι αιώνιος.



skapaneas έγραψε:

γ) Λογικη και Κοσμος τετραδιαστατικα εννοουμενα οπως και ειναι δεν δυνανται να προσεγγισουν το ΕΝ-ΟΝ, τι ομως εμποδιζει το ΕΝ-ΟΝ να συνθλιψει τελικα τον κοσμο και τη λογικη του περιοριζοντας συνεχως την "ακτινα" δρασης τους χωρις να εχει βεβαιως καμια πραγματικη επαφη μαζι τους ;


Γιατί το Ον δεν κινείται.Ακόμα κι αν είχε συνείδηση (!) δε θα έβλεπε τον κόσμο αλλά μόνο τον εαυτό του.




skapaneas έγραψε:

Η αναφορα σου στο ατομο εδωσε ενα πολυ καλο παραδειγμα σχετικα με το πως στο ιδιο κατασκευασμα ( ατομο ) ειναι δυνατο να συνυπαρχει και κινηση και ακινησια


Μα ο πυρήνας κινείται,π.χ. μπορεί να διασπαστεί.Κι όταν δε διασπάται ,έχει τη δυνατότητα να διασπαστεί,ενώ το Ον δεν έχει δυνατότητες να είναι κάτι άλλο εκτός απ' τον εαυτό του.



skapaneas έγραψε:

Η αναφορα σε αυτη την τελευταια δυνατοτητα συγκρισης των δυο λογικων τυπων γινεται για να καταστησω σαφες οτι θεωρω το λογο μη υποκειμενο σε τετραδιαστατικους περιορισμους
Διαφορετικα οι εισαγωμενοι και απο τους δυο σας λογικοι τυποι ως μη εκπορευομενοι απο τη γνωση του κοσμου ειναι τουλαχιστον ανυποστατοι τετραδιαστατικα, δηλαδη ειναι ψευδεις


Είναι ψευδές ότι η λογική έχει όριο; Τότε θα μπορούσαμε να γνωρίσουμε το Ον.



skapaneas έγραψε:

Τι εμποδιζει αραγε αυτο το αξιωματικα και αρα αναγκαστικα εισαγομενο ΕΝ-ΟΝ να ειναι Ο ΘΕΟΣ που τοσο μισεις και πολεμας ανηλεως ;


Δε μισώ κάτι που δε γνωρίζω ,μισώ τις ιδέες που σχηματίζονται στο κεφάλι των πιστών και στρέφονται με αλαζονεία κατά των συνανθρώπων τους,επειδή νομίζουν ότι είναι οι εκλεκτοί του θεού και οι άλλοι τα μαύρα πρόβατα.Όπως το ίδιο μισώ και τις ιδέες των άθεων που υπηρετούν την ίδια αλαζονεία,αντικαθιστώντας τη λέξη "θεός" με τη "φύση".

Το Ον δεν μπορεί να είναι Θεός,γιατί δεν είναι ούτε δημιουργός του κόσμου ούτε μπορεί να έχει βούληση.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 10:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν τον μισείς,όπως λές αλλά αυτο είνα αδιανόητο,
τη στιγμή που όντως μισείς τα παιδιά Του ,και κάνεις πόλεμο σε αυτά.


Εν τω μεταξύ ,δε διανοείσαι να απαντήσεις και σε κάποια ερωτήματα απο παληά που σου έχουμε θέσει?
Μια ιδιοφυία ,ασχέτως απο που εκμαίευσε τις γνώσεις πρέπει αναντίρητα να απαντα στις ερωτήσεις των κοινών θνητών.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 10:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δε θες να κάνεις διάλογο,να κοροϊδέψεις θέλεις...άλλη φορά.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 11:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

προφανώς επειδή θεωρείς τον εαυτό σου ιδιοφυή ,εκνευρίστηκες.......
το νοιώθω,......

όμως,

επειδή εσύ νομίζεις πως θέλω να σε κοροιδέψω,
θα σου πω το εξής,


δεν είμαι επιστήμων για να κρίνω μια ιδιοφυία,αν και κατα πόσον έιναι ιδιοφυία.
Αδικα ανησυχείς κι εσύ και η υπόλοιποη επιστημονική εδω κοινότητα,

μπορώ απλώς να κατανοήσω πότε με κοροιδεύουν οι επιστήμονες με τις συναρτήσεις σκέψεων που κάνουν ,όπως και το κάνατε......αν θές λοιπόν να είσαι ειλικρινής ,καλύτερα μη μας κοροιδεύεις με συμπεράσματα που λίγο η πολύ φαίνεται ότι ειναι συμπεράσματα εκ πρώτης όψεως και όχι μιας βαθύτατης σοβαρής επιστημονικής εργασίας που έχει σκοπό και όφελος ,για την κοινωνία

αυτά περι κοροιδίας

Εντάξει κατα τα άλλα δεν εχω την απαίτηση να κατανοείς πως στα μάτια τα δικά μου δεν εμφανίζεται κάτι το ιδιαίτερο ως προς την επιστημονική επεξεργασία και τη σοβαρότητα.
Πιθανώς το ποιητικό μέρος ,το οποίο προσίδει σε μένα μια ''αυθαιρεσία'' ποιητική δεν συμμετεχει όταν μιλάμε σοβαρά και σε φιλοσοφικά πεπραγμένα.
Επίσης θα σου υπενθυμίσω την υποχρέωσή σου για μια συγνώμη Δημοσίως,
αν έχεις μετανοήσει που με εξύβρισες ,
και κάποια στιγμή να πάρεις στα σοβαρά άν μπορείς το ότι ένα κομμάτι της προσευχής στην Κινέζικη σχολή ,απευθύνεται στην ενόργανη γυμναστική με η χωρίς όπλα.Μην την υποτιμάς καθόλου.Αν δε το ΄πήρες σοβαρά ή δε θέλεις να το πάρεις σοβαρά αυτό ειναι άλλος λογαριασμός.

Οπως είδες δε κοροιδεύω ,μιλώ επι της ουσίας./
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 11:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τελικά δεν έπεσα έξω:συνεχίζεις να κοροϊδεύεις αυτά που δεν καταλαβαίνεις.

Πάντως, ξέρεις τι θαυμάζω περισσότερο από εσένα;Την αυτοκριτική σου. Βλέπεις την ακίδα στο μάτι του άλλου και δε βλέπεις το δοκάρι στο δικό σου.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 18, 2014 11:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

κατάλαβα τι λέγατε ,και γιατί το λέγατε,
μη κρύβεσαι πίσω απο το δάχτυλό σου..........


ποια αυτοκριτική,?......φανέρωσα εγω ποτέ την αυτοκριτική μου στον κόσμο?........
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 397, 398, 399 ... 448, 449, 450  Επόμενο
Σελίδα 398 από 450

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center